جمعه ۰۴ خردادساعت ۲۲:۱۳May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای جهان نیوز 12 اسفند 1396 - jahannews.com

جهان نیوز 29 اسفند 1393 جهان نیوز 21 دی 1394 جهان نیوز 24 اردیبهشت 1396 جهان نیوز 17 خرداد 1396 جهان نیوز 31 تیر 1396 جهان نیوز 31 مرداد 1396 جهان نیوز 31 شهریور 1396 جهان نیوز 30 مهر 1396 جهان نیوز 30 آبان 1396 جهان نیوز 30 آذر 1396 جهان نیوز 30 دی 1396 جهان نیوز 30 بهمن 1396 جهان نیوز 1 اسفند 1396 جهان نیوز 2 اسفند 1396 جهان نیوز 3 اسفند 1396 جهان نیوز 4 اسفند 1396 جهان نیوز 5 اسفند 1396 جهان نیوز 6 اسفند 1396 جهان نیوز 7 اسفند 1396 جهان نیوز 8 اسفند 1396 جهان نیوز 9 اسفند 1396 جهان نیوز 10 اسفند 1396 جهان نیوز 11 اسفند 1396 جهان نیوز 12 اسفند 1396 جهان نیوز 13 اسفند 1396 جهان نیوز 14 اسفند 1396 جهان نیوز 15 اسفند 1396 جهان نیوز 16 اسفند 1396 جهان نیوز 17 اسفند 1396 جهان نیوز 18 اسفند 1396 جهان نیوز 19 اسفند 1396 جهان نیوز 20 اسفند 1396 جهان نیوز 21 اسفند 1396 جهان نیوز 22 اسفند 1396 جهان نیوز 23 اسفند 1396 جهان نیوز 24 اسفند 1396 جهان نیوز 25 اسفند 1396 جهان نیوز 26 اسفند 1396 جهان نیوز 27 اسفند 1396 جهان نیوز 28 اسفند 1396 جهان نیوز 29 اسفند 1396 
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۱:۰۱    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان نزدیک به ایستگاه های مترو در مناطق مختلف شهری تهران طی اسفند ماه 96 است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۱:۴۴    
بررسی قیمت طلا و سکه در هفته گذشته نشان می دهد هر گرم طلا 18 عیار افزایش قیمت 1 هزار و 316 تومانی، سکه بهار آزادی افزایش 6 هزار تومانی و سکه امامی افزایش 10 هزار و 100 تومانی داشته است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۰۹:۰۵    
بسیاری از افراد قهوه را دوست دارند اما باید بدانید که عادت به قهوه خوردن را بهتر است با چای خوردن جا به جا نمایید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۵:۱۲    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت نام بیش از 7 هزار داوطلب در مهلت مجدد ثبت نام کنکور خبر داد و گفت: داوطلبان تا روز چهارشنبه 16 بهمن فرصت دارند در این آزمون ثبت نام کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۴:۴۸    
معامله گران بورس تهران در حالی در فضای رخوت آور شاهد معاملات کم حجم بودند که سنگینی بار تسویه معاملات اعتباری کارگزاری ها در کنار مهاجرت نقدینگی به بازارهای موازی باعث شده تا انگیزه ای برای بورس ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۴:۰۳    
سوفیا نواده داور ایرانی، مسابقات آسیایی را قضاوت می کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۰۸:۴۵    
اُپرا وینفری که پیشتر گفته بود قصد نامزد شدن برای سمت ریاست جمهوری آمریکا در سال 2020 را ندارد، اکنون شرطی برای پذیرش این مسئولیت اعلام کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۰۷:۲۴    
شهر مشهد واقع در شمال شرقی ایران، مرکز استان خراسان رضوی، قطب گردشگری مذهبی و بعد از پایتخت دومین شهر بزرگ ایران می باشد. شهرت و رونق گردشگری مشهد به علت وجود حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) است ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۱:۰۰    
آیا اعضای کمیته مورد اشاره به ماهیت رفتارخود و آثار فرهنگی و سیاسی آن اندکی اندیشیده اند؟ یا مثلاً تصور کرده اند که برداشتن نام مصدق از یکی از خیابان های شاخص تهران در سال 1360 ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۹:۲۱    
در کودتای 28 مرداد آمریکایی ها را دیدیم، بعد از آن هم گفتیم که دیاثت سیاسی هم وجود دارد که باید مراقب بود و قبل از این که دیگران بگویند برجام خطر دارد ما به این ها گفتیم ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۵:۱۵    
حامد بهداد برای بازی در فیلم سد معبر برنده جابزه بهترین بازیگر مرد از جوایز سینمایی گلدن گلوبال در کشور مالزی شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۴:۳۰    
