یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۱۱:۲۷Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای تدبیر و امید 12 اسفند 1395 - tadbirvaomid.ir

تدبیر و امید 29 اسفند 1394 تدبیر و امید 31 فروردین 1395 تدبیر و امید 31 اردیبهشت 1395 تدبیر و امید 31 خرداد 1395 تدبیر و امید 31 تیر 1395 تدبیر و امید 31 مرداد 1395 تدبیر و امید 31 شهریور 1395 تدبیر و امید 30 مهر 1395 تدبیر و امید 30 آبان 1395 تدبیر و امید 30 آذر 1395 تدبیر و امید 1 دی 1395 تدبیر و امید 30 بهمن 1395 تدبیر و امید 1 اسفند 1395 تدبیر و امید 2 اسفند 1395 تدبیر و امید 3 اسفند 1395 تدبیر و امید 4 اسفند 1395 تدبیر و امید 5 اسفند 1395 تدبیر و امید 6 اسفند 1395 تدبیر و امید 7 اسفند 1395 تدبیر و امید 8 اسفند 1395 تدبیر و امید 9 اسفند 1395 تدبیر و امید 10 اسفند 1395 تدبیر و امید 11 اسفند 1395 تدبیر و امید 12 اسفند 1395 تدبیر و امید 13 اسفند 1395 تدبیر و امید 14 اسفند 1395 تدبیر و امید 15 اسفند 1395 تدبیر و امید 16 اسفند 1395 تدبیر و امید 17 اسفند 1395 تدبیر و امید 18 اسفند 1395 تدبیر و امید 19 اسفند 1395 تدبیر و امید 20 اسفند 1395 تدبیر و امید 21 اسفند 1395 تدبیر و امید 22 اسفند 1395 تدبیر و امید 23 اسفند 1395 تدبیر و امید 24 اسفند 1395 تدبیر و امید 25 اسفند 1395 تدبیر و امید 26 اسفند 1395 تدبیر و امید 27 اسفند 1395 تدبیر و امید 28 اسفند 1395 تدبیر و امید 29 اسفند 1395 تدبیر و امید 30 اسفند 1395 
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۶:۲۰    
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۲۱:۲۵    
نایب رئیس انجمن جراحان قلب کشور با بیان اینکه سالانه حدود 50 هزار عمل جراحی قلب در کشور صورت می گیرد گفت: بی تردید از لحاظ امکانات و تجهیزات جراحی قلب ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۸:۲۵    
در حالی که مهناز افشار بازیگر زن سینما در آخرین گفتگوی خود اتهام دزدی را اتهامی بی اساس دانسته بود که در جامعه ما میتوان به راحتی به هر کسی وارد کرد(اینجا را بخوانید) حالا خبر رسیده که یاسین رامین ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۹:۵۹    
مرکز حقوق بشر بحرین (مستقل از دولت) در گزارشی نسبت به وضعیت عباس عون نوجوان 16 ساله بحرینی که در بازداشت به سر می برد ابراز نگرانی کرد و خواستار آزادی فوری وی شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۷:۵۰    
مهندس حجتی با اشاره به این که سواحل کشور ظرفیتی بسیار مهم برای پرورش آبزیان است ادامه داد: انتظار می رود در آینده زنجیره تولید از طریق ماهی مولد در شرکت راموز برای تامین بچه ماهی سایت های پرورشی کامل ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۰۷:۲۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گسترش روابط با ایران را مبتنی بر منافع ملی این کشور دانست.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۰۳:۳۲    
یک افسر اسرائیلی که در جنگ 51 روزه رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه شرکت داشته است، در گفت وگو با روزنامه معاریو دست به اعترافات جالبی در خصوص جنگ غزه زد و حماس را برنده این جنگ دانست.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۹:۴۱    
دادستان زاهدان در پی اقدام برخی از سایتهای محلی با هدف ایجاد اختلاف بین اهل سنت و شیعه گفت: دادستانی به تمامی این سایتها اخطار می دهد که چنانچه با انجام این اقدامات و انتشار مطالبی از این دست موجب ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۸:۳۵    
مراسم سوگواری و عزاداری شام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی، رئیس جمهور، جمعی از مسئولان و هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۷:۴۱    
رسانه های خبری از اقدام مخفیانه و بی سر و صدای ترامپ در زمینه لغو قانون مصوب دوره ریاست اوباما و نهایتا صدور مجوز حمل سلاح برای افراد دارای اختلالات روانی خبر دادند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۶:۲۰    
ملک سلمان با حضور در پارلمان اندونزی از مسلمانان جهان خواست تا با تشکیل صف واحد علیه تهدیدات تروریستی مقابله کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۶:۰۲    
سازمان های حقوقی از دبیرکل سازمان ملل خواستند که نام ارتش صهیونیستی را در لیست سیاه این سازمان قرار دهد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۴:۰۲    
اصغر فرهادی فقط به عنوان یک فیلمنامه نویس یا فیلمساز درجه یک و صاحب سبک به سینمای ایران خدمت نکرد. او در دوره حضورش به عنوان کارگردان سینما ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۳:۴۱    
"رایان زینک" وزیر کشور جدید دولت ترامپ که شب گذشته صلاحیتش در مجلس سنا تایید شد، در اولین روز کاری خود با اسب به ساختمان وزارت کشور رفت!
