جمعه ۰۴ خردادساعت ۰۸:۰۸May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای جهان نیوز 16 اسفند 1396 - jahannews.com

جهان نیوز 29 اسفند 1393 جهان نیوز 21 دی 1394 جهان نیوز 24 اردیبهشت 1396 جهان نیوز 17 خرداد 1396 جهان نیوز 31 تیر 1396 جهان نیوز 31 مرداد 1396 جهان نیوز 31 شهریور 1396 جهان نیوز 30 مهر 1396 جهان نیوز 30 آبان 1396 جهان نیوز 30 آذر 1396 جهان نیوز 30 دی 1396 جهان نیوز 30 بهمن 1396 جهان نیوز 1 اسفند 1396 جهان نیوز 2 اسفند 1396 جهان نیوز 3 اسفند 1396 جهان نیوز 4 اسفند 1396 جهان نیوز 5 اسفند 1396 جهان نیوز 6 اسفند 1396 جهان نیوز 7 اسفند 1396 جهان نیوز 8 اسفند 1396 جهان نیوز 9 اسفند 1396 جهان نیوز 10 اسفند 1396 جهان نیوز 11 اسفند 1396 جهان نیوز 12 اسفند 1396 جهان نیوز 13 اسفند 1396 جهان نیوز 14 اسفند 1396 جهان نیوز 15 اسفند 1396 جهان نیوز 16 اسفند 1396 جهان نیوز 17 اسفند 1396 جهان نیوز 18 اسفند 1396 جهان نیوز 19 اسفند 1396 جهان نیوز 20 اسفند 1396 جهان نیوز 21 اسفند 1396 جهان نیوز 22 اسفند 1396 جهان نیوز 23 اسفند 1396 جهان نیوز 24 اسفند 1396 جهان نیوز 25 اسفند 1396 جهان نیوز 26 اسفند 1396 جهان نیوز 27 اسفند 1396 جهان نیوز 28 اسفند 1396 جهان نیوز 29 اسفند 1396 
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۵:۲۷    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده اجاره آپارتمان 100متری در مناطق شهری تهران در اسفند است. بنابرعرف بازار، درازای کم کردن یک میلیون از ودیعه، 30 هزار به اجاره بهای ماهیانه اضافه می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۰۶:۰۲    
محمد خاتمی از سران بی صداقت فتنه 88، برای چندمین بار نسبت به نظام جمهوری اسلامی ابراز دلسوزی کرد
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۳:۳۶    
شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با 265 واحد اُفت به پله 96 هزار و 594 واحدی رسید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۳:۰۳    
کرباسیان در پایان چهاردهمین اجلاس مشترک همکاری اقتصادی ایران و روسیه با تاکید بر اینکه سطح مبادلات تجاری و اقتصادی دو کشور اندازه روابط سیاسی نیست، خواهان افزایش مراودات و همکاری اقتصادی ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۰:۵۶    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: برخی مسئولان فعلی از مسئولان در زمان شاه هم پر رو تر هستند و با وقاحت اموال مردم و نظام را چپاول می کنند که لازمه برخورد با آنها، پیگیری طرح اعاده اموال مسئولان است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۳:۱۱    
آقازاده موسوی لاری که در ماجرای ژن خوب منتقدین خود را گاو خطاب کرده بود، حالا در آخرین هنرنمایی، برای دوستان خود، در سالن شهرداری منطقه 2 تهران، ضیافت شام برگزار کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۵:۴۴    
انتشار تصاویری از دستگاه اتوماتیک شستشوی اموات در فضای مجازی با واکنش های جالبی روبه رو شد. اما اغلب مردم ترجیح می دادند که اموات خود را به روش سنتی و به قولی مطمئن تر غسل دهند و سپس دفن کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۴:۴۷    
سخنگوی ستاد بحران استان کرمان از مجروح شدن شش نفر بر اثر وقوع زمین لرزه 5.4 ریشتری کهنوج خبر داد و گفت: این افراد در حین فرار مجروح شدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۴:۳۵    
اسناد حمل به منزله سند حمل، رسید دریافت کالا و سند مالکیت آن است و سندی است که زمان ادعای خسارت از شرکت بیمه می تواند ب مورد استفاده قرار گیرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۴:۱۱    
ورزشکاران یا تیم های غیرایرانی بارها با رفتارها و کارهای خود نشان داده اند تمایلی برای رویارویی با نمایندگان رژیم صهیونیستی یا سفر به این منطقه ندارند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۳:۱۱    
تصویربردار شبکه العالم بر اثر انفجار مین از بقایای عناصر مسلح تروریست در حومه جنوبی حلب به شهادت رسید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۲:۴۴    
