یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۰۹:۴۰Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای تدبیر و امید 7 اسفند 1395 - tadbirvaomid.ir

تدبیر و امید 29 اسفند 1394 تدبیر و امید 31 فروردین 1395 تدبیر و امید 31 اردیبهشت 1395 تدبیر و امید 31 خرداد 1395 تدبیر و امید 31 تیر 1395 تدبیر و امید 31 مرداد 1395 تدبیر و امید 31 شهریور 1395 تدبیر و امید 30 مهر 1395 تدبیر و امید 30 آبان 1395 تدبیر و امید 30 آذر 1395 تدبیر و امید 1 دی 1395 تدبیر و امید 30 بهمن 1395 تدبیر و امید 1 اسفند 1395 تدبیر و امید 2 اسفند 1395 تدبیر و امید 3 اسفند 1395 تدبیر و امید 4 اسفند 1395 تدبیر و امید 5 اسفند 1395 تدبیر و امید 6 اسفند 1395 تدبیر و امید 7 اسفند 1395 تدبیر و امید 8 اسفند 1395 تدبیر و امید 9 اسفند 1395 تدبیر و امید 10 اسفند 1395 تدبیر و امید 11 اسفند 1395 تدبیر و امید 12 اسفند 1395 تدبیر و امید 13 اسفند 1395 تدبیر و امید 14 اسفند 1395 تدبیر و امید 15 اسفند 1395 تدبیر و امید 16 اسفند 1395 تدبیر و امید 17 اسفند 1395 تدبیر و امید 18 اسفند 1395 تدبیر و امید 19 اسفند 1395 تدبیر و امید 20 اسفند 1395 تدبیر و امید 21 اسفند 1395 تدبیر و امید 22 اسفند 1395 تدبیر و امید 23 اسفند 1395 تدبیر و امید 24 اسفند 1395 تدبیر و امید 25 اسفند 1395 تدبیر و امید 26 اسفند 1395 تدبیر و امید 27 اسفند 1395 تدبیر و امید 28 اسفند 1395 تدبیر و امید 29 اسفند 1395 تدبیر و امید 30 اسفند 1395 
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۰:۲۱    
در حالی که هنوز دختران هندی برای تحصیل و رفتن به مدرسه موانع زیادی دارند، شمار زنان و دختران دانش آموز در این کشور رو به افزایش است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۲۳:۴۲    
نوشیدن چای برای اکثر ما مطلوب است، اما حتی نوشیدن چای هم خط قرمز هایی دارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۷:۰۹    
این ارقام در سیستم بودجه کشور، غیر قابل تأمین است و نمی توان آن را از طریق منابع دولت تأمین کرد. همه ی این ارقام مبین آن است که اتکاء به بودجه و درآمد نفت، اصلاً امکان پذیر نیست.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۵:۰۳    
پس از اینکه این بانک با مشکل مواجه شد، 800 هزار دلار کارلوس کی روش نیز ناپدید شد و وی به دنبال بازپس گیری این مبلغ افتاد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۴:۵۷    
هنگامی که پلیس ها سر صحنه جرم حاضر شدند، با جسد بی سَرِ پسربچه روبه رو شدند که پوست شکمش کنده شده بود. پس از ورود آن ها به اتاق، قاتل بدون هیچ مقاومتی تسلیم پلیس شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۴:۳۰    
جنگنده های سعودی در ادامه حملات هوایی به یمن ساعاتی پیش منطقه "عتمه" را در استان ذمار هدف قرار دادند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۴:۱۲    
همه این موارد دارای مهلت و فرجه های قانونی است که قانونگذار پیش بینی کرده است عدم رعایت هریک از این تشریفات قانونی ممکن است روند رسیدگی دادگاه به پرونده را زیر سؤال برد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۰:۴۸    
تحرکات اخیر که با پشتیبانی مستقیم واشنگتن انجام می شود، نه توافقنامه هسته ای را نشانه گرفته و نه دغدغه ای به نام تروریسم و حقوق بشر و حتی آزمایش های موشکی ایران دارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۹:۱۸    
یافته ها حاکی از آن بود که داشتن حیوانات خانگی، روابط اجتماعی دوستانه و حتی داشتن فیس بوک و اسکایپ می تواند سلامت ذهنی و سلامتی سالمندان را تقویت کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۹:۱۵    
در حال حاضر وزارت توسعه اقتصادی ایتالیا و وزارت امور اقتصاد و دارایی ایران روی یک سند حقوقی مبنی بر نحوه برداشتن موانع پیش رو درخصوص توسعه خطوط اعتباری میان دو کشور کار می کنند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۸:۰۰    
به مناسبت اولین سالگرد درگذشت فرج الله سلحشور به همت خبرگزاری فارس، نشستی با حضور عوامل و دوستان نزدیک او در سریال یوسف پیامبر(ع) برگزار شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۷:۴۲    
