سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۱:۴۵May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 8 دی 1395 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 31 فروردین 1395 میزان 31 اردیبهشت 1395 میزان 31 خرداد 1395 میزان 31 تیر 1395 میزان 31 مرداد 1395 میزان 31 شهریور 1395 میزان 30 مهر 1395 میزان 30 آبان 1395 میزان 30 آذر 1395 میزان 30 بهمن 1395 میزان 30 اسفند 1395 میزان 1 دی 1395 میزان 2 دی 1395 میزان 3 دی 1395 میزان 4 دی 1395 میزان 5 دی 1395 میزان 6 دی 1395 میزان 7 دی 1395 میزان 8 دی 1395 میزان 9 دی 1395 میزان 10 دی 1395 میزان 11 دی 1395 میزان 12 دی 1395 میزان 13 دی 1395 میزان 14 دی 1395 میزان 15 دی 1395 میزان 16 دی 1395 میزان 17 دی 1395 میزان 18 دی 1395 میزان 19 دی 1395 میزان 20 دی 1395 میزان 21 دی 1395 میزان 22 دی 1395 میزان 23 دی 1395 میزان 24 دی 1395 میزان 25 دی 1395 میزان 26 دی 1395 میزان 27 دی 1395 میزان 28 دی 1395 میزان 29 دی 1395 میزان 30 دی 1395 
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۰۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- دبیر اجرایی نخستین کنگره تاریخ معماری و شهرسازی خراسان رضوی از تمدید مهلت ارسال مقالات خبر داد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۰۶:۲۰    
خبرگزاری میزان- محقق و پژوهشگر قرآنی با اشاره به اینکه تقریبا سه هزار آیه قرآن به سبک قصه بیان شده است ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۰۵:۲۰    
خبرگزاری میزان- صباح محمدنجیب البرزنجی استاددانشگاه سلیمانیه عراق درکنفرانس بین المللی علوم انسانی ودینی؛ مبارزه باافراطگرایی گفت: اسلام دین علم است نه دین جهل ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۰۳:۴۵    
خبرگزاری میزان- مسعودی فر از صدور 540 فقره شناسنامه فنی ساختمان توسط شهرداری تبریز و ثبت بیش از 300 فقره قرارداد پیش فروش شده در دفاتر اسناد رسمی در راستای اجرای قانون پیش فروش ساختمان خبر داد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۲۱:۵۵    
خبرگزاری میزان- مدافع تیم فوتبال یوونتوس امیدوار است شکست تیمش در دیدار سوپرکاپ ایتالیا، تبدیل به نقطه عطفی برای این تیم شود.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۲۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- هافبک تیم فوتبال بارسلونا گفت: اگر می خواهیم در کورس قهرمانی لالیگا بمانیم، دیگر جایی برای شکست وجود ندارد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۱۸:۲۵    
خبرگزاری میزان- سفیر پیشین پاکستان در کابل و کارشناس مسائل افغانستان معقتد است هرگونه مذاکره و تلاش برای کمک به صلح و ثبات افغانستان، منهای ایران، به عنوان همسایه کلیدی این کشور و بازیگر مهم منطقه ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۱۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- جمشیدی رئیس سازمان تعزیرات حکومتی با صدور حکمی سید مرتضی مدنی فدکی را به سمت مدیرکل تعزیرات حکومتی استان هرمزگان منصوب کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۱۶:۲۵    
خبرگزاری میزان- استاد تاریخ و باستان شناس برجسته ایران با اشاره به نیم قرن تحقیق خود در خصوص کردها و منطقه غرب ایران، گفت: هیچ استانی به لحاظ تاریخی به پای کرمانشاه نمی رسد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۱۴:۳۵    
خبرگزاری میزان- در این ویدئو، خداحافظی غم انگیز کلاه قرمزی از مادرش دنیا فنی زاده را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۱۴:۳۰    
خبرگزاری میزان- عضو هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی به اظهارات مسئولان وزارت بهداشت درباره بدهی سازمان تامین اجتماعی به وزارت بهداشت و جدایی بخش درمان تامین اجتماعی واکنش نشان داد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۱۴:۲۰    
خبرگزاری میزان- در حال حاضر وضعیت در خاورمیانه بطور مشخص به نفع ایران است و حلب و موصل سمبل های مسلم کنترل و پیروزی ایرانی در صحنه های جنگ عراق و سوریه هستند و این تحول دارای عواقب راهبردی برای آینده ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۱۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- - یکی از روزنامه های پرشمارگان پاکستان روز چهارشنبه در گزارشی از نشست سه جانبه روز گذشته در مسکو درباره افغانستان نوشت ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۱۱:۵۵    
