جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۹:۴۰Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 14 دی 1395 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 31 فروردین 1395 میزان 31 اردیبهشت 1395 میزان 31 خرداد 1395 میزان 31 تیر 1395 میزان 31 مرداد 1395 میزان 31 شهریور 1395 میزان 30 مهر 1395 میزان 30 آبان 1395 میزان 30 آذر 1395 میزان 30 بهمن 1395 میزان 30 اسفند 1395 میزان 1 دی 1395 میزان 2 دی 1395 میزان 3 دی 1395 میزان 4 دی 1395 میزان 5 دی 1395 میزان 6 دی 1395 میزان 7 دی 1395 میزان 8 دی 1395 میزان 9 دی 1395 میزان 10 دی 1395 میزان 11 دی 1395 میزان 12 دی 1395 میزان 13 دی 1395 میزان 14 دی 1395 میزان 15 دی 1395 میزان 16 دی 1395 میزان 17 دی 1395 میزان 18 دی 1395 میزان 19 دی 1395 میزان 20 دی 1395 میزان 21 دی 1395 میزان 22 دی 1395 میزان 23 دی 1395 میزان 24 دی 1395 میزان 25 دی 1395 میزان 26 دی 1395 میزان 27 دی 1395 میزان 28 دی 1395 میزان 29 دی 1395 میزان 30 دی 1395 
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۴:۳۵    
خبرگزاری میزان- یک متخصص داخلی گفت:اگر پس از خوردن غذا دچار دل درد و دل پیچه می شوید یا از نفخ، اسهال و یبوست رنج می برید شاید روده بزرگ شما تحریک پذیر شده است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- یک شرکت آمریکایی کفش کتانی هوشمندی را طراحی کرده است که به غیر از اینکه هیچ وقت از مد نمی افتد، پشتش یک صفحه نمایش LED دارد که تصاویر ثابت و متحرک به نمایش درمی آورد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۶:۳۰    
خبرگزاری میزان- در ادامه سلسله برنامه های شنبه های نمایشنامه خوانی چارسو، یک دقیقه سکوت نوشته محمد یعقوبی به کارگردانی عباس غفاری و هشت بازیگر نمایشنامه خوانی می شود.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۵:۰۵    
خبرگزاری میزان- پیکر 98 شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس ظهر امروز در هفتکل تشییع شد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۳:۳۵    
خبرگزاری میزان- سکه امامی و سکه بهار آزادی به ترتیب نسبت به روز گذشته 10 هزار تومان کاهش قیمت را تجربه کردند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- سریال های ترکیه ای مطابق فرهنگ و رسوم افغانستانی ها نبوده و همسو با منافع فرهنگی و اقتصادی ترکیه بوده و انتشار آن تنها می تواند مردم افغانستان را همسو با منافع ترکیه کند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۰:۲۵    
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- جراح و متخصص ارتوپدی گفت: بیش از 70 درصد قطع عضو در بیمارستان ها بر اثر زخم پای بیماران دیابتی رخ می دهد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان تعزیرات حکومتی بر مبنای نظام نامه بازرسی، بازرسان ویژه این سازمان را منصوب کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- عضو مجلس نمایندگان افغانستان در رابطه با دعوت مدیران دولت وحدت ملی از رئیس ستاد ارتش پاکستان به کابل می گوید که تازمانی پاکستان صداقتش را در عمل نشان ندهد نباید به آن کشور اعتماد شود.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۵:۰۵    
خبرگزاری میزان- استاندار کرمانشاه از تصمیم دولت یازدهم در زمینه عبور زوار اباعبدالله الحسین (ع) در اربعین سال آینده از طریق مرز خسروی خبر داد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۲:۵۰    
خبرگزاری میزان- امیر کربلایی زاده در آستانه نهمین جشنواره طنز سوره گفت: با استند آپ کمدی سعی می کنیم موضوعات مختلف را به چالش بکشیم و تماشاگر را با خندیدن دچار اندیشه کنیم.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- اوائل ماه ژانویه هر سال یکی از پربارترین بارش های شهابی را می توان به نظاره نشست که نمایش زیبایی از گذر سنگهای آتشین را از میان جو زمین نشان می دهد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- داور بخش عکس نهمین جشنواره طنز سوره گفت: از بین 270 اثر رسیده در بخش عکس، 30 اثر برای ارائه در نمایشگاه انتخاب شد و هم زمان با برگزاری این جشنواره ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۱:۳۶    