منابع قضایی مصر از حبس یک ساله "محمد بدیع" رهبر اخوان المسلمین و "اسامه" پسر محمد مرسی به علت اهانت به دادگاه خبر دادند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۷:۰۰    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بر ضرورت فرهنگ سازی در زندگی دیجیتال و شناخت لازم نسبت به پیامدهای فرهنگی آن در جامعه تاکید کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۶:۴۲    
باشگاه ریزه اسپور در حالی شکایت خود را نسبت به عقد قرارداد طارمی و پرسپولیس به فیفا ارسال کرده که کمیته حل اختلافات به این باشگاه ترکیه ای مهلتی برای ارائه مستندات خود داده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۶:۲۱    
مدیرعامل بنیاد بیماری های نادر ایران گفت: تاکنون 58 هزار نفر از بیماران نادر در کشور شناسایی شده و از خدمات بنیاد به صورت رایگان استفاده می کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۶:۰۰    
ترامپ در پیامی رسانه های منتقد خود در این کشور را به عدم گزارش کاهش بدهی ملّی در اولین ماه ریاست جمهوری وی در مقایسه با مدت مشابه در دولت اوباما متهم کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۵:۴۲    
نماینده دائم سوریه در سازمان ملل اعلام کرد که آنچه امروز در حمص رخ داده است تنها حمله تروریستی نبود، بلکه اقدامی تروریستی سیاسی است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۵:۲۱    
تهیه کننده و کارگردان فیلم پینوکیو نامه مشترکی را خطاب به حجت الله ایوبی (رئیس سازمان سینمایی) نوشتند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۵:۰۰    
مجلس شورای اسلامی، سقف درآمدی هدفمندی یارانه ها را برای سال آینده 48 هزار میلیارد تومان تعیین کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۴:۴۲    
چرا هزینه تعویض کارت ملی به هوشمند افزایش یافته است؟
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۴:۲۱    
سخنگوی شورای نگهبان به تشریح ایرادی که شورای نگهبان نسبت به لایحه برنامه ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران وارد دانسته، پرداخت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۳:۴۲    
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به اعلام اسامی نامزدهای مجمع جبهه مردمی نیروهای انقلاب برای انتخابات ریاست جمهوری سال آینده گفت ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۳:۰۰    
در حالی که روابط دولت جدید آمریکا و چین با اما و اگرهایی همراه شده اما محبوبیت ایوانکا ترامپ در چین هیچ زمانی بیشتر از این زمان نبوده و بسیاری از تاجران چین علاقه مند به استفاده از نام وی در محصولات ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۲:۴۲    
وزارت خارجه عراق سفر عادل الجبیر وزیر امور خارجه سعودی به این کشور را بسیار مثبت ارزیابی کرد و گفت: فاش نشدن برنامه این سفر خواست سعودی بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۲:۰۰    
در جریان تجمع اعتراضی در پرتوریا، پایتخت آفریقای جنوبی علیه مهاجران، برخی معترضان مهاجران نیجریه ای و سومالیایی را مورد حمله قرار دادند و در مقابل آنها نیز با سنگ و چوب و چاقو به دفاع از خود پرداختند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۲:۰۰    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه دفترچه سئوالات آزمون دکتری 96 امروز منتشر می شود ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۲:۰۰    
طرح ضربتی دستگیری خرده فروشان مواد مخدر روز شنبه با حضور نیروهای پلیس مبارزه با مواد مخدرانجام شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۱:۴۲    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور با اشاره به ناپایداریهای جوی در برخی مناطق استانهای جنوبی کشور گفت: طی دو روز آینده بارشهای پراکنده باران در استانهای هرمزگان، فارس ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۱:۲۱    
