یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۰۹:۱۹Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای تدبیر و امید 26 اسفند 1395 - tadbirvaomid.ir

تدبیر و امید 29 اسفند 1394 تدبیر و امید 31 فروردین 1395 تدبیر و امید 31 اردیبهشت 1395 تدبیر و امید 31 خرداد 1395 تدبیر و امید 31 تیر 1395 تدبیر و امید 31 مرداد 1395 تدبیر و امید 31 شهریور 1395 تدبیر و امید 30 مهر 1395 تدبیر و امید 30 آبان 1395 تدبیر و امید 30 آذر 1395 تدبیر و امید 1 دی 1395 تدبیر و امید 30 بهمن 1395 تدبیر و امید 1 اسفند 1395 تدبیر و امید 2 اسفند 1395 تدبیر و امید 3 اسفند 1395 تدبیر و امید 4 اسفند 1395 تدبیر و امید 5 اسفند 1395 تدبیر و امید 6 اسفند 1395 تدبیر و امید 7 اسفند 1395 تدبیر و امید 8 اسفند 1395 تدبیر و امید 9 اسفند 1395 تدبیر و امید 10 اسفند 1395 تدبیر و امید 11 اسفند 1395 تدبیر و امید 12 اسفند 1395 تدبیر و امید 13 اسفند 1395 تدبیر و امید 14 اسفند 1395 تدبیر و امید 15 اسفند 1395 تدبیر و امید 16 اسفند 1395 تدبیر و امید 17 اسفند 1395 تدبیر و امید 18 اسفند 1395 تدبیر و امید 19 اسفند 1395 تدبیر و امید 20 اسفند 1395 تدبیر و امید 21 اسفند 1395 تدبیر و امید 22 اسفند 1395 تدبیر و امید 23 اسفند 1395 تدبیر و امید 24 اسفند 1395 تدبیر و امید 25 اسفند 1395 تدبیر و امید 26 اسفند 1395 تدبیر و امید 27 اسفند 1395 تدبیر و امید 28 اسفند 1395 تدبیر و امید 29 اسفند 1395 تدبیر و امید 30 اسفند 1395 
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۰۵:۲۱    
اگر چه سیر یکی از مواد اساسی تشکیل دهنده بسیاری از غذاهای خوشمزه است و به عنوان یکی از مفیدترین خوراکی ها به شمار می رود، لیکن در 6 حالت اصلا نباید سیر خورد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۰۶:۰۱    
پس ندایی بر می خیزد که "سلام بر شما ای بهشتیان"، نظر لطف خداوند چنان بهشتیان را مجذوب می کند که از همه چیز جز او غافل می شوند، و همه نعمت های بهشتی را در آن حال به دست فراموشی می سپارند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۰۳:۰۰    
همه افراد قبل از سفر کردن باید نکات مهمی را مد نظر داشته باشند و در صورتی که فرد بیمار باشد، جانب احتیاط بیشتر باید رعایت کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۰۲:۰۰    
یک متخصص مغز و اعصاب عنوان کرد: بیماران مبتلا به میگرن باید در ایام نوروز به برنامه خواب، تغذیه و فعالیت خود توجه داشته باشند، زیرا در غیر این صورت دچار سردردهای میگرنی می شوند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۴:۵۲    
در مراسم افتتاح راهیان نور دریایی که با حضور امیر دریادار حبیب الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در خرمشهر برگزار شد از سردیس ناخدا هوشنگ صمدی و کتاب شهری که خرم ماند خاطرات ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۱:۵۵    
فصل مشترک ما با روسیه در بحران سوریه یک عنوان اصلی دارد و آن مبارزه با تروریسم است؛ تروریسمی که هر دو کشور و کل منطقه را درگیر خود کرده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۰:۰۴    
مراسم تشییع پیکر مرحوم افشین یداللهی شاعر و ترانه سرا صبح دیروز جمعه با حضور جمع زیادی از هنرمندان و مردم در تالار وحدت برگزار شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۰۷:۰۱    
الهام علی اف، رییس جمهور آذربایجان روز پنجشنبه و در آستانه عید نوروز فرمان عفو جمعی از زندانیان از جمله 13 زندانی ایرانی در این کشور را صادر کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۲۲:۴۰    
یک دیپلمات کره شمالی گفت، قتل مردی که پلیس مالزی او را به عنوان کیم جونگ نام برادر ناتنی رهبر کره شمالی شناسایی کرد، یک ئوطئه سیاسی با مدیریت واشنگن و سئول بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۹:۰۱    
حیدر العبادی نخست وزیر عراق در سالگرد حادثه بمباران شیمایی شهر حلبچه عراق گفت: تروریست هایی که ما با آنها در حال نبرد بودیم، امتداد و ادامه حزب بعث هستند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۸:۴۰    
