یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۰۲:۱۵Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای تدبیر و امید 13 اسفند 1395 - tadbirvaomid.ir

تدبیر و امید 29 اسفند 1394 تدبیر و امید 31 فروردین 1395 تدبیر و امید 31 اردیبهشت 1395 تدبیر و امید 31 خرداد 1395 تدبیر و امید 31 تیر 1395 تدبیر و امید 31 مرداد 1395 تدبیر و امید 31 شهریور 1395 تدبیر و امید 30 مهر 1395 تدبیر و امید 30 آبان 1395 تدبیر و امید 30 آذر 1395 تدبیر و امید 1 دی 1395 تدبیر و امید 30 بهمن 1395 تدبیر و امید 1 اسفند 1395 تدبیر و امید 2 اسفند 1395 تدبیر و امید 3 اسفند 1395 تدبیر و امید 4 اسفند 1395 تدبیر و امید 5 اسفند 1395 تدبیر و امید 6 اسفند 1395 تدبیر و امید 7 اسفند 1395 تدبیر و امید 8 اسفند 1395 تدبیر و امید 9 اسفند 1395 تدبیر و امید 10 اسفند 1395 تدبیر و امید 11 اسفند 1395 تدبیر و امید 12 اسفند 1395 تدبیر و امید 13 اسفند 1395 تدبیر و امید 14 اسفند 1395 تدبیر و امید 15 اسفند 1395 تدبیر و امید 16 اسفند 1395 تدبیر و امید 17 اسفند 1395 تدبیر و امید 18 اسفند 1395 تدبیر و امید 19 اسفند 1395 تدبیر و امید 20 اسفند 1395 تدبیر و امید 21 اسفند 1395 تدبیر و امید 22 اسفند 1395 تدبیر و امید 23 اسفند 1395 تدبیر و امید 24 اسفند 1395 تدبیر و امید 25 اسفند 1395 تدبیر و امید 26 اسفند 1395 تدبیر و امید 27 اسفند 1395 تدبیر و امید 28 اسفند 1395 تدبیر و امید 29 اسفند 1395 تدبیر و امید 30 اسفند 1395 
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۳:۴۱    
ابتلا به سرطان به دلایل مختلفی رخ می دهد اما یکی از مرگبارترین سرطان های جهان در آقایان به دلیل چاقی و مصرف بی رویه انواع مواد چرب و شیرین بروز می کند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۱:۰۲    
برای استقبال از سال نو تنها خانه تکانی و خرید البسه و چیدن سفره هفت سین کافی نیست بلکه باید جسم و روح تان را نیز همزمان با تغییرفصل عوض کنید و با روحیه عالی به پیشواز سال نو بروید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۱:۲۹    
درک فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی مشابه ارتش آمریکاست که هرگونه اقدام نظامی این رژیم علیه تاسیسات هسته ای ایران، مستلزم حمله به اهداف چندگانه و مستحکمی است که در عمق خاک این کشور پنهان شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۱:۰۵    
درهمین ارتباط حسن خالدی کارشناس مسائل امنیتی مقیم سوئیس، نگرانی های کشورهای اروپایی را ناشی از تکرار حملات تروریستی در این کشورها از سال 2014 دانست که نمونه آن حملات خونین پاریس در سال 2015 با 140 ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۰۸:۵۹    
وقتی مسئولی بابت موضوعی اقدام به عذرخواهی می کند، نشان از بلوغ فکری و رفتاری است لذا این مهم باید الگوی برای سایر افراد باشد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۰۸:۵۰    
با توجه به این که مطلب منتشره در سایت جهان نیوز مصداق نشر اکاذیب به قصد اضرار به موکل و تشویش اذهان عمومی موضوع ماده 698 قانون مجازات اسلامی محسوب می شود ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۰۸:۰۲    
یک روزنامه انگلیسی با اشاره به تغییر مواضع دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در مورد مسائل مختلف نوشت: وضعیت وی در کاخ سفید ناگوار است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۰۷:۵۶    
یک مقام مسئول در شرکت ملی پالایش و پخش نفتی از مذاکرات 2 میلیارد یورویی ایران و ژاپن برای اجرای طرح فاز چهارم توسعه و به روزرسانی پالایشگاه نفت آبادان خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۰۷:۵۰    
بیش از نیمی از مردم روسیه علاقه ای به داشتن رئیس جمهور زن ندارند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۰۷:۴۱    
دبیر کل اتحادیه عرب با طرح اظهارات و ادعاهایی تکراری و بی اساس علیه کشورمان گفت: ایران در امور کشورهای عربی مداخله می کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۰۷:۰۲    
