پنجشنبه ۰۳ خردادساعت ۰۵:۴۸May 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 12 شهریور 1396 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 31 فروردین 1396 ایران خبر 31 اردیبهشت 1396 ایران خبر 31 خرداد 1396 ایران خبر 31 تیر 1396 ایران خبر 31 مرداد 1396 ایران خبر 30 مهر 1396 ایران خبر 30 آبان 1396 ایران خبر 30 آذر 1396 ایران خبر 30 دی 1396 ایران خبر 30 بهمن 1396 ایران خبر 1 اسفند 1396 ایران خبر 1 شهریور 1396 ایران خبر 2 شهریور 1396 ایران خبر 3 شهریور 1396 ایران خبر 4 شهریور 1396 ایران خبر 5 شهریور 1396 ایران خبر 6 شهریور 1396 ایران خبر 7 شهریور 1396 ایران خبر 8 شهریور 1396 ایران خبر 9 شهریور 1396 ایران خبر 10 شهریور 1396 ایران خبر 11 شهریور 1396 ایران خبر 12 شهریور 1396 ایران خبر 13 شهریور 1396 ایران خبر 14 شهریور 1396 ایران خبر 15 شهریور 1396 ایران خبر 16 شهریور 1396 ایران خبر 17 شهریور 1396 ایران خبر 18 شهریور 1396 ایران خبر 19 شهریور 1396 ایران خبر 20 شهریور 1396 ایران خبر 21 شهریور 1396 ایران خبر 22 شهریور 1396 ایران خبر 23 شهریور 1396 ایران خبر 24 شهریور 1396 ایران خبر 25 شهریور 1396 ایران خبر 26 شهریور 1396 ایران خبر 27 شهریور 1396 ایران خبر 28 شهریور 1396 ایران خبر 29 شهریور 1396 ایران خبر 30 شهریور 1396 ایران خبر 31 شهریور 1396 
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۶:۵۸    
امیر حیدری گفت: در حال ساماندهی یگان های متحرک و زرهی هجومی در ساختار نزاجا هستیم.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۲:۵۸    
امروزه عکاسان زیادی برای دستیابی به زاویه دیدی منحصر به فرد، از فن آوری پهپادها استفاده می کنند که در ادامه 15 تصویر چشم نواز از دید پهپاد را برای شما به نمایش گذاشته ایم.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۵:۲۹    
نیروگاه خورشیدی با ظرفیت 10 کیلو وات با هزینه ای بیش از 710 میلیون ریال در شرکت گاز استان اصفهان به بهره برداری رسید.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۹:۳۵    
کره جنوبی در واکنش به آزمایش های موشکی و هسته ای اخیر همسایه شمالی خود، به آزمایش موشکی دست زد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۸:۵۰    
هفته گذشته طی 24 ساعت کارآگاهان آگاهی و پلیس پیشگیری و یگان ویژه 108 سارق حرفه ای را که 63 درصدشان سابقه کیفری داشتند، دستگیر کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۸:۴۰    
ائتلاف ضد داعش در بیانیه ای اعلام کرد: کاروان داعش در سوریه به دو گروه تقسیم شده است که یکی از آنها در صحرا و دیگری در مناطق سیطره دمشق مانده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۸:۲۰    
رییس سازمان ملی استاندارد گفت: تولید خودروهایی که با استانداردهای جدید 83 گانه منطبق نباشد از ابتدای دی 1397 متوقف می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۲۳:۲۰    
نتایج یک مطالعه جدید نشان می دهد که بافت چربی موجب ابتلا به سرطان در بدن می شود و این تاثیر به نوع چربی و محل قرار گیری آن در بدن بستگی دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۲۲:۳۵    
قاضی دادگاه کیفری دو شهرستان گالیکش پزشک بی احتیاط را علاوه بر پرداخت دیه، از جنبه عمومی جرم نیز به جای یک ماه حبس به ویزیت رایگان 100 بیمار یتیم یا بدسرپرست محکوم کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۲۱:۲۵    
در شرایطی که عربستان با افت درآمدهای نفتی مواجه شده است، حج یکی از مهم ترین منابع درآمد جایگزین در این کشور محسوب می شود که سالانه چندین میلیارد دلار را به خزانه این کشور سرازیر می کند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۲۰:۰۵    
عضو انجمن صنفی جراحان عمومی ایران گفت: کم خونی فقر آهن زمانی که آهن به مقدار کافی در بدن موجود نباشد به وجود می آید.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۹:۳۵    
