جمعه ۰۴ خردادساعت ۰۴:۳۰May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای شیعه نیوز 10 اسفند 1395 - shia-news.com

شیعه نیوز 29 اسفند 1393 شیعه نیوز 29 اسفند 1394 شیعه نیوز 31 فروردین 1395 شیعه نیوز 31 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 31 خرداد 1395 شیعه نیوز 31 تیر 1395 شیعه نیوز 31 مرداد 1395 شیعه نیوز 31 شهریور 1395 شیعه نیوز 30 مهر 1395 شیعه نیوز 30 آبان 1395 شیعه نیوز 30 آذر 1395 شیعه نیوز 30 دی 1395 شیعه نیوز 30 بهمن 1395 شیعه نیوز 1 اسفند 1395 شیعه نیوز 2 اسفند 1395 شیعه نیوز 3 اسفند 1395 شیعه نیوز 4 اسفند 1395 شیعه نیوز 5 اسفند 1395 شیعه نیوز 6 اسفند 1395 شیعه نیوز 7 اسفند 1395 شیعه نیوز 8 اسفند 1395 شیعه نیوز 9 اسفند 1395 شیعه نیوز 10 اسفند 1395 شیعه نیوز 11 اسفند 1395 شیعه نیوز 12 اسفند 1395 شیعه نیوز 13 اسفند 1395 شیعه نیوز 14 اسفند 1395 شیعه نیوز 15 اسفند 1395 شیعه نیوز 16 اسفند 1395 شیعه نیوز 17 اسفند 1395 شیعه نیوز 18 اسفند 1395 شیعه نیوز 19 اسفند 1395 شیعه نیوز 20 اسفند 1395 شیعه نیوز 21 اسفند 1395 شیعه نیوز 22 اسفند 1395 شیعه نیوز 23 اسفند 1395 شیعه نیوز 24 اسفند 1395 شیعه نیوز 25 اسفند 1395 شیعه نیوز 26 اسفند 1395 شیعه نیوز 27 اسفند 1395 شیعه نیوز 28 اسفند 1395 شیعه نیوز 29 اسفند 1395 شیعه نیوز 30 اسفند 1395 
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۵:۵۸    
کسبه طبقه 12 ساختمان پلاسکو که 30 دی امسال آتش گرفت و فروریخت، به پلیس آگاهی تهران احضار شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۹:۲۸    
معاونت برون مرزی صدا وسیما در راستای رسالت و اهداف خود برای رساندن صدای مسلمانان و حمایت از مستضعفان و مظلومان جهان، اقدام به راه اندازی رادیو نداءالبحرین کرده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۰۸:۴۴    
در ورودی باب النساء حرم امامین جوادین(علیهما السلام) که با همت مردم گلستان ساخته شده به کاظمین منتقل و در حرم مطهر نصب می شود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۷:۰۱    
اما رابطه میان آمریکا و اسرائیل دیگر همانند گذشته نخواهد بود و اهمیت و ارزش پیشین خود را از دست خواهد داد ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۶:۰۵    
امام صادق علیه السلام: حضرت فاطمه(س) را در پیشگاه خداوند متعال نُه اسم است: فاطمه، صدیقه، مبارکه، طاهره، زکیه، راضیه، مرضیه، محدثه، زهرا.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۱:۳۸    
روزنامه فرانسوی لوموند روز یکشنبه، هشتم اسفندماه، با انتشار مقاله ای در پایگاه اطلاع رسانی خود به تحلیل نفوذ داعش در منطقه شرق آسیا پرداخت و میانمار را پناهگاه جدید این گروهک تروریستی در آسیا دانست.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۱:۳۵    
دوره آن لاین سه ماهه علوم اسلامی از سی ام بهمن ماه در مرکز اسلامی و فرهنگی اهل بیت(علیهم السلام) سوئیس آغاز شده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۱:۲۶    
مراسم عزاداری ایام فاطمیه از روز سه شنبه دهم اسفندماه، با حضور عاشقان و ارادتمندان اهل بیت(علیهم السلام) در مرکز اسلامی هامبورگ در آلمان برگزار می شود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۱:۱۴    
سازمان ملل نسبت به افزایش اسلام هراسی و تبعیض نژادی علیه مسلمانان آفریقایی تبار در آلمان هشدار داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۰:۵۳    
یک منبع محلی در شهر ذمار در مرکز یمن اعلام کرد که دو مسلح ناشناس روز سه شنبه یک رهبر برجسته در جنبش انصارالله را که به عنوان مشاور وزیر دادگستری فعالیت می کرد، ترور کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۰۹:۴۱    
