جمعه ۰۴ خردادساعت ۲۲:۲۵May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای شیعه نیوز 9 اسفند 1395 - shia-news.com

شیعه نیوز 29 اسفند 1393 شیعه نیوز 29 اسفند 1394 شیعه نیوز 31 فروردین 1395 شیعه نیوز 31 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 31 خرداد 1395 شیعه نیوز 31 تیر 1395 شیعه نیوز 31 مرداد 1395 شیعه نیوز 31 شهریور 1395 شیعه نیوز 30 مهر 1395 شیعه نیوز 30 آبان 1395 شیعه نیوز 30 آذر 1395 شیعه نیوز 30 دی 1395 شیعه نیوز 30 بهمن 1395 شیعه نیوز 1 اسفند 1395 شیعه نیوز 2 اسفند 1395 شیعه نیوز 3 اسفند 1395 شیعه نیوز 4 اسفند 1395 شیعه نیوز 5 اسفند 1395 شیعه نیوز 6 اسفند 1395 شیعه نیوز 7 اسفند 1395 شیعه نیوز 8 اسفند 1395 شیعه نیوز 9 اسفند 1395 شیعه نیوز 10 اسفند 1395 شیعه نیوز 11 اسفند 1395 شیعه نیوز 12 اسفند 1395 شیعه نیوز 13 اسفند 1395 شیعه نیوز 14 اسفند 1395 شیعه نیوز 15 اسفند 1395 شیعه نیوز 16 اسفند 1395 شیعه نیوز 17 اسفند 1395 شیعه نیوز 18 اسفند 1395 شیعه نیوز 19 اسفند 1395 شیعه نیوز 20 اسفند 1395 شیعه نیوز 21 اسفند 1395 شیعه نیوز 22 اسفند 1395 شیعه نیوز 23 اسفند 1395 شیعه نیوز 24 اسفند 1395 شیعه نیوز 25 اسفند 1395 شیعه نیوز 26 اسفند 1395 شیعه نیوز 27 اسفند 1395 شیعه نیوز 28 اسفند 1395 شیعه نیوز 29 اسفند 1395 شیعه نیوز 30 اسفند 1395 
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۳:۵۸    
آخرین پادشاه سلسله قاجاریه در حالی که کمتر از 33 سال داشت، در پاریس بدرود حیات گفت. او وصیت کرد جنازه اش را به عتبات منتقل کنند و در حالی که هیچ یک از مقامات ایرانی در تشییع جنازه او شرکت نداشتند ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۶:۵۸    
به اعتقاد بسیاری از تحلیلگران و افراد نزدیک به امریکا، همچنین مشاوران نزدیک به دونالد ترامپ که از استراتژی او در عراق خبر دارند، اگر استراتژی جدید با موفقیت پیش رود ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۰:۲۶    
جمعی از خادمان امام هشتم (ع) با حضور در بیمارستان 22 بهمن نیشابور از زائران عرب زبان پیاده این امام رئوف که در جاده نیشابور دچار حادثه شده بودند، عیادت کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۶:۲۹    
در آستانه شب عید آنطور که آمار بانک مرکزی حکایت دارد قیمت اقلام مورد نیاز خانواده ها چون تخم مرغ،گوشت قرمز،مرغ، میوه و سبزیجات گران شده است ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۱:۳۷    
مراسم سوگواری و عزاداری شهادت حضرت زهرا(سلام الله علیها) در دفاتر علما و مراجع عظام تقلید برگزار می شود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۱:۲۲    
رئیس بازرسی اصناف استان اصفهان با بیان اینکه به تازگی پتوهایی از سطح بازار جمع آوری کردیم که دارای الیاف عقیم کننده است، گفت: امحای محصولات قاچاق سالم به منظور مبارزه با بیوتروریسم است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۱:۱۹    
پلیس تهران برای جلوگیری از سرقت داخل خودرو 12 راهکار آسان و پر کاربرد را اعلام کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۰:۵۷    
شیخ علی العزی نایب رئیس موسسه الشافعی که به همراه هیئتی از این موسسه به زیارت حرم امام حسین (علیه السلام) مشرف شد، گفت: فتوای جهاد آیت الله العظمی سیستانی، به مردم عراق جان بخشید و آن ها را متحد ساخت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۰:۳۹    
تروریست های تکفیری تعدادی موشک گراد را به سوی شهر شیعه نشین الزهرا در استان حلب سوریه پرتاب کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۰:۱۸    
یک مسئول بحرینی از استخدام بیش از 4 هزار تبعه خارجی از زمان آغاز انقلاب بحرین تا کنون خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۹:۲۱    
یک خانواده پناهجوی مسیحی که با پاسخ منفی کارمند محجبه اداره مهاجرت آلمان مواجه شدند از وی به دلیل آنچه تبعیض نامیدند شکایت کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۹:۱۸    