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۳:۲۰    
این اتفاق در مرز گوربولاغ افتاده، برخی منابع به نقل از معاون سیاسی استانداری آذربایجان غربی نوشته اند مرز با ترکیه بسته خواهد شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۳:۰۲    
این متخصص پوست و مو با اشاره به رایج ترین عوارض تاتو در میان افراد تصریح کرد: در پی تاتو کردن پوست حساس شده و همین موضوع در بسیاری از افراد سبب ایجاد آلرژی می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۲:۴۱    
رجب طیب اردوغان گفت که قصد داشته که اواخر ماه گذشته بحث مبارزه نظامی مشترک علیه گروه داعش را با ولادمیر پوتین مطرح کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۲:۲۰    
بایتی که در حال حاضر روی هم رفته 15 لیسانس و فوق لیسانس در رشته های مختلف از جمله فلسفه، حقوق، جامعه شناسی و ادبیات دارد؛ در تلاش است تا بتواند شانزدهمین مدرک خود را در رشته علوم تغذیه بگیرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۲:۰۲    
بیرانوند گفت: مطمئن باشید حتی اگر لازم باشد با یک دست درون دروازه می ایستم تا از دروازه تیم حفاظت کنم اما مطمئن باشید حتما خود را به بازی با نفت می رسانم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۱:۴۱    
کریم باقری که شاهد اصلی دعوای رامین رضاییان و علیپور بوده، طوری حرف زده که به نظر برسد مجازات اخراج برای رامین را منصفانه نمی داند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۱:۲۰    
نیروی دریایی آمریکا در گزارشی لغو قطعنامه سازمان ملل علیه ایران در زمینه منع دستیابی به تسلیحات پیشرفته را عامل نگرانی و زمینه ساز تحرکات دولت ترامپ برای تحریم های بیشتر علیه تهران توصیف کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۰:۴۱    
اعضای دمکرات کمیته قضایی مجلس نمایندگان آمریکا در نامه ای خطاب به رئیس اداره تحقیقات فدرال (اف بی آی) آمریکا با تاکید بر اینکه دادستان کل به اعضای کنگره دروغ گفته است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۰:۲۰    
نماینده سوریه در سازمان ملل متحد گفت که بشار اسد رئیس جمهور این کشور به وعده خود در مورد آزادسازی شهر تاریخی تدمر عمل کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۰:۰۲    
با تنها سه سال سابقه بازی در پرسپولیس قرار است بازوبند کاپیتانی ببندد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۰۹:۴۱    
محدودیت های ورود به آمریکا برای تیم های ورزشی هر روز بیشتر از قبل می شود و این بار قربانی رفتار زشت آمریکایی ها تیم فوتبال زنان تبت بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۰۹:۲۰    
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایلام خبر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر درگیری وزیر بهداشت با فرماندار شهرستان بدره طی سفر به استان ایلام را رد کرد .
