جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۶:۵۸Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای شعار سال 19 آذر 1395 - shoaresal.ir

شعار سال 28 اسفند 1394 شعار سال 31 فروردین 1395 شعار سال 31 اردیبهشت 1395 شعار سال 31 خرداد 1395 شعار سال 31 تیر 1395 شعار سال 31 مرداد 1395 شعار سال 31 شهریور 1395 شعار سال 30 مهر 1395 شعار سال 30 آبان 1395 شعار سال 1 دی 1395 شعار سال 1 بهمن 1395 شعار سال 2 اسفند 1395 شعار سال 1 آذر 1395 شعار سال 2 آذر 1395 شعار سال 3 آذر 1395 شعار سال 4 آذر 1395 شعار سال 5 آذر 1395 شعار سال 6 آذر 1395 شعار سال 7 آذر 1395 شعار سال 8 آذر 1395 شعار سال 9 آذر 1395 شعار سال 10 آذر 1395 شعار سال 11 آذر 1395 شعار سال 12 آذر 1395 شعار سال 13 آذر 1395 شعار سال 14 آذر 1395 شعار سال 15 آذر 1395 شعار سال 16 آذر 1395 شعار سال 17 آذر 1395 شعار سال 18 آذر 1395 شعار سال 19 آذر 1395 شعار سال 20 آذر 1395 شعار سال 21 آذر 1395 شعار سال 22 آذر 1395 شعار سال 23 آذر 1395 شعار سال 24 آذر 1395 شعار سال 25 آذر 1395 شعار سال 26 آذر 1395 شعار سال 27 آذر 1395 شعار سال 28 آذر 1395 شعار سال 29 آذر 1395 شعار سال 30 آذر 1395 
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۲۲:۱۸    
یک معمای 51 میلیون ساله در مورد ژن مسئول خصوصیات باروری در نوعی گل که پرفسور چارلز داروین 150 سال پیش مطرح کرده بود، توسط دانشمندان انگلیسی کشف شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۲۲:۱۸    
عضو جامعه مدرسین با اشاره به اینکه برخی دولتیها در صدد ایجاد دوقطبی سیاسی هستند افزود: این فرافکنی و حاشیه سازی ها، دولت را از پاسخگویی به مطالبات اقتصادی رها نمی کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۲۲:۱۸    
مجمع عمومی سازمان ملل متحد امروز (جمعه) پیش نویس قطعنامه پیشنهادی برای برقراری آتش بس در سوریه و تسهیل دسترسی کاروان کمک های بشردوستانه به مناطق جنگ زده را به رای می گذارد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۲۲:۱۸    
رئیس اتحادیه میوه و سبزی، از کاهش 150 درصدی قیمت پرتقال شمال و همچنین افت 100 درصدی نرخ گوجه فرنگی خبر داد و گفت: بساط میوه های ممنوعه خارجی از بازار داخل برچیده شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۲۲:۱۵    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: قیمت نفت در لایحه بودجه 96 خوش بینانه بوده و نرخ دلار غیر واقعی است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۲۲:۴۲    
معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی، گفت: سرقت های خرد در 6 ماهه امسال، پنج درصد و سرقت های مهمه مثل سرقت منزل، بانک، اماکن و وسائل نقلیه نیز سه درصد کاهش داشت.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۲۲:۳۹    
علی طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی ایران که در جمهوری چک به سر می برد، در دیدار با رئیس مجلس نمایندگان این کشور با استقبال از سرمایه گذاری شرکت های چک در ایران ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۲۲:۳۹    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات طرح تغییر اپراتور تلفن همراه بدون نیاز به تغییر شماره(ترابرد پذیری*) و رومینگ ملی را مقدمه ای برای اقدام های اساسی و تحول در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور توصیف ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۲۲:۳۹    
شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی نخستین قرارداد سفارش ساخت کشتی را با تامین اعتبار (فاینانس ) خارجی به هیوندای کره جنوبی سفارش داد .
