یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۰۷:۴۵Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای تدبیر و امید 20 اسفند 1395 - tadbirvaomid.ir

تدبیر و امید 29 اسفند 1394 تدبیر و امید 31 فروردین 1395 تدبیر و امید 31 اردیبهشت 1395 تدبیر و امید 31 خرداد 1395 تدبیر و امید 31 تیر 1395 تدبیر و امید 31 مرداد 1395 تدبیر و امید 31 شهریور 1395 تدبیر و امید 30 مهر 1395 تدبیر و امید 30 آبان 1395 تدبیر و امید 30 آذر 1395 تدبیر و امید 1 دی 1395 تدبیر و امید 30 بهمن 1395 تدبیر و امید 1 اسفند 1395 تدبیر و امید 2 اسفند 1395 تدبیر و امید 3 اسفند 1395 تدبیر و امید 4 اسفند 1395 تدبیر و امید 5 اسفند 1395 تدبیر و امید 6 اسفند 1395 تدبیر و امید 7 اسفند 1395 تدبیر و امید 8 اسفند 1395 تدبیر و امید 9 اسفند 1395 تدبیر و امید 10 اسفند 1395 تدبیر و امید 11 اسفند 1395 تدبیر و امید 12 اسفند 1395 تدبیر و امید 13 اسفند 1395 تدبیر و امید 14 اسفند 1395 تدبیر و امید 15 اسفند 1395 تدبیر و امید 16 اسفند 1395 تدبیر و امید 17 اسفند 1395 تدبیر و امید 18 اسفند 1395 تدبیر و امید 19 اسفند 1395 تدبیر و امید 20 اسفند 1395 تدبیر و امید 21 اسفند 1395 تدبیر و امید 22 اسفند 1395 تدبیر و امید 23 اسفند 1395 تدبیر و امید 24 اسفند 1395 تدبیر و امید 25 اسفند 1395 تدبیر و امید 26 اسفند 1395 تدبیر و امید 27 اسفند 1395 تدبیر و امید 28 اسفند 1395 تدبیر و امید 29 اسفند 1395 تدبیر و امید 30 اسفند 1395 
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۲۲:۲۱    
یک متخصص پوست و مو گفت: غالبا پس از اصلاح صورت با تیغ، جوش های دردناکی روی پوست دیده می شود که خشکی پوست و حساسیت های ناشی از آن را در پی دارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۶:۰۲    
دعا برای برطرف شدن اضطراب و ترسبه گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، به طور یقین تمامی ما انسان ها در بسیاری از مواقع زندگی خود دچار اضطراب می شویم از این رو لازم است بدانیم در این لحظه ها چه ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۵:۳۵    
رائد شاکر جودت فرمانده پلیس فدرال عراق با صدور بیانیه ای اعلام کرد این مناطق در عملیات نیروهای پلیس فدرال عراق و حمله به مواضع داعش در این مناطق آزاد شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۷:۴۱    
با شلیک گلوله اسلحه شکاری پدری به دست فرزند 5 ساله اش کشته شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۷:۲۰    
2 جوان که زنی را به عنوان مسافر سوار خودروی شان کرده و وی را مورد آزار و اذیت قرار داده بودند سرنوشت متفاوتی پیدا کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۴:۴۱    
وقتی کسی در قفسه سینه احساس درد دارد این درد ممکن است درد قلبی باشد و یا مشکلات جزیی دیگر مثل درد معده و .. ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۰:۴۱    
دادگاه قانون اساسی کره جنوبی، پارک گئون هی، رئیس جمهوری را به دلیل نقش داشتن در یک رسوایی سیاسی از کار برکنار کرد. این تصمیم، واکنش هایی را در میان حامیان و مخالفان وی در پی داشت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۹:۴۷    
سربازان سوری با حمایت نیروی هوایی روسیه، پیکارجویان داعش را از شهر باستانی پالمیرا /تدمر بیرون کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۹:۴۷    
عصر حاضر و کامیابی های بی سابقه اش چرا و چگونه پدید آمد؟ برای پاسخ به این سوال که چرا و چگونه رشد اقتصادی دنیای مدرن یا "غنی سازی کبیر" در قرن 18 در اروپای غربی شکل گرفت ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۹:۲۹    
بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی تصویر این قاضی زن را در حال عزیمت به دادگاه منتشر کردند که "بیگودی صورتی" به موهایش زده بود و به نظر می رسید با توجه به خستگی ناشی از بررسی پرونده سنگینی که برای ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۸:۴۱    
واعظی گفت: شرایط جامعه بعضی مسائل را به این افراد دیکته کرده است. وزیر ارتباطات تأکید کرد: الان هم به دنبال این هستند که همه چیز را ببندند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۸:۳۸    
