شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۱۷:۱۲Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای تدبیر و امید 27 اسفند 1395 - tadbirvaomid.ir

تدبیر و امید 29 اسفند 1394 تدبیر و امید 31 فروردین 1395 تدبیر و امید 31 اردیبهشت 1395 تدبیر و امید 31 خرداد 1395 تدبیر و امید 31 تیر 1395 تدبیر و امید 31 مرداد 1395 تدبیر و امید 31 شهریور 1395 تدبیر و امید 30 مهر 1395 تدبیر و امید 30 آبان 1395 تدبیر و امید 30 آذر 1395 تدبیر و امید 1 دی 1395 تدبیر و امید 30 بهمن 1395 تدبیر و امید 1 اسفند 1395 تدبیر و امید 2 اسفند 1395 تدبیر و امید 3 اسفند 1395 تدبیر و امید 4 اسفند 1395 تدبیر و امید 5 اسفند 1395 تدبیر و امید 6 اسفند 1395 تدبیر و امید 7 اسفند 1395 تدبیر و امید 8 اسفند 1395 تدبیر و امید 9 اسفند 1395 تدبیر و امید 10 اسفند 1395 تدبیر و امید 11 اسفند 1395 تدبیر و امید 12 اسفند 1395 تدبیر و امید 13 اسفند 1395 تدبیر و امید 14 اسفند 1395 تدبیر و امید 15 اسفند 1395 تدبیر و امید 16 اسفند 1395 تدبیر و امید 17 اسفند 1395 تدبیر و امید 18 اسفند 1395 تدبیر و امید 19 اسفند 1395 تدبیر و امید 20 اسفند 1395 تدبیر و امید 21 اسفند 1395 تدبیر و امید 22 اسفند 1395 تدبیر و امید 23 اسفند 1395 تدبیر و امید 24 اسفند 1395 تدبیر و امید 25 اسفند 1395 تدبیر و امید 26 اسفند 1395 تدبیر و امید 27 اسفند 1395 تدبیر و امید 28 اسفند 1395 تدبیر و امید 29 اسفند 1395 تدبیر و امید 30 اسفند 1395 
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۰:۳۶    
صحرای بزرگ نامیب در حدود 81 هزار کیلومتر مربع از جنوب غربی قاره آفریقا را پوشانده است که محل مهمی برای استخراج الماس است و به اعتقاد برخی از زمین شناسان قدیمی ترین صحرای دنیاست.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۰۵:۴۲    
دانشمندان کشف کرده اند که در واقع مغز مردان و زنان تا حدودی متفاوت از یکدیگر عمل می کنند. هنگام تمرکز بر یک کار، مردان در هر لحظه فقط از یک طرف مغزشان استفاده می کنند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۷    
امام جمعه کرج به ثبت نام از نامزدهای شوراهای شهر و روستا اشاره و تصریح کرد: افرادی که ثبت نام می کنند اگر در خود قابلیتی نمی بینند وقت و اموال بیت المال را تلف نکنند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۷:۳۰    
مرکز واردات و امور مناطق آزاد و ویژه گمرک در بخشنامه ای به گمرکات سراسر کشور اعلام کرد: ثبت سفارش و ورود خودروهای سواری با حجم موتور بیش از 2500 سی سی به کشور در سال 1396 همچنان مجاز نیست.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۶:۵۱    
بدنه بانک شهر با همراهی نیروهای مجرب، جوان و تحصیلکرده و با مدیریت جهادی مدیرعامل و مدیران ارشد، تلاش داشت تا خدمات مناسبی را به مشتریان خود ارائه داده تا به این ترتیب رضایتمندی آنان را کسب کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۶:۴۲    
معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی، با تاکید بر رونق بازار مسکن در سال 96، گفت: صندوق پس انداز یکم از حساب های پررونق بازار مسکن است که بیش از 120 هزار نفر در آن سپرده گذاری کرده اند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۵:۰۱    
این مویایی 1000 ساله که بدنش به وسیله لایه ای از مس پوشیده شده بود در در منطقه ای در سیبری کشف شد که محلی ها به آنجا "آخر دنیا" می گفتند!
