جمعه ۰۴ خردادساعت ۰۵:۰۶May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای جهان نیوز 5 اسفند 1396 - jahannews.com

جهان نیوز 29 اسفند 1393 جهان نیوز 21 دی 1394 جهان نیوز 24 اردیبهشت 1396 جهان نیوز 17 خرداد 1396 جهان نیوز 31 تیر 1396 جهان نیوز 31 مرداد 1396 جهان نیوز 31 شهریور 1396 جهان نیوز 30 مهر 1396 جهان نیوز 30 آبان 1396 جهان نیوز 30 آذر 1396 جهان نیوز 30 دی 1396 جهان نیوز 30 بهمن 1396 جهان نیوز 1 اسفند 1396 جهان نیوز 2 اسفند 1396 جهان نیوز 3 اسفند 1396 جهان نیوز 4 اسفند 1396 جهان نیوز 5 اسفند 1396 جهان نیوز 6 اسفند 1396 جهان نیوز 7 اسفند 1396 جهان نیوز 8 اسفند 1396 جهان نیوز 9 اسفند 1396 جهان نیوز 10 اسفند 1396 جهان نیوز 11 اسفند 1396 جهان نیوز 12 اسفند 1396 جهان نیوز 13 اسفند 1396 جهان نیوز 14 اسفند 1396 جهان نیوز 15 اسفند 1396 جهان نیوز 16 اسفند 1396 جهان نیوز 17 اسفند 1396 جهان نیوز 18 اسفند 1396 جهان نیوز 19 اسفند 1396 جهان نیوز 20 اسفند 1396 جهان نیوز 21 اسفند 1396 جهان نیوز 22 اسفند 1396 جهان نیوز 23 اسفند 1396 جهان نیوز 24 اسفند 1396 جهان نیوز 25 اسفند 1396 جهان نیوز 26 اسفند 1396 جهان نیوز 27 اسفند 1396 جهان نیوز 28 اسفند 1396 جهان نیوز 29 اسفند 1396 
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۵:۴۰    
مرکز پایش آلودگی هوا، شاخص آلودگی هوای پایتخت را 86 و در وضعیت سالم اعلام کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۲:۴۶    
جدول لیگ برتر تا پایان هفته بیست و پنجم و اختلاف 15امتیازی پرسپولیس با تیم دوم جدول
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۳:۲۹    
طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان بنا به 8 دلیل با قید 2 فوریت در حال جمع آوری امضا در مجلس شورای اسلامی است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۳:۱۵    
تیم های استقلال و پرسپولیس تاکنون 85 بار با یکدیگر دیدار کرده اند و سهم آبی ها 24 برد و سهم سرخ پوشان 23 برد بوده است ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۰۸:۳۰    
روزنامه ها در لابه لای گزارش ها و سرمقاله ها، قسمتی از صفحات خود را به اخبار روزهای گذشته یا اخبار ویژه اختصاص می دهند که در ادامه به آنها اشاره می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۲۱:۳۹    
سازمان سینمایی باید تکلیف خود را با معاونت نظارت و ارزشیابی و شورای پروانه نمایش خویش مشخص کند که چگونه آثاری با محتوای همجنسگرایانه و یا ضدنظام از مجاری قانونی عبور کرده و مجوز اکران و نمایش می ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۲:۲۱    
بورس تهران پس از پشت سر گذاشتن یک هفته پر التهاب و تا حدودی منفی، اولین روز کاری خود در هفته جاری را مثبت شروع کرد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۱:۱۸    
گزارش مالی حساب های مسدودشده 86 دلال و قاچاقچی ارز 53 هزار میلیارد است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۰:۱۸    
مهندسان کانادایی در زمان فارغ التحصیلی حلقه ای خاص را به دستشان می اندازند. اما به راستی راز این حلقه فولادی نه چندان زیبا و زمخت چیست؟
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۹:۵۷    
اعضای هیات مدیره دو باشگاه پرسپولیس و استقلال تهران در نشستی با نمایندگان رسانه های گروهی کشورمان شرکت کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۹:۴۲    
اتخاذ شیوه های هماهنگ شده برای بهبود فضای کسب وکار اولین و مهم ترین گام بخش دولتی در سال 97 باید باشد؛ گامی که اگر درست برداشته شود ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۸:۲۴    
رانندگان و سرنشینان خودرو سالانه بیش از 100ساعت را پشت ترافیک می گذرانند. 100ساعتی که در عین کلافگی اگر خوب به اطرافتان نگاه کنید می تواند پر از کارها و فعالیت هایی باشد که از بطالت وقتتان جلوگیری ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۸:۲۱    
معاون اجتماعی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: 50 درصد مردم ایران دارای اضافه وزن و چاقی هستند که سر منشاء بسیاری از بیماری هاست.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۱:۳۷    
