جمعه ۰۴ خردادساعت ۲۰:۴۲May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 16 شهریور 1396 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 31 فروردین 1396 ایران خبر 31 اردیبهشت 1396 ایران خبر 31 خرداد 1396 ایران خبر 31 تیر 1396 ایران خبر 31 مرداد 1396 ایران خبر 30 مهر 1396 ایران خبر 30 آبان 1396 ایران خبر 30 آذر 1396 ایران خبر 30 دی 1396 ایران خبر 30 بهمن 1396 ایران خبر 1 اسفند 1396 ایران خبر 1 شهریور 1396 ایران خبر 2 شهریور 1396 ایران خبر 3 شهریور 1396 ایران خبر 4 شهریور 1396 ایران خبر 5 شهریور 1396 ایران خبر 6 شهریور 1396 ایران خبر 7 شهریور 1396 ایران خبر 8 شهریور 1396 ایران خبر 9 شهریور 1396 ایران خبر 10 شهریور 1396 ایران خبر 11 شهریور 1396 ایران خبر 12 شهریور 1396 ایران خبر 13 شهریور 1396 ایران خبر 14 شهریور 1396 ایران خبر 15 شهریور 1396 ایران خبر 16 شهریور 1396 ایران خبر 17 شهریور 1396 ایران خبر 18 شهریور 1396 ایران خبر 19 شهریور 1396 ایران خبر 20 شهریور 1396 ایران خبر 21 شهریور 1396 ایران خبر 22 شهریور 1396 ایران خبر 23 شهریور 1396 ایران خبر 24 شهریور 1396 ایران خبر 25 شهریور 1396 ایران خبر 26 شهریور 1396 ایران خبر 27 شهریور 1396 ایران خبر 28 شهریور 1396 ایران خبر 29 شهریور 1396 ایران خبر 30 شهریور 1396 ایران خبر 31 شهریور 1396 
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۲۱:۳۰    
مشاور رئیس سازمان بهزیستی کشور در امور زنان و خانواده از تخصیص اعتبار ویژه جهت انجام غربالگری بیماری های شایع زنان تحت پوشش طی سال 96 برای کلیه استان های کشور خبرداد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۸ - ۱۹:۰۲    
رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس استان فارس گفت: جمع آوری لباس های زاپ دار (زخمی یا پاره) از فروشگاه های عرضه کننده در شیراز، در دستور کار قرار گرفته است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۸ - ۰۷:۳۷    
به پاس قدردانی از این نعمت عظیم الهی و عرض ادب به ساحت مقدس امیرالمؤمنین علی علیه السلام، عید سعید غدیر را در خانواده و اجتماع باشکوه فراوان برگزار کنیم.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۱:۱۸    
دو جنگنده A-10 آمریکایی در ایالت نوادا با هم برخورد کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۲۱:۲۸    
سیامند رحمان به عنوان برترین ورزشکار پارالمپیکی سال 2017 برگزیده شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۲۰:۲۸    
بازی نهنگ آبی که این روزها در میان نوجوانان کشورهایی مانند روسیه و فرانسه موجب رفتارهای خطرناکی ازجمله خودکشی نیز شده ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۲۰:۱۳    
برخی از محققان امریکایی با اشاره به آمار تلفات و خسارات طوفان ها در سال های اخیر، توصیه کردند اسامی مردانه و با هیبت تری برای توفان ها انتخاب شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۲۰:۰۸    
معاون اجتماعی پلیس پایتخت از اجرای طرح برخورد با واحدهای صنفی عرضه کننده البسه نامتعارف خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۹:۱۸    
دیدار تیم های گسترش فولاد تبریز و پرسپولیس با برتری پرگل سرخپوشان همراه شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۹:۱۳    
عوامل تکفیری با حمله به روحانی یکی از کاروان های حجاج ایرانی، وی را مجروح کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۸:۵۸    
به مناسبت اعیاد سعید قربان و غدیر خم، رهبر معظم انقلاب اسلامی با پیشنهاد عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات 1166 نفر از محکومانِ محاکم عمومی و انقلاب ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۸:۳۸    
مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی از رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید در 9 استان کشور و از پیش بینی آب گرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل ها در برخی استان ها خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۸:۳۳    
