پنجشنبه ۰۳ خردادساعت ۰۸:۵۹May 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 27 شهریور 1396 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 31 فروردین 1396 ایران خبر 31 اردیبهشت 1396 ایران خبر 31 خرداد 1396 ایران خبر 31 تیر 1396 ایران خبر 31 مرداد 1396 ایران خبر 30 مهر 1396 ایران خبر 30 آبان 1396 ایران خبر 30 آذر 1396 ایران خبر 30 دی 1396 ایران خبر 30 بهمن 1396 ایران خبر 1 اسفند 1396 ایران خبر 1 شهریور 1396 ایران خبر 2 شهریور 1396 ایران خبر 3 شهریور 1396 ایران خبر 4 شهریور 1396 ایران خبر 5 شهریور 1396 ایران خبر 6 شهریور 1396 ایران خبر 7 شهریور 1396 ایران خبر 8 شهریور 1396 ایران خبر 9 شهریور 1396 ایران خبر 10 شهریور 1396 ایران خبر 11 شهریور 1396 ایران خبر 12 شهریور 1396 ایران خبر 13 شهریور 1396 ایران خبر 14 شهریور 1396 ایران خبر 15 شهریور 1396 ایران خبر 16 شهریور 1396 ایران خبر 17 شهریور 1396 ایران خبر 18 شهریور 1396 ایران خبر 19 شهریور 1396 ایران خبر 20 شهریور 1396 ایران خبر 21 شهریور 1396 ایران خبر 22 شهریور 1396 ایران خبر 23 شهریور 1396 ایران خبر 24 شهریور 1396 ایران خبر 25 شهریور 1396 ایران خبر 26 شهریور 1396 ایران خبر 27 شهریور 1396 ایران خبر 28 شهریور 1396 ایران خبر 29 شهریور 1396 ایران خبر 30 شهریور 1396 ایران خبر 31 شهریور 1396 
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۵:۱۰    
معاون فرهنگی مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس گفت: شهر آباده به عنوان کاندیدای کسب عنوان پایتخت کتاب ایران برای سال 97 مطرح شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۲:۲۰    
به گزارش ایران خبر ،شاید در پاسخ به این سوال که چه کاری سخت ترین و بدترین کار است هر کس پاسخی داشته باشد و شاید حتی شغل خود را سخت ترین بداند اما بی شک اگر بداند در دهلی نو کارگران بخش تخلیه چاه های ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۲۳:۱۰    
مصرف غذاهای ناسالم می تواند در طولانی مدت، منجر به بروز مشکلات سلامت و حتی مرگ زودهنگام شود. محققان اعلام کرده اند در سال 2016، یک مرگ از هر پنج مرگ با رژیم غذایی نامناسب مرتبط بوده است
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۵:۲۵    
معاون فناوری های نوین بانک مرکزی با بیان جزییات طرح جدید جایگزینی چک های الکترونیکی، گفت: چک های قدیمی تا اردیبهشت ماه سال 97، در شبکه بانکی پردازش و پذیرش خواهند شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۱:۱۰    
در آخرین روزهای سال 95 مردی با حضور در شعبه نهم دادسرای امور جنایی تهران اعلام کرد که پسرش شاهین توسط فرد یا افرادی ربوده شد و اثری از او نیست.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۲۳:۵۰    
صفحه اول روزنامه های سه شنبه 28 شهریور 1396 را مشاهده کنید.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۲۲:۵۰    
طبیعی است که میان شما و مرد زندگی تان اختلاف نظرهایی باشد اما برخی از رفتارهاست که با هیچ بهانه ای توجیه نمی شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۲۲:۵۰    
دعوت نامه تمامی خریداران پژو2008 که موعد تحویل خودرو آنها شهریور96 است، صادر و ارسال شده تا در چند روز آینده خودرو آنها تحویل شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۲۲:۴۰    
رئیس جمهور آمریکا روز دوشنبه به خبرنگاران گفت به زودی متوجه خواهند شد که واشنگتن از توافق هسته ای ایران خارج خواهد شد یا خیر.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۲۲:۲۰    
یشرفت های تکنولوژی در طول دهه گذشته موجب افزایش سریع حجم تحقیقات در زمینه "تحریک مغناطیسی مغز" (TMS) و اثرات درمانی آن شده است و اکنون یک تیم از بیمارستان دانشگاه ورزبورگ در آلمان طی انجام یک مطالعه ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۲۱:۲۰    
شبکه های سیما همزمان با فرارسیدن ماه محرم، با تدارک چهار مجموعه تلویزیونی به استقبال عزاداری سید الشهدا (ع) می روند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۲۱:۰۵    
فیلم آتش سوزی پاساژی در میدان امام خمینی تهران و کاسبانی که دنبال جمع آوری اجناس خود هستند
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۹:۵۵    
نماینده نجف آباد در مجلس گفت: به نظر می رسد خصومت شخصی با یک فعال اقتصادی علت اتفاق شب گذشته نجف آباد بود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۹:۴۵    
قاضی اصولی صفار گفت: حدود یک کیلو و 600 گرم تریاک از معده مسافر پرواز زاهدان به مشهد کشف شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۹:۳۰    
رئیس دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخش گفت: در آینده نزدیک، سونامی آلزایمر را خواهید دید!
