جمعه ۰۴ خردادساعت ۰۸:۲۹May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای شیعه نیوز 22 اسفند 1395 - shia-news.com

شیعه نیوز 29 اسفند 1393 شیعه نیوز 29 اسفند 1394 شیعه نیوز 31 فروردین 1395 شیعه نیوز 31 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 31 خرداد 1395 شیعه نیوز 31 تیر 1395 شیعه نیوز 31 مرداد 1395 شیعه نیوز 31 شهریور 1395 شیعه نیوز 30 مهر 1395 شیعه نیوز 30 آبان 1395 شیعه نیوز 30 آذر 1395 شیعه نیوز 30 دی 1395 شیعه نیوز 30 بهمن 1395 شیعه نیوز 1 اسفند 1395 شیعه نیوز 2 اسفند 1395 شیعه نیوز 3 اسفند 1395 شیعه نیوز 4 اسفند 1395 شیعه نیوز 5 اسفند 1395 شیعه نیوز 6 اسفند 1395 شیعه نیوز 7 اسفند 1395 شیعه نیوز 8 اسفند 1395 شیعه نیوز 9 اسفند 1395 شیعه نیوز 10 اسفند 1395 شیعه نیوز 11 اسفند 1395 شیعه نیوز 12 اسفند 1395 شیعه نیوز 13 اسفند 1395 شیعه نیوز 14 اسفند 1395 شیعه نیوز 15 اسفند 1395 شیعه نیوز 16 اسفند 1395 شیعه نیوز 17 اسفند 1395 شیعه نیوز 18 اسفند 1395 شیعه نیوز 19 اسفند 1395 شیعه نیوز 20 اسفند 1395 شیعه نیوز 21 اسفند 1395 شیعه نیوز 22 اسفند 1395 شیعه نیوز 23 اسفند 1395 شیعه نیوز 24 اسفند 1395 شیعه نیوز 25 اسفند 1395 شیعه نیوز 26 اسفند 1395 شیعه نیوز 27 اسفند 1395 شیعه نیوز 28 اسفند 1395 شیعه نیوز 29 اسفند 1395 شیعه نیوز 30 اسفند 1395 
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۵:۰۳    
یک سیاستمدار بارز عراقی در این باره به العرب خبر داد: این تحرک منطقه ای حمایت بین المللی دارد و هدف از آن وحدت تلاش های سیاسی اهل تسنن در عراق و محروم کردن ایران از هر گونه اتحاد با اهل تسنن بود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۴:۴۹    
شورای علمای شیعه افغانستان با صدور بیانیه ای اقدام رژیم اشغالگر اسرائیل در جهت ممنوع ساختن پخش اذان از مساجد بیت المقدس محکوم کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۴:۴۹    
وزارت خارجه به کلیه هموطنانی که قصد مسافرت به ترکیه را دارند، توصیه اکید کرد در صورت ضرورت غیرقابل اجتناب به انجام سفر، احتیاط لازم را بنمایند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۳:۳۵    
عصر روز گذشته مرکز اسلامی شهر "اپسیلانتی" ایالت میشیگان، طعمه حریق شد که با تلاش آتش نشانان این آتش سوزی مهار شد و به گفته مسئولین آتش نشانی، خوشبختانه کسی در این حادثه آسیب ندید.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۲:۵۶    
حضرت ام البنین علیهاالسلام وقتی به خانه حضرت علی علیه السلام آمد، به آن حضرت، پیشنهاد کرد او را به جای فاطمه که اسم قبلی و اصلی وی بود با کنیه اش امّ البنین صدا زند تا حسنین علیهماالسلام با شنیدن نام ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۲:۵۶    
"حسین محمد سلیم" از رزمندگان جوان حزب الله در نبرد با تروریست های تکفیری در سوریه به فیض شهادت نائل آمد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۲:۴۷    
فروکاستن قصه ی ام البنین به داستان یک نامادری مهربان که فرزندان او گرسنه اند و بچه های شویش را نان می دهد بقول شهید مطهری از لوس بازی هایی است که گاه ناخواسته شیرازه فضائل او را از خاصیت می اندازد ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۲:۴۴    
وی در ادامه ادعاهای خود گفت: بعید نیست که آمریکا به کشتی های نظامی و نیروهایش در خلیج [فارس] اجازه دفاع از خود را بدهد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۲:۴۱    
این حملات بزدلانه نشانه دیگری از اصرار کشورهای منطقه ای و بین المللی بر ادامه حمایت از گروه های ترویستی است که به تمامی معنا، همه تلاش ها برای ایجاد همزیستی مسالمت آمیز در منطقه را هدف گرفته اند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۲:۳۲    
