جمعه ۰۴ خردادساعت ۰۴:۱۴May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای جهان نیوز 10 اسفند 1396 - jahannews.com

جهان نیوز 29 اسفند 1393 جهان نیوز 21 دی 1394 جهان نیوز 24 اردیبهشت 1396 جهان نیوز 17 خرداد 1396 جهان نیوز 31 تیر 1396 جهان نیوز 31 مرداد 1396 جهان نیوز 31 شهریور 1396 جهان نیوز 30 مهر 1396 جهان نیوز 30 آبان 1396 جهان نیوز 30 آذر 1396 جهان نیوز 30 دی 1396 جهان نیوز 30 بهمن 1396 جهان نیوز 1 اسفند 1396 جهان نیوز 2 اسفند 1396 جهان نیوز 3 اسفند 1396 جهان نیوز 4 اسفند 1396 جهان نیوز 5 اسفند 1396 جهان نیوز 6 اسفند 1396 جهان نیوز 7 اسفند 1396 جهان نیوز 8 اسفند 1396 جهان نیوز 9 اسفند 1396 جهان نیوز 10 اسفند 1396 جهان نیوز 11 اسفند 1396 جهان نیوز 12 اسفند 1396 جهان نیوز 13 اسفند 1396 جهان نیوز 14 اسفند 1396 جهان نیوز 15 اسفند 1396 جهان نیوز 16 اسفند 1396 جهان نیوز 17 اسفند 1396 جهان نیوز 18 اسفند 1396 جهان نیوز 19 اسفند 1396 جهان نیوز 20 اسفند 1396 جهان نیوز 21 اسفند 1396 جهان نیوز 22 اسفند 1396 جهان نیوز 23 اسفند 1396 جهان نیوز 24 اسفند 1396 جهان نیوز 25 اسفند 1396 جهان نیوز 26 اسفند 1396 جهان نیوز 27 اسفند 1396 جهان نیوز 28 اسفند 1396 جهان نیوز 29 اسفند 1396 
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۱:۲۵    
مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت از اعزام 100 هزار زائر، در ایام نوروز سال 97 به عتبات عالیات خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۱:۰۷    
علی دارابی معاون امور استان ها عنوان کرد که سریال مفاخر ایرانی در سطح جهانی ساخته خواهد شد و هنرمندان شیرازی از نقش آفرین های این آثار هستند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۱:۰۴    
همزمان با برگزاری دومین نشست کمیته حقوقی و مالکیت فکری اتحادیه ABU در تهران، تفاهمنامه ای میان صدا و سیمای جمهوری اسلامی و تلویزیون سریلانکا منعقد شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۰:۴۶    
اگر بخواهیم از میان تمام شیوه های تبلیغاتی تنها یک شیوه موثر و هدفمند را برای افزایش فروش، افزایش ترافیک سایت، نصب فعال اپلیکیشن و... انتخاب کنیم، قطعاً تبلیغات در گوگل ادوردز گزینه صحیح است. ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۰۹:۱۳    
تیم اسنوکر کشورمان با شکست برابر تیم هند از صعود به فینال باز ماند و به مدال برنز مسابقات جهانی رسید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۲۰:۱۰    
اروپایی ها همیشه به صورت شفاهی و نه عملی اظهار می کردند که ما به برجام پایبند هستیم و آن را اجرا می کنیم و باید مفاد آن اجرایی شود و هیچ کس نباید آن را متوقف کند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۹:۵۸    
حمله قلبی از جمله دلایل مرگ و میر در بسیاری از کشورها از جمله ایران است. یکی از مهمترین علائم حمله قلبی نیز همین درد قفسه سینه یا آنژین است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۷:۵۲    
هافبک سابق پرسپولیس که برای پشت سر گذاشتن دوران سربازی راهی تراکتور شده، در تصمیمی جنجالی از این تیم اخراج شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۲:۰۸    
در حالی که اغلب از فشار خون بالا به عنوان یک وضعیت خطرناک پزشکی یاد می شود، اما افت فشار خون یا همان فشار خون پایین نیز می تواند منجر به عواقب شدید و حتی تهدید کننده زندگی گردد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۰۹:۵۷    
وزیر امور خارجه ایران در جمع ایرانیان مقیم بوسنی و هرزگوین گفت: ما امروز در منطقه با خطر جدیدی مواجه ایم و آن خطر افراط است. افراطیون خاورمیانه را نیز مسلمان نمی دانیم
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۰۸:۳۹    
حضرت آیت الله خامنه ای در این دیدار، گلپایگان را منطقه ای عالم خیز خواندند و با اشاره به شهدای برجسته این شهر گفتند: از جمله شهدای برجسته گلپایگان، روحانی شهید مرحوم صدوق است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۰۰:۰۰    
سیزدهم جمادی الثانی مصادف است با سالروز رحلت حضرت ام البنین (س).
