یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۰۱:۴۴Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای تدبیر و امید 16 اسفند 1395 - tadbirvaomid.ir

تدبیر و امید 29 اسفند 1394 تدبیر و امید 31 فروردین 1395 تدبیر و امید 31 اردیبهشت 1395 تدبیر و امید 31 خرداد 1395 تدبیر و امید 31 تیر 1395 تدبیر و امید 31 مرداد 1395 تدبیر و امید 31 شهریور 1395 تدبیر و امید 30 مهر 1395 تدبیر و امید 30 آبان 1395 تدبیر و امید 30 آذر 1395 تدبیر و امید 1 دی 1395 تدبیر و امید 30 بهمن 1395 تدبیر و امید 1 اسفند 1395 تدبیر و امید 2 اسفند 1395 تدبیر و امید 3 اسفند 1395 تدبیر و امید 4 اسفند 1395 تدبیر و امید 5 اسفند 1395 تدبیر و امید 6 اسفند 1395 تدبیر و امید 7 اسفند 1395 تدبیر و امید 8 اسفند 1395 تدبیر و امید 9 اسفند 1395 تدبیر و امید 10 اسفند 1395 تدبیر و امید 11 اسفند 1395 تدبیر و امید 12 اسفند 1395 تدبیر و امید 13 اسفند 1395 تدبیر و امید 14 اسفند 1395 تدبیر و امید 15 اسفند 1395 تدبیر و امید 16 اسفند 1395 تدبیر و امید 17 اسفند 1395 تدبیر و امید 18 اسفند 1395 تدبیر و امید 19 اسفند 1395 تدبیر و امید 20 اسفند 1395 تدبیر و امید 21 اسفند 1395 تدبیر و امید 22 اسفند 1395 تدبیر و امید 23 اسفند 1395 تدبیر و امید 24 اسفند 1395 تدبیر و امید 25 اسفند 1395 تدبیر و امید 26 اسفند 1395 تدبیر و امید 27 اسفند 1395 تدبیر و امید 28 اسفند 1395 تدبیر و امید 29 اسفند 1395 تدبیر و امید 30 اسفند 1395 
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۱:۰۲    
خدابخشی همچنین از تأیید مصوبه اعطای مرخصی سه روزه تشویقی به مردانی که صاحب فرزند می شوند خبر داد و گفت که موضوع متناسب سازی حقوق شاغلین و بازنشستگان که مقرر شده بود در پایان برنامه ششم اختلاف آنها به ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۳:۴۱    
در پی بستری شدن آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه و امام جمعه گرگان در بیمارستان، حجت الاسلام حسن روحانی و جمعی دیگر از مسئولین از ایشان عیادت کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۰۳:۲۱    
آمار افراد دچار دیابت، در طی سال های گذشته روند صعودی چشمگیری در سطح جهان داشته است. همچنین این بیماری عوارض زیادی را به دنبال دارد که کل بدن را تحت تاثیر قرار خواهد داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۰۱:۲۱    
چای یکی از پر طرفدارترین نوشیدنی های دنیاست که از ارزش و اهمیت خاصی برخوردار است و معمولاً ایرانیان بعد از مصرف غذا از این نوشیدنی استفاده می کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۶:۰۶    
از طرف دیگر گوشی های اندرویدی به طور مستمر در حال بهبود دادن عملکر خود بودند بطوریکه از میزان خرابی 85 درصدی در سه ماهه ی آخر سال 2015 به 47 درصد در سال 2016 رسیدند که تفاوت فاحش این ارقام حاکی از ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۳:۱۲    
در مطالعه ای که در سال 2003 انجام گرفت محققان نشان دادند چگونه غیاب خط افق می تواند دیدگاه انسان را درباره جاذبه منحرف کند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۰:۴۰    
در طول ماه های سرد سال، اکثریت ما به اندازه کافی ویتامین دی دریافت نمی کنیم چرا که بهترین منبع این ویتامین همان نور آفتاب است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۹:۴۹    
مردم بریتانیا از "فراموشی تاریخی" رنج می برند و جنایات و قساوت های مرتکب شده توسط امپراتوری سابق خود را به یاد ندارند. یک نماینده مجلس و نویسنده هند تبار این موضوع را بررسی کرده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۳:۵۲    
همچنین بانک مرکزی نرخ رسمی شش نوع ارز شامل دلار هنگ کنگ، روپیه هند، روپیه سریلانکا، لیر سوریه، یوان چین و افغانی افغانستان را نسبت به روز گذشته ثابت نگه داشته است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۴:۰۰    
زن مبتلا به سرطان که به دلیل پیشرفت بیماری پیشرفته اش روزهای پایانی عمر را پشت سر می گذارد، در حرکتی عجیب، نام همسرش را در سایت های همسریابی ثبت کرد تا به گفته خود ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۲:۰۰    
