جمعه ۲۱ اردیبهشتساعت ۱۵:۳۸May 2024 10
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 5 دی 1395 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 31 فروردین 1395 میزان 31 اردیبهشت 1395 میزان 31 خرداد 1395 میزان 31 تیر 1395 میزان 31 مرداد 1395 میزان 31 شهریور 1395 میزان 30 مهر 1395 میزان 30 آبان 1395 میزان 30 آذر 1395 میزان 30 بهمن 1395 میزان 30 اسفند 1395 میزان 1 دی 1395 میزان 2 دی 1395 میزان 3 دی 1395 میزان 4 دی 1395 میزان 5 دی 1395 میزان 6 دی 1395 میزان 7 دی 1395 میزان 8 دی 1395 میزان 9 دی 1395 میزان 10 دی 1395 میزان 11 دی 1395 میزان 12 دی 1395 میزان 13 دی 1395 میزان 14 دی 1395 میزان 15 دی 1395 میزان 16 دی 1395 میزان 17 دی 1395 میزان 18 دی 1395 میزان 19 دی 1395 میزان 20 دی 1395 میزان 21 دی 1395 میزان 22 دی 1395 میزان 23 دی 1395 میزان 24 دی 1395 میزان 25 دی 1395 میزان 26 دی 1395 میزان 27 دی 1395 میزان 28 دی 1395 میزان 29 دی 1395 میزان 30 دی 1395 
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۳:۵۰    
خبرگزاری میزان- آیت الله مظاهری گفت: فقر در اسلام نیست و اگر فقری در اسلام هست، ما فقر را آورده ایم. تبعیض و تجمل گرایی و دزدی و حیف و میل پیدا شد و مردم به فکر خودشان رفتند و رسید به اینجا که می ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۰۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- یک راننده کامیون در شهر فوشان در جنوب چین که تلفن همراهش را قاپیده بودند، به طور اتفاقی دزد را در خیابان می بیند و با یک حرکت کونگ فو، نه تنها گوشی اش را پس گرفت ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۲:۴۵    
خبرگزاری میزان- مدیرعامل ایران ایر با بیان این که این شرکت در شرایط احتمالی تحریم ها، هیچ جریمه ای را برای هواپیماهایی که در خط تولید هستند اما امکان تحویل آنها به ایران ایر وجود ندارد را نمی پردازد ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۲۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- پایگاه راشاتودی در گزارشی ضمن بازتاب رزمایش مشترک و سراسری پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت هفت نوشت که هدف این رزمایش افزایش و ارتقاء امنیت آسمان ایران است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۴:۳۰    
خبرگزاری میزان- تروریست های داعش پس از شکست های سنگین پی در پی در مقابله با ارتش سوریه و نیروهای مقاومت، تلاش کردند، فرودگاه تیفور در ریف شرقی حمص را به آتش بکشند که با ناکامی مواجه شدند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- مسئولان وزارت اطلاعات و فرهنگ می گویند که در 10 سال گذشته بیش از 5 هزار اثر باستانی از نقاط مختلف کشور در نتیجه ی کاوش های باستان شناسی به دست آمده است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۵:۴۵    
خبرگزاری میزان- عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: شرایط جهانی به گونه ای رقم خورده تا آمریکایی ها نیز شهرک سازی های رژیم صهیونیستی را محکوم کنند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۵:۲۵    
خبرگزاری میزان- نوکیا مدعی است که شرکت اپل 40 مورد از پتنت های این شرکت را بدون کسب اجازه و به طور رایگان در محصولات خود مورد استفاده قرار داده است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۵:۰۵    
خبرگزاری میزان- عضو کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: فضای ایجاد شده در نظام بین المللی و افکار عمومی از یک طرف و رایزنی هایی که دستگاه دیپلماسی ایران در طی برجام و حواشی آن انجام داده ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۴:۴۵    
