جمعه ۲۸ اردیبهشتساعت ۰۲:۱۰May 2024 17
جستجوی پیشرفته

خبرهای تدبیر و امید 18 اسفند 1395 - tadbirvaomid.ir

تدبیر و امید 29 اسفند 1394 تدبیر و امید 31 فروردین 1395 تدبیر و امید 31 اردیبهشت 1395 تدبیر و امید 31 خرداد 1395 تدبیر و امید 31 تیر 1395 تدبیر و امید 31 مرداد 1395 تدبیر و امید 31 شهریور 1395 تدبیر و امید 30 مهر 1395 تدبیر و امید 30 آبان 1395 تدبیر و امید 30 آذر 1395 تدبیر و امید 1 دی 1395 تدبیر و امید 30 بهمن 1395 تدبیر و امید 1 اسفند 1395 تدبیر و امید 2 اسفند 1395 تدبیر و امید 3 اسفند 1395 تدبیر و امید 4 اسفند 1395 تدبیر و امید 5 اسفند 1395 تدبیر و امید 6 اسفند 1395 تدبیر و امید 7 اسفند 1395 تدبیر و امید 8 اسفند 1395 تدبیر و امید 9 اسفند 1395 تدبیر و امید 10 اسفند 1395 تدبیر و امید 11 اسفند 1395 تدبیر و امید 12 اسفند 1395 تدبیر و امید 13 اسفند 1395 تدبیر و امید 14 اسفند 1395 تدبیر و امید 15 اسفند 1395 تدبیر و امید 16 اسفند 1395 تدبیر و امید 17 اسفند 1395 تدبیر و امید 18 اسفند 1395 تدبیر و امید 19 اسفند 1395 تدبیر و امید 20 اسفند 1395 تدبیر و امید 21 اسفند 1395 تدبیر و امید 22 اسفند 1395 تدبیر و امید 23 اسفند 1395 تدبیر و امید 24 اسفند 1395 تدبیر و امید 25 اسفند 1395 تدبیر و امید 26 اسفند 1395 تدبیر و امید 27 اسفند 1395 تدبیر و امید 28 اسفند 1395 تدبیر و امید 29 اسفند 1395 تدبیر و امید 30 اسفند 1395 
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۰۰:۰۰    
خداوند به دلایل متعددی از جمله اجتناب از هر آنچه که باعث توجه به غیر خدا است و رعایت عفت و حیا به ویژه برای زنان دستور داده که مردان در جلوی زنان بایستند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۷:۴۲    
فرمان مهاجرتی ترامپ، فعالیت های آکادمیک هفت هزار پزشک تبعه 6 کشور ممنوعه و کارهای علمی و پژوهشی بسیاری از پژوهشگران برجسته ایرانی را در این کشور مختل خواهد کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۲:۱۸    
به دنبال آخرین برنامه ریزی ها، در شبکه های مختلف و به منظور جلوگیری از هرگونه تداخل میان سریال های نوروزی تغییراتی در زمان پخش این سریال ها اعمال شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۰۰:۴۸    
موجود عجیب الخلقه تقریبا نیم ساعت در آسمان حضور داشته و برخی ها آن را تجلی خداوند دانسته اند. بیشتر مردم با دیدن صحنه پا به فرار گذاشتند، اما بعضی از آن ها مراسم مذهبی به جا آورده و آن را پرستش کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۰۹:۰۰    
تنها حدود 11 درصد از زنانی که از آنها سئوال شده بود می دانستند عواملی مانند بارداری، بیماری لوپوس، سردردهای میگرنی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۰۸:۴۲    
سیاتیک، نام یک عصب است. این عصب طولانی ترین عصب داخل بدن شماست که از لگن تا انتهای پا ادامه دارد و در طول مسیر خود به شاخه های متعددی تقسیم می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۰۷:۴۲    
دستیار تخصصی طب سنتی ایران گفت: خوردن مداوم آب سرد، مزاج معده و اعضاء مجاور مثل کبد را به سمت سردی می برد و باعث بروز بیماری می شود؛ بیماری نوعی خروج از اعتدال است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۰۱:۰۰    
جنایتکار امریکایی که به جرم قتل نامزد جوانش به اعدام محکوم شده بود، مدتی پس از دریافت حکم دادگاه به زندگی خود در سلول زندان اوهایو پایان داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۰۰:۴۲    
آب لوله کشی شهر اونووی در آلبرتای کانادا به دلیل مواد افزاینده ای که برای تصفیه آب به کار رفته بود، به رنگ صورتی درآمد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۰۰:۲۱    
مأموران پلیس شهر شیکاگو ی امریکا، پس از ورود به خانه ای مخوف، 9 کودک و نوجوان نیمه جان را نجات دادند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۲۳:۳۰    
156 راس گوسفند و گاو در 2 حادثه جداگانه به علت برق گرفتگی و مصرف مکمل دارویی در شهرستان سراب تلف شدند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۲۳:۲۷    
