جمعه ۰۴ خردادساعت ۰۵:۵۰May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای جهان نیوز 20 اسفند 1396 - jahannews.com

جهان نیوز 29 اسفند 1393 جهان نیوز 21 دی 1394 جهان نیوز 24 اردیبهشت 1396 جهان نیوز 17 خرداد 1396 جهان نیوز 31 تیر 1396 جهان نیوز 31 مرداد 1396 جهان نیوز 31 شهریور 1396 جهان نیوز 30 مهر 1396 جهان نیوز 30 آبان 1396 جهان نیوز 30 آذر 1396 جهان نیوز 30 دی 1396 جهان نیوز 30 بهمن 1396 جهان نیوز 1 اسفند 1396 جهان نیوز 2 اسفند 1396 جهان نیوز 3 اسفند 1396 جهان نیوز 4 اسفند 1396 جهان نیوز 5 اسفند 1396 جهان نیوز 6 اسفند 1396 جهان نیوز 7 اسفند 1396 جهان نیوز 8 اسفند 1396 جهان نیوز 9 اسفند 1396 جهان نیوز 10 اسفند 1396 جهان نیوز 11 اسفند 1396 جهان نیوز 12 اسفند 1396 جهان نیوز 13 اسفند 1396 جهان نیوز 14 اسفند 1396 جهان نیوز 15 اسفند 1396 جهان نیوز 16 اسفند 1396 جهان نیوز 17 اسفند 1396 جهان نیوز 18 اسفند 1396 جهان نیوز 19 اسفند 1396 جهان نیوز 20 اسفند 1396 جهان نیوز 21 اسفند 1396 جهان نیوز 22 اسفند 1396 جهان نیوز 23 اسفند 1396 جهان نیوز 24 اسفند 1396 جهان نیوز 25 اسفند 1396 جهان نیوز 26 اسفند 1396 جهان نیوز 27 اسفند 1396 جهان نیوز 28 اسفند 1396 جهان نیوز 29 اسفند 1396 
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۴:۱۲    
ماموران گمرک ایران با رصد یک کامیون ترکیه ای به وسیله دستگاه ایکس ری موفق به کشف قاچاق یک خانواده 5 نفره شدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۲:۵۴    
به گزارش جهان نیوز ، مسعود پزشکیان، پس از پایان جلسه استیضاح ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که با رای اعتماد مجدد نمایندگان به پایان رسید گفت: جلسه استیضاح آخوندی ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۰۹:۴۲    
رئیس بنیاد مستضعفان از ضرورت تخریب ساختمان 5 طبقه پلاسکو خبر داد و گفت:کسبه پلاسکو اگر می خواهند این ساختمان را بازسازی کنند زمین آنرا از ما بخرند و بسازند، بنیاد مستضعفان به عنوان مالک ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۷:۰۰    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی از دعوت به شام جمعی نمایندگان توسط سخنگوی دولت خبر داد و گفت: محل شام این دعوت نامه سازمان مدیریت و برنامه ریزی است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۵:۳۹    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت روز پرفروش ترین انواع تلویزیون در سطح بازار تهران است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۵:۳۰    
اصلاح طلبان به جای قرار گرفتن در جایگاه منتقد وضع موجود، تبدیل به بخشی از وضع موجود شده اند و به همین دلیل اثرگذاری خود را در جامعه از دست داده اند
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۴:۱۵    
"رضا بابک" بازیگر توانمند سینما، تئاتر و تلویزیون ایران آخرین بار در سال 92 با سریال "دنیای آقای سخی" در تلویزیون ظاهر شد و پس از آن دیگر در هیچ فیلم و یا سریالی به ایفای نقش نپرداخت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۴:۰۳    
امروز در بازار آزاد هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (امامی) با 11 هزار و 500 تومان کاهش نسبت به روز شنبه یک میلیون و 579 هزار تومان فروخته می شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۳:۱۸    
معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: در افق 1400 تولید بیش از دو میلیون و 73 هزار تن گوشت طیور و 920 هزار تن گوشت قرمز هدف گذاری شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۲:۰۰    
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: هیچ کالایی از امروز تا پایان فروردین سال 97 گران نمی شود و مردم می توانند تخلف ها را به سامانه 124 گزارش دهند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۱:۱۶    
شهید عبدالله علایی در عملیات خیبر به شهادت رسید. جایی که زمستان سال 62 آتش و خون برپا بود. 13 سال بعدکسی باور نمی کرد که از جمع این شهدا، یک نفر از آنها با چهره ای سالم به خانه برگشته باشد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۱:۰۷    