این سریال که تاکنون چندین بار از شبکه بهایی من و تو نیز به نمایش درآمده، بر اساس کتابی به همین نام پیش از پیروزی انقلاب اسلامی ساخته شده و در کل ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۷:۲۴    
سید محمد مسعود معصومی تصریح کرد: امسال پنجمین دوره مسابقات را پشت سر می گذاریم، در هر سال ابتدا در مرحله شهرستانی افراد متقاضی در مسابقات شرکت می کنند که امسال 8 هزار نفر در بهار 96 در این مسابقات ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۵:۳۹    
در زمانه ای زندگی می کنیم که دیگر جلب اعتماد اشخاض دیگر خیلی سخت شده است، در زمان های قدیم، کلام هر شخصی برای دیگری سند بود و اصلاحا با گرو گذاشتن یک تار سبیل به یکدیگر اعتماد می کردند و قرار مدار ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۴:۰۶    
دبیرکل جمعیت هلال احمر از 2 برابر شدن پایگاه های امداد جاده ای در نوروز خبر داد و گفت: حدود 2 میلیون نفر عضو داوطلب هلال احمر هستند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۳:۵۷    
آقای روحانی در اختتامیه سی ویکمین جشنواره بین المللی خوارزمی، تکلیف علم را روشن و اقسام اهل علم در کشور را معرفی فرمودند و درست و غلط در حوزه علم را هم معرفی کردند و خلاص
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۳:۴۸    
وزارت خارجه آمریکا آمریکا اعلام کرد در راستای تقویت توان دریایی کویت، با فروش قایق های گشتزنی تندرو به این کشور موافقت کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۳:۰۶    
شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز ششم اسفند ماه با 96 واحد اُفت به پله 98 هزار و 80 واحدی رسید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۲:۵۴    
نایب رئیس سابق مجلس: فکر می کنم که جملات آقای روحانی در خصوص رفراندوم یک فلت سخن بوده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۲:۰۶    
رئیس کمیسیون اروپایی در آستانه سفر به منطقه بالکان تاکید کرد سرمایه گذاری در ثبات و رفاه غرب بالکان به معنای سرمایه گذاری در حوزه امنیت و آینده اتحادیه اروپای آنهاست.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۲:۰۳    
نانوایی سنگکی واقع در محله چاله چاله کرمانشاه در اقدامی شایسته قفسه کتاب در مغازه ایجاد کرده تا مشتریان در زمان حضورشان مطالعه کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۱:۴۲    
مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در بازدید از منطقه عملیاتی سرخون و گشوی جنوبی از تحقق 98.5 درصدی برنامه تولید گاز در این منطقه در سال جاری و مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی از ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۱:۱۲    
انگلیس همزمان مذاکره با عراقچی درباره منطقه (یمن) به دنبال آن بود که همراه با آمریکا و فرانسه، ایران را به دلیل آنچه که خود عدم توقف ارسال موشک های بالستیک به انصارالله و نقض محدودیت های پیشین شورای ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۱:۰۰    
لودرها دوباره در بافت تاریخی شهر شیراز دست به کار شدند تا باقی مانده تاریخ این شهر را با خاک یکسان کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۰:۵۴    
مدیرعامل برق منطقه ای تهران گفت: پیک مصرف برق تهران در دو سال گذشته حدود یک هزار مگاوات افزایش یافته است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۰:۴۵    
شیوه همکاری صنایع ایران و اسپانیا در دیدار مقام های اتاق بازرگانی و کنفدراسیون صنایع این کشور اروپایی با مدیرکل امور بین الملل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) بررسی شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۰:۰۰    
صله رحم و نیکی به پدر و مادر اثر دنیایی هم دارد. یعنی کسی که دائما صله ارحام دارد و به پدر و مادر خود نیکی می کند و در حیات خود هرگز فقر به او نرسد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۹:۴۸    
اقدام جنون آمیز پسر جوان در خانی آباد منجر به سوختگی وی و دو نفر دیگر شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۹:۴۲    