خبرگزاری میزان- حجت الاسلام سالک از اینکه حوزه هنری با ملاک های ارزشی، فیلم هایی در جهت تحکیم نظام خانواده را در سینماها به نمایش می گذارد، تقدیر و تشکر کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- نرخ تورم در ترکیه در ماه دسامبر به دلیل بالا رفتن بهای دخانیات، نوشیدنی های الکلی و مواد غذایی در این کشور، بیش از مقدار پیش بینی شده افزایش یافت.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- استادیار گروه باستان شناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان گفت: دانشنامه همدان کاربردی و در عین حال با زبان گویا و ساده مختص همه اقشار جامعه است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- محمدرضا آزاد، کارشناس ارشد ادبیات، از جمله معدود پژوهشگرانی است که در موضوع تئاتر در قم تحقیقات مفصل و منسجمی داشته است و درخصوص وضعیت تئاتر قم سخنان و راهکارهایی دارد که راهگشاست ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۳:۵۰    
خبرگزاری میزان- محسن مومنی شریف در شب خاطره یاد سهند، یار سبلان گفت: اگر به دور از سیاه نمایی های دشمنان در عرصه بیان خاطرات دفاع مقدس موفق شویم، حتماً در دنیا حرف های بسیاری خواهیم داشت.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- همایش "دومین دوره جایزه ملی مدیریت انرژی" 20 دی ماه با حضور مقامات، مدیران و متخصصان این حوزه در ساختمان شماره 2 سازمان مدیریت صنعتی برگزار می شود.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- یادواره شهدای علم و فناوری و مدافعان حرم با حضور سردار سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز پنجشنبه شانزدهم دی ماه جاری در مسجد روضه محمدیه یزد برگزار می شود.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- نیروی دریایی روسیه خود را برای برگزاری رزمایش مشترک با فیلیپین به عنوان متحد قدیمی و در عین حال منتقد جدید آمریکا، آماده می کند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- جدیدترین خودرویی که فیات-کرایسلر برای آینده درنظر دارد، صاحبش را می شناسد و خودش او را به شبکه های اجتماعی وصل می کند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- اولین نشست عصر کتاب نمایش کودک و نوجوان به نقد و بررسی کتاب های و هوی عباس جهانگیریان اختصاص داشت.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۰:۲۶    
خبرگزاری میزان- محققان موفق به کشف یک عضو جدید متعلق به سیستم گوارش در داخل بدن انسان شدند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۹:۴۵    
خبرگزاری میزان- هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال با پیروزی پیکان برابر سایپا به پایان رسید.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- وزیر کشور هند خواستار کمک چین به دهلی نو برای قرار دادن نام مسعود اظهر سرکرده گروه تروریستی جیش محمد در لیست تحریم های سازمان ملل شد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- سازمان های اطلاعاتی هند اعلام کردند گروه تروریستی داعش برای حمله به مناطق شرقی این کشور برنامه ریزی کرده است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۶:۴۵    
خبرگزاری میزان- سریال پنچری به کارگردان برزو نیک نژاد داستان پسری است که همه مقدمات را چیده تا به دختر مورد علاقه اش برسد اما در این مسیر اتفاقاتی رخ می دهد که او برای رسیدن به خواسته اش همه ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۵:۳۰    
خبرگزاری میزان- چیستا یثربی، جمشید خانیان و نصرالله قادری نمایشنامه های برتر را از میان آثار تولید شده در کارگاه های آموزشی جشنواره تئاتر بسیج انتخاب می کنند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۴:۵۱    
خبرگزاری میزان- فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی استان آذربایجان غربی از دستگیری 40 نفر قاچاقچی اشیاء تاریخی و حفار غیرمجاز در 9 ماهه اخیر سال جاری خبر داد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۴:۳۰    
خبرگزاری میزان- مهدی گمار به عنوان دبیر بیستمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی از سوی مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری منصوب شد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۴:۰۵    
خبرگزاری میزان- مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی گفت: پس از کشف یک محموله سیگار خارجی قاچاق در در شهرستان بستان آباد توسط ماموران انتظامی ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۳:۳۱    
