پنجشنبه ۲۷ اردیبهشتساعت ۲۳:۱۹May 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای تدبیر و امید 23 اسفند 1395 - tadbirvaomid.ir

تدبیر و امید 29 اسفند 1394 تدبیر و امید 31 فروردین 1395 تدبیر و امید 31 اردیبهشت 1395 تدبیر و امید 31 خرداد 1395 تدبیر و امید 31 تیر 1395 تدبیر و امید 31 مرداد 1395 تدبیر و امید 31 شهریور 1395 تدبیر و امید 30 مهر 1395 تدبیر و امید 30 آبان 1395 تدبیر و امید 30 آذر 1395 تدبیر و امید 1 دی 1395 تدبیر و امید 30 بهمن 1395 تدبیر و امید 1 اسفند 1395 تدبیر و امید 2 اسفند 1395 تدبیر و امید 3 اسفند 1395 تدبیر و امید 4 اسفند 1395 تدبیر و امید 5 اسفند 1395 تدبیر و امید 6 اسفند 1395 تدبیر و امید 7 اسفند 1395 تدبیر و امید 8 اسفند 1395 تدبیر و امید 9 اسفند 1395 تدبیر و امید 10 اسفند 1395 تدبیر و امید 11 اسفند 1395 تدبیر و امید 12 اسفند 1395 تدبیر و امید 13 اسفند 1395 تدبیر و امید 14 اسفند 1395 تدبیر و امید 15 اسفند 1395 تدبیر و امید 16 اسفند 1395 تدبیر و امید 17 اسفند 1395 تدبیر و امید 18 اسفند 1395 تدبیر و امید 19 اسفند 1395 تدبیر و امید 20 اسفند 1395 تدبیر و امید 21 اسفند 1395 تدبیر و امید 22 اسفند 1395 تدبیر و امید 23 اسفند 1395 تدبیر و امید 24 اسفند 1395 تدبیر و امید 25 اسفند 1395 تدبیر و امید 26 اسفند 1395 تدبیر و امید 27 اسفند 1395 تدبیر و امید 28 اسفند 1395 تدبیر و امید 29 اسفند 1395 تدبیر و امید 30 اسفند 1395 
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۲۲:۴۲    
کارشناسان تغذیه وعده صبحانه ای ارائه کرده اند که با کمک آن می توان ماهانه 7 کیلو وزن کم کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۱:۳۷    
ساعت ها در اول فصل بهار یک ساعت به جلو کشیده می شوند و به این ترتیب شما یک ساعت از زمان خوابتان را از دست می دهید، اما می توانید با استفاده از شیوه هایی خودتان را با این تغییر ساعت سازگار کنید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۰۸:۰۲    
متخصص بهداشت و بیماریهای طیور سازمان دامپزشکی کشور در خصوص تزریق هورمون به مرغ ها توضیحاتی ارائه داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۲:۰۹    
پادشاه عربستان در دیدار با شینزو آبه نمی دانست که باید در جلوی پرچم دو کشور ایستاده و ادای احترام کند یا نمی دانست وقتی در جلوی دوربینها ایستاد باید با نخست وزیر ژاپن دست دهد!