خبرگزاری میزان- در این مطلب 6 تابلوی نقاشی مرموز، شوم و مصیب آور را معرفی کرده ایم که هر کدام داستانی در خود دارند که بیشتر به افسانه شبیه است تا واقعیت، اما بسیار جالب و خواندنی هستند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۳:۵۰    
خبرگزاری میزان- استاندار خوزستان گفت: خوزستان نزدیک به 600 سال قبل از آکسفورد دانشگاه داشت اما آکسفورد ماندگار می شود و دانشگاه های استان خوزستان از آن سطح رشد لازم برخوردار نمی شوند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۲:۵۰    
خبرگزاری میزان- مدیر شبکه جهانی سحر در حکمی حمیدرضا قربانی را به سمت مدیر کانال رادیو و تلویزیون اردو منصوب کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- کمیته جست و جوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح طی اطلاعیه ای از آغاز ثبت نام متقاضیان خواهر خادمی شهدا در معراج الشهدای اهواز خبر داد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- حجت الاسلام والمسلمین موحدی راد گفت: در راستای کاهش سرقت با دستفروشان بزهکار در زاهدان برخورد قضایی صورت می گیرد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری گفت: طرح قرارگاه جوادالائمه در راستای مقابله با مواد مخدر و مناطق آلوده در استان اجرا می شود.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- یک عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه رتبه کنونی ایران بر اساس رتبه بندی های جهانی در فضای کسب وکار صدوسی ام است، گفت: این رتبه قابل قبول و مطلوب نیست.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۳:۴۰    
خبرگزاری میزان- معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس با اشاره به حماسه بزرگ و تاریخی مردم در نهم دی ماه 88 گفت: 9 دی تجدید بیعت با سیاست ها و رویکردهای انقلاب بود.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- محمداعظم رهنورد زریاب گفت: افغانستان تنها کشوری است که ناشر جهانی ندارد و نویسندگان بابت چاپ کتاب پولی از ناشر دریافت نمی کنند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۲:۴۰    
خبرگزاری میزان- محققان آمریکایی می گویند آزمایش شنوایی سنجی جدیدی ابداع کرده اند که کم شنوایی را دقیق تر از آزمایش های سنتی تشخیص می دهد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- مجلس سنای افغانستان حمله به خانه معلم وردک نماینده هلمند را به شدت محکوم و از دولت افغانستان خواست در تامین امنیت اعضای شورای ملی کوتاهی نکند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- متخصص غدد و داخلی با اشاره به تأثیر ابتلا به دیابت در زنان و یائسگی زودرس گفت: این مشکل 17 درصد از سال های باروری بانوان را کاهش می دهد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- استاندار سمنان گفت: برنامه هایی برای رفع موانع تولید در دست اقدام است که در ایجاد اشتغال و بهبود وضع اقتصادی استان مؤثر خواهد بود.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- نشست جریان شناسی تحولات خاورمیانه، حلقه متن خوانی حکمت اسلامی، حلقه خوانش داستان پرنیان خیال و نشست حکمت سینما از تازه ترین برنامه های باشگاه هنرپژوهان جوان حوزه هنری هستند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۹:۴۵    
خبرگزاری میزان- معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی از برگزاری کنگره عالم واقف و مجاهد آیت الله حاج شیخ عباس واعظ طبسی(ره) در اسفندماه سال جاری در مشهد مقدس خبر داد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش گفت: هیچ کدام از کشورهای حاشیه خلیج فارس توانایی مقابله با ایران را ندارند و این یک شعار نیست بلکه یک واقعیت است چراکه ایران اسلامی در حوزه ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- صدای آمریکا به نقل از ذبیح الله مجاهد نوشت: تا زمانیکه نیروهای اشغال گر افغانستان را ترک نکنند، جنگ طالبان در افغانستان ادامه خواهد داشت و گفتگو و آشتی ملی امکان پذیر نیست.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۸:۱۰    
