جمعه ۰۴ خردادساعت ۱۲:۳۴May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای شیعه نیوز 14 اسفند 1395 - shia-news.com

شیعه نیوز 29 اسفند 1393 شیعه نیوز 29 اسفند 1394 شیعه نیوز 31 فروردین 1395 شیعه نیوز 31 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 31 خرداد 1395 شیعه نیوز 31 تیر 1395 شیعه نیوز 31 مرداد 1395 شیعه نیوز 31 شهریور 1395 شیعه نیوز 30 مهر 1395 شیعه نیوز 30 آبان 1395 شیعه نیوز 30 آذر 1395 شیعه نیوز 30 دی 1395 شیعه نیوز 30 بهمن 1395 شیعه نیوز 1 اسفند 1395 شیعه نیوز 2 اسفند 1395 شیعه نیوز 3 اسفند 1395 شیعه نیوز 4 اسفند 1395 شیعه نیوز 5 اسفند 1395 شیعه نیوز 6 اسفند 1395 شیعه نیوز 7 اسفند 1395 شیعه نیوز 8 اسفند 1395 شیعه نیوز 9 اسفند 1395 شیعه نیوز 10 اسفند 1395 شیعه نیوز 11 اسفند 1395 شیعه نیوز 12 اسفند 1395 شیعه نیوز 13 اسفند 1395 شیعه نیوز 14 اسفند 1395 شیعه نیوز 15 اسفند 1395 شیعه نیوز 16 اسفند 1395 شیعه نیوز 17 اسفند 1395 شیعه نیوز 18 اسفند 1395 شیعه نیوز 19 اسفند 1395 شیعه نیوز 20 اسفند 1395 شیعه نیوز 21 اسفند 1395 شیعه نیوز 22 اسفند 1395 شیعه نیوز 23 اسفند 1395 شیعه نیوز 24 اسفند 1395 شیعه نیوز 25 اسفند 1395 شیعه نیوز 26 اسفند 1395 شیعه نیوز 27 اسفند 1395 شیعه نیوز 28 اسفند 1395 شیعه نیوز 29 اسفند 1395 شیعه نیوز 30 اسفند 1395 
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۹:۱۷    
"سید شهاب الدین" که تلاش های فراوانی در مبارزه با کتاب "آیات شیطانی" سلمان رشدی داشت در 82 سالگی درگذشت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۶:۱۹    
سخنگوی نیروهای مردمی عراق در محور شمالی از ناپدید شدن مسئول نیروهای ماموریت های ویژه این محور و چهار تن از همراهان وی در بغداد خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۵:۵۸    
یکی از قضات صادر کننده حکم قاتل ستایش جزئیاتی از پرونده قتل ستایش را تشریح کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۲:۲۲    
آیت الله وحید خراسانی از کسانی که سخنان این مرجع تقلید را تحریف کرده اند انتقاد کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۱:۳۷    
گروهی از جوانان مسلمان شهر چیبا در ژاپن کمپینی برای مبارزه با اسلام هراسی راه اندازی کرده اند و با ایجادگشت خیابانی قصد ارتقاء رابطه با ساکنان محلی ژاپن دارند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۱:۰۴    
یک کافه موسیقی در شهر بارتون در انگلستان قرار است به زودی به یک مرکز اسلامی و مسجدی برای نماز مسلمانان تبدیل شود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۱:۰۱    
آیت الله العظمی وحید خراسانی گفت: من از همه هیئات عزاداری تشکر می کنم.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۰:۵۵    
فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه از رهایی کودک 12 ساله که به دلیل اختلافات مالی طعمه فردی آدم ربا در این شهرستان شده بود،خبر داد .