خبرگزاری میزان- فستیوال صدا و تصویرِ صت که سال گذشته آغاز به کار کرده بود امسال هم از سر گرفته می شود. این رویدادِ مستقل از شنبه 18 دی ماه آغاز به کار می کند و هر هفته میزبان دو هنرمند است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۳:۱۰    
خبرگزاری میزان- یک رسانه پاکستان مدعی شد راحیل شریف که چند روز قبل به عنوان مهمان ویژه آل سعود راهی عربستان شده بود رهبری ائتلاف نظامی تشکیل شده توسط این کشور را پذیرفته است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۲:۴۵    
خبرگزاری میزان- زندگی روستا هنوز خالی از سر و صدا و فرسوده شدن است و هنوز شادی ها و غم ها تقسیم می شوند، آدم ها به هم نزدیک ترند؛ اینجاست که همسایه از حال همسایه خبر دارد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۲:۴۰    
خبرگزاری میزان- امارات متحده عربی به شهروندانش در خصوص خطرات احتمالی سفر به ترکیه هشدار داد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۲:۴۰    
خبرگزاری میزان- برخورد دو هواپیمای سبک در اطراف شهر ماکینی در ایالات تگزاس آمریکا موجب مرگ 3 سرنشین آنها شد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- اتاقی ساده با تختخواب آبی رنگ، یک کوه داروی دیالیز و نگاه مبهم، تمام قصه این روزهای رقیه 19 ساله از روستای تنگ ارم شهرستان بوشهر است ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- ستاد اقامه نماز با درک واقعیت فضای مجازی تلاش خود را معطوف داشته تا از طریق برگزاری جشنواره نماز و فضای مجازی با دعوت از خیل عظیم مخاطبان به ویژه جوانان در این برنامه معنوی ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- دولت پاکستان اعلام کرد: سرشماری عمومی در این کشور از 15 مارس در 2 مرحله انجام می شود.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- اردوغان گمان می کند پیوند با روسیه او را از بهبود روابط با ایران، عراق، سوریه، لبنان و.. ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- فیلم مستند بلند رویای ایرانی با موضوع حضور یک خبرنگار آمریکایی در ایران در جشنواره عمار رونمایی می شود.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- هاشمی در خاطرات سال 68 خود به سفر به روسیه و مذاکره با گورباچف اشاره می کند و ضمن شرح مذاکرات خصوصی و دوستانه با رهبر اتحاد شوروی ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- واشنگتن پست نوشت: مهاجرین افغانستانی در آمریکا به دلیل فشارهای زیاد به بیماری های روانی مبتلا شده و کنار آمدن با فرهنگ آمریکایی برای آنها بسیار دشوار است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- معاون دانشجویی وزارت بهداشت گفت: براساس ضوابط هرگونه نظارت پیش از چاپ و انتشار و کنترل یا سانسور محتوای نشریات دانشجویی قبل از توزیع ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- سرپرست معاونت پژوهشی دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: اولین نشست سراسری مراکز رشد خوشه های فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی امروز 15 دی ماه برگزار می شود.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- آئین اختتاحیه دومین کنگره ملی شعر عفاف و حجاب برگزار شد و در آن برترین های هر بخش معرفی شدند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- دبیرخانه جایزه ادبی مهرگان ادب هفت رمان راه یافته به بخش نهایی را معرفی کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۹:۱۵    
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۹:۰۵    
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۸:۳۰    
خبرگزاری میزان- افراد مختلف برای گرفتن سلفی های مهیج به بلندترین نقاط می روند و عکس هایی می گیرند که با تماشای آنها دچار ترس و وحشت می شویم ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا معتقد است فوتبال این کشور برای پیشرفت، نیاز به اوج گیری مجدد میلان و اینتر دارد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- معاون وزیرجهاد با بیان اینکه مدیریت آب مجازی و طراحی و اجرای الگوی کشت در دستور کار دولت قرار گرفته است ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- دانشمندان سال گذشته اسکلت دختر جوان 16 ساله ای را یافتند که متعلق به عصر حجر بوده است و حال با بررسی بقایای استخوان های او به این نتیجه رسیده اند که زندگی دشواری را پشت سر گذاشته است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۶:۳۰    