دیوید میلیبند وزیر خارجه پیشین انگلیس بابیان اینکه ورود پناهجویان به آمریکا در طول تاریخ سبب شکوفایی و عامل موفقیت این کشور بوده است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۸:۲۲    
جسد دختر 20 ساله پس از 45 دقیقه تلاش توسط تیم غواصی از اعماق سد اکباتان خارج شد و پس از خروج جسد وی اعلام شد که 6 ساعت از مرگ او گذشته است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۷:۲۲    
رمزی بارود روزنامه نگار سرشناس فلسطینی در گزارشی تفصیلی در وبسایت انگلیسی الجزیره به تاریخچه و فرایند تکامل لابی اسراییل در آمریکا پرداخته است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۷:۰۲    
قاضی اردنی الاصل گروه تروریستی داعش در عملیات آزادسازی شهر موصل عراق به هلاکت رسید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۶:۴۱    
یک زن و مرد انتحاری خودشان را در ساختمانی در شهر سیتاکوندوی بنگلادش منفجر کردند، اما این اقدام تروریستی فقط زیان مالی برجای گذاشت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۶:۰۲    
رئیس جمهور پیشین آمریکا یک ماه را بدون همراهی خانواده اش در جزیره تاهیتی سپری خواهد کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۵:۴۱    
سخنگوی نیروهای مشترک عراقی در شهر موصل اعلام کرد که نیروهای عراقی فعالیت های رهبر داعش را از نزدیک دنبال می کنند و البغدادی تحت مراقبت و کنترل است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۵:۲۰    
وزارت دادگستری آمریکا در تازه ترین اقدام های خود علیه مبارزان فلسطینی، نام احلام التمیمی را در فهرست خطرناک ترین تروریست های تحت تعقیب گنجاند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۴:۵۳    
'لیام فاکس' وزیر تجارت انگلیس در سخنانی در پارلمان این کشور با اشاره به فرصت های بی بدیل تجاری با ایران پس از لغو تحریم های بین المللی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۴:۰۲    
در حاشیه فعالیت های انتخاباتی احمدی نژاد. - نوآوران
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۳:۳۲    
حجت الاسلام والمسلمین منتظری گفت: یک فردی که به صراحتِ نامه وزارت آمده، دارای تابعیت مضاعف بوده. این فرد چطور در مرکزی که اسرار کشور است نماینده مسئول می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۳:۲۰    
رئیس جمهور آمریکا همزمان با ارائه پیشنهاد بودجه سال 2018، در پیامی توئیتری بر اولویت بخشیدن به تأمین امنیت این کشور تأکید کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۱:۴۱    
مراسم تشییع خسرو شجاع زاده بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون صبح امروز در تالار وحدت تهران برگزار شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۱:۲۰    
کانال تلگرامی khamenei.ir به مناسبت سالگرد شهادت مهدی باکری نوشت: شهید مهدی باکری، معجزه ی انقلاب / تصویری از شهید باکری و سرلشکر قاسم سلیمانی در کنار رهبرانقلاب
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۱:۰۲    
مهدی طارمی بر اساس نمره کارشناسان ای اف سی در رده پنجم بهترین بازیکنان هفته سوم قرار گرفت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۰:۴۱    
در شرایطی که تنها کمتر از یک هفته به پایان سال 95 باقی مانده، نمایشگاهداران خودرو پایتخت عنوان می کنند بازار شب عید امسال رونق چندانی نداشته و دلچسب نیست.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۰۹:۴۱    
مرد جوان که پس از سال ها زندگی در انگلیس راهی مشهد شده بود، از طریق شبکه های اجتماعی با دختری جوان آشنا شد اما وقتی فهمید دختر موردعلاقه اش قصد ازدواج با فرد دیگری دارد، نقشه انتقام جویی کشید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۰۹:۲۰    
تاریخ جنگ دوم جهانی و نقش ایران در پیروزی کشورهای متفقین در برابر متحدین به ویژه آلمان و پیامدهای آن برای ایرانیان همیشه مورد توجه کارشناسان بوده که بخش اصلی آن مربوط به اشغالگری شوروی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۰۸:۴۱    