پس از درخشش تعدادی از بازیکنان جوان استقلال در لیگ برتر و بازی با السد در دیدار پلی آف، این شایعه به شدت در فضای رسانه ها قوت گرفت که تعدادی از این بازیکنان در لیست جدید تیم ملی به اردو دعوت می شوند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۱:۰۰    
فرمانده ارشد نیروی هوایی آمریکا در سوریه از افزایش احتمال درگیری ها میان نیروهای نظامی آمریکا و روسیه در آسمان سوریه خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۰:۴۲    
مهرداد میناوند در ارتباط با مسابقه پرسپولیس در برابر الهلال اظهار داشت: نمی توانم اسم این را بی عرضگی بگذارم ولی چیزی در همین مایه هاست وقتی که ما میزبانی را از دست می دهیم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۰:۳۰    
معاون اول رییس جمهوری با انتقاد از کسانی که سخنرانی های مقامات سیاسی و فعالان حزبی را بر هم می زنند، خطاب به مجریان انتخابات گفت ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۰:۲۱    
تمرینات استقلال در مسقط آغاز شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۲۳:۰۳    
بیست و ششمین نشست مدیران عامل بانک ها و موسسات اعتباری دولتی و خصوصی به میزبانی بانک گردشگری برگزار شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۲۲:۵۴    
نمایندگی سازمان جهانی تبلیغات (IAA)در ایران در بیانیه ای پیرامون برگزاری دومین جشنواره ملی تبلیغات توصیه ها و نکاتی را با جامعه تبلیغات کشور به اشتراک گذارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۲۲:۴۲    
دیدار دو تیم پرسپولیس و الهلال عربستان روز سه شنبه سوم اسفندماه در ورزشگاه سطان قابوس مقسط برگزار شد که کمال کامیابی در دقیقه 24 به دلیل رفتار غیرورزشی از داور این دیدار کارت زرد دریافت کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۲۲:۳۹    
برنی سندرز سناتور دمکرات آمریکا در واکنش به ارائه لایحه قانونی جلوگیری از برگزاری تجمعات در صفحه شخصی خود توئیت کرد: جمهوری خواهان عاشق حرف زدن در مورد آزادی هستند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۲۲:۱۲    
شعبه 41 دیوان عالی کشور حکم 7 متهمی را که پیش تر به اتهام بغی و محاربه از سوی شعبه 28 دادگاه انقلاب به اعدام محکم شده بودند، نقض کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۲۲:۰۹    
حمید فرخ نژاد که دیشب در برنامه هفت توسط بهروز افخمی به سختی مورد انتقاد قرار گرفت، عصر امروز با انتشار یک عکس و متنی کوتاه واکنش نشان داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۲۲:۰۶    
وال استریت ژورنال می گوید پیونگ یانگ پس از روی کار آمدن ترامپ، برای برقراری ارتباط با دولت آمریکا به تکاپو افتاده ولی کلید خوردن این پروژه و دیدار فرستاده عالی رتبه کره شمالی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۲۲:۰۶    
بیشترین شیوع بیماری های سیستم عصبی در استان سیستان و بلوچستان؛ و در استان یزد نیز بیشتر بیماری ناهنجاری های دست و پا و شکاف لب و کام و در استان ایلام نیز بیشتر بیماری سندروم دان و در نهایت بیشترین ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۲۱:۳۶    
روز شنبه راننده یک خودرو در شهر هایدلبرگ آلمان به دلیلی نامشخص به گروهی از عابران حمله کرده و عمدا آن ها را زیر گرفته است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۲۱:۳۶    
شورای عالی فضای مجازی بندهایی از سیاست های ساماندهی پیام رسان های اجتماعی بومی را تصویب کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۲۱:۳۳    
تک تیراندازان ارتش یمن و انصارالله امروز(شنبه) سه نظامی سعودی را مناطق مرزی دو کشور هدف قرار دادند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۲۱:۳۳    
در حالی که تمرینات پرسپولیسی ها در باشگاه ایرانیان دبی پیگیری می شود هر روز تعدادی از هواداران این تیم به محل تمرین رفته تا تیم خود را در آستانه بازی با الوحده تشویق کنند و با بازیکنان محبوب خود عکس ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۲۱:۰۳    
یک سیاستمدار در شمال سوئد می خواهد برای کارمندان دولتی مرخصی و زمان رابطه زناشویی را به فهرست موضوعاتی مانند وقت غذا اضافه کنید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۲۱:۰۳    