خبرگزاری میزان- چک برگه ای است که به موجب آن، صادر کننده به بانک دستور می دهد تا تمام یا بخشی از وجوهی که نزد بانک سپرده است را به دارنده چک پرداخت کند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۱۱:۵۵    
خبرگزاری میزان- سفر مدیرعامل بانک توسعه صادرات به استان خوزستان بازدید با استاندار این استان، حضور در شعبه جدید و در دست افتتاح این بانک در شهر اهواز بخشی از برنامه های صالح آبادی در خوزستان بود.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۱۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- مژده لواسانی تهیه کننده و مجری رادیو و تلویزیون با ارسال اثر به دبیرخانه دومین سوگواره عبرات، در این رویداد هنری-مذهبی شرکت کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۱۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- دکتر علی عباسی گفت: در هشت ماهه سال جاری 453 نفر در حوادث رانندگی جان خود را از دست دادند، که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با کاهش 10 درصدی مواجه بوده است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۱۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- سیاوش پور گفت: حماسه 9 دی نماد وحدت، استقلال، بصیرت و میثاق مردم ایران اسلامی با حفظ مواضع سیاسی با ولایت فقیه است،
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۱۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- روزنامه گاردین گزارش داده است که برخی از فرماندهان بدنام محلی افغانستان که توسط سازمان امنیت آمریکا پشتیبانی مالی می شوند، دست به نقض گسترده حقوق بشر می زنند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۰۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- قائم مقام وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه واحدهای باقمیانده در کشور به صورت متوسط 93 درصد پیشرفت فیزیکی داشته اند از اختصاص 2100 میلیارد تومان به پروژه های مسکن مهر خبر داد و گفت ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۰۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی گفت: هم اکنون 80 درصد از مواد غذایی مورد نیاز مردم از تولید داخلی تامین می شود این درحالی است که در سال اول فعالیت دولت تدبیر و امید این میزان 55 ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۰۶:۲۰    
خبرگزاری میزان- ارکستر موسیقی گل های نوین به سرپرستی رامبد لطیفی، رهبری ارکستر رضا مریوند و خوانندگی بابک بابایی آثار بزرگان موسیقی ایران را اجرا می کند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۰۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- حجت اشرف زاده خواننده موسیقی ایرانی با اجرای قطعات منتخب و پرطرفدار خود در سی و دومین جشنواره بین المللی موسیقی فجر حضور پیدا می کند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۰۵:۲۰    
خبرگزاری میزان- کتاب خاتم، برگزیده آثار نخستین جشنواره خاتم، دوشنبه 13 دی در شهر کتاب مرکزی رونمایی می شود.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۰۴:۳۵    
خبرگزاری میزان- یک روزنامه لبنانی، راز تیرگی روابط مصر و عربستان را گرایش ملک سلمان به جماعت اخوان المسلمین دانست.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۰۴:۲۵    
خبرگزاری میزان- ویروس آنفولانزا می تواند خودش را با میزبان های مختلف تطبیق دهد، در حالتی که این ویروس پرندگان را مبتلا کند، آنفولانزای پرندگان یا آنفولانزای مرغی نامیده می شود.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۰۴:۰۵    
خبرگزاری میزان- سومین دوره جشنواره ملی شکوه شکیبایی پیرامون زندگی و ابعاد مختلف شخصیت مادر عاشورا و اسوه استقامت و شجاعت، حضرت زینب(س) برگزار می شود.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۰۳:۲۵    
خبرگزاری میزان- دادستانی آلمان اعلام کرد؛ پلیس این کشور یک تبعه تونس را دستگیر کرده که احتمالا در حمله هفته گذشته به یک بازار سال نو میلادی در برلین نقش داشته است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۰۲:۵۰    
