جمعه ۰۴ خردادساعت ۰۴:۵۹May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای شیعه نیوز 11 اسفند 1395 - shia-news.com

شیعه نیوز 29 اسفند 1393 شیعه نیوز 29 اسفند 1394 شیعه نیوز 31 فروردین 1395 شیعه نیوز 31 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 31 خرداد 1395 شیعه نیوز 31 تیر 1395 شیعه نیوز 31 مرداد 1395 شیعه نیوز 31 شهریور 1395 شیعه نیوز 30 مهر 1395 شیعه نیوز 30 آبان 1395 شیعه نیوز 30 آذر 1395 شیعه نیوز 30 دی 1395 شیعه نیوز 30 بهمن 1395 شیعه نیوز 1 اسفند 1395 شیعه نیوز 2 اسفند 1395 شیعه نیوز 3 اسفند 1395 شیعه نیوز 4 اسفند 1395 شیعه نیوز 5 اسفند 1395 شیعه نیوز 6 اسفند 1395 شیعه نیوز 7 اسفند 1395 شیعه نیوز 8 اسفند 1395 شیعه نیوز 9 اسفند 1395 شیعه نیوز 10 اسفند 1395 شیعه نیوز 11 اسفند 1395 شیعه نیوز 12 اسفند 1395 شیعه نیوز 13 اسفند 1395 شیعه نیوز 14 اسفند 1395 شیعه نیوز 15 اسفند 1395 شیعه نیوز 16 اسفند 1395 شیعه نیوز 17 اسفند 1395 شیعه نیوز 18 اسفند 1395 شیعه نیوز 19 اسفند 1395 شیعه نیوز 20 اسفند 1395 شیعه نیوز 21 اسفند 1395 شیعه نیوز 22 اسفند 1395 شیعه نیوز 23 اسفند 1395 شیعه نیوز 24 اسفند 1395 شیعه نیوز 25 اسفند 1395 شیعه نیوز 26 اسفند 1395 شیعه نیوز 27 اسفند 1395 شیعه نیوز 28 اسفند 1395 شیعه نیوز 29 اسفند 1395 شیعه نیوز 30 اسفند 1395 
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۷:۲۲    
دوگین که مدت ها پیش زوال و نابودی هژمونی لیبرال غربی را پیش بینی کرده بود، معتقد بود که روی کار آمدن ترامپ در آمریکا مسیر تاریخ جهان را تغییر خواهد داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۷:۱۶    
دولت های زیادی در ایالات متحده به این نتیجه رسیده اند که گرفتن یک دهکده از ایران به معنای از بین رفتن دهکده جهانی خواهد بود ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۷:۱۳    
رویکرد دو گانه اردوغان سبب شده تا بسیاری او را متقلبی بدانند که به واسطه این دوگانگی اعتماد همتای روسی اش، ولادیمیر پوتین را از دست بدهد بدون این که اعتماد رئیس جمهوری امریکا را هم کسب کرده باشد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۵:۲۳    
کتابخانه ای در بوسنی با همکاری ترکیه قصد مرمت و دیجیتالی ساختن نسخ خطی مربوط به دوره عثمانی را دارد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۵:۱۴    
گزارشگر شبکه تلویزیونی روسیه در برنامه معرفی مساجد انگلیس، منچستر را به عنوان شهر مساجد توصیف کرد که آسمان آن پر از مناره های بلند است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۵:۱۱    
دانشگاه بین المللی اسلامی مالزی دیروز، 10 اسفندماه، بدون توجه به خیانت های شاه سعودی در حق امت اسلام و حمایت وی از جنایات تکفیری ها، دکترای افتخاری این دانشگاه را به وی اعطا کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۵:۰۸    
فریده کریم، بازیگر الجزایری پس از تشرف به حج دید جدیدی نسبت به حجاب پیدا کرده و معتقد است که رعایت این فریضه اسلامی از راه های رسیدن به بهشت است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۵:۰۵    
افسر مسلمان لشکر پیاده نظام در پایگاه شکاری لوییس مک کرود در نزدیکی شهر تاکوما در واشنگتن به عنوان افسر امور دینی 14 هزار نظامی مسیحی انتصاب شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۴:۵۶    
منابع خبری در افغانستان روز چهارشنبه گزارش دادند که گروه طالبان از شامگاه سه شنبه به مناطقی از استان بغلان از استان های واقع در شمال پایتخت حمله کردند و بعدازظهر روز چهارشنبه دو شهرستان این استان را ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۱:۵۳    
عصر روز دوشنبه خیابان ویلدستون شهر لندن، شاهد شهادت یک جوان شیعه بود که هدف حمله فردی ناشناس قرار گرفت و با تحمل سه ضربه چاقو به شدت مجروح و پس از انتقال به بیمارستان به شهادت رسید.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۱:۰۲    
