دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۷:۵۰Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
55آنلاین ۱۴۰۰/۰۱/۰۸ - ۱۱:۳۲

گفت وگوی بن زاید و وزیر خارجه چین درباره همکاری راهبردی

محمد بن زاید ولیعهد ابوظبی و وانگ یی وزیر خارجه چین شامگاه شنبه درباره روابط دوستانه و مشارکت راهبردی میان دو کشور گفت وگو کردند. ولیعهد ابوظبی و وزیر خارجه چین در این گفت وگو درباره تحولات همه گیری کرونا و همکاری فعال میان دو کشور به خصوص در زمینه واکسن و درمان ها صحبت کردند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)