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۰۹:۰۲    
برخوردهای عجیب رییس جمهور جدید امریکا با خبرنگاران و رسانه ها، همچنان سوژه کارتونیست هاست.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۰۸:۴۱    
وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد که رزمایش بزرگ نیروی دریایی ایران که اخیر برگزار شده یک رزمایش استاندارد بوده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۰۸:۲۰    
موزه سینما، جمعه 13 اسفند، میزبان جشن اسکار اصغر فرهادی خواهد شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۰۸:۰۲    
این عکس که توسط تصویر مدارگر شناسایی مریخ(MRO ) از قطب شمال سیاره سرخ گرفته شده لایه های یخ آب در قطب شمال مریخ، با ضخامت 3 و پهنای 100 کیلومتر را نشان می دهد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۰۷:۴۱    
امیر قلعه نویی عادت دارد در شروع هر مصاحبه ای کلی اظهارنظر اجتماعی و سیاسی کند و این بار پیام تبریک سینمایی داده است!
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۰۷:۲۰    
مسئولان فوتبال کشور چین در تلاش هستند تا مارادونا را به خدمت بگیرند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۰۷:۰۲    
سرگئی کاراگانوف رئیس دانشکده اقتصاد و سیاست جهانی مدرسه عالی اقتصاد روسیه در مقاله ای مسایل اخیر میان امریکا و روسیه را مورد بررسی قرار داده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۰۶:۴۱    
قیمت انواع خودرو های مرسدس بنز به شرح زیر است:
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۰۶:۰۲    
در پنجمین روز از مدت تعیین شده برای ثبت نام داوطلبان شرکت در انتخابات میاندوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، 40 نفر ثبت نام کردند که با این رقم شمار ثبت نام کنندگان تا کنون به 128 نفر رسید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۰۵:۰۲    
فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه با انتشار بیانیه ای از آزادسازی کامل شهر باستانی تدمر و اطراف آن خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۰۴:۳۲    
در پی لغو تجمعات حمایت از همه پرسی قانون اساسی ترکیه در آلمان و به هم خوردن برنامه وزیر دادگستری ترکیه برای سخنرانی در این تجمعات، آنکارا سفیر آلمان را احضار کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۰۴:۰۲    
دونالد ترامپ می گوید ارتش کشورش از نظر تجهیزات وضعیت مناسبی ندارد و قول داده که بهترین کشتی ها و هواپیماها را برای نظامیان آمریکایی مهیا کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۰۳:۳۲    
انتخاب های جنجالی و غیرمنتظره تنها محدود به اسکار امسال نبوده و نمونه هایی از این دست در تاریخ این جوایز سینمایی فراوان یافت می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۰۲:۳۲    
میزان صادرات ایران از سال گذشته تاکنون دو برابر شده و مشتریان جدیدی از اروپا هم به خریداران نفت ایران اضافه شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۰۲:۰۲    
آمریکا حمله جنگنده های خود به مواضع گروهک القاعده در یمن را تأیید کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۰۱:۴۱    
مراسم سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س)در شام شهادت آن بانوی عصمت و پاکدامنی از دقایقی پیش در حسینیه امام خمینی رحمه الله آغاز شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۲۲:۳۲    
بعد از حرکت جنجالی مهدی رجب زاده در دیدار برابر نماینده عربستان، یک سایت عربی مدعی شد کمیته داوران کنفدراسیون فوتبال آسیا رسما به داوران برای کنترل پیراهن بازیکنان هشدار داده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۲۲:۳۲    
سرمربی دیگر پالسی نمی فرستد اما تاریخ می گوید او برمی گردد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۲۲:۰۲    
آی تی سی سجاد شهباززاده مهاجم جدید نفت تهران صادر شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۲۱:۵۹    
عمل جراحی آشیل پای راست رضا یزدانی قهرمان کشتی آزاد جهان در بیمارستانی در کلن آلمان با موفقیت انجام شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۲۱:۵۰    