خبرگزاری میزان- اداره کل ثبت احوال هرمزگان به مناسبت هفته ثبت احوال و در آستانه دهم دی ماه سالروز ولادت ناصر عبدالهی هنرمند فقید هرمزگانی از سند هویتی وی با حضور جمعی از مسئولان استان از جمله امام ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۰۲:۴۵    
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای با تأکید بر لزوم ارتقاء جذابیت های حمل و نقل عمومی، تأمین ناوگان مطمئن ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۰۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- کمپانی RenovaCare محصولی را ارائه کرده است که یک افسانه علمی را به واقعیت علمی تبدیل می کند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۳:۳۵    
خبرگزاری میزان- مهندسان سازمان فضای آمریکا (ناسا) تونل بادی فراصوتی برای پرتاب پیشرفته و پرقدرت فضاپیماها به فضا را آزمایش می کنند،با پیشرفت و به راه اندازی این تونل بادی ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در زمینه وضعیت اصولگرایان برای انتخابات آتی گفت: تمامش تلاش معطوف به وحدت نظر و عمل است و یکی از نمادهای این وحدت جبهه مردمی نیروهای انقلابی است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۲:۱۰    
خبرگزاری میزان- آیت الله جوادی آملی گفت: امیرالمومنین(ع) فرمود ما پناه می بریم به خدا از اینکه عقل یک جامعه تعطیل بشود، پس عقل هم باید زنده باشد هم بیدار و یقظان باشد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- نتایج یک مطالعه نشان می دهد که استفاده از میزهای ایستاده و بدون صندلی در ادارات سبب کاهش ناراحتی بدنی کارکنان شده و همچنین میزان بازدهی کار را تا 50 درصد افزایش می دهد ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۸:۴۰    
خبرگزاری میزان- بهرام جمالی مدیرعامل انجمن موسیقی ایران از ششمین جشنواره موسیقی کلاسیک تا معاصر به دبیری علیرضا مشایخی و فریماه قوام صدری بازدید کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۵:۵۰    
خبرگزاری میزان- معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: چهارمین دوره مسابقات قهرمانی دانشجویان جامع علمی کاربردی کشور از 11 دی ماه تا 10 اسفند ماه برگزار می شود.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۵:۱۵    
خبرگزاری میزان- ده ها شرکت و واحد تولیدی حمل و نقل عمومی و شهری از 14 الی 17 دی ماه در تهران گردهم می آیند تا ضمن عرضه و ارائه جدید ترین تولیدات و توانمندی های خود در حوزه های مختلف صنعت حمل و نقل ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۵:۱۵    
خبرگزاری میزان- مدیرکل آموزش و پرورش تهران تاکید کرد که هیچ محدودیت مالی برای تامین سیستم گرمایشی مدارس پایتخت وجود ندارد و در این رابطه مشکل خاصی مطرح نیست.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۴:۵۰    
خبرگزاری میزان- مدیر کل امور دانشجویی دانشگاه آزاد گفت: نتیجه نهایی درخواست نقل و انتقالات دانشجویان دانشگاه آزاد تا 25 دی ماه در سایت منادا اعلام می شود.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۴:۰۵    
خبرگزاری میزان- ثبت نام دوره جدید اعزام های عتبات عالیات دانشجویان از امروز در پایگاه اینترنتی سازمان حج و زیارت آغاز شده است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۳:۴۵    
خبرگزاری میزان- عضو انجمن متخصصین دندانپزشکی ترمیمی ایران، نسبت به تشخیص درد دندان ناشی از بروز حساسیت عاجی هشدار داد و گفت: 40 درصد بزرگسالان از این مشکل رنج می برند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- رئیس سابق سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: در 10 سال اخیر، روزانه 8 پروژه آموزشی و پرورشی به بهره برداری رسیده است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۰۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- بیانات منتشرنشده رهبرمعظم انقلاب در دیدار فرماندهان سپاه درباره نصرت الهی به حضرت موسی و راهکار مواجهه کشور بامشکلات را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۰۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- فوق