جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا
سایر خبرها
مصوبات جدید ستاد ملی مقابله با کرونا + فیلم
باشگاه خبرنگاران جوان - شیراوژن سخنگوی ستاد ملی کرونا با اشاره به تشکیل جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا گفت: در این جلسه مصوب شد جلسات اداری در فضاهای بسته با حداکثر 30 نفر و 90 دقیقه اتفاق بیافتد. در ایام زیارتی ماه رجب و هنگام تشرف به امکان مقدس، مقررات بهداشتی باید توسط زائران رعایت شود. به گفته سخنگوی ستاد ملی کرونا تجمعات مذهبی و اجتماعی در فضاهای سربسته با 20 درصد ظرفیت انجام گیرد. استفاده از ماسک در محیط های سربسته اجباری است. پروازهای داخلی با حداکثر 60 درصد ظرفیت انجام شود. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انتهای پیام/ ...
فوری: تعطیلی 2 هفته ایی در کشور
به گزارش شمانیوز : سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: جلسه اخیر ستاد ملی کرونا 9 مصوبه داشت. یک مصوبه این بود که برخی از محدودیت هایی که در جلسه قبلی اعلام شده بود، به مدت 2 هفته تمدید شود. از جمله اینکه جلسات اداری در اماکن سربسته با سقف حداکثر 30 نفر و به مدت 90 دقیقه اتفاق بیفتد. تجمعات مذهبی اجتماعی و آیینی که در اماکن مسقف هست، تا 20 درصد ظرفیت فضا و باز هم به مدت حداکثر 90 دقیقه و استفاده
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا: راهپیمایی 22 بهمن با توجه به رنگبندی شهرها برگزار می شود/ محدودیت ها دو ...
شفقنا- سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرد: برگزاری راهپیمایی 22 بهمن با توجه به رنگ بندی شهرها خواهد بود. به گزارش شفقنا، عباس شیراوژن، روز دوشنبه در ارتباط زنده تلفنی با شبکه خبر سیما، به مصوبات جلسه اخیر ستاد ملی کرونا اشاره کرد و افزود: در جلسه اخیر 9 مصوبه داشتیم. اولین مصوبه، بعضی از محدودیت ها که در جلسه قبلی اعلام شده بود، به مدت 2 هفته تمدید شود. از جمله اینکه جلسات
رنگ بندی کرونایی به معنای بازگشت محدودیت های گذشته نیست
جمهور و به شکل خاص با حضور دستگاه های ذیربط برگزار شد. دبیر کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مقابله با کرونا درباره اعمال محدودیت ها براساس رنگ بندی ها، افزود: مقرر شده بود این موضوعات در جلسه اختصاصی با حضور وزیر کشور، معاونان وزارت بهداشت، شورای عالی هماهنگی تبلیغات اسلامی، صدا و سیما و دستگاه های ذیربط برگزار شود. قاسمی درباره تصمیمات درباره برگزاری راهپیمایی 22 بهمن
لزوم ارتقاء شاخص رعایت پروتکلهای بهداشتی و شاخص دوز سوم واکسن کرونا
با توجه به وضعیت شیوع پیک ششم کرونا؛ سرپرست فرمانداری شهرستان ترکمن در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا شهرستان بر لزوم ارتقای شاخص رعایت پروتکلهای بهداشتی و ارتقای شاخص دوز سوم واکسن کرونا در شهرستان تاکید کرد. به گزارش روابط عمومی فرماندرای شهرستان ترکمن؛ عبدالغفور غراوی سرپرست فرمانداری و رئیس ستاد یشگیری و مقابله با کرونا شهرستان صبح امروز یکشنبه 17 بهمن در این جلسه ، ضمن
آخرین مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا | از راهپیمایی 22 بهمن تا اعتکاف در شهرهای قرمز و نارنجی
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، محسن منصوری استاندار تهران در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا ضمن تسلیت شهادت امام صادق(ع) اظهار داشت: شرایط کشور و ابتلا به کرونا در جلسات مختلف تبیین شده است و در 2 هفته اخیر شاهد سیر صعودی در کشور و استان تهران هستیم، از این رو شرایط حساس است به ویژه که در آستانه سال جدید قرار داریم و هنوز به پیک نرسیده ام و باید خود را برای
ادارات دورکار می شوند؟
جدید، بحث دورکاری کارمندان ادارات مطرح نشده است. قرار بود امروز، شنبه، ستاد ملی مقابله با کرونا جلسه تشکیل بدهد و درباره محدودیت های کرونایی جدید تصمیم بگیرد. این جلسه تشکیل شد. اما رئیس جمهور در این جلسه اعلام کرد محدودیت های کرونایی مانند گذشته جنبه عمومی و سراسری ندارد. بلکه مسئولان هر استان درباره محدودیت هایی که باید وضع شود، تصمیم گیری می کنند. به عبارتی تصمیم گیری
برگزاری راهپیمایی 22 بهمن با شکل جدید/ تمدید محدودیت هایی مانند ظرفیت 60 درصدی پروازها/ اعتکاف با 20 ...
