جمعه ۰۴ خردادساعت ۱۵:۲۱May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای جهان نیوز 7 اسفند 1396 - jahannews.com

جهان نیوز 29 اسفند 1393 جهان نیوز 21 دی 1394 جهان نیوز 24 اردیبهشت 1396 جهان نیوز 17 خرداد 1396 جهان نیوز 31 تیر 1396 جهان نیوز 31 مرداد 1396 جهان نیوز 31 شهریور 1396 جهان نیوز 30 مهر 1396 جهان نیوز 30 آبان 1396 جهان نیوز 30 آذر 1396 جهان نیوز 30 دی 1396 جهان نیوز 30 بهمن 1396 جهان نیوز 1 اسفند 1396 جهان نیوز 2 اسفند 1396 جهان نیوز 3 اسفند 1396 جهان نیوز 4 اسفند 1396 جهان نیوز 5 اسفند 1396 جهان نیوز 6 اسفند 1396 جهان نیوز 7 اسفند 1396 جهان نیوز 8 اسفند 1396 جهان نیوز 9 اسفند 1396 جهان نیوز 10 اسفند 1396 جهان نیوز 11 اسفند 1396 جهان نیوز 12 اسفند 1396 جهان نیوز 13 اسفند 1396 جهان نیوز 14 اسفند 1396 جهان نیوز 15 اسفند 1396 جهان نیوز 16 اسفند 1396 جهان نیوز 17 اسفند 1396 جهان نیوز 18 اسفند 1396 جهان نیوز 19 اسفند 1396 جهان نیوز 20 اسفند 1396 جهان نیوز 21 اسفند 1396 جهان نیوز 22 اسفند 1396 جهان نیوز 23 اسفند 1396 جهان نیوز 24 اسفند 1396 جهان نیوز 25 اسفند 1396 جهان نیوز 26 اسفند 1396 جهان نیوز 27 اسفند 1396 جهان نیوز 28 اسفند 1396 جهان نیوز 29 اسفند 1396 
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۸:۱۹    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده واحدهای مسکونی در شهرک غرب تهران طی اسفند ماه 96 است. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه اطلاعات بازار املاک ایران می باشد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۵:۱۷    
به نظر می رسد ساخت فیلم سینمایی "ایرلندی" آخرین ساخته "مارتین اسکورسیزی" به مشکل برخورد کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۰۹:۵۴    
آنچه در زیر می آید قیمت روز انواع خودروهای چینی در سطح بازار پایتخت طی اسفند ماه 96 است که ممکن است تا 5 درصد در مناطق مختلف تهران دارای نوسان باشد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۰۸:۳۷    
در فصل سرما و بارش برف در کشور پلیس راهور به رانندگان توصیه می کند تا برای عبور از محورهای یخ زده و برفی از زنجیر چرخ استفاده کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۲۲:۵۴    
ویژگی عاقل این است که در برابر رفتار جاهلانه بردباری کند، از کسی که به او ظلم کرده درگذرد، در برابر زیر دست خود متواضع باشد، با بالا دست خود در طلب نیکی رقابت کند، هرگاه بخواهد سخن بگوید بیندیشد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۲۱:۳۹    
واقعاً ندیده ام جایزه ای بتواند تعیین کننده فروش کتابی باشد. این را به عنوان یک کتابخوان و نویسنده دارم عرض می کنم که مرا سر ذوق بیاورد که این کتاب چون فلان جایزه را گرفته است به آن دلیل آن را ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۱:۵۱    
حتما شما هم بار ها اعلام آمادگی مسئولین محترم برای انجام یک کار یا اجرای یک طرح مشخص و ایضا جمله فلان کار باید انجام یا فلان مشکل باید برطرف شود را از زبان این بزرگواران در سطوح و بخش های مختلف شنیده ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۱:۱۲    
بوستان های غرب پایتخت به سیستم آبیاری هوشمند تجهیز می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۰:۴۰    
استاد بزرگ شطرنج زنان گفت: در ایران هم که قراردادهای بهتری می بندم، 2 سال است که از باشگاه سایپا پول طلبکارم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۹:۴۹    
بر اساس گزارش های وزارت کار ایالات متحده آمریکا، مردان آمریکایی در مقایسه با زنان، اوقات فراغت بیشتری دارند و می توانند در این اوقات به افزایش مهارت های خود بپردازند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۹:۳۷    
موفقیت مالی ثروتمندان در اکثر مواقع به دلیل مدیریت صحیح مالی آن ها است. آن ها فرصت های مختلف سرمایه گذاری را می شناسند و به درستی از این فرصت ها استفاده می کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۵:۵۰    
