شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۱۸:۱۸Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای تدبیر و امید 14 اسفند 1395 - tadbirvaomid.ir

تدبیر و امید 29 اسفند 1394 تدبیر و امید 31 فروردین 1395 تدبیر و امید 31 اردیبهشت 1395 تدبیر و امید 31 خرداد 1395 تدبیر و امید 31 تیر 1395 تدبیر و امید 31 مرداد 1395 تدبیر و امید 31 شهریور 1395 تدبیر و امید 30 مهر 1395 تدبیر و امید 30 آبان 1395 تدبیر و امید 30 آذر 1395 تدبیر و امید 1 دی 1395 تدبیر و امید 30 بهمن 1395 تدبیر و امید 1 اسفند 1395 تدبیر و امید 2 اسفند 1395 تدبیر و امید 3 اسفند 1395 تدبیر و امید 4 اسفند 1395 تدبیر و امید 5 اسفند 1395 تدبیر و امید 6 اسفند 1395 تدبیر و امید 7 اسفند 1395 تدبیر و امید 8 اسفند 1395 تدبیر و امید 9 اسفند 1395 تدبیر و امید 10 اسفند 1395 تدبیر و امید 11 اسفند 1395 تدبیر و امید 12 اسفند 1395 تدبیر و امید 13 اسفند 1395 تدبیر و امید 14 اسفند 1395 تدبیر و امید 15 اسفند 1395 تدبیر و امید 16 اسفند 1395 تدبیر و امید 17 اسفند 1395 تدبیر و امید 18 اسفند 1395 تدبیر و امید 19 اسفند 1395 تدبیر و امید 20 اسفند 1395 تدبیر و امید 21 اسفند 1395 تدبیر و امید 22 اسفند 1395 تدبیر و امید 23 اسفند 1395 تدبیر و امید 24 اسفند 1395 تدبیر و امید 25 اسفند 1395 تدبیر و امید 26 اسفند 1395 تدبیر و امید 27 اسفند 1395 تدبیر و امید 28 اسفند 1395 تدبیر و امید 29 اسفند 1395 تدبیر و امید 30 اسفند 1395 
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۷:۳۴    
در حوزه آموزش، فراهم آوردن زمینه تحصیل رایگان برای 410 هزار دانش آموز افغانی، ارائه آموزش های مهارتی به بیش از 12هزار نفر ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۷:۴۲    
شمار اتباع آلمان که برای شرکت در عملیات تروریستی به عراق یا سوریه رفته اند، بسیار زیاد است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۲۲:۱۶    
جوان هندی در اجرای رسم سوزاندن مرده، جسد نیمه جان همسرش را به گمان این که مرده است، به آتش کشید، اما اندکی بعد شوکه شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۹:۱۳    
شرکت واز که ماه جاری در نمایشگاه خودرو ایران شرکت داشته، برپایه برنامه اعلام شده قرار ست با همکاری شریک ایرانی توان خودرو سه مدل باری، پیکاپ و پاتریوت را مونتاژ کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۸:۵۸    
همچنین باند جنوبی آزادراه کرج - قزوین (پل استاندارد تا پل فردیس) و باند جنوبی آزادراه تهران - کرج (پل فردیس تا پل کلاک و گرمدره) ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۸:۳۴    
یکتا 35ساله که بعد از فارغ التحصیلی در یکی از دانشگاه های شهر تهران در این شهر مانده و تنها زندگی می کند، می گوید: دخترانی که به صورت مجردی زندگی می کنند نسبت به دختران دیگر شانس ازدواج کمتری دارند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۷:۴۱    
دبیر کل سرایا الخراسانی گفت که چیزی از آزادی بخش غربی موصل باقی نمانده و باید موصل را از هم اکنون آزادشده تلقی کرد و بزودی عملیات آزادی سازی منطقه 'الحضر' در جنوب تلعفر آغاز می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۷:۲۰    
عید پاک یا عید قیام یکی از روزهای تعطیل در سال مسیحی است. مسیحیان بر این باورند که در این روز عیسی مسیح (ع) پس از اینکه به صلیب کشیده شده بود دوباره زنده شد و به مدت 40 روز دیگر بر روی کره زمین زندگی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۷:۰۲    
رئیس جمهوری جنجالی آمریکا که هرگز به سربازی نرفته است، در بازدید از ناو هواپیمابر "یو اس اس جرالد فورد" لباس نظامی به تن کرد که صدای کهنه سربازان را درآورد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۶:۴۱    
در اینجا عکس از فاطمه گودرزی و پسرش را مشاهده می کنید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۶:۲۰    
محسن چاووشی سهیل، جوانی را که در 15 سالگی مرتکب یک قتل شده بود، با فراخوانی برای مهیا شدن دیه او، از مرگ نجات داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۶:۰۲    