تیم خبری شبکۀ العالم در هنگام پوشش اخبار نبرد موصل با حملۀ خمپاره ای تروریست های داعش رو به رو شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۷:۰۶    
این جشنواره همه ساله، باهدف تعیین محبوب ترین بانک ها ازنظر مشتریان شبکه بانکی برگزار می شود و طی آن مشتریان با امتیازدهی به بانک موردعلاقه شان، بانک های محبوب را انتخاب می کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۴:۴۵    
دومین هواپیما تحویلی از ایرباس از نوع A330_243 پهن پیکر دور برد است و این نوع هواپیما ، اولین بار وارد ناوگان هوایی ایران می شود ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۲:۱۸    
استقبال از بهار و عید نوروز در مناطق مختلف ایران،آداب و رسوم خاص خود را دارد که معمولاً نوروزخوانان پانزده روز قبل از فرا رسیدن عید نوروز به داخل روستاها می آیند و با خواندن اشعار در مدح امامان ترانه ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۱:۰۹    
محمد بنا سرمربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی از احسان علیخانی انتقاد کرد. محمد بنا با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش به نبودن نام قاسم رضایی در میان ورزشکاران برتر سال انتقاد کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۰۷:۳۰    
در بورس تهران 42 شاخص تحت عنوان شاخص صنایع، فعال هستند. 12 شاخص نیز به عنوان شاخص هایی اصلی و فرعی، راهنمای مسیر سرمایه گذاران هستند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۰۲:۰۰    
همان طور که گفته شد انتظار نمی رود که مخالفان فعلی دولت به دستاوردهای آن اشاره کنند، این انتظار اگر چه طبیعی است ولی از مخالفان این دولت انتظار نمی رود و این انتظار وجود داشت که در نقد دولت اندکی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۰۱:۲۷    
ترامپ در جریان کارزار انتخاباتی خود وعده داده بود که سفارت آمریکا در اراضی اشغالی فلسطین را از تل آویو به بیت المقدس اشغالی انتقال خواهد داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۰۱:۲۴    
استاندار کردستان در ادامه با اشاره به تلاش های دولت تدبیر و امید در راستای جذب سرمایه گذاری خارجی در این استان ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۰۱:۲۱    
مهدی تاج در پاسخ به این پرسش که برخی معتقدند دست هایی در کار است تا پرسپولیس قهرمان لیگ برتر شود گفت ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۰۱:۱۲    
وی خطاب به مردم مشهد گفت: مشهدی ها مگر اشکنه پیاز داغ را یادتان رفته و آن زندگی را فراموش کرده اید؛ مگر قرار است برنامه همان باشد که قبلاً بوده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۰۱:۰۹    
عضی وقتها ما هول می شویم، می گذاشتیم اینها راه بیفتند، دوباره از آنها خواهش کردیم که بیایید روی 25 میلیون یورو و بگذارید 5 بانک ایجاد شود، ببینیم چه اتفاقی می افتد؟
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۰۱:۰۳    
این در حالی است که شورا بر موضوع تابلوهای تبلیغاتی مناسبتی که در موضوعات مختلف هر ازچندگاهی در سطح شهر رونمایی می شود نیز اطلاعی ندراد و این موضوع حتی قابل رصد هم نیست!
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۰۰:۵۴    
مسئولان این تحقیقات که تحت حمایت سازمان "اوتیسم صحبت می کند" در آمریکا انجام شده اعلام کرده اند که توانسته اند طی بررسی بیش از 5000 خانواده مبتلا به این بیماری به 18 ژن خاص برسند که می توانند کلیدی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۰۰:۵۱    
ویکی لیکس، روزنامه ها و سایت های همپیمان بارها واشنگتن را با انتشار گسترده اسناد محرمانه از جمله صدها هزار سند متعلق به وزارت امورخارجه آمریکا و پنتاگون، در تنگنا قرار داده اند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۰۰:۴۵    
لیلا برخورداری، بازیگر سینما و تلویزیون این عکس را در کنار خواهرش منتشر کرد و نوشت: همین الان و یک سفر خوب به مشهد مقدس با خواهر جان.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۰۰:۴۲    
این کارگردان و فیلمنامه نویس سینما و تلویزیون با انتشار این عکس نوشت: بیست اسفند اولین سالگرد ازدواجمونو با حضور سوفیای قشنگم جشن گرفتیم . یکتای عزیرم تبریک و ممنون که کنارمی و همراهم .