خبرگزاری میزان- عضو هیأت نظارت بر اجرای برجام گفت: ایالات متحده تنها روی کاغذ نسبت به لغو تحریم ها اقدام کرد و در واقع با بهانه های مختلفی مانند ابقای تحریم هایی که در خصوص مسائل غیر هسته ای است ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۷:۱۵    
خبرگزاری میزان- بیماری آنفلوآنزا مهمان ناخوانده بدن در فصل زمستان است و برای بهبود آن علاوه بر درمان های دارویی می توان از گیاهان و دمنوش ها نیز بهره برد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۷:۱۰    
خبرگزاری میزان- نشست دانشجویان رشته زبان فارسی و مسئولان دانشگاههای مسکو برای گسترش این حوزه آموزشی و همچنین همکاری های بیشتر در پایتخت روسیه برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۶:۲۵    
خبرگزاری میزان- وقتش که برسد باید رخت بربندی و به خانه ابدی خود سفر کنی؛ آن وقت برد با آدم هایی است که در این دنیا به بهترین شکل زندگی کرده اند یعنی با بهره گیری از سبک زندگی سالم و با ایمان و توکل ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۵:۱۰    
خبرگزاری میزان- با اجرای اولین مرحله از طرح جمع آوری معتادان در فصل سرما 400 تن از معتادان مستقر در زیر پل سوخته در غرب کابل روز یکشنبه جمع آوری شدند و برای درمان به اردوگاه فنیکس یکی از مقرهای پیشین ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۴:۵۵    
خبرگزاری میزان- در این ویدئو به طرز بسیار جالبی از دویدن یک یوزپلنگ چیتا فیلم برداری شده و صحنه آهسته آن را می توانید ببینید و از خلقت شگفت انگیز این حیوان درنده و دونده لذت ببرید.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۴:۲۵    
خبرگزاری میزان- با استقبال بسیار بالای دانشگاهیان برای شرکت در هشتمین جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت و درخواست های مکرر دانشگاهیان زمان ثبت نام تا اول بهمن ماه جاری تمدید شد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- رئیس مجلس سنای افغانستان در سی و هشتمین سالروز حمله ارتش سرخ اتحاد جماهیر شوروی به این کشور، از روسیه خواست که از هر گونه ارتباط با گروههای تروریستی در افغانستان ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۲:۱۰    
خبرگزاری میزان- وزیر مبارزه با مواد مخدر افغانستان اعلام کرد که کشورهای دوست و جامعه بین المللی باید به تعهدات خود در امر مبارزه با مواد مخدر در این کشور عمل کنند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- ترامپ در توییت جدید خود بر توسعه توان هسته ای آمریکا تا زمانی که جهان مفهوم سلاح های هسته ای را دریابد تاکید کرده است ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- حسن پور با بیان اینکه کاهش آسیب های اجتماعی از دوران کودکی و نوجوانی باید آغاز شود، گفت: طرح قاضی مدرسه، در مدارس مهریز برگزار می شود.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش 10 درصدی حقوق کارمندان در بودجه 96 و اثر آن در تعیین حقوق پایه و دستمزد کارگران گفت ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- مهلت ارسال مقاله به چهارمین همایش ارتقای کیفیت محصولات و فعالیت های فرهنگی تا 30 دی ماه تمدید شد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- مسجد کبیرالتوبه تفت در استان یزد مرمت می شود.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- آتش سوزی های عمدی داعش در چاه های نفتی منطقه القیاره که ماه اوت 2016 بازپس گرفته شد و آتش سوزی های اخیر در حومه شهر موصل، محیط زیست منطقه را با بحران جدی و خطرناکی مواجه کرده است .