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۸:۴۰    
فرمانده یگان حفاظت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از دستگیری اعضای باند حفار غیرمجاز و کشف ادوات و ابزار حفاری در شهرستان آوج استان قزوین خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۷:۲۵    
جلسه شورای اقتصاد ظهر امروز (دوشنبه) به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۶:۳۵    
ورزش کشتی بالاخره در المپیک ماندنی شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۶:۳۰    
پدیدار شدن سرطان در ناحیه سر و گردن می تواند به شکل گیری التهاب چشمگیر منجر شود. اگر مشکلی جدی در حال گسترش باشد، بیمار ممکن است تورم در آرواره یا در قسمت زیر چانه را تجربه کند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۶:۲۰    
فرماندهی انتظامی استان بوشهر اعلام کرد: شایعه وجود بسته مشکوک به بمب گذاری در اداره پست بوشهر صحت ندارد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۵:۴۵    
در پی فرار عناصر و فرماندهان داعش و اعدام بسیاری از سرکرده های آن به دست خودشان، این بار نیز این گروه تروریستی 4 تن از فرماندهان خود را در شهر بوکمال سوریه اعدام کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۵:۴۰    
دبیر هیئت دولت با تاکید براینکه تغییر سیستماتیک و سراسری برای کارکنان دولت در ساعت آغاز به کار ادارات و دستگاه های دولتی با آغاز بازگشایی مدارس در اول مهرماه صورت نگرفته ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۵:۰۵    
رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان تاکید کرد: کشورهای عضو آژانس بین المللی انرژی اتمی باید رژیم صهیونیستی را برای عضویت در مجموعه آژانس مجاب کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۵:۰۵    
نتانیاهو در تلاش است تا در مجمع عمومی سازمان ملل فارسی صحبت کند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۴:۵۰    
زنجانی در دفاع از خود گفت: بانکی وجود دارد که یک میلیارد و 967 میلیون یورو در آن پول وجود دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۴:۳۰    
معاون اول رییس جمهور در بخشنامه ای از کلیه وزاتخانه ها، سازمان ها و موسسات و شرکت های دولتی خواست به منظور مدیریت تقاضای سفرهای شهری در معابر اصلی و شریانی شهر تهران ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۴:۱۰    
تازه ترین گزارش بانک مرکزی نشان میدهد در سالی که گذشت قیمت لبنیات 8.5 درصد، تخم مرغ 21.9 درصد، برنج 2.7 درصد، گوشت قرمز 17 درصد، گوشت مرغ 4.2 درصد، چای 22.8 درصد و روغن نباتی 4.9درصد افزایش داشته است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۳:۴۵    
قاضی رسیدگی کننده به پرونده شرکای زنجانی در پرونده فساد نفتی بر لزوم بازپس گیری اموال بیت المال تاکید کرد و گفت ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۳:۳۰    
مسئول ایستگاه های آتش نشانی گچساران گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون 30 مار سمی توسط ماموران آتش نشانی این شهرستان در مناطق مسکونی زنده گیری شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۳:۲۵    
وزیر صنعت، معدن و تجارت به معاون امور صنایع خود دستور داد تا هرچه زودتر کمیته بررسی تلفات جاده ای را برای بررسی سهم مراکز صنعتی در تلفات جاده ای تشکیل دهد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۳:۲۰    
مدیرکل امنیتی وزارت کشور تاکید کرد: بسته مشکوکی که شب گذشته در نجف آباد کشف شد، لزوماً انفجاری - تروریستی نبوده و ماهیت آن در نیروی انتظامی در حال بررسی است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۳:۲۰    
منابع خبری گزارش داده اند نماینده آمریکا در سازمان ملل که در اقدامی شگفت انگیز خود را به عنوان نماد علنی سیاست خارجی آمریکا مطرح کرده به رئیس جمهور این کشور درباره ایران خط می دهد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۳:۰۵    
به گزارش ایران خبر ،دیدار ایرانیان مقیم آمریکا با رئیس جمهور. (ایرنا/ اکبر توکلی) مراسم ترحیم برادر حسین مرعشی. (مهر/ محمد خدابخش) هشتمین جشن برنامه ریزان ودستیاران کارگردان سینمای ایران ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۲:۵۵    
