شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۲۰:۲۹Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای تدبیر و امید 22 اسفند 1395 - tadbirvaomid.ir

تدبیر و امید 29 اسفند 1394 تدبیر و امید 31 فروردین 1395 تدبیر و امید 31 اردیبهشت 1395 تدبیر و امید 31 خرداد 1395 تدبیر و امید 31 تیر 1395 تدبیر و امید 31 مرداد 1395 تدبیر و امید 31 شهریور 1395 تدبیر و امید 30 مهر 1395 تدبیر و امید 30 آبان 1395 تدبیر و امید 30 آذر 1395 تدبیر و امید 1 دی 1395 تدبیر و امید 30 بهمن 1395 تدبیر و امید 1 اسفند 1395 تدبیر و امید 2 اسفند 1395 تدبیر و امید 3 اسفند 1395 تدبیر و امید 4 اسفند 1395 تدبیر و امید 5 اسفند 1395 تدبیر و امید 6 اسفند 1395 تدبیر و امید 7 اسفند 1395 تدبیر و امید 8 اسفند 1395 تدبیر و امید 9 اسفند 1395 تدبیر و امید 10 اسفند 1395 تدبیر و امید 11 اسفند 1395 تدبیر و امید 12 اسفند 1395 تدبیر و امید 13 اسفند 1395 تدبیر و امید 14 اسفند 1395 تدبیر و امید 15 اسفند 1395 تدبیر و امید 16 اسفند 1395 تدبیر و امید 17 اسفند 1395 تدبیر و امید 18 اسفند 1395 تدبیر و امید 19 اسفند 1395 تدبیر و امید 20 اسفند 1395 تدبیر و امید 21 اسفند 1395 تدبیر و امید 22 اسفند 1395 تدبیر و امید 23 اسفند 1395 تدبیر و امید 24 اسفند 1395 تدبیر و امید 25 اسفند 1395 تدبیر و امید 26 اسفند 1395 تدبیر و امید 27 اسفند 1395 تدبیر و امید 28 اسفند 1395 تدبیر و امید 29 اسفند 1395 تدبیر و امید 30 اسفند 1395 
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۲۳:۰۰    
یک کارشناس بهداشت مواد غذایی هشدار داد: خوردن بیش از حد آجیل شور باعث افزایش فشار خون می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۲:۲۰    
اتریش دومین کشوری بود که با برگزاری چنین متینگ هایی مخالفت کرد و در ادامه دولت هلند از سفر مولود چاووش اوغلو وزیر امور خارجه ترکیه به روتردام برای سخنرانی در میتینگ اتباع ترکیه ای جلوگیری و حتی خانم ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۱:۴۲    
یکی از ویژگی های شب زنده داران این است که می توانند از نظر عقل و هوش نیز نسبت به دیگران برتر باشند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۸:۰۳    
با مجوز بانک مرکزی در روزهای پایانی سال و در ایام نوروز سقف برداشت از خودپردازهای بانک سپه تا 500 هزار تومان افزایش یافت. ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۷:۲۰    
محلی که البغدادی سرکرده داعش خود را خلیفه خواند اینک در شرف تصرف توسط نیروهای عراقیست.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۰:۴۱    
همواره انسان مومن در دنیا به دنبال انجام کارهایی است که پس از اینکه از دنیا به سمت دیار باقی رخت بربست،در جوار نعمت های الهی قرار گیرد و آتش جهنم و عذاب خداوندی از وی دور شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۲۳:۵۶    
تحلیل ها نشان می دهد که طی ماه های آینده اعترضات به دولت ترامپ در داخل خاک آمریکا به شدت افزایش یابد و در این صورت نیروهای آمریکایی در سرتاسر جهان با این سئوال روبه رو می شوند که در دولت آمریکا چه ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۲۲:۵۳    
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: امروز با توسعه گفتمان انقلاب اسلامی، ما نه در خانه خود بلکه در هزاران کیلومتر خارج از مرز می جنگیم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۲۲:۳۵    
حضرت آیت الله العظمی خامنه ای به پرسشی درباره خرید و فروش اسکناس به مبلغی بیشترپاسخ گفته است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۷:۵۹    
باوجود گذشت حدود 26 قرن، یهودیان همچنان این روز را جشن می گیرند. ایوانکا ترامپ نیز که همسری یهودی دارد با پختن شیرینی در این روز شادی اش را از این جشن ضد ایرانی به اشتراک گذاشت!
