جمعه ۰۴ خردادساعت ۱۶:۱۱May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 14 شهریور 1396 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 31 فروردین 1396 ایران خبر 31 اردیبهشت 1396 ایران خبر 31 خرداد 1396 ایران خبر 31 تیر 1396 ایران خبر 31 مرداد 1396 ایران خبر 30 مهر 1396 ایران خبر 30 آبان 1396 ایران خبر 30 آذر 1396 ایران خبر 30 دی 1396 ایران خبر 30 بهمن 1396 ایران خبر 1 اسفند 1396 ایران خبر 1 شهریور 1396 ایران خبر 2 شهریور 1396 ایران خبر 3 شهریور 1396 ایران خبر 4 شهریور 1396 ایران خبر 5 شهریور 1396 ایران خبر 6 شهریور 1396 ایران خبر 7 شهریور 1396 ایران خبر 8 شهریور 1396 ایران خبر 9 شهریور 1396 ایران خبر 10 شهریور 1396 ایران خبر 11 شهریور 1396 ایران خبر 12 شهریور 1396 ایران خبر 13 شهریور 1396 ایران خبر 14 شهریور 1396 ایران خبر 15 شهریور 1396 ایران خبر 16 شهریور 1396 ایران خبر 17 شهریور 1396 ایران خبر 18 شهریور 1396 ایران خبر 19 شهریور 1396 ایران خبر 20 شهریور 1396 ایران خبر 21 شهریور 1396 ایران خبر 22 شهریور 1396 ایران خبر 23 شهریور 1396 ایران خبر 24 شهریور 1396 ایران خبر 25 شهریور 1396 ایران خبر 26 شهریور 1396 ایران خبر 27 شهریور 1396 ایران خبر 28 شهریور 1396 ایران خبر 29 شهریور 1396 ایران خبر 30 شهریور 1396 ایران خبر 31 شهریور 1396 
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۰۳:۲۸    
در خبرها آمده بود که بسیاری از نجومی بگیران تبرئه شدند و حقوق هایشان کما فی السابق در جریان است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۰۱:۱۸    
در آستانه نمایشگاه خودروی فرانکفورت، کانسپت برقی اسمارت با نام ویژن EQ که از استراتژی CASE دایلمر پیروی می کند، رونمایی شد. طراح این خودرو، محمدحسین امینی یکتا است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۲۲:۴۸    
کاربران شبکه های اجتماعی، به یک تروریست داعشی، لقب کودن ترین داعشی دادند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۰:۵۸    
یک زن در کره شمالی پس از آزمایش های اتمی و موشکی چند سال اخیر کره شمالی به یک چهره جهانی تبدیل شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۰:۳۸    
رییس جمهور پیوستگی اعیاد بزرگ فطر، قربان و غدیر خم را در تکوین هدایت انسان ها مورد تأکید قرار داد و گفت: فرمایشات پیامبر اکرم(ص) در حجه الوداع و واقعه غدیر یک نقطه عطف مهم تاریخی ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۰:۲۸    
دادستان نظامی استان کردستان از شناسایی و بازداشت 5 متهم در جریان حادثه مرگ دو کولبر بانه ای خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۰۹:۴۸    
رییس رسانه ملی بر تعامل حداکثری سازمان صداوسیما و دولت تأکید کرد و گفت: قطعاً دولت با همکاری و تعامل رسانه ملی از یک طرف و استقبال از نقدهای منصفانه و علمی می تواند با توان بیشتری به مردم خدمت کند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۰۹:۴۸    
صبح دیروز راکب یک دستگاه موتورسیکلت در تونل توحید جان خود را از دست داد
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۰۹:۲۳    
سفیر کشورمان در پاریس در آخرین روز مأموریت خود در فرانسه در یادداشتی آینده تعاملات ایران و فرانسه را روشن خواند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۰۹:۰۳    
رتبه دو سهمیه ایثارگران در کنکور سال 96 رشته علوم انسانی می گوید دوست دارد با ادبیات زندگی کند، ولی خودش هم معتقد است زندگی با ادبیات، درآمد بخور و نمیری دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۲۲:۲۸    
زن شیاد که در رابطه ای مجازی و به ظاهر عاشقانه مرد ثروتمندی را فریفته و طی 5 سال یک میلیارد تومان از او کلاهبرداری کرده بود، سرانجام با شکایت این مرد به زندان افتاد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۲۱:۴۳    
دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و سوریه در چارچوب دور دوم رقابت های مقدماتی جام جهانی با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۲۱:۴۳    
در میان بازیکنان مشهور جهان فوتبالیست هایی هستند که سیگار می کشند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۲۰:۳۸    
پلیس آگاهی تهران بزرگ از وقوع جنایت خانوادگی در خیابان یخچال خبر داد و اعلام کرد: مردی، همسر و پسر چهارده ساله اش را کشت و جسدخودش نیز در محل جنایت کشف شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۹:۱۳    
اغلب مردها تصویری از یک زن زیبا در ذهن خود ساخته اند؛ اما این تصویر ایده آل از کجا سرچشمه می گیرد؟ چه عواملی بر شکل گیری معیارهای زیبایی در ذهن مردان اثرگذار است؟
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۷:۳۳    
روستائیان چینی در 2 سپتامبر هر سال سگهای خود را درون کجاوه قرارداده و آنها را همچون پادشاهان حمل می کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۶:۵۸    