احسان علیخانی در صفحه اینستاگرام خود عکسی با محسن چاوشی با کپشن رفاقت منتشر کرد تا غائله یک شنبه شب برنامه سه ستاره را بخواباند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۰:۴۰    
وای-20 نخستین هواپیمای باربری محسوب می شود که در ساخت آن از فناوری چاپگرهای سه بعدی استفاده شده است تا ضمن سرعت بخشیدن به فرآیند توسعه، هزینه های ساخت آن کاهش یابد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۹:۱۴    
نعمت زاده توان کارشناسی بانک صنعت و معدن در اعطای تسهیلات به طرح های صنعتی را عاملی دانست که جایگاه ویژه ای به آن در نظام بانکی کشور می بخشد و سبب می شود تا نقش خود را به عنوان یک بانک توسعه ای به ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۷:۰۸    
وزارت دفاع آمریکا "پنتاگون" تحقیقات درباره رسوایی انتشار تصاویر برهنه افسران زن نیروی دریایی آمریکا را آغاز کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۶:۴۱    
همچنین این بانک بلاروسی ارائه با مدیریت خطوط اعتباری (ریفاینانس) و صدور حواله جات ارزی بین ایران و بلاروس را نیز در بسته خدماتی خود گنجانده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۶:۲۰    
درست در همان روزی که احمدی نژاد با سر و صدای زیاد نامه اش به ترامپ را منتشر کرد، مجلس پیگیر پرونده تخلف نفتی احمدی نژاد بود ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۰۸:۵۵    
اما قطعا هر نهادی می تواند بهتر باشد و البته اعضای مجمع پیشنهادهای خود را نوعا در پایان هر دوره به صورت مکتوب خدمت رهبری جهت استحضار برای ایشان می فرستند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۰۸:۵۲    
صفایی فراهانی با اشاره به بقایی که اصلا آن خصوصیات و آن پتانسیل احمدی نژاد را ندارد، گفته است: آن نوع حرف زدن در توانایی هر کسی نیست.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۰۸:۳۴    
کارشناسان پلیس فتا پرونده ای برای متهمه تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به دادسرای عمومی شهرستان ورامین ارجاع دادند که قرار تامین برای متهمه صادر و کانال تلگرامی حذف شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۰۸:۰۱    
معلم یکی از مدارس ابتدائی عربستان سعودی، برای تنبیه یکی از دانش آموزان، گوشش را برید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۰۷:۲۲    
فروش فیلم فروشنده در آخر هفته پس از جوایز اسکار با افزایش حدود 65 درصدی فروش در آمریکا همراه بوده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۰۷:۰۱    
علی دایی در جریان دیدار دیروز نفت مقابل پرسپولیس بارها عصبانی شد اما چهره سرخ او در این عکس شاید به نوعی کم نظیر باشد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۰۶:۴۰    
رسانه ها از نامه ای که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به رئیس اقلیم کردستان عراق نوشته است، خبر دادند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۰۶:۲۲    
به دنبال مرگ "کیم جونگ نام"، برادر ناتنی رهبر کره شمالی، دولت مالزی بازی تیم ملی فوتبال این کشور را به دلایل امنیتی در پیونگ یانگ ممنوع کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۰۶:۰۱    
وزیر خارجه آلمان قبل از نشست وزرای خارجه اتحادیه اروپا خواستار عادی سازی روابط با ترکیه شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۰۵:۴۰    
حدود 5هزار تبعه خارجی از جمله 1050 مصری را از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون اخراج کرده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۰۴:۴۰    
در حالی که وزارت دفاع آمریکا طرح جدید خود برای مبارزه با داعش در سوریه و عراق را به رئیس جمهور جدید این کشور ارائه کرده است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۰۴:۲۲    
زیست شناسان سازمان اقیانوس شناسی و اتمسفری آمریکا در عملیات اکتشافی سه هفته ای در منطقه ساموآ آمریکا در اقیانوس آرام، موفق به کشف اشکال عجیب و ناشناخته ای از حیات شدند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۰۳:۰۱    
بسیاری از ما بر این باوریم که نمی توان تغییری در عملکرد مغزی ایجاد کرد. به این معنا که هرکس با توانایی هایی به دنیا می آید که تا پایان عمر با همان میزان توانایی ها باید زندگی کند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۰۲:۲۲    