رئیس پلیس فتا خراسان جنوبی گفت: مجرمان سایبری با ترفند حراج در فضای سایبر به دنبال طمعه و شکار رمزهای عبور و اطلاعات مهم بانکی خریداران کادو برای روز زن یا مادر هستند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۴:۱۵    
شرح و تفسیر حکمت312نهج البلاغه با موضوع وظیفه ما در حال نشاط و عدم نشاط را در اینجا بخوانید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۴:۱۲    
قسم خوردن یکی از مواردی است که هر فردی ممکن است به گونه ای با آن روبه رو شود، پس نیاز است که احکام مربوط به آن را بداند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۲:۴۸    
او در اثر این مجروحیت ها جانباز 77 درصد شد و ترکش هایی در ناحیه سر، گردن، چشم، قفسه سینه و دیگر اعضای بدنش، سال ها همنشین این سردار پرتلاش بوده اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۲:۳۰    
رئیس رسانه ملی گفت: رسانه ملی در حقیقت برای کارآفرینان صنایع کوچک نقش پادرمیانی را بازی کرد و برای معرفی کالای ایرانی شبکه ایران کالا را ایجاد کردیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۲:۱۵    
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران از برنامه ریزی برای ایجاد صندوق پروژه به منظور تامین مالی طرح های نگهداشت و تولید نفت خبر داد و گفت: فروش یونیت ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۱:۲۰    
مدیر کل روابط عمومی سازمان حج و زیارت گفت: پایین ترین قیمت کاروان های حج سال 97، حدود 13 میلیون و 500 هزار تومان و قیمت گران ترین کاروان حج سال آتی، حدود 18 میلیون و 500 هزار تومان است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۱:۱۷    
رئیس بنیاد توانمندسازی گندمکاران گفت: گندمکاران از رئیس جمهور می خواهند برای حفظ خودکفایی، پایداری و استمرار تولید گندم، دستور بدهد تا تجدید نظری در نرخ خرید تضمینی گندم صورت گیرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۱:۱۷    
نایب رئیس انجمن شنوایی شناسی ایران گفت: استفاده بیش از حد هدفون مضرات متعددی برای سلامتی افراد به همراه دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۱:۱۴    
وزیر نفت گفت: در حال حاضر وضع روابط شرکت گاز و شرکت نفت با دولت بسیار مغشوش است و مغشوش تر از این نمی شود. در همین راستا 20 روز پیش دستور دادم که راهکارهای مجدد تعامل بین دولت و شرکت نفت تدوین شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۱:۰۸    
بنابه نوشته یک روزنامه معتبر چاپ آلمان، امکان حضور سرمربی تیم فوتبال فرایبورگ روی نیمکت مربیگری فصل آینده بایرن مونیخ وجود دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۱:۰۵    
اتلتیکومادرید همیشه از رقبای مورد علاقه لیونل مسی بوده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۰:۵۰    
آیت الله اراکی گفت: روایاتی با این مضمون وجود دارد که عدم رعایت نظافت، محیط شهر را محیطی غیر معنوی می کند؛ یعنی حتی برای حفظ معنویت باید این نظافت را رعایت نمود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۰:۲۳    
فرمانده پلیس شاهرود گفت: قاتل زمانی که متوجه رابطه تلفنی و پیامکی همسرش با فردی ناشناس شده تصمیم به قتل هر دوی آن ها گرفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۰:۱۷    
وزارت نفت اعلام کرد: آزمون استخدامی این وزارتخانه تا انجام هماهنگی های لازم برای برگزاری آزمون جدید لغو شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۰:۰۲    
چهار مجرم سابقه دار که در پوشش مأمور پلیس مرتکب سرقت می شدند در مجموع به 156 سال زندان محکوم شدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۰۹:۵۹    
سالن آرایش زنانه در کانکس مناطق زلزله زده کرمانشاه
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۰۹:۵۰    
سایت های قمار اسپانسر دلقک های فضای مجازی شده اند و هیچ نهادی هم با آنها برخورد نمی کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۰۹:۳۵    