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۴:۵۸    
جزئیات نامه وزیر راه و شهرسازی به وزیر کشور که در تاریخ 11 اسفندماه ارسال شد، به شرح زیر است:
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۴:۱۶    
سی و پنجمین دوره رقابت های جام جهانی کشتی فرنگی با حضور 8 تیم برتر جهان از صبح پنجشنبه در سالن کوثر شهر آبادان آغاز شد که تیم ایران شامگاه جمعه در دیدار رده بندی با شکست 7 بر یک تیم ترکیه به مقام سوم ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۳:۴۰    
در سال جاری تولید ناخالص داخلی واقعی عقب افتادگی های قبلی را جبران نموده و از بالاترین سطح قبلی خود ( سال 1390) پیشی می گیرد و از این رو انتظار می رود در آینده مردم بیش از پیش حلاوت و شیرینی این رشد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۱:۴۰    
بر سر رانش زمین و فرو ریختن کوهی از زباله در حاشیه پایتخت اتیوپی حداقل 35 نفر کشته و ده ها تن دیگر مفقود شدند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۱:۳۱    
سرباز کره شمالی درحال عکس گرفتن از وزیر خارجه ⁧ آمریکا در نقطه صفر مرزی 2 کره
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۱:۱۹    
اردوغان این اظهارات را روز جمعه و در کمپین رفراندوم پیش رو در شهر اسکی شهیر ایراد کرد. در این رفراندوم قرار است سیستم ریاست جمهوری و افزایش اختیارات رئیس جمهور به رای گذاشته شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۱:۱۳    
مرحوم حجت الاسلام و المسلمین حاج سید احمد خمینی در سحرگاه 21 اسفند ماه سال 73 بر اثر ایست قلبی و به دنبال آن سکته مغزی در بیمارستان بستری شد و با وجود تلاش بی وقفه تیم پزشکی در شامگاه بیست و پنجم ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۱:۱۰    
بی اعتبار کردن آمارهایی که توسط یک نهاد رسمی حاکمیتی ارائه می شود نوعی جدید از هنجارشکنی سامان یافته است که البته با اغراض سیاسی و جناحی انجام می شود اما ضربه ای سهمگین در ابعادی ملی به اعتماد عمومی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۰۹:۴۹    
افشین یداللهی شاعر نامدار ایرانی بامداد چهارشنبه در مسیر قزوین به تهران پس از برخورد خودرواش با یک کامیون دچار سانحه شدید شد و فوت کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۰۹:۴۶    
استان البرز دارای یک هزار و 450کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است که به علت قرار گرفتن در مسیر 14 استان، 18 درصد ترافیک جاده ای کشور را به خود اختصاص داده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۰۹:۳۷    
صدر اعظم آلمان نیز در نشست مطبوعاتی درباره ناتو به عنوان یکی از موضوعات مورد اختلاف با ترامپ گفت: پیمان آتلانتیک شمالی خیلی مهم است و آلمان 2 درصد از تولید ملی خود را برای ناتو در نظر خواهد گرفت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۰۹:۱۳    
پیش از این هم علی مطهری ، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، با اشاره به بازداشت برخی مسئولان کانال های تلگرامی اصلاح طلب و همچنین نحوه بازداشت احسان مازندرانی، مدیرمسئول سابق روزنامه فرهیختگان ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۰۹:۱۰    
سازمان حج و زیارت در خصوص حج تمتع سال 1396 اطلاعیه ای صادر کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۰۹:۰۷    
این گروه ممکن است در تاریخ 21 مارس و 4 آوریل که روز تولد اوجالان است، اقدام به انجام حملات گروهی کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۰۹:۰۷    
معاون رئیس جمهور در جمع خبرنگاران گفت: حفاظت از میراث فرهنگی از تکالیف سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور است و باید از این میراث حفاظت کنیم تا بتوانیم آن را به نسل آینده تحویل دهیم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۰۹:۰۴    