سکته مغزی از جمله اتفاقاتی است که در جوامعی که از پرفشاری خون رنج می برد باعث مرگ و میر فراوان می شود
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۶:۴۳    
رئیس ستادکل نیروهای مسلح و فرمانده کل ارتش بر لزوم ارتقاء آمادگی های دفاع کشور تاکید کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۶:۱۸    
سازمان هواشناسی کشور با صدور اخطاریه ای به تشریح وضعیت سواحل دریای خزر در تعطیلات آخر هفته پرداخت.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۶:۰۳    
کمیسیون سیاسی مجلس خبرگان موضوع فضای مجازی و شبکه ملی اطلاعات را در جلسه امروز بررسی کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۵:۵۸    
روزنامه دیلی میل در گزارشی نوشت که تاکنون 18 جاسوس سازمان سیا در افغانستان کشته شده اند که مرگ برخی از آنها پس از سال ها از سوی سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا تأیید شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۵:۵۳    
پیرمردی در خیابان مورد حمله یک زورگیر بی رحم قرار گرفت و پول هایش به سرقت رفت.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۵:۳۸    
پدر خانواده دختر 19 ساله اش را در شبستر به قتل رساند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۵:۳۸    
رئیس جمهور در حکمی مرتضی بانک را به عنوان "مشاور خود در امور مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی" منصوب کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۵:۱۸    
وزیر مشاور در امور خارجه امارات در توییتر خود ضمن حمایت از ادعاهای اخیر وزیر خارجه عربستان درباره مسخره بودن شایعه بهبود روابط ایران وعربستان مدعی شد ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۵:۱۳    
فرمانده انتظامی چهارمحال وبختیاری از شناسایی و دستگیری قاتلان جوان 29 ساله اردلی در کمتر از 24 ساعت خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۴:۵۸    
رئیس جمهوری روسیه گفت: از آنجا که تمامی طرف های درگیر درباره کره شمالی اشتراک نظر دارند، وقوع درگیری در شبه جزیره کره در مقیاس بزرگ بعید است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۴:۴۸    
نفوذ ایران از سواحل خود تا اقیانوس هند، خلیج فارس و دریای مدیترانه و نفوذ مذهبی آن در شرق عربستان، کویت و بحرین، بیشترین امتداد برای امپراطوری فارسی از دوران پیش از اسلام است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۴:۳۸    
وکیل خواننده رپ متهم به قتل، شایعات مطرح شده مبنی بر خودکشی موکلش در زندان را تکذیب کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۲:۳۸    
گروه طالبان با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که به دلیل توهین نیروهای آمریکایی به مقدسات اسلامی این گروه سربازان آمریکایی را در ورودی سوم پایگاه نظامی بگرام در شمال کابل هدف حمله انتحاری قرار داده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۲:۳۳    
مسوول اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری بیله سوار مغان از دستگیری سه حفارغیر مجار آثار تاریخی در این شهرستان خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۲:۳۳    
هفته نامه نیوزویک در گزارش خود درباره تنش های ایران و عربستان در منطقه نوشت این هفته، ایران به طور رسمی خواستار مذاکره با جهان اسلام برای حل و فصل مشکلات شده است اما عربستان سعودی چنین قصدی ندارد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۲:۱۳    
جنایت تکان دهنده مهندس جوان در خیابان های یخچال و پاسداران که در جریان آن مرد جوان، ابتدا پدر و مادرش و سپس همسر و فرزندش را در دو منطقه مختلف به قتل رساند و بعد هم به زندگی خود پایان داد از ابعاد ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۱:۵۳    
شهردار تهران در پیامی درگذشت شهلا حبیبی اولین مشاور رییس جمهور در امور زنان پس از انقلاب را تسلیت گفت.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۱:۴۳    