کارگردان سریال “حضرت موسی (ع) گفت: با توجه به اینکه شروع این سریال با داستان حضرت یوسف آغاز می شود و با نظر به علاقه مصطفی زمانی بر بازی در نقش حضرت یوسف ما از حضور وی در این سریال استقبال می کنیم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۲۲:۲۷    
پسر 18 ساله آمریکایی پس از بریدن سر مادرش با کارد قصابی، با پلیس تماس گرفت و آنها را در جریان جنایت هولناکی که انجام داده بود گذاشت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۲۱:۰۰    
دولت افغانستان با تهیه فهرستی از آنچه که تخطی های پاکستان در مناطق مرزی این کشور خوانده، از اسلام آباد به سازمان ملل شکایت کرده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۲۰:۲۷    
مرکز آمار از افزایش 8.4درصدی قیمت فروش یک مترمربع زیربنای مسکونی شهر تهران در پاییز امسال در مقایسه با پاییز سال گذشته خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۸:۵۱    
در شرایط فعلی آمریکا باید منطقی بوده و توقع حریم خصوصی مطلق نداشته باشیم. حتی روابط ما با همسران یا وکلایمان کاملا خصوصی نیست.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۷:۵۷    
منابع آگاه سیاسی لبنانی می گویند که ملک سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه عربستان سعودی سفر خود را به لبنان لغو کرده است تا به این ترتیب پیامی اعتراضی را به گوش میشل عون، رئیس جمهوری لبنان برساند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۷:۰۰    
پنجمین جشنواره عید بهار چین و عید نوروز ایران در روز پنجشنبه و جمعه در مجموعه فرهنگی وتاریخی کاخ نیاوران برگزار میگردد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۶:۴۸    
رجب طیب اردوغان به انتقادات رهبر معارضان ترکیه به طرح اصلاح قانون اساسی این کشور پاسخ داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۶:۰۳    
به گفته وی، توجه جدی به بخش خصوصی در حوزه حج و زیارت، واسپاری بخشی از کار به دفاتر زیارتی، حضور جدی دفاتر زیارتی در امر اعزام از طریق شرکت های مرکزی، افزایش اعزام زائر به عتبات، توسعه و ترویج اسلام ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۵:۲۷    
سرهنگ جلیل زبیدی، فرمانده انتظامی شهرستان بندر ماهشهر در این رابطه اظهار کرد: اقدامات گسترده ای برای شناسایی و دستگیری عوامل اسیدپاشی های اخیر در ماهشهر انجام شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۵:۰۶    
اس ای تی یکی از دو امتحان استاندارد برای ورود به دانشگاه در آمریکا است که توسط شرکت "کالج بورد" که شرکتی غیردولتی است مدیریت می شود. کالج بورد برای اولین بار در سال 19011 شروع به کار کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۵:۰۰    
در گفتگویی که با اردوغان داشتیم و ترکیه از ما صنعت موشک و تکنولوژی پزشکی را طلب کرده است که با توجه به صحبت های اخیر، صنعت پزشکی این کشور از طریق کشور دیگری در حال تامین است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۴:۲۷    
طبق اعلام، سیم کارت هایی که قرار است به زودی وارد بازار شوند، امکان دسترسی به سرویس های بانکی و خدمات پرداخت الکترونیک را فراهم کرده و برای اولین بار در کشور خدمات NFC را نیز پشتیبانی می کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۳:۲۷    
من عاشق بسکتبال هستم.می خواهم بازی کنم.جایی که قدر من را می دانند.البته تیم مهرام همین حالا آنقدر خوب است که برای قهرمانی نیازی به من ندارند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۳:۰۶    
فعالان شبکه های اجتماعی تصاویری فکاهی منتشر کرده اند که در آن سیر و موز، در گاو صندوق نگهداری می شوند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۱:۰۴    
آخرین نمونه آن وزیر دادگستری اوست که حالا قرار است سکان نهادی را در دست داشته باشد که کمترین دروغ و فسادی، می تواند آن را در کنار کشورش یکسره به تباهی و نابودی سوق دهد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۸:۳۱    
