جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۸:۱۶Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 3 دی 1395 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 31 فروردین 1395 میزان 31 اردیبهشت 1395 میزان 31 خرداد 1395 میزان 31 تیر 1395 میزان 31 مرداد 1395 میزان 31 شهریور 1395 میزان 30 مهر 1395 میزان 30 آبان 1395 میزان 30 آذر 1395 میزان 30 بهمن 1395 میزان 30 اسفند 1395 میزان 1 دی 1395 میزان 2 دی 1395 میزان 3 دی 1395 میزان 4 دی 1395 میزان 5 دی 1395 میزان 6 دی 1395 میزان 7 دی 1395 میزان 8 دی 1395 میزان 9 دی 1395 میزان 10 دی 1395 میزان 11 دی 1395 میزان 12 دی 1395 میزان 13 دی 1395 میزان 14 دی 1395 میزان 15 دی 1395 میزان 16 دی 1395 میزان 17 دی 1395 میزان 18 دی 1395 میزان 19 دی 1395 میزان 20 دی 1395 میزان 21 دی 1395 میزان 22 دی 1395 میزان 23 دی 1395 میزان 24 دی 1395 میزان 25 دی 1395 میزان 26 دی 1395 میزان 27 دی 1395 میزان 28 دی 1395 میزان 29 دی 1395 میزان 30 دی 1395 
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۶:۱۵    
خبرگزاری میزان- هر ساله تصاویر زیادی با محوریت مسائل گوناگون علمی و تحقیقاتی به ثبت می رسند، تصاویری که هر کدام از نقطه نظری خاص، دنیای علم را پیش چشم بینندگان به نمایش می گذارند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- استاندار خوزستان با بیان اینکه صنعت نفت موظف به جبران آلودگی های خود در خوزستان است، گفت: حق مردم استان است که در رفاه و آسایش زندگی کنند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- تازه ترین تحقیقات نشان می دهد خوابیدن در 24 ساعت نخست پس از حوادث ناگوار به پردازش حافظه افراد بسیار کمک می کند و در نتیجه علائم اختلال استرسی پس از سوانح را به حداقل می رساند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- یک تیم تحقیقاتی از هلند موفق شدند با اتکا به مولکول های خاصی، نوعی برگ مصنوعی بسازند که در حضور نور خورشید می تواند هر دارویی را تولید کند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- سفیر امریکا در بنگلادش با بیان اینکه دهلی نو و واشنگتن دارای اهداف و منافع مشترک در بنگلادش هستند تصریح کرد توسعه ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- تولیت آستان قدس رضوی، تنها راه تعامل با مستکبران و ظالمان عالم را ایستادگی و مقاومت خواند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۷:۱۰    
خبرگزاری میزان- تب در اثر بیماری ها وعوامل مختلف می تواند ایجاد شود و درمان دیر هنگام آن می تواند باعث بروز مشکلات حاد سلامتی در افراد شود.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۴:۱۵    
خبرگزاری میزان- پسری 9 ساله با اسلحه شکاری، پسر خاله 16 ساله خود را به قتل رساند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۳:۵۰    
خبرگزاری میزان- رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز بابیان این که امروز این دانشگاه نفس های آخر خود را در رقابت با دانشگاه های هم سن و هم تراز خود می زند، گفت: دانشگاه در حال از دست دادن جایگاه خود است .
