جمعه ۰۴ خردادساعت ۰۹:۲۰May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای جهان نیوز 19 اسفند 1396 - jahannews.com

جهان نیوز 29 اسفند 1393 جهان نیوز 21 دی 1394 جهان نیوز 24 اردیبهشت 1396 جهان نیوز 17 خرداد 1396 جهان نیوز 31 تیر 1396 جهان نیوز 31 مرداد 1396 جهان نیوز 31 شهریور 1396 جهان نیوز 30 مهر 1396 جهان نیوز 30 آبان 1396 جهان نیوز 30 آذر 1396 جهان نیوز 30 دی 1396 جهان نیوز 30 بهمن 1396 جهان نیوز 1 اسفند 1396 جهان نیوز 2 اسفند 1396 جهان نیوز 3 اسفند 1396 جهان نیوز 4 اسفند 1396 جهان نیوز 5 اسفند 1396 جهان نیوز 6 اسفند 1396 جهان نیوز 7 اسفند 1396 جهان نیوز 8 اسفند 1396 جهان نیوز 9 اسفند 1396 جهان نیوز 10 اسفند 1396 جهان نیوز 11 اسفند 1396 جهان نیوز 12 اسفند 1396 جهان نیوز 13 اسفند 1396 جهان نیوز 14 اسفند 1396 جهان نیوز 15 اسفند 1396 جهان نیوز 16 اسفند 1396 جهان نیوز 17 اسفند 1396 جهان نیوز 18 اسفند 1396 جهان نیوز 19 اسفند 1396 جهان نیوز 20 اسفند 1396 جهان نیوز 21 اسفند 1396 جهان نیوز 22 اسفند 1396 جهان نیوز 23 اسفند 1396 جهان نیوز 24 اسفند 1396 جهان نیوز 25 اسفند 1396 جهان نیوز 26 اسفند 1396 جهان نیوز 27 اسفند 1396 جهان نیوز 28 اسفند 1396 جهان نیوز 29 اسفند 1396 
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۴:۳۳    
ستاره مصری تیم فوتبال لیورپول در زمان حضورش در بازل سوئیس از ترفند جالبی برای دست ندادن با بازیکنان نماینده رژیم صهیونیستی استفاده کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۱:۴۹    
سعید حدادیان مداح اهل بیت(ع) با حضور در منزل شهید محمدحسین حدادیان به این شهید مدافع وطن ادای احترام کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۲:۱۹    
انتشار اخباری در حمایت از حجاب اختیاری از سوی گردانندگان این سایت در حالی است که نظر حضرت امام خمینی(ره) درباره حجاب موضوعی شفاف و مشخص بوده است تا جایی که حضور زنان بی حجاب در مجامع عمومی و ادارات و ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۵:۱۹    
حبیب رضایی بازیگر سینما و تلویزیون در واکنش به عکس پیرمردی در فضای مجازی، در اینستاگرام نوشت: اخر سال بهانه خوبی است، کمتر بخریم و ببخشیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۴:۱۹    
انجمن علمی اقتصاد شهری ایران در گزارشی در خصوص چشم انداز شهرنشینی جهان آورده است: جمعیت جهان در سال 1950، عمدتاً روستایی بودند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۳:۴۹    
مدیرعامل باشگاه ذوب آهن با بیان اینکه بازی این هفته این تیم در لیگ قهرمانان آسیا تعیین کننده است، گفت: از قلعه نویی خواستم برنامه اش را برای فصل بعد بدهد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۲:۵۸    
من محمد عربیان متولد سال 1348 هستم. سال 61 فقط 13 سال داشتم که از طریق بسیج به جبهه رفتم. سال 1365 در 17 سالگی توی خط پدافندی جزیره مجنون دچار موج انفجار شدم و مدتی در بیمارستان نواب صفوی بستری کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۲:۱۳    
تعدادی از عوامل سریال پرواز در ساعت صفر برای دریافت دستمزد عقب افتاده شان مقابل ساختمان سیما فیلم تجمع کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۱:۵۸    
مریم قجر عضدانلو ابریشمچی (همسر رجوی) 17 آگوست 2014 در گفت و گو با شبکه العربیه تصریح کرد "وقتی میرحسین موسوی خواستار رد نظام آخوندی شد ما از او حمایت کردیم".