اقدام غیردموکراتیک رئیس دانشگاه تهران در بی احترامی به رای اعضای گروه مطالعات منطقه ای و انتصاب فردی دیگر، همچنان مورد اعتراض محافل علمی و دانشگاهی است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۱:۲۶    
اظهارات شجاعانه این بازیگر ارزشی سینمای ایران با واکنش های بسیار تندی در میان ضد انقلاب مواجه شد و در یک نمونه آرش سیگارچی سردبیر صدای آمریکا با توهین به پروانه معصومی وی را ماله کش خطاب کرد و گفت ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۲:۵۷    
نخستین همایش بین المللی امام رضا(ع) و گفتگوی ادیان آذر ماه سال آینده با حضور علما و اندیشمندان ادیان مختلف به میزبانی آستان قدس رضوی در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۷:۲۲    
اگرچه چراغ کارخانه رشت الکتریک 14 سالی است که خاموش شده، اما شنیده ها حکایت از آن دارد که صاحبان جدید آن برای نزدیک کردن زمین کارخانه به پول ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۲:۴۴    
مسابقات ورود به اردوی تیم ملی تکواندو زنان کشورمان روز گذشته (دوشنبه) در فدراسیون تکواندو برگزار و در نهایت 20 هوگوپوش موفق شدند جواز حضور در اردو را کسب نمایند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۱:۴۵    
مهدی قائدی در دادگاه اعلام کرد خانم لیلی رهنما را اصلا نمی شناسد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۱:۳۶    
در سال 1382، 72 درصد از سهام یکی از بزرگ ترین کارخانه های تولیدی دولتی در رشت و باسابقه 50 ساله، به بهانه اجرای اصل 44 قانون اساسی به تاراج کارگزارانی ها رفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۰:۳۳    
ابن مسعود می گوید: روزی پیامبر(ص) گوشه ای از وضع آخرالزمان را برای ما ترسیم و سپس گریه کرد. ما هم به گریه رسول خدا گریستیم و پرسیدیم: یا رسول الله ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۰:۲۴    
هیه کننده لاتاری با انتشار توییتی از اقدام احمد نجفی گلایه کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۰:۲۱    
پزشک استقلال گفت: هوشیاری پادوانی در شرایط خوبی است و حس پاهای او از دیروز نیز بهتر شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۰:۱۵    
پس از شیوع بیماری آنفلوآنزا و معدوم شدن تعداد زیادی از مرغ های تخم گذار، دولت برای کنترل قیمت، مجوز واردات تخم مرغ را صادر کرد اما، این امر هم نتوانست بازار را تنظیم کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۰:۱۵    
در تصویر شهید حسین خرازی فرمانده لشگر 14 امام حسین(ع) را می بینید. هشتم اسفند سالروز عروج حاج حسین خرازی در عملیات کربلای 5 است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۰:۱۲    
به کاهش پیوسته و مداوم سطح عمومی قیمت ها تورم منفی یا فروکش گفته می شود یعنی اگر در محاسبه تورم ، نرخ تورم بدست آمده به طور مداوم کاهش یابد و سپس منفی شود در این صورت می گوییم که اقتصاد دچار تورم ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۰:۰۳    
فیلم سینمایی "بازی شب" به کارگردانی "جاناتان گولداستین" و "جان فرانسیس دیلی" اکران بین المللی خود را از 23 فوریه سال جاری میلادی آغاز خواهد کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۰:۰۰    
رئیس کانون پخش کنندگان سینمای ایران گفت: امسال فروش فیلم ها نسبت به سال گذشته در بهمن ماه بیش از 20 درصد افزایش فروش داشت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۰۹:۴۵    
مدیر کل امور موزه ها گفت: اداره کل موزه های کشور با افزایش تعداد راهنمایان موزه ، به پیشواز سال 1397 می رود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۰۹:۴۲    
شرح و تفسیر حکمت 307نهج البلاغه با موضوع داغ فرزند و داغ غارت اموال را در اینجا بخوانید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۰۹:۳۶    