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۰۰:۰۰    
رئیس ستاد اقامه نماز کشور گفت: فرصت تبلیغی عید نوروز از عاشورا و شب های قدر مهم تر است چرا که تعطیلات عید بیشتر و مردم شادترند و در زمان عید، دختر ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۲۳:۴۸    
یک مقام آمریکایی در واکنش به نمایش تسلیحات جدید روسیه در سخنرانی امروز ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، صحت گفته های وی را زیر سوال برد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۲۳:۳۹    
مهاجم سرباز تیم تراکتورسازی از این تیم اخراج شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۲۳:۲۴    
حزب حاکم چین تصمیم گرفته است با تغییراتی در قانون، دوره ریاست جمهوری را تمدید کند ایده ای که دهه 70 عده ای در ایران آن را دنبال می کردند اما موفق نشدند
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۲۳:۰۶    
بندگان خوب خدا کسانی هستند که خود را از رذیله اخلاقی همچون تکبر و خود بزرگ بینی دور نگه می دارند، و با تواضع و فروتنی در روی زمین راه می روند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۲۲:۴۸    
حدیثی از پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) در متن خبر آمده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۲۲:۳۹    
حسن رحیم پور ازغدی در اکانت توئیتری خود در آستانه عید نوروز ویژگی های بازار اسلامی را بر شمرد
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۲۲:۲۷    
دستیار و مشاور ارشد فرمانده کل قوا گفت: از شرکت های دارویی تقاضا داریم یک هزارم درآمد شان را صرف مناطق محروم کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۲۲:۱۵    
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس گفت: اقدام به خودسوزی اخیر در این شهرستان یک سناریوی از پیش طراحی شده بوده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۲۲:۱۲    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پس از تماشای داربی 86 در کنار رئیس فیفا گفت: اینفانتینو فضای ورزشگاه را خوب ارزیابی کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۲۲:۰۹    
به گفته محافل دیپلماتیک آلمان قرار است که مذاکراتی با شرکت آمریکا و برخی کشورهای عضو اتحادیه اروپا در اواسط ماه مارس در پایتخت آلمان برگزار شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۲۱:۲۷    
یک افسر برجسته ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی گفت: اگر بتوانیم دبیر کل جنبش حزب الله لبنان را ترور کنیم، به معنی این است که در جنگ پیروز شده ایم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۲۱:۰۹    
قرار بود برجام لااقل تحریم فروش هواپیما را بردارد نه اینکه سفر رسمی وزیر خارجه نیز مشمول تحریم ها شود ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۲۱:۰۰    
وزیر ارتباطات و فن آوری ارتباطات بعد از تماشای دربی 86 گفت: در نیمه دوم بازی هیجان بیشتری داشت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۲۰:۳۹    
رییس FIFA بعد از پایان 24 ساعت پرفشار در تهران به برنامه های خود پایان داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۲۰:۰۹    
ادبیات عرصه ای است که می توان در آن بیشتر از قبل رد پای چهره ها را پیدا کرد. در این گزارش به فعالیت هنرمندانی پرداختیم که با انتشار کتاب، حضور رسمی شان را در عالم قلم اعلام کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۹:۵۴    
حجت الاسلام منتظری گفت: ضابطین در حوزه باید تحت ریاست دادستان بوده و هر جایی که دادستان امری را به آن ها ارجاع داد حتما باید تحت نظارت دادستان باشند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۹:۴۸    
مذاکره کننده سابق هسته ای جمهوری اسلامی ایران بر این باور است که سعودی ها از برنامه هسته ای شان به عنوان اهرمی برای اعمال فشار آمریکا بر ایران و از بین بردن توافق هسته ای استفاده می کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۹:۳۶    
در این مسابقه به نحوی که دانشجویان دختر بایستی بر روی برگ هایی که بر روی سینه دانشجویان پسر نصب گردیده بود می بایست تصویر چهره پسران را نقاشی می کردند و این حرکت باعث شده است که دختران نزدیک سینه ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۹:۲۱    
امروز در بازار های جهانی انتظار سرمایه گذاران برای تعیین تکلیف نرخ بهره در آمریکا که سیگنال هایی برای افزایش آن از سوی رئیس جدید بانک مرکزی آمریکا داده شده است، بیش از 4 دلار کاهش یافت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۹:۱۲    
سخنگوی یگان های مدافع خلق در عفرین سوریه اعلام کرد، یک کاروان امدادی که در راه این منطقه بود، هدف حملات ترکیه قرار گرفته است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۹:۰۳    