هر بار که تصاویری وحشتناک از جنایات گروه های تکفیری در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی منتشر می شود این سوال به صورت ممتد از ذهن و وجود ما عبور می کند که چگونه یک انسان دست به چنین جنایاتی می زند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۲۱:۲۹    
امروز در بازارهای جهانی 2 عامل تقویت ارزش دلار و انتظار برای اعلام افزایش یا عدم افزایش نرخ بهره از سوی آمریکا در روز جمعه، قیمت طلا را در بازارهای جهانی 11 دلار کاهش داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۲۱:۲۹    
یک فروند پهپاد ارتش ارمنستان روز پنج شنبه از سوی نیروهای نظامی جمهوری آذربایجان در قره باغ سرنگون شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۲۱:۰۲    
معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران گفت: حراست ها چشم و گوش نظام و از برگزیدگان نیروهای دولت هستند و در صیانت از جایگاه مدیریت در جمهوری اسلامی تاثیرگذارند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۲۰:۳۵    
با حذف تاثیر عملکرد تیم ملی از رتبه بندی باشگاه ها، ایران افت محسوسی را رده بندی باشگاهی در ماه های اخیر تجربه کرده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۲۰:۳۲    
اقیانوسی سنگینترین ماهی استخوان دار شناخته شده می باشد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۲۰:۳۲    
سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که هیأت معارضان در مذاکرات ژنو قدرت این را ندارد که با دولت سوریه به توافق برسد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۲۰:۲۹    
محققان بقایای یک میکروارگانیسم آهن خوار را به عنوان قدیمی ترین فسیل جهان، درون قطعه ای از سنگ کوارتز در کبک کانادا کشف کردند که بین 7 / 3 تا 3 ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۲۰:۲۶    
نیروهای ارتش و پلیس نیجریه چهارشنبه شب به مرکز اسلامی این کشور در شهر کاستینا حمله کرده اند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۲۰:۰۵    
در روزهای اخیر، اخبار احتمال حضور کارلوس کیروش بر مسند مربیگری آفریقای جنوبی در بین رسانه های این کشور شدت گرفته است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۲۰:۰۵    
به جرات می توان گفت که در تاریخ بارسلونا هیچ مربی ای در سه سال نتوانسته همچون لوئیس انریکه خرج روی دست باشگاه بگذارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۹:۵۶    
یک روزنامه الجزایری مدعی شده است کارلوس کی روش مذاکره دیگر نمی خواهد به ایران بازگردد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۹:۵۰    
سخنگوی دولت با اشاره به تداوم کمک دولت به باغداران شمال، از پرداخت حقوق اسفند ماه کارکنان دولت بین 15 تا 20 اسفندماه خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۹:۴۴    
مدیر کل روابط کار وزات تعاون، کار و رفاه با اعلام اینکه حداکثر عیدی امسال کارگران 2 میلیون و 400 هزار تومان است گفت: کارگران بیمه نشده هم عیدی دریافت می کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۹:۳۲    
وزیر بهداشت فردا جهت افتتاح چند طرح درمانی و آموزشی در سفری دو روزه وارد خوزستان خواهد شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۹:۲۰    
دادگاهی در مصر حکم نهائی خود در خصوص بی گناهی رئیس جمهور اسبق این کشور را صادر کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۸:۴۴    
یک افسر ارتش عراق از ناکام ماندن حمله جدید داعش به شمال سامرا خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۸:۴۱    
ملک کلنگی، 181 متری در محدوده جنت آباد جنوبی کوچه یازدهم، 3 میلیارد و 181 میلیون و 500 تومان معامله می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۸:۴۱    
آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید، ناتوی عربی را دسیسه ای آمریکایی و صهیونیستی برای نابودی جهان اسلام دانست.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۸:۴۱    
دولت سوئد اعلام کرد، خدمت سربازی اجباری که در سال 2010 حذف شده بود، از تابستان سال جاری میلادی احیا می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۸:۳۸    
یاسین رامین ⁩ پسر معاون جنجالی احمدی نژاد و متهم پرونده هلال احمر که مرداد بازداشت شده بود چهارشنبه شب با استقبال دوستانش از زندان اوین آزاد شد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۸:۳۸    