نمایندگان مجلس در جلسات روزهای شنبه و یکشنبه خود به ادامه بررسی بودجه سال 96 می پردازند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۰۶:۴۱    
جانشین دستیار و مشاور فرماندهی کل قوا گفت: توان صنعت دفاعی ایران قبل از انقلاب در حد صفر بود و این در حالیست که می توان اکنون با قدرت اعلام کرد که ایران در قدرت موشکی چهارمین قدرت جهان است و امروز ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۰۶:۲۰    
سازمان ملل با اشاره به درگیری های شدید میان گروه تروریستی داعش و نیروهای عراقی در غرب موصل و حملات داعش علیه پایگاه های نیروهای عراقی در بخش جنوب غربی این شهر ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۰۶:۰۲    
علی رغم گذشت بیش از 40 روز از حادثه ساختمان پلاسکو هنوز کسبه آسیب دیده کاسبی شان را آغاز نکردند و همچنان درگیر جانمایی و استقرار در واحدهای مجتمع تجاری نور هستند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۰۵:۳۲    
در تازه ترین بررسی محققان بهداشت عمومی دانشگاه هاروارد، مشخص شد که قهوه تاثیر مثبتی در پیشگیری از برخی بیماری ها دارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۰۵:۰۲    
برگزاری الکترونیکی انتخابات شوراها سال 96 در شهرهای بزرگ منتفی شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۰۴:۳۲    
انواع ماهی منجمد مانند شیر، هوکی، تیلایپا و میگو در نمایشگاه های بهاره از 11 تا 20 اسفند عرضه می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۰۳:۰۲    
ستاد کل ارتش روسیه اعلام کرد که جنگنده ها و نیروهای ویژه این کشور نقش سرنوشت سازی در شکست داعش در تدمر داشتند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۰۲:۳۲    
در پی انتشار فیلمی مبنی بر بدرفتاری و بی احترامی یک مامور ترک به اتباع ایرانی در مرز گوربولاغ ترکیه و با پیگیری دیپلمات های ایرانی در آنکارا، مامور خاطی شاغل در مرز مزبور اخراج شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۰۲:۰۲    
نیروهای سوری و مقامت از صبح امروز در غرب حلب عملیاتی را علیه تروریست ها آغاز کرده و موفق شدند ارتفاع الشهید جهاد و مناطقی از مزارع اطراف ارتفاع شویحنه را آزاد کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۰۱:۳۲    
رئیس جمهور فیلیپین هشدار داد: در حالی که قاچاقچیان موادمخدر حضور دارند و به فعالیت های خود ادامه می دهند من نمی توانم مبارزه خود را همین فردا به پایان برسانم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۰۱:۱۷    
مبلغ ریالی دریافتی توسط دستگاه از حساب پشتیبان که متعلق به شرکت صرافی شهر است و توسط ایشان تامین موجودی می شود، به کارت اعتباری وی انتقال می باید و شارژ کارت انجام می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۰۱:۰۲    
رئیس کلانتری 102 پاسداران از دستگیری سارقین سابقه دار یک خانه فساد خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۰۰:۳۲    
گردشگران آمریکایی احتمالا بزودی برای سفر به کشورهای اروپایی باید ویزا دریافت کنند و سفر به شهرهای مهمی چون پاریس و رم برای آنها دشوارتر خواهد شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۰۰:۰۲    
رئیس مؤسسه مطالعات وپژوهش های بازرگانی گفت: تغییرات جدید موجب از بین رفتن کسب و کارهای قدیمی می شود اما همین کسب و کارهای نوین همچون تاکسی های اینترنتی توانسته عده زیادی از جوانان را مشغول به کار کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۲۳:۴۱    
احتمال افزایش نرخ بهره بانکی توسط فدرال رزرو، قیمت دلار و نفت را افزایش داد اما شاخص بورس کشورهای آسیایی را پایین کشید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۲۳:۲۰    
موضوع کاهش نرخ سود تسهیلات همواره در دستور کار دولت بوده و رئیس جمهور نیز در جلسه اخیر مجمع عمومی بانک مرکزی بر ضرورت کاهش نرخ سود بانکی همزمان با کاهش نرخ تورم، تاکید کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۲۳:۰۲    
دولت مالزی استفاده از عامل سمی VX را در فرودگاه این کشور و برای کشتن برادر ناتنی رهبر کره شمالی محکوم کرد و این درحالیست که کره شمالی اعلام کرده که این فرد به واسطه حمله قلبی درگذشته است!