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۱:۳۱    
دامغان - معاون سازمان سینمایی وزارت ارشاد با بیان اینکه در سال جاری 102سالن سینما به ظرفیت موجود کشور افزوده شد، گفت: 62 شهرستان همچنان فاقد سینما هستند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۱:۱۰    
رضا عطاران درگذشت لوون هفتوان را در اینستاگرام تسلیت گفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۰:۵۵    
اامیرآبادی فراهانی گفت: اجرای ماده 29 جزء وظایف سازمان برنامه و بودجه و سازمان استخدامی است، ولی به وزیر اقتصاد نیز مربوط می شود ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۰:۴۰    
سخنگوی دولت در مراسم رونمایی از 207 طرح فنی صداوسیما در استان گیلان گفت: هرآنچه در توان دولت باشد برای حمایت از صدا و سیما که به قول امام (ره) دانشگاهی بزرگ است به کار می گیریم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۰:۳۴    
شبکه یک سیما قصد دارد در ایام نوروز برنامه بوی عید را روانه آنتن کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۰:۱۶    
یکی از دلایلی که موجب کند شدن سرعت اینترنت شما می شود، باز کردن صفحات سایت های مختلف در مرورگر و یا اتصال چندین دستگاه به مودم مورد استفاده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۰۹:۵۲    
سه ماه منتهی به پایان سال همیشه بازار در تب و تاب مالیات بحث خودش را دارد. مالیات بر ارزش افزوده اما در چندسال گذشته همیشه محل مناقشه ی تولیدکنندگان و فروشندگان با دولت بوده است ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۰۹:۲۶    
بانک مرکزی شرایط جدید فروش ارز در بازار را اعلام کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۰۹:۱۴    
محمدجواد ظریف در گفت و گویی عدم سوخت رسانی به هواپیمای خود در آلمان را موضوعی عادی و پیش پا افتاده توصیف کرد!
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۰۸:۵۳    
یک روزنامه اماراتی از محکوم شدن ستاره تیم الوصل به دلیل داشتن روابط نامشروع از سوی دادگاهی در دبی خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۰۸:۵۰    
دستیار ویژه رئیس جمهور در امورحقوق شهروندی با اشاره به وجود سه هزار و 605 زن در پست های مدیریتی وزارت کشور، گفت: حقوق شهروندی زنان در دولت دوازدهم با حساسیت بیشتری پیگیری می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۰۸:۴۱    
چند ماه قبل از امضای توافق هسته ای بود که گروه بین المللی بحران به عنوان یک اندیشکده امریکایی- صهیونیستی نسخه ای شبیه متنی را که 14 ماه بعد تحت عنوان برجام مشهور شد، منتشر کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۰۸:۴۱    
برای کنترل هوس غذا خوردن و جلوگیری از پرخوری، شاید شما نیاز به دریافت برخی مکمل های غذایی داشته باشید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۰۸:۴۱    
در شرایطی برخی از نمایندگان سعی می کنند استیضاح را جناحی یا براساس منافع شخصی و گروهی انعکاس دهند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۰۸:۳۵    
فرمانده انتظامی بجنورد از فوت دو نفر به علت گازگرفتگی در این شهرستان خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۰۸:۳۵    
شیب دار ترین خیابان جهان در یکی از جزایر نیوزیلند واقع شده که ارتفاع آن تا 80 متر افزایش می یابد و شیب آن به 38 درجه می رسد!.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۰۸:۳۵    
وحید منایی معاون نظارت بر کالاهای سرمایه ای و خدمات سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: با عنایت به مصوبات کارگروه تنظیم بازار و همگام با سیاست های دولت مبنی بر جلوگیری از افزایش غیرمنطقی ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۰۸:۳۲    
رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه 20 اسفند پایان انسداد شبانه محور کندوان است، گفت: در حال حاضر به دلیل بارش باران محورهای مازندران به صورت مقطعی لغزنده و با کاهش دید همراه است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۰۸:۲۶    
در میان زیارتگاه های مختلف منطقه سیستان، مقبره ای وجود دارد که هیچ مردی تاکنون اجازه ورود به آنجا را نداشته و حتی مادران باردار با فرزند پسر نمی توانند آن را زیارت کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۰۸:۱۷    
هواپیمای پرواز مشهد کرمانشاه هواپیمایی ایران ایرتور به دلیل برخورد پرنده به بال هواپیما در مشهد زمین گیر شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۰۸:۱۴    
رؤسای جمهور آمریکا و فرانسه تلفنی درباره اوضاع سوریه گفت وگو کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۰۸:۰۲    
رئیس هیأت اتحادیه اروپا در یمن با تأکید بر اینکه بحران یمن باید از راه سیاسی و گفت وگو حل شود، اعلام کرد جنگ یمن باید متوقف شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۰۸:۰۲    
ترامپ در توئیتر خود نوشت: کره شمالی از 28 نوامبر گذشته موشکی را آزمایش نکرده و قول داده است که همزمان با دیدار های ما چنین کاری را نکند. من معتقدم آنها به این تعهد خود پایبند خواهند بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۰۷:۱۴    
تحلیل ها می گویند این بازی هدفمند از سوی سرویس های امنیتی، سیاسی و رسانه ای دولت انگلیس طراحی و اجرا شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۰۶:۰۵    
دستیار حقوق شهروندی روحانی می گوید برداشتن روسری توسط چند دختر و زن، سازمان یافته نبوده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۰۵:۵۹    
راوی خاطرات و تحلیل هایی که در پی می آید، اگرچه بیشتر به تسلیم نامه تاریخی 27 مرداد1332آیت الله کاشانی به دکتر مصدق شهرت دارد، اما شاهد بسیاری از فراز و فرودهای این رویداد معاصر است
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۰۵:۵۶    
خبرهای متواتر حاکی از آن است که سران سه قوه در سه جلسه پی در پی مجمع تشخیص مصلحت نظام حضور نیافته اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۰۵:۲۹    
مستر جیکاک ، مامور اینتلیجنس سرویس به مدد سکوت و تحمل مشقت هفت سال چوپانی حالا به مردی عابد و زاهد و البته بختیاری تر از همه بختیاری ها مبدل شده بود!
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۰۵:۲۶    
تصور این که روزی در هواپیمای در حال سقوط حضور داشته باشید، بسیار وحشتناک است. ترس تعداد زیادی از آدم ها برای سفر با هواپیما به خاطر احتمال سقوط و مرگ است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۰۵:۲۳    
نایب رئیس مجلس گفت: خواب تعدادی از پولداران آشفته شده و منافع آنها به خطر افتاده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۰۵:۲۰    
یکی از کاربران توئیتر در رابطه با حمله به سفارت ایران در لندن نوشت: پایین کشیدن چند ساعته پرچم ایران از ساختمان سفارت ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۰۵:۱۷    
جریان سیاسی خاص در حالی بر همراهی نکردن با اغتشاشات دیماه 96 و مرزبندی با براندازان اصرار دارد که در بوجود آمدن این اغتشاشات نقش داشته است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۰۵:۱۴    
عضو هیئت رئیسه کمیته تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان با بیان اینکه سود به دست آمده ازصندوق در طول این سال ها بسیار ناچیز بود،محور اصلی گزارش کمیته متبوع خود را شرکت های صوری وابسته به این صندوق اعلام کرد
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۲۲:۵۰    
در حالی که فرقه شیرازی چندین شبکه ماهواره ای دارد و از جریان رسنه ای گسترده ای برخوردار است اما در حمله به سفارت ایران در لندن، باز هم بی بی سی به کمک این جریان منحرف آمد!