دبیر کل حزب الله لبنان در مراسمی به مناسبت چهلمین سالگرد تأسیس حوزه امام مهدی(عج) در شرق لبنان گفت: علت ورود ما به عرصه سیاسی و پارلمانی حمایت از مقاومت لبنان در برابر توطئه هاست.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۹:۴۲    
رییس سازمان برنامه و بودجه خبر داد کارکنان دولت حداکثر تا نوزدهم اسفندماه حقوق می گیرند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۹:۳۶    
نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد در یک سخنرانی در دانشگاه شیکاگو مدعی شد که توافق هسته ای ایران و گروه 1+5 بر اساس روایتی نادرست بنا شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۹:۰۰    
اختلاف بهزیستی و آموزش و پرورش بر سر مهدهای کودک تکراری شده و این در حالی است که این اختلافات خانواده ها را سرگردان کرده و مسئولان مربوطه هم سکوت اختیار کرده اند و حاضر به شفاف سازی نیستند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۹:۰۰    
نیمی از اوراق مرابحه 700 میلیارد تومانی ایران خودرو که بزرگترین تامین مالی بخش خصوصی در بازار سرمایه به شمار می رود، در نخستین دقایق پذیره نویسی و در زمان کمتر از 15 دقیقه در تالار بورس به فروش رسید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۸:۵۲    
تعداد شکایات مربوط به تبعیض یا آزار و اذیت نژادی که در سیستم آموزشی آمریکا ثبت شده، افزایش یافته است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۸:۴۹    
در یک عمل جراحی تومور 13 کیلویی از شکم مردی در بیمارستان امام رضا (ع) تبریز خارج شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۸:۴۳    
شرکت اچ تی سی تایید کرده که تعدادی از کارمندانش را در آمریکا اخراج کرده و دو واحد تولید گوشی های هوشمند و واقعیت مجازی خود را در یکدیگر ادغام می کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۸:۴۰    
یک مقام آگاه از مسدود شدن 1225 حساب متعلق به 86 نفر دلال و قاچاقچیان ارز، خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۸:۳۷    
انصارالله یمن به اخبار برخی رسانه ها درباره شهادت عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله در حمله هوایی ائتلاف تحت سرکردگی سعودی به صعده واکنش نشان داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۸:۳۴    
کارمند اخراجی اداره برق که از مردم کلاهبرداری می کرد، سرانجام شناسایی و دستگیر شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۸:۳۱    
امارات متحده از آغاز فعالیت نخستین راکتور خود در نیروگاه هسته ای براکه در نزدیکی ابوظبی و با ظرفیت تولید 1400 مگاوات برق خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۸:۲۲    
ساکرنت خبر داد سامان قدوس هافبک ایرانی در تابستان راهی یکی از تیم های لیگ برتر جزیره خواهد شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۸:۰۰    
اینترنتی سفارش بدهید تا برایتان پمپ بنزین بیاوریم! این مدل تازه سوخت رسانی در ایران است که تازه حدود یک هفته ای می شود که در منطقه 2 تهران اجرا شده و گویا استقبال هم بالا بوده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۵:۵۴    
برنامه ثریا با موضوع جای خالی تجربه جهاد سازندگی و نقش مردم در تحقق سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی روی آنتن شبکه یک سیما رفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۵:۴۵    
وزیر ناکارآمد و پرگوی راه و شهرسازی می گوید هر حادثه ای رخ می دهد، به جای اصلاح فرآیندها، سریعا دنبال یک نفر می رویم که با آن درگیر شویم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۵:۳۶    
چندماه پیش و در جریان برگزاری نمازجمعه یکی از شهرهای جنوبی کشور، اتفاق مشابهی رخ داد که البته با برخورد تند امام جمعه شهر مذکور همراه بود و سبب شد کارگران معترض، محل برگزاری نمازجمعه را ترک کنند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۵:۳۶    
هفته گذشته عباس عراقچی در اندیشکده چتم هاوس در انگلیس گفته بود: ایران برجام را داستانی موفق نمی داند چرا که از آن بهره مند نشده و تحریم ها برداشته نشده است .