عکس روز نشنال جئوگرافیک به نمایی از یک مجتمع مسکونی در شبه جزیره ماکائو در چین اختصاص یافته است که بر روی بالکن های خانه هایش لباس های شسته شده زیادی قرار گرفته است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۵:۴۱    
معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: یکی از شعبه های بانک ثامن در مرکز شهر اهواز توسط یک فرد معتاد آتش زده شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۵:۲۰    
دبیر مطبوعاتی رئیس جمهوری روسیه گفت که روسیه به مبارزه با داعش صرف نظر از حصول یا عدم حصول توافقی پیرامون این امر با ایالات متحده ادامه می دهد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۵:۰۲    
بایرن مونیخ و بوروسیا دورتموند در ادامه هفته بیست و سوم رقابت های بوندسلیگا پیروزی های پر گلی را به دست آوردند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۴:۴۱    
یک فروند هواپیمای نظامی میگ 23 ارتش سوریه شامگاه روز شنبه در استان هاتای در جنوب ترکیه سقوط کرد ولی طرف های درگیر در منطقه ادعاهای متناقضی را در خصوص علت سقوط این هواپیمای نظامی مطرح کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۴:۲۰    
سازمان پزشکی قانونی اعلام کرد:در حوادث رانندگی نوروز 1395 در سرتاسر کشور 964تن کشته شدند و درعین حال استان فارس با 86کشته دارای بیشترین جان باخته حوادث رانندگی در ایام تعطیلات نوروز امسال بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۴:۰۲    
فرمانده انتظامی غرب استان تهران جزئیات دستگیری برگزارکنندگان یک مهمانی خاص زنانه با حضور زنان معلوم الحال را تشریح کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۳:۰۲    
عضو انجمن علمی طب سنتی ایران گفت: سوءمجاز سودابی ارتباط زیادی با مشکلات و ناراحتی های عصبی دارد و تحقیقات نشان داده که بیماری های عصبی مشکلات زیادی را ایجاد می کنند که یکی از آنها سرطان است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۱:۵۳    
نیروهای عراقی در محلات مختلف شهر موصل درگیر جنگ تن به تن با تروریست های داعش هستند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۱:۴۱    
فرمانده سپاه قدس با تاکید بر اینکه مداحی باید در مسیر توسعه انقلاب باشد، گفت: مدافع انقلاب در واقع مدافع امام حسین (ع) است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۰:۴۱    
پارکینسون به عنوان یکی از مخرب ترین بیماریهای عصر حاضر به شمار می آید به طوریکه در مراحل پیشرفته آن، حرکت کردن و انجام کارهای ساده نیز با دشواریهای زیادی همراه می شود ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۰:۲۰    
محققان دانشگاه کمبریج انگلیس، سلول های بنیادین در خارج بدن و روی یک لکه ژل رشد و سپس مانند یک جنین طبیعی، چند مرحله اولیه رشد اعضای اصلی بدن را طی کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۰:۰۲    
وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه دولت یازدهم نگاهی قجری به خزانه ندارد گفت: این نگاه را کسانی داشتند که سازمان برنامه و بودجه را تعطیل کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۳:۴۱    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دریادداشتی نوشت: آرزو می کنم خدای مهربان همه ما را از شر نفس اماره در امان نگاه دارد و فرهنگ عذرخواهی در برابر اشتباه را در میان یکایک ما ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۳:۱۴    
یک فروند هواپیمای نظامی میگ 23 ارتش سوریه شامگاه روز شنبه در استان هاتای در جنوب ترکیه سقوط کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۳:۱۱    
رئیس ستاد انتخابات کشور اعلام کرد: در هفت روز مدت تعیین شده قانونی برای ثبت نام داوطلبان شرکت در انتخابات اولین میاندوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، 279 نفر ثبت نام کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۳:۰۲    
مدیر عامل کانون هموفیلی ایران از نبود داروی بیماران هموفیلی در کشور خبر داد و از کار غیرانسانی شرکت های پخش دارو و همچنین تداوم مشکلات با بیمه ها گلایه کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۳:۰۲    
مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: بر اساس مدل های هواشناسی موج بارشی جدید از اوایل هفته آینده وارد استان می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۲:۵۶    