آمار فروش سلاح از زمان پیروزی دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری، در میان شهروندان این کشور کاهش اما در میان اقلیت ها و افرادی که از دولت وی هراس دارند، افزایش یافته است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۰۲:۱۶    
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری، قانون اصلاح بند الف ماده 103قانون مدیریت خدمات کشوری را برای اجرا به سازمان اداری و استخدامی کشور ابلاغ کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۰۲:۰۱    
ایران و قطر به صورت غیر رسمی پیش از دیدار با یکدیگر مقابل هم قرار می گیرند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۰۱:۴۰    
اگر لپتین کافی به مغز نرسد، این اندام سیگنال گرسنگی و یا حتی بدتر از آن، از گرسنگی در حال مرگ بودن را به بدن ارسال می کند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۰۱:۲۲    
بهرام قاسمی رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت امور خارجه درگذشت "احمد عزیزی" شاعر متعهد و فرهیخته را به خانواده ایشان و تمامی اهالی فرهنگ و ادب و هنر کشور تسلیت گفت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۰۰:۴۰    
رئیس جمهور آمریکا با نخست وزیر رژیم صهیونیستی تماس تلفنی برقرار و مدتی طولانی در خصوص توافق خطرناک هسته ای و نحوه مقابله مشترک با ایران، با طرف اسرائیلی مکالمه کرده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۰۰:۰۱    
رضا عطاران و حمید فرخ نژاد در فیلم جدید عبدالرضا کاهانی. اطلاعاتی درباره این فیلم منتشر نشده اما ظاهرا فیلمبرداری فیلم جدید کاهانی در تایلند انجام می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۰۰:۰۱    
شاه عربستان در حالی برای اولین بار به اندونزی سفر کرد که اهداف پشت پرده این سفر بویژه در زمینه توسعه وهابیت در این کشور بیشتر از تعاملات دوجانبه مد نظر مقامات سعودی بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۲۳:۲۵    
انتصاب ولی آذروش به مدیرعاملی شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا قطعی شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۲۲:۵۵    
احمدی نژاد در توییتر نوشت: آفریدگار مهربان همه انسانها را از عصاره عشق آفرید. بیایید همدیگر را دوست بداریم
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۲۲:۳۷    
وزیر خارجه انگلیس در آستانه سفر به مسکو در اظهاراتی متناقض از سوئی درباره همکاری با روسیه سخن گفت و از سوی دیگر اعلام کرد: روس ها باید تغییر کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۲۲:۲۸    
پژوهشگران انجمن آسیایی کلکته، نسخه خطی تازه و ناشناخته ای به قدمت 700 سال از دیوان غزلیات خواجه حافظ شیرازی را به صورت تصادفی پیدا کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۲۲:۲۸    
کاخ سفید متن کامل فرمان اجرایی دونالد ترامپ، برای منع ورود اتباع 6 کشور مسلمان از جمله ایران به خاک آمریکا را روی وب سایت خود قرار داده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۲۲:۲۵    
یک مقام آمریکایی ادعا کرده که کشتی های ایرانی روز شنبه هفته جاری با نزدیک شدن به کشتی نیروی دریایی آمریکا در خلیج فارس، آن را مجبور به تغییر مسیر کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۲۲:۰۱    
برانکو ایوانکوویچ امروز پس از تمرین برنامه تیمش را تا پایان سال 95 تنظیم کرد و آن را همراه با بازیکنان مورد نیازش برای فصل بعد به باشگاه اعلام کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۲۱:۵۵    
از اهداف اصلی بحران عراق و سوریه ایجاد جنگ میان ایران و ترکیه بود. نباید به ظهور آن فرصت داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۲۱:۵۵    
امروز سالروز تاسیس باشگاه رئال مادرید است و بر این اساس پرافتخارترین تیم اروپا 115 ساله شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۲۱:۴۹    
معاون اموراجتماعی سازمان بهزیستی کشور درباره فرار برخی دختران به ویژه زیر 18 سال مطالبی را بیان کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۲۱:۲۲    