شامگاه امروز نیز، کادرفنی و بازیکنان تیم ملی جشن تولدی را برای رامین رضاییان، مدافع راست ملی پوش پرسپولیس برگزار کردند که مطابق سنوات گذشته سهم رضاییان از این تولد مالیده شدن کیک بر سر و صورتش بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۰۸:۵۸    
جعفری جلوه در پایان خاطرنشان کرد: به هر حال عهد ما با مخاطبان شبکه دو پابرجاست و امید است به بهترین شکل ممکن محقق شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۰۸:۵۸    
او گفت: من هیچگاه چیزی جز میل به زندگی در علی ندیدم و این مسئله در حرف زدن، لباس پوشیدن، میل او به یاد دادن به جوان ها دیده می شد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۰۸:۵۲    
روابط عمومی دفتر رییس جمهور تاکید کرده است: این اقدام که با هدف سوء استفاده و کلاهبرداری صورت می گیرد با درخواست این دفتر از سوی نهادهای قانونی کشور در حال پیگیری است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۰۷:۴۰    
معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور دستاوردهای این معاونت در سال 96 را تشریح کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۰۷:۲۲    
رامین رضاییان که در پرسپولیس شرایط مناسبی را پشت سر نمی گذارد امیدوار به حضور در تیم ملی و دور شدن از فضای پرحاشیه گذشته است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۰۶:۰۱    
نیروهای ارتش عراق روز جمعه موفق شدند که کنترل مناطق "الباشا، العداله و باب السرای" را در غرب موصل به دست بگیرند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۰۵:۳۱    
کی روش،سرمربی تیم ملی فوتبال،ماهینی را به اردوی تدارکاتی این تیم دعوت کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۰۴:۳۱    
منابع امنیتی در شهرستان یعقوبی استان خوست در شرق افغانستان به رسانه ها اعلام کردند: در ساعات اولیه صبح امروز در نتیجه حمله ای انتحاری با خودروی بمبگذاری شده به پایگاه نیروهای امنیتی در شهرستان یعقوبی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۰۴:۰۱    
گروه موسوم به 'مرکز رسانه ای احوال امت 'وابسته به داعش روز جمعه با انتشار تصویری در شبکه های اجتماعی،حمله به تاج محل را یکی از اهداف مهم داعش در هند اعلام کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۰۳:۳۱    
فرماندهی کل ارتش سوریه در بیانیه ای اعلام کرد پدافند هوایی این کشور در حمله بامداد امروز جنگنده های رژیم صهیونیستی به خاک سوریه یک فروند از آنها را سرنگون و یک فروند دیگر را هدف قرارداده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۰۳:۰۱    
یکی از معاونان مدیر سازمان امنیت ملی آمریکا در یک نشست سایبری تأکید کرد که تهران یکی از پنج تهدید اصلی سایبری است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۰۲:۳۱    
هدایای تجملاتی مقامات عربستان سعودی به همتایان اندونزیایی به ارزش بیش از 370 هزار دلار با واکنش رسانه های اندونزی مواجه شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۰۲:۰۱    
در پی بارش باران های سیل آسا و طغیان رودخانه در پرو طی سه روز گذشته 12 تن جان خود را از دست داده و ده ها تن مجروح و 11 تن دیگر نیز ناپدید شده اند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۰۱:۳۱    
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ وضعیت ترافیکی محورهای منتهی به بهشت زهرا (س) را تشریح کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۰۱:۰۱    
در پنج روز کاری گذشته شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران توانست 452 واحد رشد کند. حجم معاملات عمده در این هفته به حدی بالا بود که در روزهایی حجم کل معاملات را حتی تا حدود پنج میلیارد هم رساند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۰۰:۳۱    
اوپک ناگزیر خواهد شد به منظور تداوم ترمیم قیمت ها، توافق کاهش تولید را تمدید کند، زیرا احیای تولید نفت در کشورهای دیگر ممکن است تلاش های این سازمان برای مهار مازاد عرضه را تضعیف کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۰۰:۰۱    