دیدارهای تشریفاتی و کاری هیئت های ایران و عربستان در مذاکرات حج مطابق اصول و قواعد تشریفات دیپلماتیک است و هیچ قاعده ای نقض نشده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۰۹:۲۹    
ابوبکر البغدادی سرکرده گروه تروریستی داعش در سخنانی به عنوان خطبه وداع، به شکست دولت (ادعایی) خود اعتراف کرد و از عناصر این گروه خواست به مناطق کوهستانی پناه ببرند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۰۹:۲۰    
ورود یک خودرو به میان نوجوانانی که در قالب یک کارناوال شادی در خیابان های آلاباما راهپیمایی می کردند، به مجروحیت 11 نفر منجر شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۰۹:۱۷    
چین و روسیه روز سه شنبه با استفاده از حق وتو، مانع تصویب قطعنامه ای در شورای امنیت سازمان ملل شدند که هدف از آن اعمال تحریم های تازه علیه دولت سوریه بود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۰۹:۱۴    
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: بامداد امروز قاچاقچی و شرور مسلحی که یکی از ماموران نیروی انتظامی را به شهادت رسانده بود در عملیات غافلگیرانه پلیس دستگیر شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۰۹:۱۱    
نیروهای امنیتی عراق اعلام کردند که روز سه شنبه در یکی از مدارس دخترانه بخش شرقی موصل دختری را بازداشت کردند که قصد حمله انتحاری در این مدرسه را داشته است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۰۹:۰۵    
پلیس فرانسه به سوی حاضران در سخنرانی فرانسوا اولاند رئیس جمهور فرانسه شلیک کرد که در این تیراندازی دو نفر زخمی شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۰۹:۰۲    
یک کهنه سرباز آمریکایی به سوی دو هندی که فکر می کرده ایرانی هستند شلیک کرد و در پی این تیراندازی یکی از این دو نفر کشته و دیگر مجروح شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۰۸:۵۹    
پارلمان اروپا مصونیت ماری لوپن را به دلیل انتشار تصاویر خشن از جنایات داعش در صفحه توئیتری خود، لغو کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۰۸:۵۳    
حکومت جمهوری آذربایجان در ادامه سیاست های ضد اسلامی، فرستادن صلوات را هم برنمی تابد به طوری که نیروهای امنیتی آن، یک شهروند را به خاطر این کار دستگیر و به 60 روز حبس محکوم کرده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۶:۴۱    
کارشناس مسائل غرب آسیا، در واکنش به درخواست نوه صدام از ترامپ برای گرفتن جسد پدر و عمویش از ایران گفت: جنازه این دو جنایتکار با بمباران جنگنده های آمریکایی به خانه ای که آن دو نفر در آن بودند ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۶:۳۸    
محمدعلی طاهری سرکرده عرفان حلقه، در شعبه 26 دادگاه انقلاب اسلامی تهران به ریاست قاضی احمدزاده، محاکمه و قرار شد در جلسه بعدی دادگاه، فایل صوتی اظهارات وی بررسی شود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۶:۲۶    
مدیرکل دفتر ازدواج و تعالی خانواده آخرین وضعیت طلاق در استان های کشور را تشریح کرد و گفت: مجمع ملی خیرین ازدواج در بهار 96 تشکیل می شود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۶:۲۳    
رئیس پلیس فتا، از رشد 63 درصدی جرایم اینترنتی خبر داد و گفت: پلیس فتا ایران با 147 کشور تبادل اطلاعاتی دارد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۶:۱۵    
اسناد و مدارک همکاری بین رژیم اسد و گروه تروریستی داعش را به استفان دی مسیتورا، نماینده ویژه سازمان ملل متحد ارایه داده ایم!!!