وحید یامین پور مجری و تهیه کننده تلویزیون با انتشار عکسی از کتاب باغ طوطی در اینستاگرام نوشت: باغ طوطی روایتی از زندگی یک ایرانی که از عشق امیرالمومنین دیوانه می شود، است ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۰۹:۱۴    
نائب رئیس اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک گفت: سال گذشته به یکی از مناطق آزاد کشور، 70 میلیون دلار پوشاک وارد شده، اما فقط یک میلیون دلار ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۰۹:۰۸    
روزنامه ها در لابه لای گزارش ها و سرمقاله ها، قسمتی از صفحات خود را به اخبار روزهای گذشته یا اخبار ویژه اختصاص می دهند که در ادامه به آنها اشاره می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۰۹:۰۵    
یک متخصص طب فیزیکی گفت: موقع برداشتن جسم از زمین، از ناحیه کمر خم نشوید و در حالی که یک پا جلو و یک پا عقب باشد، از زانو خم شده و با فشار زانو جسم را بلند کنید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۰۹:۰۲    
ولی اله سیف رئیس بانک مرکزی در نامه ای به وزیر صنعت تصریح کرد، ثبت سفارش به دلار آمریکا به مفهوم استفاده از شبکه صرافی برای تأمین مالی واردات است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۰۸:۵۳    
وینفرد شفر پس از حضورش در استقلال انقلابی در این تیم به پا کرد و تیم انتهای جدول را به رده سوم رساند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۰۸:۴۱    
آنچه که از صحبت ها و مواضع آشکار مقامات و خود وزیرخارجه فرانسه تا این لحظه در مصاحبه های مختلف بیان شده، هدف سفر ژان لودریان به تهران گفت وگو درباره مکمل برجام است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۰۸:۴۱    
نصب مجسمه ای از هاروی واینستاین درست پیش از مراسم اسکار 2018 در بلوار هالیوود نشان داد که سینمای آمریکا، اعتراضات گسترده به ناامنی در این عرصه را نادیده گرفته است!
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۰۸:۴۱    
هیرنفین در حضور رضا قوچان نژاد مقابل ویلم به پیروزی دست یافت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۰۸:۴۱    
ارتش سوریه بعد از درگیری با تروریست ها حوش الصالحیه و تل فرزات در غوطه شرقی را آزاد کرد
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۰۸:۲۹    
سیدرضا قربانپور گنجی فعال رسانه ای کشور در صفحه اینستاگرام خود درباره اظهارات اخیر لیلا حاتمی نوشت:
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۰۸:۲۹    
راه اندازی ارز دیجیتال ایرانی موضوع توئیت و پست اینستاگرامی وزیر جوان کابینه دولت دوازدهم بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۰۸:۲۶    
نخست وزیر عراق تأکید کرد که نیروهای داوطلب مردمی وابسته به دولت این کشور هستند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۰۸:۲۶    
رئیس انجمن صنفی گاوداران گفت: تاکنون 70 درصد از مطالبات دامداران پرداخت شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۰۸:۲۳    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت در سفر به واشنگتن بیش از هرچیز درباره ایران با ترامپ مذاکره می کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۰۸:۲۰    
زنگنه از نهایی شدن ادغام مرسک با توتال خبر داد و گفت: توسعه لایه نفتی پارس جنوبی به راحتی به توتال سپرده نمی شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۰۸:۲۰    
ترامپ، رئیس جمهور آمریکا درجدیدترین توییت خود نوشت: اگر اتحادیه اروپا تعرفه واردات محصولات آمریکایی را افزایش دهد، اونیزمالیات خودروهای اروپایی را افزایش خواهدداد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۰۵:۵۰    
UPOV محدودیت های حقوقی و اقتصادی را به کشاورزان تحمیل می نماید تا تمامی تبادلات بذر خودمصرفی را ممنوع و آن ها را محکوم به نابودی نماید ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۰۵:۵۰    
اظهارات روز گذشته سید محمد بطحایی، وزیر آموزش و پرورش در مراسم درختکاری در اردوگاه شهیدباهنر که با حضور 100نفر از دانش آموزان برگزار شد...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۰۵:۵۰    