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۲۲:۲۰    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی اتفاقات بازار ارز را تشریح کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۲۱:۴۴    
کارشناس ارشد غرب آسیا گفت: نفوذ سرویس های امنیتی در جریان های افراطی بسیار راحت است و همان طور که این دستگاه ها در جریان هایی همچون داعش رخنه کرده اند،قطعاً در جریان شیرازی ها هم نفوذ دارند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۲۱:۲۰    
یک عروس ایرانی مهریه خود را با سواد کردن 10 کودک محروم از تحصیل توسط همسرش قرار داد .
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۲۱:۰۸    
لکن حقیقت میدانیِ منطقه، نشان از بحرانی دارد که تا کنون اثری از مدیریتِ این بحرانِ گسترده دیده نشده و با گذشت بیش از چهار ماه از زمین لرزه، نهادهای مسئول در بسیاری از نقاط آسیب دیده ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۲۰:۵۹    
پویش شب شنبه ها از سال 93 به صورت مستمر و هفتگی به برگزاری اجرای صحنه ای برای گروه های کمتر شناخته شده از جمله گروه های موسیقی راک و هوی متال با مجوز و حمایت دفتر موسیقی وزارت ارشاد می پردازد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۲۰:۵۳    
تاکنون از سوی مقامات دولتی اشاره قابل توجهی در خصوص نقش و کوتاهی پلیس لندن در ماجرای حمله به سفارت ایران نکرده اند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۲۰:۴۷    
یک سخنگوی متروپلیتین پلیس لندن عصر شنبه اعلام کرد که متعرضین به سفارت جمهوری اسلامی ایران درلندن به قید وثیقه آزاد شده اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۹:۴۴    
پس از اعلام موافقت سران آمریکا و کره شمالی برای دیدار با یکدیگر، این پرسش به طور جدی مطرح شده است که این دو کجا رودرروی هم خواهند ایستاد و دست می دهند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۹:۲۹    
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: حمله عده ای از وابستگان فرقه شیرازی با چراغ سبز پلیس لندن به سفارت جمهوری اسلامی ایران چهره حقیقی این فرقه را برملا کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۹:۱۷    
یزدان سیف مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران، درباره وضعیت تنظیم بازار کالا های اساسی مورد نیاز شب عید عنوان کرد: هیچگونه کمبودی برای عرضه کالا های اساسی وجود ندارد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۹:۱۱    
درخصوص پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال روابط عمومی دادستانی کل کشور با صدور اطلاعیه ای بر ضرورت حفظ نظم و امنیت عمومی به منظور پیشگیری از وقوع حوادث ناگوار در چهارشنبه آخر سال تاکید کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۸:۳۵    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اگر امروز بیکاری یکی از معضلات اصلی اقتصاد ایران است باید طوری برنامه ریزی شود تا از طریق نفت و گاز حداکثر ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۸:۲۹    
مسیرِ پرسش و پاسخ بین مجلس و دولت جاده یکطرفه است. قطعا حرکت در خلاف جهت جریمه سنگینی دارد. لیکن، این بار می خواهم برخلاف رویه معمول ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۸:۱۷    
من شنیده ام که الان برخی علما ماشین های آخرین سیستم سوار می شوند و در خانه های آن چنانی زندگی می کنند. من نمی گویم از راه حلال نبوده لابد از راه شرعی بوده، اما روحانی نباید این گونه زندگی کند .