هفته نامه نبض بازار با تیتر صندوق بازنشسته! به جمع رسانه های کشور پیوست.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۲۱:۱۳    
وزارت خارجه نیجریه با صدور بیانیه ای از اتباع این کشور خواست از سفر غیرضروری به آمریکا خودداری کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۲۱:۱۳    
برنی سندرز سناتور دمکرات آمریکا دقایقی پیش در توییت های جدیدی دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا را به دروغگویی متهم کرد و از وی خواست به این رویه پایان دهد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۲۰:۵۸    
سفر به ترکیه امروز سفری است به تاریکی: ده ها هزار کارمند دولتی و هزاران دانشگاهی اخراج شده اند، بیشتر از هرکشوری روزنامه نگار زندانی شده و غباری سرد از ترس همه جا را فراگرفته است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۲۰:۵۸    
موسسه آنالیز آمارهای مسافرتی فوروارد کیز اعلام کرد، به دنبال شکل گیری فضای عدم قطعیت ناشی از دستور جدید مهاجرتی ترامپ، تقاضا برای سفر به آمریکا نسبت به اوایل امسال کاهش داشته است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۲۰:۵۸    
وزیر نفت گفت: امسال قانونی تصویب شد که براساس آن هیچ زنی به دلیل جنسیت خود از یک سمت کنار گذاشته نشود؛ البته مشاغل خاصی مانند کار اقماری و کار بر روی سکو از این قانون مستثنی شده اند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۲۰:۳۴    
دایی در روز درختکاری: در عمرم اینقدر بیل نزده بودم!
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۲۰:۳۴    
دولت دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا اعلام کرد، دستورالعمل جدید منع ورود مسافران و مهاجران، از 10 روز دیگر به اجرا گذاشته خواهد شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۲۰:۲۸    
پس از آنکه مالزی سفیر کره شمالی را اخراج کرد، کره شمالی نیز در اقدامی مشابه سفیر مالزی را از کشورش اخراج کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۲۰:۱۶    
محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به این سؤال که در ماه های پیش رو که ماه های حساسی برای کشور محسوب می شود چند درصد امکان دارد که فضای مجازی و شبکه های اجتماعی برای فعالیت خود دچار ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۲۰:۰۷    
این شاعر سیاسی و اجتماعی در ادامه تصریح می کند: نثر ایشان هم حال و هوای خاصی داشت که می توانست با مخاطبان خودش به لحاظ عاطفی به سرعت ارتباط برقرار کند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۲۰:۰۴    
در شرایط اقتصادی فعلی، دو ماموریت برجسته و مهم بر عهده مجموعه وزارت اقتصاد است که یکی از آنها حفظ دست آوردهای مذکور و دیگری پی گیری مواردی چون اصلاح نظام بودجه ریزی دولت، اطلاح نظام بانکی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۲۰:۰۴    
. سانتیاگو لانگه قایقران 54 ساله آرژانتینی که مدال طلای دوبل میکس قایقرانی در المپیک 2016 را برده، به عنوان یکی از سرشناس ترین ورزشکاران آرژانتین به محل تمرینات بارسلونا رفته بود که مسی از او تقاضای ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۲۰:۰۴    
حسین فریدون با حضور در بیمارستانی در تهران، ضمن عیادت از آیت الله نورمفیدی، برای ایشان آرزوی سلامتی کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۹:۵۲    
حسنی مبارک دیکتاتور سابق مصر ضمن تماس با مقام های سعودی، از تمایل خود برای سفر به این کشور خبرداده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۹:۴۶    
کارمندانی که به صورت غیرمنظم و برحسب نوبت به صورت کشیک یا عناوین مشابه آن در هر یک از حالات زمانی عهده دار انجام مسئولیت های محوله باشند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۹:۴۳    
اینجانب ضمن عرض تسلیت فقدان این هنرمند متعهد به ملت شریف ایران، جامعه ادبی کشور و خانواده محترم ایشان برای آن مرحوم، رحمت و علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می کنم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۹:۴۳    
به دلیل تخلفات تماشاگران تیم استقلال تهران در دیدار چهاردهم اسفند مقابل سیاه جامگان، تیم استقلال تهران به پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۹:۴۰    