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- بانک سفال ایران در موسسه باستان شناسی دانشگاه تهران گشایش یافت.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- یکی از انگیزه های عقیده به الوهیت حضرت عیسی تولد بدون پدر آن حضرت است لذا خداوند در قرآن، خلقت آدم را در کنار خلقت عیسی گذاشته و تشبیه کرده است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- موسسه موفتا نوشت: کشت و تولید تریاک در افغانستان رو به افزایش است و بین سال 2015 و 2016 در این کشور 40 درصد افزایش یافته است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- در پی بارش سنگین برف در استان های آذربایجان غربی و شرقی، برخی مدارس شهرستانهای این دو استان در مقاطع مختلف تحصیلی تعطیل شد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۹:۵۵    
خبرگزاری میزان- نامی گفت: استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد و دیدبانان پیشگیری از وقوع جرم در حوزه شناسایی و رصد جرایم و آسیب های اجتماعی ظرفیتی است که قانون گذار به آن اشاره کرده و به خوبی می ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۹:۴۵    
خبرگزاری میزان- وزیر بهداشت در احکامی جداگانه رئیس شورای سیاستگذاری دهمین جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی و رئیس جشنواره دانشجو نمونه وزارت بهداشت را منصوب کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان از مرمت و استحکام بخشی خانه تاریخی لطفی نجف آباد خبر داد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- یک شهروند آواره و بی سرپناه اهل کشور چک که به "کثیف ترین مرد اروپا" شهرت یافته بود در مزرعه دورافتاده ای از دنیا رفت.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- جدیدترین استانداردهای تکنولوژیکی و طراحی نمایشگاه های فروش بین المللی رنو، در شعبه مرکزی نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران، واقع در اقدسیه تهران پیاده سازی شد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- معاون بهداشت و درمان نیروی انتظامی گفت: افرادی که مبتلا به افسردگی شدید هستند در بدو ورود با تشخیص به موقع به سربازی فراخوانده نمی شوند و از خدمت معافند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- معاون انستیتو پیش بینی ها و حل و فصل مناقشات سیاسی روسیه گفت: برجام دستاوردهای مهمی برای تهران به ارمغان آورده که فقط یکی از آنها رقابت دو شرکت اصلی هواپیماسازی جهان برای فروش هواپیما ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- مهلت نام نویسی برای نقل و انتقال و میهمان شدن در واحدهای دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی تا ساعت 24 یکشنبه 12 دی تمدید شد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۸:۵۰    
خبرگزاری میزان- لئوپولد دوم، پادشاه بلژیک فردی است که مرتکب نسل کشی در آفریقا شده است، رویدادی که بر اثر آن بیش از 10 میلیون نفر در کنگو کشته شدند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۸:۴۵    
خبرگزاری میزان- عکس روز ناسا به سحابی با نام "سر اسب" اختصاص یافته است که در ادامه مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۸:۳۰    
خبرگزاری میزان- مدیر عامل انجمن صرع ایران گفت: کسانی که سیگار زیاد می کشند و بسیار پرکار و یا کم خواب هستند، در معرض حملات تشنجی قرار دارند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- با آغاز بهره برداری از دومین ردیف شیرین سازی پالایشگاه، برداشت گازشیرین از ردیف دوم شیرین سازی پالایشگاه فازهای 20 و 21 پارس جنوبی آغاز شد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۷:۴۵    
خبرگزاری میزان- با رسیدن به انتهای سال جاری میلادی بد نیست تا نگاهی بر زشت ترین محصولات تکنولوژی معرفی شده در 2016 بندازیم.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۵:۵۵    
خبرگزاری میزان- تحلیل گران رویترز بر این باورند که با برگزاری مناقصه های جدید در ایران، شرکت های چینی همچون گذشته در ایران یکه تاز نخواهند بود و برای حفظ موقعیت خود باید رقابت سختی را پشت سر بگذارند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۵:۲۵    