یک مسئول کرد عراقی از کشف کاخ یکی از پادشاهان آشور حاوی گنجینه و آثار باستانی زیر مقبره یونس پیامبر (علیه السلام) در شرق موصل خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۰:۲۰    
شیعه نیوز: براساس آنچه در برخی از منابع دعا به آن اشاره شده، دعاهایی منسوب به حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) وجود دارد که بر این اساس خواندن بخشی از این دعاها برای هر یک از روزهای هفته مورد سفارش ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۰۹:۳۸    
کشیشی در انگلستان به منظور کمک به مسلمانان، زمینی در مجاورت کلیسایی در شهر بکونزفیلد را برای مسجدسازی به مسلمانان می فروشد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۰۹:۳۵    
امینه محمد امروز پست جدید خود را به عنوان معاون دبیرکل سازمان ملل برعهده گرفت تا نخستین زن مسلمان برای انتصاب در این پست باشد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۰۹:۰۲    
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری دو نفر از عاملان تیراندازی به مأموران پلیس خبر داد و گفت: متهمان سابقه چندین مورد شرارت داشته اند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۰۸:۵۹    
ماشین مدل بالا و لباس های شیک مرد میانسال باعث شد دختر جوان فریب پیشنهاد ازدواج او را بخورد و مورد آزار و اذیت قرار گیرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۶:۴۱    
رسانه های داخلی سوریه با اشاره به کشف گور دسته جمعی نیروهای ارتش آزاد سوریه در زمین کشاورزی در روستای سکیک در استان ادلب اعلام کردند که این افراد پس از آنکه توسط نیروهای گروه تروریستی جند الاقصی در ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۶:۳۸    
وزیر بهداشت با اشاره به اینکه مهمترین عوامل خطر در بروز بیماری های غیرواگیر کم تحرکی، استعمال دخانیات، مصرف الکل و سبک زندگی ناسالم است گفت: 90 درصد ایرانی ها تحرک بدنی ندارند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۶:۳۵    
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از پرداخت عیدی بازنشستگان از 17 تا 25 اسفند خبرداد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۶:۲۹    
مرکز امام علی(علیه السلام) در لندن وابسته به دفتر آیت الله العظمی سیستانی با صدور بیانیه ای اعلام کرد همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها مجلس سوگواری برگزار می کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۶:۲۶    
مرجع تقلید شیعیان گفت: اختلاس های صورت گرفته از پول مردم است و باید جلوی این کارها را گرفت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۶:۲۳    
رئیس هیئت معارضان سوری (تریبون قاهره) با اشاره به اینکه در حال حاضر اولویت با پایان جنگ در سوریه است نه تغییر شخصیتها، تصریح کرد که در مذاکرات صلح این کشور پویایی مثبتی وجود دارد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۶:۱۷    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان اتهامات وارده علیه جمهوری اسلامی ایران توسط وزیر مشاور در امور خارجی امارات را بی اساس خواند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۶:۱۱    
هزاران غیرنظامی به دلیل درگیری های شدید در حومه شهر منبج واقع در شمال سوریه خانه و کاشانه خود را رها کرده اند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۶:۰۸    
اردن به دنبال حملات اخیر داعش به نقاط مرزی عراق-اردن، تعداد نیروهای نظامی خود در گذرگاه طریبیل را تقویت کرد ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۵:۵۹    
چند داعشی چینی از طایفه اویغور مدعی شدند در چین "رود خون جاری می کنند".