سرهنگ جعفری با شاره به این که مصدوم به علت شدت جراحات وارده در حین انتقال به بیمارستان جان باخت، خاطر نشان کرد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۹:۳۷    
شایان ذکر است تلاش جهت پیدایش کشف جسد کماکان توسط غواصان ادامه دارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۹:۲۵    
صبح امروز دوشنبه 16 اسفند مراسم روز بین المللی دانشگاه با حضور کمال خرازی و جمعی از چهره های علمی،سیاسی کشور در دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۹:۰۱    
خبر رحلت شاعر روزهای سخت حماسه و مقاومت جناب احمد عزیزی که بیت بیت سروده هایش با یاد فضائل اهل ثقل و پاکی گره خورده بود، اندوهگینم کرد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۸:۵۸    
موسوی گرمارودی به قدری از ضایعه درگذشت این شاعر آیینی اندوهگین بود که قادر به ادامه گفت وگو نبود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۸:۵۸    
وی گفت که 22 کشته که بیشترشان زن و کودک بودند و 34 تن که به دلیل بمباران زخمی شده بودند، به بیمارستان موصل انتقال داده شدند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۸:۵۲    
حمید لولایی در صفحه اینستاگرامش تصویری از خود در حال اجرای نمایشی در دوران مدرسه را منتشر کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۸:۴۶    
اولادی سابقه پنج فصل حضور در تیم ملوان را دارا بود که ملوانی ها با حضورشان بر سر خاک آن مرحوم، یاد و خاطره این بازیکن فقید را در تیم زنده نگه داشتند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۸:۴۳    
عکسی از میترا حجار در کنار همسرش سینا حجازی را می بینید.سینا حجازی ترانه سرا، نوازنده و خواننده ایرانی سبک پاپ است. او فرزند صدرالدین حجازی بازیگر ایرانی است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۸:۴۰    
حدادعادل با بیان اینکه این گام دوم، یک ارتقایی در رفتار سیاسی است که حاصل تکامل تجربه های قبلی محسوب می شود ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۸:۴۰    
مهناز افشار با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت: روز بارونی و زیباتون بخیر. همین الان با گروه درجه یک فیلمبرداری فیلم سینمایی دارکوب.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۸:۳۷    
دانشمندان در این مطالعات به دنبال آن هستند که آیا این سیستم تشخیص چهره می تواند یک چهره مشابه را بعد از گذشت سال ها همچنان با همان کیفیت شناسایی کند؟ به عنوان مثال ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۸:۳۴    
حمید لولایی در صفحه اینستاگرامش تصویری از خود در حال اجرای نمایشی در دوران مدرسه را منتشر کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۸:۳۱    
چنانچه چارتر کنندگان اضافه بر قیمت های درج شده در سایت هواپیمایی کیش اقدام به اخذ مبالغی از مسافران کنند با آنها به شدت برخورد خواهیم کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۸:۳۱    
همچنین افرادی با تن پوش هواپیما و باب اسفنجی با پذیرایی از کودکان و معرفی جاذبه های کیش به مسافران کودک و خانواده هایشان خیر مقدم می گویند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۸:۲۸    
خاطر نشان می شود، فهرست خودروهای سبک مجاز برای واردات منضم به 11 کاراکتر اول شماره شناسایی در بخش صادرات و واردات پایگاه اطلاع رسانی سازمان ملی استاندارد ایران منتشر شده و قابل مشاهده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۸:۱۶    
موزه، گذری است به تاریخ، تاریخ پرفراز و نشیب و آمیخته با غرور و افتخار ملی. هر نسل وارث گنجینه ای از منابع مادی و معنوی است که حافظه جمعی را می سازد و احساس هویت و تعلق اجتماعی را تقویت می کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۸:۱۳    
بیمه مرکزی پیشنهاد کرد، دارندگان موتور سیکلت از فرصت باقیمانده استفاده کنند و با خرید بیمه شخص ثالث از تبعات حوادث رانندگی که خود و خانواده آنها و زیان دیدگان را تحت تاثیر قرار می دهد، بکاهند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۸:۱۰    