وزیر نفت: هیچ مشکلی در بازاریابی و فروش نفت نداریم و تقاضا برای نفت بیشتر از مقداری است که برای صادرات داریم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۲:۳۵    
رئیس اقلیم کردستان به طرف های مربوطه در این اقلیم دستور داده که پیشمرگه برای تسلط بر اوضاع در منطقه سنجار واقع در غرب موصل وارد عمل شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۲:۳۵    
دندانپزشک آمریکایی- ایرانی می گوید پس از گفتن جوکی درباره سیاست های مهاجرتی رئیس جمهور آمریکا از هواپیمای خطوط هوایی آمریکن ایرلاینز اخراج شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۲:۰۵    
افسر عالی رتبه وابسته به نیروهای متجاوز سعودی در حمله نیروهای یمنی از پای در آمد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۲:۰۵    
وکیل اولیای دم ستایش قریشی گفت: پدر من در سال 87 توسط پسر جوان 17 ساله ای که معتاد بود، کشته شد. پدر و مادر قاتل از هم جدا شده و مجدداً ازدواج کرده بودند و اختلاف شدیدی بین فرزندان حاصل از ازدواج دوم ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۱:۵۹    
به نظر می رسد تلاش چین برای توسعه فوتبال تنها مختص به ستارگان امروز دنیای فوتبال نیست.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۱:۵۶    
در دیدار وزیر اقتصاد با همتای فرانسوی، طرفین درباره ساز و کار حمایت دولت و بانک مرکزی فرانسه از شرکت های فرانسوی طرف قراداد با شرکت های ایرانی و تامین اعتبار پروژه ها از محل اعتبارات بانک مرکزی این ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۱:۵۶    
در حاشیه معرفی نمایندگان اصغر فرهادی برای حضور در مراسم اسکار، علیرضا پاکدل این کارتون را در روزنامه قانون منتشر کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۱:۵۶    
یک مقام سابق آمریکایی گفته که اتهامات ترامپ علیه اوباما مبنی بر شنود مکالمات وی در دوران پیش از پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری، بی پایه و اساس است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۱:۵۳    
مهدی هاشمی پس از اتمام دوران مرخصی به زندان بازگشت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۱:۴۱    
معاون اول رئیس جمهوری گفت: وضعیت اقتصادی کشور در سایه اقتصاد مقاومتی در سال 95 با رشدی بی سابقه، یک شاهکار در تاریخ ایران ثبت کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۱:۳۸    
مدیرکل امور بین الملل مجلس شورای اسلامی در حاشیه کنفرانس دفاع از انتفاضه فلسطین، تأکید کرد که در ماههای آینده شاهد آثار این کنفرانس خواهیم بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۱:۳۵    
رئیس جمهور آمریکا امروز با انتشار یک پیام توئیتری رفتار همتای پیشین خود را در جریان رقابت های انتخاباتی ریاست جمهوری به چالش کشید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۱:۳۲    
نشریه الجریده کویت در گزارشی با اشاره به سفر هیاتی عالی رتبه از سازمان حج و زیارت ایران به عربستان برای مذاکره با مسئولان این کشور بر سر پرونده حج ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۱:۳۲    
رئیس ستاد انتخابات کشور با اشاره به اینکه امنیت و سلامت انتخابات و اجرای قانون برای ما بسیار مهم است، گفت: ما باید امانت دار رای مردم باشیم و زمینه را برای حضور حداکثری مردم در انتخابات فراهم کنیم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۰:۵۰    
یک عضو مجلس نمایندگان آمریکا در نامه ای سرگشاده به رئیس جمهور این کشور در خصوص پیامدهای کنار رفتن از توافق هسته ای ایران و گروه 1+5 هشدار داد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۰:۴۷    
دیدار تیم های استقلال و سیاه جامگان با تساوی به پایان رسید و دو تیم امتیازات را تقسیم کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۰:۴۷    
حمله 2 دانش آموز به سرایدار و مسئول باشگاه فرهنگی مدرسه نمونه دولتی چمران شهرستان رودسر در شرق استان گیلان، او را روانه بیمارستان کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۰:۴۷    