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۰۸:۰۰    
در جمهوری چک کلیسایی وجود دارد که با ویژگی خاص خود به ترسناک ترین کلیسا در جهان معروف شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۰۶:۲۱    
نشریه آمریکایی نوشت: در حالی که پهپادها بین چندین جنگ افزار ایران علیه دشمنانش جای دارند که اینک این کشور می تواند از اسلحه ضد پهپاد علیه پهپادهای جاسوس آمریکا نیز استفاده کرده و حتی آن ها را سالم بر ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۰۲:۰۰    
حضرت علی(ع) فرمودند:بهترین چیزی که از آسمان پایین می آید توفیق الهی است و بهترین چیزی که از زمین بالا می رود اخلاص آدمی است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۰۰:۲۱    
به طوریکه در بیشتر اوقات به بازار مراجعه می کنیم و با رغبت فراوان کیلوکیلو موادغذایی از جمله فرآورده های گوشتی آنهم بصورت تازه خرید می کنیم، اما تازه آنرا مصرف نمی کنیم ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۲۱:۳۳    
اتحادیه اروپا تحریم های علیه اتباع روسیه و اوکراین را که از سال 2014 برقرار کرده است تا ماه سپتامبر سال 2017 تمدید کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۹:۵۴    
سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: هفته گذشته تیم ما تمریناتش را برگزار کرد و اعتصابی در کار نبود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۸:۵۷    
اسماعیل رضوان عضو برجسته حماس شامگاه دوشنبه گفت: حماس تشکیل کشور مستقل فلسطینی در مرزهای سال 1967 را بدون آن که رژیم صهیونیستی را به رسمیت بشناسد، می پذیرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۸:۰۹    
بنابر این گزارش، پس از بررسی موضوع در نشست هایی با حضور مسئولان حوزه مربوطه، مهدی اقبالی مقدم مدیرکل گمرک جزیره کیش از صدور مجدد مجوز خروج خودرو به صورت موقت به سرزمین اصلی خبر داد و این مجوزها از ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۸:۰۰    
با عنایت به فرارسیدن روزهای پایانی سال و ایام نوروز، بیمه ایران با همکاری شرکت همراه اول اقدام به فروش بسته بیمه ی جشنواره نوروزی نموده است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۷:۵۴    
این گزارش حاکیست ، طرح مذکور در روزهای یاد شده و از ساعت 8 تا 13و در رشته بیمه ای اتومبیل (خسارت ) برگزار خواهد شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۷:۴۸    
از آغاز این پروژه در سال 93 تاکنون 320 پیشخوان شهرنت در تمامی مراکز استانها و همچنین 125 شهر کشور به صورت 24*7 مشغول به فعالیت و تسهیل گری در خدمات بانکی مورد نیاز مشتریان و مراجعین است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۷:۴۲    
در این لوح تقدیر، که خطاب به محمد رضا حسین زاده مدیرعامل بانک ملی ایران می باشد ، از حمایت ها و کوشش داوطلبانه بانک ملی ایران در تحقق منشور حقوق شهروندی و زیست محیطی از طریق ترویج ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۷:۳۶    
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در خاتمه، امدادگران را سفیران سایپا نامید و گفت: امیدواریم بتوانیم با ارائه خدمات خوب، تعطیلات شیرین و آرامی را در کنار هم وطنان سپری کنیم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۰:۲۰    
: طبق برنامه ریزی های انجام شده قرار است ما آگهی مناقصه بازسازی ورزشگاه آزادی را در 3ماهه اول سال 1396 منتشر کنیم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۰:۱۱    
براساس این ایده، هدف اصلی احمدی نژاد جذب ارا حاشیه نشینان و طبقات محروم است. او قصد دارد با طرح شعار 250 هزارتومانی دست کم دوازده میلیون رای طبقات محروم را جذب کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۹:۲۹    
بیژن نامدار زنگنه صبح امروز به منظور شرکت در آیین بهره برداری فاز نخست برداشت نفت از میادین مشترک نفتی آذر و شرکت در شورای اداری وارد ایلام شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۹:۱۷    
او در بخشی از این نامه رویکرد خود را تغییر داده و نوشته است: و اما سخن امروز این است که نباید شیرینی پیروزی قاطع اصلاح طلبان در انتخابات مجلس سال گذشته در تهران ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۹:۱۷    
طبق آمار ارائه شده از سوی بانک ملت، این بانک طی سه سال گذشته یک میلیون 741 هزار و 88 فقره تسهیلات قرض الحسنه به ارزش 11 هزار و 880 میلیارد تومان اعطا کرده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۸:۴۱    
از شش حوضه اصلی کشور چهار حوضه در مقایسه با دوره درازمدت با کاهش بارش ها روبرو بوده و تنها دو حوضه بارش هایی بیشتر از متوسط بلندمدت را تجربه کرده اند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۸:۰۲    
تروریست های داعش با تخریب آثار باستانی تقلبی در موصل، نسخه های اصل را به بهای گزاف فروخته اند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۷:۰۲    
بخشی از قرارداد بازیکنان استقلال فردا به حساب آبی پوشان واریز خواهد شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۶:۴۱    
عبدالرحمان الرشید – رییس کمیته اقتصاد و انرژی شورای مشورتی عربستان سعودی – دلایل سفر ملک سلمان، پادشاه عربستان به ژاپن را فاش کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۶:۰۲    
تولد نوزاد سنگین وزنی در استان شآنشی چین موجب رسانه ای شدن آن شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۵:۴۱    
سینداتای ساپکال که او را با نام مادر یتیمان می شناسند، مادر یک خانواده بسیار بزرگ است. این زن 68 ساله زندگی 1400 یتیم را با فراهم کردن خانه، حمایت و عشقی که سزاوارش هستند، متحول کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۵:۲۰    
یک روزنامه نگار عربستانی موضوع نامۀ تند سلمان بن عبدالعزیز پادشاه سعودی به عبدالفتاح سیسی رئیس جمهوری مصر را فاش کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۴:۲۰    
100 نفر از تفنکداران آمریکایی وارد الحسکه واقع در شمال شرقی سوریه شدند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۴:۰۲    
ینس استولتنبرگ دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) در اظهاراتی اعلام کرد که نیروهای نظامی این نهاد تا ماه ژوئن سال جاری میلادی در کشورهای حوزه بالتیک (شرق اروپا و غرب روسیه) مستقر خواهند شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۳:۰۲    
سرمربی تیم فوتبال استقلال با ابراز خرسندی از پیروزی تیمش برابر نماینده ازبکستان در لیگ قهرمانان آسیا گفت: برخی منتظر بودند استقلال در دیدارهای اخیر ببازد!