ترامپ هشدار داده است آمریکا بر خودروهای شرکت خودروسازی بی ام دبلیو آلمان مالیات 35 درصدی اعمال خواهد کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۲۳:۲۲    
ستاد امنیتی ارتباطات دولت بریتانیا با انتشار بیانیه ای ادعای شنود مکالمات دونالد ترامپ در دوره انتخابات ریاست جمهوری را رد کرده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۲۳:۰۱    
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی از حملات جنگنده های این رژیم به پایگاه هایی در خاک سوریه خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۲۲:۲۲    
سازمان هواشناسی با پیش بینی بارندگی برای 20 استان کشور در آستانه سال جدید، از احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه ها در برخی مناطق کشور خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۲۱:۲۲    
رئیس کل بانک مرکزی از ارائه فهرست دوم بدهکاران کلان بانکی به دادستانی تهران خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۲۱:۰۱    
گزارش سازمان پزشکی قانونی حاکی است شمار کشته شدگان حوادث رانندگی در 10 ماه سال 95 در مجموع نسبت به دوره مشابه سال گذشته 2.3 درصد کاهش یافته است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۲۰:۴۰    
دبیرکل سازمان ملل در اولین گزارش خود به شورای امنیت با اشاره به "لزوم خلع سلاح حزب الله لبنان"، از این حزب و تمامی گروه های لبنانی خواست هرگونه مشارکت در درگیری های سوریه را متوقف کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۲۰:۲۲    
یک شاهد عینی جزییاتی از صحنه تصادف مرحوم افشین یداللهی را اعلام کرد. یداللهی شاعر و ترانه سرا چند روز قبل در اثر تصادف جان باخت ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۲۰:۰۱    
عضو جامعه روحانیت مبارز تهران گفت: کسانی که حتی خانواده هایشان هم آنها را قبول ندارند در انتخابات ثبت نام نکنند و وعده های بی پایه و اساس ندهند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۹:۴۰    
رئیس جمهوری ترکیه اتحادیه اروپا را به جنگ صلیبی علیه اسلام متهم کرده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۹:۲۲    
دیده بان حقوق بشر سوریه از کشته شدن 42 تن و زخمی شدن 70 تن دیگر در حمله هوایی جنگنده های ناشناس به مسجدی در حومه شهر حلب واقع در شمال غرب سوریه خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۷:۴۰    
اخیرا بر اساس تحقیقات منتشر شده توسط جامعه روانپزشکان ایالات متحده مشخص شده است تاثیر گم کردن گوشی بر روی مغز به هیچ عنوان قابل چشم پوشی نیست.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۳:۳۵    
آیت الله موحدی کرمانی با بیان اینکه برجام به عنوان یک تجربه بی اعتمادی به آمریکا را ثابت کرد گفت: همین یک تجربه بس است و دیگر تجربه مجدد نکنیم چرا که آمریکا ثابت کرد دشمن ما است و دیپلمات های ما می ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۲:۰۲    
هپاتیت حاد می تواند از زمان ورود به بدن و بعد از دوره کمون (زمانی که ویروس در بدن وجود دارد ولی به صورت مخفی است) علائمی را به وجود بیاورد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۰:۰۲    
پرتاب کمک هایی غذایی از هواپیماهای روسیه برای مناطق تحت محاصره در سوریه
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۰۹:۰۲    
یک شرکت ژاپنی به مشتریانش دوستان خوش تیپ و خوش لباس را برای گرفتن چند عکس زیبا کرایه می دهد!
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۰۴:۰۲    
داکثر باورهای متداول درمورد مغز مردها براساس تحقیقات انجام گرفته روی مردهای سن 19 تا 22 سال است، کسانیکه هنوز تحصیلات دانشگاهی شان را هم به پایان نرسانده اند و در این تحقیقات برای درآوردن خرج روزمره ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۰۲:۳۳    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با روزنامه 'اسلوبوجنیه' بوسنی و هرزگوین، گفت: ترامپ نه فقط با ایران بلکه با کشورهای متعدد دیگر جهان مانند؛ مکزیک، چین ...