ستاره تیم فوتبال رئال مادرید گفت: شک کردن به توانایی هایی که دارم کم لطفی بزرگی در حق من است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۰۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- معاون وزیر راه وشهرسازی،گفت:اگرمسکن مهردردولت قبل 30تا35 درصدپیشرفت فیزیکی داشت، امروزدرصدپیشرفت این طرح به 90وحتی100درصدرسیده که نشانگرآن است که بیشترین هزینه در دولت یازدهم انجام ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۰۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- ستاره کامرونی پیشین تیم های فوتبال بارسلونا و اینتر به شیوه ای جالب از سرمربی پیشین کهکشانی ها قدردانی کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۰۷:۴۰    
خبرگزاری میزان- اگر قادر باشید با کاشت وسیله ای در مغز خود، حافظه و هوش خود را تقویت کنید؟ حاضر به انجام چنین کاری خواهید بود یک محقق آمریکایی موفق به ساخت یک پروتز شده است که در مغز کاشته می شود و ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۰۷:۰۰    
خبرگزاری میزان- مدیر برنامه های مهاجم فرانسوی تیم فوتبال منچستریونایتد از احتمال جدایی این بازیکن خبر داد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۰۶:۵۰    
خبرگزاری میزان- یک کارشناس طب سنتی عوامل بروز سردرد از منظر طب سنتی را تشریح کرد و گرسنگی را از مهمترین عوامل دانست.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۰۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- مدافع میانی تیم فوتبال اینتراخت فرانکفورت گفت: فعلاً روی بازی در اینتراخت تمرکز دارم چون انجام کاری جز این اشتباه است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۰۵:۵۵    
خبرگزاری میزان- مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در واکنش به تهدید ترکمنستان برای قطع گاز ایران گفت: اجازه به وجود آمدن بحران در استان های شمالی کشور را نخواهیم داد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۰۵:۴۵    
خبرگزاری میزان- جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: حماسه عظیم نهم دی سال 88، متعلق به همه آحاد مردم و یک حرکت ملی و حماسی ملت بود.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۰۵:۳۵    
خبرگزاری میزان- از جنگل های آمازون به عنوان بزرگترین میراث طبیعی جهان یاد می شود و برخی آن را ریه های کره زمین می نامند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۰۵:۲۰    
خبرگزاری میزان- مدافع تیم فوتبال بنفیکا قرارداد خود را با این تیم تمدید کرد تا شانس منچستریونایتد برای جذب او کمرنگ شود.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۰۵:۱۵    
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان دامپزشکی کشور گفت: در برنامه ششم توسعه و براساس تصویب مجلس شورای اسلامی دولت موظف شده که بهای واکسیناسیون دامداران را تامین کند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۰۵:۰۵    
خبرگزاری میزان- آیت الله مکارم شیرازی گفت: این حاکمان در حلب شکست خورده و به نحوی باید جبران نموده و آبروی خود را جمع می کردند ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۰۵:۰۰    
خبرگزاری میزان- سید مهدی قویدل از کاهش 6.7درصدی ورودی به زندان شهرستان زرند درهشت ماه ابتدای سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: کاهش جمعیت کیفری زندان از اولویت های این دادستانی است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۰۴:۴۵    
خبرگزاری میزان- محققان دانشگاه تافتس آمریکا با استفاده از پروتئین ابریشم، مواد جدیدی ساختند که می توان عملکردهای زیستی، شیمیایی یا نوری آن ها را برنامه ریزی کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۰۴:۳۰    
خبرگزاری میزان- اسطوره فوتبال آرژانتین پیش از رویارویی تیم محبوب خود و مدافع عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا در مرحله یک هشتم نهایی این رقابت ها، آرزوی جالبی داشت.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۰۴:۰۵    