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۲۲:۳۶    
ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه از خواسته و حسرت دیدن جاذبه های طبیعی و فرهنگی کشورهای مقصد سفرهای خود سخن گفته است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۲۲:۲۱    
عضو فراکسیون روحانیت مجلس از جلسه این فراکسیون با رئیس قوه قضائیه خبر داد و خواستار محاکمه افرادی شد که در مجلس حرف های رسانه های ضد انقلاب را علیه قوه قضائیه بیان می کنند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۲۲:۱۸    
بندرعباس - فرمانده پایگاه یکم هوادریا نداجا از الحاق 3 فروند بالگرد SH و یک فروند هواناو به ناوگان هوادریا و نصب سامانه پرتاب اژدر و سونار شناسایی بر این بالگردها خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۲۲:۱۸    
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: تصمیم ما این شد که اگر ائتلافی بین اصولگرایان شکل بگیرد یا نگیرد، موتلفه اسلامی نامزد خود را برای انتخابات 96 معرفی کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۲۲:۱۸    
نماینده انتشارات جان وایلی در ایران معتقد است پیوستن ایران به کپی رایت تهدید و یا انحصاری مضر را متوجه نشر نمی کند و تنها نظام حاکم بر بازار نشر ایران را تغییر می دهد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۲۲:۱۸    
سخنگوی سازمان تنظیم مقررات ارتباطات از تعیین مهلت نهایی به دارندگان سیم کارت های دارای نقص اطلاعات تا اول دی ماه خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۲۲:۱۸    
مدیرعامل شرکت فرودگاه ها از فراهم شدن زیرساخت های قانونی برای آزادسازی تعرفه خدمات فرودگاهی خبر داد و گفت: استراتژی سازمان هواپیمایی کشوری این است که دیگر هیچ فرودگاهی ساخته نشود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۲۲:۱۸    
حمله صهیونیست ها به فرودگاه نظامی المزه دمشق در حالی انجام شد که با پیشروی گسترده نیروهای سوری در حلب، صدای شکسته شدن استخوان های تکفیری های مورد حمایت آمریکا و غرب بیش از پیش شنیده می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۲۲:۱۵    
اوپک و غیر اوپک دو بال پرواز بازار جهانی نفت به سوی بهبود قیمت ها و تعادل مازاد و عرضه در این بازار محسوب می شوند؛ به طوری که چنانچه یک بال از وظیفه خود سر باز زند ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۲۲:۱۵    
جزئیات بورس خارج از کشور آزمون دکتری 96 اعلام شد که براساس یکی از بندهای آن، طبق قانون اصلاح ماده 3 قانون اعزام دانشجو به خارج از کشور در شرایط مساوی اولویت با داوطلبان متأهل است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۲۲:۱۵    
ناشران حاضر در نشست بررسی ابعاد قاچاق کتاب از تعمیم فروش نسخه های قاچاق کتاب به کتابفروشی های معتبر کشور و نیز نحوه مواجهه با آن ابراز شکایت کرده و آینده نشر را در خطر جدی می دانند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۲۲:۱۵    
یک گام به جلو، دو گام به عقب؛ این ماجرای حذف صفر از پول ملی است؛ این روزها یکی دیگر از پرونده های دولت احمدی نژاد رو شده است؛ اما با جسارتی کمتر در اجرا؛ دولت فقط به حذف یک صفر تن داده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۲۲:۱۵    
وزیر امور خارجه روسیه از توقف عملیات ارتش سوریه در شرق حلب با هدف خروج بیش از 8 هزار شهروند عادی گرفتار در مناطق جنگی خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۲۲:۱۵    
دیده بان حقوق بشر می گوید ائتلاف عربی تحت امر عربستان از بمب های ممنوعه ساخت آمریکا در حملات هوایی در یمن که ده ها کشته در میان غیر نظامیان بر جای گذاشته است، استفاده می کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۲۲:۱۲    
رییس مرکز تحقیقات سلولی مولکولی دانشگاه علوم پزشکی ایران ضمن هشدار نسبت به روند افزایشی جمعیت سالمندان و احتمالا افزایش آمار مبتلایان به آلزایمر ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۲۲:۱۲    
نائب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با تاکید بر اینکه باید دست های پشت پرده پرونده بابک زنجانی شناسایی و به مردم معرفی شوند تا شفاف سازی انجام شود ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۲۲:۰۶    
