جمعه ۰۴ خردادساعت ۲۰:۴۹May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای شیعه نیوز 7 اسفند 1395 - shia-news.com

شیعه نیوز 29 اسفند 1393 شیعه نیوز 29 اسفند 1394 شیعه نیوز 31 فروردین 1395 شیعه نیوز 31 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 31 خرداد 1395 شیعه نیوز 31 تیر 1395 شیعه نیوز 31 مرداد 1395 شیعه نیوز 31 شهریور 1395 شیعه نیوز 30 مهر 1395 شیعه نیوز 30 آبان 1395 شیعه نیوز 30 آذر 1395 شیعه نیوز 30 دی 1395 شیعه نیوز 30 بهمن 1395 شیعه نیوز 1 اسفند 1395 شیعه نیوز 2 اسفند 1395 شیعه نیوز 3 اسفند 1395 شیعه نیوز 4 اسفند 1395 شیعه نیوز 5 اسفند 1395 شیعه نیوز 6 اسفند 1395 شیعه نیوز 7 اسفند 1395 شیعه نیوز 8 اسفند 1395 شیعه نیوز 9 اسفند 1395 شیعه نیوز 10 اسفند 1395 شیعه نیوز 11 اسفند 1395 شیعه نیوز 12 اسفند 1395 شیعه نیوز 13 اسفند 1395 شیعه نیوز 14 اسفند 1395 شیعه نیوز 15 اسفند 1395 شیعه نیوز 16 اسفند 1395 شیعه نیوز 17 اسفند 1395 شیعه نیوز 18 اسفند 1395 شیعه نیوز 19 اسفند 1395 شیعه نیوز 20 اسفند 1395 شیعه نیوز 21 اسفند 1395 شیعه نیوز 22 اسفند 1395 شیعه نیوز 23 اسفند 1395 شیعه نیوز 24 اسفند 1395 شیعه نیوز 25 اسفند 1395 شیعه نیوز 26 اسفند 1395 شیعه نیوز 27 اسفند 1395 شیعه نیوز 28 اسفند 1395 شیعه نیوز 29 اسفند 1395 شیعه نیوز 30 اسفند 1395 
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۲:۰۵    
روابط ایران و ترکیه با وجود اختلاف نظرهای بعضا شدید در بحران های سوریه و عراق، از یک معدل قابل قبول برخوردار بود ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۲:۳۷    
رئیس کمیسیون عمران مجلس با اشاره به تاخیر مکرر پرواز فرودگاه ها گفت: مسئولان ذیربط به علت تاخیر در پروازها از مردم عذرخواهی کنند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۵:۲۸    
بگذارید اول سراغ بخش بدبینانه قضیه برویم. نگاه بدبینانه می گوید پسر مجرد به این دلیل خواهان ازدواج با زن مطلقه است که فکر می کند ازدواج راحتی در پیش دارد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۵:۳۶    
رحمتی در تشریح روند رسیدگی به پرونده قتل عام خانوادگی در اراک گفت: اقدامات به سرعت و خارج از نوبت انجام شده تمامی تشریفات قانونی بدون هیچ کم و کاستی به دقت انجام و رعایت شده است ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۴:۱۸    
ایران به نظر اولین آزمون سخت دولت ترامپ در زمینه امنیت ملی است. نتیجه رویارویی ایران و ایالات متحده برای هر دو طرف بسیار پرهزینه خواهد بود و برای آمریکا باتلاقی سخت تر از عراق.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۲:۴۵    
کمیته آموزش مجلس نمایندگان ایالت ایندیانای آمریکا لایحه آزادی دعا و نیایش برای دانش آموزان مدارس این ایالت را تصویب کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۲:۰۳    
به مناسبت شهادت حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا(سلام الله علیها) و ایام فاطمیه دوم مراسم سوگواری با حضور مرجع عالیقدر آیت الله وحید خراسانی ، علماء، اساتید، طلاب، هیئات عزاداری و مردم عزادار ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۰:۰۹    
قدیمی ترین عکس خانه حضرت زهرا س در مدینه
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۹:۲۴    
هیات امنای مدرسه ای در آلمان طی ممنوع ساختن نماز خواندن داخل فضای مدرسه، از دانش آموزان خواسته خبرچینی همکلاسی های مسلمان شان را بکنند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۹:۲۱    
حجت الاسلام ذکی رییس مجمع موعود افغانستان گفت: اندیشه مهدویت و فرهنگ انتظار در جامعه افغانستان به خوبی تبیین نشده است و بسیاری از مردم اصلاً اطلاعی از این موضوع ندارند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۹:۱۵    
حجت الاسلام والمسلمین عبدالمهدی کربلایی گفت: سعی می کنیم تا پایان سال 2018 میلادی اولین هواپیما در فرودگاه کربلا به زمین بنشیند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۹:۰۶    
در گزارش زیر به دو پرسش " قبل از خواب چه سوره هایی بخوانیم؟ " و " در زندگی پرمشغله چگونه آرامش کسب کنیم؟ " پاسخ داده شده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۹:۰۰    
معاون عربی و آفریقای وزارت خارجه با تاکید بر تلاش در جهت کاهش آلام مردم سوریه و ساکنان فوعه و کفریا گفت ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۸:۵۷    
دو نفر به اتهام ارتشا دستگیر شدند و متهم ردیف اول خانم ف.م به 2 سال حبس، 10 سال انفصال از خدمات، 10 میلیون تومان جریمه نقدی و 10 ضربه شلاق محکوم شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۸:۴۸    
زن جوانی که مبلغ دو میلیارد ریال چک پول سرقتی را هنگام انتقال به مقر انتظامی در خودروی گشت پلیس پنهان کرده بود، کشف شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۸:۴۵    