خبرگزاری میزان- مهیار طریحی نوازنده ی سنتور بعد از دو دهه فعالیتِ حرفه ای در عرصه ی موسیقی، آلبوم کلاژ را در حوزه سنتورنوازی معاصر منتشر کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۰۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال بارسلونا هنوز تصمیمی برای آینده اش در این تیم نگرفته است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۰۲:۵۰    
خبرگزاری میزان- چهارمین یادواره بزرگداشت شهدای قرآنی با عنوان سوره های سرخ فردا شب با حضور خانواده های معظم شهدا و جامعه قرآنی کشور در فرهنگسرای بهمن تهران برگزار می شود.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۰۲:۴۵    
خبرگزاری میزان- وزیر گردشگری آذربایجان با اشاره به تصمیم این کشور برای جذب گردشگران ایرانی گفت: از 10 ژانویه 2017، شهروندان ایرانی می توانند3 روزه روادید سفر به این کشور را دریافت کنند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۰۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- آیت الله سبحانی با تأکید بر اینکه عالم باید به آنچه می گوید، عمل کند، گفت: اگر عمل نباشد، مسلما وجود این عالم مناسب نخواهد بود؛ چراکه مردم می گویند اگر این سخن حق بود ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۰۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- مسئولان باشگاه چلسی مبلغی نجومی برای جذب هافبک 20 ساله ساحل عاجی آتالانتا پیشنهاد دادند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۰۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- آیین اختتامیه سومین جایزه بزرگ مرگ بر آمریکا فردا با برپایی نمایشگاه و معرفی برگزیدگان در حوزه هنری برگزار می شود.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۰۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دبیر و اعضای هیات علمی یازدهمین جشنواره شعر فجر منصوب شدند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۰۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی از ایجاد بازار تخصصی بذر خبر داد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۰۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- عضو هیأت مدیره انجمن ماهی شناسی کشور از توصیف و ثبت یک گونه جدید ماهی کور در استان خوزستان خبر داد و گفت ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۰۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- احمد فاضلیان گفت: حضور حداکثری مردم در حماسه 9 دی، تیر خلاصی بر فتنه بود. اهمیت فتنه 88 زمانی خود را نشان می دهد که ما بدانیم این فتنه، خطرناکترین تجربه ای بود که پس از انقلاب داشتیم.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۰۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- اسامی نامزدهای پنج بخش تلویزیونی ، نماهنگ ، فیلم ما ، پوستر و تیزر و نقد و مقالات سینمایی و لوح نگار هفتمین جشنواره مردمی فیلم عمار اعلام شد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۰۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- کمیته انضباطی فدراسیون قطر 6 بازیکن متخلف در قراردادشان را 6 ماه محروم کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۰۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- فدراسیون جهانی فوتبال به مجازات باشگاه های بدهکار عربستانی ادامه می دهد و این بار باشگاه الشباب را از خرید بازیکن جدید محروم کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۰۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- حجت الاسلام والمسلمین بهرامی گفت: مشکلات ما نه با چراغ سبز نشان دادن به دشمنان بلکه با تبعیت از ائمه و تقواپیشگی حل خواهد شد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۲۳:۵۰    
خبرگزاری میزان- شب شعر بزرگ انقلاب در حاشیه برگزاری ششمین جشنواره بین المللی شعر انقلاب شب گذشته با حضور شاعران پیش کسوت و جوان از سراسر کشور در شهر شیراز برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۲۳:۵۰    
خبرگزاری میزان- نمی شد که در خردادماه گاز گرفتگی رخ داده باشد، تحقیقات را آغاز کردیم تا اینکه نظریه پزشکی قانونی به دستمان رسید.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۲۳:۴۵    