رضا نصیری مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی در دومین گردهمایی معاونین دانشجویی و فرهنگی این دانشگاه درباره شایعات برخی از رسانه ها در خصوص استفای رئیس دانشگاه آزاد گفت ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۹:۰۰    
طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان درحالی بعنوان یک طرح آمیدآفرین در مجلس درحال جمع آوری امضاست که پیشتر افشای حقوق های نجومی موجب مطالبه مردم و رهبری برای برقراری عدالت بین مسئولان و مردم شده بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۸:۵۷    
اویگدور لیبرمن وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت که اسرائیل احداث پایگاه های نظامی ایران در لبنان را قبول نمی کند و به این کشور اجازه نمی دهد که موشک های دوربردش را در آنجا مستقر کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۸:۵۱    
در دقایق پایانی دیدار دربی هشتاد و شش هواداران دو تیم به بدترین شکل ممکن از خجالت هم در آمدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۸:۲۴    
سیدحسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به کلید خوردن طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان گفت ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۸:۱۲    
امین حسین نقشینه درباره وضعیت جوی روز های آینده کشور اظهار کرد: سامانه بارشی که در روز های گذشته بخش هایی از کشورمان را در برگرفته در ساعات آتی نیز همچنان در برخی نقاط فعال خواهد بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۸:۱۲    
رئیس فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) با رئیس جمهور کشورمان در پاویون فرودگاه مهرآباد دیدار کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۷:۵۲    
مقام های آمریکایی که سابقا در برقراری صلح در این منطقه دست داشتند، معتقدند دسترسی به اطلاعات فوق محرمانه برای مذاکرات حیاتی است، اما کاخ سفید تاکید دارد که شغل جارد کوشنر ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۷:۴۳    
مساله ای که رهبر انقلاب هم چندروز قبل درمورد آن هشدار دادند که ضدانقلاب به دنبال کشاندن کارگران معترض از رکود سنگین به رویارویی با نظام اسلامی است ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۷:۳۱    
حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه ای عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان کرمان اظهار داشت: برای حضور در همایش ملی "پیشگیری از خشونت، چالش ها و راهکارها" به استان کرمان سفر کردم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۷:۱۳    
هیثم حسون افسر بازنشسته سوری به دلایل دفاع آمریکا از گروه های تروریستی در غوطه شرقی دمشق پرداخته است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۶:۵۲    
محمد عبدالستار وزیر اوقاف سوریه و هیأت همراه ظهر پنج شنبه با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفت وگو کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۶:۳۷    
تیم های استقلال و پرسپولیس امروز پنجشنبه از ساعت 15:45 به مصاف یکدیگر رفتند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۶:۲۵    
رئیس جمهوری روسیه با اشاره به اینکه روسیه در حال توسعه یک کلاهک هسته ای کوچک قابل حمل بر روی موشک های کروز است گفت: موشک هایی داریم که هیچ کشور دیگری در اختیار ندارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۵:۵۶    
محمد عبدالستار وزیر اوقاف سوریه و هیأت همراه ظهر پنج شنبه با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفت وگو کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۵:۵۶    
معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحد گفت: 10 اکیپ 3 نفره آماده شده اند که با بالگرد و تمامی امکانات آماده شده موجود به این منطقه فرستاده شوند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۵:۴۷    
سازمان حج و زیارت پایین ترین قیمت و بالاترین قیمت برای حجاج حج تمتع 97 را اعلام کرد؛ تفاوت قیمت ها که در 23 گروه تعیین شده به دلیل نوع هتل ها و پروازهای حج خواهد بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۵:۳۸    
دروغ به لحاظ اخلاقی از بزرگترین گناهان و به لحاظ شرعی از محرمات مسلم شریعت است، زیرا کلید تمامی بدی ها و سرمنشأ همه شرهاست.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۵:۳۵    
چرا برای نماز جمعه خطبه قرار داده شده؟ و علّت این که امام جمعه بعد از اتمام خطبه اوّل می نشیند و سپس بر می خیزد و خطبه دوم را شروع می کند، چیست؟
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۵:۳۲    
ماجرای غفلت از یاد خدا و غَّره شدن حضرت سلیمان (ع) به خود را در اینجا بخوانید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۵:۳۲    