سرمایه در گردش، مجموعه مبالغی است، که در دارایی های جاری یک شرکت، سرمایه گذاری می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۰:۵۸    
یک مقام مسئول گفت:با توجه به ذخایر مناسب؛ گوشت گوساله منجمد، مرغ منجمد، تخم مرغ، برنج و میوه محدودیتی در توزیع وجود ندارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۰:۱۶    
هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران با صدور بیانیه ای 9 پیشنهاد برای بهبود محیط کسب وکار کشور ارائه دادند که در آن به فساد گسترده در اقتصاد اشاره کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۰:۰۴    
مهدی باکری در حالی که مشغول خواندن دعا بود، حرف مرا رد کرد. دوباره اصرار کردم. برگشت و گفت: مگر عقلت را از دست داده ای؟ از اینجا کجا برگردم ؟!
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۹:۵۲    
زمان دیدار دوستانه دو تیم ملی فوتبال ایران و سیرالئون در تهران مشخص شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۹:۴۶    
نایب رئیس کمیسیون سلامت اتاق بازرگانی تهران گفت: دولت می خواهد قیمت دارو را ثابت نگه دارد که این ماجرا قطعا منجر به کمبود دارو خواهد شد، زیرا در مواردی قیمت تمام شده دارو برای واردکننده ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۹:۴۶    
مرجع تقلید شیعیان گفت: آنکه روسری خود را بر سر چوب کرده است نمی داند دارد با آیه وَلْیَضْرِبْنَ بِخُمُرِهِنَّ عَلَی جُیُوبِهِنَّ مقابله می کند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۹:۳۷    
یک نماینده حامی دولت می گوید تکبر برخی وزرا، شکاف مجلس و دولت را افزایش داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۹:۰۴    
ولیعهد و وزیر دفاع سعودی، بعد از بازگشت از بریتانیا پیامی به ترزا می، نخست وزیر بریتانیا، فرستاد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۹:۰۱    
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان تهران خبر فروش پوست گربه در یکی از فروشگاه های تهران را تایید کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۸:۵۸    
دو فرمانده مهم شبکه حقانی و سه عضو دیگر این شبکه در ولایت میدان وردک دستگیر شدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۸:۵۵    
به گفته منابع آمریکا احتمالا دولت آمریکا وکیل سابق بیل کلینتون رئیس جمهور پیشین این کشور را برای همکاری در زمینه پرونده مربوط به دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به کار بگیرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۸:۵۵    
سرویس امنیت فدرال روسیه از خنثی سازی یک حمله تروریستی در منطقه ساراتوف خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۸:۴۶    
این گونه رفتار های بیمارگونه او تمامی نداشت تا زمان سقوط هواپیمای تهران یاسوج که به لحن بسیار زننده ای مرگ هم وطنان را مایه خوشحالی خود دانست.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۸:۴۰    
علی اصغر پیوندی، رئیس جمعیت هلال احمر در پستی توییتری خطاب به همتای ترک خود درباره حادثه سقوط هواپیمای ترکیه اطمینان داد که برای امداد و جستجوی مفقودین این حادثه تمام تلاش خود را انجام می دهند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۸:۴۰    
خانواده لئوناردو پادووانی از مسئولان باشگاه استقلال درخواست دارند که مقدمات انتقال این بازیکن به تهران فراهم شود و در تهران نیز مراحل بعدی درمان وی ادامه یابد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۸:۴۰    
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: 7 محور کشور تا اطلاع ثانوی مسدود است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۸:۳۷    
در حال حاضر خبری از رونق خرید و فروش شب عید در بازار خودرو نیست و حتی شاهد کاهش 300 هزار تومان تا 5 میلیون تومانی قیمت خودرو هستیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۸:۳۷    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: ایرادات رئیس مجلس بر گزارش تحقیق و تفحص از دو تابعیتی ها برطرف شد، تا مراحل بعدی خود را از طریق هیئت رئیسه مجلس طی کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۸:۳۴    