چند مدیر مسلمان با استارت آپ های جدید در فستیوال فن آوری و خلاقیت آستین(Austin) مرکز ایالت تگزاس آمریکا حضور یافته اند تا نشان دهند، می توان مدرن و در عین حال مذهبی بود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۲:۲۹    
محمد ششم پادشاه مراکش گفت: پافشاری بر ارزش های عالی دین اسلام بهترین ابزار برای مقابله با افراط گرایی و دفاع از بری بودن دین حنیف از اتهاماتی است که ناعادلانه به آن نسبت داده می شود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۲:۱۴    
منابع نظامی سوریه از کشف و ضبط دو کامیون حامل سلاح و مهمات از جمله موشک های انگلیسی برای تروریست های مستقر در حومه دمشق خبر دادند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۱:۴۴    
هیئتی از جوانان "انصار الامام الرضا علیه السلام" از شهر "الرمثیه" عربستان با آیت الله سید محمد سعید حکیم از مراجع دیدار کردند ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۱:۲۰    
رییس جمهوری سوریه گفت: سیاست های غلط برخی کشورهای اروپایی در قبال سوریه و منطقه، باعث گسترش تروریسم شده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۹:۲۰    
محلی که البغدادی سرکرده داعش خود را خلیفه خواند اینک در شرف تصرف توسط نیروهای عراقیست.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۹:۱۴    
واتیکان سفر قریب الوقوع پاپ فرانسیس به مصر را تایید کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۹:۱۱    
در پی قتل یک ورزشکار پرورش اندام در اصفهان، قاتل این جنایت با تلاش ماموران پلیس آگاهی استان دستگیر شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۹:۰۵    
فعالان حقوق بشر از کشته شدن یک نوجوان در عربستان به دست پلیس این کشور خبر دادند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۹:۰۵    
سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت که بر اساس مصوبه امروز این کمیسیون، مجازات اعدام حاملین مواد مخدر برای کسانی که پیش از این محکوم به اعدام شده بودند حذف خواهد شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۹:۰۲    
رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران میزان دیه پرداختی به بازماندگان هریک از شهیدان آتش نشان در حادثه فروریزش ساختمان پلاسکو را نزدیک به چهار میلیارد و 130 میلیون ریال اعلام کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۸:۵۹    
گروه موسوم به هیئه التحریر الشام (شامل گروه تروریستی جبهه النصره و برخی گروه های تروریستی دیگر) روز یکشنبه مسئولیت دو انفجار روز گذشته دمشق را بر عهده گرفت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۸:۵۳    
سارقان خشن 16 خانه را خالی کردند و میلیاردها تومان به جیب زدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۸:۴۱    
تروریست ها در حملات خمپاره ای روز یکشنبه خود به دو شهرک محاصره شده الفوعه و کفریا، ضمن زیر پا گذاشتن آتش بس ده ها نفر از ساکنان این شهرک ها را زخمی کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۸:۳۸    
یک روزنامه نگار سعودی از ارسال نامه محرمانه عربستان به مصر خبر داد که در آن ریاض، قاهره را تهدید کرده که اگر از محور ایران، روسیه و سوریه دور نشود، باید منتظر عواقب باشد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۷:۴۳    
حجت الاسلام و المسلمین شهرستانی نیز با تاکید بر اهمیت نقش رسانه ها از بی عدالتی بنگاههای خبری برخی کشورهای عربی و غربی در اطلاع رسانی غیر واقعی رویدادهای منطقه انتقاد و خواستار انعکاس صحیح و واقعی ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۶:۲۸    
یک موسسه حقوقی مصر اعلام کرد که طی دو سال گذشته 7800 شهروند مصری برای محاکمه به دادگاه های نظامی ارجاع داده شده اند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۶:۲۵    