اگر بانک شهر مشتری مدار نبود و نمی توانست نواقص خود را برطرف کند؛ امروز نیز نمی توانست خود را به عنوان بانکی مطرح در شهرهای مختلف کشور معرفی کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۷:۵۸    
حجم عملیات ارزی بانک ملت در سال جاری به 11 میلیارد دلار افزایش یافته و از این رقم حدود سه میلیارد دلار آن مربوط به گشایش اعتبارات اسنادی است که نشان دهنده رشدی 10 برابری در بخش گشایش ها است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۷:۵۲    
در عین حال ساعت کار شعب بانک ملی ایران در روز سه شنبه 24 اسفند جاری مصادف با آخرین شب چهارشنبه سال تا ساعت 16 خواهد بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۷:۴۳    
امشب برنامه خندوانه عروسکهای جدید خود را وارد برنامه می کند، عروسکهایی که بسیاری انتظار دیدن آنها را می کشیدند و البته این بار شاهد چهار عروسک خواهیم بود؛ چهار برادری که هادی کاظمی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۷:۳۷    
مراسم رونمایی از محصول جدید سایپا بنام کوییک صبح امروز با حضور رییس مجلس و وزیر صنایع در کارخانه سایپا برگزار شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۷:۲۵    
در گزارش روابط عمومی از پزشک معالج امام جمعه گرگان نقل شده که حال عمومی آیت الله نورمفیدی رضایت بخش است و وی به زودی از بیمارستان مرخص می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۷:۲۲    
وی افزود: باقی مانده این گروه مهاجران - به هر صورت – تبعات سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و امنیتی بسیار خطرناکی به همراه دارد که بر دستندرکاران پوشیده نیست.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۷:۱۹    
گمرک ایران تاکید کرده است که ضرورت دارد مسافر هنگام خروج، از مقررات کشور مقصد در این خصوص و شرایط حمل توسط شرکت های هواپیمائی در این مورد اطلاعات لازم را اخذ کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۷:۱۶    
رمبوی عراق می گوید که مهارت تیراندازی خود را از پدرش به ارث برده است؛ پدرش تک تیراندازی از نیروهای پیشمرگه بود که ضد نیروهای صدام می جنگید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۷:۱۳    
آژانس در ژانویه روند انتقال سانتریفیوژها و زیربناهای مازاد ایران از سایت غنی سازی سوخت فردو به کارخانه غنی سازی سوخت نطنز را راستی آزمایی کرد و این تجهیزات هم اکنون تحت نظارت پیوسته آژانس ذخیره شده ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۷:۱۰    
دادگاه آمریکایی صادر کننده این حکم، شرکت گوگل را ملزم کرده بود که به مقامات آمریکایی اجازه دهد به محتوای صندوق الکترونیکی سه خبرنگار ویکی لیکس دسترسی داشته باشند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۷:۰۷    
مطالعه اشتراکی، یک کار تعاملی است که در آن گروه های کوچکی از افراد دور هم جمع شده و داستان های کوتاه، شعر و ادبیات را با صدای بلند می خوانند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۶:۵۲    
ادعاهای آمریکا در این زمینه از نگاه جمهوری اسلامی ایران هیچ ارزشی ندارد و دولت آمریکا باید بداند که تکرار این روش های نخ نما با استفاده از ابزار منافقین برای حمله به جمهوری اسلامی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۶:۴۳    
محمود خوردبین در خصوص وضعیت رامین رضاییان و خبرهای مختلفی که در این زمینه مطرح می شود گفت: بعد از اتفاقاتی که افتاد، قرار است کمیته انضباطی باشگاه در این زمینه جوب بدهد و ما هم منتظر هستیم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۶:۴۰    
رییس بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه خاطرنشان کرد: احمد عزیزی از سال 1386 بر اثر مشکل مغزی به کما رفت و در بخش ICU بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه بستری بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۶:۲۵    
وزارت دفاع نروژ برگزاری این رزمایش را فرصتی استثنایی برای توسعه همکاری های نظامی این کشور با متحدانش در ناتو و همچنین تمرین های نظامی در شرایط دشوار قطبی دانسته است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۶:۱۹    
نامزدهای دریافت جایزه از بخش مسابقه زیر 25 سال جشنواره فیلم تصویر معرفی شدند.
  • ۱