از آن جا که ماه جمادی الثّانی بیش از هر ماه دیگر، آمیخته با نام مبارک بزرگ ترین بانوی جهان، سیدة نساء العالمین من الاوّلین و الآخرین حضرت فاطمه زهرا(علیها السلام) می باشد، ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۹:۱۲    
سیدعلوی الموسوی همراه همیشگی آیت الله عیسی قاسم برای اعتراف بر ضد ایشان تحت شدیدترین شکنجه ها تا حد مرگ است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۹:۱۲    
یک جوان عربستانی که پس از نماز جمعه به دلیل بارش باران پدر پیر خود را به دوش گرفته بود مورد ستایش مردم و شبکه های اجتماعی قرار گرفت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۹:۰۳    
یک مقام آمریکایی خبر داده که وزارت دفاع این کشور طرح خود برای مقابله با داعش را به کاخ سفید تحویل داده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۸:۵۴    
با گذشت دو ماه از کشتار 10 زن، مرد و کودک در روستای جهان آباد شهرستان فهرج، رئیس کل دادگستری استان کرمان ازپایان تحقیقات جنایی دراین باره خبرداد و گفت: کیفرخواست پرونده بزودی صادر می شود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۸:۳۶    
پرستار مدافع حرم، احمد محمدی که در اسارت گروههای تکفیری سوریه بود،عصر روز دوشنبه به زادگاه خود شهرستان محلات از توابع استان مرکزی بازگشت و مورد استقبال پرشور مردم و مسئولان این خطه قرار گرفت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۶:۳۷    
نخستین تصاویر از کارگاه های ساخت گنبد مطهرامام حسین علیه السلام در کرمان منتشر می گردد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۶:۲۵    
دارالقرآن مسجد امام علی(علیه السلام)، طی مراسمی در شهر کپنهاگ ، پایتخت دانمارک افتتاح شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۶:۲۲    
14 مسیحی از جمله یک کشیش در جریان مناظره ای که در محل آکادمی تبلیغات اسلامی(ACADIP) ایالت کوارا در نیجریه برگزار می شد؛ به دین مبین اسلام تشرف یافتند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۵:۵۸    
یک مقام آگاه نزدیک به مذاکرات ژنو فاش کرد، بر اساس طرح نماینده ویژه سازمان ملل در امور سوریه، این دور از مذاکرات چند ماه طول کشیده و طی آن سه موضوع تشکیل دولت ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۵:۴۰    
ارتش و انصارالله یمن که با مقاومت مردمی، نزدیک به دو سال است در مقابل جنگ همه جانبه ائتلاف سعودی مقاومت می کنند، کنترل تقریبا نیمی از 22 استان یمن را به طور کامل در اختیار دارند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۵:۲۲    
با حضور بیش از هزار غیرمسلمان در روز درهای باز مسجد بیرمنگام، عده ای زیادی مجبور شدند برای بازدید از مراسم خارج از مسجد صف بکشند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۵:۱۶    
آغاز سریع و دقیق عملیات آزاد سازی بخش غربی موصل نشان می دهد که این عملیات فراتر از تصورات و پیش بینی ها، نهایتا تا سه ماه زمان برای آزاد سازی کامل استان نینوا نیاز دارد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۵:۱۳    
دانشگاه قرآن و حدیث از میان طلاب علاقه مند به قرآن و حدیث برای مقطع کارشناسی ارشد ثبت نام می کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۵:۱۰    
اردوهای دانش آموزی دختران نوجوان در رواق کودک و نوجوان آستان حضرت معصومه سلام الله علیها پذیرش می شود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۵:۰۷    
یک اندیشکده آمریکایی ضمن اشاره به عملیات نظامی ائتلاف به رهبری آمریکا برای بازپس گیری شهر موصل، به تشدید اختلافات و شکاف در بین تروریست های داعش اشاره کرده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۵:۰۱    
کتاب فاطمه زهرا (سلام الله علیها) با همکاری کمیته مطالعات و تحقیقات علویون تهیه و توسط طریقت اسلامی قادریه در آلبانی چاپ و منتشر شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۴:۰۵    