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- مرکز مطالعات کاربردی مالی اسلامی با حضور شاپور محمدی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار و هیات همراه، اعضای کمیته فقهی ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- مجید قیصری با مجموعه داستان کوتاه نگهبان تاریکی در جایزه مهرگان در بخش داستان کوتاه کاندیدا شد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: با توجه به اینکه پیش دبستانی مقطع تحصیلی اختیاری محسوب می شود، گسترش آن در مدارس غیردولتی توسعه بیشتری نسبت به مدارس دولتی دارد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- مدارس تبریز در مقطع دبستان و پیش دبستان در شیفت بعد از ظهر نیز تعطیل اعلام شد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- روزنامه انگلیسی زبان نِیشن پاکستان روز گذشته در مقاله ای به مناسبت آزادی حلب، این رویداد مهم را 'آخرین میخ بر تابوت توطئه های وحشیانه برای تغییر دولت قانونی سوریه' تعبیر و نقش روسیه ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- کریستیانو رونالدو با همکاری یک خیریه به نام "کودکان را نجات دهیم"، پیامی ویدئویی را خطاب به آسیب دیدگان در جریان درگیری های سوریه منتشر کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- رسانه های پاکستانی اعلام کردند: این کشور در مناطق قبایلی و نزدیک مرز افغانستان میدان گازی بزرگی را کشف کرده است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۰۹:۵۵    
خبرگزاری میزان- جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه مهم ترین ماموریت سپاه محرومیت زدایی و آبادانی کشور است ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۰۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- شکایت یک مادر سیاه پوست در امریکا، با بی توجهی نیروی پلیس مواجه شد و دستگیری خشونت بار وی و دخترانش را به دنبال داشت.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۰۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت علی عاشوری، مدیر روابط عمومی موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران را تسلیت گفت.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۰۷:۵۵    
خبرگزاری میزان- فیلم سینمایی سلام بمبئی چهارشنبه 21 دسامبر همزمان با ایران در شهر ونکور کانادا برای بار چهارم به نمایش در امد و با استقبال بسیار خوبی همراه شد .
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۰۷:۵۵    
خبرگزاری میزان- در چهارمین قسمت از برنامه سینما دو ، جمال حاتمی کارگردان فیلم لاک قرمز با حضور در این برنامه ، درباره دلایل و روند ساخت این فیلم با میهمانان گفت وگو کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۰۵:۵۵    
خبرگزاری میزان- توسعه روابط تجاری ایران با دو کشور چین و ژاپن به عنوان دو قطب اقتصادی در منطقه شرق آسیا با هدف افزایش حجم تبادلات در زمینه صنایع کشاورزی ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۰۵:۰۵    
خبرگزاری میزان- 'جوکو ویدودو' رئیس جمهوری اندونزی در نشست هیات دولت این کشور ابراز امیدواری کرد یک تیم از اندونزی به زودی آماده شده تا با همتایان ایرانی به بهره برداری از دو میدان نفتی در ایران ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۰۴:۰۰    
خبرگزاری میزان- عضوکمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه 200 میلیارد تومان برای پرداخت خسارت مرکبات کاران استان گلستان مصوب شد ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۰۳:۵۰    
خبرگزاری میزان- رییس جمهوری پس از امضای پنج سند همکاری میان مقامهای ارشد ایران و قرقیزستان اعلام کرد که تهران و بیشکک در حوزه های اقتصادی و سیاسی به توافقات مهمی دست یافته اند و فصل نوینی در روابط دو ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۰۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- وزارت امور خارجه مجموعه ای از مصوبات کمیسیون مشترک برجام را در سایت این وزارتخانه منتشر کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۰۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- عربستان بودجه سال 2017 را بر اساس نفت 55 دلاری بست و هزینه های بخش نظامی را 7 درصد کاهش داد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۰۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- رؤسای جمهور ایران و قرقیزستان 5 یادداشت تفاهم و موافقتنامه همکاری امضا کردند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۰۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- در پایان معاملات هفته منتهی به 1 دی ماه 95، شاخص کل با 0.5 درصد کاهش روبرو شد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۲۳:۵۵    
خبرگزاری میزان- دانشگاه آزاد در پایان نیم فصل لیگ برتر واترپلو در صدر جدول قرار گرفت.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۲۳:۵۵    
خبرگزاری میزان- ستاره پرتغالی رئال مادرید علاوه بر کمک مالی برای ساخت شهر حلب پیامی ویدئویی به کودکان سوریه فرستاد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۲۳:۳۰    