فیلم فروشنده ساخته اصغر فرهادی کارگردان ایرانی قرار است عصر روز یکشنبه (26 فوریه - 8 اسفندماه) همزمان با برگزاری مراسم اسکار، در میدان مشهور' ترافالگار' در قلب لندن برای عموم مردم به نمایش گذاشته شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۲۱:۰۰    
در پی بروز برخی مشکلات مربوط به ارتباط مشترکان اپراتور اول از سازمان تنظیم مقررات رادیویی تذکر گرفت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۲۰:۵۱    
رئیس کل بانک مرکزی درباره برخورد با موسسات مالی و اعتباری غیرمجاز با بیان اینکه مصلحت اندیشی در این زمینه وجود ندارد، عنوان کرد: بانک مرکزی اهل مماشات در حوزه عدم شفافیت نیست.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۲۰:۵۱    
نقی معصومی فیلمبردار پیشکسوت سینمای ایران و فیلمبردار فیلم یک اتفاق ساده اثر سهراب شهید ثالث درگذشت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۲۰:۵۱    
نماینده ویژه سازمان ملل در سوریه به انفجارهای تروریستی حمص واکنش نشان داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۲۰:۴۸    
پایگاه آمریکایی المانیتور (Al Monitor) با انتشار گزارشی تحت عنوان "آیا تنش های ایران و ترکیه عمدی است؟" از اهداف پشت پرده مقامات ترک از ایجاد تنش با ایران سخن به میان آوره است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۲۰:۱۵    
جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری زن جوانی خبر داد که مبلغ دو میلیارد ریال چک پول سرقتی را حین انتقال به مقر انتظامی در خودروی گشت پلیس پنهان کرده بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۲۰:۱۵    
نیویورک تایمز در سرمقاله روز جمعه خود نوشت: رویکردهای سیاست خارجی دولت 'ترامپ' میلیتاریستی (نظامی) است و در یک چنین فضایی؛ دستگاه دیپلماسی آمریکا به حاشیه رانده شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۲۰:۱۲    
پنجمین جلسه علنی مجلس برای بررسی جزئیات لایحه بودچه سال آینده دقایقی پیش پایان یافت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۲۰:۰۳    
رئیس مجلس گفت: باید در انتخابات پیش رو درخشندگی مردم سالاری و منزلت سیاسی کشور را به رخ جهانیان بکشیم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۲۰:۰۳    
روابط عمومی سازمان سینمایی درباره اظهارات احسان قاضی زاده و بودجه پیشنهادی جشنواره فیلم فجر در سال 96، توضیحاتی را منتشر کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۲۰:۰۳    
یک نشریه مصری مدعی شد با فشارهای دولت آمریکا برنامه های پیشتر قاهره در مسیر همکاری های آتی با ایران معوق شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۹:۳۳    
جهانگیری خاطر نشان کرد: در زمینه حمل و نقل در ایام نوروز افزایش قیمت بلیت اتوبوس و قطار نداریم و برای مسیر های هوایی نیز سقف قیمت تعیین شده است که همه موارد باید توسط گشت های نظارتی و سازمان حمایت و ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۹:۳۳    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی جریمه دیرکرد ناشی از عدم پرداخت قبوض رانندگی تا پایان سال 95 را با شرایطی بخشیده اعلام کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۹:۳۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: هیچ روابطی بین ایران و آمریکا وجود ندارد و آنچه هم که تاکنون انجام شده فقط درخصوص برجام بوده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۸:۵۱    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی میزان جریمه نقدی مشمولان غایب خدمت وظیفه عمومی را برای دریافت کارت پایان خدمت در سال 96 مشخص کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۸:۵۱    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: گزارش آژانس بین المللی انرژی اتمی در سال دوم اجرای برجام ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۸:۴۸    
نایب رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت : 14هزارمیلیارد ریال از بودجه سال آینده کشور از محل درآمد مالیات برارزش افزوده به حوزه ورزش اختصاص می یابد .
