جمعه ۰۴ خردادساعت ۰۴:۲۹May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای شیعه نیوز 3 اسفند 1395 - shia-news.com

شیعه نیوز 29 اسفند 1393 شیعه نیوز 29 اسفند 1394 شیعه نیوز 31 فروردین 1395 شیعه نیوز 31 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 31 خرداد 1395 شیعه نیوز 31 تیر 1395 شیعه نیوز 31 مرداد 1395 شیعه نیوز 31 شهریور 1395 شیعه نیوز 30 مهر 1395 شیعه نیوز 30 آبان 1395 شیعه نیوز 30 آذر 1395 شیعه نیوز 30 دی 1395 شیعه نیوز 30 بهمن 1395 شیعه نیوز 1 اسفند 1395 شیعه نیوز 2 اسفند 1395 شیعه نیوز 3 اسفند 1395 شیعه نیوز 4 اسفند 1395 شیعه نیوز 5 اسفند 1395 شیعه نیوز 6 اسفند 1395 شیعه نیوز 7 اسفند 1395 شیعه نیوز 8 اسفند 1395 شیعه نیوز 9 اسفند 1395 شیعه نیوز 10 اسفند 1395 شیعه نیوز 11 اسفند 1395 شیعه نیوز 12 اسفند 1395 شیعه نیوز 13 اسفند 1395 شیعه نیوز 14 اسفند 1395 شیعه نیوز 15 اسفند 1395 شیعه نیوز 16 اسفند 1395 شیعه نیوز 17 اسفند 1395 شیعه نیوز 18 اسفند 1395 شیعه نیوز 19 اسفند 1395 شیعه نیوز 20 اسفند 1395 شیعه نیوز 21 اسفند 1395 شیعه نیوز 22 اسفند 1395 شیعه نیوز 23 اسفند 1395 شیعه نیوز 24 اسفند 1395 شیعه نیوز 25 اسفند 1395 شیعه نیوز 26 اسفند 1395 شیعه نیوز 27 اسفند 1395 شیعه نیوز 28 اسفند 1395 شیعه نیوز 29 اسفند 1395 شیعه نیوز 30 اسفند 1395 
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۹:۲۷    
گزارشگر ویژه سازمان ملل روایت های دلخراشی را پس از پایان سفرش به بنگلادش در مورد پناهندگان روهینگیایی بیان می کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۰۹:۲۷    
یک منبع امنیتی عراق از دستگیری سرکرده انتحاری های فرودگاه موصل خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۵:۳۹    
کارشناس سیاسی سعودی مدعی شد عربستان موشکی در اختیار دارد که قادر است نصف تهران را تخریب کند و ایران به دلیل دانستن این موضوع، عربستان را هدف حملۀ موشکی قرار نمی دهد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۴:۳۹    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به پایداری جو کشور طی دو روز آینده، از ورورد سامانه بارشی جدید از روز پنجشنبه خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۴:۰۶    
قاضی خدابخشی از کشف بیش از 2 هزار بطری مشروبات الکلی در غرب مشهد خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۳:۰۶    
سرپرست سازمان حج و زیارت گفت: اگر عربستان خواسته های منطقی ایران را در مذاکرات بپذیرد اعزام حجاج ایرانی به سرزمین وحی از سر گرفته خواهد شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۲:۴۲    
رئیس پلیس فتا استان خوزستان گفت: برخی افراد سودجو در شبکه های اجتماعی و کانال ها اقدام به تبلیغ پیش فروش بلیط مسافرت های نوروزی کرده اند که این تبلیغات کذب بوده و بیشتر برای به دام انداختن شهروندان و ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۱:۵۱    
آستان مقدس حسینی با هدف مقابله با پدیده الحاد و دین گریزی و جلوگیری از رواج این پدیده، دوره هایی را در سطح دانشگاه های عراق برگزار می کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۱:۵۱    
گروه غیر انتفاعی موسوم به جت پک (Jetpac) در ناحیه نیوانگلند آمریکا تلاش دارد با ثبت نام از کاندیداهای مسلمان و آموزش به آن ها، حضور مسلمانان را در عرصه سیاست این کشور تقویت کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۱:۰۳    
مراسم ازدواج 600 زوج مشهدی به همت سازمان فرهنگی و معاونت امداد مستضعفان آستان قدس رضوی در رواق شیخ حرعاملی حرم مطهر امام رضا(علیه السلام) برگزار شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۰:۵۷    
ترکیه اعلام کرد که مواد غذایی برای کمک به مسلمانان روهینگیا در میانمار ارسال کرده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۰:۵۷    