پلیس بوشهر در جریان تعقیب یک خودرو در خیابان چمران اقدام به تیراندازی به سمت خودرو کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۸:۴۲    
یک منبع نزدیک به نماینده ویژه سازمان ملل متحد در امور سوریه از برگزاری احتمالی دور بعدی مذاکرات صلح سوریه تانیمه دوم ماه مارس دیگر خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۶:۵۷    
سفر وزیر خارجه سعودی به بغداد با واکنش های مختلفی روبه رو شد، به طوری که برخی ابراز امیدواری کردند، این سفر سبب همکاری سعودی در مبارزه با تروریسم شود و در مقابل جمعی از نمایندگان پارلمان عراق آن را ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۶:۵۱    
در حالی که دو سال از تجاوز عربستان سعودی به یمن می گذرد، سخنان تازه وزیر خارجه عربستان مبنی بر آمادگی کشورش برای حضور نظامی در سوریه، نشان از تداوم تصمیم های غیر عقلایی در میان حاکمان سعودی دارد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۶:۴۵    
وزیر خارجه عربستان سعودی که روز شنبه به صورت سرزده وارد بغداد شد، در دیدار با نخست وزیر عراق، خواستار مشارکت کشورش در بازسازی مناطق آزادشده از تصرف گروه تروریستی داعش شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۶:۲۷    
همزمان با انجام مانور امداد و نجات، بالگرد امدادرسانی برای اولین بار در حرم مطهر رضوی فرود آمد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۶:۲۴    
رئیس پلیس پایتخت گفت: پلیس سرنخ های خوبی را در رابطه با سارقان خودروی حمل پول بانک پاسارگاد به دست آورده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۶:۲۱    
سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در شهر کربلا به تشریح اقدامات کنسولی برای میزبانی از زائران نوروزی عتبات عالیات پرداخت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۶:۲۱    
معاون توانبخشی سازمان بهزیستی با اشاره به ابتلای حدود 6 هزار فرد به اوتیسم گفت: متاسفانه الگوی شیوع اوتیسم در کشور مشخص نیست.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۶:۱۲    
تحلیلگران در شاخه اطلاعاتی وزارت امنیت ملی آمریکا تهدید تروریستی آشکاری از سوی شهروندان 7 کشور موضوع فرمان اجرایی ریاست جمهوری نیافته اند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۶:۰۶    
روحانی بازداشت شده بحرینی به همراه دو فرزندش بیش از دو هفته است که در زندان آل خلیفه ممنوع الملاقات هستند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۵:۵۴    
عنایت الله دهقانی از کشف و انهدام 2 هزار لیتر مشروبات الکلی دست ساز که در زیر زمین استتار شده بود در شهرستان ازروئیه خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۵:۳۹    
فرمانده انتظامی شهرستان زابل از دستگیری فردی که با سوء استفاده، اطلاعات مشترکین را در اختیار دیگران قرار می داد، خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۵:۳۰    
عضو شورای عالی کار با بیان اینکه این مصوبه امروز مجلس تبعیض آشکار بین کارگران و کارمندان است گفت:برای چنین مجلسی متأسف هستم ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۵:۲۱    
یک صرافی در خیابان فردوسی تهران مورد حمله سارقان مسلح قرار گرفت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۵:۱۵    
یک تک تیرانداز 63 ساله عراقی تاکنون تروریستهای داعشی زیادی را نابود کرده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۵:۰۹    
وزیر نفت سوریه اعلام کرد به دلیل حملات گروه های مسلح به تاسیسات گازی، مناطق گسترده ای از سوریه با قطع برق مواجه شده اند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۴:۵۴    
آیت الله علوی گرگانی با حضور در بیت آیت الله العظمی وحید خراسانی با این مرجع تقلید شیعیان دیدار و گفت وگو کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۴:۴۲    
شبکه های مجازی در عربستان سعودی امروز(شنبه) از بازداشت صالح بن عصام العوید مفتی وهابی این کشور به ظن ارتباط با گروه تروریستی جبهه النصره شاخه القاعده و دست داشتن در تررویسم خبر دادند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۴:۳۰    
به گزارش یک مقام رسمی افغان 10 مامور پلیس و همسر یکی از فرماندهان پلیس طی عملیات تهاجمی نیروهای داعش در ولایت شمالی جوزجان کشته شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۴:۱۸    
رهبر بوکوحرام در پیام ویدئویی که ظاهرا 18 دسامبر 2016 ضبط شده است، قتل سخنگوی این گروه را به دلیل "توطئه چینی برای براندازی اش" تایید کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۴:۱۵    
روزنامه تلگراف از کشف یک گور دسته جمعی خبر داد که بزرگ ترین گورستان در منطقه الخسفه در مسیر موصل – بغداد است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۴:۱۲    
وکیل شهروند دانمارکی که به خاطر انتشار ویدئویی از اهانت به قرآن کریم، تحت پیگرد قانونی قرار گرفته، ادعا کرد که سوزاندن قرآن دفاع از خود بوده است!
