جمعه ۰۴ خردادساعت ۰۵:۰۴May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای جهان نیوز 8 اسفند 1396 - jahannews.com

جهان نیوز 29 اسفند 1393 جهان نیوز 21 دی 1394 جهان نیوز 24 اردیبهشت 1396 جهان نیوز 17 خرداد 1396 جهان نیوز 31 تیر 1396 جهان نیوز 31 مرداد 1396 جهان نیوز 31 شهریور 1396 جهان نیوز 30 مهر 1396 جهان نیوز 30 آبان 1396 جهان نیوز 30 آذر 1396 جهان نیوز 30 دی 1396 جهان نیوز 30 بهمن 1396 جهان نیوز 1 اسفند 1396 جهان نیوز 2 اسفند 1396 جهان نیوز 3 اسفند 1396 جهان نیوز 4 اسفند 1396 جهان نیوز 5 اسفند 1396 جهان نیوز 6 اسفند 1396 جهان نیوز 7 اسفند 1396 جهان نیوز 8 اسفند 1396 جهان نیوز 9 اسفند 1396 جهان نیوز 10 اسفند 1396 جهان نیوز 11 اسفند 1396 جهان نیوز 12 اسفند 1396 جهان نیوز 13 اسفند 1396 جهان نیوز 14 اسفند 1396 جهان نیوز 15 اسفند 1396 جهان نیوز 16 اسفند 1396 جهان نیوز 17 اسفند 1396 جهان نیوز 18 اسفند 1396 جهان نیوز 19 اسفند 1396 جهان نیوز 20 اسفند 1396 جهان نیوز 21 اسفند 1396 جهان نیوز 22 اسفند 1396 جهان نیوز 23 اسفند 1396 جهان نیوز 24 اسفند 1396 جهان نیوز 25 اسفند 1396 جهان نیوز 26 اسفند 1396 جهان نیوز 27 اسفند 1396 جهان نیوز 28 اسفند 1396 جهان نیوز 29 اسفند 1396 
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۲:۴۲    
روزنامه ها در لابه لای گزارش ها و سرمقاله ها، قسمتی از صفحات خود را به اخبار روزهای گذشته یا اخبار ویژه اختصاص می دهند که در ادامه به آنها اشاره می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۲:۲۱    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا ضمن ابراز نگرانی از شرایط حاکم بر سوریه، خواستار اجرای سریع قطعنامه سازمان ملل در این مورد شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۲:۱۸    
یک دادگاه ویژه در اسلام آباد از هشتم مارس( 17 اسفند) رسیدگی به پرونده "خیانت بزرگ" رئیس جمهوری سابق پاکستان را از سر می گیرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۱:۱۵    
ولادیمیر کوزن مقام ارشد وزارت امور خارجه روسیه گفت: آمریکا توافق هسته ای با ایران (برجام) را نقض کرده است و نقش ویران کننده ای ایفا می کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۹:۵۵    
چک و چگونگی استفاده از این برگه بهادار، همواره یکی از دغدغه های اصلی مردم در انجام معاملات روزه مره محسوب می شود که ملاحظات خاص خود را می طالبد، پشت نویسی چک مهمترین مسئله است
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۹:۳۷    
یک فوق تخصص غدد و متابولیسم گفت: پرخوری،مصرف فست فود و شیرینی در کودکان می تواند آنها را با مشکل افزایش چربی خون مواجه کند و قرص های ضدبارداری و داروهای کورتونی نیز سبب افزایش چربی می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۵:۴۲    
یک متخصص طب سنتی درباره باید و نبایدهای تغذیه ای در فصل بهار توضیحاتی را ارائه داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۵:۰۶    
وقوع بارندگی شدید، تگرگ و سیلاب مناطق زلزله زده استان کرمانشاه را فرا گرفته و مردم بدون کانکس یا کمترین امکانات گرمایشی وضعیت وخیمی دارند و مسؤولان تا در بی تدبیری و غفلت فرو رفته اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۳:۳۹    
اظهارات پروانه معصومی در انتقاد از وطن فروشی، با حمله اوباش مجازی مواجه شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۲:۱۸    
تصویری قدیمی از برادران سلحشور را مشاهده می کنید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۲:۱۵    
آمار انجمن جهانی فولاد از تولید فولاد خام 64 کشوری که به این سازمان گزارش می دهند حاکی از آن است که در ژانویه 2018 حدود 139.4 میلیون تن فولاد خام تولید شده که رشد 0 ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۲:۰۰    
امسال نیز بعد از اعلام اسامی 16 فیلم کاندید اکران نوروز 97 گمانه زنی ها برای روی پرده رفتن آثار مختلف مطرح شده است، به نظر می رسد امسال نیز شاهد اکران چند فیلم کمدی باشیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۱:۵۷    