یادگار گرامی امام، گفت: بزرگترین انتفاع فضای آزاد اطلاعات، مقابله با فساد است که در جامعه ما مورد تأکید رهبری معظم انقلاب و تمام مسئولان است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۶:۵۸    
وقتی برای گفت وگو با سحر قریشی راهی سینما ماندانا شدیم، دیدیم پرطرفدار بودن و محبوبیت این بازیگر جوان صرفا مربوط به فضای مجازی و میان کاربران اینترنتی نیست.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۶:۴۷    
شاهرخ خانی هدف از این کار را حس نوع دوستی و علاقه به دانش آموزان دانست و عنوان کرد: نوع نهال های کاشته شده اکالیپتوس است که در برابر کم آبی و هوای خشک مقاوم است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۶:۱۷    
ترامپ به دنبال بهانه ای برای خروج و بر هم زدن برجام است چرا که از سوی ترویکای حامی اش در خلیج فارس برای انزوای ایران تحت فشار زیادی قرار دارد ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۵:۳۲    
دولت سوئد درخواست پناهندگی یک بانوی 106 ساله افغان را که پس از طی سفری سخت سرانجام به این کشور رسیده بود، رد کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۵:۱۷    
افکار عمومی جهان این روزها در حالی به سمت فاجعه انسانی در "روهینگیا" جلب شده که هر ابعاد تاز ه ای از آن روشن می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۵:۰۷    
مردی که زن 18 ساله ای را به خاطر اختلافات خانوادگی در زاهدان به قتل رسانده بود در کمتر از 3 ساعت دستگیر شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۵:۰۷    
فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر اینکه عفیف ترها کمتر در معرض خطرند و خانواده ها هر چه عفیف تر باشند سالم تر زندگی می کنند ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۵:۰۲    
جایگاه رفیع رهبری برای ما محترم و امنیت کشور برای ما مهم است، اجازه بدهید این مساله از طریق روش منطقی دنبال شود، اطلاع رسانی درباره تصمیمات شورای عالی امنیت ملی را به دبیر این شورا واگذار کنیم.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۴:۳۷    
یکی از روسای معروف باند مافیای ایتالیا که به پادشاه کوکائین میلان شهرت داشت پس از 23 سال به دام نیروهای پلیس افتاد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۴:۳۲    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان گفت: در رابطه با حادثه واژگونی اتوبوس حامل دانش آموزان، برخی مدیران استانی مربوطه به دادسرا احضار شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۴:۰۷    
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، تاکید کرد که در این جلسه درباره حواشی مربوط به نحوه دریافت رضایت نامه از والدین دانش آموزان و همچنین نحوه تنظیم صورت وضعیت راننده اشاره ای نشده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۴:۰۲    
معاون اول رئیس جمهوری، مساله آب را یکی از مشکلات جدی کشور دانست و گفت: هشت میلیارد دلار بابت ساماندهی آب های مناطق غرب کشور دریافت شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۴:۰۲    
در حالی که بعد از کشف محموله 80تنی پوشاک قاچاق اعلام شد این کالاها با اظهارنامه ای جعلی وارد کشور شده است، دستگاههای دولتی ورود محموله اخیر از گمرکات را شدیدا تکذیب کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۴:۰۲    
مجتمع تجاری علاالدین ظهر امروز - سه شنبه - به دلیل بروز درگیری میان کسبه با جمعی از دستفروشان توسط نیروهای پلیس بسته شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۳:۴۲    
وزیر کشور گفت: مخالفتی با اینترنت و فضای مجازی نداریم اما باید با اقدام سازماندهی شده در فضای مجازی برای تخریب ارزشهای دینی و اخلاقی جامعه مقابله شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۳:۳۲    
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در یک کنفرانس خبری درباره اتفاقات مربوط به تعطیلی و تفتیش ساختمان های دیپلماتیک روسیه در آمریکا عنوان کرد که روسیه برای خود حق تصمیم گیری به منظور کاهش تعداد کارمندان ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۳:۲۲    
شعار هفته جهانی فضا در سال جاری، "کشف جهان های تازه در فضا" اعلام شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۳:۰۳    
سخنگوی شورای عالی امنیت ملی گفت: تصمیم در مورد حصر بر اساس اقتضائات امنیتی درسال 89 از سوی شورای عالی امنیت ملی اتخاذ شده و در خصوص تداوم و یا تغییر آن نیز همین شورا تصمیم گیری خواهد کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۲:۵۸    
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در جمع کارکنان و خانواده های تیپ 65 نزاجا گفت: کارکنان ارتش به ویژه تکاروان نماد غیرت، شجاعت، ایمان و ایثارگری هستند. .