همیشه تنور کری خوانی طرفداران استقلال و پرسپولیس، نه فقط در میان مردم که بین هنرمندان هم داغ است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۵:۲۹    
براساس قوانین و مقررات موجود خودروهای سواری عراق مجاز به ورود به ایران نیستند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۵:۲۳    
امارات از انجام آزمایشی خبر داد که به زودی اولین رآکتور هسته ای این کشور را عملیاتی می کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۵:۲۰    
ستوده گفت: سروش صحت و رضا جودی زحمت زیادی برای لیسانسه ها کشیدند و امیدوارم این اثر برگزیده جشنواره جام جم شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۵:۱۱    
گلچین مداحی وفات حضرت ام البنین (س) را اینجا دریافت کنید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۵:۰۸    
رسانه های آلمانی از حملات هکری موفق به برخی وزارتخانه ها و نهادهای دولتی آلمان خبر دادند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۵:۰۵    
تصویری زیبا از میدان شهرداری در شهر رشت را مشاهده می کنید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۵:۰۵    
همزمان با وفات حضرت ام البنین(س)، شما می توانید، ماجرای خواب این حضرت و سرانجام ازدواجشان با امیر المومنین(ع) را در اینجا بخوانید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۵:۰۵    
گلچین اشعار شاعران آیینی کشور به مناسب وفات حضرت ام البنین(س) را در اینجا بخوانید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۴:۵۶    
برگزیدگان هفتمین جشنواره سراسری فیلم دانشجویی در مراسم پایانی این رویداد معرفی شدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۴:۵۳    
خلجی مدیر گروه اجتماعی شبکه پنج گفت: برنامه شب فیروزه ای به مناسبت آغاز سال نو و شهادت امام هادی (ع) روی آنتن می رود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۴:۴۷    
رئیس کمیسیون آموزش مجلس گفت: آموزش و پرورش متاسفانه تاکنون نتوانسته آزمون های استاندارد را برای جایگزینی کنکور تدوین و تعیین کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۴:۴۴    
مدیر کل سیاسی وزارت کشور گفت: احزاب حلقه واصل میان دولت و ملت هستند و اگر به کارکرد واقعی خود را ایفا می کردند شاهد وقایع کف خیابان ها در دی ماه نبودیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۴:۴۱    
بر اساس جدیدترین نظرسنجی در روسیه، بیش از 80 درصد شهروندان روس در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرده و 70 درصد آنها قصد دارند به "ولادیمیر پوتین" رای بدهند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۴:۳۸    
عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت گفت: در شرایط فعلی، اقتصاد در مسیر توسعه و توازن قرار ندارد و فقدان خلاقیت احساس می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۴:۳۸    
سه برادر که با کشاندن فروشنده خودرویی سواری در سایت دیوار، او را به محل قرار کشانده و قصد ربودنش را داشتند با هوشیاری مردی رهگذر به دام افتاده و دستگیر شدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۴:۳۸    
دو دروازه بان پرافتخار فوتبال ایران امروز و در محل حضور اینفانتینیو به هم رسیدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۴:۳۵    
مشاور عالی نماینده، ولی فقیه در سپاه گفت: آمریکایی ها از طریق متهم سازی مجموعه هایی همچون نُجَباء به تروریسم، نامشان را در فهرست تحریم ها قرار می دهند تا محور مقاومت را وادار به عقب نشینی کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۴:۳۵    
چند دختر طرفدار فوتبال که قصد داشتند در پوشش پسرانه وارد ورزشگاه آزادی شوند از سوی ماموران بازداشت شدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۴:۲۹    
افشین سنگ چاپ، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون عنوان کرد: اعتقادی به وجود مافیا در بازیگر شدن ندارم و معتقدم پیشرفت هر جوانی در این حرفه نیازمند تلاش، دانش و کارایی خودش است ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۴:۲۶    
امام جمعه موقت تهران در افتتاحیه بیست و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن بسیج گفت: مسئله نفاق و شناخت حقیقت و نحوه عملکرد آن جزء وظایف و تکالیف جامعه قرآنی محسوب می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۴:۲۳    
کارگردان سریال آنام گفت: نوع روایتم از کیمیا تا آنام هم تغییری نکرده است، منتهی معتقدم هر کاری فرمان خودش را می خواهد و رویکرد هر قصه و موضوعی عملکرد متفاوتی را می طلبد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۴:۱۷    
نماینده مردم زاهدان در مجلس گفت: طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان باید هر چه سریع تر در دستور کار مجلس قرار گیرد و بر این اساس اموال نامشروع از هر کسی که هست پس گرفته شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۴:۱۷    
