یکشنبه ۱۶ اردیبهشتساعت ۰۳:۳۷May 2024 5
جستجوی پیشرفته

خبرهای شعار سال 10 آذر 1395 - shoaresal.ir

شعار سال 28 اسفند 1394 شعار سال 31 فروردین 1395 شعار سال 31 اردیبهشت 1395 شعار سال 31 خرداد 1395 شعار سال 31 تیر 1395 شعار سال 31 مرداد 1395 شعار سال 31 شهریور 1395 شعار سال 30 مهر 1395 شعار سال 30 آبان 1395 شعار سال 1 دی 1395 شعار سال 1 بهمن 1395 شعار سال 2 اسفند 1395 شعار سال 1 آذر 1395 شعار سال 2 آذر 1395 شعار سال 3 آذر 1395 شعار سال 4 آذر 1395 شعار سال 5 آذر 1395 شعار سال 6 آذر 1395 شعار سال 7 آذر 1395 شعار سال 8 آذر 1395 شعار سال 9 آذر 1395 شعار سال 10 آذر 1395 شعار سال 11 آذر 1395 شعار سال 12 آذر 1395 شعار سال 13 آذر 1395 شعار سال 14 آذر 1395 شعار سال 15 آذر 1395 شعار سال 16 آذر 1395 شعار سال 17 آذر 1395 شعار سال 18 آذر 1395 شعار سال 19 آذر 1395 شعار سال 20 آذر 1395 شعار سال 21 آذر 1395 شعار سال 22 آذر 1395 شعار سال 23 آذر 1395 شعار سال 24 آذر 1395 شعار سال 25 آذر 1395 شعار سال 26 آذر 1395 شعار سال 27 آذر 1395 شعار سال 28 آذر 1395 شعار سال 29 آذر 1395 شعار سال 30 آذر 1395 
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۲۰:۱۵    
یارانه یکی ازموضوعاتی است که با نزدیک شدن به پایان هر ماه نگرانی مردم نسبت به حذف شدن از گردونه آن را بیشتر می کند و این در حالی است که دولت قصد دارد با حذف آرام یارانه بگیران از گردونه به مصبیت ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۲۰:۰۰    
قائم مقام وزیر نیرو گفت: 80 درصد از برق صادراتی ایران به کشور عراق صورت می گیرد که این کشور به دلایل مختلف تاکنون بیش از یک میلیارد دلاری بدهی به ایران دارد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۲۰:۱۸    
اسماعیل کوثری با بیان اینکه نمی توان گفت هدف مستقیم تروریستها در "حله" ایرانی ها بودند گفت: آنها حیوان هایی وحشی هستند که برایشان ملیت قربانیان تفاوتی نمی کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۲۰:۱۸    
هر رویکردی در قبال افغانستان بدون همکاری ایران تنها سبب تقویت طالبان، تضعیف دولت منتخب در کابل و طولانی شدن جنگ دراین کشور خواهد شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۲۰:۱۵    
مسجد جامع بروجرد یکی از نخستین مسجدهای ساخته شده در ایران است که در قرن دوم تا سوم هجری در شهر بروجرد بنا نهاده شده است. این مسجد در دل یکی از محله های تاریخی شهر به نام دو دانگه واقع شده
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۲۰:۱۵    
عده ای افراد سودجو در سطح شهر نورآباد بدون در نظر گرفتن خطرات ناشی از انتشار آلودگی ها اقدام به آتش زدن لاستیک خودروها برای بازیافت و فروش سیم های موجود در آنان در سایه بی توجهی مسئولین مربوطه می ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۲۰:۱۵    
حمید گرمابی گفت: گاهی اوقات بسیاری از ادامه تحصیل ها به خاطر آن است که این فارغ التحصیل ها شغل مناسبی پیدا نکرده اند و به همین دلیل لاجرم ادامه تحصیل را انتخاب کرده اند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۲۰:۱۵    
مسکن مهر شهرستان سلسله که کلنگ آن در سال 88 به دست وزیر راه و شهرسازی وقت به زمین زده شد، تاکنون به بهره برداری نرسیده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۲۰:۱۵    
قاسمی گفت: منتظریم تا مقامات دولت کوبا در مورد بودن یا نبودن و یا چگونگی مراسم بزرگداشت فیدل کاسترو اعلام نظر کنند، تا آن وقت در مورد سطح حضور ایران در این مراسم تصمیم گیری کنیم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۲۰:۱۲    
مبلمان شهری از عناصر سازنده فضای هر شهر است و علاوه بر ایجاد زیبایی های بصری، می تواند کیفیت زندگی شهروندان را نیز تقویت کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۲۰:۱۲    