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۸:۴۸    
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آزمایش های موشکی سپاه مصوب ستاد کل نیروهای مسلح و با هماهنگی شورای امنیت عالی ملی است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۸:۳۶    
هربرت مکمستر مشاور امنیت ملی آمریکا که به تازگی به این سمت منصوب شده است، با دونالد ترامپ درخصوص اسلام و استفاده از عبارت "تروریسم اسلامی رادیکال" اختلاف نظر دارد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۸:۳۶    
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: یکسری حرف ها دیگر در این فوتبال نخ نما شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۸:۲۴    
نماینده پیشین آمریکا در سازمان ملل در سخنرانی اش در کنفرانس محافظه کاران گفت که دولت ترامپ باید توافق هسته ای ایران و گروه 1+5 را هرچه زودترلغو کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۸:۲۱    
رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه اعلام کرد: اجرای حکم لغو شده اعدام را از طریق تصویب مجلس یا تایید در همه پرسی توسط مردم به سیستم قضایی ترکیه باز می گردانیم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۷:۵۱    
دولت لیبی امروز (شنبه) از اجرای آتش بس میان دو طرف درگیر در طرابلس خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۷:۵۱    
پاپ فرانسیس رهبر مذهبی کاتولیک ها بار دیگر از ساختن دیوارها میان ملت ها برحذر داشت و تاکید کرد: آن جایی که دیوارها بلند می شوند، پل بسازیم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۷:۴۸    
معاون اول رییس جمهوری با انتقاد از کسانی که سخنرانی های مقامات سیاسی و فعالان حزبی را بر هم می زنند، خطاب به مجریان انتخابات گفت ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۷:۴۵    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در مصاحبه با شبکه SIC در خصوص 800 دلار از دست رفته کمپانی BES گفت: بابت همه چیز متاسفم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۷:۲۷    
مدافع راست پرسپولیس شایعات مربوط به قهرش پیش از جدال برابر الهلال را تکذیب کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۷:۲۷    
ژوزف وتل رئیس مرکز فرماندهی ارتش آمریکا به طور محرمانه به سوریه سفر کرده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۷:۲۷    
مسئول بازجویی سازمان سیا در زمان اشغال عراق ناگفته هایی درباره آخرین اعترافات دیکتاتور سابق عراق منتشر کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۷:۲۴    
در حالی که استفاده از سه بازیکن غیرمجاز صحبت هایی در خصوص احتمال کسر امتیاز از این تیم را به همراه داشته این مساله از سوی کمیته حقوقی منتفی اعلام شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۷:۲۴    
آژانس دارویی اروپا هشدار داد: مصرف مهارکننده های پروتئین احتمال نقص عضو را افزایش می دهد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۷:۰۶    
رئیس جمهور فرانسه در سخنانی به اظهارات روز گذشته همتای آمریکائی خود که گفته بود پاریس دیگر پاریس نیست ، واکنش نشان داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۷:۰۳    
اثری سه لَته از فرانسیس بیکن به قیمت تخمینی 70 میلیون دلار در حراجی کریستیز به فروش گذاشته می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۷:۰۳    
در راستای اجرای این بازرسی ها از مراکز حساس نظیر رستورانها و مراکز توزیع مواد غذایی نیز بازدید بعمل آمد و از نظر بهداشت فردی و محیط کار مورد بررسی و نظارت قرار گرفتند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۷:۰۰    
در دبیرخانه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی نیز از 12 برنامه، 56 طرح و 200 پروژه که با موضوع معرفی 24 بند سیاستهای اقتصاد مقاومتی ساخته و یا تهیه شده اند و در حال حاضر نیز در حال اجرا هستند تقدیر شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۶:۵۴    