یک کارشناس مسائل اقتصادی گفت: بی اثر خواندن تسهیلات پرداختی در خروج از رکود بی انصافی است؛ زیرا چنین مبالغی برخی واحدهای تولیدی را از رکود خارج کرده اما هنوز بسیاری از آنها به رونق دست نیافته اند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۲۱:۵۴    
وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات نتیجه به دست آمده در آخرین نشست سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) را بسیار مهم و بزرگ توصیف کرد و گفت: توفیق ایران در اوپک بازار نفت جهان را سامان می دهد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۲۱:۰۹    
تولیدکنندگان صنعتی معتقدند، صنایع مادر مانند فولاد، مس، آلومینیوم و پتروشیمی، بازار محصولات خود را تشنه نگه داشته اند و این امر به تنش در واحدهای تولیدی منجر شده است ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۲۰:۵۴    
روسیه اعلام کرد: با ادامه روند پیش گرفته شده از سوی پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) برای گسترش اقدام های نظامی (در شرق اروپا) روابط هر روز بدتر می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۹:۳۹    
ورود 117 نظامی آمریکا به عراق برای هدایت عملیات و فشار بر داعش است تا دموکرات ها بتوانند در لحظات آخر این پرونده را به نفع خود رقم بزنند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۹:۳۶    
یک کارشناس برجسته آمریکایی با برشمردن فهرست بلندبالای ناکامی های عربستان در سال رو به پایان میلادی، نوشته است که وضعیت محمد بن سلمان سرنوشت پادشاهی سعودی را مشخص می کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۷:۰۸    
تشکیل کارگروه مشترک کمیسیون اقتصادی با صنعت بیمه، مهمترین دستاورد این نشست هم اندیشی با هدف افزایش تعامل صنعت بیمه و مجلس شورای اسلامی ایران در شب گذشته بود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۷:۰۵    
کاش جای تغییر واحد پول، با مفاسد مبارزه می شد ، در کاهش تورم در داخل اثر روانی مثبت خواهد داشت و دیگه بابام موقع چک نوشتن نمیگه بیا ببین صفراش درسته یا نه این ها بخشی از نظرات مخاطبان از تصویب لایحه ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۴:۵۰    
عملیات پهلودهی و بستن چهار فروند نفتکش پهن پیکر بالای 300 هزار تن با هدف سرعت بخشیدن در صادرات نفت خام و جلوگیری از خسارت ناشی از تاخیر زمان بارگیری، در پایانه نفتی خارک با موفقیت انجام شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۴:۵۳    
تصاویری منتخب از اتفاقات در سراسر جهان را در هفته ای که گذشت در زیر ملاحظه می کنید.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۴:۴۴    
معاون وزیر راه و شهرسازی با تأکید براینکه جریان مرمت و احیای بناهای تاریخی و تبدیل آن به فضایی برای گفتگو و تجمع اهل حرفه نباید دولت محور باشد گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۴:۴۴    
جمشیدی گفت: در حال فراهم کردن رسیدگی در بستر الکترونیکی برای تسریع بیشتر در امور هستیم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۴:۴۱    
نشریه نیویورکر در گزارشی به بررسی اوضاع اتحادیه اروپا پس از همه پرسی در ایتالیا و همچنین انتخابات اتریش پرداخت و در مورد فروپاشی اتحادیه اروپا هشدار داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۴:۳۸    
مرجع تقلید شیعیان گفت: اخیراً شنیده ام پای برخی کارها مانند ورود ورزش به مساجد به بهانه جذب جوانان بازشده است که این کار اصلاً درست نیست و باید شاَن مساجد در هر شرایطی حفظ شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۴:۳۸    
استقبال سرمایه گذاران خارجی برای توسعه روابط و همکاری با ایدرو رو به افزایش است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۴:۳۸    
قائم مقام معاون بهداشت و رییس مرکز مدیریت شبکه گفت: سالانه 60 هزار سیگاری در کشور فوت می کنند که این آمار سه برابر آمار تلفات در سوانح است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۴:۳۲    