خبرگزاری میزان- شعبه حقوقی 37 مجتمع قضایی جمکران آغاز به کار کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۲۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- معاون وزیر راه و شهرسازی از تلاش ایرلاین ها برای موفقیت در اجرای طرح کفایت سرمایه خبر داد و گفت ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۲۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- شورای امنیت پیش نویس قطعنامه علیه شهرک سازی رژیم صهیونیستی را با 14 رأی موافق و یک رأی ممتنع به تصویب رساند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۲۳:۱۰    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال میلان در دیدار سوپر کاپ ایتالیا موفق شد در ضربات پنالتی یوونتوس را شکست دهد و فاتح سوپر کاپ ایتالیا شود.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۲۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- اگر شما هم به اندازه ای که به اصلاح موی سرتان حساس هستید به اصلاح ریش و سیبل تان حساسید این گزارش را تا انتها بخوانید.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۲۲:۴۵    
خبرگزاری میزان- سیدحسن نصرالله گفت: مسائلی که درباره تروریسم اسلامی و اسلام افراطی در رسانه های غربی و عربی مطرح می شود، در راستای جنگ روانی و رسانه ای است ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۲۲:۴۰    
خبرگزاری میزان- به راحتی بدون کوچکترین صدا، ردپا یا بویی انسان می کشد. قربانیان همگی به خاطر سهل انگاری خودشان، می میرند اما قاتل خاموش هر سال در فصول سرد ایرانیان زیادی را قربانی خود می کند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۲۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه قدرت خرید مردم کشور کاهش پیدا کرده است ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۲۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با انتشار پیامی سال نو میلادی را تبریک گفت.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۲۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- رییس جمهور شامگاه جمعه در تشریح دستاوردهای سفر به سه کشور ارمنستان، قزاقستان و قرقیزستان گفت: یکی از اصول اساسی سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- این چشمه های آب گرم دریچه هایی در سطح زمین هستند که آب گرم و بخار از آن ها بیرون می ریزد و برخی از آن ها آبفشانی دارند که ممکن است هزاران لیتر آب گرم را چند صد متر در هوا پخش کنند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۲۱:۵۵    
خبرگزاری میزان- سخنگوی وزارت خارجه با بیان اینکه وقتی از کلمه محرمانه سخن گفته می شود، مفهوم آن محرمانه بودن برای مردم آگاه ایران نیست ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۲۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: مشکلات اقتصادی و معیشتی و برخی ناهمواری ها برای اقشار آسیب پذیر روز به روز در حال اضافه شدن است ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۲۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- جمادی گفت : کارشناسان می بایست تمامی اصول اخلاق حرفه ای در کار را رعایت کنند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۲۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- نخست وزیر مالت روز جمعه اعلام کرد که هواپیما ربایان پس از آزادی همه مسافران و خدمه هواپیمای ربوده شده لیبیایی در این کشور، خود را تسلیم کردند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۲۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- بسیاری از قاتلان بعد از دستگیری مدعی می شوند در حالت عادی نبوده و دست به ارتکاب جنایت زده اند و اگر حالشان خوب بود، هیچگاه به خاطر مسائل پیش پا افتاده دست به قتل نمی زدند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۲۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- معاون عربی و آفریقای وزیر امور خارجه کشورمان با سیدحسن نصرالله دیدار کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- آخرین تحقیقی که در یک نشریه علمی منتشر شده نشان می دهد یکی از ابر آتشفشان های خاموش در ایتالیا به زودی فعال خواهد شد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- معاون فنی و زیربنایی شرکت راه آهن با اشاره به سامانه پایش شبکه خطوط و سازه های راه آهن گفت: این سامانه موجب آگاهی از وضعیت شبکه ریلی در لحظه همچون محاسبه بار محوری ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- وزیر راه و شهرسازی به دنبال امضای قرارداد خرید 100 فروند هواپیما از شرکت ایرباس تاکید کرد ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۲۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- هیئت بازرسی امور وزارت کشور و شهرداری ها (گروه وزارت کشور) در میدن آرژانتین – خ آفریقا - جنب وزارت راه و شهرسازی-استانداری تهران با موضوع "بررسی عملکرد استانداری تهران" مستقر