مبلمان شهری و بهسازی معابر و خیابان ها در کوهدشت در حالی با بدقوارگی چهره ی بصری شهر روبرو است که این روزها گلایه های برخی از شهروندان را به همراه دارد؛
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۲۰:۱۲    
دانشگاه دولتی کوهدشت تحت عنوان مرکز آموزش عالی کوهدشت در سال 90 تأسیس و با دو رشته زبان و ادبیات انگلیسی و ریاضی فعالیت خود را شروع کرده و در هر رشته 40 نفر پذیرش داشته است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۲۰:۱۲    
قبر پدر اسماعیل دوستی، یکی از کاندیداهای مجلس در استان لرستان، به آتش کشیده شده است!
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۲۰:۰۹    
یکی از کاربران سرویس مشکلات مردم درباره استخدام کارگران افغان در ایران گلایه کرده و نوشته همه فرصتهای شغلی در اختیار کارگران افغان قرار گرفته و جوانان بیکار شده اند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۲۰:۰۹    
جمعی از فرزندان و خانواده های شهدا در شهرستان پلدختر در دیدار با امام جمعه شهرستان از بی توجهی مسئولان شهرستان به شهدا و خانواده های آنها انتقاد کردند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۲۰:۰۹    
ماجرای مادری که به علت عدم پذیرش در بیمارستان به هنگام وضع حمل ناچار می شود نوزادش را به تنهایی در راهروهای سرویس بهداشتی بیمارستان به دنیا بیاورد ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۲۰:۰۹    
جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان کوهدشت به ریاست فردی بیرانوند فرماندار کوهدشت و با حضور دکتر ملکشاهی نماینده مردم کوهدشت و رومشگان در مجلس شورای اسلامی ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۲۰:۰۹    
رهاسازی زباله ها در شهرها و مناطق روستایی شهرستان کوهدشت، موجب تجمع گسترده حشرات و حیوانات در نزدیکی مراکز جمعیتی شده و گلایه ی ساکنان مناطق مختلف این شهرستان را به همراه دارد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۲۰:۰۶    
در مورد رشد شدید ارزش دلار طی روزهای اخیر می توان 11 دلیل برشمرد که برخی از آن به اقدام عمدی دولت مربوط می شود و برخی از دست دولت خارج بوده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۲۰:۰۶    
معاون عمرانی شهردار بروجرد بر لزوم هماهنگی میان ادارات و دستگاه های خدمات رسان این شهر برای انجام حفاری ها تاکید کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۲۰:۰۶    
شهردار بروجرد گفت: پرداخت نکردن به موقع عوارض در درازمدت سبب رکود در اقدامات عمرانی و بروز مشکل در پرداخت به موقع حقوق کارکنان این نهاد می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۲۰:۰۳    
کریم پاکزاد دلایل چرخش اروپا به تفکرات راست را بحران اقتصادی، ضعف اتحادیه اروپا و بحران مهاجرت می داند و می گوید با ریاست جمهوری فیون سیاست خارجی فرانسه به کلی دگرگون می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۲۰:۰۳    
رشد قارچ گونه ویلاهای تفریحی در منطقه گلدشت بروجرد، سایه دلنشین درختان این منطقه جهانگردی دست نخورده و خوش آب و هوا را نامرئی و آن را به منطقه ای مسکونی تبدیل کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۲۰:۰۳    
کارشناسان روس ضمن بررسی چرایی کُند بودن عملیات نظامی در حلب به این سوال که چرا آزادسازی این شهر راهبردی تاکنون به تعویق افتاده است پاسخ دادند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۲۰:۰۳    
مدیر کل محیط زیست استان لرستان از تهیه طرح تفصیلی مناطق حفاظت شده اشترانکوه و سفید کوه این استان خبر داد ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۲۰:۰۰    
