جمعه ۰۴ خردادساعت ۱۰:۵۴May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای شیعه نیوز 29 اسفند 1395 - shia-news.com

شیعه نیوز 29 اسفند 1393 شیعه نیوز 29 اسفند 1394 شیعه نیوز 31 فروردین 1395 شیعه نیوز 31 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 31 خرداد 1395 شیعه نیوز 31 تیر 1395 شیعه نیوز 31 مرداد 1395 شیعه نیوز 31 شهریور 1395 شیعه نیوز 30 مهر 1395 شیعه نیوز 30 آبان 1395 شیعه نیوز 30 آذر 1395 شیعه نیوز 30 دی 1395 شیعه نیوز 30 بهمن 1395 شیعه نیوز 1 اسفند 1395 شیعه نیوز 2 اسفند 1395 شیعه نیوز 3 اسفند 1395 شیعه نیوز 4 اسفند 1395 شیعه نیوز 5 اسفند 1395 شیعه نیوز 6 اسفند 1395 شیعه نیوز 7 اسفند 1395 شیعه نیوز 8 اسفند 1395 شیعه نیوز 9 اسفند 1395 شیعه نیوز 10 اسفند 1395 شیعه نیوز 11 اسفند 1395 شیعه نیوز 12 اسفند 1395 شیعه نیوز 13 اسفند 1395 شیعه نیوز 14 اسفند 1395 شیعه نیوز 15 اسفند 1395 شیعه نیوز 16 اسفند 1395 شیعه نیوز 17 اسفند 1395 شیعه نیوز 18 اسفند 1395 شیعه نیوز 19 اسفند 1395 شیعه نیوز 20 اسفند 1395 شیعه نیوز 21 اسفند 1395 شیعه نیوز 22 اسفند 1395 شیعه نیوز 23 اسفند 1395 شیعه نیوز 24 اسفند 1395 شیعه نیوز 25 اسفند 1395 شیعه نیوز 26 اسفند 1395 شیعه نیوز 27 اسفند 1395 شیعه نیوز 28 اسفند 1395 شیعه نیوز 29 اسفند 1395 شیعه نیوز 30 اسفند 1395 
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۲۱:۴۸    
به نظر می رسد جمهوری اسلامی ایران در دوران پسا برجام همچنان با تهدیدات متقارن و غیر متقارن بسیاری از سوی کشورهای منطقه مواجه است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۲۱:۳۰    
این استراتژی جدید امریکا در برابر پیمان مصری – عربستانی متفاوت از استراتژی دولت امریکا در دوران باراک اوباماست که فشارهای بسیاری به عربستان سعودی در زمان حکومت ملک عبدالله وارد می آورد تا پیمانی که ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۲:۱۲    
بانوانی که خود را دختران زینب و زهرا(سلام الله علیها) می نامند؛ توجهی به زندگی زاهدانه حضرت صدیقه طاهره(سلام الله علیها) داشته باشند و ببینند آیا با این تجمّل گرایی که زنان ما دارند ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۲:۰۰    
همزمان با سالروز مبارزه با نژادپرستی، هزاران تن از شهروندان شهر "لندن"، روز شنبه هفته جاری با حضور در خیابان های این شهر، حمایت خود را نژادهای مختلف، مسلمانان و پناهجویان اعلام کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۱:۴۲    
منابع اطلاعاتی و امنیتی هند، از کشف سه پوستر تبلیغاتی نصب شده گروه تروریستی تکفیری داعش در چند نقطه از روستای سیکرائولی بیگا ایالت بیهار، خبر دادند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۱:۳۹    
دانشمند برجسته با انتقاد از برخی اعضای مجلس این کشور که روز 8 مارس را روز زن دانستند گفت: روز ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها برای ما روز زن است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۱:۲۱    
فرمانده پلیس راه کشور به تشریح عوامل اصلی وقوع تصادفات در 24 ساعت گذشته پرداخت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۱:۱۸    
جنگنده های ائتلاف متجاوز سعودی روز یکشنبه مواضع نیروهای مردمی انصارالله یمن را هدف قرار دادند که در پی آن 40 تن از نیروهای انصارالله یمن کشته شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۱:۱۲    
همزمان با پیشرویهای سریع نیروهای عراقی در بخش غربی روز یکشنبه شمار زیادی از تروریستهای داعش سلاحهای خود را بر زمین گذاشتند و تسلیم نیروهای نظامی عراق شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۱:۰۶    
روز تولدش سال 1339 ق مصادف با ولادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)بود و به همین مناسبت نام عبدالزهرا بر وی نهادند و شگفت آنکه شهادتش نیز در روز شهادت آن بانوی شهیده اتفاق افتاد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۱:۰۳    
حرکت های چند روزه فاطمه زهرا(س)، خط دهی برای تمام فرزندانشان بود و به آنها، سیر زندگی را آموخت؛ اگر امروز وجود مقدس امام زمان(عج) در همه سختی ها صبر پیشه کرده اند ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۰:۵۷    
