جمعه ۰۴ خردادساعت ۰۹:۰۱May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای شیعه نیوز 24 اسفند 1395 - shia-news.com

شیعه نیوز 29 اسفند 1393 شیعه نیوز 29 اسفند 1394 شیعه نیوز 31 فروردین 1395 شیعه نیوز 31 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 31 خرداد 1395 شیعه نیوز 31 تیر 1395 شیعه نیوز 31 مرداد 1395 شیعه نیوز 31 شهریور 1395 شیعه نیوز 30 مهر 1395 شیعه نیوز 30 آبان 1395 شیعه نیوز 30 آذر 1395 شیعه نیوز 30 دی 1395 شیعه نیوز 30 بهمن 1395 شیعه نیوز 1 اسفند 1395 شیعه نیوز 2 اسفند 1395 شیعه نیوز 3 اسفند 1395 شیعه نیوز 4 اسفند 1395 شیعه نیوز 5 اسفند 1395 شیعه نیوز 6 اسفند 1395 شیعه نیوز 7 اسفند 1395 شیعه نیوز 8 اسفند 1395 شیعه نیوز 9 اسفند 1395 شیعه نیوز 10 اسفند 1395 شیعه نیوز 11 اسفند 1395 شیعه نیوز 12 اسفند 1395 شیعه نیوز 13 اسفند 1395 شیعه نیوز 14 اسفند 1395 شیعه نیوز 15 اسفند 1395 شیعه نیوز 16 اسفند 1395 شیعه نیوز 17 اسفند 1395 شیعه نیوز 18 اسفند 1395 شیعه نیوز 19 اسفند 1395 شیعه نیوز 20 اسفند 1395 شیعه نیوز 21 اسفند 1395 شیعه نیوز 22 اسفند 1395 شیعه نیوز 23 اسفند 1395 شیعه نیوز 24 اسفند 1395 شیعه نیوز 25 اسفند 1395 شیعه نیوز 26 اسفند 1395 شیعه نیوز 27 اسفند 1395 شیعه نیوز 28 اسفند 1395 شیعه نیوز 29 اسفند 1395 شیعه نیوز 30 اسفند 1395 
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۶:۴۲    
داریا روزگاری محل حضور زائران ایرانی و شیعیانی بود که به عشق زیارت یکی از دختران امیرالمومنین به این شهر می آمدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۶:۲۴    
دیوان دادگستری اروپا دیروز، 24 اسفند، با صدور حکمی مبنی بر اینکه کارفرمایان حق دارند کارکنانشان را از پوشیدن حجاب منع کنند، اعتراضات زیادی را میان جوامع مسلمان اروپایی برانگیخت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۶:۰۳    
حضرت رسول صلی الله علیه و آله فرمود: سه طایفه از زنان امت من عذاب و فشار قبر ندارند و در قیامت هم با حضرت فاطمه (سلام الله علیها ) محشور می شوند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۲:۲۱    
وزارت خارجه افغانستان اعلام کرد که از موضع روسیه برای ارتباط با طالبان با هدف ایجاد صلح و ثبات در افغانستان استقبال خواهد کرد
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۱:۵۴    
ورزشگاه بسیار پیشرفته امام رضا (ع) مشهد سه شنبه شب با حضور حجت الاسلام رئیسی تولیت آستان قدس رضوی، سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و مقامات استانی و ورزشی افتتاح شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۱:۲۱    
به مناسبت بیست و چهارمین سالگرد ارتحال آیت الله العظمی حاج سید محمدرضا گلپایگانی تصاویر کمتر دیده شده از این مرجع تقلید منتشر می شود ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۱:۰۶    
یک آموزگار آمریکایی در اعتراض به فرمان اجرایی دونالد ترامپ و در راستای همبستگی با مسلمانان، با پوشش حجاب در محل کارش حاضر شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۱:۰۳    
برگزاری همایشی با عنوان نشست شورای دختران در عربستان موجی از تمسخر را در بین شهروندان سعودی در پی داشته است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۰:۵۱    
املیا و رامون زوج مسیحی اهل آرژانتینی تحت تاثیر عروس مسلمان و ایرانی خود و پس از تحقیق طی سفری به ایران در محضر آیت الله صافی گلپایگانی مسلمان شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۰:۴۲    
در متن زیر به دعاها و نمازهایی که می توان هنگام سفر خواند، می پردازیم.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۰:۳۹    
"ژان مارک آیرو" روز سه شنبه 14 مارس تاکید کرد، هدف اصلی ائتلاف بین المللی در سوریه آزاد سازی شهر رقه است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۰:۰۹    
وزیر منابع آبی سوریه شامگاه سه شنبه اعلام کرد که پس از گذشت دو ماه قطعی آب شرب شهر حلب آب آشامیدنی بار دیگر وصل شده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۰۹:۴۲    
دور سوم مذاکرات آستانه با هدف حل وفصل سیاسی مناقشۀ سوریه در پایتخت قزاقستان در جریان است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۰۹:۳۳    