است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۲۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- رئیس حوزه قضایی خداآفرین از کشف 752 بطری مشروبات الکلی خارجی خبر داد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۲۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- امام جمعه رفسنجان گفت: همه ما محتاج به توشه سفر آخرت هستیم و تقوا بهترین توشه برای این سفر است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۲۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور روسیه اعلام کرد در صورت دعوت دونالد ترامپ از وی برای سفر به آمریکا، به واشنگتن سفر می کند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۲۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- سرکنسولگری های ایران در استانبول، ترابوزان، ارزروم و بخش کنسولی سفارت در آنکارا از دوشنبه ششم دی ماه تا اطلاع ثانوی فقط 2 ساعت باز هستند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- تعمیرات فضایی، کشف دم دایناسور، کشف دنیای جدید،ساخت لنزهای متفاوت و غیره از اتفاقات علمی جالب و مهم در یک سال گذشته در سراسر جهان بود که در این مجموعه آنها را بررسی می کنیم.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- برای خرید دوربین تحت شبکه Full HD WDR PoE دی لینک مدل DCS-3716 باید حدود یک میلیون و 900 هزار تومان هزینه کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۹:۴۵    
خبرگزاری میزان- آمبولانس های اورژانس تهران فردا در میادین مهم شهر مستقر می شوند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- هفته هشتم لیگ برتر هندبال با شکست نفت و گاز گچساران که صدر نشین لیگ است به پایان رسید.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- آیت الله محمدنقی لطفی گفت: خیانت سران فتنه غیرقابل بخشش است و کمترین جزای قانونی و شرعی آنها اعدام است و خیانت آنها با آب زمزم هم پاک شدنی نیست.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- مدارس ابتدایی استان تهران به جز دماوند، فیروزکوه و لواسان فردا تعطیل است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- افرادی که از زندگی خود مرتب عکس می گیرند و دغدغه اشتراک گذاری آنها را دارند، دچار خودشیفتگی و اختلالات فکری و روانی هستند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۸:۴۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت که تیمش در تمام نقاط زمین برتر بود.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۸:۴۰    
خبرگزاری میزان- ماجرای نیمروز دومین فیلم بلند سینمایی محمد حسین مهدویان به زودی وارد مرحله صداگذاری می شود.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۸:۴۰    
خبرگزاری میزان- گمرک جمهوری اسلامی ایران از رفع ممنوعیت صادرات کره فله در بسته بندی بیش از 500 گرم خبر داد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۸:۳۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: بازیکنانم ادارک لازم را نداشتند و بازی خودشان را ارائه نمی دادند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۸:۳۰    
خبرگزاری میزان- مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قهرمانی نیم فصل اصلا مهم نیست بلکه قهرمانی در پایان فصل مهم است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۸:۳۰    
خبرگزاری میزان- هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی هایمان در آینده با توجه به حضور در آسیا فشرده می شود و باید جایگزین های مناسبی به جای بازیکنان جدا شده پیدا کنیم.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۸:۲۶    
خبرگزاری میزان- دروازه بان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس هیچ گاه از رفتن بازیکنی متضرر نخواهد شد و بازیکنان جدیدی دارد که جای خالی بازیکنان جداشده را پرخواهند کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۸:۲۰    
خبرگزاری میزان- کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قهرمانی در نیم فصل کار دشواری بود و این موفقیت را به هادی نوروزی و فرزندان گلش تقدیم می کنیم.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۸:۱۰    
خبرگزاری میزان- امام جمعه موقت بیرجند گفت: همه می دانند که بودجه وجود دارد چراکه برای مسائل انتخاباتی با کمبود بودجه مواجه نمی شوند اما برای ساخت گلزار شهدا بودجه ای نیست.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۸:۰۵    
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خیلی خوشحالم از اینکه بازیکنانم با انرژی و شوق بازی کردند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال پیکان با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنانش گفت که آنها تمام برنامه های کادر فنی را در زمین اجرا کردند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- مدیرفنی تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: فکر می کنم آلودگی هوا باعث باخت ما شد، اگر بازی برگزار نمی شد حداقل ما سه گل دریافت نمی کردیم.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۷:۴۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خیلی خوشحالم از اینکه بازیکنانم با انرژی و شوق بازی کردند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۷:۴۰    