رئیس هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: هر شرکت دانش بنیان که 5 نفر بیمه شده داشته باشد 100 میلیون تومان وام با سود 4 درصد از این صندوق دریافت خواهد کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۰۹:۱۸    
روزنامه دیلی میل در گزارشی به معرفی مدارس نظامی ولادیمیر پوتین که برای آموزش دختران در نظر گرفته شده است، پرداخت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۰۹:۱۵    
همه می دانیم که یکی از جاهایی که به سرعت چاق می شود و لاغر کردن آن هم در دیرترین زمان ممکن رخ می دهد شکم است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۰۹:۰۹    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت:بر اساس آنچه در جلسه مشترک دیروز کمیسیون با مسئولان بانک مرکزی مطرح شد، مقرر کردیم در چند روز آینده بانک مرکزی برنامه خود را برای مشخص شدن نهایی وضع این مؤسسات اعلام کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۰۹:۰۹    
خانواده شهدای منا پس از گذشت نزدیک به دو سال و نیم از این فاجعه دردناک هنوز با پرسش های بی پاسخی روبرو هستند که زخم آن بواسطه کم توجهی مسئولین مربوطه عمیق تر و جانکاه تر می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۰۹:۰۹    
آیت الله بهجت می فرمود: زیاد از روی اعتقاد کامل بگویید: أستغفر الله ، هیچ چیز شما را منصرف نکند غیر از ضروریات و واجبات تا کلیه ابتلائات رفع شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۰۸:۵۴    
با گذشت حدود 3 ماه از استعفای جنجالی نخست وزیر لبنان در جریان سفر غیرمنتظره او به ریاض، دفتر سعد الحریری از دعوت عربستان سعودی از او برای سفر به این کشور خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۰۸:۵۴    
عربستان سعودی از زنان این کشور که واجد شرایط هستند برای خدمت به ارتش دعوت می کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۰۸:۴۸    
محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار عکس شهدای دوران دفاع مقدس که در اسفندماه به شهادت رسیدند در اینستاگرام خود نوشت: اسفند ماه قهرمانان ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۰۸:۴۲    
ایران می کوشد اهمیت شهر دوبی را به عنوان یک هاب منطقه ای در تجارت خارجی خود کم تر کرده و در عوض شهر دوحه و بنادر عمان را جایگزین تجارت منطقه ای و جهانی خود کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۰۸:۴۲    
سلمان بن عبدالعزیز اینبار بسراغ ارتش و نیروهای مشترک رفت و چندین پست نظامی را تغییر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۰۸:۳۶    
جانشین دبیرکل حزب الله لبنان گفت: عربستان می داند که در یمن پیروز نخواهد شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۰۸:۳۰    
مدیر عامل صندوق ضمانت صادرات ایران گفت: نرخ سود تسهیلات ارزی صندوق ضمانت صادرات برای صادرکنندگان به 3.5 درصد تقلیل پیدا کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۰۸:۲۷    
وزیر خارجه پیشین رژیم صهیونیستی گفت: هیچ تردیدی وجود ندارد که نفوذ ایران در منطقه در حال افزایش است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۰۸:۱۵    
وزیر دفاع روسیه اعلام کرد که آتش بس انسانی در غوطه شرقی دمشق از سه شنبه 27 ماه فوریه هر روز از ساعت 9 صبح تا 14 بعد از ظهر اجرا می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۰۸:۱۵    
رقم قرارداد تیم استقلال و پرسپولیس تهران با حامی مالی جدید که یکی از شرکت های اپراتور تلفن همراه است، مشخص شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۰۸:۱۵    
استقلال تهران به دلیل محرومیت و مصدومیت، 5 بازیکن خود را برای دربی هشتاد و ششم از دست داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۰۸:۱۲    
یوسین بولت دونده مطرح جاماییکایی با یک تیم فوتبالی قرارداد امضا کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۰۸:۰۶    