نتایج نظرسنجی مردمی نشان می دهد که 64 درصد از فلسطینیان علاقه مند به استعفای محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین هستند و نسبت عدم رضایت از عملکرد وی به 61 درصد رسیده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۰۸:۲۰    
وزیر امور خارجه ترکیه در واکنش به نتایج انتخابات پارلمانی هلند گفت، تفاوتی میان سیاستمداران لیبرال و رهبر راست افراطی "فاشیست" وجود ندارد. او همچنین مدعی شد "اروپا به زودی شاهد جنگی مذهبی" خواهد بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۰۷:۳۲    
حمید مدرسی تهیه کننده مجموعه کلاه قرمزی درباره حاشیه های این مجموعه و همچنین آخرین وضعیت پخش آن در ایام نوروز توضیحاتی را ارائه کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۰۷:۰۲    
گواردیولا در نظر دارد در فصل نقل و انتقالات 150 میلیون دیگر هزینه کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۰۶:۰۲    
رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه گفت: اسلام هراسی و ترس از ترکیه در اروپا بسیار شیوع پیدا کرده و همه گیر شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۰۵:۰۲    
روسیه با حدود 643 هزار زندانی از نظر شمار زندانیان نسبت به جمعیت حدود 147 میلیون نفری این کشور، چهار برابر بیشتر از میانگین کشورهای عضو شورای اروپایی محبوس دارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۰۴:۳۲    
مشاور جانشین ولیعهد عربستان سعودی مدعی شد که ریاض آماده اعزام نیرو به سوریه برای مبارزه با داعش است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۰۳:۳۲    
از پنجشنبه بیست و ششم اسفند ماه تا 13 فروردین در نقاط مختلفی از ایران 27 کنسرت پاپ و راک، چهار کنسرت تلفیقی و دو کنسرت سنتی برگزار خواهد شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۰۲:۳۰    
گاهی شناخت غذای فاسد حتی از طریق چشایی، بویایی و بینایی سخت است. به گفته دکتر نوروزی، توجه به رنگ و قوام (شل یا سفت بودن) مواد غذایی، از نشانه های خوب درباره سلامت غذاست.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۰۲:۳۰    
برخورد شدید اتوبوس شهری با پراید و ساختمان مسکونی در شیراز
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۰۲:۰۰    
براساس جدیدترین تحقیقات که در مجله European Heart Journal به چاپ رسیده است مصرف داروهای مسکن بیش از 1200 میلی گرم در روز با درصد بالایی باعث بروز خطر ایست قلبی در افراد می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۰۱:۵۴    
رییس جمهوری در پیامی با تسلیت درگذشت مرحوم حاج رضا فلاوند پدر بزرگوار شهیدان والامقام فرج الله، فضل الله و ناصر فلاوند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۰۱:۴۸    
حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری درگذشت حاج حسین علاف، پدر شهیدان گرانقدر محمد، احمد و خلیل را به خانواده و بازماندگان تسلیت گفت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۰۰:۰۰    
گالری هایی در آخر هفته برپا هستند در این مقاله به معرفی اجمالی آنها می پردازیم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۲۳:۴۲    
اداره آمار دولتی ترکیه اعلام کرد: نرخ بیکاری در کشور ترکیه طی سال 2016 با افزایشی بی سابقه به بالاترین حد طی هفت سال گذشته رسیده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۲۳:۳۳    
در دنیا شهرهای زیادی وجود دارد که به گران بودن معروف هستند. افرادی که در این شهرها زندگی می کنند، مجبور هستند برای پرداخت قیمت غذا گاهی حتی بیشتر از 10 برابر افراد شهرهای دیگر هزینه کنند که یک نمونه ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۲۳:۳۳    
استراق سمع زلزله ها توسط دانشمندان، تصویری نقاشی گونه را از درون زمین خلق کرده است که به رنگ های ترکیب شده در درون یک تیله شباهت دارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۲۳:۱۲    