خبرگزاری میزان- وزیر کشور افغانستان در دیدار با نیروی ویژه پلیس در کابل با قدردانی از عملکرد آنان اعلام کرد که در 9 ماه گذشته 420 تن از فرماندهان گروه طالبان در مناطق مختلف این کشور کشته شدند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۲۳:۴۰    
خبرگزاری میزان- استاندار خوزستان با بیان اینکه رشد مالیاتی این استان در بودجه سال 96 به کمترین میزان در کشور تعیین شده است ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۲۳:۳۵    
خبرگزاری میزان- محقان طی یک پژوهش جدید دریافتند که روش های ویرایش ژنتیک می تواند سبب منقرض شدن نسل نوابغ شود.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۲۳:۳۰    
خبرگزاری میزان- خسروی وفا گفت: اقدامات فرهنگی که با محوریت معاونت فرهنگی قوه قضائیه در سطح دادگستری های سراسر کشور در حال اجرا است نقش موثری در پیشبرد اهداف عالی نظام و قوه قضائیه خواهد داشت.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۲۳:۲۰    
خبرگزاری میزان- چندین گروه شهرک نشین صهیونیست وارد محوطه ها و صحن های مسجد الاقصی شدند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۲۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- رئیس هیات عامل ایمیدرو اعلام کرد: دو طرح الکترود گرافیتی و آلومینیوم جاجرم با استفاده از تامین اعتبار از سوی کشورهای آلمان و چین وارد مرحله اجرایی شده است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۲۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- گروه تروریستی داعش مدعی شده است که بر اثر انفجار 5 بسته بمبگذاری شده در شرق بغداد چندین نفر کشته و زخمی شده است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۲۲:۵۰    
خبرگزاری میزان- وزیر ارتباطات در دومین روز برگزاری یازدهمین کمیسیون مشترک ایران- آذربایجان با وزیر ارتباطات و فناوری های عالی آذربایجان دیدار و گفت وگو کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۲۲:۴۵    
خبرگزاری میزان- خانواده مرحوم هادی نوروزی دچار سانحه تصادف شدند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۲۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- آیین اربعین شهید یدالله قاسم زاده نهم دی ماه ساعت 14 در مسجد النبی برگزار می شود.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۲۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- جان کری وزیر خارجه آمریکا گفت: تشکیل کشور مستقل فلسطینی تنها راه حل سازش میان فلسطینی ها و اسرائیلی هاست.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۲۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- محمودی در چهارمین شورای استانی پیشگیری از وقوع جرم لرستان گفت: پیشگیری از وقوع جرم از بدیهیات و یکی از اهداف بعثت انبیاء(ص) است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۲۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- نارندرا مودی نخست وزیر هند با دفاع از مبارزه دولت با پول سیاه اظهار کرد این اقدام دولت باعث نابودی تروریسم و مافیای مواد مخدر در هند شده است .
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- خادم الشریعه با رتبه چهارمی به کار خود در مسابقات شطرنج سریع و برق آسای قهرمانی جهان پایان داد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به بهانه برگزاری کنفرانس بین المللی صلح در پاریس از یهودیان فرانسه خواست تا این کشور را ترک و به فلسطین اشغالی مهاجرت کنند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۲۱:۵۵    
خبرگزاری میزان- حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای گفت: آقای هاشمی رفسنجانی، بعد از انتخابات 88 به نقل از آقای ری شهری ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۲۱:۵۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم ملی فوتبال ایران می گوید انتخاب تیم ایران به عنوان بهترین تیم آسیا از سوی فیفا در رده بندی جهانی و مجله فرانس فوتبال باعث افتخار است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۲۱:۵۰    
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۲۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- مهلت ثبت اطلاعات به منظور عودت وجوه پرداختی آزمون های کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی تا روز دوشنبه، 13 دی ماه تمدید شد.