وزیر کار و امور اجتماعی تعداد بیکاران کشور را سه میلیون و 400 هزار نفر اعلام کرد و گفت: اگر کسانی که وارد بازار کار می شوند ساماندهی نشوند به جمعیت بیکاران کشور افزوده خواهند شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۲:۵۵    
آژانس بین المللی انرژی اتمی ادعای رسانه صهیونیستی به نقل از مقامات این رژیم را درباره سایت های مشکوک ایران رد کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۲:۲۰    
همزمان با اعتراض یک نماینده اصلاح طلب مجلس نسبت به نحوه برخورد مسئولان انتظامی و سازمان سنجش با داوطلبان معترض کنکور امسال ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۲:۰۵    
محققان در موسسه پلی تکنیک فدرال لوزان(EPFL) با الهام از روش اوریگامی موفق به طراحی یک پهپاد شدند که می تواند همزمان با ارسال محموله، از آنها حفاظت کند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۱:۵۵    
یک پایگاه تحلیلی خبری آمریکایی در گزارشی ضمن تاکید بر حماقت عربستان در اتخاذ سیاست های منطقه ای، صبر بی نهایت و دیپلماسی زیرکانه ایران را تحسین کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۱:۳۰    
با توجه به مصوبه افزایش تعداد استانداردهای خودرویی از 51 به 83 مورد، احتمال توقف خط تولید 20 مدل خودرو از پنج گروه خودرویی در دی ماه سال 1397 وجود دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۱:۱۰    
دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، امروز دوشنبه (18 سپتامبر) در سازمان ملل متحد حاضر و سخنرانی خواهد کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۱:۱۰    
سرپرست وزارت علوم گفت: شاخص اعتماد مردم به اساتید دانشگاه کم شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۱:۰۵    
تولیت آستان قدس آیت الله خزعلی را در مبارزه با نفاق ثابت قدم معرفی و بیان کرد: این عالم ربانی در افشاگری و برملا کردن خباثت نفاق و کنار زدن نقاب از چهره منافقان مردانه وارد میدان شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۰:۴۰    
سیدحسین نقوی حسینی گفت: در متن برجام به صراحت موضوع فروش هواپیماهای تجاری به ایران آمده است. به همین دلیل مصوبه آمریکا برای ممانعت از فروش خلاف متن برجام است و انتظار می رود هیئت نظارت بر برجام در ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۰:۱۰    
فرمانده لشکر زرهی 8 نجف اشرف گفت: خودروی سواری مشکوک به حامل بسته انفجاری در نجف آباد اصفهان شناسایی و مواد انفجاری جاسازی شده درآن خنثی شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۰:۰۰    
دسترسی به سندهای تازه تاریخی موجب می شود جزییاتی بیشتر از تاریخ ایران به ویژه در زمینه های زندگی اجتماعی در دوره های گذشته روشن شود ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۰:۰۰    
خبرگزاری دولتی ترکیه از اعزام بیش از 80 دستگاه خودروی نظامی شامل تانک به مرز این کشور با سوریه خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۰۹:۳۵    
رییس جمهور از همه ایرانیان از جمله ایرانیان مقیم خارج خواست برای ساختن ایرانی آبادتر و افتخارآفرین تر در عرصه جهانی، دست در دست یکدیگر بدهند و بکوشند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۰۹:۳۰    
ناخالصی های سمی که جوهر مربوط به تاتو (خالکوبی) را تشکیل می دهند می توانند در داخل بدن به شکل نانوذرات حرکت کرده و بر غده های لنفاوی تاثیر گذارند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۰۹:۳۰    
پنج نفر شامگاه پنجشنبه شب در لندن، پایتخت بریتانیا، قربانی اسیدپاشی شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۰۹:۲۵    
هرچند روز گذشته و به فاصله کوتاهی، دو خبر ضدونقیض از رهاسازی دو نوزاد در بیمارستانی در بندرعباس منتشر شد، اما این روایت های مختلف، اصل موضوع را رد نمی کند ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۰۸:۴۵    
ماموران امنیتی یک خودروی مظنون به بمب گذاری را در نزدیکی منزل پدر شهید حججی در نجف آباد مورد بررسی قرار دادند و در حال حاضر عملیات خنثی سازی در حال اجرا است.