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۱:۴۱    
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران، گفت: فردا شب 123 ایستگاه و تمامی آتش نشانان به صورت 100 درصد در آماده باش کامل قرار دارند تا در صورت بروز حادثه احتمالی اقدامات لازم صورت بگیرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۱:۳۲    
بازسازی صحنه سرقت مسلحانه طلافروشی در بلوار شهید رستمی مشهد صبح امروز با حضور دو متهم پرونده و قاضی حیدری و عوامل انتظامی برگزار شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۱:۲۰    
حالا بعد از یک سال، یک باره اعلام می شود که علی معلم، مدیرمسؤول مجله دنیای تصویر به دلیل ایست قلبی درگذشت ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۱:۰۲    
افزایش طول عمر رازی است که تمام جنبه های آن آشکار نشده است و بر مبنای تحقیقات مختلف فقط جنبه هایی از آن در دسترس محققان قرار گرفته است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۱:۰۲    
رضا صادقی خواننده پاپ عصر امروز دوشبه در خانه نوزادان نرجس اصفهان حاضر شد و نوزاد رها شده ای که چندی پیش به فرزند خواندگی پذیرفته بود در آغوش گرفت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۰:۳۲    
تولیت آستان مقدس امام خمینی(ره) گفت: در اوج رقابت های ورزشی و حتی سیاسی است که معلوم می شود انسان ها چه مقدار از اخلاق بهره مند هستند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۰:۲۰    
ترکیه تهدید کرده است که اگر نیروهای مدافع خلق کُرد سوریه از شهر منبج خارج نشوند، به آنها حمله خواهد کرد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۰:۰۲    
اطلاعات موجود نشان می دهد که نیروهای امنیتی بحرینی اخیراً انواع مختلفی از شکنجه های بدنی و روانی را در مورد زندانیان اعمال می کنند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۲۳:۵۹    
ترکش های حضور در جشنواره فیلم های ایرانی در ترکیه که با نام جشنواره فیلم عصر آنکارا معرفی شده بود به یکی از مجریان اصابت کرد تا او ممنوع التصویر شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۲۳:۵۶    
این گزارش تاکید می کند که هر استراتژی ای از سوی امریکا به ناگزیر باید با تکیه به نیروهای وابسته به حکومت بشار اسد باشد تا بتواند بر گروه های جهادی و سلفی غلبه کند و آنها را شکست دهد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۲۳:۰۲    
مراسم تشییع پیکر زنده یاد علی معلم روز چهارشنبه 25 اسفند ماه از جلوی درب خانه سینمای شماره 2 برگزار می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۲۲:۵۶    
رئیس ستاد انتخابات حزب اعتدال و توسعه با بیان اینکه نقطه مشترک همه گروه هایی که امروز به عنوان رقبای روحانی مطرح هستند نه به روحانی است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۲۲:۵۰    
فرمانده نیروی انتظامی با تأکید براینکه باید ازانجام رفتارهای پرخطروحادثه ساز درچهارشنبه آخرسال دوری کرد، گفت: توصیه پلیس برگزاری مراسم و شادی متعارف در کنار نظم ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۲۲:۳۲    
معاون اول رییس جمهور از آیت الله سید کاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان عیادت کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۲۲:۳۲    