بعد از اعلام اینکه تماشای مراسم اسکار امسال با کاهش 19 درصدی نسبت به سال 2017 مواجه شده؛ و این کمترین آمار تماشای اسکار در طول تاریخ بوده، دونالد ترامپ در توئیتی ضمن اشاره به این قضیه ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۲:۳۸    
هرمز جزیره ای بیضی شکل و گنبدی نمکی در خلیج فارس و در 8 کیلومتری بندرعباس است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۲:۱۴    
شهید آوینی: من هرگز اجازه نمی دهم که صدای حاج همت در درونم گم شود؛ این سردار خیبر، قلعه قلب مرا نیز فتح کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۲:۱۱    
جمعی از مشتریان و فعالان اقتصادی استان اصفهان به منظور هم اندیشی و بررسی ظرفیت های همکاری موجود، در نشستی با مدیران ارشد بانک گردشگری شرکت کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۱:۴۴    
گروه سازنده سریال همسرایی در مجتمع تجاری اداری افشین که لوکیشن اصلی این سریال است مشغول تصویربرداری هستند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۱:۲۹    
این روزها بازار کارگران خدماتی داغ است. کارگرانی که یا کارگر ساختمانی هستند یا از سر بیکاری به سمت کارگر نظافتچی،دادزنی و دستفروشی رجوع کرده اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۰:۵۶    
گوشه ای از زندگی نامه شهید رحیم اصغری از شهدای هشت سال دفاع مقدس را در اینجا بخوانید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۰:۳۸    
سخنگوی شورای نگهبان با تاکید بر لزوم اصلاح قانون انتخابات گفت: با توجه به تکلیفی که رهبری برای این شورا تعیین کردند آیین نامه ای را تنظیم کردیم که با اتمام مراحل نهایی، آن را ابلاغ می کنیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۹:۵۶    
جزئیات برگزاری مراسمهای جشن میلاد حضرت زهرا (س) در تهران را می توانید در این گزارش بخوانید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۹:۵۰    
امام علی (ع)هنگامی که از خیانت ابن هَرمَه، مأمور بازار اهواز اطلاع یافت،به رفاعه چنین نوشت:هنگامی که نامه ام را خواندی،ابن هرمه را از بازار برکنار کن و او را به خاطر مردم از کار،باز دار سپس زندانی کن.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۹:۴۴    
پول الزاما دلیل برتری یک تیم نیست و فوتبال هنوز باید فوتبال باشد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۹:۳۲    
در روزهای پایانی هفته فیلم های سینمایی و تلویزیونی مختلفی پخش می شود که یکی از آنها مادر به کارگردانی زنده یاد علی حاتمی است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۹:۳۲    
برخی مشتریان می گویند؛ سقف جابه جایی کارت به کارت آنها از عابر بانک ها به سه میلیون تومان محدود شده است و با مشکلاتی مواجه شده اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۹:۲۰    
روسای جمهوری اسلامی ایران و ترکیه در تماسی تلفنی تاکید کردند که جزئیات به کارگیری و استفاده از پول ملی دو کشور در معاملات مشترک نهایی شده و آماده اجرای آن هستند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۹:۱۷    
رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان با بیان اینکه حقوق یک میلیون و 600 هزار تومان در کلان شهرها به خصوص تهران به نحوی نیست که بشود با آن زندگی کرد، گفت: درآمد زیر 2٫5 میلیون تومان در ماه، زیر خط فقر است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۹:۱۴    
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به تشریح ارائه چند عیدی برای مسافران نوروزی پرداخت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۹:۰۳    
در سفر مدیران فوتبال ایران به ایتالیا ابهامات زیادی به چشم می خورد که هنوز پاسخ مناسبی به آنها داده نشده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۸:۵۷    
معظم له که از عارفان واصل و مراجع اعلم تقلید در زمان خود بودند؛ در سال 1388 هجری شمسی در سن 92سالگی به ملکوت اعلی پیوست و پیکر مطهر ایشان در حرم حضرت معصومه(س) در قم به خاک سپرده شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۸:۵۷    
