جمعه ۰۴ خردادساعت ۱۹:۳۰May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 13 شهریور 1396 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 31 فروردین 1396 ایران خبر 31 اردیبهشت 1396 ایران خبر 31 خرداد 1396 ایران خبر 31 تیر 1396 ایران خبر 31 مرداد 1396 ایران خبر 30 مهر 1396 ایران خبر 30 آبان 1396 ایران خبر 30 آذر 1396 ایران خبر 30 دی 1396 ایران خبر 30 بهمن 1396 ایران خبر 1 اسفند 1396 ایران خبر 1 شهریور 1396 ایران خبر 2 شهریور 1396 ایران خبر 3 شهریور 1396 ایران خبر 4 شهریور 1396 ایران خبر 5 شهریور 1396 ایران خبر 6 شهریور 1396 ایران خبر 7 شهریور 1396 ایران خبر 8 شهریور 1396 ایران خبر 9 شهریور 1396 ایران خبر 10 شهریور 1396 ایران خبر 11 شهریور 1396 ایران خبر 12 شهریور 1396 ایران خبر 13 شهریور 1396 ایران خبر 14 شهریور 1396 ایران خبر 15 شهریور 1396 ایران خبر 16 شهریور 1396 ایران خبر 17 شهریور 1396 ایران خبر 18 شهریور 1396 ایران خبر 19 شهریور 1396 ایران خبر 20 شهریور 1396 ایران خبر 21 شهریور 1396 ایران خبر 22 شهریور 1396 ایران خبر 23 شهریور 1396 ایران خبر 24 شهریور 1396 ایران خبر 25 شهریور 1396 ایران خبر 26 شهریور 1396 ایران خبر 27 شهریور 1396 ایران خبر 28 شهریور 1396 ایران خبر 29 شهریور 1396 ایران خبر 30 شهریور 1396 ایران خبر 31 شهریور 1396 
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۸:۳۸    
دانشمندان دوربین جدیدی ساخته اند که با آن می توان داخل بدن را دید. به نقل از بی.بی.سی، این دوربین به پزشکان کمک خواهد کرد حین بررسی اعضای داخلی بدن ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۲۰:۳۸    
سخنگوی شورای صنفی نمایش از نیم بها شدن بلیت سینماها خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۷:۱۸    
نماینده کره شمالی در سازمان ملل آزمایش های موشکی و هسته ای اخیر کشورش را هدیه پیونگ یانگ به کره شمالی خواند و گفت واشنگتن بایستی منتظر دریافت تعداد بیشتری از آنها باشد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۵:۰۷    
مهرداد تقی زاده با اشاره به نتایج حاصل جلسه فوق العاده کمیسیون ایمنی راه ها که به منظور بررسی حادثه واژگونی اتوبوس حامل دانش آموزان هرمزگانی برگزار شد، اظهار داشت: طبق تحلیل و بررسی ها ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۰:۴۳    
رئیس اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران با بیان اینکه دانشگاه ها از منفعت علم دکتر ناصر کاتوزیان محروم شدند اما منفعت ایشان عام شد ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۰۸:۵۳    
جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با بیان اینکه تردد زائران حتما با داشتن گذرنامه و روادید معتبر صورت می گیرد ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۰۸:۵۳    
سخنگوی قوه قضاییه گفت: براساس مصوبه عالی شورایعالی امنیت ملی حصر "سران فتنه" ادامه دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۰۸:۳۸    
دبیر شورای نگهبان با بیان این مهم که کمال دین مساله غدیر است، گفت که خلاء امروز جهان، خلاء علی (ع) است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۰۸:۲۳    
فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و یوکیا آمانو مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی عصر دوشنبه در حاشیه کنفرانسی در کشور اسلوونی روند اجرای برجام را بررسی کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۰۸:۱۸    
115 زائر ایرانی هر کدام بین یک میلیون و 100 هزار تا یک میلیون و 750 هزار تومان داده اند تا برای زیارت به عتبات سفر کنند، اما سرگردانی و معطلی در عراق نصیب شان شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۰۸:۱۳    
دبیر هیات دولت ازخیز دولت برای تحول در نظام اداری و کشورداری خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۰۴:۱۸    
باور بر این است که تنفس عمیق پیام هایی را به مغز ارسال می کند تا ضربان قلب را کند سازد، گوارش را بهبود ببخشد و احساس آرامش و تندرستی را افزایش دهد، از این رو ترشح هورمون های استرس، مانند کورتیزول ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۰۲:۴۳    
بسیاری از خانم ها در فواصل کوتاه به طور مکرر اقدام به تغییر رنگ موهای خود می کنند که این کار موجب آسیب رساندن به موها از جمله نازک و شکننده شدن موی سر می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۰۱:۴۳    
مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ از وقوع یک جنایت خانوادگی در خیابان یخچال پایتخت خبر داد و اعلام کرد تحقیقات پلیسی برای واکاوی علت وقوع ماجرا ادامه دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۲۱:۵۳    
یک فولکس واگن به درون یک منزل مسکونی در شمال انگلیس وارد شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۲۱:۲۸    
یک شرکت چمدان سازی چمدان هایی را طراحی کرده است که به راحتی قابل شناسایی هستند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۹:۴۳    
وزیر اقتصاد با تشریح اولویت ها و برنامه های وزارت اقتصاد برای 4 سال آینده گفت: امروز، رکود تورمی جای خود را به رونق غیرتورمی داده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۹:۳۳    
رئیس مجلس گفت: بسیاری از کشورها برای خوش امد قدرت های بزرگ مواضع خود را تغییر می دهند ولی ما تغییری در مواضع خود ندادیم.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۸:۵۸    