این خوابگاه دانشجویی با هدف ایفای مسوولیت های اجتماعی به مساحت 4700 مترمربع و با ظرفیت 400 دانشجو از سوی بانک ملت احداث شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۶:۵۴    
در حالی که احتمال هوای بارانی کم است، اما اسکار خودش را برای آماده بودن در این موقعیت مجهز می کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۶:۵۴    
مدیر عامل یک شرکت فرانسوی گفت: می توان با بررسی و تعیین فهرست انتشار آلودگی تهران، مدل آلودگی هوا را طراحی کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۶:۳۹    
بر این اساس گروه سایپا در این نمایشگاه با همکاری انجمن صنفی نمایندگان استان خوزستان و جمعی از نمایندگی های منتخب و برتر این استان در فروش و خدمات پس از فروش گروه سایپا ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۶:۲۸    
نماینده جهرم با اشاره به آمار خسارت وارده که به دلیل شکسته شدن سد محمدآباد جهرم به زیر ساخت های این شهرستان وارد شده است گفت که لازم است هر چه سریعتر بنیاد مسکن و دولت برای بازسازی منازل مردم اقدامات ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۶:۲۲    
هنرمندان هالیوودی دو روز پیش از برگزاری مراسم اعطای جوایز اسکار، تظاهراتی را با رهبری جودی فاستر علیه دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به راه انداختند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۶:۰۷    
نه تنها مورد مواخذه قرار نگرفته بلکه به گسترش حوزه فعالیت خود در داخل، ایجاد شعب جدید و حتی اقدام به ایجاد شعبه در خارج از کشور (ظاهرا کشور رومانی) نیز پرداخته است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۶:۰۴    
آیت الله موسوی بجنوردی به دلیل ناراحتی در ناحیه کمر در یکی از بیمارستان های تهران بستری و قرار است تحت عمل جراحی قرار گیرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۵:۵۸    
الهلال میزبان این بازی بود و ممنون از هواداران ایرانی که ما را آنجا تنها نگذاشتند. الهلال تیم خوبی بود و در حال حاضر یکی از بهترین تیم های آسیا است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۵:۴۹    
با مسعود اسماعیل پور دوستی دارم و در اینستاگرام گاهی به هم پیغام می دهیم. او یک انسان با شخصیت است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۵:۴۳    
حمید قبادی - دبیر کارگروه مد و لباس - در مراسم افتتاحیه بخش بین الملل جشنواره مد و لباس فجر، اظهار کرد: ایران سرشار از استعداد، آگاهی، توان فکری و فرهنگ است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۵:۴۰    
عدم مغایرت با شرع و قانون اساسی طرح اصلاح بند الف ماده 103 قانون مدیریت خدمات کشوری و لایحه اساسنامه سازمان فرهنگی هنری فارسی زبانان (ایتا) به مجلس شورای اسلامی اعلام شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۵:۳۴    
در ادامه این نشست گزارشی از اقدامات بعمل آمده در راستای تنظیم بازار در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروز ارائه شد و رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان خاطر نشان کرد که هیچ افزایش قیمتی در بخش حمل و نقل ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۵:۳۱    
بر اساس این گزارش، دو طرف در جریان این دیدار در خصوص آخرین تحولات عراق و روابط دوجانبه بحث و تبادل نظر کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۵:۰۷    
جزئیات عملیات و آنچه پیش تر اتفاق افتاده است در چادر عملیات توسط فرمانده برای آنها نمایش داده می شود و نهایتاً با نوشتن وصیت نامه آماده اعزام به میدان نبرد می شوند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۵:۰۱    
دکتر ' استیون دیکز' محقق دانشگاه کالیفرنیا در سانفرانسیسکو می گوید: از بیش از 50 آزمایشی که تاکنون در زمینه درمان با واکسن انجام شده است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۴:۵۵    
شرکت نفت مدعی بود که قسمتی از اظهارات بنده در مصاحبه با رسانه ها مطابق با واقعیت نیست که من توضیحات لازم را ارایه دادم و از خود دفاع و عنوان کردم که صحبت هایم عین واقعیت بوده است و مطلب کذبی را نگفتم ...
  • ۱