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۵:۵۰    
انصاری با اشاره به بودجه 36 هزار میلیارد تومانی این وزارتخانه گفت: دولت تدبیر و امید 100 درصد اعتبارات آموزش و پرورش را تخصیص داده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۵:۴۷    
نوتن که رئیس انستیتوی ژنتیک دانشگاه بن است، گفت که رابطه میان طاسی، پوست روشن و استحکام استخوان ها ممکن است بیانگر آن باشد که مردان طاس بهتر می توانند از نور خورشید برای ساختن ویتامین دی استفاده کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۴:۳۲    
حضرت علامه نقل می کردند که یک شب وقتی برای سخنرانی آنجا بودم، همین که آیت الله وحید صحبتشان تمام شد و از منبر پایین آمدند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۲:۳۸    
محققان با آزمایش رنگ جدید در شرایط طبیعی و در سقف چادر دریافتند که دمای چادر با پوشش رنگ جدید در ساعات مختلف شبانه روز بین هشت تا 12 درجه خنک تر از چادر فاقد پوشش رنگ است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۱:۵۶    
اعضای قبایل واقع در مسیر خط لوله نفتی داکوتا اکسس، در واشنگتن علیه سیاست دولت جدید آمریکا در پیگیری تکمیل این خط لوله تظاهرات کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۱:۳۸    
نیروهای عراقی موزه موصل را که آثار تاریخی آن توسط داعش تخریب شده، از دست این گروه تروریستی پس گرفتند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۰:۵۶    
این رسانه کویتی تاکید کرد: بانکداران و کارشناسان امور بانکی تاکید دارند که باید شرایط برای توسعه بیش از پیش مناسبات میان تهران و مسقط فراهم شود و مقامات بانک مرکزی ایران نیز گفته اند که امضای یادداشت ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۰:۴۷    
براساس قرارداد منعقده میان سازمان آتش نشانی و شرکت بیمه کارآفرین، دیه 16 آتش نشان ساختمان پلاسکو پس از تعیین وراث قانونی پرداخت می شود. ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۹:۵۰    
جزئیات پذیرش در دوره های کاردانی فنی و کاردانی حرفه ای و همچنین دوره مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه ای (ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی حرفه ای دانشگاه جامع علمی کاربردی برای نیمسال دوم سال تحصیلی 96 - ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۹:۳۲    
از سوی دیگر 40 اقتصاددان با ارسال نامه ای برای رئیس جمهور با اشاره به سقوط اقتصاد به باتلاق رکود و فلج شدن کسب و کار به واسطه سیاست های غلط اقتصادی دولت بر لزوم تهیه یک بسته نجات اقتصادی مشتمل بر 5 ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۸:۴۷    
به این ترتیب نمایندگان برای چندمین بار به محدودیت نظارت شورای نگهبان رای دادند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۸:۲۰    
نتانیاهو که نگران ایجاد پایگاه های نظامی ایران در سوریه است، با پوتین در کرملین ملاقات کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۷:۵۰    
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور در خصوص مرگ یک خانم جوان مسجدسلیمانی که در برخی پایگاه ها خبری علت آن تزریق پنی سیلین ذکر شده بود توضیحاتی ارائه داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۷:۳۲    
این ماهی با مایعی که از دهانش بیرون می دهند خود را مومیایی و دفن می کند در این مدت چرخه ی حیات این ماهی متوقف می شود. تا زمانی که فصل پر آب شروع شود این ماهی دوباره احیا می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۷:۰۲    