منابع فلسطینی از حمله توپخانه ای رژیم صهیونیستی به برج مراقبت مقاومت در شمال نوار غزه خبر دادند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۸:۲۹    
هک حساب کاربری چهره های مشهور همواره از علایق خلافکاران فضای مجازی بوده است و در نمونه ای عجیب یکی از آن ها تهدید کرده است که اینستاگرام سیما تیرانداز را هک خواهد کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۸:۲۶    
وی با تأکید بر اینکه یکی از انتظارات به حق جمهوری اسلامی ایران و مردم کشورمان محاکمه دو پلیس خاطی در فرودگاه جده بود گفت ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۷:۵۹    
مدیرکل مخابرات استان کرمان با بیان اینکه پارازیت ها جزو پرتوهای غیر یونیزان هستند و برای سلامتی مشکلی ایجاد نمی کنند و در واقع امواج الکترو مغناطیس بر اساس طول موج و فرکانس طبقه بندی می شوند و هر چه ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۷:۵۶    
مردم ترکیه این روزها آرام به نظر می رسند. برخی فکر میکنند این سکوت به معنای رضایت است و مدعی اند که مردم از حکومت راضی اند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۷:۳۸    
مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان با رد گفته کارشناسان حوزه آب و برق مبنی بر این که حوضچه شماره سه و چهار هورالعظیم با پساب و با عمق کم آبگیری شده است و در تابستان تبخیر خواهد شد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۷:۲۳    
فرمانده عملیات ائتلاف بین المللی در عراق و سوریه از وجود 12 تا 15 هزار تروریست داعشی در این کشورها خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۷:۰۵    
پاسخ منفی عربستان و امارات در ارتباط با کمک مالی هرچه بیشتر به بحرین موجب شد چند تن از سران ال خلیفه در جستجوی کمک های مالی راهی کویت و قطر شوند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۶:۵۰    
مقامات نزدیک به کاخ سفید می گویند، استراتژی های داخلی دولت آمریکا در رابطه با کره شمالی تغییراتی را شاهد بوده و احتمال استفاده از نیروی نظامی تا تغییر رژیم با هدف از بین بردن تهدیدات اتمی این کشور ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۶:۴۷    
کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از آنکه کاپیتان ذوب آهن در بازی مقابل الاهلی عربستان با لباسی با شعار مذهبی وارد زمین شد، قانون جدیدی را برای داوران وضع کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۶:۴۱    
مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه(س) ، صبح امروز پنجشنبه 12 اسفند ، در میدان هفت تیر برگزار شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۶:۱۷    
یک منبع در حشد شهر حویجه واقعه در استان کرکوک اعلام کرد گروه تروریستی داعش 25 غیر نظامی فراری از مناطق تحت کنترل این گروه را به اتهام "ترک سرزمین خلافت" در جنوب غرب این استان ربود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۶:۱۴    
یکی از کارکنان وزارت خارجه آمریکا در مورد ایام قدیم که از روز کاری 6:30 صبح شروع می شد، می گوید: اگر می شد زودتر از 10 شب از وزارت خارج شوم، روز خوبی بود ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۶:۰۸    
در ارتباط با موضوعات مهمی از جمله موضوع محاکمه ی دو پلیس خاطی فرودگاه جده که یکی از انتظارات جدی و به حق مردم ایران بوده است که پیش از این در خصوص سرنوشت این دو پلیس ابهاماتی وجود داشت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۶:۰۵    
این روزنامه در بیانیه ای اعلام کرد که تصمیم گرفته است فکرت بیلا روزنامه نگار کهنه کار را به عنوان سردبیر و عضوی از هیئت مدیره انتخاب کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۶:۰۲    
کالاسی کمیسیونر مالی که در وزارت کشاورزی هند مشغول است گفته هزینه کاشت سیب زمینی در ایران و روسیه برای هر کیلو سیب زمینی 18 روپیه است درحالی که هر کیلو به قیمت 50 تا 60 روپیه به فروش می رسد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۶:۰۲    
این اعتصاب با تلاش اتحادیه های کارگری یونان تدارک دیده شده است و کارکنان مترو، قطار برقی و تراموا در این اعتصاب شرکت کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۵:۵۹    