قائم مقام وزیر نیرو در سمینار تخصصی بررسی چالش های حقوقی و قضایی پیشگیری از تصرفات غیرقانونی اراضی از قوه قضائیه خواست برای حفاران چاه های غیرمجاز مجازات کیفری در نظر بگیرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۱:۵۴    
در سال 1266 ه.ق قسمتی از ارک سلطنتی به منظور احداث بنای ساختمان مدرسه در نظر گرفته شد. میرزا رضا مهندس باشی از محصلان اعزامی به اروپا در دوره عباس میرزا نایب السلطنه ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۱:۵۴    
یدالله صادقی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران گفت: عرضه هر نوع کالای وارداتی در نمایشگاه بهاره به جز برخی کالاهای اساسی وارداتی تخلف است و با آن برخورد قانونی می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۱:۳۹    
مدیر روابط عمومی اورژانس کرمانشاه از برخورد مینی بوس و پراید در محور سراب نیلوفر-کرمانشاه،خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۱:۳۳    
کارگردان فیلم لاتاری در صفحه شخصی خود از چگونگی شکل گیری ایده فیلمش نوشت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۱:۲۱    
توئیت یاشار سلطانی، خبرنگار اصلاح طلب درباره استخدام پسر مرتضی حاجی (مدیر عامل موسسه همشهری) و خرید خودرو مزدا در اوج بحران مالی موسسه
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۱:۱۸    
نکته جالب در این واکنش ها قانون گریزی صادق زیباکلام در استخدام به عنوان هیات علمی در دو دانشگاه است، طبق تبصره 4 ماده 21 اعضای هیات علمی نمی توانند حتی به صورت نیمه وقت در دو دانشگاه حقوق دریافت کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۱:۱۲    
مجمع عمومی شرکت سهامی، از اجتماع صاحبان سهام تشکیل می شود و مقررات مربوط به حضور عده لازم برای تشکیل مجمع عمومی و آراء لازم جهت اتخاذ تصمیمات، در اساسنامه شرکت معین خواهد شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۱:۰۳    
وزیر رفاه گفت: در برخی مناطق کشور شیوع بیماری های نادر بیشتر از مناطق دیگر کشور است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۱:۰۳    
معاون قرآن و عترت ارشاد در بازدید از مؤسسه خانه کتاب، از برگزاری نخستین جایزه کتاب سال نهج البلاغه با همکاری این مؤسسه در سال آینده خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۰:۵۷    
سامانه ذخیره و توزیع اضطراری آب تهران با حضور رئیس شورای شهر و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران به بهره برداری رسید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۰:۴۸    
وزیر ارتباطات گفت: در مدت فعالیتم تا به حال پرونده ای از اختلاس، فساد، تبانی یا مشکلات اداری از یک مدیر خانم ندیدم و لذا این ظرفیت بی بدیل است که باید از آن بهره مند شویم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۰:۴۲    
رییس سازمان گسترش و نوسازی صنایع گفت: شرکت ایران خودرو با پژو و سایپا با سیتروئن قراردادهایی را امضا کرده اند که حاصل این همکاری ها عرضه شش خودروی جدید به بازار ایران در سال آینده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۰:۴۲    
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه هیچ رفراندومی بالاتر از راهپیمایی 22 بهمن در دنیا وجود ندارد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۰:۴۲    
دبیر انجمن خودرو سازان کشور گفت: اگر استانداردها در ایران اجرائی شود خودروهایی از قبیل سراتو .ساندرو. ال 90 . پراید. پژو و سمند( چیزی حدود 900 خودرو ) از رده خارج خواهند شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۰:۲۷    
روی کاغذ همه چیز درست به نظر می رسد. ما تقریبا در پاسخ به همه مشکلات احتمالی، قوانین دندانگیری تدوین و البته بعد آنها را به حال خود رها کرده ایم ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۰:۱۸    
معاون بهداشت، درمان و توانبخشی هلال احمر با اشاره به ا ینکه داروخانه های هلال احمر وظیفه پشتیبانی دارویی و تجهیزاتی تیم های درمان اضطراری را دارد، گفت: کنترل داروخانه های هلال احمر آنلاین می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۰:۱۵    
متخصص طب فیزیکی و توانبخشی گفت: بیماران مبتلا به تنگی کانال نخاعی، با ایستادن و راه رفتن در ناحیه کمر احساس درد می کنند و این درد در اندام های تحتانی و پاها منتشر می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۰:۰۶    
