جمعه ۰۴ خردادساعت ۱۲:۳۹May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 15 شهریور 1396 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 31 فروردین 1396 ایران خبر 31 اردیبهشت 1396 ایران خبر 31 خرداد 1396 ایران خبر 31 تیر 1396 ایران خبر 31 مرداد 1396 ایران خبر 30 مهر 1396 ایران خبر 30 آبان 1396 ایران خبر 30 آذر 1396 ایران خبر 30 دی 1396 ایران خبر 30 بهمن 1396 ایران خبر 1 اسفند 1396 ایران خبر 1 شهریور 1396 ایران خبر 2 شهریور 1396 ایران خبر 3 شهریور 1396 ایران خبر 4 شهریور 1396 ایران خبر 5 شهریور 1396 ایران خبر 6 شهریور 1396 ایران خبر 7 شهریور 1396 ایران خبر 8 شهریور 1396 ایران خبر 9 شهریور 1396 ایران خبر 10 شهریور 1396 ایران خبر 11 شهریور 1396 ایران خبر 12 شهریور 1396 ایران خبر 13 شهریور 1396 ایران خبر 14 شهریور 1396 ایران خبر 15 شهریور 1396 ایران خبر 16 شهریور 1396 ایران خبر 17 شهریور 1396 ایران خبر 18 شهریور 1396 ایران خبر 19 شهریور 1396 ایران خبر 20 شهریور 1396 ایران خبر 21 شهریور 1396 ایران خبر 22 شهریور 1396 ایران خبر 23 شهریور 1396 ایران خبر 24 شهریور 1396 ایران خبر 25 شهریور 1396 ایران خبر 26 شهریور 1396 ایران خبر 27 شهریور 1396 ایران خبر 28 شهریور 1396 ایران خبر 29 شهریور 1396 ایران خبر 30 شهریور 1396 ایران خبر 31 شهریور 1396 
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۰:۱۸    
گروه حامی حقوق بشر فورتیفای رایتس: نیروهای امنیتی میانمار حدود 200 مرد، زن و کودک روهینگیایی را دستگیر و در انباری از بامبو حبس کردند و سپس آنها را آتش زده و همه را سوزاندند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۰۸:۴۸    
فرمانده یگان محیط زیست استان خوزستان ظهر امروز مورد حمله افراد ناشناس قرار گرفت.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۲۱:۴۸    
خواب یک فعالیت اختیاری است که به شدت برای بدن لازم است و اختیاری بودن آن بدین معنی نیست که همه افراد مقدار کافی و مناسبی خواب شبانه دارند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۲۰:۰۸    
این که گهگاه احساس ناراحتی کنیم، طبیعی است اما افسرده بودن یک چیز کاملا متفاوت است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۸:۳۳    
هر 100 مرد بالای 60 سال شش نفر قبل از سن 70 سالگی به سرطان پروستات مبتلا می شوند و این آمار را نیز مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های آمریکا اعلام کرده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۲:۲۸    
در جنگل های آمازون یک نوع گیاه به نام guarana وجود داره که بهشون "چشم های پنهان" هم گفته میشه. وقتی وارد جنگل می شی فکر می کنی که هزاران چشم در حال نگاه کردن به تو هستند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۰:۲۳    
اولین مشاور رییس جمهور در امور زنان پس از انقلاب اسلامی، دارفانی را وداع گفت.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۰:۱۸    
فرمانده هوانیروز ارتش هرگونه سانحه پروازی در پایگاه های هوانیروز را تکذیب کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۰۹:۵۸    
فرستاده ویژه نخست وزیر ژاپن و از اعضای برجسته حزب حاکم و رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و ژاپن در پارلمان این کشور، عصر امروز با وزیر امور خارجه کشورمان دیدار کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۰۹:۴۸    
ساعتی قبل تیم خبری شبکه خبری پرس تی وی در منطقه دیرالزور مورد حمله داعش قرار گرفت.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۰۹:۰۸    
دبیر کل مجمع همبستگی حقوقدانان در نامه ای خطاب به فاتو بنسودا- دادستان دادگاه کیفری بین المللی لاهه- درخواست کرد وضعیت میانمار به دادگاه کیفری بین المللی ارجاع شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۰۸:۴۳    
بر اساس پیش نویس قطعنامه پیشنهادی آمریکا به شورای امنیت سازمان ملل، این کشور خواستار مسدود کردن دارایی های شرکت ملی هواپیمایی ایر کوریو کره شمالی شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۰۷:۴۳    
لحظه ای نادر در سال 2016، از پدیدآمدن رنگین کمانی زیبا در بیابان نامیبیا.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۲۱:۳۸    
خانواده های نظامیان ربوده شده لبنانی از تأیید دی ان ایِ فرزندان خود خبر دادند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۲۰:۰۳    