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۶:۰۷    
یک روحانی افراطی اندونزیایی در دادگاه علیه فرماندار جاکارتا شهادت داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۶:۰۴    
منابع موثق به دیده بان حقوق بشر سوریه اعلام کردند، نیروهای آمریکایی فعال در صفوف ائتلاف بین المللی نیروهای رزمی و تجهیزات خود و نیروهای ائتلاف را در اطراف منبج و مناطق تحت تسلط شورای نظامی منبج در ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۵:۵۵    
سرکرده ائتلاف تروریستی هیئة تحریر الشام و القاعده در سوریه با بیان اینکه برخی کشورها، معارضان حاضر در ژنو را به بازی گرفته اند، مدعی شد که عملیات تروریستی حمص ضعف دمشق را نشان داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۵:۴۹    
پلیس آلمان به مسجدی که گفته می شود عامل حمله کریسمس برلین به آن رفت و آمد می کرده حمله کرده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۵:۳۱    
به گزارش شیعه نیوز ، آیت الله العظمی وحید خراسانی به پرسشی درباره هدیه به مدیران دولتی و شرکتها پاسخ گفته است. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۵:۱۶    
نخستین جلسۀ دادگاه تحقیقات و بررسی سوءاستفاده جنسی از کودکان مهاجر بریتانیایی در لندن برگزار شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۵:۰۷    
خبرنگار زن الجزایری با تاکید بر اینکه خانواده اش هنگام عیادت از او خواسته اند به الجزایر برگردد افزود: من به میادین جنگ برمی گردم.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۴:۵۲    
پلیس آگاهی از مردم خواست عامل خالی کردن حساب مشتریان بانک با مدارک جعلی را شناسایی کنند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۴:۴۶    
درپی پرتاب سنگ به سوی نخست وزیر عراق در جریان تظاهرات، رهبر جریان صدر از حیدرالعبادی عذرخواهی کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۴:۴۳    
مقامات آمریکایی از رسیدن گروه تروریستی داعش به جنوب دریای کارائیب و نزدیک این کشور ابراز نگرانی کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۴:۳۷    
سارقان مسلح شب گذشته به یک طلا فروشی در شاهین شهر اصفهان دستبرد زدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۴:۳۱    
سازمان حج و زیارت از ادامه مذاکرات حج تمتع 96 میان ایران و عربستان خبر داد و تاکید کرد که هیئت جمهوری اسلامی ایران تحقق حجی عزت مندانه با محوریت عزت، امنیت و حقوق حجاج را دنبال می کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۴:۲۸    
مراسم عزاداری و سوگواری ایام شهادت دخت نبی مکرم اسلام(ص) با حضور آیت الله وحید خراسانی در دفتر این مرجع تقلید برگزارشد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۴:۲۲    
پلیس استرالیا از بازداشت یک مرد به اتهام همکاری با داعش برای ساخت موشک خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۴:۰۷    
روز گذشته حجت الاسلام سید مقتدی صدر رهبر جریان صدر عراق ضمن زیارت حرم مطهر امیرالمؤمنین علیه السلام با حجت الاسلام سید نزار هاشم حبل المتین تولیت آستان مقدس علوی دیدار کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۴:۰۴    
معاون فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق به تشریح ویژه برنامه های عزاداری و سوگواری ایام فاطمیه دوم در شهرهای نجف و کربلا پرداخت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۳:۳۱    
وفیق السامرایی ژنرال سابق عراقی، رفتارها اردوغان در منطقه و تحولات جنگ با تروریسم در عراق را بستری برای رو در رویی نظامی بین عراق و سوریه می داند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۳:۰۴    
مرکز تحقیقات اسلامی الازهر از برگزاری دوره های آموزشی ویژه 143 بانوی سخنران دینی خبر داد و گفت: این مبلغان به مدارس دخترانه و مساجد مصر اعزام خواهند شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۲:۵۸    
حجت الاسلام سید ابراهیم لاجوردی مدیر کارگاه ساخت ضریح مقدس عسکریین (ع) مدتی پیش از اتمام مراحل ساخت ضریح جدید امامین عسکریین (ع) در شهر مقدس قم خبر داده بود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۲:۵۲    
رئیس جمهور ترکیه گفت عملیات متجاوزانه این کشور در شمال سوریه ادامه پیدا خواهد کرد و با تسلط بر شهر الباب پایان نخواهد یافت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۲:۴۹    