خبرگزاری میزان- مربی تیم فوتبال سیاه جامگان گفت که تیمش برابر پرسپولیس عملکرد خوبی نداشت و نبودن عزیری در کنار خط تاثیرگذار بود.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۷:۳۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان پس از شکست برابر پیکان گفت که تیمش از هر جهت برتر از حریف بود و پیکان چیزی برای گفتن نداشت.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۷:۳۰    
خبرگزاری میزان- قیمت هر اونس طلا امروز با 0.2 درصد افزایش به 1131 دلار و 36 سنت رسید.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۷:۲۵    
خبرگزاری میزان- مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعد از فصل حضور در پرسپولیس برای اثبات تعصبم نیاز به دلیل و مدرک نیست.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۷:۲۰    
خبرگزاری میزان- دیدار دو تیم استقلال خوزستان و صبای قم با پیروزی تیم میزبان به پایان رسید
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۷:۱۰    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال پرسپولیس در هفته پانزدهم لیگ برتر به مصاف سیاه جامگان رفت که این بازی با پیروزی سرخ پوشان و قهرمانی این تیم در نیم فصل اول به پایان رسید.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- مخدر ناس،از نمونه مواد تخدیری به شمار می رود که مصرف آن در میان افاغنه از دیرباز شایع بوده ،ماده ای که بر اساس گزارشات،سوء مصرف آن برخی جوانان ایرانی را نیز تهدید می کند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- محققان موفق به تولید یک پوشش نامرئی جدید برای مواد غذایی خوراکی شدند که می تواند عمر میوه و سبزیجات تازه را دو برابر کند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۷:۰۰    
خبرگزاری میزان- 70 اثر به مرحله نهایی، مسابقه پوستر سی وپنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر راه یافتند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۶:۵۰    
خبرگزاری میزان- تمرین تیم فوتبال نفت تهران قبل از بازی با تراکتورسازی پشت درهای بسته برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۶:۲۵    
خبرگزاری میزان- مدیر فنی و رئیس سازمان فوتبال سیاه جامگان در دیدار امروز (جمعه) تیمش مقابل پرسپولیس در جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی نشسته است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۶:۱۵    
خبرگزاری میزان- بر اساس اعلام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، حرکت خودروها در اکثر مسیر های منتهی به تهران و البرز از وضعیت ترافیکی نیمه سنگین و در برخی مسیرها ترافیک سنگین گزارش شده است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۶:۱۵    
خبرگزاری میزان- رقابت های تور ایرانی بانوان جام بیستون امروز (جمعه) با شناخت نفرات برتر در شهرستان صحنه استان کرمانشاه به پایان رسید.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۶:۱۱    
خبرگزاری میزان- نیمه اول دیدار دو تیم استقلال خوزستان و صبای قم با نتیجه تساوی به پایان رسید.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۵:۵۵    
خبرگزاری میزان- قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اسپانیا برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۵:۵۰    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال پیکان در نیمه اول دیدار هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال مقابل فولاد خوزستان به پیروزی رسید.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۵:۴۵    
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۵:۴۵    
خبرگزاری میزان- یک تیم انگلیسی به منظور آزمایش قدرت هضم معده انسان در فضا، اقدام به ارسال " کیک گوشت و سیب زمینی" به فضا کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۵:۴۰    
خبرگزاری میزان- در پی حملات جنگنده های ترکیه در شمال سوریه و منطقه الباب حدود 88 غیرنظامی از اوایل روز پنجشنبه تاکنون جان خود را از دست داده اند که 24 نفر از آنان کودکان هستند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۵:۳۵    
خبرگزاری میزان- ولادیمیر پوتین روز جمعه آخرین کنفرانس خبری سال را برگزار کرد و در این کنفرانس خبری در مورد موضوعات مختلف و به خصوص پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات آمریکا و نیز آزادی حلب صحبت کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۵:۳۵    
خبرگزاری میزان- باشگاه الاهلی قطر به دلیل مصدومیت مجتبی جباری، نام این بازیکن را از فهرست خود خارج می کند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۵:۳۰    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال پرسپولیس در هفته پانزدهم لیگ برتر به مصاف سیاه جامگان رفته است.