این عکاس که در سال 2014 عکس معروف البغدادی در حال خطبه خواندن روی منبر مسجد النوری در منطقه قدیم موصل را گرفته بود در حمله هوایی جنگنده های ارتش عراق به منطقه عکاب در غرب موصل کشته شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۵:۵۹    
در روز شنبه با تقویت سامانه بارشی در شمال غرب، دامنه زاگرس مرکزی دامنه های شمالی و جنوبی البرز مرکزی رگبار باران، گاهی رعد و برق ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۵:۵۰    
حالا این نکته را هم به آن اضافه کنید که فسیل ها در شرایط مناسب، اطلاعات ژنتیکی را برای میلیون ها سال در خود نگه می دارند و به همین دلیل بهترین گزینه برای ذخیره سازی طولانی مدت داده ها محسوب می شوند و ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۵:۴۷    
این ویدیو که مدت آن 30 دقیقه است، زندگی تروریست های چینی را در منطقه خاورمیانه نشان می دهد و اینکه به کودکان فنون مبارزه و استفاده از تفنگ را آموزش می دهند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۵:۲۳    
دولت مالزی چون همیشه و دوران پیشین با درایت و خردمندی هر چه تمام تر سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران را مورد واکاوی و تحلیل قرار داده و با نگاهی عمیق و دراز مدت از ورود به این گونه مسائل که توسط محافل ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۵:۱۷    
مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه(س) ، صبح امروز پنجشنبه 12 اسفند ، در میدان هفت تیر برگزار شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۵:۰۲    
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمیکا متعهد شده تا در مرز کشورش با مکزیک با هدف جلوگیری از ورود مهاجران دیواری بسازد و در سخنرانی روز (سه شنبه اش) در کنگره از برنامه خود برای بررسی دقیق تر مسافران از ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۴:۵۹    
نویسندگان کتاب پساغربی بودن گذار در روابط بین الملل بر این باورند که بهره برداری از این دوران، نیازمند درک دقیق شرایط و محاسبه صحیح و تکیه بر ابزارهای واقعی قدرت کشور است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۴:۴۷    
المومنی از رژیم صهیونیستی خواست تا این اقدامات متجاوزانه را فورا متوقف کند و تمامی تغییرات انجام شده در این محل را متوقف کرده و وضعیت آن را به شکل قبل برگرداند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۴:۰۵    
حسام الدین آشنا در صفحه توئیتر خود نوشت: هرقدر بودجه دستگاه دیپلماسی کم شود، نظامیان مجبور می شوند این خلأ را با اسلحه پُر کنند. متن توئیت مشاور رئیس جمهوری در امور فرهنگی به شرح زیر است:
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۳:۵۹    
عملیات انتحاری در افغانستان این بار در برابر پایگاه پلیس رخ داد. مهاجمان پس از انفجار وارد پایگاه امنیتی پلیس افغانستان شده و با نیروی امنیتی وارد درگیری شدند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۳:۴۱    
آنها هنگام مطالعه سنگ هایی با قدمت 3.77 میلیارد سال متوجه فسیل های لوله ای شکل به رنگ قرمز شدند. فسیل میکروارگانیسم های کشف شده بسیار شبیه موادی هستند که نزدیک دریچه های خروج هوای داغ در کف دریاها ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۳:۳۲    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بر ضرورت پرهیز از نگرش بخشی نسبت به واگذاری امور شهرها به مدیریت شهری تاکید کرد و گفت ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۳:۲۳    
جمعه هفته ای که گذشت شما و علی دایی در آزمون دکترا شرکت کردید. دوباره انتقادها شروع شد. گروهی در کانال های تلگرامی به انتقاد از دایی پرداختند و گفتند که او در این سن و سال برای چه می خواهد جامعه شناس ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۳:۰۸    
بنا بر اعلام دفتر دادستانی لس آنجلس تا زمانی که پولانسکی فراری است و در دادگاه خود در آمریکا حضور نمی یابد، پرونده اش بسته نخواهد شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۳:۰۵    
بهتر است تمامی اطلاعات مهم و شخصی خود را قبل از سفر در یک هارد یا فلش تخلیه کرده و این اطلاعات را همراه خود به سفر نبرید ...
  • ۱