رئیس قوه قضاییه گفت: دادستان کل کشور به موضوع سوانح جاده ای ورود پیدا کند تا علاوه بر رسیدگی های احتمالی قضایی، نقاط آسیب برای پیشگیری از حوادث مشابه و کاهش تلفات جاده ای شناسایی شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۸:۵۳    
محققان آمریکایی موفق به کشف مکانیسم تازه ای شده اند که باعث می شوند سلول های سرطانی خودشان را نابود کنند. این روش در درمان اشکال تهاجمی سرطان از جمله سرطان لوزالمعده موثر است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۸:۱۳    
یکی از گرانترین مشروبات الکلی که در تولید آن از براده های طلا استفاده شده در طرح دستگیری اراذل و اوباش، یافت شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۷:۰۸    
یک خانواده مشهدی در اعتراض به لغو کنسرت ها و در حمایت از موسیقی نواحی، راهپیمایی 60 روزه ای را با شعار "حق داریم آوازهای سرزمین مادری را در شهرمان بشنویم" انجام می دهد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۶:۲۹    
در پی وقوع سرقت ناقوس های یک کلیسا در یکی از روستاهای شهرستان بوئین و میاندشت ، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی و پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۴:۲۹    
اگر با شما تماسی برای مراجعه و دریافت سیم کارت های دولتی گرفته شده مبنی بر این که تعرفه تماس از طریق آن نصف تعرفه سایر سیم کارت هاست، بدانید که با روش جدید کلاهبرداران روبه رو شده اید.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۴:۱۴    
پگی ویتسون، فضانورد زن آمریکایی به همراه جک فیشر هم وطن خود و فیودور یورچیخین فضانورد روس روز یکشنبه 12 شهریور با کپسول فضایی سایوز از ایستگاه فضایی بین المللی به زمین بازگشت.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۴:۰۴    
رسانه های کره جنوبی گزارش دادند ارتش این کشور معتقد است که کره شمالی در حال آماده شدن برای پرتاب یک موشک بالستیک جدید است که احتمالا قاره پیما خواهد بود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۳:۵۰    
فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان از دستگیری عاملان نزاع خونین تیر ماه سال 95 در شهرستان خاش، که منجر به قتل 3 نفر و مجروحیت 3 فرد دیگر شده بود، در استان یزد خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۳:۴۵    
ساخت وساز در زمین کناری تئاتر شهر که روزی به عنوان پارکینگ این مجموعه استفاده می شد، در حالی به مراحل نهایی خود رسیده و باید به زودی شاهد افتتاح آن باشیم که اختلاف نظرها و اظهارات متناقضی درباره ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۳:۴۰    
کره شمالی روز گذشته اعلام کرد ششمین و بزرگ ترین آزمایش هسته ای خود را به صورت موفقیت آمیز انجام داده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۲:۵۰    
از یک قاچاقچی 11 کیلو گر تریاک در ملایر کشف و ضبط شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۲:۴۵    
به گزارش ایران خبر ،تنش میان امریکا و متحدانش با کره شمالی به شکل بی سابقه ای اوج گرفته است تا جایی که یک روز پس از آزمایش بمب هیدروژنی پیونگ یانگ، کاخ سفید رسما این کشور را به حمله اتمی تهدید کرد. ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۲:۴۰    
الهام فخاری، عضو شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش از حذف پراید از سرویس مدارس تهران خبر داد و گفت: فقط بانوانی که در این بخش مشغول به کار هستند و با توجه به شرایط مالیشان از این موضوع مستثنی هستند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۲:۱۵    
براساس اعلام چند جاسوس، کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی یک فرزند پسر پنهانی دارد که به عنوان وارث حکومت سرکوبگرش در نظر گرفته است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۱:۵۰    
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از ممنوعیت دائمی ورود کامیون به مناطق 1 و 12 شهرداری تهران خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۱:۱۵    
دادستان عمومی و انقلاب خرم آباد از احضار فردی خبر داد که اقدام به انتشار خبری کذب با عنوان خودکشی دسته جمعی تعدادی از اشرار در لرستان کرده بود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۹:۳۵    
ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه در گفت وگوی تلفنی با شینزو آبه نخست وزیر ژاپن، برخورد آرام و سنجیده جامعه جهانی در مساله شبه جزیره کره و پرهیز از رفتار هیجان انگیز را خواستار شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۹:۱۵    
رئیس اداره کنترل ایدز وزارت بهداشت، گفت: تا اول فروردین امسال 34 هزار و 949 بیمار مبتلا به ایدز در کشور شناسایی شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۹:۱۰    
متخصصان سلامت معتقدند تغذیه نوزادان با شیر مادر باعث می شود کودک تمایل بیشتری به مصرف سبزیجات پیدا کند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۹:۱۰    
وزیر آموزش و پروش گفت: به عنوان یک معلم می گویم امسال تغییرات در کتاب های درسی به گونه ای نخواهد بود که بچه ها نگران شوند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۳:۱۰    
صفحه اول روزنامه های دوشنبه 13 شهریور 1396 را مشاهده کنید.