رییس جمهور گفت: چرا باید کشورهای همسایه جنوبی مدام از غرب، تسلیحات نظامی خریداری کنند و مسابقات تسلیحاتی در منطقه راه بیندازند در حالی که قطعاً این سلاح ها برای مبارزه با دشمن اصلی نیست.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۸:۲۸    
محققان به شواهدی دست یافتند که طی آن می توان از رو اختلاف طول انگشت اشاره و انگشت دوم پی به رفتارهای عاشقانه آقایان و ویژگی های عاطفی شان برد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۸:۲۳    
بانک جهانی خبر داد که در سال 2014 حدود 15 درصد از جمعیت جهان که برابر با یک میلیارد و 100 میلیون نفر می شود، به برق دسترسی نداشته اند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۸:۱۳    
عمل جراحی ضایعه واقع در کورتکس حرکتی دختربچه ای دوازده ساله با تکنیک جراحی حین بیداری همراه با به کارگیری سامانه هوشمند مدیریت تصاویر پزشکی که برای نخستین بار در ایران مورد استفاده قرار گرفت ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۶:۵۳    
کمیسیونر عالی حقوق بشر سازمان ملل اعلام کرد، نبردها در سوریه علیه داعش از هدف اصلی خود که همان حفاظت از غیرنظامیان و آزادسازی آنها از چنگال داعش است، منحرف شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۶:۲۸    
تصویری از یک مهاجر نجات یافته از دریای مدیترانه، همراه با تصویر دختری که از چنگال داعش فرار کرده است، به جمع فینالیست های یکی از معتبرترین رقابت عکاسی جهان راه پیدا کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۶:۱۸    
رئیس فدراسیون فوتبال از جلسه اش با کارلوس کی روش ابراز رضایت کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۵:۳۸    
سخنگو و مسئول روابط عمومی ارتش آذربایجان شرقی با اشاره به نقص فنی به وجود آمده در بالگرد هوانیروز تبریز و فرود اضطراری آن گفت: این حادثه تلفات و صدمات جانی نداشت و سرنشینان آن در سلامت کامل هستند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۵:۲۸    
مدیرعامل ستاد دیه کشور با اشاره به اینکه 530 بدهکار دیه ناشی از تصادفات رانندگی در زندان هستند، تاکید کرد: برای داشتن جامعه سالم، جرم بودن تخلفات رانندگی باید برای همه اقشار اجتماعی نهادینه شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۵:۱۸    
38 سال می گذرد؛ 38 سال از روزی که آیت الله سیدمحمود طالقانی در لباس رئیس شورای انقلاب پای اش را به خیابان ایران گذاشت تا بعد از دیدار با سفیر شوروی وقت راهی خانه اش شود اما اوضاع جور دیگری برایش رقم ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۵:۱۳    
اعضای کابینه دوازدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه پانزدهم شهریور) هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالاتشان پاسخ دادند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۵:۰۸    
یک نماینده کنگره که خواسته نامش فاش نشود در گفت وگو با سی ان ان در خصوص اظهارات هیلی گفته که تا جایی که به ما مربوط است هیچ مدرکی دال بر عدم پایبندی ایران وجود ندارد ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۴:۳۳    
آیت الله خامنه ای در حکمی حجة الاسلام حاج سیّد علیرضا عبادی را به امامت جمعه بیرجند منصوب کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۴:۳۳    
آخرین آزمایش ها و مطالعات انجام شده از آب آشامیدنی نشان داده که ذرات پلاستیکی مضر آب شرب مردم را فرا گرفته است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۴:۱۳    
با وجود اختلافات شدید داخلی در اسرائیل، این دولت عبری به نحو چشم گیری به بحران بین کره شمالی و آمریکا نظر داشته و نگرانی عمیقی نسبت به وقوع جنگ بین این دو دولت دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۴:۱۳    
به گزارش ایران خبر ،تارنمای تجاری شبکه خبری "سی ان ان"، در گزارشی به فرصت های تازه گردشگری در ایرن پرداخته و نوشته است ایران که زمانی به خاطر تحریم های بین المللی امکان ورود به آن وجود نداشت ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۳:۵۳    
عادل الجبیر وزیر خارجه عربستان سعودی در موضع گیری جدید سخنانی را مطرح کرد که تعجب هر ناظر سیاسی را برانگیخت.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۳:۴۳    
وزیر آموزش و پرورش گفت: جلساتی در زمینه بیمه طلایی فرهنگیان برگزار شده است که همچنان ادامه دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۳:۴۳    
محورهای کرمان – بم با 16 کشته و 56 مجروح از ابتدای امسال تاکنون در رتبه اول و بافت – کرمان نیز با همین میزان کشته در رتبه دوم حادثه خیز ترین محورهای استان کرمان هستند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۳:۳۳    