طبق توافق انجام شده میان وزارت خارجه ایران و روسیه در پنجمین نشست کمیسیون همکاری کنسولی دو کشور از این پس گروه های گردشگری 5 تا 50 نفره که قصد سفر بین دو کشور را دارند برای اقامت 15 روز ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۱۰:۱۵    
صادقی: امروز یکی از اعضای هیأت رئیسه مجلس به من اطلاع داد که از دادسرا تماس گرفته و خواسته اند اینجانب به دادسرا مراجعه کنم ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۱۰:۱۸    
مارادونا روی یکی از بازوهایش، چهره کاسترو را خالکوبی کرد و البته روی دیگر بازوی او چهره چه گوارا ، دیگر انقلابی بزرگ امریکای لاتین نقش بسته بود ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۱۰:۱۸    
بعد از سخنان رئیس دستگاه قضایی درباره حساب های قوه قضائیه که آن را دروغ خوانده بود، دادستان تهران هم در این باره توضیحاتی داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۱۰:۱۵    
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: اگر شبکه بانکی کشور در ارائه تسهیلات محیط زیستی اقدام کند، دیگر شاهد اجرای طرح های مخرب محیط زیست در کشور نخواهیم بود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۱۰:۱۵    
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در باره مقصر بودن قطار مسافربری رجاء گفت: رجاء در حادثه رخ داده مقصر نبود و حتی خسارت دیده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۱۰:۱۵    
مدیر عامل مؤسسه خیریه کهریزک دیروز در نشست خبری به مناسبت روز جهانی معلول گفت: هزینه نگهداری معلول در خانه یک چهارم هزینه نگهداری در آسایشگاه است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۱۰:۱۲    
از روزی که آیزنهاور در 1960 نخستین تحریم اقتصادی علیه کوبا را به اجرا گذاشت و واردات شکر از جزیره را محدود کرد تا دو سال بعد که کندی فرمان تحریم جامع را صادر کرد ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۱۰:۱۲    
تعداد معاملات آپارتمان های مسکونی شهر تهران در آبان ماه سال 1395، به 12.5 هزار واحد مسکونی رسید که در مقایسه با ماه قبل و ماه مشابه سال قبل به ترتیب 21.2 و 4.1 درصد افزایش را نشان می دهد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۱۰:۱۲    
بسته ماندن و توقف طولانی نمادهای بانکی در بازار بورس و اوراق بهادار تهران اکنون یکی از مهم ترین دغدغه های نهاد ناظر بازار و سهامداران است ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۱۰:۰۹    
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل می گوید، تکمیل آزادراه اصفهان - شیراز نه فقط جاذبه های گردشگری را در این منطقه توسعه می دهد، بلکه فاصله این دو شهر را 134 کیلومتر کوتاه می کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۱۰:۰۶    
بیماری سالک در اهواز شیوع پیدا کرده و متأسفانه عامل اصلی آن نخاله های ساختمانی زیادی است که بدون برنامه و حساب و کتاب در اهواز پخش می شود ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۱۰:۰۳    
در دوره دانشجویی کسب و کارهای کوچک دانشجویی را راه اندازی و مدیریت کرد اما هیچ کدام برایش نان و آب نشد ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۱۰:۰۳    
سوژه جلوی پایم ترمز می زند؛ نایلو ن صندلی ها کنده نشده و هنوز بوی چسب می دهد. انگار همین تازه از کمپانی خارج شده. کمی به اوضاع مشکوک می شوم ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۱۰:۰۰    
سخن گفتن از پیامبر اکرم(ص) و وجوه شخصیتی و منش اخلاقی ایشان کار امثال ما عقب افتادگان جاده معرفت و محبت نیست و بهتر است که معرفی رسول الله(ص) را به دو جنبه اعجازی بسپاریم که از وجود شخص شخیص ایشان به ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۱۰:۰۰    