مقامات محلی دولت در شمال افغانستان از ساخت پایگاه برای جنگجویان طالبان در ولایت قندز خبر دادند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۴:۰۲    
کاخ سفید از حمایت احتمالی رئیس جمهور آمریکا از حمله ماه گذشته نیروهای آمریکایی در یمن خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۳:۵۰    
دادگاه جنایی بحرین محاکمه رهبر شیعیان این کشور را به 24 اسفند موکول کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۳:۴۷    
عباس الکاظم محقق ارشد روابط بین الملل و کارشناس سیاسی خاورمیانه در توئیتی کوتاه از رویکرد دوگانه حاکمان سعودی و مسئولان دانشگاه ملک فیصل عربستان در برگزاری نشست همزیستی (ادیان) به صراحت انتقاد کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۳:۴۱    
علی شمخانی در پاسخ به سؤالی در خصوص انتشار خبری مبنی بر اینکه شما با عادل الجبیر وزیر خارجه عربستان در بغداد دیدار داشته اید؟ گفت: من تکذیب می کنم.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۳:۲۶    
دولت الجزایر از خنثی سازی یک حمله انتحاری در مقابل مرکز پلیس این کشور در شهر قسنطینه در شرق الجزایر خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۳:۰۲    
یکی از فرماندهان بسیج مردمی عراق اعلام کرد روز شنبه بالگردهایی که گمان می رود متعلق به آمریکا بود در مناطق تحت کنترل گروه تروریستی داعش در تلعفر چترباز و تسلیحات تخلیه کرده اند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۲:۴۷    
مالزی که برخی کارشناسان و تحلیلگران در دیدگاهی انتقاد آن را کشوری عربی سازی شده می دانند، این روزها میزبان پادشاهی است که در نگاه ساده لوحانه برخی عوام بالاترین مقام جهان اسلام محسوب می شود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۲:۳۸    
یک روحانی فارغ التحصیل دانشگاه الازهر و مدعی مهدویت در مصر، به اتهام توهین به ادیان الهی به تحمل پنج سال زندان محکوم شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۲:۳۵    
نماینده رهبر شیعیان بحرین در ایران تاکید کرد که دادگاه شیخ عیسی قاسم، شاید جلسه پایانی باشد و حمله به منزل ایشان حماقتی بزرگ است اما شیخ عیسی هرگز بحرین را ترک نخواهد کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۲:۲۳    
'میشل فورست' گزارشگر ویژه سازمان ملل ضمن انتقاد از موانع موجود بر سر راه فعالان حقوق بشر در بحرین در راس آنها 'نبیل رجب' رئیس مرکز حقوق بشر بحرین و'شیخ میثم سلمان' مدافع بین المللی حقوق بشر ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۲:۲۰    
منابع مطلع سیاسی از بروز اختلاف نظر میان دو کشور کویت و عربستان سعودی برای تأمین هزینه های گزاف عملیات نظامی به اصطلاح ائتلاف کشورهای عربی در یمن خبر دادند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۱:۵۳    
شیعه نیوز: متن حدیث از کتاب الخصال منتشر می گردد. قَالَ أَبُو عَبْدِ اللَّهِ (ع): فَإِنْ أَرَدْتَ أَنْ تُقِرَّ عَیْنُکَ وَ تَنَالَ خَیْرَ الدُّنْیَا وَ الْآخِرَةِ فَاقْطَعِ الطَّمَعَ مِمَّا فِی ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۱:۴۷    
بنا بر گفته های رئیس کمیته امداد، تعداد افراد زیر خط فقر بیشتر از 11 میلیون است. این آمار بدان معناست که از هر هشت ایرانی یک نفر زیر خط فقر در حال زندگی است ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۱:۳۲    
آیات عظام وحید خراسانی و صافی گلپایگانی در سالروز شهادت حضرت زهرا(سلام الله علیها) با پای پیاده به سمت حرم حضرت معصومه(سلام الله علیها) عزاداری خواهند کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۱:۲۹    
منابع خبری اعلام کردند فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه طرح برای تسهیل در مذاکرات صلح سوریه به طرف های این مذاکره ارائه.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۱:۲۶    
حجت الاسلام و المسلمین سید علاء الموسوی رئیس اداره اوقاف شیعیان عراق از پروژه بازسازی مدرسه علمیه آخوند در نجف اشرف بازدید کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۱:۰۸    