شهردار تهران گفت: به عنوان نماینده همه شهرداران کشور در جلسات هیات دولت شرکت می کنم.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۳:۲۸    
سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور از صدور کارت های ملی هوشمند در فرایند 15 روزه خبر داد و گفت: اعتبار کارت های ملی قدیمی تا پایان سال 96 خواهد بود و این زمان به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۲:۵۸    
رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: متهم پرونده قتل آتنا به حکم اعدام صادره از سوی دادگاه اعتراض کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۲:۴۸    
همزمان با روز جهانی مبارزه با خودکشی ، آسیب شناسان اجتماعی به این مقوله پرداختند. خودکشی در ایران از میانگین جهانی پایین تر است، اما از آنجا که در آموزه های دینی و فرهنگ ملی ایران ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۲:۳۸    
رئیس دفتر رئیس جمهور با بیان این که آمارها از رشد اقتصادی خبر می دهند، گفت: در زمینه مسکن با رشد مثبت و امیدوار کننده ای را شاهد هستیم.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۲:۱۸    
معاون حقوقی و پارلمانی وزارت دفاع با اشاره به اینکه یشتر دعاوی که اکنون داریم به قراردادهای نظامی پیش از پیروزی انقلاب اسلامی بر می گردد گفت: دو دعوای مشخص حقوقی صادر شده است و در حال مذاکره هستیم ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۲:۱۸    
سخنان 'نیکی هیلی' نماینده آمریکا در سازمان ملل درباره برجام و ادعای نقض آن توسط ایران، با واکنش گسترده و انتقادآمیز محافل سیاسی در آمریکا روبرو شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۲:۰۸    
هفت سرنشین سواری لیفان براثر واژگونی در جاده سبزوار- شاهرود مصدوم شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۱:۵۳    
رییس فراکسیون امید بر ضرورت استفاده از فرصت ثبت جهانی یزد برای گسترش اهداف صلح طلبانه نظام تاکید کرد و گفت: نسبت به توسعه اشتغال پایدار از راه گسترش گردشگری غفلت شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۱:۵۳    
حرف شنو؛ اما جاه طلب این صفت در ظاهر متضاد، شاید بهترین توصیف برای عضو هندی- آمریکایی کابینه دونالد ترامپ باشد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۱:۳۸    
مرد 112 ساله سومالیایی در حرکتی عجیب و باورنکردنی با دختر ی17 ساله ازدواج کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۱:۳۳    
دستیار ویژه رئیس جمهور در امور حقوق شهروندی با انتشار پستی در صفحه توییتر خود با استتناد به ماده ای از منشور حقوق شهروندی حضور زنان در ورزشگاه را حق آنان دانست.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۱:۲۸    
مردی که پیش از این به جرم قتل و مثله کردن پدرزن سابقش به قصاص محکوم شده بود، مدعی ارتکاب قتل تحت تاثیر روانگردان شیشه شد. متهم با همکاری برادرش، تکه های جسد را در کاور لباس عروس جاسازی کرده بود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۰:۲۸    
حمید فرخ نژاد با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرام خود به حضور نداشتن زنان ایرانی در بازی ایران وسوریه واکنش نشان داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۰:۲۸    
رئیس پلیس راهور تمهیدات ترافیکی با اشاره به آماده باش 100 درصدی پلیس برای تعطیلات عیدغدیر، از برخورد بدون اغماض پلیس با هرگونه تخلفات حادثه ساز در معابر و جاده های کشور در روزهای آینده خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۰۹:۳۳    
سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد، اولویت دولت آمریکا خلع سلاح هسته ای در شبه جزیره کره است و مذاکره با پیونگ یانگ در حال حاضر جزو گزینه های روی میز نیست.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۰۹:۱۸    
بر اساس نتایج تحقیقات جدید کافئین از بروز زوال عقل پیشگیری می کند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۰۸:۳۳    
نگاه اجمالی به تاریخ کشور حاکی از آن است که صنعت نفت با قدمت 100 ساله همچنان نتوانسته برای توسعه کاملا روی پای خود بایستد ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۰۴:۰۳    
صفحه اول روزنامه های چهارشنبه 15 شهریور 1396 را مشاهده کنید.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۰۳:۵۸    
صفحه اول روزنامه های چهارشنبه 15 شهریور 1396 را مشاهده کنید.