"علاء عبدالعکیدی" جوانی که به تازگی جذب گروه داعش شد، از انگیزه حضورش در میدان های نبرد سخن می گوید.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۲:۲۲    
رییس پلیس فتای ناجا با تاکید بر لزوم بازنگری قوانین در حوزه جرایم سابیری از برخورد با فروشندگان مواد محترقه در فضای مجازی و فروش یک نوع پول مجازی در بازار سیاه کشور خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۲:۰۷    
حضور نخست وزیر انگلیس در اجلاس 7 دسامبر شورای همکاری خلیج فارس و اظهاراتش درباره گره خوردن امنیت منطقه به امنیت انگلیس و ایجاد جو جدیدی از ایران هراسی حکایت از خواب های شومی دارد که استعمار پیر برای ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۱:۵۵    
مرکز حقوق بشر بحرین از بازداشت 17 شهروند بحرینی از جمله 6 کودک از سوی نیروهای رژیم آل خلیفه خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۱:۵۲    
دادگاه عالی اسلام آباد دیروز، 9 اسفند، سازمان مخابرات پاکستان را موظف کرد صفحات و وب سایت های دارای مطالب اهانت آمیز علیه مقدسات را مسدود کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۱:۳۱    
معلم کلاس اول ابتدایی یکی از مدارس شهرستان صامطه واقع در استان جازان عربستان سعودی با استفاده از یک مداد رسم، گوش دانش آموز خود را برید.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۱:۲۸    
دادگاه کیفری ویژه ریاض روز گذشته یکی از شهروندان شیعه شرق این کشور را به اتهام آنچه پیوستن به یک گروه تروریستی و حمله به مراکز امنیتی در استان القطیف و شهرستان العوامیه خوانده شده است ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۱:۰۱    
در صورت حمایت های بیشتر امریکا از عربستان در جنگ با حوثی ها، این گروه با دستانی باز به استقبال از حمایت های ایران خواهد رفت و ما بزودی شاهد حزب الله دیگری در یمن خواهیم بود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۰:۵۴    
وزارت خارجه "اسرائیل"، روز دوشنبه "هتک حرمت" به یک گورستان یهودی در آمریکا را شوک آور و آن را اقدامی "تکان دهنده و نگران کننده" توصیف کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۰:۳۰    
شیعه نیوز: متن حدیث از کتاب مکارم الأخلاق منتشر می گردد. عَنِ الصَّادِقِ (ع) قَالَ أَقْذَرُ الذُّنُوبِ ثَلَاثَةٌ قَتْلُ الْبَهِیمَةِ وَ حَبْسُ مَهْرِ الْمَرْأَةِ وَ مَنْعُ الْأَجِیرِ أَجْرَهُ. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۰:۲۷    
یک موسسه خیریه اسلامی در شهر لوتون، در یک مراسم شب موفق شد بیش از 10 هزار یورو برای کمک به مسئله آب آشامیدنی نیازمندان جمع آوری کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۰:۲۴    
به مناسبت ایام شهادت حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا (سلام الله علیها)، مدیریت آستان مقدس عسکریین نمایشگاهی از تصاویر و آثار انفجار تروریستی مرقد امامین عسکریین (علیهما السلام) در شهر سامرا برگزار کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۰:۱۵    
منابع خبری بامداد سه شنبه گزارش دادند در حمله توپخانه ای نیروهای الحشدالشعبی به مواضع داعش در غرب موصل دستکم 70 تروریست کشته و یا زخمی شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۰:۰۶    
هیئت وزیران سعودی محمد بن سلمان جانشین ولیعهد، وزیر دفاع و فرزند شاه این کشور را مامور مذاکره با روسیه برای بستن توافقنامه بین دوطرف درخصوص امنیت اطلاعات شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۰:۰۰    
بر اثر حمله فرد نفوذی طالبان در یک سرکلانتری پلیس در مرکز ولایت هلمند در جنوب افغانستان دستکم 11 نیروی امنیتی کشته شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۹:۳۹    
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری یک شرور و قاچاقچی که مدتی پیش یکی از ماموران پلیس را به شهادت رسانده بود خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۹:۳۶    
ارتش عراق، روز دوشنبه از خنثی کردن حمله گروه تروریستی داعش به شهر سامرا در استان صلاح الدین خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۹:۳۰    
با آغاز بحران سوریه بسیاری از سوری ها کشورشان را به مقصد کشورهای همسایه و نیز کشورهای اروپایی ترک کردند اما در این میان یک سوال مطرح است و آن اینکه چرا در مورد میزبانی از پناهندگان سوری نامی از ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۹:۲۱    
دادگاه تجدید نظر درخواست وزارت دادگستری آمریکا برای اجرایی شدن مجدد فرمان ضد مهاجرتی ترامپ را رد کرد.