خانه هنرمندان در ایام نوروز جشن های ویژه ای را برگزار می کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۸:۵۴    
استقلال دیشب در حالی به میدان رفت که تنها تغییرش در ترکیب ثابت در مقایسه با شهرآورد، فقط به میدان رفتن سیدحسین حسینی به عنوان بازیکن ثابت و نیمکت نشینی سیدمهدی رحمتی بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۸:۵۱    
نشست غیر علنی شورای امنیت با ابراز نگرانی درباره اوضاع غوطه شرقی دمشق دیشب به پایان رسید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۸:۴۵    
طرح عیدانه کتاب از 22 اسفند ماه در کتابفروشی های عضو طرح در سراسر کشور به جز پایتخت اجرا می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۸:۴۵    
در کلاس دوم از سومین و آخرین اردوی دختران آفتابگردانِ عضو دورۀ ششم، وحید جلیلی درباره شعر انقلاب و نیازهای روز صحبت کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۸:۴۲    
جراحی نفسگیر نوزاد فیلیپینی که با داشتن غده ای شبیه شاخ روی سرش به بیمار تک شاخ معروف شده بود، با اصرار خانواده اش متوقف شد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۸:۳۳    
دلیل درخواست برای تغییر زمان جلسه استیضاح وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی به روز سه شنبه، فراهم کردن امکان حضور معاون اول رئیس جمهور در جلسه استیضاح بوده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۸:۳۰    
معاون سیاسی وزارت خارجه کشورمان با اشاره به وجود تهدیدات مشترک به ویژه تهدید تروریسم، لزوم همکاری نزدیک دوجانبه برای مقابله با تهدیدات را مورد تاکید قرار داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۸:۲۷    
مولتی میلیاردرها در بازار پول های دیجیتالی بیشتر سرمایه گذاری می کنند، حتی اگر چیزی از آن نفهمند!
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۸:۲۷    
خانم می دلیل کافی برای نرفتن به فردگاه هیترو دارد زیرا صدای مخالفان بن سلمان آن قدر در لندن بلند هست که او نمی تواند استقبال گرمی از ولیعهد آل سعود داشته باشد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۸:۲۱    
سه شنبه شب ویدئویی در فضای مجازی منتشر شد، رقص و آوازه خوانی دختران در حضور مردان و مسئولان شهرداری، به بهانه ولادت حضرت زهرا (س) در برج میلاد تهران.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۸:۱۸    
سرپرست فرمانداری ویژه دزفول گفت: شنیده شدن صدای انفجار در دزفول مربوط به آتش سوزی جزئی در یکی از انبارهای مهمات تیپ 292 زرهی دزفول بوده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۵:۵۴    
هفدهم اسفند سالگرد شهادت حاج همت در جریان عملیات خیبر است. این روز را بهانه ای قرار دادیم تا در گفت وگو با سردار جعفر جهروتی زاده از بنیانگذاران لشکر27 محمد رسول الله(ص) ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۵:۴۸    
دلال فروشی شغل دوم برخی کارمندان شده است
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۵:۴۸    
وزارت بهداشت در تلاش است که پزشکان بتوانند همزمان در بخش دولتی و خصوصی فعالیت کنند / به گفته مقام مسئول وزارت بهداشت این امر به منزله بیشتر شدن پرداختی از جیب مردم حتی در مقایسه با قبل از اجرای طرح ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۵:۴۲    
دولت آنقدر همه کم کاری ها و مشکلات عملکرد خود را تقصیر عوامل بیرونی و خصوصاً دولت قبل انداخته که دیگر رسانه های اصلاح طلب هم خسته شده اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۵:۳۶    
برخی از درآمدها در نظام اقتصادی وجود دارند که از پرداخت مالیات معاف هستند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۵:۳۳    
برخی از نمایندگان اصلاح طلب در موضعی قابل تامل سعی دارند فردی که خود به او رای اعتماد داده و به عنوان وزیر انتخاب کرده اند را استیضاح کرده و از این طریق برای خود وجهه سازی کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۵:۳۳    
