جمعه ۰۴ خردادساعت ۰۵:۰۷May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای شیعه نیوز 23 اسفند 1395 - shia-news.com

شیعه نیوز 29 اسفند 1393 شیعه نیوز 29 اسفند 1394 شیعه نیوز 31 فروردین 1395 شیعه نیوز 31 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 31 خرداد 1395 شیعه نیوز 31 تیر 1395 شیعه نیوز 31 مرداد 1395 شیعه نیوز 31 شهریور 1395 شیعه نیوز 30 مهر 1395 شیعه نیوز 30 آبان 1395 شیعه نیوز 30 آذر 1395 شیعه نیوز 30 دی 1395 شیعه نیوز 30 بهمن 1395 شیعه نیوز 1 اسفند 1395 شیعه نیوز 2 اسفند 1395 شیعه نیوز 3 اسفند 1395 شیعه نیوز 4 اسفند 1395 شیعه نیوز 5 اسفند 1395 شیعه نیوز 6 اسفند 1395 شیعه نیوز 7 اسفند 1395 شیعه نیوز 8 اسفند 1395 شیعه نیوز 9 اسفند 1395 شیعه نیوز 10 اسفند 1395 شیعه نیوز 11 اسفند 1395 شیعه نیوز 12 اسفند 1395 شیعه نیوز 13 اسفند 1395 شیعه نیوز 14 اسفند 1395 شیعه نیوز 15 اسفند 1395 شیعه نیوز 16 اسفند 1395 شیعه نیوز 17 اسفند 1395 شیعه نیوز 18 اسفند 1395 شیعه نیوز 19 اسفند 1395 شیعه نیوز 20 اسفند 1395 شیعه نیوز 21 اسفند 1395 شیعه نیوز 22 اسفند 1395 شیعه نیوز 23 اسفند 1395 شیعه نیوز 24 اسفند 1395 شیعه نیوز 25 اسفند 1395 شیعه نیوز 26 اسفند 1395 شیعه نیوز 27 اسفند 1395 شیعه نیوز 28 اسفند 1395 شیعه نیوز 29 اسفند 1395 شیعه نیوز 30 اسفند 1395 
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۳:۰۰    
یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن با موشک های اورگان پایگاه های سعودی را در استان نجران هدف قرار دادند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۰:۳۶    
زن در اسلام، مقدس و مظهر زیبایی است و کانون مهر و محبت به شمار می رود. اسلام به زن می گوید به برکت حجاب و عفاف ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۴:۰۱    
آیت الله العظمی صافی گلپایگانی در پیامی به مراسم با عظمت ریحانه النبی صلّی الله علیه و آله در شهر مهر گفت: امروز بانوان مسلمان ما با حفظ کرامت انسانی و الهی خود و حفظ حجاب و عفاف ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۳:۲۲    
رفتار عجیب پادشاه عربستان در دیدار با نخست وزیر ژاپن توجه رسانه ها را به خود جلب کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۲:۴۶    
پلیس مالزی 7 تن از جمله 5 شهروند فیلیپین را به اتهام ارتباط با گروه تروریستی داعش دستگیر کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۲:۴۰    
رهف خطیب ، اولین ورزشکار مسلمان محجبه در ماه آوریل در مسابقات دو ماراتن در شهر بوستون آمریکا شرکت می کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۲:۳۱    
یکی از رزمندگان سوریه از مهار حمله های شدید تروریست ها به فوعه و کفریا خبر داد و خاطرنشان کرد که این دو منطقه را به گورستان تروریست ها تبدیل می کنیم.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۲:۲۸    
دیکتاتور سرنگون شده مصر، که در حال حاضر در یک بیمارستان نظامی در بازداشت به سر می برد، در پی حکم دادستان کل این کشور آزاد شده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۲:۲۵    
گروهی موسوم به مهاجران عرب در شهر رقه با راه انداختن کودتایی داخلی در داعش، علیه بغدادی قیام و او را تکفیر کرده اند. دلیل این کودتا اعتراض به شرایط معیشتی بوده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۲:۰۴    
رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه های کشور به تشریح آخرین وضعیت راه های مواصلاتی کشور پرداخت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۲:۰۱    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج گفت:انفجار مواد محترقه در محله عباس آباد 2 نفر را مصدوم و راهی بیمارستان کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۱:۵۸    
بیست و سوم محرم 1427 هجری (سوم اسفند 1384) بر اثر انفجار شدیدی در مقدس ترین مکان شهر سامرا، حرم امام علی النقی(ع) و امام حسن عسکری(ع)، ضریح امامین عسکریین(ع) به طور کامل تخریب شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۱:۲۲    
رئیس مرکز آمار ایران نرخ رشد جمعیت سال 1395 نسبت به 1390 را صفر اعلام کرد. کل جمعیت ایران نتوانسته در سال 1395 از مرز 80 میلیون عبور کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۱:۱۶    
زائرین دانشگاهی استان های لرستان ، یزد و مرکزی در طی بازدید از کتابخانه علامه قرشی در نجف با شیخ مهدی قرشی فرزند آیت الله قرشی یکی از بزرگترین نویسندگان اهل تشیع دیدار نمودند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۰:۳۵    
آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پاسخ به درخواست آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه، به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و فرا رسیدن عید نوروز با شرایط و ضوابط ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۰:۲۶    
سخنگوی مطبوعاتی کاخ سفید با بیان اینکه آمریکا هیچ کشوری را از مشارکت در جنگ علیه داعش مستثنی نمی کند، گفت که احتمال همکاری با مسکو در این زمینه نیز وجود دارد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۰:۰۲    
نمایندگان شیعیان نیجریه به حرم مطهر امام حسین (علیه السلام) مشرف شدند و در گفتگو با موسسه آموزشی این آستان مبارک، خواستار افزایش ظرفیت تحصیل جوانان شیعه نیجریه در این موسسه شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۹:۵۹    
دولت استرالیا از قوانین جدیدی که مقامات اندونزی برای صنعت حلال به خصوص گوشت حلال اعلام کرده و طی آن باید تمام گوشت هایی که به ملت های اسلامی صادر می شود، طبق احکام اسلامی ذبح شوند، حمایت می کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۹:۰۹    
سازمان دعوت اسلامی در شهر استوک آن ترنت انگلستان قصد راه اندازی یک مرکز آموزشی به منظور تدریس قرآن و زبان عربی به کودکان را دارد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۹:۰۹    
کای حافظ Kai Hafis استاد دانشگاه ارفورت آلمان در مقاله ای وضعیت تصویر اسلام در رسانه های آلمانی را مورد بررسی قرار داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۸:۵۷    
شیخ عبد الله الدقاق نماینده آیت الله عیسی قاسم با تکذیب تماس آیت الله سیستانی با حاکم و دولت بحرین گفت: رژیم بحرین از این اخبار برای دلسرد کردن مردم در یاری آیت الله قاسم سوء استفاده می کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۸:۵۴    
دفتر آیت الله بشیر النجفی در بیانیه ای تاکید کرد: جنایت دمشق به وضوح نشان می دهد مسببان آن نسبت به رسول اکرم (صلی الله علیه وآله) و اهل بیت (علیهم السلام) و صحابه کراهت، تنفر و دشمنی دارند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۸:۵۱    
دیده بان حقوق بشر سوریه تازه ترین آمار از کشته شدگان درگیری های داخلی این کشور را اعلام کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۶:۴۰    
ولید المعلم وزیر امور خارجه سوریه روز دوشنبه طی تماس تلفنی با ابراهیم جعفری وزیر خارجه عراق، انفجار تروریستی دمشق را محکوم کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۶:۳۱    
یک روزنامه لبنانی در گزارشی از انتخابات پارلمانی اعلام کرد حزب الله تصمیم گرفته از این به بعد به صورت علنی مواضع خود در قبال برگزاری این انتخابات را اعلام کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۶:۲۲    
نیروهای امنیتی با دخترم تماس گفتند تا برای دیدن پدرش برود. دخترم فاطمه هم برای دیدن پدر خود رفت، اما تنها چیزی که دید پیکر بی جان و شهید پدرش بود...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۶:۱۹    
صدها تن از مردم شهر کیپ تائون، دومین شهر پرجمعیت آفریقای جنوبی دور هم گردآمدند تا نماز طلب باران بخوانند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۶:۱۶    
سازمان دیده بان حقوق بشر درگزارشی اعلام کرد: حملات هوایی ائتلاف عربی به رهبری عربستان که منجر به کشته شدن هزاران غیرنظامی شده در سطح جنایات جنگی قرار دارد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۶:۱۰    
وزیر امور خارجه قزاقستان از تلاش ایران، روسیه و ترکیه برای برگزاری دور جدید مذاکرات سوریه خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۶:۰۷    
نمایندۀ ائتلاف ملی در پارلمان عراق، با تاکید بر ضرورت خودداری دولت بغداد از امتیازدهی به عربستان، در پایبندی ریاض به تعهدات و پیمان ها ابراز تردید کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۶:۰۴    
شرکت کنندگان در کنفراس مسلمانان آلبانیایی تبار در بالکان در پریشتینا پایتخت کوزوو اعلام کردند هر روز بر شمار اتباع جمهوری کوزوو در میان عناصر گروههای تروریستی در عراق و سوریه افزوده می شود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۶:۰۱    
اطلاعات موجود نشان می دهد که نیروهای امنیتی بحرینی اخیراً انواع مختلفی از شکنجه های بدنی و روانی را در مورد زندانیان اعمال می کنند ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۵:۵۸    
انفجار ظهر امروز یک واحد مسکونی در مشهد پنج مصدوم برجای گذاشت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۵:۵۵    
کل جمعیت کشور در سال 1395 به 79 میلیون و 926 هزار و 270 رسید که نسبت به سال 1390 نزدیک به 4 میلیون و 776 هزار نفر افزایش یافته است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۵:۵۲    
نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی با اشاره به اینکه مذاکرات حج آینده در حال نهایی شدن است، تصریح کرد: تاکنون توافقات با طرف سعودی به صورت مطلوبی انجام شده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۵:۴۹    
در دومین حادثه انفجار مواد محترقه دست ساز در اردبیل سه نفر مصدوم شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۵:۱۰    
فردا حکم پرونده آیت الله عیسی قاسم قرائت می شود... پیش بینی بحرینی ها از حکم صادره چیست؟
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۵:۰۷    
فرماندار حمص سوریه از توافق بر سر خروج شورشیان از یک منطقه در این شهر خبر داده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۴:۵۸    
نیروهای امنیتی کویت روز گذشته(یکشنبه) از ورود وسیم یوسف مبلغ و خطیب اماراتی به این کشور جلوگیری کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۴:۵۵    
نیروهای ارتش سوریه موفق شدند که مانع پیشروی های گروه تروریستی داعش در استان دیرالزور شوند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۴:۴۶    
قاضی خدابخشی گفت: ضابطین قضایی در اجرای عملیات ضربتی در مشهد مقدار 35بطری و 110لیتر مشروبات الکلی را کشف و یک متهم سابقه دار را دستگیر کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۴:۴۳    
احمدی نژاد با اشاره به آتش سوزی صبح امروز در مشهد گفت: در این زمینه سه مظنون شناسایی شده و تحقیقات پیرامون این حادثه ادامه دارد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۴:۴۰    
دادستان مرکز استان سمنان از صدور قرار عدم صلاحیت در این پرونده خبر داد و گفت: این رای بنا به الزام قانونی مبنی بر رسیدگی به اتهام مقام های مذکور در دادسرای پایتخت صادر شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۴:۳۲    
در عملیات شب گذشته توسط نیروهای ویژه افغانستان در ولسوالی نادعلی تعدادی از مردم که در اسارت گروه طالبان بودند آزاد شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۳:۵۹    
سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز از کشف بیش از 2700 میلیارد تومان کالای قاچاق و انهدام بیش از 1000 باند قاچاق کالا و ارز توسط نیروی انتظامی خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۳:۵۰    
از چند روز گذشته طرف عراقی در مرز شلمچه مانع ورود زائران ایرانی به عتبات می شود این در حالی است که این زائران مانیفست قانونی را از سفارت عراق دریافت کرده اند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۲:۵۳    
اجساد شهدای انفجارهای تروریستی روز شنبه در منطقه باب الصغیر دمشق تشییع شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۲:۲۶    
بیش از سه روز از جنایت جنگنده های سعودی در الحدیده یمن نگذشته است که سخنگوی ائتلاف عربی به سرکردگی آل سعود مدعی حمایت از جان غیرنظامیان یمنی شده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۲:۲۳    
گروه بین الملل: جشن ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) و بزرگداشت روز زن، 25 اسفندماه به همت رایزنی فرهنگی کشورمان در سنگال برگزار می شود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۲:۱۷    
ایالت مریلند آمریکا دیروز، 22 اسفند ماه، در اعتراض به دستور جدید ریاست جمهوری برای منع ورود شهروندان 6 کشور اسلامی شاهد تظاهرات مردمی بود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۲:۱۱    
در نخستین جلسه کمیته اعزام اربعین در خصوص برنامه ریزی سفر زائران اربعین سال آتی، طرح اعزام شبه کاروانی زائران اربعین حسینی(علیه السلام) مورد بررسی قرار گرفت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۲:۰۸    
سازمان ملل متحد مسلمانان میانمار موسوم به روهینگیا را تحت تعقیب ترین قوم در جهان دانسته است؛ این نظریه پربیراه نیست چرا که این قوم نه در کشور خود و نه در کشورهای همسایه جایی ندارد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۲:۰۵    
رسانه های خبری از کشته و زخمی شدن شماری از شهروندان سومالی در نتیجه وقوع دو انفجار در پایتخت این کشور خبر دادند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۱:۵۶    
دادگاه اردنی هشت تن از کسانی را که در برنامه ریزی برای اقدامات تروریستی به نفع داعش دست داشتند، به 15 سال حبس با اعمال شاقه محکوم کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۱:۵۶    
اسماعیل ولدالشیخ احمد، نماینده سازمان ملل در امور یمن بدون دیدار با رئیس جمهور مستعفی این کشور، ریاض را به مقصد آلمان ترک کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۱:۵۳    