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۵:۳۶    
مراسمی تحت عنوان جشن زیبایی بورژوا (یکی از برندهای لوازم آرایش در فرانسه) با حضور عده ای از بازیگران سینما و تلویزیون در تهران برگزار شد!
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۳:۰۶    
مهم ترین انتقادات از طرح تحول سلامت حول یک محور می گردد؛ هزینه های بالا و درمان محور بودن ! به جز برخی پزشکان و...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۲:۱۸    
عضو شورای عالی فضای مجازی گفت: اصلاح طلبان انتخابات اخیر را مهندسی کردند و برای همین هم در انتخابات مجلس و هم در انتخابات شورای شهر به طور یکجا پیروز شدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۲:۰۰    
دقایقی پیش زمین لرزه ای به بزرگی 4.4 ریشتر حوالی سومار را به لرزه درآورد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۱:۵۱    
کارشناس شبکه های ماهواره ای از عدم شکایت مسئولان ایرانی از رئیس سازمان سیا ابراز تعجب کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۱:۳۹    
یکی از دوستان قدیمی روح الله زم، سندی دیگر از رابطه مدیران آمدنیوز با سرویس جاسوسی ترکیه افشا کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۱:۲۷    
هم زمان با دور جدید اقدامات انحرافی و تبه کارانه فرقه ضاله دراویش نعمت اللهی، اندیشکده برهان برای معرفی بهتر این جریان انحرافی، کتاب خرقه های وارونه را منتشر نمود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۱:۲۷    
به تازگی تصویری از بوراک اوزچیویت بازیگر ترکیه ای در فضای مجازی منتشر شده است که او را به جای مجید تابنده عموزاده نورعلی تابنده قطب دراویش گنابادی جا زده اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۱:۰۹    
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: مقامات قضایی گفته اند که برای برخورد با احمدی نژاد آمادگی وجود دارد و به اندازه کافی هم جرم مرتکب شده است ولی شرایط برخورد باید فراهم شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۱:۰۰    
دیدار دو تیم پرسپولیس و استقلال خوزستان از هفته بیست و چهارم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی در نهایت با برد شاگردان برانکو به پایان رسید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۰:۵۷    
حجت الاسلام والمسلمین رفیعی با بیان اینکه بر شهادت باید شاکر بود نه صابر گفت: اخلاق شهدا را باید در جامعه نهادینه کنیم و داستان شهادت شهیدان برای نسل جوان بازگو شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۹:۳۹    
طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان به بیت المال اگر چه یک گام مثبت در مبارزه با فساد اقتصادی است، اما به علت فراگیر نبودن دایره شمول آن ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۹:۳۰    
روز هشتم خرداد امسال ماموران کلانتری 161 ابوذر از وقوع یک حادثه هولناک با خبر شدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۹:۲۱    
دبیرکل حزب الله در چهلمین سالگرد تأسیس حوزه علمیه امام منتظر توضیحاتی در خصوص انتخابات لبنان ارائه داد و در ادامه گفت ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۹:۱۵    
در پی هک بیش از 140 وبسایت داخلی در روز جمعه مورخ 1396/12/04 مرکز ماهر وزارت ارتباطات اعلام کرد که موضوع را سریعا مورد بررسی قرار داده و اقدامات فنی لازم را از همان ابتدای لحظات حادثه مذکور با همکاری ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۹:۰۶    
از یاد نمی بریم که چگونه برخی عناصر نفوذی دو تابعیتی (مانند دری اصفهانی و ...)با پوشش های علمی و فنی در تیم مذاکرات و مراکز برنامه ریزی و تصمیم سازی نفوذ کردند و حتی مدال هم گرفتند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۸:۳۰    
پنج شنبه هفته گذشته جمعی از طلاب گروه جهادی محبین الائمه از یک قهوه خانه دار به نام عمو حسن یا حسن شوشی در محله تیردوقلوی تهران و در قهوه خانه وی از او تقدیر و تمجید بعمل آوردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۸:۱۸    