آیا می خواهید بدانید چگونه می توانید تا صد سالگی عمر کنید؟ پاسخ، احتمالا به دانستن نوع تغذیه مناسب در سال های آینده زندگی بشر بستگی دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۹:۳۵    
داستان کودک آزاری تمامی ندارد یک روز ناپدری، روز دیگر نامادری، روز دیگر... و اینبار آزار و اذیت پدرام 4 ساله توسط شوهر عمه.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۶:۴۵    
ماشین لباسشویی مجهز به هوش مصنوعی توسط شرکت سامسونگ ساخته شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۶:۳۰    
رهبر انقلاب اسلامی نسخه علاج بخشِ مشکلات کشور را بکار گرفتن و فعال کردن توانایی ها و استعدادهای جوشان خواندند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۶:۱۰    
محققان موفق به توسعه اولین تست دارویی قابل حمل شدند که می تواند در کمتر از 10 دقیقه مصرف مواد مخدر را نشان دهد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۵:۵۰    
معاون توانبخشی سازمان بهزیستی کشور در واکنش به انتشار خبری مبنی بر تعرض به یک دختر معلول در آسایشگاه معلولان گفت ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۵:۲۰    
مجتبی عبدالهی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از برپایی جشن های گسترده دهه ولایت با همکاری مساجد در بیش از 110 مسجد شاخص پایتخت خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۵:۰۵    
بازرسان استاندارد در جریان بازرسی از واحدهای صنفی، پنج برند قند و شکر غیراستاندارد را شناسایی و توقیف کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۵:۰۰    
حمید درخشان نیا، رئیس سازمان ثبت احوال کشور گفت: در طول دو سال اخیر توانستیم حدود 26 میلیون کارت ملی هوشمند صادر کنیم.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۴:۴۰    
احد وظیفه، مدیر کل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی با پیش بینی تداوم بارش باران طی روزهای آینده در کشور گفت: امروز بارش در مناطقی از گیلان و غرب گلستان شدت بیشتری خواهد داشت.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۴:۲۵    
سفارت آمریکا در عراق از بازگرداندن صفحه و مهره های شطرنج عتیقه متعلق به صدام به این کشور خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۴:۱۵    
سخنگوی هیئت منصفه دادگاه مطبوعات گفت: در جلسه امروز دادگاه مطبوعات، سایت رجانیوز به اتهام نشر مطالب خلاف واقع به اتفاق آرا مجرم شناخته نشد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۴:۰۰    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه پشتیبانی از نیروهای مسلح با قدرت ادامه خواهد داشت، گفت: بایستی بدانیم در این چهار سال برای هر یک از نیروهای مسلح چه کارهایی باید انجام دهیم.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۳:۴۰    
مدیرکل هواشناسی خوزستان از وقوع پدیده گرد و غبار در بعد از ظهر امروز و فردا در سطح استان خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۳:۲۵    
به گزارش ایران خبر ،برندگان مسابقه عکاسی از پرندگان در سال 2017 معرفی شدند. به گزارش فرادید، امسال سومین دوره مسابقه عکاس پرندگان که به زیبایی و تنوع پرندگان اختصاص دارد برگزار شد که برندگان در هفت ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۳:۱۵    
شاهزاده ماکو، بزرگترین نوه امپراتور ژاپن، اعلام کرد که پس از ازدواج با نامزدش خانواده سلطنتی را ترک می کند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۳:۰۰    