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۰:۵۲    
نزدیک به 900 پناهجو طی عملیات گارد ساحلی ایتالیا در دریای مدیترانه نجات یافته و به جزیره سیسیل منتقل شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۰:۳۴    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در ترکیه و بختیار اسدزاده سرکنسول ایران در استانبول با شیخ صلاح الدین اوزگندوز امام جماعت و رهبر شیعیان دیدار کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۰:۲۲    
نخست وزیر سومالی روز شنبه اعلام کرد: گرسنگی شدید در شهر بای در جنوب غرب کشور، 110 تن را در 48 ساعت از پای درآورده و خشکسالی جان میلیون تن دیگر را تهدید می کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۰:۱۶    
همزمان با تشدید درگیری ها در حومه دمشق، نیروهای ارتش توانستند سه شهرک دیگر را در حومه شرقی حلب از اشغال تروریست های تکفیری آزاد کنند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۹:۴۹    
مبلغان آستان مقدس علوی در عملیات آزادسازی منطقه الجوسق در استان موصل مشارکت کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۹:۳۷    
سرکرده گروهک تروریستی داعش دستور برکناری تمامی فرماندهان عراقی این گروه در موصل را صادر کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۹:۳۴    
نشریه الجریده کویت در گزارشی با اشاره به سفر هیئتی عالی رتبه از سازمان حج و زیارت ایران به عربستان برای مذاکره با مسئولان این کشور بر سر پرونده حج ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۹:۳۱    
مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام کرد: تعدادی از کلاهبرداران معتاد به مواد مخدر از نوع شیشه و تریاک که در پوشش افراد خیر در سراسر کشور اقدام به سرقت از ده ها زن سالخورده کردند، دستگیر شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۹:۱۶    
دالایی لاما در درخواست برای پایان دادن به خشونت ها علیه مسلمانان میانمار به پاپ پیوست.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۸:۵۸    
علمای بحرین در پی بازداشت شیخ محمد القشعمی و فرزندانش و تنی چند از بانوان و جوانان بحرینی به اتهام پناه دادن به جوانان انقلابی بیانیه ای صادر کرده و عدم پناه به پناه جویان را خروج از دایره ولایت الهی ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۸:۵۲    
دولت بحرین امروز از شناسایی و دستگیری اعضای یک باند تروریستی متشکل از 54 نفر خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۸:۴۹    
به طور یقین دعاها در زندگی انسان ها به ویژه برای مسلمانان و پیروان دسته ای از ادیان دیگر که به دعا اعتقاد دارند، تاثیر ویژه ای بر جای می گذارد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۶:۴۱    
یک سیاستمدار افراط گرای آلمانی از ممنوعیت ورود مسلمانان به این کشور حمایت کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۶:۳۸    
نهاد موسوم به دیده بان حقوق بشر سوریه که در لندن به سر می برد، با تغییر پرچم خود اعلام کرده است که دیگر در جرگه معارضان دولت سوریه فرار ندارد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۶:۳۵    
احمد ابوالغیط دبیرکل ضد ایرانی اتحادیه عرب این بار ایران را به گسترش مذهب تشیع و صدور متهم کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۶:۳۲    
شورای روابط اسلامی آمریکایی، شعبه ایالت واشینگتن، از پلیس فدرال آمریکا(اف بی آی) درخواست کرد تا به پرونده قتل نوجوان سیاه پوست مسلمان رسیدگی کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۶:۲۶    
سازمان شنای آماتور در انگلیس با انتشار دستورالعمل جدید، مجوز پوشیدن بورکینی(لباس شناس اسلامی) را برای بانوان مسلمان در مسابقات شنا اعلام کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۶:۱۱    
رئیس پلیس امنیت عمومی قزوین از دستگیری جاعل نسخه های پزشکی در این استان خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۵:۴۷    
فرمانده نظامی یمن گفت: اهداف ریاض در یمن یکی پس از دیگری سقوط می کند که تازه ترین آن شهر الربوعه در عسیر است که نظامیان سعودی شمار زیادی از تجهیزات و نیروهای خود را از دست دادند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۵:۴۴    
