جمعه ۰۴ خردادساعت ۱۰:۳۵May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای جهان نیوز 26 اسفند 1396 - jahannews.com

جهان نیوز 29 اسفند 1393 جهان نیوز 21 دی 1394 جهان نیوز 24 اردیبهشت 1396 جهان نیوز 17 خرداد 1396 جهان نیوز 31 تیر 1396 جهان نیوز 31 مرداد 1396 جهان نیوز 31 شهریور 1396 جهان نیوز 30 مهر 1396 جهان نیوز 30 آبان 1396 جهان نیوز 30 آذر 1396 جهان نیوز 30 دی 1396 جهان نیوز 30 بهمن 1396 جهان نیوز 1 اسفند 1396 جهان نیوز 2 اسفند 1396 جهان نیوز 3 اسفند 1396 جهان نیوز 4 اسفند 1396 جهان نیوز 5 اسفند 1396 جهان نیوز 6 اسفند 1396 جهان نیوز 7 اسفند 1396 جهان نیوز 8 اسفند 1396 جهان نیوز 9 اسفند 1396 جهان نیوز 10 اسفند 1396 جهان نیوز 11 اسفند 1396 جهان نیوز 12 اسفند 1396 جهان نیوز 13 اسفند 1396 جهان نیوز 14 اسفند 1396 جهان نیوز 15 اسفند 1396 جهان نیوز 16 اسفند 1396 جهان نیوز 17 اسفند 1396 جهان نیوز 18 اسفند 1396 جهان نیوز 19 اسفند 1396 جهان نیوز 20 اسفند 1396 جهان نیوز 21 اسفند 1396 جهان نیوز 22 اسفند 1396 جهان نیوز 23 اسفند 1396 جهان نیوز 24 اسفند 1396 جهان نیوز 25 اسفند 1396 جهان نیوز 26 اسفند 1396 جهان نیوز 27 اسفند 1396 جهان نیوز 28 اسفند 1396 جهان نیوز 29 اسفند 1396 
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۳:۴۶    
به مناسبت فرا رسیدن نوروز 97، پیامک ها و اس ام اس های تبریک سال نو را برای شما کاربران گرامی گردآوری کرده ایم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۹:۲۷    
رئیس سازمان اوقاف را رهبری تعیین می کند. اما این سازمان در زمره نهاد هایی است که خودش بازرسی دارد یا دیوان محاسبات و بازرسی کل کشور یا دیوان عدالت اداری از حیث تخلفات اداری ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۹:۰۹    
مشاور وزیر و رئیس صندوق رفاه دانشجویان از پرداخت عیدی ویژه وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به دانشجویان مناطق زلزله زده خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۴:۰۰    
شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه 242 واحد رشد کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۳:۱۵    
یک واحد آپارتمان 100 متری در محدوده گیشا، خیابان 31، با قیمت 950 میلیون تومان بفروش می رسد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۱:۴۸    
نیروهای پ.ک.ک از کشته شدن دست کم 18 نظامی ترکیه در درگیری های به وقوع پیوسته در شمال اربیل خبر دادند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۱:۱۷    
معمولا زنان بیشتر از مردان عمر می کنند؟ علت این امر چیست؟ چرا زنان زودتر از مردان عمر می کنند؟
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۰:۵۳    
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1397 از حذف مصوبه مجلس درباره باز پس گیری اراضی واگذار شده از دهه 60 و واگذاری آن به دولت، در مجمع تشخیص مصلحت نظام خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۰:۴۷    
چای از جمله نوشیدنی هایی است که در کشور ما طرفداران بسیاری دارد، اما اینکه چه نوع چایی مصرف می کنیم خیلی مهم است. به گفته رئیس سازمان چای ایران ، چای ایرانی تنها چای ارگانیک جهان است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۰:۴۱    
مشاور جدید اقتصادی کاخ سفید به سرمایه گذاران بین المللی توصیه کرده است که طلا را بفروشند و نسبت به خرید دلار آمریکا اقدام کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۰:۳۸    
یک متخصص طب ایرانی گفت: شربت سکنجبین از دیدگاه طب ایرانی به یک معجون هزار خواص معروف است که مصرف آن باعث پاکسازی بدن، تقویت کبد، قلب و جلوگیری از غلظت خون خواهد شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۰:۳۸    
بر اساس معاملات انجام شده نرخ اجاره ویلا در استان های مختلف شمالی در ایام نوروز به شرح جدول عکس2 است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۰:۳۲    
مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری محلات گفت: حریق یک واحد دامداری سنتی در ورودی شهر محلات از سمت دلیجان باعث بوجود آمدن خساراتی شد و 78 گوسفند را تلف کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۰:۲۹    