گمرک ایران اعلام کرد ورود و خروج ارز به صورت نقد و یا اسناد بانکی و یا اوراق بهادار بی نام (اوراق قرضه) به صورت فیزیکی، به هر طریق ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۸:۳۴    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حالی استیضاح سه وزیر راه و شهرسازی، تعاون کار ور فاه اجتماعی و جهاد کشاورزی را دستور کار خود قرار داده اند که نزدیک به شش ماه پیش در جلسات بررسی رای اعتماد کابینه ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۸:۳۱    
الهیار از ایجاد 7 اسکله شناور در نوروز 97 خبر داد و گفت: 2 اسکله دیگر تا پایان نیمه نخست سال آینده به بهره برداری می رسد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۸:۲۸    
سناتور دموکرات ایالت ماساچوست ابراز نگرانی کرد، کره شمالی از دیدار با رئیس جمهور آمریکا به نفع خود بهره برداری کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۸:۲۵    
در این گزارش، به بخشی از هزینه های سفر در تعطیلات نوروز اشاره شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۸:۱۰    
شبکه های مختلف سیما امسال با توجه به مناسبت های خاصی که در ایام نوروز 97 وجود دارد جدول پخش خود را تنظیم کرده اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۸:۱۰    
صنعا پایتخت یمن، آماج حملات جنگنده های ائتلاف متجاوز سعودی قرار گرفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۸:۰۷    
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری عامل قتل عمدی خبر داد که قصد داشت با به آتش کشیدن خانه قربانی مانع از کشف جنایت شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۸:۰۱    
مدیرعامل هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری گفت: لاشه هواپیمای سقوط کرده ترکیه و اجساد پیدا شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۷:۴۹    
عضو سابق شورای صنفی نمایش گفت که اسامی فیلم هایی که توسط برخی از رسانه ها به عنوان فیلم های اکران نوروزی اعلام شده است، صرفاً گمانه زنی های آن رسانه ها است و هنوز هیچ فیلمی قطعی نیست.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۷:۱۳    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در کانال شخصی خود به عدم حضور سران قوا در جلسات مجمع واکنش نشان داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۶:۵۲    
خبر دیروز کوتاه بود، اما مهم و برای نماز جمعه خوان های تهرانی خبری خوب نبود. آیت الله احمد جنتی نامه ای به رهبر انقلاب نوشته اند و...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۵:۴۰    
خبرنگاران اصلاح طلب این روزها در فضای مجازی به شدت با الگوگیری از آمدنیوز برای منافع جناحی و بعضا شخصیت سازی برای خود دست به انتشار اخبار کذب و جعلی می زنند که گاها منافع و امنیت ملی را تهدید می کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۵:۲۵    
محمد دهقان طی نامه ای به اظهارات حجت الاسلام منتظری دادستان کشور درباره طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان پاسخ داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۵:۱۹    
رئیس مجلس گفت: در این رابطه باید تعقل، توجه کافی و دقت نظر وجود داشته باشد تا این چالش ها حل شود و قطعا با شعار و سروصدا قابل برطرف شدن نیستند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۳:۵۸    
انجمن مهندسان و معماران حقیقت یاب 11 سپتامبر گروهی چند صد نفره است که در جدیدترین گزارش خود درباره پلاسکو تحقیق مبسوط منتشر کرده و به نتیجه گیری قابل تاملی رسیده است ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۳:۵۸    
در دو گزارش قبلی شرح دادم که دو ادعای مطرح شده (خالی بودن خزانه و خالی بودن انبارهای کالاهای اساسی) از سه ادعای رییس محترم دولت فعلی علیه دولت های نهم و دهم ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۲:۴۰    
سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: هواداران در دیدار فردا با العین امارات مراقب کسانی که ممکن است روی سکوها حاشیه ساز شوند، باشند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۱:۴۹    
کارشناس دینی با بیان اینکه خرید و فروش زن از پرسودترین درآمدها در غرب است، گفت: کالاهای پردرآمد در بحث تجارت اول اسلحه، دوم مواد مخدر، سوم کودک و زن و چهارم نفت و گاز است ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۱:۴۰    
این که بعضی از مسئولین می گویند ما نگاهمان به حجاب نگاه جرمی نیست بلکه یک نگاه فرهنگی است. حجاب مسئله ای فرهنگی است و جرم نیست و باید ایجابی برخورد کرد. قسمتی از این حرف درست است ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۱:۲۸    
حجت الاسلام حمید روحانی از دوستان قدیمی مهدی کروبی است. او در این گفت وگو به بررسی چرایی تغییرات مهدی کروبی و ریشه های اقدامات و مواضع سالهای اخیر او می پردازد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۱:۱۰    
در حالی که حتی رسانه های وابسته به این جریان از عنوان "مرجع تقلید" برای حسین شیرازی استفاده نمی کنند این شبکه وهابی در اقدامی معنادار با مرجع تقلید خواندن وی نوشت: اخیرا این مرجع تقلید شیعه [ ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۱:۰۱    
به گفته دادستان تهران، مهدی جهانگیری برادر معاون اول رئیس جمهور که به اتهام اخلال در مسائل مالی کشور، کسب درآمد نامشروع و خروج ارز از کشور دستگیر شده بود، با تامین وثیقه هفته گذشته آزاد شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۰:۴۹    
به نظر می رسد تعداد بالای حوادث تلخ حوزه راه در دوره وزارت پنج ساله آخوندی از جمله سانحه قطار تبریز مشهد و سقوط اخیر هواپیمای آسمان زمینه مساعدی را برای رای آوری استیضاح آخوندی در روز سه شنبه فراهم ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۰:۳۷    
بازاریان قم اهانت فرقه شیرازی به پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در لندن را محکوم کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۰:۲۵    
به راحتی خبر کذب بازداشت دخترهای حاشیه ساز در برج میلاد را منتشر می کنند،خبر در سطح وسیع دیده می شود، با اعصاب مردم بازی می کنند و آخر خیلی راحت بدون عذرخواهی می گویند خبر درست نبود!
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۹:۵۵    
یک استاد دانشگاه گفت: اگر بگذاریم ارتجاع نهادینه شود با ناکثین و مارقین روبرو خواهیم شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۹:۴۹    
ایشان می فرمودند من متوسل به حضرت ولی عصر (عج) شدم و گفتم از دست من چیزی برنمی آید. آنها در یک هفته رسیده بودند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۹:۴۹    
واکنش المیرا شریفی مقدم، مجری شبکه خبر به خبرخوب هلال احمر و کنایه به صادق زیباکلام
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۹:۴۳    
شهرام میرآخورلو معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: این سازمان در ابلاغیه ای به تمام شرکت های حمل و نقل جاده ای ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۹:۳۴    
هواپیمای جت شخصی که عازم استانبول بود، پس از درخواست خلبان مبنی بر کاهش ارتفاع، از رادار خارج می شود اما هواپیما از رادار خارج شده و سقوط کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۹:۱۹    
دبیرکل جبهه زنان متحد اصولگرا با بیان اینکه حجاب قانون ما و وحی الهی است تصریح کرد: نباید اجازه دهیم در حوزه زنان دچار ارتجاع شویم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۹:۱۳    
عضو کمیسیون قضایی مجلس جزئیات مصوبات اخیر این کمیسیون درباره طرح اصلاح قانون چک را تشریح کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۹:۰۷    
ارتش سوریه با پیشروی از دو محور شرقی و غربی غوطه، آن را به دو نیمه شمالی و جنوبی تقسیم و شهرک دوما در نیمه شمالی را به طور کامل محاصره کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۸:۵۵    
حمید بعیدی نژاد سفیر کشورمان در لندن از سوی عناصر فرقه شیرازی تهدید به قتل شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۸:۴۹    