اجساد 74 مهاجر آفریقایی غرق شده در دریای مدیترانه که عازم اروپا بودند در سواحل غرب طرابلس کشف شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۰:۵۱    
اخیرا روشی برای تعیین سن و سال تولد به میلادی با کمک عدد مجموع سوره های قرآن(114) در شبکه های اجتماعی رواج یافته است که از آن به عنوان اعجاز عددی جدید کلام وحی یاد می شود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۰۹:۴۲    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تهران گفت: براثر انفجار شدید یک منزل مسکونی در خیابان خلیج 3 ساختمان به صورت کامل تخریب شد و تاکنون 2 نفر زنده از زیر آوار خارج شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۰۹:۲۷    
اعضای کلیساهای شهر لنسینگ شرقی در آمریکا روز گذشته با شرکت در یک مراسم دعای میان ادیانی، حمایت شان را از مسلمانان و پناهندگان این کشور اعلام کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۰۹:۱۸    
فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: فرد متهم به 100 فقره کلاهبرداری در شهرهای مختلف کشور در مشهد دستگیر شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۷:۰۲    
در پی تهدید یک جلسه مربوط به مسلمانان در کارولینای شمالی، پلیس فدرال آمریکا وارد این پرونده شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۶:۴۷    
هزاران بحرینی امروز در مراسم تشییع پیکر عبدالله العجوز جوان 21 ساله ای که به ضرب گلوله نیروهای دولتی به شهادت رسید، شرکت کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۶:۳۸    
خطبه فدکیه حضرت زهرا سلام الله علیها در ایام فاطمیه در آستان حضرت معصومه سلام الله علیها با حضور اساتید برجسته حوزه ویژه بانوان تشریح می شود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۶:۳۵    
مدیر جامعه الزهرا(سلام الله علیها) در احکام جداگانه، مدیر کل دفتر مدیر، سرپرست اداره کل هماهنگی امور طلاب غیر ایرانی و سرپرست معاونت اداری مالی جامعه الزهرا را منصوب کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۶:۳۲    
مرحوم کاشف الغطا پس از تحقیق گسترده و فراوان برای رسیدن به یک نظر واحد در تلاش بود؛ وی مادری عالمه و متدین داشته که در خواب حضرت زهرا(سلام الله علیها) را با حال نگران و چونان غضب می بیند...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۶:۲۹    
اسقف ساکو گفت: سیاست غرب بر اساس منافع و مصالح است در صورتی که اگر بر اساس انسانیت و پیشرفت بشریت بود، این جنگ ها و کشتارها تا کنون تمام شده بود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۶:۲۳    
بازیگر مسلمان آمریکایی که امسال به خاطر بازی در فیلم مهتاب نامزد جایزه اسکار شده، در صحبت با خبرنگاران به حضور پررنگ اسلام هراسی در جامعه آمریکا صحه گذاشت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۶:۲۰    
فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی از شهادت یکی از ماموران مرزبانی در حادثه ریزش بهمن خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۶:۰۵    
"ارشان" کودک سه ساله ای است که سوم آذر ماه سال جاری در یکی از مهدهای کودک تهران بر اثر رفتار خشن مربی دچار شکستگی استخوان ترقوه شد، حادثه ای که پرونده آن در بهزیستی به عنوان کودک آزاری باز شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۵:۵۳    
نبیه بری گفت: کشورهای اسلامی در پاسخ به اقدام آمریکا مبنی بر حمایت از انتقال سفارتخانه صهیونیست ها به سرزمین های اشغالی، سفارتخانه های خود را در واشنگتن تعطیل کنند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۵:۵۰    
طرح توسعه فضای حرم امام حسین (علیه السلام) از سال گذشته توسط ستاد بازسازی عتبات عالیات آغاز شده که تا به امروز 50 درصد از مقاوم سازی و لاغرسازی بناهای تاریخی این حرم به اتمام رسیده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۵:۴۱    