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۸:۱۴    
دادستان تهران از تشکیل پرونده برای شهردار تهران در پی هنجار شکنی رخ داده در مراسم روز زن خبر داد و گفت: به دنبال این اقدام جمعی از مسببان و شهردار تهران به دادسرا احضار شدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۸:۰۸    
سفیر انگلستان در کشورمان توسط مدیرکل اروپای وزارت امور خارجه احضار و مجددا مراتب اعتراض جمهوری اسلامی ایران به وی ابلاغ شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۸:۰۲    
علی رغم اینکه هزینه های قابل توجهی از زائران ایرانی برای سفر به عتبات عالیات و اقامت در هتل های تجف اشرف و کربلای معلا گرفته می شود، اما همچنان کیفیت این هتل ها پایین و بعضاً غیرقابل تحمل است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۷:۵۹    
قیمت دیه کامله در ماه های غیرحرام از ابتدای سال 1397 مبلغ 231 میلیون تومان تعیین و ابلاغ شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۷:۳۲    
عربستان و انگلیس در بیانیه ای مشترک ضمن متهم کردن ایران به دخالت در امور کشور های منطقه خواستار تغییر در رفتار های منطقه ای تهران شدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۷:۱۱    
دیدار برنامه ریزی شده میان دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی که ممکن است به کاهش تنش های ژئوپلتیکی کمک کند به بهبود جو بازار کمک کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۷:۰۵    
بانوان فعال در توئیتر به مناسبت روز زن با هشتگ #زنان_خیابان_یاسر به پروژه برخی افراد معلوم الحال در راستای مقابله با فرهنگ عفاف وحجاب واکنش نشان دادند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۶:۴۴    
شعبه 15 دادگاه انقلاب اسلامی تهران حکم پرونده برادران ریخته گران را صادر کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۶:۳۵    
برخی صرافی ها در سطح کشور برای فروش دلار به خریداران مدارک و اسناد جدیدی را مطالبه می کنند
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۶:۰۵    
نخست وزیر انگلیس یک هدیه "نفیس تاریخی" به ولیعهد عربستان اهدا کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۶:۰۵    
سرپرست مرکز اورژانس تهران تمهیدات مربوط به چهارشنبه سوری را اعلام کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۶:۰۲    
دبیر ستاد حقوق بشر در مورد تعرض به سفارت ایران در لندن گفت: تردیدی ندارم که این تهاجم به سفارت با همکاری و هماهنگی کامل پلیس لندن صورت گرفته است و دولت انگلیس را مسئول کامل این کار غیر معقول می دانیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۵:۵۶    
سیدحسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان کسی بود که مسئله تغییر نام حسن شاطری را مطرح کرد و پیشنهاد داد تا به مردم با نام دیگری غیر از حسن شاطری معرفی شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۵:۵۰    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: معاونت فناوری و نوآوری ما درگیر مسئله نظام مهندسین ICT است و باید پیگیریهای قانونی انجام شود تا به سرانجام برسد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۵:۵۰    
ستاره تیم فوتبال العین دیدار با استقلال تهران را از دست داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۵:۵۰    
یک سایت خبری انگلیس فاش کرد، دریافتی ماهانه پادشاه عربستان دو هزار برابر حقوق سالانه رئیس جمهور آمریکا است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۵:۴۷    
وزیر خارجه پاکستان اعلام کرد: طالبان گروه قدرت مندی است و نیازی به حمایت اسلام آباد ندارد، آنها علیرغم حضور آمریکا 43 درصد از خاک افغانستان را در اختیار دارند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۵:۴۷    
بانک مرکزی در سال جاری میلیاردها دلار در بازار ارز و در قالب ارز مداخله ای به صورت نقدی عرضه کرده است ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۵:۴۴    
منابع فلسطینی از دیدارهای محرمانه در مصر میان مقامات سعودی و رژیم صهیونیستی خبر دادند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۵:۴۱    
سرپرست سازمان اورژانس کشور با تشریح هفت رکورد جهانی اورژانس ایران از نظر کمبود و محرومیت یک نوع خدمت مهم اورژانس هوایی برای ایرانیها ابراز تأسف کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۵:۳۸    
در حالی که شایعه شده بود لیدی گاگا خواننده محبوب آمریکایی سرود رسمی جام جهانی 2018 روسیه را خواهد خواند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۵:۳۸    