خبرگزاری میزان- یک دستیار تخصصی طب سنتی ایران با بیان اینکه مداومت در مصرف خرما به افزایش غلظت خون منجر می شود، نکات مفید درباره مصرف خرما را تشریح کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۵:۱۵    
خبرگزاری میزان- یک مؤسسه پژوهشی اعلام کرد سال 2017 میلادی، سال تحول در صنعت نفت خواهد بود.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۴:۳۰    
خبرگزاری میزان- محققان دانشگاه فردوسی مشهد، دانشگاه تبریز و دانشگاه صنعتی شاهرود تلاش کردند با تولید یک نوع نانوسیال، عملکرد تجهیزات حرارتی موجود در صنایع تولید فرآورده های لبنی را بهبود بخشند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۴:۰۵    
خبرگزاری میزان- نویسنده کتاب ما علیه ما که با این اثر در بخش پژوهش ششمین جشنواره شعر انقلاب شرکت کرده است ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۴:۰۰    
خبرگزاری میزان- سیلوی 150 هزار تنی ترمینال غلات به صورت کاملاً مکانیزه در بندر شهید بهشتی چابهار با 130 میلیارد تومان اعتبار ساخته می شود.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۳:۳۵    
خبرگزاری میزان- دو شرکت رقیب در مسابقه جایزه X Prize گوگل سال آینده بطور اشتراکی به ماه سفر خواهند کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۲:۵۰    
خبرگزاری میزان- رضا کیانیان که در این دوره از جشنواره تئاتر فجر درترکیب هیات داوران بخش مسابقه عکس جشنواره حضور دارد، گفت: جشنواره باید در طول سال فعال باشد و حاصلش در این 12 روز دیده شود.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- سیدرضا صدرالحسینی گفت: همه توان امنیتی و لژستیکی ارتجاع منطقه و کمک های نظامی و مستشاری رژیم صهیونیستی ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- در دسامبر هر سال پیش بینی های زیادی درباره اتفاقات سال آتی اعلام می شود اما این ادعا که در 2017 میلادی جهان شاهد خاموشی اینترنت به مدت 24 ساعت خواهد بود، احتمالا چالش برانگیز ترین است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- افشین یداللهی، سیما تیرانداز و مرتضی گودرزی دیباج سه دبیر تخصصی جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت شدند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- ناصر چشم آذر که آثار ماندگاری از جمله آلبوم باران عشق را در کارنامه دارد، مشغول تولید اثری با عنوان معجزه ی صلح است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- رئیس اتاق اصناف ایران گفت: بنگاههای تولیدی کوچک و متوسط اصناف تا به امروز از دریافت بسته تسهیلات حمایتی بی بهره بوده اند و امسال برای نخستین بار پیشنهاد اختصاص بسته حمایتی در قالب 10 ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: هرگاه دست از سیاسی بازی و باند بازی برداریم در همان لحظه نور بصیرت بر قلب ما وارد شده و سبب شکل گیری یوم الله هایی همچون 9 دی می شود.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- یک متخصص تغذیه گفت: برخی از سبزیجات و میوه جات تاثیر زیادی در سلامت و شادابی پوست دارند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- محققان دانشگا ایروین کالیفرنیا راهکار موثری را برای تبدیل دی اکسید کربن به مونوکسید کربن ابداع کردند که به سادگی می توان آن را به منظور سنتز سوخت های زیستی، تجاری سازی کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- میدان امام حسین میزبان نمایش عصر آن روز با موضوع فتنه 88 و هتک حرمت عاشورا در روزهای 8 و 9 دی ماه است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- جدی ترین رقیب این فصل بایرن مونیخ در رقابت های بوندس لیگا به دلیل برخی مسائل خاص منفورترین باشگاه آلمان شده است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- هنگامه نخستین فیلم داستانی با موضوع مدافعان حرم امروز در فرهنگسرای انقلاب اسلامی به نمایش در می آید.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: بنیاد وظیفه دارد مشکلاتی که در خصوص فرزندان حضانتی شهدا وجود دارد را پیگیری و برطرف کند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۳:۵۰    