سخنگوی کاخ سفید روز چهارشنبه ایران را به انجام اقدامات تحریک آمیز متهم کرد و گفت واشنگتن این رفتارها را تحمل نخواهد کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۸:۰۱    
با افزایش سن انسان، سیستم ایمنی بدن نیز به واسطه پیری سلول های T، افت عملکرد خود را تجربه می کند و از این رو، نسبت به هر چیزی از سرماخوردگی تا سرطان آسیب پذیرتر خواهید شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۷:۴۰    
رئیس جمهور با ابلاغ بخشنامه ای به شرکت های دولتی به استثنای بانک ها و بیمه ها یک ماه مهلت داد حساب های خود را از بانک ها به بانک مرکزی منتقل کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۷:۲۲    
سخنگوی دولت یازدهم گفت: ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کارهای فراوانی انجام داده و گزارشش را هم حتما ارائه خواهد کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۷:۰۱    
منابع اطلاعاتی از فرار سرکرده داعش از شهر موصل و مخفی شدن در بیابان خبر دادند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۶:۴۰    
رسانه ها با شنیدن خبر هک شدن گوشی های اپل و اندرویدی پیازداغ ماجرا را زیادتر کرده و داستان را به اپلیکیشن های رمزگذاری شده و امن مانند تلگرام، واتس اَپ، سیگنال، Confide و .. ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۶:۲۲    
ماهی خفاشی گالاپاگوس با نام خفاش ماهی لب قرمز مشهور است شباهت بسیار زیادی به خفاش البته از سمت باله هایش دارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۶:۰۱    
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت:باید بگویم که به هیچ عنوان قصد جواب دادن به اظهارات رحمتی را ندارم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۵:۴۰    
آقای خاص از مهاجم ایرانی روستوف شناخت کافی دارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۵:۲۲    
منابع قضایی اعلام کردند دادگاهی در مصر سه تبعه این کشور و شش شهروند اسرائیلی را به جرم جاسوسی برای اسرائیل به حبس ابد محکوم کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۵:۰۱    
ناتو در حال برگزاری رزمایش نظامی با 8 هزار نیرو و تسلیحات پیشرفته در مرزهای روسیه است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۴:۴۰    
رئیس مجلس خبرگان طرح آشتی ملی را وسیله ای برای فراموش کردن فتنه دانست.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۳:۰۱    
ملخ مخفی شده در میان شاخ و برگ درختان
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۱:۱۶    
رئیس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه عده ای با طرح آشتی ملی می خواستند مردم دوره هشت ماهه آشوب را فراموش کنند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۰:۲۲    
تقریبا بیشی از نیمی از کسانی که زیاد با رایانه کار می کنند گرفتار علائمی مانند دردهای مزمن در ناحیه گردن، شانه و دست های شان هستند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۰:۱۰    
این عکس رضا حسین زاده در کنار دختر عزیزش شروع مطلب امروز ماست. گوینده خوش رو و باسقه اخبار صدا و سیما که چند وقتی است بنا به دلایلی نامعلوم ممنوع الکار شده است و مخاطبین از دیدن ایشان محروم ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۰:۱۰    
انواع گوشت به غیر از فرآورده های گوشتی (سوسیس، کالباس، ناگت و...) در هرم غذایی جایگاه ویژه ای دارند و هیچ گاه نمی توان این گروه را جایگزین گروه های غذایی دیگر کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۲۳:۴۳    
برخی رسانه ها نوشته بودند تولیت آستان قدس در مصاحبه با صداوسیما گفته: حتما در انتخابات شرکت می کنم و رای می دهم اما کاندید نمی شوم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۲۳:۴۰    
پس از ارائه صورت حساب های سهام عدالت توسط سامانه www.samanese.ir برای تعدادی از مشمولان این سهام ابهاماتی ایجاد شده که در این گزارش برای حل ابهامات مشمولان توضیح داده شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۲۳:۴۰    