رئیس اقلیم کردستان عراق بار دیگر اظهارات خود در مورد "حق کردها برای تعیین سرنوشت و شکل گیری کشور مستقل" را تکرار کرد و دولت های روی کار آمده در بغداد پس از سال 2003 را مسئول شکست توافق و شراکت ملی ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۰۹:۲۴    
یک نظرسنجی جدید نشان داد که بیش از نیمی از مسلمانان شهر کلگری در کانادا شخصا در معرض برخوردهای اسلام هراسی قرار داشته اند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۰۹:۱۸    
وزارت خارجه روسیه با ابراز نگرانی نسبت به برنامه های ائتلاف متجاوز عربی به رهبری عربستان برای آغاز یورش به بندر حدیده، هشدار داد این اقدام امکان ارسال کمک های بشردوستانه به صنعا را از بین می برد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۰۹:۱۵    
سخنگوی سازمان آتش نشانی اصفهان گفت: به دنبال انفجار مواد محترقه غیر مجاز در خودروی تیبا دومین حادثه چهارشنبه آخر سال اتفاق افتاد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۰۹:۱۲    
یوسفیان ملا به نقش بانک ها در شکل گیری مفاسد اقتصادی اشاره کرد و گفت: امکان ندارد فسادی در کشور رخ دهد و بانک بگوید من اطلاعی از آن نداشتم؛ محال است ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۰۹:۰۶    
روزنامه ایندیپندنت حکم امروز دیوان دادگستری اروپا برای منع پوشش حجاب در محل های کار در کشورهای عضو اتحادیه اروپا را به عنوان آغاز روند قانونی شدن اسلام هراسی تعبیر کرده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۰۹:۰۳    
یک مسئول در نیروهای سوریه دموکرات اعلام کرد که ایالات متحده مقادیر زیادی تجهیزات نظامی و سلاح سنگین را برای نیروهای کرد در شمال سوریه فرستاده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۰۸:۴۸    
طرح پیشنهاد سربازی برای دختران کویتی از سوی یک نماینده پارلمان، جنجالی را در محافل رسمی و مجازی این کشور به راه انداخته است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۶:۳۶    
پلیس ضد تروریسم هند روز سه شنبه اعلام کرد 27 زائر هندی از ایالت ماهاراشترا در عربستان سعودی ناپدید شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۶:۳۳    
معاون تبلیغ و آ موزش های کاربردی حوزه علمیه استان مرکزی، از اعزام روحانیون مبلغ این استان به زندان ها خبر داد و گفت: بسیاری از روحانیون اراک ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۶:۳۰    
فردی در عربستان سعودی هرگز فکر نمی کرد که برای تهیه غذای چند میهمان خود روزی مجبور به قرض گرفتن از خویشاوندان و دوستانش خواهد شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۶:۲۱    
یک منبع دیپلمات امروز (سه شنبه) گفت که دبیرکل اتحادیه عرب فردا چهارشنبه در سفری رسمی راهی بغداد می شود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۶:۰۹    
با آن که واژه های خساست و بخل هر دو از ریشه عربی هستند؛ اما به هر حال، استفاده نکردن از اموال در مسیر درست و مبالغه در پس انداز و نگهداری ثروت، رذیله ای است که در متون اخلاقی ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۶:۰۳    
به منظور تسریع در روند اخراج پناهجویان، مرکزی در برلین با نمایندگی از ایالت ها و دولت مرکزی موسوم به "مرکز اخراج پناهجویان آلمان" به زودی کار خود را آغاز می کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۵:۵۴    
نیروهای تحت امر خلیفه حفتر امروز (سه شنبه) عملیاتی را برای تسلط و کنترل دو پایانه نفتی مهم را در شرق این کشور آغاز کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۵:۵۱    
در یک عملیات ویژه و هدفمند هوایی نیروهای امنیتی افغانستاندر روستای دره شینکی ولسوالی زیروک ولایت پکتیکا، 10 عضو شبکه تروریستی حقانی بشمول یک قومندان آنان بنام عبدالله کشته شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۵:۲۴    
بازداشت سرکرده صنایع نظامی گروه تروریستی داعش و پخش اعلامیه هایی از سوی هواپیماهای عراقی که در آن توصیه های مهمی به شهروندان غرب موصل ارائه شده است از جمله اخبار عملیات آزادسازی این شهر است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۵:۲۱    