خبرگزاری میزان- محققان دانشگاه ایالت فلوریدا و دانشگاه کلگری، دریافتند علت انقراض دایناسورها پس از برخورد شهاب سنگ با زمین در 65 میلیون سال قبل ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۶:۲۰    
خبرگزاری میزان- ماجرای احمد و نی نی کوچولو و ماجرای احمد و سارا خاطره ی خوب سال های 60 بار دیگر به کتاب فروشی ها رسید.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۶:۱۵    
خبرگزاری میزان- هیاتی از تولید کنندگان برنج هندی با هدف افزایش صادرات این محصول به ایران به عنوان یکی از بزرگترین کشورهای مصرف کننده برنج باسماتی ،راهی تهران می شود.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- همزمان با انتصاب مسئولان کمیته های هفتگانه ستاد انتخابات معاونت سیما؛ انتخابات 96 در شبکه های تلویزیونی کلید خورد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۵:۵۵    
خبرگزاری میزان- آخوندی با بیان اینکه زندگی فقط در سکونت گاه ها نیست و همه جا جریان دارد و با تاکید بر این که در اندیشه ایرانی و اسلامی، زندگی اساسا یک مسیر و یک حرکت است ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۵:۴۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: عشایر مردمی انقلابی، بی حاشیه، پای کار و بی توقع هستند و انسجام درونی آنها و طوایف میرجاوه ستودنی است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۵:۳۵    
خبرگزاری میزان- شفق های قطبی که به آنها نور قطب شمال هم گفته می شود یکی از طبیعی ترین و زیباترین پدیده های جو زمین هستند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۵:۳۰    
خبرگزاری میزان- مجید سیمی از کشف 20بسته مواد مخدر از نوع هروئین در شهرستان کهنوج خبر داد و گفت: قاچاقچیان قصد انتقال موادمخدر را از استان سیستان و بلوجستان به هرمزگان داشتند .
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۵:۲۰    
خبرگزاری میزان- مدافع تیم فوتبال رئال مادرید به دلیل مصدومیت دیدار مقابل سویا را از دست داد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۵:۲۰    
خبرگزاری میزان- کنسرت موسیقی پاپ گروه "مانی" به خوانندگی و سرپرستی مانی رهنما ، چهارشنبه 15 دی ماه در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۵:۰۵    
خبرگزاری میزان- عضو هیئت علمی جامعه المصطفی با بیان اینکه امروز شبهه افکنی در فضای مجازی بیداد می کند ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۴:۴۰    
خبرگزاری میزان- دانشجوی دکترای تخصصی طب سنتی ایران دانشگاه شاهد با اشاره به روش های خوابیدن نادرست از منظر طب سنتی گفت: خوابیدن بر پشت باعث کمردرد ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۴:۰۵    
خبرگزاری میزان- فیلم سینمایی مسیح از ساخته های نادر طالب زاده، جمعه 17 دی ماه از شبکه افق پخش می شود.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- باشگاه منچستریونایتد پیشنهاد اورتون برای خرید هافبک شیاطین سرخ را رد کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۲:۵۰    
خبرگزاری میزان- نمایندگان 22 کشور شبکه بین المللی هنرهای نمایشی معاصر با 22 نمایندگی از کشورهای دنیا در جشنواره تئاتر فجر حضور می یابند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۲:۴۵    
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: در 9 ماه گذشته کالاهای غیرنفتی به ارزش 19میلیارد دلار از این استان به خارج از کشور صادر شد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 20 درصد ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۲:۲۱    
خبرگزاری میزان- دانشمندان ژلی متشکل از خون بیمار و ویتامین سی ساخته اند که زخم های مزمن را درمان می کند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- خدمات و تلاش های ولایی و خالصانه آن مجاهد خالص در قبل و بعد از انقلاب در تأسیس و گسترش نهادهای حوزوی، تبیلغی و... فراموش شدنی نیست.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- حجم بارش های استان تهران از ابتدای سال آبی تا پایان هفته گذشته به 90 میلی متر رسید.