سردار محبی، جانشین اطلاعات نیروی زمینی سپاه اخیراً در یادواره شهدا در گرگان گفته که پوتین به تازگی مجوزی صادر کرد تا...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۲۲:۵۰    
مستحضرید که در روز پانزدهم دی ماه 68 نیز دو حکم از سوی آیت الله خامنه ای صادر شد. یکی برای انتصاب آقای موسوی خوئینی ها به مشاورت سیاسی رهبری و دیگری برای آقای ناطق نوری به عنوان مسئول بازرسی دفتر ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۲۲:۲۹    
وزارت کشور با صدور اطلاعیه ای از رسانه ها دعوت کرد تا زمینه جلب توجه فعالان سیاسی، نخبگان علمی تخصصی و شهروندان علاقه مند را به گفتگوی سیاسی و در گرفتن آن و همچنین آثار و الزامات این گفتگو فراهم کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۲۱:۲۹    
عبدالله گنجی در توئیتر خود نوشت: بزرگترین اشتباه در مواجهه با طرح اعاده اموال نامشروع مسئولین این است که در مرحله فعلی برویم سراغ مصداق های انسانی و احساس خطر از سوی آنان ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۲۱:۲۰    
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس تاکید کرد: تلاش ترامپ برای حذف قدس از تاریخ فلسطین، آب در هاون کوبیدن است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۲۱:۱۱    
دانشگاه آمریکایی بیروت حضور استاد دانشگاه ایرانی در یک مناظره را که به میزبانی شبکه بی بی سی برگزار می شود، ممنوع کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۲۰:۵۹    
به نظر می رسد عمل جراحی نیمار با موفقیت به پایان رسیده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۲۰:۵۳    
سخنگوی وزارت امور خارجه با تایید دیدار وزیر خارجه ایران و وزیر خارجه دولت سابق آمریکا در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ گفت: چنین دیدارهایی در چهارچوب دیپلماسی فعال و همه جانبه و بخشی از سیاست ها و رایزنی
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۲۰:۴۱    
هافبک استقلال بعد از تصادف شدیدی که حدود 3 هفته پیش نصیبش شد کمتر کسی از او خبر دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۲۰:۳۸    
تا زمان انتقال قطعات و شناسایی آن توسط تیم تخصصی بررسی سانحه امکان تایید رسمی یافتن جعبه سیاه از طرف سازمان هواپیمایی کشوری ممکن نیست.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۲۰:۳۵    
سرمربی نفت تهران گفت: در نیمه اول 3 فرصت گل از دست دادیم و با توجه به شناخت خوب مان در حد انتظار ظاهر شدیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۲۰:۲۳    
وریا غفوری در شهرآورد مزد تلاش های اخیرش را گرفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۲۰:۱۱    
دیمیتری پسکوف سخنگوی ریاست جمهوری روسیه در واکنش به تمدید یک ساله تحریم های آمریکا علیه روسیه به خاطر اوکراین، اظهار داشت که تمدید تحریم ها علیه روسیه، غیر قانونی است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۲۰:۰۵    
مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت اعلام کرد که خبر انفجار خمپاره در جنوب تهران صحت ندارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۹:۳۸    
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح شرط مذاکره درباره موشک های ایرانی را نابودی سلاح های هسته ای و موشک های برد بلند آمریکا و اروپا دانست.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۹:۳۵    
سفیر ایران در مسکو اعلام کرد که تهران آمادگی لازم برای خروج آمریکا از برجام را دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۹:۲۶    
ولادیمیر پوتین روز پنجشنبه با حضور در مراسم سخنرانی که در مجمع فدرال روسیه برگزار می شد، گفت: این تسلیحات هسته ای جدید در واقع پاسخ مستقیم به تصمیم دولت آمریکا برای خروج یک جانبه از معاهده موشک های ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۹:۱۷    
رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیرو های مسلح از آغاز صدور کارت های معافیت دارندگان 28 و 29 ماه سابقه ایثارگری خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۸:۵۷    
احد وظیفه در گفت وگو درباره وضعیت جوی سه روز آینده کشور اظهار کرد: سامانه بارشی که در روز های گذشته بخش های عمده ای از کشورمان را تحت تاثیر قرار داده بود ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۸:۵۱    
در معاملات امروز بازار تهران سکه طرح جدید با 21 هزار تومان افزایش یک میلیون و 575 هزار تومان و دلار مداخله ای فروخته شده در صرافی ها به طور متوسط 4450 تومان فروخته شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۸:۴۵    
هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز 12 اسفندماه به ریاست آیت الله هاشمی شاهرودی تشکیل جلسه داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۸:۳۰    
مدیر روابط عمومی فرمانداری ری از انفجار یک خمپاره در بخش آفتاب و اطراف حرم مطهر امام (ره) خبر داد
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۸:۱۸    
وکیل مدافع یکی از شکات پرونده کهریزک از صدور حکم جلب سعید مرتضوی خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۸:۰۳    
پیتر فابریکس تحلیلگر مرکز مطالعات امنیتی آفریقای جنوبی با اشاره به سوء قصد تروریستی به بشیر صالح بشیر مدیر دفتر سرهنگ معمر قذافی دیکتاتور مقتول لیبی از وی عنوان مخزن اسرار ناگفته معمر قذافی و عالِم ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۷:۴۵    
سردار شریف با بیان اینکه قاچاق فراتر از بُعد اقتصادی، واقعیتی است که حاوی ابعاد امنیتی . سیاسی و فرهنگی نیز می باشد، تصریح کرد: مبارزه با قاچاق یا همان "اژد های هفت سر" نیازمند اقدامات جهادی ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۷:۰۹    
یکی از مراجع تقلید شیعیان با بیان اینکه آمریکا به هیچ وجه قابل اعتماد نیست، گفت: ما بدی و دشمنی آمریکایی ها را در طول تاریخ و به خصوص در 28 مرداد دیده ایم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۶:۵۴    
جانشین ستاد بحران کهگیلویه و بویراحمد گفت: کوهنوردان توانستند جعبه سیاه هواپیمای ای تی آر 72 تهران- یاسوج را در ارتفاعات دنا پیدا کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۶:۴۸    
اساسنامه نمونه شرکت های بیمه برای اجرای آیین نامه حاکمیت شرکتی با توافق سازمان بورس و بیمه مرکزی به شرکت های بیمه ابلاغ و با حذف کوپن از بیمه شخص ثالث از ابتدای سال آینده موافقت شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۶:۳۶    
جهانگیری که وارد دهه هفتم زندگی اش شده گفت: متولدین دهه 60 در هر مقطعی وارد شدند با مشکل مواجه شدیم. از زمان ورود به دبستان تا دبیرستان و دانشگاه و الان هم بحث اشتغال و در آینده موضوع سالمندی آن ها ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۵:۵۱    
محمدرضا زائری با انتشار عکسی در مکان اولین حسینیه صور در صفحه اینستاگرام خود نوشت:
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۵:۴۸    
بررسی برخی کدنویسی های جدید در اینستگرام نشان می دهد که احتمالا امکاناتی مانند تماس صوتی و ویدئویی در آینده نزدیک به این شبکه اجتماعی چندرسانه ای افزوده می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۵:۴۲    
کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، مقررات جدیدی برای ارائه خدمات محتوایی پیامکی تصویب کرد که بر مبنای این مصوبه، ارسال پیامک بدون اخذ اجازه قبلی از مشترک توسط اپراتورها ممنوع شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۵:۳۳    
موسّس حوزه علمیه امام مهدی(عج) می گوید: مسئولان وقتی مسئولیتی را بر عهده می گیرند، بدانند که هرچه رتبه و جایگاه بالاتری را به دست می آورند، باید تلاششان بیشتر و برداشتشان کمتر شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۵:۳۳    
خبر جدایی مدیرعامل باشگاه استقلال از سوی عضو هیئت مدیره تکذیب شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۵:۳۰    