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۰۰:۳۶    
باشگاه پرسپولیس که از چند روز قبل تمدید قرارداد با چند بازیکن خود را آغاز کرده بود با جذب خلیل زاده اولین بمب خود را پیش از آغاز لیگ هفدهم منفجر کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۰۰:۳۶    
ایرباس 330 ایران ایر که از چند روز قبل فرآیند نام گذاری، ثبت رسمی و رنگ آمیزی آن در فرانسه آغاز شده بود، به طور رسمی به مسئولان ایران ایر تحویل داده شد تا صبح فردا وارد تهران شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۰۰:۳۳    
شهردار تهران افزود: ما که نیت خوانی نداریم اما ان شاءالله هرچه می گویند با نیت خیر است اما بعضی اوقات، برخی از مرز انتقاد دور می شوند و بی انصافی می کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۰۰:۳۰    
خط سه مترو به عنوان طولانی ترین خط با مسیر شمالی و جنوبی از ایستگاه میدان ولیعصر عبور می کند و در کنار آن خط شش که از جنوب شرق به شمال غرب تهران می رود، در این میدان ایستگاه دارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۹:۵۴    
تصویری دیده نشده از حضور امام خمینی در یک دسته عزاداری حسینی در قم
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۹:۴۸    
در هفته پایانی لیگ برتر فوتبال بانوان، دیدار تیم های ذوب آهن اصفهان و پالایشگاه گاز ایلام با نتیجه 4 بر 0 به سود تیم پالایشگاه گاز ایلام به اتمام رسید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۹:۲۷    
روز سوم از هفته بیست و چهارم رقابت های فوتبال لیگ برتر عصر امروز جمعه با دیدار فولاد خوزستان با تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه غدیر اهواز پیگیری شد که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۹:۲۷    
روز سوم از هفته بیست و چهارم رقابت های فوتبال لیگ برتر عصر امروز جمعه با دیدار پیکان تهران و پدیده خراسان در ورزشگاه شهدای شهر قدس که در پایان میزبان تهرانی با نتیجه دو بر صفر مغلوب پدیده شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۹:۲۴    
پروژه ایوان انتظار میدان ولی عصر با حضور محمد باقر قالیباف شهردار تهران و مازیار حسینی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران به بهره برداری رسید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۹:۲۱    
روز گذشته از طریق معاونت محترم سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی طی تماسی با دفتر نماینده ولی فقیه ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۹:۱۸    
فرمانده اسبق قرارگاه خاتم الانبیا اظهار داشت: تحریم ها دوران سختی را بر کشور ما تحمیل کرد، اما مگر قرار نبود بعد از مذاکرات، مشکل آب، نان ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۸:۱۵    
رسانه های ترکیه به نقل از شهردار محله بویوک چکمه جه استانبول از کشته شدن پنج نفر در این حادثه خبر داده بودند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۸:۱۲    
در بازی حساس و نفس گیر دیگر مرحله نیمه نهایی قهرمانی آسیا، تیم های ملی ایران و ژاپن از ساعت 12 به وقت ایران به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با پیروزی مقتدرانه شاگردان محمدحسین میرشمسی و با نتیجه 8 ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۸:۰۹    
نتانیاهو خاطرنشان کرد: موضوع به رسمیت شناختن و انضمام ارتفاعات جولان به اسرائیل را برای پوتین مطرح کردم و گفتم ما در ارتفاعات مذکور خواهیم ماند و انتظار داریم که دنیا حاکمیت ما بر آن را به رسمیت ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۷:۲۴    
انسان های فرهیخته دنبال سوال ها و پاسخ هایی هستند که به درد امروزشان بخوردغ پژوهش باید نفعی به حال مردم داشته باشد و تمایزی در امور ایجاد کند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۷:۲۱    
عبدالله ویسی سرمربی سپاهان اصفهان که به دلیل مشکلات قبلی از هفته گذشته در بیمارستان بستری شد، همچنان قادر به حضور روی نیمکت کادر فنی این تیم نیست.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۷:۱۸    
ربیعی با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از 570 میلیارد ریال ساخت و ساز بیمارستانی توسط تامین اجتماعی در آذربایجان غربی اجرا می شود ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۷:۱۵    
رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه نیز در این دیدار اظهار داشت: همکاری های دو کشور در احداث خط لوله گاز طبیعی روسیه و نیز ساخت یک نیروگاه هسته ای در ترکیه شتاب خوبی به خود گرفته است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۷:۰۹    
این تحصن امروز وارد سومین روز شده و ائمه جمعه استان با حضور در این تحصن به نشانه اعتراض نمازهای جمعه شهرستان ها را اقامه نکردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۷:۰۳    
رقابتهای دسته 56 کیلوگرم دومین دوره تورنمنت بین اللملی جام فجر با حضور دو نماینده از تیم منتخب خوزستان (حسن گلپرور و محسن نکیسایی) ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۷:۰۳    
هر چند تیم گسترش فولاد در نیمه دوم، برتری محسوسی نسبت به میهمان خود داشت، اما هیچکدام از حملات کم تعداد این تیم نیز تبدیل به گل نشد تا امتیاز این بازی سرد و کسل کننده در نهایت بین هر دو تیم تقسیم شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۷:۰۰    
لوسیانو پریرا، مهاجم برزیلی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز که در بازی امروز آبی پوشان به دلیل محرومیت حضور ندارد، به همراه دختر خردسال خود در ورزشگاه بنیان دیزل حضور یافت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۶:۱۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه در پایان ابراز امیدواری کرد اتحادیه عرب بهتر است دقت نظر لازم را داشته باشد که با صرف زمان و هزینه های بی جا برای تکرار ادعاهای بی اساس ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۶:۱۲    
همچنین فیلم سینمایی هفت ماهگی به کارگردانی هاتف علمیردانی و بازی حامد بهداد و باران کوثری تاکنون به فروش میلیارد و 700 میلیون تومان رسیده است. این فیلم بیش 35 روز است که وارد چرخه اکران شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۶:۰۹    
شبکه چهار هم امسال به دیگر شبکه ها پیوسته و قصد دارد سریال خارجی دوران کهن را برای مخاطبانش پخش کند. مجموعه دوران کهن محصول سال 2008 میلادی است که پیش تر هم از همین شبکه پخش شده بود ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۶:۰۰    
روبرتو بعد از این گل محبوبیت فوق العاده ای نزد هواداران بارسا پیدا کرده است. روزنامه موندو دپورتیوو اسپانیا در همین رابطه از پیامک هایی نوشته که طرفداران بارسا به روبرتو می فرستند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۵:۵۷    
بنیامین نتانیاهو در سفر به مسکو با رییس جمهوری روسیه و تعدادی از سران سیاسی این کشور دیدار و درباره وضعیت سوریه و "جنگ علیه تروریسم" گفتگو کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۵:۴۸    
طنز و کاریکاتور کاریکاتور - به دلیل عدم رعایت تشریفات و عرف دیپلماتیک، سفارت سوئیس نامه احمدی نژاد به ترامپ را برگشت زده و علت این اقدام را نامه رسان نبودن اعلام کرده است که در این صورت این نامه برای ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۵:۴۲    
حجت الاسلام والمسلمین حنان ادامه داد: این کار یک عیدی از طرف ما به مردم بزرگوار و فرهنگدوست لرستان بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۵:۳۹    
امروز مهدی تاج خبری داد که باعث خوشحالی بازیکنان و مربیان خواهد شد. او در این مورد گفت: اخیرا جلسه ای با مسئولان مالیاتی داشتیم که در این مورد به توافق خوبی رسیدیم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۵:۳۹    
ناخدا الکساندرویچ فرمانده ناوتیپ خزر روسیه نیز ضمن خوش امدگویی اظهار داشت: بسیارخوشحالیم که این سفر میسر شد تا روابط بین دوکشور درحوزه دریا بیش از پیش پررونق تر شود و دو کشور از فرهنگ و آداب و رسوم ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۵:۳۶    
نواک گفت، حجم خرید نفت از ایران بر اساس توافق سواپ نفت در برابر کالا ممکن است به 100 هزار بشکه در روز و حدود 5 میلیون تن در سال برسد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۵:۳۳    
آخوندی همچنین از بهره برداری 12 کیلومتر دیگر از محور هراز حد فاصل تونل آبشار تا آمل خبر داد و گفت: این مسیر در مجموع 101 کیلومتر است که 55 کیلومتر آن تا کنون مورد بهره برداری قرار گرفته است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۵:۲۷    