یکی از علمای الازهر اظهار داشت که تکفیری ها با شستشوی ذهنی جوانان در صدد کشتار مردم و تخریب جوامع هستند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۶:۱۳    
تجمع علمای مسلمان لبنان تصریح کرد که اگر حزب الله در سوریه حضور نمی یافت هم اکنون شاهد قتل عام ملت و تجاوز به مقدسات لبنان بودیم.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۶:۰۱    
آیت الله قبلان گفت: تررویست های تکفیری تشنه خون و کشتار انسان ها هستند و تنها هدف آنها کشتار انسان های بی دفاع و بی گناه است و امروز نیز بار دیگر به خاطر شکست های زیادی که در سوریه و عراق متحمل شده ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۵:۵۸    
انقلاب اسلامی ایران تاثیرات عمیقی در حیات فکری مسلمانان در جنوب شرقی آسیا و از جمله اندونزی به جا گذارده ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۵:۴۶    
منابع آگاه دقایقی پیش از وقوع انفجاری در ناحیه حمار وین واقع در موگادیشو پایتخت سومالی خبر دادند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۵:۴۳    
پرواز روز یکشنبه هواپیمای 'ملک سلمان' پادشاه عربستان سعودی از فرودگاه جزیره بالی اندونزی برای سفر به ژاپن، 18 پرواز را با اختلال مواجه کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۵:۴۰    
به دنبال رایزنی های مشترک مسئولان عراقی و کویتی جهت یافتن اثری از اسرای کویتی که در دهه پایانی قرن بیستم توسط ارتش رژیم سابق بعث عراق به هنگام اشغال کویت ربوده و به عراق منتقل شدند ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۵:۳۱    
باهمت اداره کل روابط عمومی و امور رسانه آستان قدس رضوی کتاب 88 کلام از هشتمین امام (علیه السلام) به هشت زبان زنده دنیا و برای هشتمین با چاپ و منتشر شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۵:۲۸    
رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از برنامه ریزی این ستاد برای راه اندازی سفرهای ارزان قیمت دانشجویی به عتبات خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۵:۱۰    
نیروهای پلیس عربستان جسد یک تاجر معروف را در خانه اش پیدا کردند که در یک کیسه پلاستیکی گذاشته شده بود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۵:۱۰    
منابع عربستانی اعلام کردند که به دلیل بحران اقتصاد این کشور دولت ریاض قصد دارد سیاست های ریاضتی جدیدی را در پیش بگیرد ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۴:۳۷    
حضور مستقیم نظامی امریکا در اراضی سوریه تحت عنوان مبارزه با داعش در سوریه گسترش یافته و فشار امریکا بر حزب الله و دیگر گروه های مسلح نزدیک به ایران در سوریه آغاز شده است ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۴:۳۴    
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه فاز اول پروژه زائر شهر بیش از 60 درصد پیشرفت کار داشته است، عنوان کرد: با تکمیل پروژه زائر شهر رضوی شرایط اسکان برای 24 هزار زائر بارگاه مطهر رضوی فراهم می شود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۴:۲۵    
شیعه نیوز: متن حدیث از کتاب تحف العقول منتشر می گردد. الإمامُ الکاظمُ علیه السلام: یَا هِشَامُ مَنْ أَحَبَّ الدُّنْیَا ذَهَبَ خَوْفُ الْآخِرَةِ مِنْ قَلْبِهِ. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۳:۴۳    
یک خبرنگار آمریکایی اعلام کرد که تروریستهای شکست خورده در سوریه در شمال غرب این کشور با جبهه النصره متحد شده و گروه تروریستی دیگری را تشکیل خواهند داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۳:۳۷    
نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران همزمان با فرا رسیدن چهارشنبه آخر سال در راستای کاهش صدمات و خسارات، حفظ نظم و امنیت جامعه، اطلاعیه ای صادر کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۳:۲۸    