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر گفت: به غیر از سفر حج در سایر سفرهای زیارتی، تنها بیماران مزمن قلبی، ریوی و سالمندان با تشخیص پزشک و در صورت نیاز باید واکسن مننژیت را دریافت کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۰۹:۴۴    
سفر بی نظیر بوتو نخست وزیر پاکستان به ایران و حرم حضرت امام رضا (ع.) وی اولین زن مسلمان در تاریخ جهان اسلام بود که به مقام نخست وزیری یک کشور اسلامی رسید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۰۹:۳۵    
الغرافه در غیاب مهدی طارمی، مهاجم ایرانی خود با نتیجه 3 بر یک مغلوب العربی شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۰۹:۲۶    
یک روزنامه آلمانی از اجرایی شدن تصمیمات تعرفه ای ترامپ روی آلومینیوم و فولاد از روز 23 ماه مارس ( سوم فروردین) خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۰۹:۲۰    
معاون اقتصادی و برنامه ریزی اتاق اصناف گفت:به منظور جلوگیری از تخلفات گران فروشی و کم فروشی ،هزار و 470 بازرس اصناف در سراسر کشور بازار شب عید را رصد می کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۰۹:۲۰    
انتخابات ریاست جمهوری سال 2018 روسیه که در آن 8 نامزد برای ورود به کاخ کرملین با یکدیگر رقابت می کنند با آغاز به کار دو شعبه اخذ رأی در دو ناحیه فدرال این کشور رسماً شروع شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۰۹:۲۰    
رئیس جمهوری صربستان گفت: مادرانی که فرزند سوم و چهارم را به دنیا بیاورند بمدت 10 سال، ماهانه 250 یورو کمک نقدی دریافت می کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۰۹:۰۲    
رئیس مجلس شورای اسلامی، شرط ایران برای ادامه پایبندی به برجام را تشریح کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۰۸:۵۶    
یکی از مهم ترین توصیه های نوروزی برای پیشگیری از چاقی، این است که در سایز ظرف غذای خود تغییراتی ایجاد کنید تا جلوی پرخوری تان گرفته شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۰۸:۵۳    
تحقیقات نشان داده است افرادی که 4 وعده آجیل در هفته مصرف می کنند، 37 درصد احتمال خطر بیماری های قلبی و عروقیشان را کاهش می دهند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۰۸:۳۸    
رئیس سازمان صداوسیما گفت: امیدوارم آی فیلم2 کمربندی برای ارتباط بیشتر کشورهای فارسی زبان منطقه باشد و امیدوارم از گنجینه غنی فیلم و سریال ایران در حوزه تمدن فارسی زبان استفاده شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۰۷:۰۰    
نشانه ها و نمادهای تجملی و عافیت طلبانه باید به کنار رود و همان طور که رهبر فرزانه انقلاب موکدا فرموده اند باید با جهاد و مجاهده، سنگرها را فتح کرد و بر مشکلات چیره شد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۰۵:۴۸    
رهبر انقلاب فرمودند: حاج احمدآقا مشاوری امین برای امام بودند. امام هم زمانی جمله ای با این مضمون گفتند که احمد هیچ چیزی را به من نسبت نمیدهد که من نگفته باشم. این گواهی ِامام بسیار با ارزش و مهم است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۰۴:۵۱    
ابقای آیت الله جنتی با رای بالا در ریاست مجلس خبرگان موجب آزار و ناراحتی شبکه دولتی انگلیس شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۰۴:۳۶    
محمد نعیمی پور، عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت از احزاب اصلاح طلب در مورد استعفای محمدعلی نجفی گفته است که...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۰۴:۳۶    
بر اساس اعلام رسمی خبرگزاری sputnik، مسئولان تلگرام اعلام کرده اند ایرانیانی که در فهرست تحریم های امریکا، بریتانیا، اتحادیه اروپا و سازمان ملل قرار دارند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۲۳:۱۷    
تا دیروز قرار بود امضای وزیر خارجه امریکا تضمین باشد، اما حالا حامیان دولت خروج امریکا را به کم شدن یک عضو برجام تقلیل می دهند و می گویند بدون امریکا هم برجام، برجام است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۲۳:۰۸    
سیدعزت الله ضرغامی با انتشار تصویری در کانال تلگرامی اش نوشت: با این دو جوان خلاق و دوست داشتنی در خیابان آشنا شدم. پیام آوران حفظ محیط زیست اند. با یک نوآوری دیدنی!