روابط عمومی نیروی دریایی ارتش انتشار خبر مربوط به فرود اضطراری بالگرد این نیرو در بندر دیر بوشهر را تکذیب و اعلام کرد که خبر مذکور مربوط به 4 سال پیش بوده و برخی رسانه ها اقدام به بازنشر آن کرده اند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۹:۵۹    
از زمان شناسایی گورهای بی نامِ کودکان در محوطه قدیمی در شهر "تیومِ" ایرلند که نخستین بار حدود سه سال قبل خبر آن انتشار یافت هم اکنون بقایای اجساد کودکان در این منطقه کشف شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۹:۵۶    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در حال حاضر باکمبود 100 هزار نیرو در بخش های مختلف بهداشت و درمان کشور مواجه هستیم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۹:۴۴    
در حاشیه نشست آموزشی و هم اندیشی مدیران کل ستادی و استانی سازمان ملی استاندارد ایران، وزنه کیلوگرم کالیبره شده ایران رونمایی شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۹:۴۴    
نیره پیروزبخت، در این نشست با تقدیر از تلاش مدیران کل ستادی و استانی خواستار ارتباط موثر بین دستگاهها در استانها با هدف افزایش سطح ایمنی و سلامت مردم شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۹:۳۲    
ویکتور پینه مدیرعامل شرکت بیمه اتکایی اسکور (Scor)فرانسه، امروز با اقای همتی رییس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفتگو کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۹:۲۹    
چهاردهمین جلسه بررسی لایحه بودجه 96 پایان یافت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۹:۲۹    
چاه فاضلاب کودک سه ساله به نام 'سید مصطفی محسنی'را در روستای 'شنه ' از توابع خرمشهر به کام مرگ برد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۹:۲۰    
ستاد انتخابات کشور عصر امروز با حضور عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور افتتاح شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۹:۱۷    
بزوس در نامه ای اختصاصی و محرمانه به روسای ناسا، از دانشمندان خواست تا طرح توسعه یک فضاپیما به منظور راه اندازی یک سرویس حمل و نقل که می تواند برای ارائه همه چیز از تجهیزات تا مواد غذایی را تا اواسط ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۹:۱۴    
وزیر کشور گفت: در خصوص اقدامات صدا و سیما نیز من جلسه ای با مدیران صدا و سیما داشتم و تاکید کردم که انتخابات یک موضوع ملی است و صدا و سیما نباید به گونه ای رفتار کند که شائبه طرفداری از نامزدی خاص در ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۸:۴۱    
فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه از رهایی کودک 12 ساله که به دلیل اختلاف مالی طعمه فردی آدم ربا در این شهرستان شده بود، خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۸:۳۸    
رأی کمیته انضباطی باشگاه تراکتورسازی درباره محسن بنگر صادر شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۸:۳۵    
زمان دیدار دوستانه تیم های ملی فوتبال ایران و عراق مشخص شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۸:۳۲    
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بوکان گفت: با تلاش ماموران پلیس این شهرستان یک باند سارق حرفه ای احشام شناسایی و سه عضو آن دستگیر شدند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۸:۲۶    
سومین سفر رسمی رئیس جمهور جمهوری آذربایجان از فردا به کشورمان آغاز می شود و با توجه به امضای بیش از 120 سند مهم همکاری در دیدار مقامات دو کشور این سفر بیانگر عزم جدی دو طرف برای توسعه روابط همه جانبه ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۸:۲۳    
طرح انتقال پایتخت سال هاست که فکر دولتمردان و مسئولان کشور را درگیر کرده، اما هیچ گاه اجرا نشده است. برخی کارشناسان این طرح را هزینه بر می دانند و برخی دیگر معتقدند ظرفیت تهران تمام شده و به هر قیمتی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۸:۱۱    
پیروزبخت، خطاب به مدیران کل سازمان ملی استاندارد ایران گفت: با هماهنگی سایر دستگاههای مرتبط و با کنترل کالاهای مصرفی شب عید و ایام تعطیلات نوروز ، نگرانی شهروندان را کاهش دهیم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۸:۰۵    