نخستین دختر بسکتبالیست آمریکا در یک نشست ورزشی اعلام کرد که به خاطر قانون منع حجاب فدراسیون جهانی بسکتبال مجبور است بسکتبال را کنار بگذارد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۱:۵۰    
دیده بان حقوق بشر سوریه اعلام کرد از روز جمعه 300 خانواده تروریست های خارجی داعش از شهر رقه فرار کرده اند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۱:۵۰    
براثر تصادف خودرو پلیس و اتوبوس بی. آر.تی در خیابان آزادی مامور دژبان ناجا جان خود را از دست داده و همکارش زخمی شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۱:۲۶    
روزنامه ایزوستیا روسیه در مطلبی به بررسی موافقت دمشق با عملیات هوایی عراق علیه تروریست های مستقر در سوریه پرداخت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۱:۰۲    
حجت الاسلام و المسلمین حقی از دستگیری مدیر دو شبکه تلگرامی در استان گلستان خبرداد و گفت: این پرونده در شعبه یک دادیاری دادسرای مرکز استان درحال بررسی است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۰:۵۳    
مرکز مدیریت حوزه های علمیه در اطلاعیه ای تاریخ آغاز دروس حوزوی در سال جدید را اعلام کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۰:۵۳    
آموزش تخصصی معارف ناب اعتقادی اهل بیت (علیهم السلام) در رشته کلام اسلامی-گرایش نصوص کلامی (سطح3) از سوی مرکز تخصصی معارف اهل بیت(علیهم السلام) برگزار می شود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۰:۴۴    
شمار شهدای دو انفجار تروریستی روز شنبه در باب مصلای دمشق به 59 نفر رسید.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۰:۴۱    
مفتی اهل سنت عراق، مشارکت در کنفرانس های عراقی در خارج از کشور را حرام اعلام کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۰:۳۸    
عیدی آخر سال کارگران برای سال جاری بر اساس قانون کار تعیین می شود.کارگران مشمول قانون کار، اعم از اینکه در بخش خصوصی و یا دولتی شاغل باشند، از دو ماه عیدی و پاداش آخر سال برخوردار میشوند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۰:۳۵    
نفس او از هر چیزی خوارتر است، برتری جویی را زشت، و ریاکاری را دشمن می شمارد، اندوه او طولانی، و همت او بلند است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۰:۲۹    
انفجار تروریستی صبح امروز در بندر گوادر پاکستان خسارات جزئی به یک پل وارد کرد و موجب ترس و وحشت مردم محلی شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۰:۲۶    
شورای معاونین دادستانی تهران با موضوع ارجاع گزارش و پرونده با حضور معاونان دادستان، سرپرستان نواحی دادسرای تهران و دادیاران ارجاع نواحی دادسرا به ریاست دادستان تهران برگزار شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۰:۲۰    
ووراتو یکی از اصلی ترین رهبران بوداییان افراطی کشور میانمار که نقش عمده ای در تهییج دیگران به قتل و تعقیب مسلمانان روهینگیا داشته، مجبور به سکوت شده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۹:۴۷    
به گزارش شیعه نیوز ، آیت الله العظمی سیستانی فتوایی درباره کاری که انسان را زبون سازد بیان کرده است. متن فتوای مطرح شده این مرجع تقلید شیعیان بدین شرح است: ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۹:۳۸    
حجت الاسلام و المسلمین شیخ عبدالمهدی کربلایی نماینده آیت الله العظمی سیستانی در کربلای معلا و متولی شرعی حرم مطهر امام حسین(علیه السلام) روز شنبه در دیدار هیاتی از کشور نیجریه متشکل از یک عضو پارلمان ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۸:۴۴    
دولت عربستان سعودی به بهانه اینکه منطقه شیعه نشین المسوره ، بافت و خانه های فرسوده ای دارد، قصد دارد همه آثار و نمادهای متعلق به شیعیان این کشور را در منطقه مذکور از بین ببرد.