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۲۲:۵۹    
این روزها فضای برنامه های صدا و سیما مملو از تبلیغات فروشگاه رفاه است که اتفاقا بهترین ساعات تلویزیون را نیز به خود اختصاص داده است ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۲۲:۵۰    
در شرایطی که طی فقط یک هفته هیئت خدام المهدی وابسته به فرقه تشیع انگلیسی با چراغ سبز دولت انگلستان به سفارت کشورمان در لندن تعرض و پرچم ایران را پایین کشیدند و کارکنان بخش فارسی بی بی سی طی نمایشی ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۲۲:۲۹    
پس از درگذشت آیت الله حاج سید میرزا مهدی شیرازی، فرزندش آیت الله سید محمد شیرازی که در سنین جوانی بود مدعی اجتهاد و مرجعیت گشت و موفق شد که برخی مریدان پدر را به سوی خویش جذب نماید ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۲۲:۱۷    
اما تنها ساعتی پس از این اظهارنظر ، رویترز از تحریم های جدیدی رونمایی کرد که درست مغایر گفته های بعیدی نژاد بود ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۲۲:۱۴    
مدیر اجرایی اندیشکده شورای منافع آمریکا و افسر پیشین سیا با انتشار یادداشتی نسبت به تبلیغات مکرر آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی علیه ایران واکنش نشان داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۲۲:۱۱    
نکته عجیب و تاسف بار این است که آقای دمیستورا از کردهای منطقه عفرین سوریه یادی نکرده و از ارتش ترکیه نخواسته که حمله تجاوزکارانه و نقض حاکمیت ملی سوریه و کشتار مردم عفرین را متوقف سازد!
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۲۱:۵۹    
ماجرایی نظیر اتفاقی که چند هفته پیش در آلمان برای ظریف افتاد برای یک کارگردان ایرانی رخ داد که این بار به علت وضعیت وخیم جسمی وی، این هنرمند جان خود را از دست داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۲۱:۵۶    
پیشکسوت فوتبال ایران دار فانی را وداع گفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۲۱:۴۴    
اسفندیار رحیم مشایی معاون و مسؤول دفتر رئیس جمهور در دولت احمدی نژاد در اولین ساعات امشب (شنبه 26 اسفند) بازداشت شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۲۱:۴۱    
به گزارش جهان نیوز ؛ روزنامه ایران در سرمقاله امروز نوشت: کمتر از یک ماه پیش آقای گابریل وزیر امور خارجه وقت آلمان در مصاحبه با اشپیگل اعلام کرد که کشورهای اروپایی سه پیشنهاد را پیش روی ایران قرار ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۲۱:۴۱    
آنچه روحانی را به سکوت واداشته، پی بردن به ناکارآمدی سخنرانی های تند است
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۲۰:۳۵    
زمزمه ها در خصوص شانس افراد مختلف برای رسیدن به نخست وزیری گرچه با ارائه نام های متعددی نظیر ابراهیم جعفری و قاسم الاعرجی همراه است، اما بیشتر به دو گزینه اصلی العبادی و نوری المالکی ختم می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۲۰:۲۳    
بیماری ناشناخته جدید که به علت ناشناخته بودن نام X بر روی آن گذاشته شده است، گفته می شود تحت تاثیر درگیری های متعدد در سوریه به وجود آمده و سوریه خطرناک ترین منطقه برای گسترش سریع این بیماری است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۲۰:۱۱    
سرمربی پرتغالی تیم ملی گفت: با در نظر گرفتن دشواری ها و مشکلاتی که همیشه داریم، بازیکنان نشان دادند آماده فداکاری برای تیم ملی هستند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۲۰:۱۱    
گزینه پیشنهادی رئیس جمهور آمریکا برای ریاست وزارت خارجه این کشور در نشست های کابینه امنیتی ادعاهایی علیه ایران مطرح کرده که مورد تأیید جامعه اطلاعاتی این کشور نبوده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۹:۵۰    
احد وظیفه درباره وضعیت جوی سه روز آینده کشور اظهار کرد: سامانه بارشی که در روز گذشته وارد کشورمان شده امروز نیز به فعالیت خود در بخش هایی از غرب، شمال، مرکز و رفته رفته شرق کشور ادامه می دهد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۹:۴۴    