به گزارش شیعه نیوز ، آیت الله سبحانی به پرسشی درباره سجده بر تربت پاسخ گفته است. متن سوال مطرح شده وپاسخ این مرجع تقلید شیعیان بدین شرح است: چرا شیعه امامیه در نماز بر تربت سجده می کند؟ ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۵:۳۸    
به گزارش شیعه نیوز ، آیت الله العظمی وحید خراسانی به پرسش هایی درباره شرکت در مجالس عروسی پاسخ گفته است. متن سوالات مطرح شده وپاسخ های این مرجع تقلید شیعیان بدین شرح است: ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۵:۲۰    
مدارک پزشکی اش را قطار می کند روی میز. نتیجه نمونه برداری و آزمایش از ریه. پشت بندش مدارک پزشکی همسرش را قطار می کند. نارسایی قلبی ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۵:۱۴    
فرمانده انتظامی زاهدان از عملیات موفقیت آمیز ماموران پلیس در شناسایی و دستگیری عاملان آدم ربایی دختر جوان در این شهرستان خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۵:۰۸    
اجرای حکم حجت الاسلام والمسلمین احمد منتظری از سوی دادسرا و دادگاه ویژه روحانیت به حالت تعلیق درآمده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۵:۰۵    
یکی از فرماندهان عملیاتی در تلعفر اطلاع داد که نیروهای الحشدالشعبی موفق شده اند ، رد یکی از معاونان ارشد ابوبکر البغدادی را در البعاج در نزدیکی های مرز سوریه بگیرند ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۵:۰۲    
دولت آلمان به تازگی طرحی را ارائه کرده است که بر اساس آن مقامات مرزی این کشور اجازه دارند تلفن همراه و لپ تاپ شخصی پناهجویان را بررسی کنند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۴:۴۴    
کشور امارات همزمان با ادعاهای ارضی بی پایه علیه جزایر سه گانه همیشه ایرانی خلیج فارس، با سرمایه گذاری عظیم و با سرعت ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۴:۳۵    
رئیس هیأت معارضان سوریه در مذاکرات ژنو-4 از موافقت اولیه معارضان با طرح 12 بندی فرستاده سازمان ملل در امور سوریه برای آینده سوریه خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۴:۲۶    
تنها پسر بازمانده شیخ زکزاکی خواستار آزادی والدینش از زندان و تحریم دادستان کل شد که از اجرای وظیفه خود در این زمینه موفق نبوده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۴:۱۷    
به نظر می رسد تروریست های داعشی در ترکیه مقرهای زیادی داشته باشند. آن ها از یک ساختمان اداری در آنکارا برای آموزش شبه نظامیان کودک و نوجوان استفاده می کنند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۴:۱۴    
شیعه نیوز: یکی از ابزار تقرب بندگان به پروردگار متعال، دعا و درخواست کردن از درگاه اوست، قادر متعال در قرآن کریم به ما چگونه دعا کردن را آموخته است. آیه: خداوند متعال در قرآن می فرماید: ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۴:۱۱    
حجم انبوهی از اجساد کودکان در یک گور دسته جمعی در ایرلند کشف شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۴:۰۵    
اکرم محمود را اولین بار در مقر فرماندهی واکنش سریع در روستای 'البوسیف' دیدم که وقتی وارد محوطه شد با سایر خبرنگاران احوالپرسی سردی کرد، درحالی که هیجان داشت و بی قرار ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۳:۱۱    
به گزارش شیعه نیوز ، تا عصر چهارشنبه که منطقه عملیاتی را به سوی مقر فرماندهی عملیات در حومه 5 کیلومتری جنوب شهر موصل ترک کردیم، درگیری های شدید هنوز در منطقه وادی الحجر ادامه داشت. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۳:۰۵    
عبدالباری عطوان سردبیر روزنامه فرامنطقه رای الیوم و تحلیلگر برجسته عرب در واکنش به باز پس گیری شهر تاریخی تدمر توسط ارتش سوریه نوشت ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۳:۰۲    
مجله اکونومیست انگلیس نوشت: خالد بن فیصل آل سعود حاکم مکه در صدد ساخت دو برج 50 طبقه ای در منطقه ‘جبل عمر’ است ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۲:۵۶    
مسوولان اقتصادی تاجیکستان تصمیم گرفته اند برای خروج از بحران بانکی که اخیرا دامنگیر این کشور شده است ، نظام بانکداری اسلامی را برقرار کنند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۲:۴۷    
یکی از افسران شکنجه گر معروف امنیتی بحرین به نام خالد الوزان دیروز در اثر سکته قلبی درگذشت .