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- موری یوهایی که فرزند یک زوج مهاجر ترک بود در اواخر دهه 1950 میلادی اولین کارخانه پفک نمکی یا “چیز دودلز” را در محله برونکس نیویورک احداث کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- نشست سالیانه مدیران و کارکنان انتشارات سوره مهر با محسن مومنی شریف رئیس حوزه هنری هم زمان با مراسم تودیع و معارفه محمد حمزه زاده و عبدالحمید قره داغی ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- یک شرکت ایرانی برای مبارزه با مشکل کم آبی و خشکسالی به یک راه حل جدید در مناطق خشک کشور متوسل شده است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- مثلث طلایی تیم فوتبال بارسلونا به تمرینات این تیم برگشتند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- چهارشنبه 15 دی ماه ، شنونده نمایش رادیویی کوچه اقاقیا از رادیو نمایش باشید.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- 30 شی تاریخی استردادی از ایتالیا پس از گذشت حدود سه ماه از حضورشان در موزه ملی ایران، رونمایی شدند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- باشگاه ساسولو به طور رسمی اعلام کرد که هافبک ایتالیایی به طور قرضی از پسکارا به این تیم پیوسته است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- یکی از مراجع تقلید گفت: گرفتن دیرکرد وام حرام و رباست، ولی متأسفانه هر چه می گوییم، کسی ترتیب اثر نمی دهد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۳:۵۰    
خبرگزاری میزان- اگر محبت می دیدم،بدون شک معتاد نمی شدم و امروز می توانستم موفق تر باشم. کمبود محبت از من یک معتاد ساخت.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۳:۵۰    
خبرگزاری میزان- اعضای کنگره آمریکا در حال انجام بررسی های لازم برای معرفی سه طرح تحریمی علیه ایران هستند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۳:۵۰    
خبرگزاری میزان- نمایش ویولن تایتانیک به کارگردانی پیترو فلوریدیا محصول مشترک ایران، ایتالیا و افغانستان از روز یکشنبه 19 دی به صحنه می رود.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۹:۵۵    
خبرگزاری میزان- دادستان تهران گفت: مطابق گزارشی که اخیراً در رابطه با یکی از بانک های وابسته به دولت اعلام شده سهم مطالبات و پرداخت تسهیلات تا حدی بالا است که این بانک به نوعی زمین گیر شده است ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- مراسم تودیع و معارفه محمد حمزه زاده و عبدالحمید قره داغی با حضور رئیس حوزه هنری و جمعی از مدیران ستادی این نهاد انقلابی و مدیران و کارکنان نشر سوره مهر سه شنبه 14 دی ماه در حوزه هنری ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- فقط چند روز بعد از آنکه این شرکت اعلام کرد به این زودی ها نسخه ارتقا یافته ویندوز 10 را به بازار عرضه نخواهد کرد، در گزارشی که از این شرکت به بیرون درز کرد ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور گفت: با فرافکنی و بی تدبیری، منافع مردم حراست نمی شود و هر دستگاه باید در حیطه اختیارات و وظایف خود عمل کند و به افکار عمومی پاسخ دهد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار نمادهای بزرگ بورسی بزودی بازگشایی می شود .
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- علاوه بر اینکه عرق خارشتر شستشو دهنده کلیه ها ، سنگ شکن کلیه و مثانه و تقویت کننده کبد است ؛برای کاهش وزن و چاقی بدن نیز مورد استفاده قرار می گیرد،چون خاصیت مسهل و ملین دارد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- هیئت بازرسی در اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان لرستان مستقر است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- یک کارشناس مسائل غرب آسیا، در مورد تلاش ترک ها در ارتباط با نقش آفرینی در حل بحران سوریه، تصریح کرد: نقش ترک ها در گذشته نقش تخریبی داشتند ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- تمرین تیم ملی فوتبال ایران در غیاب پرسپولیسی ها که به تهران بازگشتند و همچنین مربیان ایرانی کادر فنی برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- بازیکن تیم ملی فوتبال علت بازگشتش از اردو به ایران را داشتن پیشنهاد خارجی از طرف یکی از تیم های عربی عنوان کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- دادستان تهران تهدیدهای دشمنان علیه ایران بعد از پیروزی انقلاب را به 6 دسته نظامی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- نخست وزیر رژیم صهیونیستی به اتهام دریافت هدایای غیر قانونی از برخی طرفدارانش مورد بازجویی قرار می گیرد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۸:۵۵    
خبرگزاری میزان- آیت الله انصاری شیرازی نه تنها کفش های شاگردانش را جفت می کرد و درس اخلاق عملی می داد، بلکه حتی از نگاه کردن به چهره طلاب و شاگردان هم اجتناب می ورزید.