دفتر آیت الله مکارم شیرازی با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: مدرکی که اخیرا در مورد حساب بانکی این مرجع تقلید شیعیان در فضای مجازی منتشر شده جعلی است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۹:۴۱    
یک دیپلمات پاکستانی اعلام کرد که مقامات پاکستانی درخواست آمریکایی ها مبنی بر تسهیل ورود برخی افراد به خاک ایران به دنبال اغتشاشات دی ماه گذشته را رد کرده اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۹:۳۲    
طرح 6 گانه هیأت اندیشه ورز خبرگان و کارگروه 6 گانه آن پس از تشکیل این هیأت در چهارمین اجلاسیه خبرگان مشخص شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۹:۲۰    
اگرچه محدودیت برای مدت تدریس و رفت و آمد اساتید به دانشگاه های مختلف امری عادی است؛ اما محرومیت از تدریس همزمان سه استاد که به زعم دانشجویان ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۹:۰۸    
تصاویری از اسفندیار رحیم مشایی به دست آمده که حکایت از ارتباط نزدیک وی با پریوش سطوتی دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۸:۵۹    
مهدی باکری فرمانده لشکر عاشورای تبریز بود که بی شک اغلب کسانی که نامش را می شنوند مردی با لباس خاکی جنگ در ذهنشان تداعی می شود که چهره ای آرام دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۸:۴۷    
تانک های رژیم صهیونیستی عصر امروز (شنبه) یک منطقه در شرق شهر غزه را هدف حمله خود قرار دادند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۸:۳۵    
ویژه برنامه بهارنارنج امشب با اجرای احسان علیخانی به روی آنتن می رود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۸:۲۹    
مرجع تقلید شیعیان خطر فضای مجازی بدون نظارت و غیربومی را خطر نخست فرهنگ دانست و گفت: مکرر حوزه به مسئولان تذکر داد اما به ظاهر بنای بر حل مشکل نیست و عده ای هم به دنبال این هستند که بگویند حوزه با ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۸:۲۶    
یک روزنامه فلسطینی از طرح رژیم صهیونیستی برای تکرار سناریوی اشغال فلسطین این بار در عراق و استقرار 300 نظامی صهیونیست با هویتهای پنهان در پایتخت این کشور خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۸:۱۷    
وزارت دفاع روسیه تأکید کرد آمریکا یگان های موشکی خود در مدیترانه و خلیج فارس را برای حمله به اهدافی در سوریه تشکیل داده است و به دنبال بهانه می گردد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۸:۰۵    
عضو هیأت رئیسه مجلس در یادداشتی درباره تلفظ نادرست یک واژه در صحن علنی مجلس توضیحاتی ارائه کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۷:۴۷    
مجموعه اقدامات و مواضع مصطفی تاج زاده در طول دوران حضورش در سیاست از او سیاستمدار خشونت ساخته است. برخی کاربران شبکه های اجتماعی او را سیاستمدار داعشی می خوانند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۷:۳۸    
متن کامل حکم محکومیت قطعی حمید بقایی از سوی دادستانی تهران منتشر شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۷:۳۵    
همچون همه ساله و با تصمیم مسئولان پلیس راهور، قرار است دوربین های طرح ترافیک و زوج فرد در روز 28 اسفند خاموش شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۷:۱۴    
کتاب گزارش عملکرد پایدار و مسئولیت اجتماعی شرکت ایران خودرو در سال 95 طی مراسمی با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۶:۵۰    
رئیس سابق شورای شهر گفت: در این چند ماه گذشته، بعد از آقای قالیباف، از آقای نجفی و مجموعه شهرداری چیزی جز شعار، بخشنامه و حرف چیزی دیده نشد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۶:۲۹    
تولیت آستان قدس رضوی(ع) از مردم برای حضور باشکوه در سخنرانی نوروزی مقام معظم رهبری در حرم رضوی دعوت به عمل آورد و گفت ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۶:۲۶    