یک افسر عالیرتبه در واحد 8200 رژیم صهیونیستی که ویژه جمع آوری اطلاعات سیگنالی (سیگینت) و کشف کد است به توانمندی تسلیحاتی و فناوری ایران اذعان کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۸:۰۶    
دیدار تیم های فولاد و استقلال با برتری آبی های تهران به پایان رسید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۸:۰۰    
مدیر مرکز امور خادمین آستان قدس رضوی گفت: تاکنون حدود 70 هزار خادمیار رضوی توسط دفاتر آستان قدس رضوی در سراسر کشور شناسایی ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۷:۵۴    
وزیر علوم گفت: بیش از 42 پارک علم و فناوری و 190 مرکز رشد داریم که موجب اشتغال برای سی هزار نفر شده است. صادرات محصولات فناورانه نیز از 230 میلیون دلار در سال پیش رو فراتر نیز می رود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۷:۵۱    
مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت به خانم های راننده هشدار داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۷:۳۹    
شاید موج اخبار امیدبخش و مردمی در نمازجمعه های سراسر کشور را تکثیررفتار امام جمعه تبریز بخوانید و یا به یقین رسیده باشیدکه یک تحول در تریبون های نمازجمعه صورت گرفته ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۷:۰۹    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اقداماتی که امنیت عمومی جامعه را خدشه دار کنند به هیچ وجه قابل قبول نیست و لازم است مسوولان با جدیت و قاطعیت برخوردهای قانونی لازم را به عمل آورند و از نعمت ارزشمند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۶:۵۷    
رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه در اظهاراتی در واکنش به بیانات برخی مقامات مبنی بر اینکه آنکارا در عملیات شاخه زیتون در سوریه غیرنظامیان را می کشد، گفت: آن ها چه می گویند؟! این افراد بی وجدان ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۶:۴۸    
پرواز ماهان از تهران به یاسوج که حامل وزیر راه و شهرسازی بود مجبور به فرود اضطراری در شیراز شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۶:۲۵    
دو تن از علما و مراجع تقلید بر رسیدگی فوری به حادثه ناگوار اخیر در خیابان پاسداران تهران تاکید کردند و خواستار رسیدگی فوری مسئولان به جرایم مجرمان و قصاص عاملان این جنایات شدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۶:۱۶    
شبکه اسکای نیوز امارات مدعی شد، محمد العمادی، رئیس کمیته قطری بازسازی غزه گفته است، سفرهایش به تل آویو محرمانه بوده و اکنون دیگر چنین نیست.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۵:۴۹    
تصویری از یک مرد سالخورده که بخاطر درآوردن رزق حلال در بازار بار جابه جا می کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۵:۴۳    
پیامبر گرامی اسلام(ص) فرمود: اینان جزء شهدا هستند و از مقام ایشان برخوردارند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۵:۴۳    
پس از اتفاق عجیب روز گذشته در دیدار گسترش فولاد تبریز و پیکان تهران و پرتاب اوت عجیب تیموریان جوابیه عجیب تر از کمیته داوران این موضوع را پیچیده تر کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۵:۴۰    
فرزند ملکه رنجبر از بستری شدن دوباره این هنرمند در بخش مراقبت های ویژه خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۵:۴۰    
یک روزنامه فرانسوی از جاسوسی یک عضو موساد از وزارت دفاع این کشور پرده برداشت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۵:۳۷    
گودرز کریمی فر درباره شرایط اسکان نوروزی فرهنگیان اظهار کرد: شرایط و تعرفه فرهنگیان را یک ریال افزایش ندادیم ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۵:۳۷    
بر اساس حکم دادگاهی در بلژیک ممنوعیت داشتن حجاب در میان دانش آموزان این کشور لغو شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۵:۳۴    