خبرگزاری میزان- درد زانو اگرچه باعث عدم تحرک و خانه نشینی می شود، اما در منزل به راحتی می توان این درد را درمان کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۳:۵۰    
خبرگزاری میزان- فیلم سینمایی زار به کارگردانی نیما فراهی و تهیه کنندگی امیر پورکیان تحویل دفتر سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر شد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۳:۴۰    
خبرگزاری میزان- عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: آمریکا به دنبال راه انداختن جنگ دینی میان ادیان جهان و جنگ مذهبی میان مسلمانان است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۳:۳۰    
خبرگزاری میزان- مراسم ترحیم عالم مجاهد حجت الاسلام غلامحسین ابراهیمی امام جمعه سبزوار و رئیس سابق سازمان قضایی نیروهای مسلح استان خراسان رضوی در محل نمازخانه این سازمان برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۳:۳۰    
خبرگزاری میزان- رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت که در حال حاضر بیش از 3100 خانواده مسیحی، آشوری و ارمنی تحت پوشش این نهاد قرار دارند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۳:۲۵    
خبرگزاری میزان- رئیس اجرائیه دولت وحدت ملی در دیدار با اعضای کنگره ملی جوانان گفته است که به هیچ وجه اجازه نمی دهیم که تجربه ناکام انتخابات گذشته تکرار شود.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۳:۲۵    
خبرگزاری میزان- سخنگوی وزارت امور خارجه در خصوص اقدام آقای کریمی قدوسی نماینده مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: وزارت امور خارجه از اقدام غیراخلاقی ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۳:۲۰    
خبرگزاری میزان- رسانه های داعش تصاویری از تانک ها و خودروهای زرهی به جا مانده از ارتش ترکیه منتشر کردند که نشان می دهد هم اکنون درگیری شدیدی بین دو طرف در حال جریان است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۳:۲۰    
خبرگزاری میزان- نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تعیین سقف برای پاداش پایان خدمت بازنشستگان مخالفت کردند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- متوسط مصرف روزانه گاز طبیعی در سال 93 با میزان افزایش 12 درصد نسبت به سال پیش از آن، به عدد 473 میلیون متر مکعب رسید.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- دانشمندان دانشگاه "مک گیل" در مونترال کانادا به وقوع سه انفجار مبهم در فضا در فاصله سه میلیارد سال نوری از زمین پی بردند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- باشگاه استقلال در پی درگذشت یکی از هوادارانش در جریان بازی برابر سپاهان پیام تسلیتی را منتشر کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور سوریه روز یکشنبه به مناسبت ولادت حضرت مسیح (ع) از یک کلیسا در ریف دمشق بازدید به عمل آورد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۲:۵۰    
خبرگزاری میزان- نمایندگان مردم در خانه ملت شرایط را برای کوچک سازی دولت در برنامه ششم توسعه تعیین کردند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- ترکی گفت: از برخورد قهری باید به عنوان آخرین راهکار در دادسراها و دیگر مراجع قضایی استفاده شود.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- مدیرعامل بانک توسعه صادرات از رونمایی نخستین جایزه مالی اسلامی در دومین همایش انجمن مالی اسلامی خبر داد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- رژیم صهیونیستی سفیر مصر در تل آویو را به دلیل حمایت از قطعنامه ضدشهرک سازی مصوب شورای امنیت احضار کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۲:۱۰    
خبرگزاری میزان- بوکسورهای جوان ایران در مسابقات بین المللی "آگالاروف" جمهوری آذربایجان به چهار مدال برنز دست یافتند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال آلانیا اسپور در شبی که پس از مدت ها شهباززاده در ترکیب قرار داشت و موفق به گلزنی شد تن به شکست سنگین داد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- سرپرست سفارت آمریکا در کابل در دیدار با معاون اول ریاست اجرایی افغانستان ضمن ابراز نگرانی از اختلافات جاری بین رهبران حکومت وحدت ملی ...