بازیکن اسطوره ای فوتبال ژاپن، رکورد جدیدی در دنیای فوتبال ثبت کرده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۶:۵۰    
باورنکردنی است که پیروزی اسد بر شورشیان میانه رو، محیط تاکتیکی منطقه را تا این حد تغییر داده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۶:۴۱    
در رده بندی محبوب ترین ورزشکاران دنیا در شبکه های اجتماعی، برترین بازیکنان تیم های فوتبال رئال مادرید و بارسلونا رقابت جالبی با یکدیگر دارند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۶:۲۰    
نتایج بررسی های اتاق خبر "پروپابلیکا" نشان می دهد، زنان 27 درصد دولت جدید دونالد ترامپ را تشکیل می دهند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۶:۰۲    
مشاور ورزشی وزیر ورزش و جوانان گفت: 5 سال پیش پرونده مربیگری را پیش روی خودم بستم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۵:۴۱    
آنگلا مرکل صدراعظم آلمان روز سه شنبه با دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در واشنگتن دیدار می کند، موقعیتی که دو چهره متفاوت سیاسی را رو در روی هم می نشاند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۵:۲۰    
از حال رفتن به ویژه بیرون از منزل نه تنها باعث ناراحتی فرد می شود، بلکه می تواند خطرناک نیز باشد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۴:۴۱    
نتایج یک پژوهش جدید نشان می دهد که هرچه انسان تمرین بیشتری برای دروغ گویی داشته باشد، انجام این کار هر بار نسبت به دفعه قبل برایش آسان تر می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۴:۲۰    
دانشمندان موفق شده اند از لحظه ورود پلاستیک به بدن پلانکتون ها فیلم برداری کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۳:۲۰    
قاتل قهرمان پرورش اندام ایران در محل جنایت شناسایی و دستگیر شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۳:۰۲    
جدال فردا، یازدهمین بازی رسمی استقلال مقابل تیم های ازبکستانی تلقی می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۲:۴۱    
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: تمامی مجاهدت ها برای این است که در همه ابعاد توان خود را بالا ببریم، اما توجه خاص به عنصر معنویت بسیار حائز اهمیت است و این مهم در دوران دفاع مقدس به کرات تجربه شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۲:۰۲    
در تصویر زیر یکی از شهروندان کره جنوبی را مشاهده می کنید که به شکلی متفاوت در تظاهرات برای استیضاح رئیس جمهور پارک گون های شرکت کرده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۱:۴۱    
رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا ناجا با با اشاره به نزدیکی به پایان سال و چهارشنبه سوری گفت:فروش و آموزش ساخت مواد محترقه در فضای مجازی جرم است .
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۱:۲۰    
مدیرکل استاندارد تهران گفت: عرضه هرگونه طلای بدون کد شناسایی یا دارای کدهای ابطال شده و نیز مصنوعات طلای قاچاق جرم است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۱:۰۲    
نیما کرمی با انتشار عکسی مربوط به 16 سال پیش با هومن حاجی عبدالهی، به طنز نوشت: خدا رو شکر الان هر دو بزرگ شدیم و قیافه هامون قابل دیدنه.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۰:۵۰    
وزیر امور خارجه کشورمان در پاسخ به ادعاهای واهی نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت : بنیامین نتانیاهو به منظور فروش دروغ های نژاد پرستانه علیه آحاد یک ملت که سه بار در تاریخ یهودیان را نجات داده ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۰:۴۱    