دبیر همایش دیپلماسی آب گفت: آنگونه که مطرح می شود بحران آب وجود ندارد اما مشکلات در این زمینه جدی است و می توان با دیپلماسی آب بر این مشکلات غلبه کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۰:۰۶    
نخستین نمایشگاه سراسری بهاره، امروز همزمان در تهران و برخی کلان شهرها و استانهای بزرگ کشور افتتاح شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۰۹:۴۲    
نتیجه زندگی صنعتی امروزی آن شده که سن ریزش مو با کاهش چشمگیری روبرو شده است به طوریکه در گذشته بازه سنی ریزش مو 30 سالگی رو به بالا بوده است. اما امروزه بازه سنی ریزش مو از 15 سالگی شروع می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۰۹:۳۶    
به تازگی یک ابزار یکپارچه طراحی شده است که موجب می شود تا بتوانید با واردسازی رمز عبور خودتان ببینید که آیا این رمز در میان فهرست رمزهای افشا شده قرار دارد یا خیر.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۰۹:۳۳    
شبکه تلویزیونی ان.تی.وی ترکیه اعلام کرد که در پی تایید احکام محکومیت احمد یلدریم نماینده شهر موش و ابراهیم آیهان نماینده شهر شانلی اورفا در مجلس ملی ترکیه از سوی دادگاه استیناف ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۰۹:۳۰    
یک اندیشمند وجامعه شناس عراقی در حالی که در یک برنامه زنده تلویزیونی شرکت کرده بود بر اثر حمله قلبی درگذشت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۰۹:۱۲    
شبکه تحلیلگران اقتصاد مقاومتی در نامه ای به وزیر راه و شهرسازی ضمن اعلام اینکه جان 13 میلیون روستایی ساکن در مسکن های غیرمقاوم در خطر است ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۰۹:۱۰    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، از مسدود بودن 5 محور کشور تا اطلاع ثانوی خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۰۹:۰۱    
کردهای سوریه آخرین کسانی هستند که در شمال شرقی سوریه به امریکایی ها اعتماد می کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۰۸:۴۰    
برکناری یک شبه فرماندهان نیروی هوایی، زمینی و رئیس ستاد ارتش عربستان از سوی آل سعود آن هم بدون هیچ توضیحی، کارشناسان را به این باور رسانده که این ژنرال ها یا به خاطر شکست در یمن تنبیه شده اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۰۸:۳۴    
یک متخصص تغذیه گفت: برخی از افراد، انواع کربوهیدرات ها را دشمن کاهش وزن و لاغری می دانند و از خوردن هر نوع کربوهیدراتی پرهیز می کنند اما این در حالیست که برخی از انواع کربوهیدرات ها به لاغری کمک می ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۰۸:۳۱    
پژوهشگران استرالیایی در بررسی اخیر خود دریافتند سن ابتلا به دیابت با بیماری قلبی و سکته، ارتباط مستقیم دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۰۸:۲۲    
آمارهای رسمی از افزایش جمعیت بیکاران کشور که بالای 3 میلیون نفر اعلام شده، گویای آن است که در این شرایط بحرانی نمی شود جایی برای بیماران خاص در بازار کار یافت و طبق برخی از گفته ها چنین به نظر می رسد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۰۸:۱۹    
نام تیم ملی فوتبال کشورمان پس از عملکردش در مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه وارد کتاب رکورد های گینس شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۰۸:۱۶    
باشگاه آلکمار پس از رسیدن جهانبخش به رکورد 100 بازی، یک پست را در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۰۸:۱۶    
رئیس کلانتری 181 عوارضی گفت: آتش سوزی ساختمان ایران مال مصدوم نداشته است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۰۸:۱۰    
مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی گفت: مرغداران تولیدات خود را برای شب عید از دهم اسفند ماه، وارد بازار می کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۰۷:۵۸    
تصاویر نیم صفحه روزنامه های ورزشی نهم اسفند ماه به مسائل مختلف ورزش اختصاص دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۰۵:۵۲    
برترکردن و اول کردن شرکت ها کاسبی ای بود که با ایده برخی برگزارکننده های همایش ها رواج یافت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۰۵:۵۲    