سرمربی تیم ملی بار دیگر با کنار گذاشتن مربیان ایرانی نشان داد که منافع خود و در حالت خوش بینانه تیم ملی را بر همه چیز ارجح می داند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۲۳:۰۹    
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از انجام سه هزار و 900 عملیات اسکوت و مقابله با 250 حمله دزدان دریایی ظرف هفت سال گذشته خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۲۳:۰۶    
نوروززاده مدیر سابق بخش ایران در شورای امنیت ملی کاخ سفید در دوره باراک اوباما است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۲۲:۴۵    
سرکنسول جمهوی اسلامی ایران در کربلا، از سفر 250 تا 300 هزار نفر از هموطنان به عتبات عالیات در ایام نوروز خبر داد و بر ضرورت رعایت توصیه های امنیتی تاکید کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۲۲:۴۵    
مراسم شب جمعه آخر سال با هدف احیای یاد و خاطره عزیزان در خاک خفته و یادبود درگذشتگان بیت امام خمینی(ره) از جمله مرحوم حاج احمد خمینی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۲۲:۴۲    
معاون اول رییس جمهوری در مراسم بیست و دومین سالگرد ارتحال حاج احمد آقا خمینی یادگار حضرت امام خمینی(ره) شرکت کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۲۲:۳۰    
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران در گفت و گو با شبکه تلویزیونی المیادین گفت که باور ندارد که گزینه نظامی رژیم صهیونیسی علیه ایران مطرح باشد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۲۲:۲۴    
رییس تیم پناهجویان سازمان ملل متحد در ایران با تاکید بر دستور مهم آیت الله خامنه ای در زمینه ارائه امکانات سوادآموزی به نوجوانان مهاجر افغانستانی، از تلاش های ایران ستایش کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۲۲:۲۴    
گروه تروریستی داعش پس از اینکه رقه را منطقه نظامی اعلام کرده بود، امروز ممنوعیت آمد و شد را در این شهر اعمال کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۲۱:۵۷    
رییس جمهور آمریکا در مصاحبه با شبکه خبری فاکس نیوز به گفتگو درباره اتهام هایی پرداخت که به تازگی علیه باراک اوباما در خصوص شنود مکالماتش مطرح کرده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۲۱:۵۱    
رئیس جمهوری آمریکا بودجه پیشنهادی 1.1 تریلیون دلاری خود برای سال مالی 2018 را منتشر کرد که در آن بودجه وزارت خارجه کاهش و بودجه وزارت دفاع آمریکا افزایش داشته است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۲۱:۴۵    
گزارش ها از غرق شدن یک فروند کشتی باری متعلق به ترکیه با 13 سرنشین، حکایت دارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۲۱:۳۰    
مرکزمدیریت راههای کشور وضعیت ترافیکی در مسیرهای خروجی استان تهران را سنگین و نیمه سنگین گزارش کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۲۱:۲۷    
مسؤول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی نیشابور گفت: راننده یک دستگاه کامیون در محور نیشابور به سبزوار بر اثر سقوط خودرو از پل فوت کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۲۱:۲۷    
به دنبال تنش های اخیر ترکیه و هلند بعد از ممانعت آمستردام از ورود وزیر خارجه ترکیه به خاک هلند، رئیس جمهور ترکیه تأکید کرد گرجه مارک روته در انتخابات هلند پیروز شد اما دوستی با ترکیه را از دست داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۲۱:۲۴    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت به پوتین گفته که ایران قصد دارد با ایجاد پایگاه دریایی در سوریه، حضور خود را در این کشور دائمی کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۲۰:۵۴    
امیر آتشانی، بازیگر تئاتر و سینما بستری شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۲۰:۵۱    
آخرین خبرها حکایت از پایان کار مربیان ایرانی در تیم ملی دارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۲۰:۵۱    