سخنگوی کمیته فرهنگی مجلس گفت: رئیس سازمان حج عنوان کرد که در توافق برای حج امسال با طرف سعودی، موضوع پرداخت غرامت به خانواده های قربانیان حادثه منا قید شده است که البته طرف سعودی آن را نپذیرفته است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۸:۲۵    
سی امین جلسه شورای معاونان دادسرای تهران، روز شنبه نوزدهم اسفندماه سال جاری با حضور معاونان و سرپرستان نواحی دادسرای تهران، سرپرستان دوایر نظارت و دادیاران ناظر بر زندان ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۸:۲۲    
مدیر مرکز جمع آوری و ساماندهی متکدیان شهرداری سنندج گفت: در آستانه سال نو و در راستای ساماندهی و جمع آوری متکدیان، یک متکدی با 67 سال سن به همراه 31 گرم طلا و 120 میلیون ریال پول نقد دستگیر شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۸:۱۳    
سید حسین نقوی حسینی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد و جداگانه با دستگاه های مختلف پیرامون اغتشاشات زمستان سال جاری در برخی نقاط کشور اظهار کرد: جلسات متعدد و دقیقی با مسؤولان وزارت اطلاعات ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۸:۰۴    
روز جمعه سفارت جمهوری اسلامی در لندن مورد حمله عده ای از طرفداران فرقه شیرازی ها قرار گرفت. این فرقه چه کسانی هستند و چرا چنین رفتاری از خود نشان می دهند؟
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۷:۴۹    
درحالی رسانه های ضدانقلاب روزها با انتشار تصویری از یک جوان کشورمان مدعی کشته شدن وی در اتفاقات گلستان هفتم شدند، که اصلا او زنده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۷:۴۰    
محمدرضا ثلاث عامل قتل 3 تن از ماموران نیروی انتظامی در جلسه محاکمه خود که با حضور نماینده دادستان، اولیای دم ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۷:۲۸    
عناوین برنامه های نوروزی سیما در نشست معاون رسانه ملی و مدیران شبکه های مختلف سیما، امروز یکشنبه 20 اسفند، اعلام شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۷:۱۹    
تجمع غیرقانونی تعدادی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر که از ظهر امروز باسردادن شعارهای ساختار شکنانه علیه قوه قضائیه آغاز شده بود با ایستادگی تعدادی از دانشجویان به پایان رسید و هم اکنون فضای دانشگاه ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۶:۵۵    
سفیر آمریکا در گفت وگو با یک روزنامه سعودی، از جنگ افروزی ریاض در یمن دفاع کرد و مدعی شد ایران است که دنبال جای پا در یمن می گردد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۶:۴۰    
به عنوان نمونه در ماجرای رقص دختران در مقابل شهردار تهران در برج میلاد، با وجود محرز بودن عدم رعایت شئون اسلامی، غوغا و بلوای رسانه ای به راه می افتد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۶:۳۱    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در کانال شخصی خود به عدم حضور سران قوا در جلسات مجمع واکنش نشان داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۶:۱۶    
وزیر راه وشهرسازی در حالی دو روز دیگر در مجلس استیضاح می شود که شدیدترین حملات را روانه نمایندگان مجلس می کند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۵:۵۸    
یک دستگاه خودروی پرشیا با چهار سرنشین زن و یک پسر بچه در بلوار لاله تهرانسر واژگون شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۵:۵۵    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور از بارش پراکنده باران در 20 استان کشور طی 48 ساعت آتی خبرداد و گفت: طی 24 ساعت آینده وزش باد شدید در تهران، البرز، قزوین، قم ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۵:۵۲    
معاون اجتماعی وزارت بهداشت با بیان اینکه بحث سلامت به تمام دستگاه ها مربوط است، گفت: در حال حاضر 5 میلیون نفر در کشور به بیماری دیابت مبتلا هستند که نیمی از آنها از بیماری خود اطلاع ندارند و 5 میلیون ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۵:۴۳    