آنچه که امروز دیدیم با برنامه ها مطابقت داشت و در برخی زمینه ها نیز پیشگام بودیم، به نظر می رسد این حرکت مطلوب است و اگر بتوانیم ظرفیت های هندورابی را خوب معرفی کنیم ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۸:۰۲    
وزیر امور خارجه ارتقای همکاری های ایران و کشورهای مشترک المنافع را به نفع منطقه دانست و گفت: توسعه همکاری ها بخصوص در بخش انرژی، این منطقه را به پایتخت انرژی جهان تبدیل می کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۷:۵۹    
بنا به گزارش یاد شده بیشترین میزان تسهیلات اعطایی در قالب طرح رونق تولید به ترتیب به استان های اصفهان ، قم و تهران اختصاص یافته است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۷:۵۶    
این گزارش می افزاید برابر با دستور العمل ابلاغی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مشتریانی که تا پایان سال جاری نسبت به تسویه نقدی اصل بدهی خود اقدام کنند ، سود و جریمه بدهی آنان بخشوده خواهد شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۷:۵۳    
ستاد انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری افتتاح شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۷:۵۳    
بسیج مردمی عراق ده ها تروریست داعشی را در جنوب غرب شهر موصل به هلاکت رساند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۷:۴۷    
الک بالدوین که چندی است در یک برنامه تلویزیونی، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا را مسخره می کند، اعلام کرده می خواهد کتاب طنزی را درباره او منتشر کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۷:۴۷    
روزنامه لاوانگواردیا چاپ بارسلون اسپانیا در گزارشی با تیتر در مسیر آرتور میلر نوشت که اصغر فرهادی پس از فوت عباس کیارستمی ، اکنون استاد سینمای ایران محسوب می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۷:۴۴    
همه ساله با نزدیک شدن به عید نوروز بازار خشکبار رونق را تجربه می کند و آنچه در این زمینه بیش از هر چیز اهمیت دارد، تعیین قیمت ها و کنترل بازار از سوی مسئولان و نهادهای ذیربط است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۷:۴۱    
همچنین در این مراسم ، همسر شهید علی بیگلو از حمایت های بیمه ایران در طول این مدت تشکر و قدردانی و عنوان کرد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۷:۳۵    
در این همایش کریمی طی سخنانی با اشاره به جایگاه ویژه بانک ملی ایران در اقتصاد ایران اسلامی و اهمیت شعب منطقه یک کشور ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۷:۲۹    
اطلاعاتی که در اختیار ما قرار گرفته بیانگر آن است که سایپا در این مرکز مشغول تحقیق بر روی پروژه هایی با محوریت خودروهای الکترونیکی نیز است و این موضوع هم نشان می دهد که گروه سایپا برای خودروهای نسل ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۷:۱۷    
در تازه ترین رده بندی منتشرشده توسط موسسه Nomad Capitalist ، اعتبارسنجی پاسپورت کشورهای مختلف اعلام شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۷:۱۷    
دو سارق که به بهانه کمک به افراد بی بضاعت از ده ها پیرزن طلا سرقت کرده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۷:۱۱    
در بخشی از این خانه، خودروی دکتر مصدق قرار دارد. این خودرو یک مدل از پونتیاک است که تا سال ها در بخش باز قلعه نگهداری می شد و در حال پوسیدن بود ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۶:۵۰    
استاندار تهران درباره شهر جدید پردیس گفت: این شهر نیز که در نامناسب ترین مکان جانمایی شده است با وجود مشکلات فراوان به اتمام خواهد رسید و دولت تصمیم گرفته است سخت ترین طرح مسکن مهر کشور را که در ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۶:۵۰    
"استراتژی نظامی جدید آمریکا که بتواند به خواسته های رئیس جمهور این کشور مبنی بر محو گروه تروریستی داعش جامه عمل بپوشاند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۶:۴۱    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: دانشگاه های سراسر کشور در تمامی مقاطع تحصیلی امسال با کاهش تعداد دانشجو مواجه بودند به طوری که اکنون 500 هزار صندلی خالی در دانشگاه های کشور وجود دارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۶:۳۸    