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۵:۵۳    
یک منبع امنیتی افغانستان از بازداشت یکی از سرکردگان گروه تروریستی طالبان در ولایت بغلان در شمال افغانستان خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۵:۴۷    
پایگاه خبری میدل ایست آی نوشت 400هزار آواره کُرد درپی جنگ آنکارا با پ.ک.ک مجبور هستند به اروپا بگریزند اما رئیس جمهور ترکیه به پناه دادن به آوارگان سوری افتخار می کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۵:۴۱    
تولیت مسجد اعظم گفت: قرآن در کنار عترت و عترت مبیّن قرآن است و قرآن در کنار عترت است و قرآن بدون فهم عترت برای ما کارساز نیست و ضلالتی که خود پیامبر فرموده به دنبال خواهد داشت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۵:۳۲    
حجت الاسلام و المسلمین سید صالح انصیف یکی از علمای برجسته شیعه قطیف و جزیره تاروت در شرق عربستان بامداد امروز(چهارشنبه) در سن 68 سالگی پس از نزاع طولانی مدت با بیماری دار فانی را وداع گفت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۵:۲۹    
یکی از محققان امور حرمین شریفین تصویری نادر و قدیمی از مسجد الحرام را پیدا کرده که به بیش از 63 سال پیش برمی گردد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۵:۰۸    
نیروهای عراقی درادامه پاکسازی مناطق آزاد شده درجنوب شهر موصل یک اردوگاه آموزشی ویژه کودکان، نوجوانان ونیروهای خارجی گروه داعش را کشف کردند که در عمق زمین و بیش از دو کیلومتر طول دارد .
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۵:۰۲    
وکیل مدافع یکی از متهمان پرونده سفارت عربستان گفت: پرونده برای بررسی بیشتر به دادگاه تجدید نظر تهران ارسال شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۴:۵۳    
حالا که همه چیز دیجیتال و آنلاین شده، کارهایی مثل ایستادن در چهارراه ها و فروش تابلو و علنی مواد هم در حال از مد افتادن است و هرچه سطح اجتماعی مشتری ها بالاتر می رود و نوع مواد مصرفی گران تر می شود ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۴:۲۹    
همسر شیخ علی سلمان دبیرکل بزرگ ترین جمعیت معارض بحرین از بدرفتاری زندانبانان در زندان مرکزی جو با انقلابیون خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۴:۲۶    
تلاش نیروهای ارتش سوریه برای پاکسازی مناطق مختلف این کشور از لوث وجود عناصر داعش ادامه دارد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۳:۳۵    
مشاور معاون رفاه اجتماعی وزارت کار و رفاه اجتماعی در پاسخ به اینکه "مسئولیت تجویز بی رویه دارو در نسخ پزشکی بر عهده کدام نهاد نظارتی بیمارستانی یا بیمه ای است؟" گفت ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۳:۲۳    
روز گذشته مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در حرم مطهر حضرت عباس علیه السلام برگزار شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۳:۱۷    
رئیس هیئت معارضان سوری در نشست آستانه از اعزام نیروهای ویژه عربستان به سوریه به بهانه مبارزه با داعش استقبال کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۲:۵۹    
یک اسرائیلیِ مهاجر از بلاروس، بخاطر تلاش برای پیوستن به گروه تروریستی داعش بازداشت شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۲:۳۸    
دبیرکل اتحادیه عرب بر حمایت از دولت بحرین برای آنچه مقابله با تروریسم خواند، تأکید کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۲:۱۷    
لحظاتی قبل انفجاری مهیب حوزه شش کابل، غرب پایتخت افغانستان را به لرزه درآورد و به دنبال این انفجار صدای تیراندازی از محل انفجار شنیده می شود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۲:۱۴    
طی 45 سال اخیر بیش از 156 هزار حادثه تروریستی در سرتاسر جهان رخ داده است، جالب اینجاست که سهم برخی کشورها و سرزمین ها مانند مغولستان و گرینلند صفر بوده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۱:۵۰    
روز گذشته مراسم بزرگداشت شهدای روحانی حوزه علمیه عراق که در جنگ با تروریست های داعش به شهادت رسیده اند در حرم مطهر امیرالمؤمنین علیه السلام برگزار شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۱:۴۴    
مرحوم آیت الله العظمی سید محمد رضا گلپایگانی گرچه ارادت فوق العاده ای به همه حضرات معصومین(ع) داشت اما در این بین علقه خاصی به مادر خویش حضرت زهرا(سلام الله علیها) داشت و این مساله در سبک زندگی ایشان ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۱:۴۱    