سازمان ملل در گزارشی اعلام کرد در دادگاه برگزار شده برای پسر معمر قذافی و چند تن دیگر استانداردهای یک دادگاه عادلانه رعایت نشده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۴:۵۹    
مرد شیطان صفت که با عنوان پلیس مخفی کودکان را فریب داده و مورد آزار و اذیت قرار می داد، شناسایی و دستگیر شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۴:۳۲    
رئیس سازمان بهزیستی کشور ضمن بیان آنکه عیدی مستمری بگیران این سازمان امسال مستقیما از سوی وزارت رفاه پرداخت خواهد شد ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۴:۲۹    
دادستان عمومی و انقلاب زاهدان از کشته شدن شرور معروف منطقه خاش در جریان درگیری مسلحانه با ماموران انتظامی خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۴:۲۹    
سخنگوی احرار الشام اعلام کرد که 5 گروه تروریستی در غرب استان حماه عملیاتی را علیه ارتش سوریه آغاز کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۳:۵۹    
وزیر اطلاعات گفت: دشمن از هر حربه ای از جمله جلیقه انفجاری ساخت بمب و بمب گذاری خودرو استفاده کرد ولی همه اینها خنثی شد همه این اقدامات برای خنثی کردن توطئه های دشمنان نتیجه لطف خداوند است و ما همه ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۳:۵۳    
مقامات پاکستان اعلام کردند، حمله انتحاری به یک ساختمان دادگاه در این کشور دست کم چهار کشته برجای گذاشت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۳:۵۰    
رویترز: نامزد پیشتاز انتخابات ریاست جمهوری فرانسه حاضر نشد برای دیدار با مفتی اعظم لبنان حجاب را رعایت کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۳:۲۹    
به گزارش شیعه نیوز ، فیض، فیلسوف و عرفان پژوه در همایش هانری کربن با ترجمه نامه این استاد فرانسوی گفت ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۳:۲۳    
رهبر جریان صدر عراق طرحی 29 بندی را برای مدیریت این کشور پس از مرحله آزادسازی موصل و بیرون راندن داعش از کشور ارائه کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۳:۰۲    
یک دختربچه سوری که در زیر آوار بمباران دیشب شهر دمشق مدفون شده بود به طرز معجزه آسایی نجات یافت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۲:۵۳    
شهروند سوری اهل فوعه و کفریا گفت: بار دیگر خدعه و مکر سازمان ملل متحد و سازمان های حقوق بشری وابسته به آن آشکار شد و شرایط بیمارستان فوعه کفریا در حدی است که به پایان خط رسیده و بسیاری از بیماران به ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۲:۴۷    
مقامات ولایت ننگرهار افغانستان اعلام کردند که نظامیان این ولایت به دنبال حملات خمپاره ای پاکستان به حالت آماده باش درآمده اند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۲:۳۸    
در تازه ترین موج حملات از زمان ریاست جمهوری ترامپ در یک ماه گذشته، 11 مرکز یهودی در سراسر آمریکا تهدیدات بمب گذاری دریافت کرده اند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۲:۲۰    
با داعش حدود 300 متر فاصله داشتیم. پرچم داعش را واضح می دیدیم.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۲:۱۴    
خبرگزاری رویترز موضع گیری مشترک عربستان و اسرائیل علیه ایران را یک جبهه متحد بالقوه نامید که با حمایت ترکیه توأم بوده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۲:۰۸    
رئیس شورای اداری مرکز کتب و اسناد ملی مصر از پایان مرمت نسخه قرآن تاریخی سیده نفیسه در این کشور خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۱:۴۷    
دبیرکل حزب الله لبنان در گفت و گو با خبرگزاری صدا و سیما اعلام کرد جنگ در سوریه با گروه های تروریست نیست، بلکه جنگ با بسیاری از کشورهای جهان از جمله آمریکا و کشورهای غربی است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۱:۴۱    