رئیس کل بانک مرکزی گفت:منابع مالی برای اجرای مصوبه بخشش سود و جرایم دیرکرد وام های بانکی کمتر از 100 میلیون تومان محدود است و اولویت فعلا با بخشودگی وام های زیر 10 میلیون است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۶:۲۳    
سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: مثل همیشه با در نظر گرفتن گزارشاتی که از شرایط بازیکنان و همین طور اطلاعاتی که از باشگاه ها در اختیار داریم، بهترین بازیکنانی که ما به آنها اعتقاد داریم را دعوت خواهیم کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۶:۲۳    
دبیر کارگروه پهپادهای غیرنظامی اتحادیه هوافضای کشور گفت: هم اینک حدود 10 هزار پهپاد (پرنده هدایت پذیر از دور) غیرنظامی در ایران وجود دارد و با توجه به گسترش روزافزون کاربرد پهپادها در فعالیت های ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۶:۲۰    
پس از اصلاح ماده 38 لایحه برنامه ششم توسعه در جلسه هفته گذشته بهارستان و انعکاس آن در میان افکار عمومی، مجلس مصوبه افزایش حقوق مدیران را اصلاح کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۶:۱۷    
رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران از شناسایی یک باند جدید خبر داد که نوزادان نارس متولد شده از مادران معتاد و خیابانی را به کشورهای دیگر ارسال می کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۵:۱۷    
مراسم تجلیل از قهرمانان و نشان آواران المپیک و پارالمپیک صبح امروز شنبه (14 اسفندماه) با حضور حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهور کشورمان در سالن اجلاس سران برگزار شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۵:۰۱    
من این کار را انجام ندادم؛ دستور سرقت با من بود. اما دو نفر از همدستانم آنها را سرقت کرده بودند. ولی آن طور که به من گفتند خودروها را با زورگیری سرقت کرده بودند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۵:۰۱    
اقدام اخیر آمریکا در راستای ممنوعیت ورود مسلمانان به آمریکا و ایجاد مزاحمت برای خانواده های مسلمان در آن کشور نیز از موارد دیگر نقض حقوق بشر توسط آنان است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۵:۰۱    
مراسم بزرگداشت سالگرد مرحوم آیت الله واعظ طبسی صبح امروز شنبه 14 اسفند با حضور جمعی از مسئولین و روحانیون در رواق امام خمینی حرم مطهر رضوی برگزار شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۵:۰۱    
اما موضوع عجیبی که اخیرا ذهن جامعه را به خود درگیر کرده، مدهای عجیب و غریب دختران و پسرانی است که با دیدن آن شاید از تعجب شاخ در بیاوریم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۵:۰۱    
از لا به لای اتوبوس ها و روغنی که روی آسفالت ریخته و دود سوزنده ماشین ها و رفت و آمد آدم ها راهی به بیرون پیدا می کنم. شاگرد راننده ها بلند بلند مقصد اتوبوس ها را فریاد می زنند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۵:۰۱    
با این حال رایزنی ها با وزارت کشور برای برگزاری جلسه مشترک با وزیر جهت بیان مطالبه های نمایندگان ادامه دارد اما تاکنون جلسه ای به این منظور برگزار نشده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۳:۳۵    
او قربانی خود را به پارکینگی نزدیک خانۀ او کشانده و پس از تجاوز و ضرب و شتمش، تصاویری از او گرفته است. ماکان، چند ساعت بعد، هم با نامزدش ازدواج کرده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۳:۲۳    
به تازگی عکس های دیده نشده ای که توسط یک عکاس انگلیسی که از اقامت آدولف هیتلر در اقامتگاه برگوف در دوران جنگ جهانی دوم گرفته شده کشف شده است. این عکاس ها قرار است به حراج گذاشته شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۳:۱۱    
این سامانه بارشی به تدریج به شمال و شمال شرق کشور می رود و از فردا بر شدت بارش ها افزوده خواهد شد و دمای هوا کاهش می یابد اما از اواخر وقت روز دوشنبه این سامانه کشور را ترک خواهد کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۳:۱۱    
شورای نگهبان براساس اصل 3 قانون اساسی، این بند از لایحه را مورد ایراد قرار داد، مبنی بر اینکه باید دست مدیران باز باشد و نباید کاری کنیم که نخبگان از کشور مهاجرت کنند.
  • ۱