نظامیان ارتش سوریه همچنان به سلسله پیشروی های گسترده خود در نبرد با تکفیریها در شهر باستانی تدمر واقع در استان حمص ادامه می دهند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۰:۴۷    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: متأسفانه امارات به مسئله حاکمیت ایران بر جزایر " آریانا" و "زرکوه" تعدی کرد و قطعا جمهوری اسلامی باید پاسخ مناسبی را نسبت به این سیاست اماراتی بدهد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۰:۴۷    
رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس از نهایی شدن گزارش تخلفات در فرودگاه هاشمی نژاد مشهد خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۰:۴۱    
پلیس اندونزی از وقوع یک انفجار در این کشور توسط فردی که با گروه های تروریستی ارتباط داشته است، خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۰:۳۵    
کلیسای کاتولیک مکزیک در بیانیه ای، سیاست های سختگیرانه دولت جدید آمریکا در خصوص مهاجران را اقدام تروریستی واقعی توصیف کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۰:۲۳    
پادشاه بحرین ادعای اعتدال کرد و در دیدار ماروین هییر خاخام یهودی آمریکایی گفت: بحرین نمونه تسامح و اعتدال در جهان است! وی همچنین گفت: از رابطه دیرینه بحرین با آمریکا به خود می بالیم.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۰:۱۷    
رئیس شورای عالی سیاسی یمن به همراه نخست وزیر دولت نجات ملی، وزیر دفاع و معاونش در شورای عالی سیاسی اولین نمایشگاه پهپادها را افتتاح کرد که می توان گفت، وعده رهبر انصارالله یمن محقق شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۰:۰۵    
معاونت امور بین الملل ستاد حقوق بشر، اخبار و تحولات سازوکارهای حقوق بشری سازمان ملل را مورد بررسی قرار داده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۰:۰۲    
امانی از دستگیری شخص مدعی نفوذ در دستگاه قضایی خبرداد و گفت: این فرد با ادعای توانایی لغو حکم اعدام محکومان مواد مخدر مبلغ 4 میلیارد ریال از خانواده های محکومان کلاهبرداری کرده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۹:۵۹    
آمار زندانیان مهریه از مرز 2 هزار هم گذشت، به گفته مدیرعامل ستاددیه کشور آمار زندانیان بدهکار مهریه رقم 2هزار و 297 زندانی محبوس را نشان می دهد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۹:۵۰    
رئیس مرکز توسعه، پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور به تماس های مرتبط با الکل با "سامانه خط ملی اعتیاد" اشاره و اظهار کرد ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۹:۴۷    
مشاور وزیر دفاع عربستان مدعی شد که کشورش از زمان آغاز مشارکتش در ائتلاف ضد داعش با 341 حمله هوایی، صدها پایگاه داعش در سوریه را هدف قرار داده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۹:۳۸    
'عنیفه امان' وزیر امور خارجه مالزی روز دوشنبه اعلام کرد این کشور به همکاری های خود با عربستان سعودی ادامه می دهد تا صلح را به منطقه خاورمیانه بازگرداند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۹:۱۱    
یک عضو سابق داعش کتابی درباره ریاکاری و نفاق در میان اعضای داعش نوشته و از برخی فساد و رسوایی های این گروهک پرده برداشته است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۸:۵۹    
وزارت کشور بحرین از وقوع یک انفجار در داخل یک اتوبوس حامل افسران پلیس این کشور خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۸:۵۶    
ارتش فیلیپین روز دوشنبه تایید کرد گروه تروریستی ابوسیاف همپیمان داعش در جنوب شرق آسیا، گروگان آلمانی خود را پس از آنکه مقامات موفق به پرداخت باج درخواستی نشدند، کشته اند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۸:۵۳    
نعمان کورتولموش معاون نخست وزیر ترکیه اعلام کرد که در روز 21 مارس سال میلادی جاری (یکم فروردین ماه 1396) جشن میلاد حضرت علی(علیه السلام) در آنکارا برگزار می شود.