تا اواخر دهه 80 شمسی، کمتر سیاست مدار و نظامی غربی بود که نام قاسم سلیمانی را شنیده باشد، اما با آغاز جنگ در سوریه ، طولانی شدن آن و خصوصاً منازعات عراق ، شهرت این فرمانده 57 ساله را عالم گیر کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۰:۲۱    
مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت از آتش سوزی در هتل محل استقرار کاروان غیرمجاز ایرانی در کربلا و خروج به موقع زائران توسط کارکنان این سازمان از هتل خبرداد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۰:۰۹    
از مهمترین اقدامات آیت الله عراقی در زمان حیاتش، ایجاد موقوفات بسیار فراوان در دو بخش کزّاز و مرکزی اراک بوده که جهات مصرف این وقفیات را در ده بند تنظیم نموده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۰:۰۶    
ائتلاف تحت رهبری عربستان سعودی بعد از کشتار 42 پناه جوی سومالیایی در نزدیکی باب المندب خواستار نظارت سازمان ملل بر این آبراه شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۰۹:۰۷    
دفتر نخست وزیر عراق اعلام کرد که حیدر العبادی به همراه هیأتی بلند پایه به منظور دیدار با مقامات آمریکا راهی این کشور شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۰۸:۵۵    
نیروهای عراقی روز یکشنبه، وارد محله نابلس در بخش غربی موصل شدند و در بمباران مواضع داعش 6 فرمانده برجسته خارجی این گروه تروریستی را به هلاکت رساندند و نیز گزارش های دیگری حاکی از شورش فرماندهانی از ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۰۸:۵۵    
رئیس پلیس راه استان سمنان از ترافیک سنگین در جاده تهران - مشهد در محدوده استان سمنان خبر داد و از رانندگان خواست تا قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۹:۰۳    
زنان در جامعه عربستان به دلیل مواجه بودن با محدودیت های فراوان، به دنبال راهی برای فرار و یا شکستن سکوت خود هستند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۹:۰۰    
ویژه برنامه های تحویل سال نو در حرم مطهر رضوی فردا سی ام اسفند ماه قبل از نماز ظهر و عصر با اجرای برنامه های متعدد و متنوعی برگزار می شود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۸:۵۷    
نیویورک پست از حذف اسامی اسلامی از پیاده روی های منهتن به دلیل توهین به این اسامی خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۶:۳۳    
کوتارو یامائوکا پس از گرویدن به اسلام در سال 1909 میلادی به حج مشرف شد تا اولین مسلمان ژاپنی باشد که به حج تشرف یافته است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۶:۳۰    
به بهانه سالروز ولادت حضرت زهرا (ع) به معرفی مسجد فاطمه الزهراء در کویت می پردازیم.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۶:۲۱    
مسئول دفتر ربوده شدگان ایزدی به جامعه جهانی هشدار داد کودکان ایزدی که اسیر داعشند به مشکل بزرگی برای دنیا تبدیل خواهند شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۶:۲۱    
وزیر خارجه اردن اعلام کرد که سوریه برای شرکت در اجلاس سران عرب که اواخر ماه جاری میلادی در امان برگزار می شود، دعوت نشده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۶:۱۵    
رئیس پلیس سیستان وبلوچستان از کشف محموله سنگین 3 تنی مواد افیونی توسط ماموران انتظامی این استان خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۶:۱۲    
وزارت کشور آل خلیفه در حالی شهادت محمد سهوان را مرگ طبیعی اعلام کرد که 80 ترکش ساچمه ای در سر و گردن وی قرار داشت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۵:۰۰    
شورای ملی مسلمانان کانادا با صدور بیانیه ای اعلام کرد که تعداد حملات علیه مسلمانان در سه ماه گذشته از سال 2017، دو برابر تعداد مشابه طی سال 2016 است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۵:۰۰    
بازار قدیمی العلاوی در مرکز کربلا که در نزدیکی حرمین شریفین قرار دارد، دچار حریق شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۴:۵۴    