نماینده روسیه در وین بعد از نشست کمیسیون مشترک برجام تأکید کرد که این توافق هسته ای نیازمند هیچ توافق تکمیلی نیست.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۵:۵۹    
احتمالا همه ما تا به حال با افرادی مواجه شده ایم که به دلیل ترس زیاد از پرواز، از سفر با هواپیما اجتناب می کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۵:۴۷    
وینیسیوس جونیور، پدیده 17 ساله برزیلی که بهار گذشته به رئال پیوست، این روزها چشم ها را در برزیل به خود خیره کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۵:۴۴    
معاون سابق وزیر نفت در امور پژوهشی، فناوری و مهندسی گفت: عربستان وارد مذاکره با برخی از مشتریان سنتی خریدار نفت ایران شده و در تلاش است تا عرضه نفت خود را به بخش جنوبی شرقی آسیا متمایل کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۵:۴۱    
سازمان سنجش آموزش کشور اطلاعیه ای درخصوص اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی متمرکز دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کشور در سال 1396 به منظور انجام سایر مراحل استخدامی منتشر ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۵:۳۲    
این عکس ماندگارترین تصویر نه تنها امسال که سالیان گذشته است جوان دهه هفتادی باعمق نگاهش همه را به سال61هجری برد شهید حججی:شک نکنید راه ولایت همان راه علیست رهبر برحق سید علی ست
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۵:۲۹    
یک روزنامه آلمانی با اشاره به عواقب خروج یکجانبه آمریکا از برجام، در عین حال سر عقل آمدن ترامپ در این باره را دور از انتظار دانست.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۵:۲۰    
بهنوش بختیاری در حالی در برنامه تلویزیونی من و شما روبروی آرش ظلی پور نشست که حرف های جنجالی و تندی به زبان آورد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۵:۲۰    
مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از تغییر زمان خدمات رسانی خط 5 مترو در ایام نوروز 97 خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۵:۱۷    
مذاکرات آستانه کهروز گذسته برگزار شد نشان داد که با وجود اختلاف نظر مسکو و تهران با آنکارا در باره اوضاع غوطه شرقی، سه کشور همچنان از استقلال، حاکمیت ارضی و یکپارچگی سوریه حمایت می کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۵:۱۴    
مداح اهل بیت در صفحه مجازی خود درباره انیمیشن فیلشاه اینچنین می گوید: به نظرم این انیمیشن، جلوه ای از هنر های قرآنی متجلی بر پرده سینماست.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۵:۱۴    
برنامه نخستین دیدار رسمی نایب السلطنه عربستان از ایالات متحده آمریکا به صورت غیررسمی افشا شده و در آن دیدارهای معنی داری به چشم می خورد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۵:۱۱    
دونالد جونیور، پسر رئیس جمهوری آمریکا اعلام کرد که قصد جدا شدن از همسرش را دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۵:۱۱    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه های کشور تا ساعت 13 از ترافیک نیمه سنگین در محور هراز و آزادراه کرج – قزوین خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۵:۰۸    
مسئول ستادهای انتخاباتی احمدی نژاد گفت: آتش زدن حکم بقایی توسط مشایی مقابل سفارت انگلیس شاید از جهت باور اجتماعی ارزشی ندارد ولی این باند رازآلود چون راهی مجدد به قدرت نیافتند استقلال سیاسی کشور را ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۵:۰۸    
منابع سوری از ادامه عملیات گسترده ارتش در عمق غوطه شرقی و آزادسازی بیش از 70 درصد این مناطق از اشغال گروه های تروریستی خبر دادند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۵:۰۲    
مقامات امنیتی در شرق افغانستان اعلام کردند که در نتیجه درگیری بین جنگجویان گروه تروریستی داعش در ولایت ننگرهار چندین داعشی کشته شدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۴:۵۹    