شیخ عبدالله الدقاق نماینده آیت الله شیخ عیسی قاسم خبر منتشر شده درباره رایزنی آیت الله سیستانی مرجع عالیقدر شیعیان عراق با دولت بحرین درباره حل و فصل مساله آیت الله شیخ عیسی فاسم رهبر معنوی شیعیان ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۲۲:۲۹    
یک منبع آگاه اعلام کرد که گروهی از عناصر تونسی الاصل داعش در شهر رقه علیه خلافت خودخوانده و ابوبکر بغدادی دست به شورش زدند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۲۲:۲۶    
در تصویر صدام دیکتاتور سابق عراق را در حالی مشاهده می کنید که کلت خود را روی سر همسر خود قرار داده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۲۲:۱۷    
سهل انگاری یکی از مشاوران دولت انگلیس منجر به جاماندن اسنادی درباره جزییات سفرها و دیدارهای نخست وزیر این کشور در یک قطار عمومی شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۲۲:۱۷    
یک روزنامه انگلیسی به نقل از منابع محلی عراقی نوشت، رهبر داعش بعد از عملیات آزادسازی موصل گریخته و در مرز سوریه دیده شده است و به دلیل شدت جراحات قادر به سخن گفتن نیست.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۲۲:۱۴    
نخست وزیر لبنان تاکید کرد که تهدیدهای تکراری اسرائیل علیه شهروندان لبنان و زیرساخت های کشور، با هدف سرپوش گذاشتن بر قطعنامه 1701 است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۲۲:۱۱    
کاپیتان سابق استقلال گفت: پیروزی برابر لوکوموتیو متعلق به هواداران استقلال است که در روزها بد و سخت پشت تیم شان را خالی نکردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۲۱:۵۳    
مقامات آمریکایی و عراقی بر این باورند ابوبکر البغدادی، رهبر داعش، نبرد موصل را به فرماندهان محلی و پیروان صادق خود سپرده و خود در بیابان ها مخفی شده است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۲۱:۳۸    
کاکا ستاره سابق تیم ملی برزیل، به نیمار توصیه کرده نامش را به ریمار تغییر دهد چرا که نام اکثر بازیکنان موفق این تیم محبوب با حرف "ر" آغاز می شود. این توصیه سوژه کارتون روز سایت گل شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۲۱:۳۵    
فرماندهی نیروهای مستقر آمریکا در کره جنوبی اعلام کرده که واشنگتن استقرار پهپادهای نظامی در پایگاه هوایی واقع در 150 مایلی جنوب سئول را آغاز کرده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۲۱:۳۲    
تعداد آثار به صحنه رفته در مجموعه تئاتر شهر نسبت به سال 94 با افزایش 7/2 برابری به 75 اثر و ظرفیت پذیرش مخاطب در این مجموعه با 39 و سه دهم درصد افزایش به 200 هزار و 85 نفر در سال 95 رسیده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۲۱:۲۳    
پیام کتبی حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران خطاب به شیخ صباح الاحمد امیر کویت امروز /دوشنبه/ تسلیم وزیر امور خارجه این کشور شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۲۱:۲۳    
کارلوس کی روش پس از مدت ها به ورزشگاه آزادی رفت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۲۱:۲۰    
در تصویر ماهواره ای جدید گرفته شده از قاره قطب جنوب، یخ های شناور سبز رنگ شگفت انگیزی دیده می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۲۱:۰۲    
استقلال با پیروزی 2 بر صفر برابر لوکوموتیو با اقتدار در صدر جدول رده بندی گروهی در لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۲۱:۰۲    
استقلال برابر تیم فوتبال لوکوموتیو برنده شد تا به هشتمین برد خود در 10 بازی برسد .