دعایی دلنشین از سیدالساجدین(ع) در حق والدین را در ادامه می خوانید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۵:۴۳    
با ارجاع موضوع حذف سمپاد از متوسطه اول به شورای عالی انقلاب فرهنگی و عدم ابلاغ آن به مدارس به نظر می رسد این موضوع وارد فاز روشن تری از نقد و نظر شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۵:۴۰    
جبهه گیری مسئولان العین امارات علیه رسانه های ورزشی ایران در آستانه بازی با استقلال ایران آغاز شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۵:۴۰    
زن میانسال که از زن نیکوکار مراقبت می کرد، به اتهام دست داشتن در مرگ مشکوک او و سرقت 120 میلیون تومان از حسابش تحت بازجویی قرار گرفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۵:۳۷    
رئیس فدراسیون فوتبال از روند آماده سازی تیم ملی فوتبال ایران بازدید کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۵:۳۷    
مدیر بیمارستان شهید رجایی با اشاره به این که تاکنون کودکان و نوجوانان، بیشترین قربانی حوادث چهارشنبه آخر سال در استان بوده اند، گفت: تا به امروز 5 کودک قزوینی با مواد محترقه سوختند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۵:۳۴    
پلیس ضد تروریسم انگلیس برای یافتن عاملان انتشار نامه ای تهدیدآمیز علیه مسلمانان این کشور وارد عمل شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۵:۳۴    
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:ما این شانس را داریم که خودمان را در صدر جدول این گروه حفظ کنیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۵:۳۴    
یک روزنامه چاپ کابل اخیرا اعلام کرد که مولوی احمدالله مطیع موسوم به ملانانی از اعضای شورای رهبری طالبان توسط دولت پاکستان از زندان آزاد شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۵:۲۸    
پیشکسوت باشگاه پرسپولس معتقد است این تیم برای موفقیت برای الوصل نباید گلی از حریفان بخورد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۵:۱۹    
وزیر بهداشت، با بیان اینکه نقش پلیس در کاهش تخلفات رانندگی بسیار موثر است، گفت: بین 19 تا 20 درصد از قربانیان حوادث جاده ای، کمتر از 20 سال سن دارند که وضعیت مناسبی نیست.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۵:۱۹    
وزارت اقتصاد اعلام کرد: تامین اجتماعی، دارندگان اوراق بهادار اسلامی، بانک مرکزی، بانک های دولتی و خصوصی بزرگترین طلبکاران دولت را تشکیل می دهند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۵:۱۶    
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: دیده می شود وزرا با هواپیمای اختصاصی به سفر می روند که اگر این روال ادامه پیدا کند ما به دنبال تحقیق و تفحص در این باره خواهیم بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۵:۱۳    
رئیس کمیته امداد گفت: مستمری اسفندماه برای مددجویان با هماهنگی با سازمان هدفمندی یارانه ها٬ 26 اسفندماه پرداخت می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۵:۱۳    
آسوشیتدپرس گزارش داد، رئیس جمهوری آمریکا به معتمدانش گفته است که قصد دارد کمتر به کارکنانش متکی باشد چرا که باور دارد آنها گاها توصیه های بدی می کنند و قصد دارد از غرایزش پیروی کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۵:۱۳    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از جلسه نوبخت با عنوان رئیس حزب اعتدال و توسعه با استیضاح کنندگان در محل سازمان برنامه و بودجه خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۵:۱۰    
تازه ترین آمارها از تراز بودجه دولت در 10 ماهه امسال نشان می دهد که میزان درآمدهای دولت از محل مالیات ها 76 هزار و 100 میلیارد ریال بیشتر از درآمد حاصل از صادرات نفت و فرآورده های نفتی بوده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۵:۱۰    
آیا محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در سلامتی کامل به سر می برد یا دچار بیماری خطرناکی است؟
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۵:۱۰    
عربستان و بریتانیا در ساخت بزرگترین مجموعه تبدیل نفت خام به محصولات شیمیایی جهان همکاری می کنند.