علی فزونی، نوید رجایی و عارف اصلانی سه فارغ التحصیل دانشگاه شریف، استارت آپ همتگ را راه اندازی کرده اند ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۰۹:۵۷    
جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی گفت: پایان آذر مرحله دوم ثبت نام جریمه مشمولان غایب و دریافت کارت پایان خدمت به پایان می رسد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۰۹:۵۷    
شیفته زبان فارسی است و چنان شوق آن را دارد که در نهایتِ سلیس بودن تکلمش می کند. از 73 بهاری که دیده، 35 سالش مصروف تعلیم زبان و ادبیات فارسی شده است ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۰۹:۵۴    
برای هر یک از ما ممکن است پیش آمده باشد که نزدیک ساعت اذان باشد اما ندانیم در جایی که قرار داریم کدام طرف قبله است یا اینکه دقیقاً چه ساعت خورشید طلوع یا غروب می کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۰۹:۵۴    
از جمله پارادایم های جدید که در پاسخ به کاستی های پارادایم های سنتی و نوگرای مدیریت در پاسخگویی به نیازهای فزاینده و در حال تغییر سازمان و جامعه مطرح شده است پارادایم مدیریت فرا نوگرا (پست مدرن) است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۰۹:۵۱    
بارش برف و سرمای شدید موجب شده است بسیاری از باغداران ساری برای جلوگیری از ضرر بیشتر محصولات باغی شان را زودتر از موعد برداشت کنند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۰۹:۴۸    
دبیر ستاد سرمایه گذاری استان قزوین گفت: با همراهی و انسجام بیشتر مدیران دستگاه های اجرایی تحقق سرمایه گذاری خارجی یک میلیارد دلاری در استان دست یافتنی است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۰۹:۴۸    
سید سعید شاهرخی به عنوان معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین منصوب شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۰۹:۴۸    
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین از فعالیت 21 مدرسه آموزش از راه دور در استان خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۰۹:۴۸    
رئیس دانشگاه پیام نور استان قزوین گفت: با جایگزین کردن محتوای الکترونیک به جای هاردکپی، راه اندازی رشته نانو و ژئو شیمی و کابردی کردن رشته ها به توسعه علمی و اقتصادی استان کمک می کنیم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۰۹:۳۶    
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در دولت یازدهم تعهد800 هزار شغل جدید در سال باید ایجاد شود ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۰۹:۳۶    
استاندار قزوین از اختصاص 200 میلیارد ریال تسهیلات برای طرح های روستایی و اشتغال جوانان خبر داد .
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۰۹:۳۶    
استاندار قزوین از وضعیت پوشش بیمه اجتماعی ویژه روستاییان در استان ابراز نارضایتی کرد و گفت: میزان پوشش بیمه روستاییان تا پایان سال باید به 50 هزار خانوار افزایش پیدا کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۰۹:۳۰    
وادی السلام یکی از مکان های مقدس نجف است که در آن هزاران نفر به خاک سپرده شده اند از جمله قبر تعدادی از پیامبران و بسیاری از سادات،صالحان و بزرگان دین نیز در آن است ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۰۹:۲۷    
وزیر راه : همه مسافران بیمه هستند؛ جای نگرانی نیست!
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۰۹:۲۴    
تصاویری از کارگاه تولید قرقره چوبی در قزوین
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۰۹:۲۱    
عضو فراکسیون امید مجلس دهم: تورم کنترل شده اما رکود همه جا حاکم است