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۲۰:۵۳    
پیرو نزاع دیپلماتیک اخیر ترکیه با آلمان، هلند و دانمارک که منجر به اعتراضات عمومی ترک ها در پایتخت های اروپایی و شهرهای مختلف ترکیه شده است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۲۰:۵۳    
سرپرست دادسرای امور جنایی تهران بزرگ با اشاره به پرونده آتش سوزی پلاسکو گفت: با اعتراف عاملان این حادثه، نحوه شروع آتش سوزی در ساختمان پلاسکو مشخص شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۲۰:۴۷    
الکساندر گراهام بل به دلیل ابداع اولین تلفن کاربردی جهان به شهرت زیادی دست یافت، اما نبوغ او تنها به ابداعات انقلابی محدود نبود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۲۰:۴۴    
محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و ایگور شووالف معاون اول نخست وزیر روسیه امروز (دوشنبه) برنامه سفر پیش روی حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران به مسکو و مذاکره با ولادیمیر پوتین همتای روس ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۲۰:۴۴    
رییس شورای عالی سیاست گذاری انتخاباتی اصلاح طلبان گفت: استخوانبندی ستاد انتخاباتی روحانی باید بر عهده اصلاح طلبان باشد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۲۰:۲۳    
رییس جمهوری گفت: دولت یازدهم دستاوردهای شاخص و برجسته ای در حوزه های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و دفاعی داشته و مصمم هستیم در چارچوب و معیار قانون اساسی، رهبری واحد و آرمان های مشترک ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۲۰:۱۷    
فرمانده انتظامی شهرستان چابهار از دستگیری قاتل به همراه همدستش در کمتر از 10 ساعت پس از وقوع قتل در این شهرستان خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۷:۵۰    
خیبر و فجر سپاسی برگزار کننده یک بازی کسل کننده و بی حاصل بودند. این بازی در نهایت بدون رد و بدل شدن گل به پایان رسید تا هیچ یک از این دو تیم از این نتیجه سود نبرده باشند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۷:۵۰    
در چارچوب هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا تیم های فوتبال ذوب آهن و بنیادکار ازبکستان از ساعت 16:30 امروز دوشنبه به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این بازی با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۷:۵۰    
بر اساس این گزارش، یک مقام امنیتی افغانستان اعلام کرد که این حمله انتحاری منجر به انفجار یک دستگاه اتوبوس حامل کارکنان یک شرکت مخابراتی شده و تعداد نامعلومی زخمی و کشته بر جا گذاشته است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۷:۴۴    
پیشتر دادگاه تجدیدنظر مصر حکم تبرئه مبارک را صادر کرده بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۷:۴۱    
خیراندیش تصریح کرد: گمان می کنم امسال بهتر از هر سالی چهارشنبه سوری برگزار شود، محال است که مردم ما (به حفظ حرمت شهدای آتش نشان) توجه نکنند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۷:۳۸    
علی معلم سال 1341 در دامغان متولد شد. در رشته ی سینما تحصیل کرد، در دهه ی شصت فعالیت مطبوعاتی خود را آغاز کرد و در سال 71 با تاسیس ماهنامه دنیای تصویر فصل تازه ای را در مطبوعات و رسانه های سینمایی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۷:۳۵    
بر اساس این گزارش حزب بهاراتیا جاناتا به رهبری نارندرا مودی نخست وزیر هند، پاریکار را برای سر وزیری منطقه گوا برگزیده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۷:۳۵    
چنین خبری به هیچ وجه صحت ندارد چرا که شورای صدور رای ستاد ملی مبارزه با دوپینگ(نادو) هنوز در این خصوص جلسه ای تشکیل نداده است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۷:۳۲    
نشست خبری علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی بعداز ظهر امروز دوشنبه در تالار مشروطه مجلس برگزار شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۷:۲۳    
شایان ذکر است که دستگاه قضایی بحرین قرار است که فردا حکم تبعید شیخ عیسی قاسم را صادر کند. سال گذشته میلادی وزارت کشور بحرین تابعیت شیخ عیسی قاسم را سلب کرد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۷:۲۰    
وی خاطرنشان کرد: مصدوم حادثه دیده با صاعقه و یا برق بایستی از نظر ریتم ضربان قلب بررسی شود و به همین دلیل هر دونفر به بیمارستان اعزام شدند تا از نظر عوارض قلبی تحت نظر باشند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۷:۱۴    
معاون دادستان مشهد در خصوص وضعیت حفاظتی مغازه طلافروشی خاطرنشان کرد: این مغازه مشکل حفاظتی نداشته و دارای دوربین و آژیر بوده است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۶:۱۱    