تویوتا موتورز ژاپن در نظر دارد مطالعه برای احداث کارخانه تولید خودرو در پادشاهی عربستان سعودی را با همکاری حکومت این کشور آغاز کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۵:۱۸    
مقام های افغان از بریده شدن دست و پای یک مظنون به دزدی در ولایت هرات توسط طالبان خبر دادند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۵:۱۵    
معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی گفت: خدام و خدمتیاران بارگاه مطهر امام علی بن موسی الرضا(علیه السلام) در آستانه عید نوروز 96 به عیادت 14 هزار بیمار در سراسر کشور می روند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۵:۰۹    
تلاش برای بهبود وضعیت اقتصاد بی سامان این روزهایِ عربستان سعودی، افزایش وزن دیپلماتیک ریاض و نمایش ثروت، قدرت و وضعیت جسمی پادشاه کهنسال عربستان ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۴:۵۸    
نتایج یک نظرسنجی نشان می دهد به دنبال غوغای برپا شده در هلند در پی تلاش وزیر ترکیه برای برگزاری یک گردهمایی سیاسی در روتردام ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۴:۵۵    
نیروهای عراقی ایستگاه قطار نینوا در غرب موصل را از چنگ عناصر داعش خارج کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۴:۵۲    
یورش وحشیانه نظامیان آل خلیفه به تظاهرات ضد دولتی مردم در برخی از مناطق بحرین، این کشور را به صحنه وقوع درگیری های شدید تبدیل کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۴:۴۶    
معاون اول قوه قضائیه با اشاره به اینکه امروز همه دنیا در زبان حرف از بخشش می زنند، گفت: صلح و بخشش امروز نیاز جهانی است و همه دنیا در زبان و ظاهر به این موضوع اشاره می کنند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۴:۴۳    
روز سه شنبه، یک اتوبوس بمب گذاری شده در شهر حمص منفجر شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۴:۴۰    
گروه تروریستی داعش، برای جلوگیری از پیشروی نیروهای عراقی در ساحل راستِ موصل، از گازهای سمی استفاده کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۴:۱۹    
با همه چالش ها و تهدیدهایی که نظام سیاسی عراق در سال 95 با آن مواجه بود، اما عراقی ها در مقابل یکی از دلچسب ترین سال های اخیر خود را پشت سرگذاشتند ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۴:۱۰    
تصویر هوایی از شهر نجف اشرف در حدود یکصد سال قبل و مرقد مطهر امام علی (ع) در مرکز آن
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۴:۰۷    
معاون وزیر امور خارجه کویت گفت: کویت نقش مهمی را برای کنترل تنش در روابط ایران و کشورهای حاشیه خلیج فارس ایفا می کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۴:۰۴    
به گزارش شیعه نیوز ، آیت الله العظمی سیستانی به پرسشی هایی درباره ورزش بانوان پاسخ گفته است. متن پرسش های مطرح شده وپاسخ این مرجع تقلید شیعیان بدین شرح است: ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۳:۵۵    
اسقف اعظم شهر یورک انگلیس دیروز، 23 اسفندماه با هدف تقویت روابط با مسلمانان از مسجد این شهر بازدید کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۳:۵۲    
عربستان سعودی عزاداری را برای شیعیان خود را کاملا ممنوع کرده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۳:۴۶    
نخستین مسجد هوشمند و سبز به زودی در منطقه شیخ نشین رأس الخیمه امارات افتتاح می شود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۳:۴۳    
کتاب صحیفه سجادیه به همت رایزنی فرهنگی کشورمان در اسپانیا به زبان عربی و اسپانیولی در مادرید چاپ و منتشر شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۳:۳۷    
علی رغم اینکه اظهارات ضد اسلامی توسط رسانه های چین سانسور شده و یا هرگز منعکس نمی شود، اما مسلمانان این کشور شاهد افزایش مشاجرات آنلاین علیه خود نسبت به مشاجرات دنیای واقعی هستند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۲:۵۸    
گروه تروریستی داعش در اقدامی غیرانسانی، 3 غیرنظامی را به اتهام جاسوسی برای عراق در غرب کرکوک اعدام کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۲:۵۲    
خیلی از مردم دوست ندارند این نان را بخورند چرا که خشک است، اما کودکان فوعه و کفریا دوست دارند تکه کوچکی از این نان را برای رفع گرسنگی شان بخورند .