عناصر گروهک تروریستی داعش در پی قطع راه های منتهی به شهر موصل توسط نیروهای عراقی، هم اکنون در محاصره کامل قرار گرفته اند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۰:۴۱    
هیات دولت در جلسه عصر یکشنبه خود، چگونگی اجرای طرح حمایت غذایی افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی را مشخص کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۰:۴۱    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: احکام جدید اعضاء به سال آینده موکول شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۰:۳۲    
در مارس 2011، زلزله ای 9 ریشتری در ژاپن موجب وقوع یک سونامی عظیم در این کشور شد که به کشته شدن بیش از 15 هزار نفر انجامید و خسارات زیادی در سال شمال شرقی ژاپن گذاشت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۰:۲۰    
رییس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: اخیرا در ضلع جنوبی میدان بهارستان تغییراتی در زیرزمین یکی از مجتمع های تجاری ایجاد شده به صورتی که زیر زمینی که با عنوان انبار تجاری تعریف شده می خواهند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۰:۰۲    
سالهای قبل را دوران طلایی درآمدهای نفتی در کشور نامگذاری کردند، اما جریانات سیاسی منتقد دولت یازدهم سهم نفت در رشد اقتصادی را به عنوان موضوعی برای نقد عملکرد اقتصادی دولت انتخاب کرده و از آن به عنوان ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۲۳:۴۱    
مدیرعامل شرکت آب نیرو می گوید: مدعیان شوری آب در هر زمان می توانند با حضور در پایین دست سد گتوند (در محل تلاقی رودخانه های دز و کارون) میزان و کیفیت آب از شاخه دز به رودخانه کارون بزرگ را با کیفیت آب ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۲۲:۵۹    
جانشین مدیریت بحران رئیس سازمان پزشکی قانونی و مدیر ستاد بحران کشور درخصوص صدمات و آسیب های ناشی از حوادث چهارشنبه آخر سال هشدار داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۲۲:۵۶    
سرمربی پرسپولیس درباره وضعیت رامین رضاییان در این فصل صحبت کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۲۲:۵۶    
علیرضا منصوریان قبل از دیدار با لوکوموتیو گفت: می خواهیم فردا یک بازی تماشاگر پسند و زیبا را ارائه دهیم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۲۲:۴۴    
نماینده آمریکا در امور ائتلاف بین المللی ضد داعش از بازگشت بیش از 60 هزار نفر به منازلشان در موصل خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۲۲:۴۱    
عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران از برنامه ریزی شهرداری منطقه یک برای احداث پارکینگ طبقاتی در مترو قیطریه و همچنین جمع آوری سگ های ولگرد در ولنجک خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۲۲:۴۱    
فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان شرقی با اشاره به کشف وقوع 97 درصد از کل جرایم استان در سال جاری، گفت ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۲۲:۳۵    
جنگنده های سعودی یک مدرسه را در صنعاء پایتخت عربستان بمباران کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۲۲:۰۸    
شماره نوروزی ماهنامه طنز و کارتون خط خطی با طرح جلد انتخاباتی سلمان طاهری منتشر شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۲۲:۰۵    
در حاشیه لغو اوباما کر، استوارت کلارکسون این کارتون را در سایت خود با این توضیح منتشر کرد: بفرمایید ترامپ کر، فقط کمی مراقب باشید!