سخنگوی هیأت رئیسه مجلس گفت: جلسه استیضاح وزرای کار، راه و کشاورزی سه شنبه و چهارشنبه هفته آینده برگزار می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۵:۲۷    
وزارت کشور کویت اعلام کرد که موافقتی در زمینه برگزاری تجمع در برابر سفارت ایران در این کشور به عمل نیامده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۵:۲۴    
کافی است محل در نظر گرفته شده برای سایت رصد امواج ناشی از آزمایشات هسته ای را که حوالی میدان انقلاب است، روی نقشه مشخص کرده و سپس فاصله آن را با نهاد ریاست جمهوری و سایر نهادهای حساس نظام بسنجیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۵:۱۵    
مردم طبیعتن دولت را با چه کسی می شناسند؟ رئیس دولت و سخنگوی دولت. ادبیات سخنگوی محترم دولت را نظاره کردید؟
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۳:۵۸    
رئیس جمهور سابق کشورمان در دومین بیانیه نسبت به مواضع مدیران دولت فعلی درخصوص خالی بودن ذخایر غذایی کشور در ابتدای دولت یازدهم واکنش نشان داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۳:۴۶    
قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) اعلام کرد: عملیات بارگیری و انتقال اولین سکوی فاز 22 پارس جنوبی از جزیره صدرا بوشهر با حضور عباداله عبداللهی فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) انجام می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۳:۴۰    
مدیر کل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری از شناسایی 30 تا 35 خانه غیرمجاز در تهران که بدون مجوز به پذیرش مسافر اقدام می کنند، خبر داد و گفت: اطلاعات این خانه ها به پلیس داده شده تا برخورد شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۳:۱۸    
پرونده داور بازی استقلال و العین، شاید برای مدت ها داوران مالزیایی را از سطح اول آسیا دور کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۳:۱۵    
طبق آمار اعلام شده، حدود300 تروریست فرانسوی از ژوئن 2014 در سوریه و عراق از پای در آمده اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۳:۰۰    
تیم جدید مدیریت شهری عملکرد قابل قبولی را در شهر نداشته است و به دنبال برگزاری چنین مراسم ضد ارزشی است و با این اقدامات می خواهند به گونه ای عمل کنند که مردم متوجه ناکارآمدی آنها نشود اما قطعا با این ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۲:۴۵    
منابع محلی در پی سرایت آتش به انبار مهمات این یگان نظامی، بخشی از مهمات در حال انفجار می باشند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۲:۱۵    
عضو هیات عالی نظارت بر سازمان های صنفی گفت: ما از اتاق اصناف ایران خروجی خاصی در بحث اقتصاد مقاومتی مشاهده نکرده ایم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۱:۲۷    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی با این ادعا که برجام بزرگراهی برای دستیابی ایران به غنی سازی بدون محدودیت است، گفت: ترامپ باید این توافق را به کلی اصلاح یا به کلی لغو کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۱:۰۹    
محمد عبداللهی در توئیتر خود نوشت: پررویی معنیش اینه که یکی مثل شهردار تهران به جای حل مشکلات تهران پای رقص دخترکان در برج میلاد بشینه و تا آخر مراسم هم پلک نزنه ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۱:۰۶    
مدیرکل دفتر مدیریت بیماری های غیرواگیر وزارت بهداشت، با تاکید بر اینکه مردم جشن چهارشنبه آخر سال را به عزا تبدیل نکنند، گفت: یک چهارم صدمه دیدگان این مراسم عابران و رهگذران هستند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۰:۵۴    
دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی گفت: پیش بینی شده در ایام نوروز 160 فروند هواپیمای فعال داشته باشیم که روزانه به طور میانگین 900 پرواز انجام می دهند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۰:۴۵    