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۲:۴۳    
سخنگوی دولت تاکید کرد: اجازه بدهیم موضوع حصر در آرامش مطرح و حل شود و سخنگوی شورایعالی امنیت ملی در این باره اظهار نظر کند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۲:۴۳    
سردار منتظرالمهدی درباره گشت ارشاد گفت: معتقدیم که اقدامات صلبی آخرین راه حل برای یک مشکل است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۲:۳۸    
به گزارش ایران خبر ،مراسم ختم ابراهیم یزدی. (ایرنا/ احمد معینی جم) مراسم ختم ابراهیم یزدی. (ایرنا/ احمد معینی جم) ادای سوگند شهردار تهران در جلسه امروز شورای شهر ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۲:۰۳    
معاون اجتماعی ناجا و دبیر برگزاری دومین جشنواره چادرهای اسمانی در آیین اختتامیه این جشنواره گفت: 70 درصد از زنان ایرانی به حجاب اعتقاد دارند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۲:۰۳    
خلاصه همین چیز برای چشم کورکردن و خاص شدن مهیاست! برای خارجی ها ولی داستان کمی فرقه می کند. با اینکه تشابهات زیادی بین مدل های عروسی لاکچری وجود دارد ولی اینکه کی و کجا بیشتر خرج می کنند تفاوت هایی ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۱:۲۳    
مارپیتون با ورود به دستشویی خانه ای در در اسکس انگلستان اعضای یک خانواده را شوکه کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۱:۰۳    
شهردار تهران گفت: سال مالی دشواری را خواهیم داشت و باید شهرداری را با این شرایط اداره کنیم.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۰:۴۳    
رسانه های بلژیکی گزارش می دهند که در پی از سرگیری عملیات جست و جو در روز دوشنبه برای یافتن خلبانی که در جریان یک نمایش هوایی از یک هلی کوپتر نظامی پرت شده بود جسد او را یافته اند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۰:۳۸    
نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد با بیان اینکه صبر واشنگتتن در قبال پیونگ یانگ رو به اتمام است مدعی شد که کره شمالی بدنبال جنگ است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۰:۳۸    
نیوزویک آمریکا ضمن بازتاب خبر اظهارات رییس ستاد کل نیروهای مسلح ایران درباره توان دفاعی این کشور در صورت هرگونه حمله احتمالی از سوی غرب نوشت: بعد از حمله موشکی ترامپ به سوریه ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۰:۱۸    
رئیس جمهور آمریکا و صدراعظم آلمان ضمن محکوم کردن جدیدترین آزمایش اتمی کره شمالی، خواستار تشدید تحریم های سازمان ملل علیه پیونگ یانگ شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۰:۰۸    
مصباحی مقدم گفت: بر خلاف آقای شریعتمداری و آقای نهاوندیان که طرفدار اتاق بازرگانی و صادر کنندگان هستند ما تک نرخی کردن ارز از طریق افزایش قیمت را دستکاری نرخ ارز می دانیم.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۰۹:۵۳    
محمدرضا رضایی کوچی، رئیس کمیسیون عمران مجلس از برگزاری جلسه فوق العاده این کمیسیون در هفته آینده برای بررسی ابعاد حادثه واژگونی اتوبوس دانش آموزان هرمزگانی جهت تهیه گزارشی در این باره خبر داد و گفت ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۰۸:۵۳    
ایران در میان 159 کشور بررسی شده رتبه 150 را از منظر میزان آزادی اقتصادی به خود اختصاص داده است. شاید برخی تحریم ها را عامل پایین بودن رتبه ایران عنوان کنند اما باید گفت این سیاست های غلط اقتصادی است ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۰۸:۳۳    
نیروهای سیاسی دو جناح و شخص رییس جمهور بارها ویژگی فراجناحی بودن را برای حسن روحانی برشمرده اند؛ خصیصه ای که از دل آن واژه اعتدال در ادبیات سیاسی ایران ظاهر شد ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۰۸:۲۸    
افراد دارای تغییر خاص در ژن CLOCK در شرایط استرس مالی بیشتر در معرض ابتلا به میگرن قرار می گیرند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۰۵:۰۸    
صفحه اول روزنامه های سه شنبه 14 شهریور 1396 را مشاهده کنید.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۰۴:۴۳    
معاینه و سوال و جواب پزشک و بیمار در حضور سایر بیماران، موضوعی است که شاید خیلی از افراد در هنگام مراجعه به پزشک با آن مواجه شده اند و از آن تجربه خوبی بخاطر ندارند.