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۲۱:۴۴    
عارف گفت: بعد از پیشنهادات مختلف رای گیری کردیم و در نهایت آقای روحانی به اتفاق آرا نامزد جریان اصلاحات شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۲۱:۴۱    
بوریس جانسون' وزیر خارجه انگلیس روز یکشنبه و در آستانه سفرش به مسکو، بار دیگر با تکرار ادعای قبلی اش در مورد دخالت روسیه در امور کشورهای حوزه بالکان و حملات سایبری اش علیه غرب ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۲۱:۳۸    
دروازه بان تیم فوتبال استقلال مدعی است، در صورتی که عدالت رعایت می شد این تیم هم اکنون در جایگاه دوم جدول رده بندی لیگ برتر جای داشت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۲۱:۲۰    
سال قبل همین روزها بازی به هم خورد و نزدیک بود کی روش برود که برود. ولی ماند و امسال هم دوباره قصه همان است...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۲۱:۰۸    
"جان مک کین"، سناتور جمهوری خواه از ایالت آریزونا، اظهار داشت نسبت به اتهام "دونالد ترامپ"، رئیس جمهور آمریکا، علیه "باراک اوباما، رئیس جمهور پیشین این کشور، تردید دارد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۲۱:۰۸    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: طی 24 ساعت گذشته، 6 تصادف مهم در جاده های کشور رخ داده که یکی از آنها منجر به کشته شدن 3 نفر شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۲۱:۰۸    
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: به تصمیم کی روش احترام می گذارم و دخالتی در کارش نمی کنم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۲۰:۳۵    
"جاش ارنست" سخنگوی کاخ سفید در مصاحبه ای گفت که ابعاد بیشتری از ارتباط روسیه با دستیاران رئیس جمهور جدید آمریکا فاش خواهد شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۲۰:۳۲    
مقام های آمریکایی که در مورد افشای اسناد محرمانه سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) تحقیق می کنند، محور توجهات خود را به پیمانکاران سابق سیا معطوف کرده اند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۲۰:۲۰    
در پی انتشار شایعاتی مبنی بر این که در پرداخت خسارت شهدای آتش نشان ساختمان پلاسکو مشکلاتی پیش آمده است؛ رییس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران این موضوع را تکذیب کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۹:۵۹    
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: تمامی برنامه و عملکردهای این نهاد انقلابی در سال آتی نیز همچون امسال شفاف و شیشه ای ارائه خواهد شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۹:۵۶    
معاون مشمولان و امور معافیت های سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی گفت: مشمولانی که شرایط تردد به داخل کشور را تا پایان سال جاری داشته اند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۹:۵۶    
آنفلوآنزای مرغی در برخی مناطق استان مسکو شیوع یافته است و در چند روز اخیر همزمان با نابود کردن حدود 300 هزار مرغ، شمار زیادی ازمرغداری ها از حالت فعالیت و عرضه گوشت خارج شدند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۹:۳۸    
سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: وزارت خارجه باید برای محدود کردن سفر اتباع کشورمان به ترکیه در شرایط کنونی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۹:۳۸    
استاندار تهران گفت: افرادی که در آخرین چهارشنبه سال (چهارشنبه سوری) موجب اخلال در نظم عمومی شده و برای شهروندان ایجاد مزاحمت کنند، تا پایان تعطیلات نوروز میهمان مراجع انتظامی و قضائی می شوند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۹:۲۶    
نخست وزیر ترکیه در اظهاراتی تهدید آمیز تأکید کرد که آنکارا به زودی ، خشن ترین پاسخ ممکن را به اقدامات هلند علیه وزرای ترکیه خواهد داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۹:۱۴    
پزشکان بعد از انجام آزمایش های پزشکی گفتند؛ بهتر است این دو با هم ازدواج نکنند، اما عشق پای این زوج را به زندگی مشترک باز کرد و در مراسم طرح آرزوها، در دست هم حلقه گذاشتند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۹:۰۲    
یکی از نمایندگان زن مجلس عراق خواستار ترغیب مردان به گرفتن چند زن شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۸:۵۹    
سخنگوی رسمی رئیس جمهوری روسیه، رئیس جمهوری آمریکا را فردی مصلحت گرا توصیف کرد که به دنبال یافتن مواضع مشترک میان روسیه و آمریکاست.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۸:۵۹    
احسان مازندرانی که روز 23 بهمن ماه با پایان دوره محکومیتش از زندان اوین آزاد شده بود ظهر امروز در منزل خود بازداشت شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۸:۴۴    