اردوی تیم ملی فوتبال بدون حضور مربیان ایرانی آغاز شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۲۰:۴۸    
فوق ستاره آرژانتینی تیم بارسلونا با کودکان سوری درگیر جنگ همدردی کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۲۰:۳۰    
تیم ملی کشتی فرنگی ایران در دیداری که حکم تعیین فینالیست جام جهانی را داشت مقابل روسیه شکست خورد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۲۰:۲۷    
با حضور سخنگوی دولت در شهرستان رودبار 3 کیلومتر و 200 متر از باقیمانده مسیر آزاد راه رشت – قزوین به طور رسمی به بهره برداری رسید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۲۰:۲۴    
رئیس و مدیران رسانه ملی امروز با اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال دیدار و گفتگو کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۲۰:۲۱    
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سه انتخابات پیش رو در اصفهان، گفت: انتخابات امسال بسیار رقابتی خواهد بود، اما تجربه نشان داده خود شخص آقای رییس جمهور شانس بیشتری داشته و دارد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۲۰:۲۱    
رییس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات نسبت به برگزاری نشست امروز چند حزب اصلاح طلب که در رسانه های اصولگرا تحت عنوان نشست کمیته انتخابات شورای هماهنگی بازتاب یافت ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۲۰:۱۸    
شورای سیاسی انصارالله یمن در بیانیه ای ضمن محکوم کردن انفجارهای اخیر دمشق اعلام کرد که هدف از این انفجار ها نابودی امت اسلامی است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۲۰:۰۳    
بر اساس آمار گمرک کره جنوبی میزان صادرات نفت خام ایران در ماه فوریه 54درصد و در 2 ماه نخست سال 2017 ، 78 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۹:۴۸    
مدیرعامل سازمان منطقه آزادکیش با دومین پرواز آزمایشی در آخرین بازدید خود از جزیره آرامش در سال 95، از اقدامات انجام شده در هندورابی اعلام رضایت کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۹:۳۹    
رییس جمهوری خواه کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا می گوید: فکر نمی کنم در عمل شنودی در برج ترامپ صورت گرفته باشد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۹:۳۶    
اکتبر سال گذشته، حسن روحانی به مالزی، ویتنام و تایلند سفر کرد و در نشست همکاری های آسیایی شرکت کرد و در این نشست بر افزایش سرمایه گذاری های خارجی و روابط با کشورهای منطقه آسیا و اقیانوسیه تاکید کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۹:۳۶    
سخنگوی کاخ کرملین توافق با غرب در ارتباط با کریمه در ازای لغو تحریم های روسیه را رد کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۹:۳۳    
ملکه الیزابت روز پنجشنبه با تایید لایحه جنجالی برگزیت که پیشتر بدون هیچ اصلاحی در آن به تصویب مجالس عوام و اعیان رسیده بود، به طور رسمی با خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا موافقت کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۹:۲۱    
احسان علیخانی در اجرا مسلط و صاحب یک اعتماد به نفس ذاتی است. او در متلک انداختن به طرف مقابل هم حالا تبحر ویژه ای پیدا کرده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۹:۰۰    
مدیرکل هواشناسی استان البرز گفت که با توجه به پیش بینی شرایط جوی و احتمال بارش باران و آبگرفتگی معابر توصیه می شود که جهت جلوگیری از بروز مشکلات، تمهیدات لازم اندیشیده شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۹:۰۰    
فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه استان اصفهان مجهز به خودروی سیستم ثبت تخلفات راهنمایی و رانندگی شد، گفت: این خودرو تولید داخلی است و تمام تخلفات ساکن، دوبله، سوبله و .. ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۸:۳۳    
سرمربی تیم ملی و رییس سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال آشتی کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۸:۳۰    