به مناسبت اعیاد سعید قربان و غدیرخم، رهبر معظم انقلاب اسلامی با پیشنهاد عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات 1166 نفر از محکومانِ محاکم عمومی و انقلاب ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۱:۲۸    
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: ساعت 24 امروز 16 شهریورماه آخرین فرصت ثبت نام در دوره مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه ای دانشگاه جامع علمی – کاربردی است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۱:۲۸    
رییس پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان گفت: سرعت بالا و حرکت خلاف مسیر یک خودرو حامل سوخت قاچاق در جنوب استان 8 کشته و یک مجروح برجا گذاشت.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۱:۰۸    
رییس دانشگاه تهران از برگزاری مراسم آغاز سال تحصیلی جدید با حضور رییس جمهور در این دانشگاه خبر داد و گفت: این مراسم تا قبل از 15 مهرماه در دانشگاه تهران برگزار می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۱:۰۳    
معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش گفت: با دریافت کارت تحصیلی تمام کودکان بدون مدارک هویتی می توانند به تحصیل بپردازند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۰:۴۳    
طی حکمی از سوی حجت الاسلام رسول منتجب نیا قائم مقام حزب اعتماد ملی، آرزو فاطمی از اعضای شورای مرکزی شاخه جوانان حزب اعتماد ملی به عنوان رئیس کمیته تشکیلات این حزب منصوب شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۰:۳۸    
فرمانده پلیس راه خراسان شمالی از کشته و مجروح شدن 16 نفر در حادثه تصادف جاده بجنورد به گلستان خبرداد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۰:۳۸    
اینستاگرام از این پس به کاربران اجازه می دهد تصاویر خود را در اندازه های مختلف و مستطیل های افقی نیز در صفحه شخصی خود بارگذاری کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۰۹:۵۸    
وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با ولید المعلم وزیر امور خارجه سوریه، پیروزی ارتش سوریه در شکستن محاصره شهر دیرالزور را تبریک گفت.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۰۹:۴۸    
منابع عراقی از کشته شدن 4 داعشی در القیروان و 17 تکفیری در العیاضیه در استان نینوا و ادامه پاکسازی مناطق آزاد شده این استان از مین ها و بمب های کارگذاشته شده از سوی تکفیری ها خبر دادند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۰۹:۳۳    
وزیر خارجه فرانسه نسبت به موضع رئیس جمهوری آمریکا در قبال توافق هسته ای ایران وگروه 1+5 ابراز نگرانی کرده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۰۹:۲۳    
امام جمعه مسجد مکی و مدیر حوزه علمیه دارالعلوم اهل سنت زاهدان با ارسال نامه ای به محضر رهبر معظم انقلاب از آنچه که وی آن را دستور صریح ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۰۸:۵۳    
حسین شریعتمداری در کیهان نوشت:روز سه شنبه با اشاره به تیتر یادداشت روز کیهان یکشنبه که عنوان مذاکره کردید یا دیکته نوشتید را داشت ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۰۸:۵۳    
سال ها او نماینده و سمبل اعتراضات صلح آمیز بود، خود را وقف دموکراسی در کشورش میانمار کرده بود و نظامیان را با روش ها و ابزار صلح آمیز خود کلافه کرده بود ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۰۵:۳۳    
یک متخصص پوست و مو گفت: افرادی که برای کاشت مو به مراکز نامعتبر و غیرمجاز مراجعه می کنند، شاهد نتایج نامطلوبی می شوند که این عوارض، جبران ناپذیر خواهد بود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۰۱:۵۸    
صفحه اول روزنامه های پنجشنبه 16 شهریور 1396 را مشاهده کنید.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۰۱:۲۳    
عکسی قدیمی از مادر دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا را مشاهده می کنید.