منابع خبری از اظهارات افشاگرانه کاردار سفارت عربستان در لندن درباره حملات لفظی شدید بن سلمان به وزیرخارجه عربستان به علت برخی شکست ها و پرداخت رشوه های کلان مقامات سعودی به کشورهای غربی خبر می دهند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۰۸:۰۳    
اسفنانی گفت:گشت نوروزی تعزیرات با هدف کنترل و نظارت بازار شب عید از 15 اسفندماه آغاز به کار می کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۰۷:۴۲    
تاکنون رسیدگی به اموال مسئولان و اصل 142 انجام می شد و وزرا و مسئولان رده اول کشور لیست اموال خود را به قوه قضائیه ارائه می کردند اما هیچ موقع به بررسی و انطباق نینجامید و گزارشی به مردم داده نشد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۰۵:۵۱    
شصت وهشتمین دوره جشنواره فیلم برلین بدون اعتنا به فیلم های پرسرو صدای ایرانی حاضر در آن به کار خود پایان داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۰۵:۴۸    
موج اخبار امیدبخش از اقدامات انقلابی و مردمی امامان جمعه نشان از پیشگامی این روحانیون انقلابی نسبت به سایر مسئولان درحضور میان مردم، همراهی و همدلی همیشگی با آنان است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۰۵:۴۵    
متاسفانه در سال های اخیر نفوذ جاسوس ها در مراکز تصمیم گیر و تصمیم ساز نگران کننده بوده است؛ اما نگران کننده تر آنکه وقتی جاسوس ها دستگیر می شوند، مقامات ارشد دولت واکنش مناسبی نشان نمی دهند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۲۲:۲۱    
تولیت آستان قدس رضوی گفت: دفاع امام و رهبری از دولت ها دفاع از گفتمان آن ها بوده است و اینکه دستگاهی مطلقاً موردحمایت باشد، نیست و تنها گفتمانی که موردتوجه امام و رهبری مورد تأکید است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۲۱:۵۱    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا ضمن تاکید بر لزوم اجرای کامل قطعنامه 2401 شورای امنیت سازمان ملل درباره سوریه، از ارسال نامه به ایران، ترکیه و روسیه درباره آتش بس 30 روزه خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۲۱:۲۴    
با نفوذ او بود که احمد شفیق، همسر مصری وی، که علی رغم مخالفت پدر و محمدرضا با اشرف ازدواج کرده بود، به ریاست کل هواپیمایی ایران دست یافت ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۲۰:۵۱    
وزیر اطلاعات پس از دیدار با خانواده شهید مدافع امنیت محمدعلی بایرامی اظهار داشت: ما در قبال حفظ امنیت مردم و کسانی که با هر مرام و عقیده ای مشغول زندگی باشند خود را مسئول می دانیم،
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۲۰:۳۹    
حالا دو سال از تکرار می کنم گذشته است. دوسالی که نه تنها نتوانست امید را زنده کند، بلکه موجب سرخوردگی جریان اصلاحات شده است ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۲۰:۳۰    
اسم امام که می آمد خونم بی قرار می شد. دست خودم نبود. اول در دلم قربان صدقه چهره نورانی اش رفتم و بعد به خودم گفتم: من که می دونم آقا این حرف رو نزده اما اگرم یه درصد همچین چیزی گفته باشه ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۹:۴۸    
کارشناسان با بررسی رویه فروپاشی خلافت داعش در سوریه و عراق به بررسی مقصد جدید عناصر باقی مانده این گروه تروریستی پرداخته اند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۹:۲۴    
این جمله امام را باید با طلا نوشت و همه جا نصب کرد که: "این ولایت فقیه است که جلوی دیکتاتوری را می گیرد" مصداق آن هم فرق نمی کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۹:۰۰    
معاون فنی و بهره برداری سازمان مدیریت و نظارت تاکسیرانی شهر تهران، شرایط اعطای وام نوسازی به 4 هزار تاکسیران را اعلام کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۸:۵۷    
وزیر کار گفت: 60 سال برنامه های توسعه ای در کشور اجرا شده اما همچنان سفره کارگران خالی است .