آلودگی هوا و صدا سلامت شهروندان کلان شهر تهران را تهدید می کند. آغاز موج اول سفرهای نوروزی فرصتی است تا این شهر نفسی تازه کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۸:۲۴    
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور را تشریح کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۸:۱۸    
تشدید تنش بین دولت ترکیه و بعضی از کشورهای عضو اتحادیه اروپایی که میزبان اقلیت بزرگ ترک هستند، در هفته های اخیر و در آستانه برگزاری همه پرسی مهم تغییر قانون اساسی این کشور ابعاد جدیدی به خود گرفته ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۸:۰۶    
در پی تیراندازی در یک دبیرستان در فرانسه، و انفجار یک نامه در دفتر صندوق بین المللی پول و بانک جهانی در مرکز پاریس، دولت این کشور هشدار امنیتی صادر کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۸:۰۳    
وزیر نیرو: با دریافت بخشی از مطالبات ایران از عراق فروش دوباره برق به این کشور از سر گرفته شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۷:۴۵    
رئیس پلیس راه البرز گفت که جاده کرج - چالوس به منظور تخلیه بارترافیکی به سمت شمال کشور، دقایقی پیش یک طرفه شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۷:۴۲    
سران آلمان و فرانسه با انتشار بیانیه ای سخنان رئیس جمهور ترکیه درباره نازیسم در اروپا را غیرقابل قبول خواندند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۷:۳۹    
فردی با حمله به یک بانک در شهر دویسبورگ آلمان چند نفر را به گروگان گرفت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۷:۳۶    
درجریان این بازدید دکتر شهیدزاده در شعب تازه تأسیس شهران ، دانشکده الهیات و نارنجستان نیز حضور یافت و ضمن گفت و گو با کارکنان،از آخرین وضعیت و روند فعالیت های این شعب مطلع شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۷:۳۰    
لذا ما ملزم به توسعه کارآمد زیرساختها و تجهیزات، بهینهسازی فرآیندها و ساختارهای عملیاتی و تشکیلاتی، توسعه مهارتها و توانمندیها و تلاش در جهت بهبود فضای کسب و کار میباشیم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۷:۲۷    
بانک ملی ایران در آستانه نوروز و استفاده حداکثری هموطنان از تلفن های همراه طی اطلاعیه ای درخصوص آلوده شدن سیستم های کامپیوتری و تلفن های همراه هوشمند کاربران به بدافزارهایی مانند TorDow و TrickBot ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۷:۲۱    
گوش ما از شنیدن انتقاد یا سخن خیر خواهانه مشتری و ذینفعان نباید بسته شود. بلکه باید مدام در معرض انتقاد مشتریان باشیم تا وضعیت را روز به روز بهبود دهیم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۷:۱۲    
صدر اعظم آلمان قرار است امشب به منظور دیدار با رئیس جمهوری آمریکا راهی واشنگتن شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۶:۵۱    
افراد ناشناس بر صورت جوان 32 ساله کوهدشتی اسید پاشیدند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۶:۵۱    
سفیر عراق در ایران از مبارزه ایران با تروریست ها و همچنین کمک ایران به عراق در مبارزه با گروهک تروریستی داعش تقدیر وتشکر کرد و گفت: اگر ایران نبود منطقه سقوط می کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۶:۳۹    
رئیس جمهور روسیه تاکید کرد که آتش بس در سوریه، به لطف تلاش های مشترک مسکو و آنکارا محقق شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۶:۳۹    
رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه با فاکس نیوز گفت: من فکر می کنم بدون توییتر شاید من اینجا نبودم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۶:۳۶    
وکیل پیشین مراد ثقفی با بیان این که به علت تعطیلی دادسرا هنوز موفق به اعلام وکالت برای این پرونده نشده، از بازدداشت این نویسنده و روزنامه نگار خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۶:۲۴    
منابع عراقی از پیشروی نیروهای عراق به سمت ساحل شرقی موصل و مسجد جامع النوری خبر دادند.
  • ۱