فرصت به وجود آمده برای تبریز، می تواند هم جنبه فرهنگی و سیاسی داشته باشد و هم جنبه اقتصادی. اگر مسئولین کشور بتوانند از این فرصت استفاده کافی را ببرند چه بسا بتوان گردشگران موقتی سال 2018 را با رقم ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۶:۰۵    
سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: فردا بازی سختی مقابل الریان داریم. آن ها تیمی هستند که خیلی خوب سازماندهی شده اند و خوب جمع شده و در زمین بازی می کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۶:۰۲    
مسئولان عراقی گفتند تروریست ها نسخه جعلی آثار باستانی را تخریب و نسخه اصلی را پس از قاچاقشان از عراق به خارج از کشور می فروشد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۶:۰۲    
قرار است فردا روی ویسی معاینات نهایی صورت گیرد. هرچند که این مربی باید یک هفته ای را به استراحت مطلق بپردازد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۵:۵۶    
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "سرقت مسلحانه" و به دستور رئیس شعبه 101 دادگاه عمومی و انقلاب کهریزک، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۵:۵۳    
رئیس قوه قضاییه تاکید کرد: همه مسئولان و دلسوزان فرهنگ و استقلال کشور باید در جهت حفظ فرهنگ و اسوه های حقیقی گام بردارند و تلاش کنند که جامعه ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۵:۴۴    
این زن انگلیسی تأکید می کند که رفتار و برخورد آن دو کارگر کاملا محترمانه بود و با مهارت خاصی همه وسایل خانه را جمع و بسته بندی کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۵:۳۸    
میرباقری همچنین با اشاره به مهمترین رویکرد معاونت سیما در سال 96 گفت: مهمترین رویکرد ما در سال 96 این است که تمامی ساختارها در معاونت سیما به گونه ای باشد که بتوانیم کنداکتور دقیق تری را طراحی کنیم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۵:۳۵    
مصر و ایران کشورهای با سابقه و تمدنی قوی هستند و از یک رشد یافتگی خوبی در جهات مختلف برخوردارند. همیشه توجه این بوده که روابط ایران و مصر منطقی باشد،البته پس از کمپ دیوید دچار نقص در روابط شدیم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۵:۲۹    
ضمن احترام به عزیزانی که دغدغه های به حق خود را از طریق رسانه ها بیان می کنند، اعلام می دارد رایزنی ها در راستای تحقق انتظارات منطقی حجاج جمهوری اسلامی همچنان ادامه دارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۵:۲۶    
این دیپلمات سوریه در ادامه افزود، رویکرد دولت ترکیه این است که می خواهد به ترک تبارهایی که در چین، یا در کشورهای آسیای میانه و یا در اروپا هستند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۵:۲۳    
مهدی طارمی نماینده بازیکنان پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار برابر الریان بود. مهاجم سرخپوشان در خصوص این دیدار گفت: ما برای هدف بزرگی به قطر آمدیم ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۵:۲۰    
نخستین همایش مشاوران اجرایی ایثارگران سراسر کشور روز دوشنبه با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در سالن سیدالشهداء تهران برگزار شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۵:۲۰    
در بازار امروز دوشنبه 23 اسفند ماه 95 بهای دلار آمریکا به 3737 تومان رسید. واحد نماد ارز Currency خرید Buy فروش Sell 1 USD دلار امریکا 3,725 3,737 1 EUR یورو اروپا 4,088 4,120 ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۵:۱۴    
وی افزود: برای منظم شدن روند رسیدگی ها و تسریع در اعلام نتایج، مطابق بند 12 دستورالعمل، مدارک جدید جز مواردی که در ابتدا تحویل شده از روزنامه ها پذیرفته نمی شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۵:۰۸    
مصر و ایران کشورهای با سابقه و تمدنی قوی هستند و از یک رشد یافتگی خوبی در جهات مختلف برخوردارند. همیشه توجه این بوده که روابط ایران و مصر منطقی باشد،البته پس از کمپ دیوید دچار نقص در روابط شدیم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۵:۰۲    
اعضای فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی روز دوشنبه با حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری در محل نهاد ریاست جمهوری دیدار کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۴:۵۰    
گرامیداشت این سنت قدیمی ،فرصتی برای جذب گردشگران خارجی است . بسیاری از گردشگران با توجه به هوای مناسب و معتدل سفر خود را به هند دراین ایام قرار می دهند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۴:۴۷    
با توجه به نرخ رشدی که در بخش کشاورزی با اتکا به بهره وری به دست آمده و رشدی که در بخش صنعت و خدمات با توجه به قراردادهای بین المللی حوزه صنعت و رشد گردشگری متصور است ...
  • ۱