دادستان استان اردبیل از ابلاغ حکم پرونده آتنا اصلانی به طرفین پرونده خبر داد و گفت: طبق اعلام ریس دادگستری هنوز اعتراضی نسبت به حکم صادره صورت نگرفته است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۲:۵۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ویزای سفر و مجوز پرواز هیات سعودی به تهران صادر شده است و احتمال می دهیم سعودی ها پس از ایام حج به ایران بیایند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۲:۴۰    
انوشیروان محسنی بندپی، رییس سازمان بهزیستی کشور از اعلام آمادگی این نهاد جهت ارائه حمایت های روانی و اجتماعی به دانش آموزان و خانواده های حادثه واژگونی اتوبوس دانش آموزان هرمزگانی خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۲:۴۰    
پیشنهادات گوگل بر اساس سالها سرچ توسط کاربران مختلف، پیش بینی شده و به شما اجازه می دهد تا در زمان خود صرفه جویی کرده و نتیجه بهتری را بدست بیاورید.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۲:۴۰    
دادستان عمومی و انقلاب اردبیل از تعیین مهلت 10 روزه به مدیریت مجموعه تفریحی گردشگری دریاچه شورابیل در تجهیز و استاندارد سازی وسایل و ابزار غیر استاندارد این مجموعه خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۲:۲۰    
معاون فرهنگی سپاه گفت: ما در فتنه 88 شاهد بودیم که محور اصلی فتنه، سفارت انگلستان بود که این موضوع در اعترافات فتنه گران هم مشخص شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۲:۰۵    
خبرگزاری رسمی کره شمالی با انتشار تصاویری اعلام کرد این کشور موفق به تولید بمب هیدروژنی پیشرفته شده که تماما تولید داخل است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۲:۰۰    
استفاده از اپلیکیشن های درخواست خودرو آنلاین در دو سال گذشته با سرعت قابل توجهی در بین شهروندان ساکن پایتخت گسترش یافته است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۱:۲۰    
به گزارش ایران خبر ،رئیس جمهور آمریکا و همسرش برای دومین بار بعد از وقوع طوفان هاروی، به منظور بازدید از مناطق خسارت دیده به ایالت تگزاس سفر کردند. ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۰:۱۵    
محسن هاشمی، رییس شورای شهر تهران ضمن عرض تسلیت در پی فوت دانش آموزان نخبه گفت: متاسفانه تعداد کشته شدگان حوادث رانندگی به مانند 2 تا 3 حادثه هواپیما است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۰۹:۴۰    
نایب رییس کمیسیون عمران مجلس علت افزایش 34 درصدی فوتی های ناشی از حوادث کار در تهران را ضعف نظارت وزارت کار دانست و گفت: 50 درصد حوادث ناشی از کار مربوط به کارگران ساختمانی است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۰۹:۲۵    
رئیس جمهور آمریکا دونالد ترامپ به همراه همسرش ملانی از سیل زدگان دو ایالت آمریکا برای دومین بار بازدید کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۰۹:۱۵    
شیطان شرق تهران در تازه ترین اعترافاتش به آزار 3 دختر در جوی آب اعتراف کرد. تاکنون 2تن از قربانیان با مراجعه به دادگاه کیفری از وی شکایت کرده اند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۰۹:۱۵    
از صبح دیروز که کاهش نرخ سود رسماً در شبکه بانکی اجرایی شده است، بازار سکه با هیجانات شدیدی مواجه شده و قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با 27 هزار تومان و طرح قدیم با 25 هزار تومان افزایش یافته اند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۰۹:۰۰    
نیویورک تایمز در گزارشی با اشاره به تایید پایبندی ایران به برجام توسط بازرس های آژانس انرژی اتمی نوشت: ترامپ با خروج از برجام آمریکا را منزوی خواهد کرد ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۰۸:۴۵    
دونالد ترامپ، پدیده استثنائی تاریخ ریاست جمهوری آمریکا، از زمانی که وارد کارزار انتخاباتی شد، نه تنها نتوانست افکار عمومی جامعه آمریکا را به خود جلب کند ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۰۰:۵۰    
صفحه اول روزنامه های یکشنبه 12 شهریور 1396 را مشاهده کنید.