مهاجم جوان تراکتورسازی تصویری جالب از خودش منتشر کرد. مهدی شریفی به جرگه مدل ها پیوست و با انتشار عکسی از خود در صفحه اینستاگرامش نشان داد که جدا از مهارت هایی که در گلزنی دارد می تواند در امر مدلینگ ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۲۳:۱۳    
سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه (س) روز مادر به صورت ویدئو کنفرانس سخنرانی می کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۲۲:۵۲    
رییس جمهوری در شصت و چهارمین سالگرد استقلال کانون وکلای دادگستری حضور یافت.دکتر روحانی که خود نیز عضو جامعه وکلاست، در این مراسم به طور نمادین لباس وکالت به تن کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۲۲:۲۸    
رئیس کل دادگستری استان یزد از اجرای حکم اعدام قاتل زرگر یزدی در ملاء عام در صبح فردا پنجشنبه در جنب زندان مرکزی یزد خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۲۲:۲۵    
پس از اعلام تعطیلی 30 اسفند ذبیر هیات دولت در یادداشت کوتاهی دلیل این تعطیلی را شرح داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۲۲:۱۰    
سرمربی تیم ملی فوتسال اسامی 17 بازیکن دعوت شده به اردوی تدارکاتی را اعلام کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۲۲:۰۷    
عضو هیات رییسه مجلس خبرگان تاکید کرد: انتظار خبرگان این است که فضای انتخابات صمیمی باشد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۲۲:۰۷    
رئیس جمهوری گفت: جمهوری اسلامی ایران در رشد و شتاب علمی رتبه نخست در دنیا را به دست آورده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۲۲:۰۴    
سخنگوی رسمی جنبش نجباء عراق در نشست خبری خود در تهران از تشکیل سپاه آزادسازی جولانی اشغالی خبر داد و گفت که حضور این سپاه منوط به اجازه دولت سوریه است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۲۲:۰۴    
رئیس اداره محیط زیست شهرستان شیروان، علت مرگ یک قلاده پلنگ در مناطق حفاظت شده این شهرستان را شکستگی دست و ناتوانایی در شکار و تامین غذا اعلام کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۲۱:۴۹    
نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان با بیان اینکه همه ما دشمنان و اهداف مشترک داریم و باید متحد باشیم، گفت: خبرگان بازوی ولایت فقیه است و باید مطالب بررسی شده در آن در جهت تقویت ولایت فقیه باشد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۲۱:۴۶    
نشریه بلومبرگ در گزارشی با موضوع نفوذ معنوی ایران در نیجریه، به مصاحبه با شماری از شیعیان این کشور پرداخته است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۲۱:۱۶    
اصغر فرهادی فیلم جدیدش را از ماه سپتامبر (شهریور ماه) و با بازی پنه لوپه کروز و خاویر باردم زوج برنده اسکار در اسپانیا مقابل دوربین می برد و پیش بینی می شود، این فیلم برای سال آینده آماده نمایش شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۲۱:۱۶    
جنگنده های ترکیه ای حملاتی به پایگاه های حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) در شمال عراق داشتند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۲۱:۰۱    
معاون سیما از مرتضی حیدری به عنوان مجری احتمالی مناظره های انتخاباتی یاد کرد و در عین حال درباره ی حساسیت این مناظره ها و تجربه های تلخی که تلویزیون در این زمینه با آن روبه رو بوده است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۲۱:۰۱    
اعضای هیات رییسه و نمایندگان مجلس خبرگان رهبری فردا پنج شنبه 19 اسفند با حضور در حرم بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با آرمان های حضرت امام خمینی (ره) تجدید بیعت می کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۲۰:۵۸    
محاکمه یک تبعه پاکستانی به اتهام ادعایی "جاسوسی برای ایران"، امروز در آلمان آغاز می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۲۰:۵۵    
دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در تلاش برای جبران گذشته، با انتشار پیامی از نقش زنان تقدیر کرد.ترامپ در صفحه توئیتری خود نوشت: احترام زیادی برای زنان قائل هستم ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۲۰:۳۴    
با آغاز ریاست جمهوری ترامپ بسیاری از دخالت مستقیم روسیه در حملات سایبری مرتبط با انتخابات ریاست جمهوری اخیر آمریکا می گفتند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۲۰:۳۱    
علی لهراسبی به نحوه انتخاب خوانندگان و تیتراژهای سریال های تلویزیونی در برنامه سه ستاره انتقاد کرد و حذف نام خود را یک تصمیم مدیریت شده دانست.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۲۰:۲۵    
اعضای شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی، یوکیا آمانو مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی را بار دیگر برای مدیرکلی منصوب کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۲۰:۲۲    
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان این که این روزها قیل و قال های درباره انتخابات ریاست جمهوری امریکا موجب شده تا مردم دراعتراض به شائبه تقلب به خیابان ها ریخته و اعتراض کنند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۲۰:۰۷    
در حاشیه درخت کاری عجیب بقایی و مشایی و احمدی نژاد
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۲۰:۰۷    
دیدار تیم های فوتبال سایپا و استقلال با برتری آبی پوشان تهرانی خاتمه یافت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۹:۴۶    
ایران با وضعیت کنونی منطقه چه سیاستی درمواجهه با ترامپ چه باید در پیش بگیرد؟
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۹:۴۶    
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایران در سخت ترین شرایط مانند جنگ انتخابات برگزار کرده است گفت: نماد برجسته برای جمهوری اسلامی ایران و ملت آن این است که سرنوشت شان را خودشان تعیین می کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۹:۱۹    
امشب یک پرسپولیس میهمان رامبد جوان در برنامه خنداونه است. میهمان امشب برنامه خندوانه پژمان جمشیدی است. او در حال حاضر فیلم خوب، بد، جلف را روی پرده سینما دارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۹:۱۰    
در تصویر فرانسوا اولاند رئیس جمهوری فرانسه، آنگلا مرکل صدراعظم آلمان، ماریانو راخوی نخست وزیر اسپانیا و پائولو جنتیلونی نخست وزیر ایتالیا را در کاخ ورسای مشاهده می کنید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۹:۰۷    
عکس رییس جمهور معدوم عراق در تلفن همراه یک تبعه عربستان سعودی برای وی مشکل ساز شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۹:۰۷    
ایران و سریلانکا درباره نحوه تسویه مبادلات نفتی و تجاری رایزنی کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۹:۰۴    
دادستان تهران از سرپرستان نواحی دادسرای تهران و دادستان های شهرستان ها خواست در ایام نوروز و در ماه های اسفند و فروردین، محکومان به سرقت را از امتیاز مرخصی محروم کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۸:۲۲    
دکتر محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان که به قطر سفر کرده است، عصر امروز در دوحه با "شیخ تمیم بن حمد آل ثانی" امیر قطر دیدار و در خصوص روابط دو جانبه و موضوعات منطقه ای گفتگو کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۸:۲۲    
وزارت خارجه چین موعد سفر سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان به این کشور را اعلام کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۸:۲۲    
وزیر خارجه چین با تاکید بر اینکه چین با هر دو کشور ایران و عربستان روابط دوستانه دارد، ابراز امیدواری کرد که عربستان سعودی و ایران بتوانند از طریق گفتگو مشکلات خود را حل و فصل کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۸:۱۹    
معاون دادستان مشهد گفت: سارقان مسلح یک صد گرم طلا از یک طلا فروشی در مشهد سرقت کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۸:۱۹    