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۸:۴۲    
سازمان حج و زیارت جزئیات کامل و الزامات سفر حج را اعلام کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۸:۳۶    
در ادامه اظهارات جنگ طلبانه آمریکایی ها حالا یک قانونگذار کنگره این کشور خواستار استفاده نظامی از فضا به منظور مقابله با ایران و کره شمالی شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۸:۳۳    
در پی افشای استفاده امام جمعه ایلام از خودروی پرادو و پخش تصاویر صفحه اینستاگرام فرزند وی که حکایت از زندگی متفاوت خانواده ایشان دارد بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی به این مسئله واکنش نشان دادند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۸:۲۷    
رئیس سازمان پدافند غیر عامل ادامه داد: در واقع مدل های زیستی یکی از روش های اساسی تروریسم برای تضعیف بنیان یک حکومت و دولت به شیوه های مختلف است ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۸:۲۱    
امروز در بازار تهران سکه طرح جدید یک میلیون و 535 هزار تومان به فروش رسید و عرضه محدود دلار از سوی برخی صرافی ها با نرخ 4771 تومان بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۷:۳۳    
علی اصغریوسف نژاد اظهار کرد: طبق پیشنهاد دولت در لایحه بودجه که به تصویب مجلس رسید، دولت در سال از محل عوارض خروج از کشور 1200 میلیارد تومان درآمد خواهد داشت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۷:۲۷    
طی درگیری های شدید گروه های تروریستی جبهه النصره و جبهه تحریر سوریا در حومه حلب سوریه، یاسر عرب سرکرده نظامی جبهه النصره به درک واصل شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۷:۰۰    
در حالی که اظهارات ضد برجامی مقام های آمریکایی از شخص رئیس جمهور گرفته تا نماینده این کشور در سازمان ملل ادامه دارد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۶:۲۴    
عضو کمیسیون قضایی مجلس با اشاره به احتمال تفحص از قرارداد رنو با سایپا و ایران خودرو گفت: در صورت عدم انتقال فناوری به داخل، مجلس جلوی اجرای این قرارداد را خواهد گرفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۶:۱۸    
آیت الله آملی لاریجانی گفت: آشوبگران بدانند که امنیت کشور به هیچ عنوان محل مدارا و تسامح نیست و امنیت، خط قرمز نظام جمهوری اسلامی، ارکان نظام و مردم است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۶:۰۰    
سازمان هواشناسی اعلام کرده امروز در شمال غرب کشور و همچنین استان ایلام شاهد بارش باران و برف و رعد و برق خواهیم بود و بارش باران و گاهی رعدوبرق و وزش باد در جنوب کشور نیز پیش بینی شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۵:۵۴    
سال 1391 سالی بود که به علت تشدید تحریم ها و ناآمادگی سیاستگذاران کشور، بازار ارز متلاطم شد و بحران ارزی پیش آمد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۵:۵۴    
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی تهران با بیان اینکه مشکل خاصی در تنظیم بازار وجود ندارد، اظهار کرد: با چنین وضعی افزایش قیمت گوشت گوسفندی در شب عید پیش بینی نمی شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۵:۵۱    
رئیس جمهور لبنان در دیدار با معاون دبیرکل سازمان ملل در روند صلح تاکید کرد بیروت علاقه ای به تنش در مرزهای جنوبی ندارد اما اگر رژیم صهیونیستی قصد تجاوز داشته باشد، لبنان آماده دفاع است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۵:۳۹    
پست اینستاگرامی شفر: همه استقلال مثل یک خانواده از پادو حمایت می کنیم و از بهبودی او خوشحالیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۵:۳۹    
سید سجاد اصفهانی فعال رسانه ای، در واکنش به لیست رای اعضای شورای شهر برای طرح ترافیک خبرنگاران در توییتر نوشت ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۵:۳۹    
سرمربی تیم فوتبال پاری سن ژرمن اطمینان خاطر داد گلزن برزیلی پاریسی ها با مشکل جدی مواجه نیست.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۵:۳۳    
یک مقام رسمی میانمار مدعی است که تخریب بقایای بجا مانده روستاهای روهینگیا با هدف نابود کردن اسناد و شواهد کشتار مسلمانان نبوده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۵:۳۳    
بازیگری که مدعی بود علی دایی سرمربی تیم فوتبال سایپا او را کتک زده ، پرونده قضایی دارد و متواری است!