کنسرت مشترک خواننده مشهور آذربایجان عالیم قاسم اف و پرواز همای پنجشنبه شب در تالار وزارت کشور به روی صحنه رفت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۵:۰۳    
امام جمعه مشهد تاکید کرد:رهبر معظم انقلاب در این دیدار در خصوص استکبارستیزی نکته جدیدی را اشاره کردند و باید گفت دشمن از اسلامی متنفر است که مردم را از وابستگی به استکبار جدا کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۴:۴۲    
این بالگرد مدل "سیکورسکی S-76" متعلق به یک شرکت خصوصی با 7 سرنشین شامل 4 تبعه خارجی ساعت 11:16 صبح به وقت محلی از فرودگاه "آتاتورک" برخاسته و 5 دقیقه بعد سقوط کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۴:۳۹    
یک منبع امنیتی مصری در این باره به خبرگزاری آناتولی ترکیه گفت: 10 عنصر مسلح نقابدار مراسم عروسی برگزار شده در سالن متعلق به یکی از اتحادیه های مشاغل شهر عریش مرکز استان سینای شمالی را به تعطیلی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۴:۳۶    
خطیب موقت نماز جمعه تهران، خاطر نشان کرد: ولی امر فرهنگ اصیل اسلام را احیا می کند و در برابر هجمات دشمن مقابله کرده و نمی پذیرد که مردم تهدیدات دشمن را بپذیرند و انفعال داشته باشند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۴:۳۰    
با این حال کمیجانی این را هم مطرح می کند که مطالعات بسیاری برای ساختار پولی و بانکی ایران انجام شده و از این رو دو لایحه بانکداری و بانک مرکزی اکنون با پیشنهاد این بانک در اختیار دولت قرار دارد تا ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۴:۲۴    
سید جلال حسینی که یکی از عناصر کلیدی سرخ ها در برتری شان در خط دفاعی است در دومین دوره ی حضورش در پرسپولیس قرارداد خود را مدت یک سال دیگر تمدید کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۴:۲۱    
به گفته مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، با حرکت این سامانه بارشی به سمت شرق کشور در روز یکشنبه بارش پراکنده باران در شرق و شمال شرق و بارش پراکنده برف در ارتفاعات البرز مرکزی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۴:۱۸    
کارگزاران مخابرات هنوز فکر می کنند مخابرات شرکت دولتی است و به دنبال رسمی شدن و دولتی شدن هستند، در صورتی که شرکت مخابرات شرکتی خصوصی مانند دیگر شرکت های خصوصی است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۴:۱۵    
دور تازه این تجمعات روز پنجشنبه 19 اسفند آغاز شده و رسانه های مخالف دولت نیز در دو روز گذشته مصاحبه های متعددی با چهره های مخالف دولت منتشر کرده اند که وجه مشترک همه آن ها تقاضا برای برکناری استاندار ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۳:۲۷    
به فضل الهی ، به وقتش سیلی های پی در پی خواهد آمد. خیال می کنند ملت مرده است و کسی پیدا نمی شود جواب اینها را بدهد ؟ ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۳:۱۸    
مدیران صندوق مقامات ایرانی را ترغیب کردند تا اقدامات لازم برای بهبود کیفیت، به هنگام بودن و دسترسی به آمارها، از جمله از طریق الحاق و اجرای نظام انتشار پیشرفته داده های عمومی (e-GDDS) را به عمل آورند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۳:۱۲    
گزارش ها حاکی است، قضّات دادگاه قانون اساسی این کشور همچنین خواستار آن شدند تا ظرف مدت 60 روز آینده انتخابات زودهنگام در این کشور برگزار گردد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۳:۰۹    
قمیشی اظهار کرد: در سری جدید قند پهلو علاوه بر محتوای ثابت این مسابقه تلویزیونی یعنی طنز منظوم در قالب های کلاسیک ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۳:۰۶    
وی افزود: همچنین ستون فقرات ایشان نیز سی تی اسکن شد که خوشبختانه هیچ مشکلی نداشتند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۳:۰۰    
به دلیل اهمیت موضوع، در نامه نخست که به عربستان ارسال شد و در آن رئوس مطالبات جمهوری اسلامی ایران مطرح و تصریح شد، بر موضوع شهدای منا و مسجدالحرام به عنوان یک محور اصلی تاکید شد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۲:۵۴    
بررسی مصوبه هیئت وزیران در ارتباط با دلیل خروج 20 درصدی سهام شرکت های پربازده بورس در سود سهام عدالت شامل شرکت های پالایش نفت اصفهان، تبریز، همدان، تهران، شیراز، کرمانشاه ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۲:۵۱    