یکی از بسترهای فرهنگی تاریخ ایران از سده های میانی پس از اسلام تا حال حاضر، فرقه های صوفی و دراویش بوده اند که...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۰۵:۴۹    
رفته بود سوریه جنگیده بود تا نیاز نباشد اینجا در تهران مقابل تروریست ها بایستند، اما رد خشونت جایی وسط همین پایتخت امن غرب آسیا سربرآورد؛ تهران خیابان پاسداران، گلستان هفتم، مقابل منزل نورعلی تابنده ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۰۵:۴۶    
درحالی که آلودگی هوا و تشدید ترافیک شهروندان را به سوی استفاده از وسایل نقلیه عمومی سوق می دهد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۰۵:۴۶    
گزارش های رسمی از بررسی 700 مورد خودکشی در زندانی های امریکا نشان می دهد نزدیک به10 درصد تحت نظارت و مراقبت ویژه قرار داشتند اما با این حال توانسته بودند به نحوی دست به خودکشی بزنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۰۵:۳۱    
هیاهو بر سر حقوق زنان هر روز بالا و بالاتر می رود،یک روز ورود زنان به استادیوم می شود نهایت آمال و آرزوها و یک روز حجاب اجباری و انکار حجاب و تن نمایی و...! ماجرا چیست؟!
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۰۵:۲۸    
وزیر امور خارجه ایران در بدو ورود به بلغارستان در جمع خبرنگاران گفت: شب گذشته شاهد یک نمایش زشت در حمایت از تجاوزگری توسط شورای امنیت سازمان ملل بودیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۰۵:۲۵    
سرمربی استقلال امروز پاسخ جالبی به کری خوانی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۳:۵۸    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: سال 92 در آلماتی ما می توانستیم هر آنچه طرف مقابل پیشنهاد داد را بپذیریم و نزدیک انتخابات اعلام کنیم با این توافق "تحریم ها ترک خورد" اما وظیفه ما دفاع از حقوق مردم بود ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۳:۵۸    
رئیس بازرسی اصناف استان اصفهان با بیان اینکه به تازگی پتوهایی از سطح بازار جمع آوری کردیم که دارای الیاف عقیم کننده است، گفت: امحای محصولات قاچاق سالم به منظور مبارزه با بیوتروریسم است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۱:۴۹    
سعید حدادیان گفت: ایشان فرمودند باید از زندگی سردار سلیمانی فیلم ساخته شود مثل فیلم به وقت شام که آن را دیده ام و خوب است و البته همین یکی هم کم است، برای قاسم سلیمانی هم باید چند فیلم ساخته شود
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۱:۲۸    
در حالی که یکی از محورهای استیضاح آخوندی، ضعف عملکرد این وزارتخانه در مدیریت حمل و نقل جاده ای در پی بارش برف است، وی در آستانه استیضاح خود، رئیس سازمان راهداری را برکنار کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۱:۲۲    
سخنگوی وزارت کشور از دستور رحمانی فضلی وزیر کشور به شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور مبنی بر تدوین دستورالعمل مشخص برای فعالیت شرکت های حمل و نقل اینترنتی خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۰:۴۹    
توییت نوبخت درباره پرداخت مطالبات معلمان حق التدریسی و متناسب سازی حقوق بازنشستگان
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۰:۳۱    
اصلا به ما چه ربطی دارد که یک بسیجی آتش به اختیار وارد مقابله با اراذل و اوباش میشود و جان چند نفر را نجات میدهد و خودش به فجیع ترین وضع ممکن به شهادت می رسد؟ اخبار مهمتری وجود دارد که نباید از آنها ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۰:۲۸    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: نظام بانکی کمر تولید را شکسته است، تیم اقتصادی دولت های یازدهم و دوازدهم اراده ای برای حل مشکلات ندارند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۹:۵۸    
سخنگوی مرکز ویژه تلاش های آشتی روسیه در سوریه اعلام کرد: گروه های مسلح آتش بس انسانی در غوطه شرقی دمشق را به شکست کشاندند و احدی از ساکنان نتوانست از گذرگاه ویژه انسانی عبور کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۹:۴۹    