لابی فدراسیون امارات و مسئولان العین باعث تغییر نظر AFC شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۵:۳۸    
یک کارشناس محیط زیست از صدور مجوز ارزیابی های زیست محیطی از سوی سازمان محیط زیست انتقاد کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۵:۳۵    
تماشای طولانی مدت تلویزیون خطر ابتلا به سرطان روده بزرگ را در مردان افزایش می دهد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۵:۳۵    
معاون وزیر راه و شهرسازی از انعقاد قرارداد مشارکت ساخت 439 کیلومتر آزاد راه در کشور خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۵:۳۵    
ائتلاف تحت رهبری عربستان در مارس 2015 حمله به یمن را آغاز کرد او اکنون می رود تا این حمله ویرانگر وارد چهارمین سال خود شود؛ سال هایی که جز مرگ، ویرانی و قحطی چیزی برای مردم فقیر یمن نداشته است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۵:۳۲    
سعید صدرائیان از فعالان عرصه رسانه در واکنش به ماجرای حمله ایادی شیعه انگلیسی به سفارت ایران در لندن به نکته جالبی اشاره کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۵:۳۲    
برخی از لژیونرهای فوتبال ایران در سال 96 درخشش خاصی داشتند و این درخشش هنوز هم ادامه دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۵:۳۲    
حضرت علی (ع) در حدیثی راه حفظ دین و دنیا و دفع بلا را بیان کرده اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۵:۳۲    
نماینده استرالیا در ژنو نسبت به حمله های پیوسته به شرکت کنندگان در راهپیمایی های مسالمت آمیز در بحرین ابراز نگرانی کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۵:۲۹    
سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در مورد شایعه بازگشت نیمار واکنش نشان داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۵:۲۹    
نایب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت:امروز اشرافی گری و امتیازطلبی مسئولان، بی مبالاتی به بیت المال و بی توجهی به طبقه مستضعف نوعی حرکات ضد انقلابی است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۵:۲۶    
چهره ماندگار فلسفه در برنامه معرفت گفت: این عالم کمالاتش نسبی است و کمال مطلق در این عالم نیست. ماده گرایان کمال را در این عالم می بینند، در حالی که ما کمال را در همین عالم نمی دانیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۵:۲۶    
بوریس جانسون وزیر امور خارجه انگلیس اعلام کرد به دلیل مسائل سیاسی و مظنون بودن به جاسوسی روسیه در انگلیس پیشنهاد تحریم تیم ملی انگلیس را به مقر پادشاهی این کشور داده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۵:۲۶    
ابولفضل حسن بیگی گفت: ما اگر با این ضعیف برخورد کنیم فردا این حادثه در کشورهای دیگر و حتی در آمریکا و فرانسه و جای دیگر به وجود می آید و باب می شود برای این که که حریم شکنی بکنند و پرستیژ بین المللی ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۵:۲۳    
بنا بر اعلام وزارت صنعت، ایران خودرو کماکان بزرگ ترین خودروساز داخلی به شمار می رود و توانسته در 11 ماه امسال 642 هزار و 250 دستگاه انواع خودرو سواری را به تولید برساند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۵:۲۳    
از ساعت 16 در اولدترافورد، یونایتدها میزبان دشمن قدیمی خود یعنی لیورپول هستند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۵:۲۰    
آیت الله رشاد گفت: فقه در هندسه علم دینی جایگاه رفیعی دارد.فقه متعارف که معین کننده تکلیف مکلفان است حاصل یک فرآیند نظریه پردازانه است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۵:۱۷    
نماینده دائم کویت در سازمان ملل اعلام کرد که جنگ در افغانستان راه حل نظامی ندارد و سازمان ملل باید برای پایان مسالمت آمیز درگیری ها در این کشور اقدام کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۵:۱۴    
براساس برنامه ریزی های صورت گرفته در رژه ای که قرار است به درخواست ترامپ برگزار شود، هیچ تانکی به نمایش در نخواهد آمد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۵:۱۴    
رئیس جمهور افغانستان در مراسم تشکیل فرماندهی مشترک نیروهای ویژه در کابل اعلام کرد جنگ جاری در این کشور هیچ اصولی را نمی شناسد و بر مردم افغانستان تحمیل شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۵:۱۴    
حمید شاه آبادی معاون صدای رسانه ملی رویکردهای این معاونت و همچنین برنامه های نوروز 97 را تشریح کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۵:۱۱    
مراسم اولین سالگرد درگذشت علی معلم در قطعه هنرمندان بهشت زهرا(س) برگزار می شود.