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۴:۰۹    
مذاکرات هیئت سازمان حج و زیارت کشورمان با وزارت حج و عمره عربستان به دلیل تنش های اخیر در روابط میان دو کشور و عدم حضور حجاج ایرانی در موسم حج تمتع سال 95 ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۴:۰۳    
استاندار حمص از افزایش تعداد تلفات انفجارهای صبح امروز در حمص به 30 کشته خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۳:۵۷    
محمدعلی کِلِی جونیور پسر اسطوره سنگین وزن سابق بوکس جهان در فرودگاه فلوریدا به مدت دو ساعت بازداشت و از او درباره دین و مذهبش سوال شده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۲:۴۲    
شهردار شهر بوستون در ایالت ماساچوست آمریکا دیروز جمعه، 6 اسفند با حضور در مرکز فرهنگی اسلامی این شهر، در گفتگوی رسانه ای حمایت خود را از مهاجران مسلمان اعلام کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۲:۱۵    
تروریست های داعش از ترس نزدیک شدن نیروهای دموکراتیک کُرد، تمامی ورودی های فرعی و اصلی شهر الرقه را قطع و تحت مراقبت شدید قرار دادند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۲:۰۹    
سیاستمدار اسلام ستیز هلندی با متهم کردن یکی از محافظان اعلام کرد که مبارزات انتخاباتی خود را از بیم مسائل امنیتی لغو می کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۱:۴۸    
مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران با اشاره به اینکه در حال حاضر هیچ موردی از حادثه پلاسکو نیست که در پزشکی قانونی در حال بررسی باشد ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۱:۴۲    
مسجدی در ایالت فلوریدای آمریکا دچار حریق شد که مسئولان آن را تعمدی دانستند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۱:۳۳    
معاون دستیار رئیس جمهوری آمریکا، کسی که به دنبال تئوریزه کردن وحشی گری داعش به عنوان بخشی از کلّیت اسلام است، ایده هایی سختگیرانه برای رودررویی با باورمندان به این دین دارد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۱:۳۰    
مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه از اعزام 2 هزار مُبلغ و روحانی همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه(سلام الله علیها) به مناطق محروم کشور خبرداد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۱:۰۰    
منابع خبری بامداد شنبه گزارش دادند که ده ها خانواده از مسیحیان قبطی منطقه عریش واقع در شمال سینای مصر در پی انتشار تصاویری از قتل و سوزاندن مسیحیان توسط عناصر داعش در سینا از این منطقه فرار کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۰:۵۱    
زن جوان بعد از ناکامی در سرقت طلا روی زن آرایشگر اسید پاشید و گریخت. متهم در کمتر از دو ساعت پس از این اسیدپاشی دستگیر شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۰:۲۴    
رزمندگان شیعه در کنار ارتش عراق تلاش می کنند شهرک ها و روستاها در غرب موصل را آزاد کنند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۰:۱۸    
ارتش ترکیه روز جمعه باردیگر شمال عراق را با توپخانه سنگین زیر آتش گرفت که به گفته شاهدان، به رعب و وحشت غیرنظامیان بومی منجر شده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۰۹:۴۸    
فرستاده سازمان ملل به سوریه به هیئت دمشق و هیئت مخالفان سه تیم کاری را دربارها مسائل مربوط به اداره کشور، قانون اساسی و انتخابات پیشنهاد داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۰۹:۴۵    
وزارت کشور بحرین از وقوع یک انفجار "تروریستی" در شمال این کشور خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۰۹:۴۲    
یکی از مراجع تقلید از ائمه جمعه و مبلغان عراق خواست مراسم عزاداری ایام فاطمیه را به صورت گسترده برگزار کنند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۰۹:۳۹    
به گزارش شیعه نیوز ، با گسترش پدیده شرکت های هرمی در عراق، جمعی از جوانان طی استفتایی، جواز یا حرمت شرکت های هرمی را از آیت العظمی الله سیستانی جویا شدند. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۰۹:۲۱    
رئیس حزب النصر مصر با اشاره به اینکه حدود 2 میلیون مصری در عربستان مشغول به کار هستند، نسبت به وضعیت مبهم آنها در این کشور ابراز نگرانی کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۰۸:۴۸    
سرپرست داسرای عمومی و انقلاب مشهد گفت: 44 نفر مرد و زن در جریان یک پارتی در این شهر دستگیر شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۰۸:۳۹    
وزیر خارجه عربستان امروز به عراق می رود.