دادستان کل کشور به دادستان عمومی و انقلاب تهران دستور داد با بررسی مراسم برگزار شده در برج میلاد تهران تحت عنوان بزرگداشت روز زن برخورد لازم را با هنجارشکنان و متخلفان این مراسم انجام دهد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۰:۳۶    
زمین لرزه با بزرگی 5.4 استان کرمان - حوالی کهنوج را لرزاند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۰:۰۹    
دقایقی پیش زمین لرزه 5.4 ریشتری حوالی کهنوج در استان کرمان را لرزاند
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۹:۵۷    
این روزها بچه های انقلابی مشغول اردوهای جهادی هستند و هر گروه آتش به اختیار نقطه ای را آباد می کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۹:۵۴    
به گزارش جهان نیوز ، عزت الله ضرغامی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس سابق صدا و سیما با اشاره به جلسه دیشب شورای عالی انقلاب فرهنگی ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۹:۴۲    
دادستان تهران گفت: عدم رعایت حجاب از سوی بانوان غالباً از باب مسامحه و بدون عمد است، اما اخیراً رویکرد ساختارشکنانه از سوی تعدادی از زنان اتخاذ شده که ناشی از تبلیغات شبکه های ماهواره ای و شبکه های ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۹:۳۶    
وزیر علوم در جلسه مشترک با مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه های کشور گفت: در ملاقاتی که با رهبر معظم انقلاب داشتم یکی از نگرانی های ایشان مسئله نفوذ بود که من خدمتشان قول دادم که در این زمینه دقت بیشتری ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۹:۳۳    
سخنگوی هیأت رئیسه مجلس گفت: جلسه استیضاح وزرای کار، راه و کشاورزی سه شنبه و چهارشنبه هفته آینده برگزار می شود
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۹:۲۷    
رسانه های ترکیه از رایزنی تلفنی روسای جمهور این کشور و ایران درباره سوریه خبر دادند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۹:۱۸    
برادر معاون اول رئیس جمهور که به اتهام فساد اقتصادی بازداشت شده بود، با لابی های سنگین، به زودی آزاد می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۹:۰۹    
کسادی بازار خودرو عاملی شده تا خرید و فروش رونقی نداشته و همین موضوع روند کاهش قیمت ها را در انواع خودرو های داخلی افزایش داده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۸:۵۱    
احد وظیفه درباره وضعیت جوی سه روز آینده کشور اظهار کرد: سامانه بارشی جدیدی امروز وارد کشور شده که بخش هایی از استان های واقع در دامنه های البرز مرکزی، البرز شرقی و شمال شرق کشور را در برمی گیرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۸:۴۵    
دقایقی پیش زمین لرزه 5.4 ریشتری حوالی کهنوج در استان کرمان را لرزاند
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۸:۳۳    
منابع محلی می گویند محمد بن سلمان ، ولی عهد عربستان سعودی حین سفر خود به مصر، با مقاماتی از رژیم صهیونیستی دیدار و گفت وگو کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۸:۰۶    
حاج محمد ابراهیم همت در غروب 17 اسفند 1362 در محل تقاطع جاده های جزایر مجنون شمالی و جنوبی شهید و برای همیشه به سوی معبودش شتافت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۷:۴۲    
امارات آن قدر در لابی گری و کارچاق کنی در آمریکا پیش رفته و افراط کرده است که گزارش های رسانه ای از نزدیکی رسوایی محمد بن زاید در آینده ای نزدیک حکایت دارد؛ کسی که او را شیطان خاورمیانه نام داده اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۷:۳۰    
سفیر انگلیس در ایران با انتشار تصویری از خود در کنار مقبره فردوسی، نوشت: حضور در حرم امام رضا(ع) برایم تاثیرگذار بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۷:۱۸    
زیباکلام که از حامیان روحانی بود در واکنش به توهین روحانی به منتقدین گفت...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۷:۱۲    
سازمان بانوان حزب همت با صدور بیانیه ای اعلام کرد: این حزب در موضوع مشاغل خانگی بانوان خانه دار در راستای اجرای طرح اقتصاد مقاومتی، برنامه ای دارد که در آینده ای نزدیک تقدیم دولت خواهد کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۷:۰۶    