رئیس سازمان چای گفت: تا کنون 184 میلیارد تومان، معادل 91 درصد بهای برگ سبز، خریداری شده به حساب چایکاران واریز شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۴:۰۸    
رئیس خانه احزاب درباره مشاجره لفظی امروز میان خود و دبیر کل حزب مردمی اصلاحات گفت: باید یاد بگیریم با هم درست حرف بزنیم ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۴:۰۸    
رحیمی گفت: توزیع اسکناس نو در استان تهران از روز یکشنبه (21 اسفند ماه) از طریق 70 شعبه منتخب مستقر در نقاط مختلف استان، انجام خواهد شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۴:۰۸    
رشد اقتصادی هند در سه ماهه منتهی به سال 2017 برای نخستین بار در سالیان اخیر از چین پیشی گرفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۴:۰۸    
حجت الاسلام آل هاشم امام جمعه تبریز، در برنامه صبحگاه مرکز آموزشی ناجا حضور یافت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۴:۰۲    
همراه مریضی که از خدمات پزشک جراحی پلاستیک برای پدرش راضی بود، بدلیل عدم بضاعت مالی، بجای تهیه هدیه برای تشکر، خودروی پزشک را شست.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۴:۰۲    
تیم های استقلال و پرسپولیس امروز پنجشنبه از ساعت 15:45 به مصاف یکدیگر رفتند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۳:۵۹    
از 39 ارز بین بانکی ارائه شده از سوی بانک مرکزی 22 ارز روند صعودی به خود گرفته است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۳:۵۳    
اکبر نبوی مجری کارشناس سینما چشم شب روشن چهارشنبه نهم اسفند، میزبان، احمد مرادپور کارگردان، فیلمنامه نویس و تدوینگر برای گفتگو درباره قهرمان در سینما بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۳:۴۴    
معاون اول قوه قضائیه با بیان "از ظرفیت قانون رفع موانع تولید به خوبی استفاده نکردیم" گفت: برای مقابله با خشونت باید به صورت عملی وارد شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۳:۲۷    
هدایت تیم فوتبال مشکی پوشان در بازی با صنعت نفت به عهده مدیر تیم خواهد بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۳:۲۴    
رهبر انقلاب: بعضی ها حزب اللهی گری را با شل و ول بودن و بی نظمی اشتباه میگیرند، رئیس حزب اللهی های همه تاریخ یعنی حضرت علی(ع) می فرماید، باید منظم باشید
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۳:۲۱    
نماینده کلیمیان ایران در مجلس ضمن حمایت از طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان گفت: اجرای این طرح قانونی موجب اعتماد بیشتر مردم به مسئولان نظام می شود و من حاضرم به صورت داوطلبانه اولین فردی باشم که ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۳:۲۱    
تصرف در صندوق صدقاتی که در منزل افراد است و مربوط به کمیته امداد و موسسات خیریه نیست بلکه خودشان تهیه کرده وصدقات را در آن می ریزند مانعی ندارد ولی تصرف در صدقه هایی که در صندوق صدقات متعلق به یک ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۳:۱۸    
رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: شوراها باید از سیاسی بودن خارج شوند و به مشکلات مردم بپردازند، شوراها تشکیل شدند تا خدمات دهی شهرها از دولت جدا شود و مردم مشکلات شهرها را به حاکمیت و نظام نسبت ندهند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۳:۱۸    
برخی فعالان کارگری معتقدند در شورای عالی کار تنها نباید دنبال این مساله باشیم که دستمزد را چند درصد نسبت به تورم افزایش دهیم ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۳:۱۵    
بعد از ورود بانک مرکزی و نیروی انتظامی به بازار ارز، صرافی های مجاز با دریافت ارز از سوی بانک، موظف به توزیع بین مردم شده اند ولی این روال نارضایتی بسیاری از مردم را به همراه داشته است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۳:۰۶    
بازی استقلال برابر پرسپولیس میهمان های ویژه دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۳:۰۳    
تیم های استقلال و پرسپولیس امروز پنجشنبه از ساعت 15:45 به مصاف یکدیگر رفتند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۳:۰۳    
معاون سیاسی وزیر کشور گفت: استانداران درباره"گفتگوی سیاسی" هر 3 ماه به وزیر کشور گزارش می دهند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۳:۰۰    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از دست داشتن آل سعود در اغتشاشات اخیر خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۳:۰۰    
تازه دامادی که به خاطر اختلافات خانوادگی برادر همسرش را به قتل رسانده بود، پای چوبه دار با رضایت اولیای دم بخشیده شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۲:۵۷    
خواستگار قلابی که با ثبت مشخصات خود در سایت همسریابی از دختران دم بخت کلاهبرداری می کرد دستگیر شد.