سیزدهمین دوره مسابقات فوتسال لیگ برتر باشگاه های کشور با قهرمانی پرستاره ترین تیم این رقابت ها به پایان رسید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۷:۵۸    
وزیر کشور صربستان در دیدار با سفیر جمهوری اسلامی ایران در این کشور، علاقمندی کشورش را برای لغو روادید بین دو کشور ایران و صربستان اعلام کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۷:۵۵    
حکم دادگاه قانون اساسی کره جنوبی درباره استیضاح رئیس جمهور این کشور روز جمعه صادر می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۷:۵۲    
پرهام جانفشان با آرزوی سلامتی برای گردشگران نوروزی جزیره کیش و اقامتی خوش در این جزیره مرجانی گفت: با اجرای این طرح هر یک از گردشگران جزیره کیش در تعطیلات نوروز از پوشش بیمه ای50 میلیون ریالی بر ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۷:۵۲    
سرپرست باشگاه پرسپولیس در شرایطی که بسیاری از هواداران این تیم با مشکلات اقتصادی شدیدی مواجه هستند بار دیگر از آنها درخواست کرد که به باشگاه کمک مالی کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۷:۴۳    
بر اساس این گزارش، پایگاه شبانه روزی دو منظوره بانک ملت در جزیره کیش تحت نظارت شعبه مرکزی بانک در این جزیره آماده ارائه انواع خدمات بانکی به مشتریان است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۷:۴۰    
پناهی نیز در این مراسم گفت: افتخار بانک ملی ایران این است که سرمایه اولیه آن مردمی است و از ابتدا تاکنون همواره در کنار مردم بوده و افتخار چاپ اسکناس ایرانی نیز متعلق به این بانک می باشد و نقش بسزایی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۷:۳۷    
نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی نسبت به ناآرامی های قله دماوند، خروج گاز این قله و رانش زمین در این منطقه هشدار داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۷:۳۴    
احسان علیخانی یکی از آن آدم هایی ست که ناخواسته اشتباهاتی را داشته که سوءتفاهماتی را باعث شده است. ولی جریان های خیرخواهانه احسان، از اتفاقاتی ست که همیشه خواهد ماند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۷:۱۹    
فرودگاهی که با پول اهدایی احمدی نژاد از جیب ملت ایران به کشور کوچک سنت وینسنت و گرنادین هفته گذشته افتتاح شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۷:۱۹    
بکام، اسطوره ی فوتبال انگلستان، روز جهانی زن را تبریک گفت. بکام در اینستاگرام خود نوشت:روز جهانی زن... همه چیز درباره ی قدرت دخترانه.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۷:۰۱    
رئیس شعبه یک دادگاه کیفری استان مرکزی در تشریح محاکمه عامل قتل عام خانوادگی در اراک گفت: متهم ردیف اول ع ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۶:۵۸    
شهر تهران به نمایندگانی نیاز دارد که به خودشان اجازه ندهند حقوق مردم را پایمال کنند و به دلیل فشارهای بیرونی و لابی ها حقوق مردم را زیرپا بگذارند، شهر تهران از ظرفیت شورایاران به خوبی استفاده نمی کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۶:۵۵    
رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اعلام کرد که ساعت اجرای طرح ترافیک و زوج وفرد در پایتخت تغییری نکرده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۶:۴۰    
روزنامه یمنی از تشدید اختلافات بین عربستان و امارات و رئیس جمهوری مستعفی یمن خبر داد و نوشت: ابوظبی از ریاض خواسته است دیگر از هادی حمایت نکند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۶:۳۷    
روز چهارشنبه یک رهبر قبایلی در یمن در گفت وگو با خبرگزاری فرانسه، از بازداشت دو خبرچین و جاسوس آمریکا توسط القاعده یمن خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۶:۳۷    
"یکی از ویدئوهایی که از گفتنش شرم دارم اما برای ثبت در تاریخ می گویم، فیلمی بود که در آن اشرف با حیوان خانگی اش رابطه جنسی برقرار می کند؛ در آن کمد، پُر بود از این چیزها."
  • ۱