روزنامه آمریکایی واشنگتن پست در مطلبی به قلم دو تن از مقامات پیشین دولت این کشور نوشت که رئیس جمهور منتخب آمریکا باید موضع تهاجمی علیه برجام را حفظ کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۴:۱۲    
رئیس موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور گفت: 10 گونه از آبزیان خلیج فارس به دلیل صید غیرمجاز در خطر انقراض قرار دارند که ذخایر دوگونه ماهی حلوای سفید و هامون به شدت کاهش یافته است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۱:۳۲    
میل 26 که توسط شرکت میل هلی کوپتر واقع در کشور روسیه طراحی و ساخته شده است و هواپیما را بلند می کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۱:۰۶    
رئیس سابق مرکز توسعه سازمان انرژی اتمی گفت: تخریب فعلی فعالیت های هسته ای در اثر برجام در دولت یازدهم باعث شد برخی فعالیت ها به سال 88 و برخی به سال 90 بازگردند، ضمن اینکه به دلیل نابودی زیرساخت ها ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۱:۰۰    
رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه با سی ان ان گفت پیشروی های گروه تروریستی داعش در ماه های ابتدایی، سرویس های اطلاعاتی آمریکا را غافلگیر کرده بود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۰:۴۸    
رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: برجام یک سند بین المللی است و مطمئن باشید کنگره آمریکا با این کار، نه تنها در جهان ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۰۹:۱۲    
دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل با خرارد اس تیخس، نماینده ویژه وزارت خارجه هلند در امور سوریه دیدار و گفت وگو کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۰۹:۰۹    
هفت نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواستار برخورد وزیر کشور با شهرداری منطقه 22 تهران به علت قطع درختان پارک چیتگر شدند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۰۹:۰۹    
نماینده مردم تهران با بیان اینکه برائت خودم را از بوق بی بی سی اعلام می کنم، گفت: مسئول اول گسترش ماهواره و رادیو استعمار بی بی سی، صداو سیما است که با حاکمیت سانسورو جلوگیری از انتشار حقیقت ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۰۹:۰۶    
دبیر کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: کاش دولت از نظر کارشناسان و کمیسیون اقتصادی در مورد این طرح استفاده می کرد و با جسارت بیشتر به حذف سه صفر یا چهار صفر اقدام می کرد اما در مجموع این اقدام قابل تقدیر است ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۰۹:۰۰    
قائم مقام بانک مرکزی از انجام اصلاحات جزئی در چاپ اسکناس های جدید در آغاز سال آینده خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۰۸:۵۷    
سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان ضمن تشریح جلسه این هیات درباره شکایت های مربوط به محمود صادقی نماینده تهران گفت: در رابطه با نطق دو دقیقه ای این نماینده شکایتی از قوه قضاییه به ما نرسیده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۰۸:۴۸    
ترزا می نخست وزیر بریتانیا در اجلاس شورای همکاری های خلیچ فارس بعد از سخنرانی بوریس جانسون وزیر خارجه این کشور گفت: کشورش در برابر رویکرد خصمانه ایران در منطقه ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۰۸:۴۵    
یک منبع آگاه در بانک مرکزی با اعلام جزییات جدید از تغییر پول ایران گفت: در لایحه ای که دولت به مجلس شورای اسلامی ارایه می کند قرار است پول ایران به جای ریال تومان باشد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۰۸:۴۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه به اظهارات نخست وزیر بریتانیا در اجلاس منامه واکنش نشان داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۰۸:۳۶    
هیات دولت در جلسه روز چهارشنبه خود به ریاست حسن روحانی، به ادامه بررسی پیشنهادهای کارگروه منتخب درخصوص لایحه بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران پرداخت و مواد دیگری از این لایحه را به تصویب رساند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۰۸:۳۰    