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۵:۳۰    
ملی پوش پارا اسکی گفت امیدوار است بتواند پرچم ایران را در بازی های پارالمپیک زمستانی به اهتزاز درآورد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۵:۲۷    
ترکیه نیروهای ویژه خود را به شمال غرب سوریه اعزام کرده است تا مرحله جدیدی از عملیات در منطقه عفرین را آغاز کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۵:۲۷    
سفیر آمریکا نزد سازمان ملل با ناقض ِحقوق بشر خواندن وزیر دادگستری ایران، از شورای حقوق بشر سازمان ملل به دلیل دعوت از وی به شدت انتقاد کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۵:۱۸    
یک مقام مسئول سازمان هواپیمایی کشوری یافتن لاشه هواپیمای آسمان بر اساس اطلاعات ماهواره های روسی را تکذیب کرد و گفت: لاشه هواپیمای ATR با استفاده از امکانات داخلی پیدا شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۵:۱۵    
سازمان لیگ فوتبال به سازمان صدا و سیما تا 20 اسفند مهلت داد برای امضای قرارداد و پرداخت حق پخش اقدام کند؛ در غیر اینصورت مسابقات به صورت اینترنتی پخش می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۵:۱۵    
جزئیات بلیت فروشی دیدار استقلال و پرسپولیس مشخص شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۵:۰۶    
دیوان عالی بحرین امروز نیز حکم اعدام یک جوان انقلابی دیگر را به اتهام جاسوسی برای یک کشور خارجی و دست داشتن در آنچه عملیات تروریستی خواند، تأیید کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۴:۵۷    
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: مطالبات معلمان حق التدریس غیررسمی به طور کامل پرداخت شده است و برای پرداخت مطالبات حق التدریس های رسمی منتظر اختصاص بودجه هستیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۴:۵۷    
سازمان حج و زیارت با صدور اطلاعیه ای نهایی بر لزوم تکمیل اطلاعات دارندگان اسناد ثبت نامی حج تمتع تا پایان دی ماه 1385 تاکید و اعلام کرد که نام نویسی نهایی از روز هشتم اسفند ماه در سراسر کشور آغاز می ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۴:۵۷    
مطمئنا شما هم در مورد نوشیدنی های نظیر چای سیاه و قهوه نقد های بسیاری شنیده اید؟ اگرچه مصرف افراطی هر خوراکی می تواند عوارض جانبی را به همراه داشته باشد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۴:۵۱    
اسپیس فریم یا داربست های اسپیس نمایشگاهی چندی است به دلیل سهولت، قیمت مناسب ، سهولت تنوع شکل پذیری، بخصوص جهت ساخت غرفه های نمایشگاهی با اسپیس فریم با اشکال گوناگون ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۴:۵۱    
نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت: اسناد موجود صندوق های بازنشستگی صنعت نفت نشان می دهد ، نیروهای خدماتی رئیس این صندوق به عضویت هیئت مدیره یک شرکت تازه تاسیس بازرگانی درآمدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۴:۴۸    
مسئول روابط خارجی ریاست جمهوری ترکیه در مصاحبه با روزنامه دیلی صاباح درباره مسائل مختلف از جمله عملیات شاخه زیتون، حضور نظامیان آمریکا در منبج ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۴:۴۵    
رئیس شورای شهر تهران در نامه ای به شهردار تهران خواستار تعدیل 4 درصدی نیروهای شهرداری تهران تا پایان سال شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۴:۴۲    
سرمربی تیم ملی والیبال ایران بامداد چهارشنبه نهم اسفندماه وارد تهران می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۴:۴۲    
جمهوری کره ضمن اداره شهرک های واقع در نزدیکی پایگاه های نظامی آمریکایی، با ترویج فحشا، این سیاست را برای تقویت اتحاد نظامی و تضمین جریان درآمد ارز خارجی لازم می داند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۴:۳۶    
مهاجم فرانسوی اسبق توپچی های لندن امکان دارد در فصل آینده بلژیک را ترک کرده و به جای آرسن ونگر سکان هدایت آرسنال را برعهده گیرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۴:۳۶    
سامانه نوبت دهی آنلاین از سه هفته گذشته به صورت رسمی در سایت ستاد معاینه فنی راه اندازی شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۴:۳۶    
بر اساس آخرین اخبار "امیر جعفری" بازیگر خوب سینما، تئاتر و تلویزیون به جدیدترین ساخته "رامبد جوان" به نام "قانون مورفی پیوست تا با "امیر جدیدی" که حالا سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر را نیز در دست ...