سال 82، 72 درصد از سهام یکی از بزرگ ترین کارخانه های تولیدی دولتی و باسابقه 50 ساله در رشت، به بهانه اجرای اصل 44 قانون اساسی به تاراج کارگزارانی ها رفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۹:۴۳    
پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.IR براساس بیانات رهبر انقلاب، پوستر مرد باید قدردان باشد را منتشر کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۹:۳۷    
کارلوس کی روش بعد از جام جهانی روسیه به طور قطع با نیمکت تیم ملی ایران خداحافظی می کند. این خبری بود که روز گذشته به دست مان رسید و بدین ترتیب، می توان شایعات اخیر را قطعی دانست.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۹:۳۱    
وحید جلیلی گفت: ما باید ژانر مبارزه با فساد راه بیندازیم و روایت کنیم، نه ژانر فساد را. ما که بی بی سی نیستیم، و تا دلتان بخواهد این ژانر می تواند سوژه داشته باشد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۹:۰۷    
در جریان برگزاری همایش بزرگداشت سردار سلیمانی عصر امروز (سه شنبه 8 اسفند) پیام حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور قرائت شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۹:۰۱    
مرکز سیاسات امارات امروز سه شنبه میزبان نشستی با عنوان رمزگشایی از حزب الله بود و کارشناسانی از کشورهای عربی از جمله لبنان و کارشناسانی غیرعربی در آن حضور یافتند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۸:۵۵    
سایت نشنل اینترست در مطلبی با اشاره به قدرت نظامی ایران نوشت به استثنای کره شمالی، هیچ کشوری در دوران پس از جنگ سرد نتوانسته بیشتر از ایران، آمریکا را به چالش بکشد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۸:۵۲    
قاضی ناصر سراج در حاشیه دیدار با رییس آمبودزمان ترکیه جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در خصوص ورود سازمان بازرسی به موضوع طرح ترافیک خبرنگاران گفت ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۸:۱۹    
برخی از همین مدعیان حجاب اختیاری (به ویژه پس از فرار از کشور)، تصاویر شرابخواری و برهنگی و بی حرمتی به امام حسین (ع) را هم منتشر کردند که ثابت می کند ائتلاف بهائیت، سازمان منافقین ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۷:۴۹    
عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: بر اساس طرح نمایندگان کمیته ای 5 نفره مامور بررسی اموال مشروع و غیرمشروع مسؤولان می شود و بر اساس تصمیم متخذه ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۷:۴۳    
در آستانه ورود جنگ عربستان علیه یمن به چهارمین سال خود، سلمان بن عبدالعزیز پادشاه این کشور، با صدور احکامی سلطنتی، تعدادی از بلندپایه ترین فرماندهان ارتش کشور خود را برکنار کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۷:۳۴    
بسیاری از صرافان خطاب به مشتریان هم نوشته اند: در این مغازه خرید و فروش ارز انجام نمی شود، لطفا سوال نفرمایید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۶:۵۸    
نماینده رهبر انقلاب در نیروی قدس گفت: آمریکایی ها اگر می توانستند سردار سلیمانی را ترور کنند وسط جنگ سوریه و عراق این کار را می کردند که جمهوری اسلامی نتواند به اهدافش برسد اما نتوانستند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۶:۴۳    
شبکه تحلیلگران اقتصاد مقاومتی در نامه ای به آخوندی ضمن اعلام این که جان 13 میلیون روستایی ساکن در مساکن غیرمقاوم در خطر است ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۶:۳۷    
نسبت دادن همه اعمال و فعالیت های دفتر امام جمعه به رهبری ظلم آشکار است و چنین هزینه ای از نام رهبری در تریبون های عمومی بسیار خسارت بار خواهد بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۶:۲۲    
حسن شمشادی با انتشار عکس هایی از ساده زیستی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در اینستاگرام پستی را منتشر کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۶:۲۲    
برخی منابع خبری اعلام کردند که دولت آمریکا قصد شروع مذاکراتی با عربستان به منظور امضای قرارداد مربوط به همکاری هسته ای را دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۶:۱۳    