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۲:۲۲    
ایالت واشینگتن با همراهی ایالت های کالیفرنیا، مریلند، ماساچوست، نیویورک و ارگان، با تنظیم شکایت نامه ای، از دادگاه خواسته اند تا جلوی اجرای فرمان ترامپ را بگیرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۲:۱۰    
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شوش جزئیات تیراندازی در یک مجلس عروسی در این شهر با تعدادی مصدوم را تشریح کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۱:۴۶    
سرپرست دادسرای امور جنایی تهران بزرگ با اشاره به پرونده آتش سوزی پلاسکو گفت: با اعتراف عاملان این حادثه، نحوه شروع آتش سوزی در ساختمان پلاسکو مشخص شده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۱:۱۰    
دادگاه بحرین که قرار بود امروز سه شنبه درباره آیت الله عیسی قاسم رهبر معنوی انقلاب بحرین حکم صادر کند، صدور حکم درباره وی را به 7 ماه می (17 اریبهشت) موکول کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۰:۴۱    
حسینیان گفت: طبق آمار اعلامی سازمان حج و زیارت حدود 120 هزار نفر در فاصله 25 اسفند تا 15 فروردین از طریق شمسا عازم عتبات خواهند شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۰:۳۸    
آیت الله شبیری زنجانی شامگاه دیروز در دیدار قائم مقام تولیت حرم امامین عسکریین(ع)، بیان کردند: امیدواریم شیعیان و اهل تسنن عراق در کنار هم بتوانند امنیت را در همه جای این کشور برقرار کنند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۰:۲۹    
سازمان ملل متحد ضمن ابراز نگرانی مجدد درباره وضعیت مسلمانان روهینگیا هشدار داد که ممکن است دولت میانمار اقدام به اخراج همه مسلمانان از این کشور کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۰:۰۸    
صندوق کودکان سازمان ملل با انتشار گزارشی اعلام کرد که در طول دو سال تجاوز نظامی سعودی به خاک یمن بیش از 1500 کودک یمنی شهید و بیش از 2400 نفر از آنها دچار معلولیت های گوناگون شده اند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۹:۵۳    
منابع نظامی کرد در سوریه از ورود صدها تفنگدار دریایی آمریکا به فرودگاه الرمیلان در استان حسکه سوریه خبر دادند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۹:۵۰    
رئیس هیأت معارضان سوریه اعلام کرد برای شرکت در نشست آستانه که قرار است امروز سه شنبه برگزار شود، آمادگی ندارد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۹:۴۷    
مردم بحرین دوشنبه شب بنا به دعوت علمای این کشور در حمایت از آیت الله عیسی قاسم تا پای جان، در سراسر بحرین تظاهرات کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۹:۰۰    
هیئتی از سوی دفتر آیت الله سید محمد سعید حکیم از وضعیت سلامت مجروحین و زائرین حرم حضرت زینب(علیه السلام) و قبور فرزندان ائمه معصومین (علیهم السلام) باخبر شده و مصیبت جان باختن زائرین را به خانواده ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۸:۴۵    
روز گذشته رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: با مداخله اورژانس اجتماعی، 4220 نفر از خودکشی رهایی یافتند که 2880 نفر زن و 1440 نفر مرد بوده اند ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۸:۴۲    
رئیس پلیس راه استان همدان از برخورد و واژگونی 30 دستگاه خودرو در تصادف زنجیره ای محور همدان - تهران در شامگاه دوشنبه خبر داد.