دبیرکل حزب مستقل و اعتدال ایران افزود: بارها گفته ام تا ثبت نام ها تمام و کاندیداهای تایید صلاحیت شده، مشخص نشود، مطرح کردن نام افراد گمانه زنی است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۲:۴۸    
در این بخش یک سیمرغ زرین بهترین فیلم و پنج سیمرغ سیمین در رشته های کارگردانی، فیلم نامه، بازیگر مرد، بازیگر زن و جایزه ویژه دستاورد هنری در یکی از زمینه های فیلمبرداری، تدوین، موسیقی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۲:۴۵    
نماینده اعتصاب کنندگان در مصاحبه ای اعلام کرد: ما در هر زمانی حتی در ایام تعطیلات پایان هفته برای مذاکره در این باره آمده هستیم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۲:۴۵    
این سیستم اطلاعات مغزی کاربر در خصوص موسیقی را جمع آوری و رابطه میان عکس العمل کاربر با آهنگ های جمع آوری شده و امواج مغزی فرد را شناسایی می کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۲:۴۲    
پترائوس که هم اکنون رییس موسسه جهانی KKR است همچنین به برخی نکات مثبت دیگر توافق هسته ای ایران از جمله کاهش قابل توجه فعالیت های اتمی تهران اشاره کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۲:۳۹    
به عنوان مثال کشور ما در منطقه خاورمیانه امن ترین کشور محسوب می شود و این امنیت به برکت فداکاری شهدا و ایثارگران حاصل شده است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۲:۳۹    
در این مراسم که با حضور مادران، همسران و فرزندان شهدا برگزار شد، وزیر بهداشت با اشاره به نقش شهدا در سالم سازی افکار عمومی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۲:۳۶    
بر این اساس، بازرسان این فرضیه را مطرح کرده اند که وی برای ترور سفیر آمریکا در ترکیه نیز برنامه ریزی کرده بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۲:۳۶    
به گفته این مرکز، به طور کل بیش از 3400 شهروند از این کمک های بشر دوستانه استفاده کرده اند. وزن کلی این محموله بشر دوستانه که به مردم داده شد تقریبا 12.1 تن بوده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۲:۳۳    
روز اولی که آمدم از من پرسیدند، چه شد که آمدی سینما. از خیام خواندم که: خوش باش که پخته اند سودای تو دی/ فارغ شده اند از تمنای تو دی/قصه چه کنم که بی تقاضای تو دی/ دادند قرار کار فردای تو دی .
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۲:۲۱    
عده ای علاقه مند نیستند که خدمات دولت آنطور که هست به مردم منتقل شود. پس تلاش می کنند در پایان دوره دولت یازدهم، با ایجاد ابهام و سوال افکنی و حتی ایجاد انحراف ذهنی افراد ، این خدمات را مخدوش کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۲:۰۹    
البته پرواضح است که ترمیم بیماری های مزمن و دیرپای اقتصاد ایران همدلی، همکاری و مشارکت بیشتر و زمان طولانی تری می طلبد که در پرتو رهبری های مقام معظم رهبری و تلاش همه ارکان نظام دست یافتنی است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۰۴:۲۱    
پرستو صالحی با انتشار این عکس در اینستایش نوشت: همین الان یهویی همراه ایرج نوذری عزیز و حدیث فولادوند و امیر باقری، رفیق تنها چیزی ه که کهنه اش خوبه
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۰۲:۲۱    
نارسایی کبدی بیماری جدی است که طی آن بیمار نیازمند پیوند کبد می شود و در معرض خطر مرگ قرار می گیرد
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۰۲:۰۰    
قطر با استفاده از روش کشاورزی ژاپنی ها (کشاورزی بدون نیاز به خاک)برنامه دارد تا سال 2023 ، 90 درصد از میوه و سبزیجات مورد نیازش را خودش تولید کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۰۱:۴۸    
امسال نیز همانند سال های گذشته مراسم جشن نوروز باستانی روستای پالنگان با رقص و پایکوبی و برافروختن آتش و چرخاندن مشعل ها وحرکت به بالای صخره های پشت روستا توسط جوانان برگزار شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۰۱:۴۲    
پست تشکر احسان علیخانی از هوادارانش
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۰۰:۰۰    
فیلم فروشنده در یک سال گذشته بسیاری از جوایز معتبر جشنواره های جهانی سینمایی را کسب کرده است. در این میان اسکار و کن جایگاه ویژه ای دارند ...