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۲:۴۱    
دو سیاست مدار افراطی، ممنوعیت ساخت مساجد در تمام کشور ایتالیا را خواستار شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۲:۲۶    
مدیرعامل خدمات اجتماعی شهرداری تهران از ساماندهی شبه متکدیان به صورت پایلوت در تهران از فردا طی طرحی تحت عنوان شاخ گل بریده خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۲:۲۳    
فضای مجازی در کنار خوبی هایش بدی هایی دارد که تبدیل به دردی جهانی شده است و گاهی اوقات جوانان به دلیل تعلیم نادرست از آن و برای دیده شدن دست به اقدامات عجیبی می زنند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۲:۱۷    
سازمان پزشکی قانونی از کاهش 2،3 درصدی تلفات حوادث رانندگی از ابتدای فروردین تا پایان دی ماه سال جاری در کشور خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۲:۱۴    
قبائل سنحان در یک گردهمایی، پیوستن خود به نیروهای انصارالله و ارتش یمن علیه ائتلاف سعودی را اعلام کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۲:۰۸    
معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: تعداد موارد کودک آزاری اطلاع داده شده به اورژانس اجتماعی حدود 12 هزار مورد و تعداد موارد همسرآزاری 11 هزار مورد بوده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۱:۳۲    
بعضی مسافرها با ساک و چمدان دوان دوان به سمت اتوبوس شان می روند، اینجا در پایانه غرب، نزدیک میدان آزادی در میانه هفته هم بازار سفر، حسابی داغ است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۱:۳۲    
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از برگزاری مراسم اربعین شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو در روز چهارشنبه 18 اسفند در مسجد امام صادق (علیه السلام) واقع در میدان فلسطین خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۱:۱۷    
یک منبع امنیتی در استان نینوا در عراق از کشف مقر رادیوی گروه تروریستی داعش با نام "البیان" و دکل فرستنده اصلی آن در ساحل راست شهر موصل خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۱:۱۱    
جانشین فنی و مهندسی ستاد بازسازی عتبات عالیات در پروژه صحن حضرت زهرا(س)، از آغاز ساخت گنبد مقام امام زین العابدین(ع) در جوار حرم مطهر علوی خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۱:۰۸    
دادگاه تونس که حدود 3 هفته پیش دیکتاتور سابق این کشور را به دلیل فساد مالی به 10 سال حبس محکوم کرده بود، این بار وی را در ارتباط با پرونده ای دیگر به 6 سال زندان محکوم کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۰:۵۶    
مردم بحرین در اعتراض به اقدامات خصمانه آل خلیفه علیه انقلابیون و همچنین اقدام این رژیم در بازداشت زنان بحرینی، شب گذشته در مناطق مختلف تظاهرات گسترده برگزار کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۰:۳۲    
اردن صبح امروز 15 تن را به جرم ارتکاب جرایم تروریستی و جنایت های سنگین در این کشور اعدام کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۰:۱۷    
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با تشریح برنامه های نوروزی از جمع آوری حصار و مرمت محوطه های تاریخی برای رفاه حال مسافران خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۰:۱۴    
وزارت دفاع آمریکا ادعا کرده است دولت سوریه و روسیه کاروان های نظامی به سوی شهر منبج در شمال کشور اعزام کرده اند. این شهر تحت کنترل نیروهای دموکراتیک سوریه (کُردها) است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۰۹:۲۶    
گروهی از مردم مسلمان اندونزی همزمان با سفر 'ملک سلمان' پادشاه عربستان سعودی به جاکارتا پایتخت این کشور جنوب شرق آسیا تجمعی اعتراض آمیز مقابل سفارت عربستان برگزار کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۰۹:۱۴    
در حملات هوایی نیروهای خارجی در افغانستان، بیش از 30 نفر کشته و زخمی شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۰۹:۰۸    
دبیرکل اتحادیه عرب با استعفای 15 نفر از کارکنان این اتحادیه به علت تشدید بحران مالی موافقت کرد.