جمال شورجه گفت: صحبت هایی درباره سریال موسی(ع) شده اما مشکل مالی و جدی وجود دارد که ما با رئیس مجلس شورای اسلامی درباره آن صحبت کردیم و قول هایی داده اند که ان شاءالله بتوانند برای سال 97 ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۶:۰۴    
همانطور که کارشناسان پیشتر هشدار داده بودند با فروکش کردن غبار جنگ در عراق، ناهنجاری های اجتماعی به عنوان چالش تازه این کشور، رفته رفته بیشتر سر باز می کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۶:۰۱    
سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان طی فرمانی پادشاهی شماری از فرماندهان ارشد نظامی این کشور را برکنار کرد، در پی این تصمیم گمانه های متعددی در خصوص اهداف این تغییرات مطرح شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۵:۵۵    
تصاویری از همکاری مشترک سوریه و ایران برای برق رسانی به شهرک های شیعه نشین نبل و الزهراء در ریف شمالی حلب را مشاهده می کنید. دولت سوریه متولی بازسازی خطوط فشار قوی برق از حلب به این دو شهر گردید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۵:۴۶    
فرج الله سلحشور کارگردان سینما و تلویزیون کشورمان معتقداست هیچ فیلم ایرانی نتوانسته در تماشا و بازدید مردم دنیا با یوسف پیامبر و حتی اصحاب کهف رقابت می کند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۵:۴۰    
با افشاگری های مهدی طارمی در برنامه 90، حالا این بازیکن با خطر محرومیت 3 ماهه مواجه است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۵:۴۰    
امام جمعه تبریز در یک گفت وگوی خواندنی و جذاب می گوید که برای ارتباط با مردم و جوانان از رفتن به خوابگاه دانشجویان و سینما گرفته تا زندان و ورزشگاه دریغ نمی کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۵:۳۷    
سخنگوی دولت گفت: سال آینده همه یارانه دریافت خواهند کرد به جز کسانی که محرز است که نیازمند دریافت یارانه نیستند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۵:۲۸    
احمد نجفی تهیه کننده من یک ایرانی ام درباره حاشیه هایی که این روزها با نوع اعتراضش به شورای صنفی نمایش و وضعیت اکران فیلم ها شده است، توضیح داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۵:۲۸    
در حالی که بسیاری از کارشناسان رواج دستفروشی در سطح شهر را از افزایش هزینه های زندگی، بیکاری، نبود جا و مکان و ناتوانی در پرداخت اجاره مغازه یا غرفه ناشی می دانند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۵:۲۸    
پژوهشگران آمریکایی در بررسی جدید خود مشخص کردند، پیروی از یک رژیم سالم گیاهی، در کاهش خطر ابتلا به افسردگی موثر خواهد بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۵:۲۸    
امروز هم اشعث ها هستند و مثل همان اشعث ها نق می زنند، یکی تسلیم شدن در مقابل آمریکا را سیاست هوشمندانه! جا می زند، آن دیگری نامه به علی زمان را سرگشاده می نویسد که دیگران هم ببینند و تحسینش کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۵:۲۵    
با وجود استمرار واردات تخم مرغ و عرضه آن در بازار، قیمت این محصول مجددا افزایش یافته که یکی از نمایندگان مجلس می گوید مافیا در بازار این محصول وجود دارد اما هیچ یک از مسئولان وزارت کشاورزی و اتحادیه ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۵:۲۵    
با مجوز مقام معظم رهبری بخشی از صدقه جمع آوری شده در قالب منابع قرض الحسنه برای اشتغال زایی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد اختصاص یافت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۵:۲۲    
سازمان مدیریت میادین ساعت کار میادین و بازارهای میوه و تره بار در روزهای پایانی سال را اعلام کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۵:۲۲    
با بررسی وعده های دولتی ها درباره بنزین، به این نتیجه می رسیم که مقامات دولت تدبیر درباره رسیدن به خودکفایی در این محصول استراتژیک، دروغ گفتند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۵:۲۲    
حسن شمشادی با انتشار عکس هایی از ساده زیستی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در اینستاگرام پستی را منتشر کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۵:۱۹    
سخنگوی دولت اعلام کرد سال آینده مردم دغدغه ای نسبت به دریافت یارانه نداشته باشند.