توکلی در خصوص زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد سال 97 تصریح کرد: آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 97 طی روز های پنجشنبه و جمعه 6 و 7 اردیبهشت 97 برگزار خواهد شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۵:۳۱    
معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا ازحذف و توقف ساخت 20 سد در کشور خبر داد و گفت:در بازنگری سد ها از ساخت یک میلیون هکتار شبکه آبیاری و زهکشی جلوگیری شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۵:۲۸    
وزارت امور خارجه ترکیه تصمیم آمریکا درباره افتتاح سفارت این کشور در قدس در ماه مه را بیانگر اصرار واشنگتن برای آسیب رساندن به صلح منطقه ای دانست. واکنش ترکیه به افتتاح سفارت آمریکا در قدس
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۵:۲۲    
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: قاچاقچیان مسلح پس از ورود به کمین یگان های عملیاتی پلیس، به صورت مسلحانه با آنها درگیر شده و پس از یک ساعت درگیری مسلحانه، یک قاچاقچی به هلاکت رسید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۵:۲۲    
در روزهای گذشته، یک مدل مفهمومی آینده نگرانه از رنو در خیابان های بارسلونا در حین تست و ارزیابی زیر نور فلش عکاسان و علاقه مندان قرار گرفت ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۵:۱۹    
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۵:۱۹    
نخست وزیر هند در مذاکراتی که با رئیس جمهوری کشورمان داشت، از صدور مجوز تاسیس شعبه نخستین بانک خصوصی ایران در هندوستان خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۵:۱۶    
قیمت سمند EF7 معادل 400 هزار تومان، پژو پارس سال 500 هزار تومان، ساندرو اتومات 200 هزار تومان، ساندرو استپ وی 200 هزار تومان و تندر 90 E2 معادل 300 هزار تومان در بازار افزایش یافته است. ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۵:۱۶    
اغتشاشات اخیر در خیابان پاسداران تهران و تحرّکات یک رئیس جمهور سابق که فاقد پایگاه اجتماعیست؛ توجه روزنامه نگاران کشور را بیش از سایر موضوعات به خود معطوف داشته است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۵:۱۳    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به تحرکات احمدی نژاد واکنش نشان داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۵:۱۳    
مجمع جهانی اقتصاد فهرست 18 کالای پرفروش جهان را اعلام کرد که در آن خودرو در جایگاه نخست و پس از آن نفت و محصولات پالایشگاهی، طلا، جواهر و الماس قرار دارند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۵:۱۰    
رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار با اشاره به افزایش نرخ دلار، گفت: بادام هندی و بادام درختی دو کالای وارداتی است که با افزایش قیمت دلار در دو ماه گذشته علاوه بر پسته افزایش قیمت داشته است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۵:۱۰    
وزیر راه گفت: برنامه و جهت گیری لازم را داریم اما دو شرط برای بیمه شدن این افراد لازم است یکی اینکه زمینه و ساختار مناسب در سازمان های مسئول وجود داشته باشد ومین شرط، تأمین منابع مالی است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۵:۰۷    
جواب دندان شکن سیمین دانشور به دعوت سفارت آلمان برای سخنرانی درباره سانسور و ممیزی در ایران.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۵:۰۴    
مدیرکل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت گفت: قرار است طی سه ماه آتی قرارداد حداقل 20 شرکت تولیدکننده تجهیزات پزشکی با مشارکت طرف ژاپنی در ایران منعقد شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۴:۵۸    
دزد لاغراندام معروف به مرد عنکبوتی که با پوشیدن لباس های اندامی به سرعت از روی دیوار ویلا ها بالا می رفت و چند بار نیز از چنگ پلیس گریخته بود ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۴:۵۵    
استقلالی ها جدا از هزینه های جانبی، بابت تامین برق ورزشگاه نیز هزینه 21 هزار دلاری پرداخت کردند.