رئیس سازمان محیط زیست با دفاع جانانه از ماهی تیلاپیا گفت: آیا شیلات احمق است و نمی فهمد که در رابطه با تیلاپیا نظر مثبتی را داده است ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۴:۵۶    
بنابر اعلام سازمان پزشکی قانونی کشور در 14 حادثه مهم رخ داده از فروردین تا اسفند امسال شامل زلزله، واژگونی اتوبوس، سیل، آتش سوزی، سقوط هواپیما و ... 882 نفر از هموطنان مان جان خود را از دست دادند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۴:۵۶    
یکی از مراجع تقلید در پاسخ به شایعه های اخیر در خصوص حساب بانکی به نام وی در کرج گفت: هر روز دروغی درست می کنند، کاهی هم نیست اما از آن کوه درست می کنند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۴:۵۰    
مدیر کل انتقال خون استان تهران برنامه مراکز اهدای خون پایتخت در نوروز 97 را تشریح کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۴:۴۴    
در این مطلب یک نسخه درمانی ساده برای "درد زانو" ارائه شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۴:۴۱    
با وجود برنامه ریزی هایی که در طول سال های گذشته برای افزایش تقاضای سفر ریلی انجام شده هنوز این بخش از حمل ونقل ایران نتوانسته به ایده آل های خود نزدیک شود ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۴:۴۱    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، گفت: علاوه بر دوربین های ثابت بزرگراه ها 40 دوربین سیار رفتارهای ترافیکی و حادثه ساز رانندگان در تعطیلات نوروز را کنترل خواهند کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۴:۴۱    
بازیگر سینما و تلویزیون گفت: اگر گروه بندی ها و لوس بازی ها در سینما تمام شود بسیاری از فیلمسازان خلاق ما درگیر گروه بازی های فعلی نمی شوند چون ممکن است این مسائل لطمه به فرهنگ ما وارد کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۴:۳۸    
بازیگر سریال "عروس تاریکی" گفت: متاسفم که برخی بازیگران به هر نحوی و با تصاویر خصوصی خود می خواهند فالوور جمع کنند و برای آن دست به هر کاری میزنند و حتی برای مورد توجه قرار گرفتن فالوور تقلبی می خرند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۴:۳۵    
نشریه موندودپورتیوو مدعی شد که رونالدو نازاریو، اسطوره فوتبال برزیل، به نیمار توصیه کرده که قید بارسا را زده و راهی رئال شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۴:۳۵    
صدراعظم آلمان در واکنش به سخنان وزیر کشور در زمینه اسلام گفت که مسلمانان به آلمان تعلق دارند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۴:۳۵    
کارشناس علوم قرآنی گفت: توبه در زمان بارش باران، هنگام اذان، بین دو نماز، بعد از نماز، در سجده و مناسبت هایی مثل شب و روز جمعه و شرایط درونی مثل شکسته شدن دل در هر شرایطی که باشد عامل پذیرش توبه است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۴:۳۵    
اخبار تائید نشده خبر از انحلال قهرمان سه گانه لیگ برتر می دهند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۴:۳۵    
کارشناس علوم قرآنی گفت:منشا بسیاری از گناهان زبان است، گاهی کسی حرفی زده و عالم و مردمی را به جان هم انداخته است در حالی که اگر سکوت می کرد هیچ اتفاقی نمی افتاد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۴:۳۵    
دفتر خدمات درمانی و جمعیت استان صنعاء در شمال یمن در سال 2017 حدود 25 مرکز برای مبارزه با بیماری های سوء تغذیه راه اندازی کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۴:۳۵    
عراقچی گفت: افزایش چندین برابری مالیات باعت تعطیلی بسیاری از واحدهای تولیدی صنعت فرش دستباف شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۴:۳۵    
بازیگر سریال "افسانه هزارپایان" گفت: من به شخصه اهل این نیستم که در فضای مجازی در مورد هر چیزی نظر بدهم. سعی می کنم به جای حاشیه انسان ها را به دوستی، صلح و عشق به هم نوع دعوت کنم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۴:۳۵    
خبرنگارانی که در جلسه خصوصی با رییس کارکنان کاخ سفید شرکت کرده بودند، از شنیدن نحوه باخبر شدن تیلرسون از اخراجش، حیرت زده شدند.