خبرنگار شبکه خبری العالم در یمن از کشته شدن یک فرمانده ارشد مزدوران وابسته به عربستان سعودی خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۱:۳۲    
حجت الاسلام و المسلمین نوم پاتان با نام اسلامی جمال الدین ، دانشجوی دکترای ادیان شناسی دانشگاه ادیان قم و دانش آموخته سطح چهار فقه و معارف حوزه علمیه است که در تایلند به عنوان مبلغ فعالیت می کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۱:۲۹    
برخی نمایندگان پارلمان عراق اخیرا شبهاتی در زمینه قرارداد اکران فیلم محمد رسول الله(صلی الله علیه وآله) در این کشور مطرح کردند که این موضوع با واکنش قائم مقام وزارت فرهنگ عراق مواجه شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۱:۲۳    
دبیرکل حزب سبز سفر عادل الجبیر به عراق را با هدف وادار کردن دولت مرکزی عراق به تبعیت از سیاست های منطقه ای خود دانست و گفت ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۱:۲۰    
در یکی از پادگان های سابق گروه تروریستی داعش در موصل، وصیت نامه ها و نامه هایی از کودکان انتحاری کشف شد تا ابعاد دیگری از سوء استفاده داعش از کودکان آشکار شود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۱:۱۴    
دولت آمریکا در حال انجام تحقیقاتی درخصوص کشته شدن مرد شماره دو القاعده در سوریه است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۱:۰۲    
انورقرقاش وزیر دولت در امور خارجه امارات متحده عربی در سخنانی ایران را به حمایت مستقیم تسلیحاتی از حوثی ها متهم کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۰:۵۹    
از میدان شوش تا میدان خراسان یعنی مسیری 2 کیلومتری را با پرچم و پارچه هایی سیاه به نام حضرت زهرا (سلام الله علیها) سیاه پوش می کنند و در روز شهادت این بانوی بزرگوار به عزا می نشینند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۰:۵۶    
ارتش میانمار از سرکوب مسلمانان این کشور و خشونت علیه آنان دفاع کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۰:۵۰    
مرکز روسی نظارت بر آتش بس در سوریه از ثبت 10 مورد نقض آتش بس توسط گروه های مسلح طی 24 ساعت گذشته خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۰:۲۳    
رئیس جمهوری آمریکا در جریان نخستین خطابه خود در کنگره آمریکا با اشاره به "فصلی جدید برای سرافرازی و احیای روحیه آمریکایی" خواستار اقدامات اصلاحی برای سیستم خدمات درمانی شد و بر افزایش هزینه های نظامی ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۰:۰۸    
شیعه نیوز: متن حدیث از کتاب الکافی منتشر می گردد. عَنْ أَبِی عَبْدِ اللَّهِ (ع) قَالَ: شِیعَتُنَا الَّذِینَ إِذَا خَلَوْا ذَکَرُوا اللَّهَ کَثِیراً. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۰۹:۵۶    
سارقان خودروی حمل پول بانک پاسارگاد دستگیر شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۰۹:۴۷    
گزارش یک مرکز آمریکایی مستقر در واشنگتن نشان می دهد که تعداد پیروان دین اسلام در جهان پس از سال 2050 از پیروان مسیحیت پیشی خواهد گرفت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۰۹:۴۴    
شفقت کراسنیگی امام جماعت بزرگترین مسجد کوزوو، توسط دادستان این کشور متهم به ترویج خشونت و تشویق نمازگزاران برای پیوستن به داعش و انجام اعمال تروریستی شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۰۹:۳۸    
در نخستین روز حضور کاروان شوق تلاوت در کربلا قاریان نوجوان به حرم حضرت عباس(علیه السلام) و امام حسین(علیه السلام) مشرف شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۰۹:۲۶    
ارتش سوریه شب گذشته (سه شنبه) عملیاتی بی نظیر را محور ریف شرقی حلب انجام دادکه نتایج آن تنها به زمین گیر شدن ترکیه در الباب یا به خاک سپردن رویاهای اردوغان در سوریه محدود نمی شود ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۰۹:۲۰    
تنش هنوز درد می کند؛ نمی داند چه بلایی سر خود و فرزندش آمده، فکر انتقام یک لحظه رهایش نمی کند؛ حتی برای یک لحظه نگذاشتند کودک تازه متولدشده اش را در آغوش بگیرد ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۰۹:۱۱    
فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به کشف سرنخ های چند آتش سوزی مشکوک در یک جسد پتوپیچ شده، از شناسایی و انهدام باند قاچاق انسان در غرب استان تهران خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۰۹:۰۸    
خبرگزاری آسوشیتدپرس در خبری فوری گزارش داد در دستور اجرایی جدید ترامپ نام کشور عراق از فهرست کشورهایی که ورود اتباع آنها به آمریکا ممنوع می شود حذف شده است.