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۲۲:۴۱    
طبق آخرین آمارها درباره مصرف دخانیات در ایران، سالیانه 60 تا 65 میلیارد نخ سیگار در ایران دود می شود که مصرف هر یک میلیون نخ آن، جان یک نفر را می گیرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۲۲:۲۰    
در کشور ما خلأهای قانونی و ضعف نظارت، زمینه بروز تخلفات و مفاسد ریز و درشتی را فراهم آورده است. برخی از این تخلفات آنچنان پیچیده و در عین حال ساده انجام می گیرند که پس از آگاهی از آنها تعجب همه ما را ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۲۲:۰۲    
وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد که این کشور اخیرا بیش از 20 حمله را علیه مقرهای القاعده در یمن با هماهنگی دولت مستعفی این کشور انجام داده است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۲۱:۴۱    
نتایج یک مطالعه نشان می دهد بی اشتهایی و کم اشتهایی در بین پسران 6 تا 18 سال شایع است و برخی عوامل اقتصادی – اجتماعی با آن در ارتباط است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۲۱:۲۰    
رییس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به اینکه جوسازی ها برای تخریب دستاوردهای دولت است گفت: چهار میلیارد متر مکعب آب شیرین از کرخه وارد هورالعظیم شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۲۱:۰۲    
معاون ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از ممنوعیت انجام عملیات عمرانی در معابر تهران از 15 اسفند ماه خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۲۰:۴۱    
جف سشنز، وزیر دادگستری آمریکا که به تماس های پنهانی با سفیر روسیه در واشنگتن متهم شده در یک کنفرانس خبری اعلام کرد که خودش را از هرگونه تحقیقات درباره فعالیت های ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ و اتهام ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۲۰:۲۰    
فردی که کمتر از 10 روز پیش یک معلم سراوانی را با ضرب گلوله به قتل رسانده بود، صبح امروز دستگیر شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۲۰:۰۲    
گروه تروریستی داعش در تازه ترین حمله سنگین خود در محور عملیاتی تلعفر در غرب موصل با 15 خو درو بمبگذار ی شده به نیروهای الحشد الشعبی حمله کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۹:۲۰    
"دینارسرا" در استان مازندران با ثبت بارش تجمعی 959 میلیمتر پربارش ترین نقطه ایران در سال آبی جاری تا امروز بوده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۹:۰۲    
یک رسانه آمریکایی مدعی شده است نمایندگان دولت پیشین آمریکا مذاکراتی محرمانه با مقامات ایرانی برای آزادی آمریکایی های زندانی در ایران داشته اند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۸:۴۱    
به دنبال پیگیری های مقامات سازمان میراث فرهنگی، تدفین شهدای گمنام در حریم درجه دو مجموعه جهانی پاسارگاد لغو شد و این دو شهید گرانقدر در کنار آرامگاه سایر شهدای گمنام در تپه موسوم به نورالشهدا در ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۸:۲۶    
هنگامی که خدمه آپولو 11 قرار بود پس از یک گردش 22 ساعته سطح ماه را ترک کنند، دو متن سخنرانی روی میز کار رییس جمهور وقت آمریکا ریچارد نیکسون قرار داشت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۸:۲۰    
رئیس فراکسیون امید مجلس با تاکید بر اینکه راهبرد شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان داشتن یک کاندیدای واحد است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۸:۰۲    
وزارت خارجه روسیه اعلام کرد توافقنامه لغو صدور ویزا با ایران در سطح بالای آمادگی قرار دارد
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۷:۲۰    
کره شمالی برخلاف نتایج کالبد شکافی و آزمایش های مالزی روی جسد 'کیم جونگ نام' که مسمومیت براثر ماده خطرناک 'وی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۷:۰۲    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی با انتقاد شدید از شورای حقوق بشر سازمان ملل، از احتمال خروج این رژیم از این شورا خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۶:۴۱    
بعد از مصوبه هیات وزیران برای تبدیل واحد پول ملی از ریال به تومان، بانک مرکزی به تازگی از اسکناس 10 هزار ریالی با نقشی جدید رونمایی کرده و قرار است از سال آینده منتشرشود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۶:۲۶    
خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: همه ما دلمان برای آشتی پر می کشد اما وقتی گفته شود آشتی ملی یعنی در این کشور دعوای ملی وجود دارد که این دروغ است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۵:۵۹    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی تماس تلفنی با فرماندار بدره از وی عذرخواهی و دلجویی کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۵:۲۰    
سخنگوی وزارت خارجه روسیه با تاکید بر ترویج دروغگویی در رسانه های آمریکایی از جمله سی ان ان ، اعلام کرد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۵:۰۲    
مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: چهار نفر از مزاحمان تلفنی اورژانس 115 این شهر هر یک به تحمل شش ماه زندان محکوم شدند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۴:۴۱    
پیش بینی کارشناسان بازار مسکن حاکی از ان است که سال آینده هر چند حجم معاملات خرید و فروش مسکن افزایش می یابد اما این بازار با افزایش نرخ مواجه نخواهد بود و مردم نگران گرانی مسکن در سال آینده نباشند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۴:۴۱    
بازار سهام در 11 ماه گذشته 222 روز معاملاتی را به خود دیده که از این میان شاخص بورس 130 روز را با رشد و 92 روز را با افت سپری کرده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۱:۰۲    
مراسم عزاداری شام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در محضر رهبر انقلاب