تعداد محکومان به اختلاس در دادگاه های روسیه در حال افزایش است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۸:۲۹    
رجب طیب اردوغان، رییس جمهور ترکیه با بیان اینکه غرب طی روزهای اخیر ، چهره واقعی خود را بطور آشکار به نمایش گذاشت ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۸:۲۶    
این شگرد قاچاقچیان با هوشیاری ماموران گمرک حوزه 3 امانات پستی فرودگاه امام خمینی (ره) لو رفت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۷:۵۶    
گفتنی است ربیع فلاح جلودار استاندار مازندران در نامه ای از بانک صنعت و معدن به خاطر خدمات بانک صنعت و معدن در حمایت از صنایع استان مازندران و کسب رتبه نخست اعطای تسهیلات طرح رونق تولید در این استان ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۷:۵۶    
سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه مجلس شورای اسلامی از رد مصوبه مجلس درباره افزایش 30درصدی حقوق مدیران از سوی مجمع تشخیص مصلحت نظام خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۷:۵۶    
ضمن بررسی مقاصد سفر و تنوع قیمت ها و خدمات تور، صرفاً از دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری مجاز و معتبر که از سازمان میراث فرهنگی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۷:۵۳    
اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهور در این اجلاسیه با تاکید بر اهمیت کار سازمان ملی استاندارد ایران ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۷:۵۰    
در آینده نزدیک علاوه بر مکالمه تلفنی، شاهد انجام مکالمه ویدئویی از طریق تلگرام خواهیم بود اما فعلا مدیران ترجیح داده اند تا همه چیز در سکوت جلو رود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۷:۵۰    
سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس از حذف حکم اعدام برای حمل مواد مخدر با مصوبه امروز کمیسیون قضایی مجلس خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۷:۴۴    
جمعی از پزشکان شاغل در مراکز بهداشت کشور، در نامه ای به رئیس قوه قضائیه، خواستار بررسی یک جریان مافیایی در موضوع غربالگری ناهنجاری جنین، شدند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۷:۴۴    
اعضای شورای اسلامی شهر تهران با پیشنهاد اسماعیل دوستی نام گذاری خیابانی به نام مرحوم هاشمی رفسنجانی را در دستور کار قرار دادند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۷:۳۸    
استاندار هرمزگان از وزیر امور اقتصادی و دارایی درخواست کرد تا به نحو شایسته ای از اهتمام جدی و ارزشمند دکتر مرتضی شهیدزاده رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی قدردانی شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۷:۳۵    
شروع بحث بانکداری الکترونیک در کشور به 45 سال قبل بر می گردد که این روند بعد از انقلاب هم در اوایل دهه 70 با توسعه استفاده از تکنولوژی های جدید در این حوزه ادامه پیدا کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۷:۲۳    
پارک گئون های که دو روز پیش توسط دادگاه قانون اساسی کره جنوبی از ریاست جمهوری این کشور عزل شده بود، امروز کاخ آبی را تَرک کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۷:۲۳    
یک زندانی سابق جبهه النصره مدعی شد، شورشیان سراسر سوریه به سمت یک گروه تروریستی جدید جذب می شوند که آن را "دولت اسلامی دوم" توصیف می کنند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۷:۱۷    
خاتونی طی سخنانی با تاکید بر اهمیت نظم در امور اظهار داشت: شعار و عمل شرکت داده ورزی سداد باید بر نظم استوار باشد و بخش فناوری اطلاعات بدون نظم غیرقابل اجراست.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۷:۱۴    
علی البدل ، مرز خوشبختی و دیوار به دیوار تعطیلات عید مهمان خانه ها می شوند
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۷:۰۲    
وزارت امور خارجه فرانسه بمب گذاری های مرگبار در سوریه را که به کشته شدن دست کم 74 نفر منجر شد را محکوم کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۶:۵۹    
معاون دادستان کل کشور با صدور بخشنامه ای به دادستان های مراکز استان ها، از آنان خواست با تشکیل شعب ویژه رسیدگی، نسبت به پیشگیری و برخورد جدی با عوامل تهیه ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۶:۵۳    
محدودیت های فیفا و شرکت آدیداس برای طرح روی لباس تیم های ملی، استفاده از تصویر یوز ایرانی را در هاله ای از ابهام قرار داده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۶:۴۴    
بیژن ذوالفقارنسب به عنوان مشاور وزیر ورزش و جوانان معرفی شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۶:۴۴    
دور جدید تمرینات تیم ملی از امروز آغاز شد.
  • ۱