وزیر خارجه عربستان به یک روزنامه آلمانی گفت که کشورش و دیگر کشورهای حاشیه خلیج فارس آمادگی دارند تا نیروهای زمینی خود را در سوریه و در کنار نیروهای آمریکایی به کار گیرند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۱:۳۲    
دیده بان حقوق بشر سوریه اعلام کرد که داعش کنترل مناطق استراتژیکی در نزدیکی جولان و در مثلث مرزی سوریه، اردن و اسرائیل را به دست گرفته است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۱:۲۰    
ارتش عراق در بیانیه ای اعلام کرد، نیروهای عراقی در پیشروی استراتژیک بعد از طرد داعش از یک روستا همزمان با آغاز سومین روز عملیات به ورودی های پادگان الغزلانی و اطراف فرودگاه موصل رسیدند ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۱:۱۱    
رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از شناسایی و دستگیری فردی که چهار میلیارد و 500 میلیون تومان از شرکت سابق خود کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۱:۰۸    
مفتی ایالت 'پرلیس' مالزی با سیاسی خواندن اقدام برای اصلاح قانون دادگاه شریعت (صلاحیت کیفری)، گفت که مالزی در این زمان نیازی به انجام این اصلاحات ندارد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۱:۰۲    
منابع محلی از شنیده شدن صدای چند انفجار در نزدیکی یک دادگاه محلی در منطقه چهارسده ولایت پختونخواه پاکستان خبر دادند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۰:۵۹    
طبق قانون مصوب سال 92 در مواردی که دادگاه تعیین می کند فرزند خوانده می تواند با سرپرست خود ازدواج کند، اما این قانون مخالفان زیادی دارد و مسئولان ذیربط باید هر چه زودتر درصدد اصلاح آن برآیند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۰:۵۶    
بیش از یکصد نفر از کارگران مهاجر در آمریکا به دلیل مشارکت در تظاهرات روز بدون مهاجر علیه سیاست های مهاجرتی رئیس جمهوری آمریکا اخراج و بیکار شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۰:۴۷    
بعد از اینکه داعش مسئولیت حمله انتحاری در زیارتگاه لال شهباز قلندر واقع در ایالت سند را پذیرفت بخش مبارزه با تروریسم پلیس درباره نفوذ این گروه در ایالت سند هشدار داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۰:۲۹    
روز گذشته مراسم بزرگداشت جمعی از شهدای تیپ نهم بسیج مردمی که به تازگی در تکریت به شهادت رسیده اند، در کربلا برگزار شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۰:۱۷    
ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین شهادت عبد الله حسین جوان 21 ساله بحرینی را تسلیت گفت و آن را جنایت تازه ای دانست که به شناسنامه سرشار از جنایت رژیم آل خلیفه افزوده می شود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۹:۴۷    
سخنگوی نیروی انتظامی از رصد فضای مجازی و حقیقی در آستانه چهارشنبه پایانی سال برای برخورد با هرگونه حرکات مخاطره آمیز در این شب خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۹:۳۲    
مقامات پلیس استرالیا از سقوط یه فروند هواپیما در مرکز خرید نزدیک فرودگاه شهر ملبورن و وقوع آتش سوزی گسترده در این منطقه خبر دادند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۹:۱۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه ترکیه در اظهاراتی گستاخانه، از سخنان همتای ایرانی خود انتقاد کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۹:۰۲    
وزارت دفاع روسیه از کشته شدن 4 نظامی روس و زخمی شدن 2 نفر دیگر در انفجار خودروی آنها در حالی که عازم حمص سوریه بودند خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۸:۴۷    
یک مسئول استان تعز از اقدام سرویس جاسوسی عربستان در شعله ور کردن آتش فتنه طائفه ای در این استان خبر داد و گفت ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۸:۴۱    
حمله مسلحانه شبانه به یک قهوه خانه در محله فاتح عمر چاووش استانبول ترکیه موجب زخمی شدن پنج نفر شد.