تکنولوژی های ارتباطی بسیار گسترده شده اند، به همین دلیل، وقتی می خواهید گوشی تازه ای بخرید، با انبوهی از نمادهای ارتباطی مواجه می شوید، در این مقاله ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۰۸:۲۷    
دبیرکل ناتو تاکید کرد مذاکره با مسکو نشانه ضعف نیست و این سازمان قصد منزوی کردن روسیه را ندارد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۰۸:۲۷    
یک گروه وابسته به معارضان سوری اعلام کرد از زمان شروع عملیات ارتش سوریه در حلب، حدود 80 هزار غیرنظامی از محله های شرقی این شهر خارج شده اند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۰۸:۲۴    
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: کشته و زخمی شدن صدها هزار نفر از زن و مرد و کودک و صدها امدادگر و داوطلب هلال احمر در سوریه، یمن و فلسطین نباید عادی تلقی شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۰۸:۲۱    
خدیجه رحمانی متخصص تغذیه بیان کرد: آبمیوه های صنعتی حاوی مقادیر زیادی مواد قندی و مقادیر ناچیزی ویتامین و مواد آنتی اکسیدانی هستند. این آبمیوه ها از نظر میزان قند مشابه نوشابه ها هستند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۰۰:۴۲    
برای اولین بار نیرو های کُرد پیشمرگه از دولت عراق بودجه دریافت می کنند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۰۱:۲۱    
رهبران قدرت های غربی برقراری فوری آتش بس هفت روزه در حلب را خواستار شدند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۰۱:۲۱    
رییس مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت توضیحاتی را در واکنش ها به انتشار فیلمی در فضای مجازی به نام "چالش مانکن در اتاق عمل" ارائه داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۰۱:۲۱    
کمیسیون عالی سوانح راه آهن دومین اطلاعیه بررسی های فنی از سانحه ریلی مشهد در ایستگاه هفت خوان را منتشر کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۰۱:۱۲    
طی حکمی از سوی وزیرآموزش و پرورش، مهدی نیکدل، به عنوان مدیر عامل صندوق ذخیره فرهنگیان منصوب شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۰۱:۱۲    
در شرایطی که خیلی زود است تا پژوهشگران ارتباطی مستقیم بین نوشیدن چای و عدم ابتلا به بیماری قلبی ایجاد کنند، آنها ویژگی های محافظتی طبیعی در این نوشیدنی را مد نظر قرار داده اند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۰۰:۵۷    
یک حقوقدان با تاکید براینکه رسانه ها و نهادهای مردمی باید دولت را در مبارزه با فساد کمک کنند، گفت: تنها راه مبارزه با فساد این است که خود مردم تن به فساد ندهند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۰۰:۵۷    
سخنگوی وزارت کشور ضمن تایید انتصاب احمدی در سمت معاونت سیاسی این وزارت خانه گفت: با اعلام آمادگی آقای احمدی از هفته آینده شاهد همکاری ایشان در سمت معاونت سیاسی وزارت کشور خواهیم بود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۰۰:۴۸    
وزیر امور خارجه کشورمان با وزیر امور خارجه ژاپن در دور دوم مذاکرات که همراه با شام کاری بود، در خصوص مسائل منطقه ای گفت وگو کردند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۰۰:۳۳    
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در واکنش به بیانیه پایانی سی و هفتمین نشست سران شورای همکاری خلیج فارس در منامه، جزایر ابوموسی ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۰۰:۰۹    
ولی الله سیف در کانال تلگرامی خود درباره مصوبه امروز هیئت دولت برای تبدیل واحد پولی کشور از ریال به تومان، توضیحاتی ارائه داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۰۰:۰۳    
سفیر ایران در روسیه گفت: طرح کریدور شمال- جنوب یک فرصت استثنایی و بی نظیر اقتصادی و تجاری برای کشورهای عضو و منطقه بوده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۲۳:۰۰    
رئیس اتحادیه دستگاه های مخابراتی و لوازم جانبی شهر تهران از واردات ماهانه حدود یک میلیون و 300 هزار گوشی موبایل به داخل کشور از مبادی غیر قانونی خبر داد.