همزمان با نزدیک شدن زمان قرائت حکم صادره علیه آیت الله شیخ "عیسی احمد قاسم" –روحانی مبارز بحرین- نوای اخباری مبنی بر تصمیم مقامات رژیم بحرین از انجام مانور نظامی مشترک با نیروهای مصر به گوش می رسد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۱:۵۰    
نمایندگی جامعه المصطفی العالمیه در لبنان (حوزة الرسول)، سه تن از طلاب آفریقایی را که به تازگی به لباس روحانیت مشرف شدند تکریم کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۱:۴۷    
همزمان با فرا رسیدن سالروز وفات حضرت ام البنین مادر حضرت عباس علیه السلام مراسم سوگواری در حسینیه مرکز امام رضا علیه السلام شهر لیورپول انگلستان برگزار شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۱:۴۱    
نیروهای امنیتی بحرین در سالروز یورش سپر جزیره به این کشور (اشغال بحرین توسط عربستان) بازداشت معترضان را تشدید کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۱:۴۱    
نهاد های مختلف انگلستان، وعاظ و امامان جماعت را در رابطه با صحبت کردن به زبان انگلیسی تحت فشار قرار داده و مدعی هستند صحبت کردن به زبان های غیرانگلیسی افراط گرایی را پرورش می دهد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۱:۳۸    
الحشد الشعبی عراق در پاسخ به درخواست آیت الله سیستانی برای کمک رسانی به آوارگان موصل، کمپین برای خاطر شما را در استان های عراق راه اندازی کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۱:۳۵    
صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) گزارش داد: خشونت های شدید علیه کودکان در سوریه در سال 2016 رکورد زد و با کشته شدن دستکم 652 کودک سوری در جنگ تقریبا شش ساله در این کشور ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۱:۲۹    
غلامی با تاکید بر اینکه ما اطلاعات تخصصی و شیوه شکل گیری اردوهای جهادی و نظامات مربوط به این ساز و کار را در اختیارشان قرار می دهیم اظهار داشت ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۱:۲۹    
یک منبع آگاه اعلام کرد که گروهی از عناصر تونسی الاصل داعش در شهر رقه علیه خلافت خودخوانده و ابوبکر بغدادی دست به شورش زدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۱:۲۶    
افسرنگهبان سازمان آتش نشانی مشهد گفت: در پی آتش سوزی سنگین یک ساختمان مسکونی چهار طبقه در مشهد، 2 تن جان باخته و بیش از 20 نفر مصدوم شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۱:۲۳    
وبسایت آمازون در اقدامی قابل تأمل بیش از 100 عنوان کتاب ایرانی را از ویترین خود حذف و بهانه این موضوع را نیز مشکلات حقوقی و مالی در انتشار این آثار عنوان کرده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۹:۱۷    
رقابت های انتخاباتی در فرانسه شاهد جنجال های جدیدی شده است. این جنجال ها این بار از نوع مذهبی است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۹:۱۷    
یک پیرمرد آمریکایی به بهانه بیرون راندن اعراب از کشورش، تلاش کرد یک فروشگاه را به آتش بکشاند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۹:۰۸    
آیت الله العظمی مکارم شیرازی گفت: امروز دشمنان شیعه و اسلام در یک صف مقابل ما ایستاده اند و در چنین شرایطی باید با یکدیگر متحد باشیم و اتحاد اعتاب مقدسه برنامه ای است که مردم را بیشتر به سوی وحدت ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۸:۵۶    
برخی منابع خبری مدعی شده اند ارتش پاکستان به مناطقی در جنوب عربستان سعودی نیروی نظامی اعزام کرده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۸:۵۰    
به گزارش شیعه نیوز ، خراسان نوشت: بر اساس ابلاغیه جدید یک مقام مسئول به تعدادی از مدیران اجرایی، با اشاره به ابهامات مطرح شده در خصوص شمول یا عدم شمول قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان مصوب 1395 ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۸:۴۷    
پروازهای ورودی و خروجی فرودگاه مشهد به علت کاهش دید افقی به کمتر از 200 متر تا اطلاع قانوی انجام نمی پذیرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۸:۴۴    
یک منبع آگاه از استقرار دو هزار نیروی آمریکایی در یک پایگاه هوایی واقع در غرب عراق برای پشتیبانی از نیروهای این کشور در عملیات خود علیه تروریست های داعش خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۸:۴۴    
وزارت خارجه عراق از پیشنهاد عربستان برای تشکیل شورای هماهنگی میان دو کشور و تاکید دو طرف بر توقف اظهارات تحریک آمیز علیه یکدیگر خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۸:۳۸    
برخی رسانه های آلمانی از حمله یک مرد 29 ساله مصری به چندین نفر در شهر فراکنتال در جنوب غرب آلمان خبر داده اند.