فرماندهان عراقی در بخش غربی موصل روز یکشنبه گفتند که ده ها تن از اعضا و عناصر گروه تروریستی داعش در پی در هم شکسته شدن خطوط دفاعی خود در بخش غربی، خود را تسلیم نیروهای عملیاتی کرده اند ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۴:۳۰    
حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) در نزد شیعیان اگر چه امام نیست، اما مقام و منزلت او در نزد خداوند و در بین مسلمانان به خصوص شیعیان، نه تنها کمتر از سایر ائمه نیست ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۴:۰۰    
عضو دفتر اطلاع رسانی نیروهای ویژه لیبی از کشف گور جمعی در غرب بنغازی خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۳:۲۱    
رانندگی زنان در عربستان یکی از مسائل مهم اجتماعی بحث برانگیز دراین کشور است که همواره دارای مخالفان و موافقانی بوده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۳:۰۶    
معاون فرستاده ویژه دبیرکل سازمان ملل در عراق با اشاره به توصیه ها و فراخوان های مرجع عالی شیعیان در خصوص همزیستی و برادری، گفت که رهنمودهای آیت الله سید سیستانی مطابق با پیام سازمان ملل است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۲:۴۸    
یک گروه حقوق بشری فعال در زمینه حقوق مسلمانان میانمار،سازمان ملل و اتحادیه اروپا را متهم کرد جلوی تحقیقات مستقل در مورد وضعیت این مسلمانان را گرفته اند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۲:۴۲    
پلیس نیجریه از کشته و زخمی شدن 12 نفر در سه انفجار تروریستی در یکی از شهرهای شمال شرقی این کشور خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۱:۵۷    
شاید باور این نکته برای عده ای سخت باشد که تایلند یکی از اصلی ترین اهداف چند سال آینده خود را توسعه صادرات غذا و محصولات حلال قرار داده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۱:۲۱    
یک میلیون مسلمان هندی به ویژه زنان با امضاء کردن درخواستی خواستار برداشته شدن قانون سه طلاقه در یک جلسه شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۵    
دولت کویت ضمن مخالفت با هرگونه برنامه ای برای تقسیم سوریه، خواستار حفظ تمامیت ارضی این کشور شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۱:۰۶    
مقتدی صدر رهبر جریان صدر از مردم عراق خواست روز جمعه آینده در میدان آزادی بغداد تجمع و تظاهرات کنند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۰:۱۲    
امام باقر(علیه السلام) فرمود: چون نوح نزد پروردگارش قوم خویش را نفرین کرد ابلیس ملعون نزد آن حضرت آمد و ایشان را به سه موضوع سفارش کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۰۹:۵۴    
به گزارش شیعه نیوز ، آیت الله سیّد صادق روحانی به پرسشی درباره سوره بقره پاسخ گفته است. متن پرسش مطرح شده وپاسخ این مرجع تقلید شیعیان بدین شرح است: ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۰۹:۵۱    
برخی رسانه ها گزارش کردند که یک مرد آمریکایی با خودروی خود به سمت کاخ سفید رانندگی کرد و تهدید کرد که داخل خودرویش یک بمب دارد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۰۹:۴۸    
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کنگان درباره پیداکردن یک شیء مشکوک در ساحل این شهر توضیحاتی ارائه کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۰۹:۳۶    
صبح روز شنبه 28 اسفند ماه و به مناسبت ایام با سعادت میلاد حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) جمعی از فعالان عرصه معارف فاطمی به ملاقات حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید جواد شهرستانی نماینده مرجع ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۰۹:۲۷    
روزنامه مصری الیوم چاپ مصر در مطلبی نسبت به نتایج سفر جانشین ولیعهد عربستان به آمریکا برای منطقه به شدت ابراز نگرانی کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۰۹:۱۸    
سایت رسمی فتاوای عربستان سعودی، نوروز را بدعت کافران و خوردن خوراکی های آن را حرام اعلام کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۰۸:۵۱    
مردی به حضور پیامبر اکرم (ص) آمد و عرض کرد: هیچ کار زشتی نبوده که به جا نیاورده باشم، آیا برای من راهی به توبه هست؟ حضرت فرمود: آیا از پدر یا مادرت کسی زنده هست؟ گفت: آری پدرم زنده است ...