بهرام قاسمی در واکنش به ادعای اخیر وزیر امور خارجه فرانسه در کمیته روابط خارجی پارلمان این کشور مبنی بر اینکه ایران تسلیحات زیادی در یمن دارد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۷:۰۳    
دادستان کل کشور،به دادستان عمومی و انقلاب تهران دستور داد با بررسی مراسم برگزار شده در برج میلاد تهران تحت عنوان بزرگداشت روز زن برخورد لازم را با هنجارشکنان و متخلفان این مراسم انجام دهد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۶:۳۹    
عضو انجمن اقتصاددانان ایران گفت: رسیدگی به اموال نامشروع مسؤولان که سال ها به تأخیر افتاده، باید به عنوان یک مطالبه پیگیری و توسط کارشناسانی که در 40 سال عمر انقلاب لکه ننگی بر دامن ندارند بررسی شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۶:۲۷    
کرباسچی، دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی ایران به اتهام تبلیغ علیه نظام به یک سال حبس تعزیری محکوم شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۶:۱۸    
رئیس دادگستری استان تهران آخرین وضعیت پرونده مهدی جهانگیری را تشریح کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۵:۴۸    
به مناسب عید نوروز بانک مرکزی از تاریخ 21 تا 26 اسفندماه از طریق شعب منتخب اسکناس نو توزیع می کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۵:۴۸    
رئیس پلیس راهور تهران گفت: استارت آپ های حمل و نقلی بسیار موضوع قابل توجه و مثبتی است و ما کاملاً موافق حضور آن ها هستیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۵:۴۲    
به گزارش جهان نیوز ، کانال تلگرامی پایگاه اطلاع رسانی "جماران" تصویر عجیب ذیل را با توضیح "تصویر دیده نشده از پرش بلند آیت الله هاشمی رفسنجانی در ایام کهنسالی " منتشر کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۵:۴۲    
برای خرید خودرو تندر 90 در بازار باید حداقل 37 میلیون تومان هزینه کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۵:۳۹    
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: طی شش ماه گذشته هفت معاون وزیر جدید و 46 مدیرکل زن در دولت به کار گرفته شده اند که این روند قابل قبولی است ولی باید تسریع یابد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۵:۳۹    
محمدرضا ورزی حرف های جدیدی درباره واقعیت و تخیل در ماجرای سریال ستارخان مطرح کرده است. او می گوید از پاسخ دادن به مدعیان و خانواده های شخصیت های قدیمی فیلم هایش خسته شده و می خواهد سراغ زندگی کسانی ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۵:۳۳    
در صورتی که فدراسیون دوومیدانی از روسیه پیشرفتی در زمینه تثبیت جایگاه خود در فدراسیون جهانی نکند، از این فدراسیون اخراج می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۵:۳۰    
فیفا قصد دارد که راهنمای سفر به روسیه برای تماشاگران مسلمان جام جهانی 2018 تهیه کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۵:۲۷    
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص تیم های مختلف صادر کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۵:۲۱    
نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر روزانه دو میلیون بشکه نفت از کشور صادر نشود و به محصولات تبدیل شده و محصول آن فروخته شود قطعا به نفع کشور است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۵:۱۸    
ن می گویم ای کاش پدرم در همان دوران جنگ می رفت. اصل ماجرا، رفتن است. این طرف، کلاهی است که خودمان سر خودمان می گذاریم. آن دنیا کسانی که مشهور نیستند، خیلی مشهورترند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۵:۱۵    
سازمان سینمایی اعلام کرد که تا پایان بهمن ماه رکورد بیشترین فروش در تاریخ سینما را ثبت کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۵:۱۵    
کمیسر حقوق بشر سازمان ملل بر این باور است که مسلمانان روهینگیا با قتل عام و کشتار دسته جمعی در استان راخین میانمار روبرو شده اند