مجوز ویژه دولت به یک خودروساز دردسرهایی را برای دولت ایجاد کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۵:۳۰    
عضو هیئت علمی فرهنگستان علوم اسلامی به ارائۀ راهکاری برای معرفت پیدا کردن به حضرت فاطمه (س) اشاره کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۵:۳۰    
وزیر امور اقتصادی و دارایی درباره خبر ورشکستگی بانک ها توضیحاتی ارائه داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۵:۲۷    
شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با کاهش 573.8 واحدی به پله 97 هزار و 388 واحدی رسید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۵:۲۴    
فرمانده اقتصاد ایران شخص رییس جمهور هستند همانطور که سایر بخش های فرهنگی و سیاسی را فرماندهی می کنند. شاید شما در جریان نباشید اما شخص آقای روحانی وقت زیادی برای اقتصاد می گذارند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۵:۲۱    
یک محقق تاریخ اسلام با بیان اینکه معضلی در عرصۀ حجاب در دوران حکومت پیامبر(ص) و امام علی(ع) مشاهده نمی شود، به تشریح وضعیت حجاب در آن دوران ها پرداخت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۵:۱۸    
با این که پیش از این اعلام شده بود خندوانه در مرحله ساخت دکور است، اما این برنامه هنوز استودیو هم ندارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۵:۱۵    
ضبط برنامه شبی با عبدی با اجرای اکبر عبدی و کارگردانی محمد حسین لطیفی در لوکیشنی واقع در بلوار ارتش ادامه دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۵:۱۵    
کاپیتان اسبق تیم ملی صحبت های جالبی درباره بازی با رئیس فیفا مطرح کرد و در انتقاد از مسئولان گفت: برخی که ادعای پدری فوتسال را می کنند به فکر زمین زدنم هستند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۵:۱۲    
تیم فوتبال پرسپولیس آخرین تمرین خود برای بازی با الوصل امارات را ساعت 11 فردا یکشنبه در ورزشگاه آزادی انجام خواهد داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۵:۰۹    
بازار ارز در ادامه روند روزهای اخیر با محدودیت در فروش مواجه است؛ شرایطی که باعث شده مقابل چند صرافی که فروشنده هستند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۵:۰۶    
مدیر کل بازرسی کار وزارت تعاون با بیان روزانه 6300 کارگر در اثر حوادث و بیماری های ناشی از کار جان خود را از دست می دهند، خسارت این حوادث را حداقل چهار درصد تولید ناخالص داخلی کشورهای جهان خواند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۵:۰۶    
این بازیگر سینما و تلویزیون می گوید سال 1396 برای او بسیار سخت گذشته و هیچ پیشنهادی برای بازی در سینما و تلویزیون نداشته است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۵:۰۳    
فرمانده نیروی دریایی سپاه می گوید: نیروهای مسلح و مردم ایران هر نوع تهدیدی را خنثی می کنند و امروز هم همه دنیا به این نتیجه رسیده که نیرو های مسلح ایران از قدرت بازدارندگی بسیار قوی برخوردار است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۵:۰۳    
مدیر کل دفتر امور طیور وزارت کشاورزی اعلام کرد: اقدامات بسیاری در راستای جبران کسری تولید تخم مرغ ناشی از بیماری آنفلوآنزا صورت گرفته و اگر مشکل تازه ای در سال آینده به وجود نیاید ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۵:۰۰    
حسن روحانی و اسحاق جهانگیری درحالی از مقابله با رانت خواران و مفسدان مالی در مناظرات سخن گفتند که فردی مانند کرباسچی در ستاد انتخاباتی این دو سخنرانی و از آنان حمایت می کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۵:۰۰    
از مجموع 22 میلیون و 670 هزار نفر شاغل در کشور 97.6 درصد ایرانی و 2.4 درصد تبعه خارجی تشکیل می دهند که شامل 538 هزار و 646 نفر هستند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۴:۵۷    
غلامحسین کرباسچی، شهردار سابق تهران به خاطر تخلفات و مفاسدی که در آن زمان داشت به زندان افتاد ولی با وجود محرز بودن مفاسد ...