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا، در ارتباط با برگزاری راهپیمایی 22 بهمن، گفت: قرار است دو وزارتخانه کشور و بهداشت، شکل جدیدی از برگزاری راهپیمایی 22 بهمن را تهیه کنند. به گزارش تابناک ؛ عباس شیراوژن در ارتباط زنده تلفنی با رسانه ملی در تشریح مصوبات جلسه اخیر ستاد ملی کرونا گفت: در جلسه اخیر 9 مصوبه داشتیم؛ اولین مصوبه، بعضی از محدودیت ها که در جلسه قبلی اعلام شده بود، دو هفته تمدید شود
آخرین مصوبات جلسه ستاد کرونا در سیستان و بلوچستان
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز سیستان و بلوچستان ، استاندار سیستان و بلوچستان در این جلسه گفت : رنگ بندی شهرستانهای استان از آبی خارج شده و استان تقریبا به رنگ بندی زرد و نارنجی رسیده است . مدرس خیابانی گفت: میانگین واکسیناسیون در کشور 29 درصد است که این رقم در استان سیستان و بلوچستان پایین و معادل نوزده درصد است. وی در خصوص فعالیت مدارس گفت : با توجه به اینکه رنگ بندی شهرها در حال
استاندار تهران: شیوع اومیکرون در پایتخت به اوج رسیده است
شفقنا- استاندار تهران گفت: وضعیت بیماران کرونا و سویه اومیکرون در تهران به اوج رسیده و مراجعه بیماران کرونایی درحال افزایش است. به گزارش شفقنا، محسن منصوری در جمع خبرنگاران با اشاره به اوج گیری بیماران به سویه اومیکرون کرونا اظهار داشت: باتوجه به جلسه با رئیس جمهور در ستاد مقابله با کرونا، سیر صعودی و افزایش بیماران تنها راه مقابله با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و تزریق دوز سوم واکسن
محدودیت های کرونایی جدید وضع شد؟
اقتصاد24 - رئیس جمهور در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرد که محدودیت های کرونایی مانند گذشته جنبه عمومی و سراسری ندارد. بلکه مسئولان هر استان درباره محدودیت هایی که باید وضع شود، تصمیم گیری کنند. هفته گذشته اعلام شد که با توجه به سرعت رشد سویه امیکرون، ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت ها و ممنوعیت های کرونایی جدیدی وضع می کند. بسیاری انتظار داشتند که این ممنوعیت ها مانند پیک های
طراحی مدل جدید برای برگزاری راهیپمایی 22 بهمن/ تامین دارو و کاهش قیمت دارو در دستور کار قرار گرفت
به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری برنا؛ عباس شیراوژن سخنگوی ستاد ملی پیشگیری و مقابله با کرونا درباره مصوبات امروز ستاد ملی، اظهار کرد: امروز در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا 9 مصوبه داشتیم. وی ادامه داد: قرار شد محدودیت هایی که در جلسه قبلی ستاد ملی کرونا اعلام شده بود به مدت دو هفته تمدید مجدد شود. شیراوژن بیان کرد: براساس مصوبات جلسه ستاد ملی کرونا، جلسات اداری در مکان سر
تعطیلی آموزش حضوری مدارس ابتدایی و پیش دبستانی در شهر های قرمز
به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کرمان ، استاندار کرمان در جلسه امروز مقابله با کرونا گفت: با شرایط فعلی همه فرمانداران تیم های واکنش سریع را فعال کنند و شرایط مراکز درمانی هم درحالت آماده باش قرار بگیرد. رحمان جلالی جانشین ستاد استانی مقابله با کرونا هم افزود: با توجه به اینکه هیچ شهری اکنون در استان به رنگ آبی نیست، همه اصناف از امروز بایستی کد هوشمند کیو آر را نصب کنند و به صورت
غیر حضوری شدن مدارس ابتدایی قم تا پایان هفته
باشگاه خبرنگاران جوان قم - رحیمی در حاشیه جلسه شورای اداری استان با اشاره به شیوع اومیکرون گفت: طبق مصوبه ستاد مقابله با کرونای استان مدارس ابتدایی، استثنایی، پیش دبستانی و مهد کودک ها تا بیست و سوم بهمن غیرحضوری شد. او گفت: تا کنون 86 کلاس درس به دلیل شیوع کرونا تعطیل شده است. مدیرکل مدیریت بحران استان هم گفت: محدودیت هایی برای برنامه های فرهنگی، مذهبی و آیینی هم پیش بینی
کم و کیف شیوه آموزش حضوری در مدارس مناطق نارنجی
کرونا تعطیل شود نیز کل مدرسه تعطیلی خواهد شد و آموزش در فضای مجازی ادامه خواهد داشت. وی خاطرنشان کرد: در مناطق زرد نیز آموزش دانش آموزان کماکان حضوری است و در مناطق قرمز با نظر ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا عمل خواهد شد. امیریان با بیان اینکه آموزش و پرورش تابع تصمیمات ستاد مقابله با ویروس کرونا است تصریح کرد: در اولین جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا ادامه روند آموزش حضوری دانش آموزان مورد بررسی قرار خواهد گرفت و اطلاع رسانی می شود. انتهای پیام/68033
برگزاری راهپیمایی 22 بهمن براساس رنگ بندی شهرهاست
به گزارش خبرنگار ایلنا، عباس شیراوژن ، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا در ارتباط با مصوبات جلسه اخیر این ستاد گفت: مصوبه اول ستاد این است که برخی از محدودیت ها که در جلسه قبل اعلام شده بود به مدت دو هفته تمدید شود. از جمله اینکه جلسات اداری در اماکن سربسته با سقف حداکثر 30 نفر و مدت 90 دقیقه اتفاق بیافتد. تجمعات مذهبی، فرهنگی، اجتماعی و آیینی که در اماکن مسقف رخ می دهد نیز باید با 20 درصد ظرفیت
تعطیلی مدارس نداریم/تفویض اختیار وضعیت مدارس به شورای مدرسه
سرویس : ایلام - زمان : شناسه خبر : 1145098 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، حسن بهرام نیا در یکصد و نهمین جلسه ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و آغاز ماه رجب و تسلیت شهادت امام هادی(ع) از ارائه یک پیشنهاد به ستاد ملی مقابل با کرونا خبر داد و اظهار کرد: در نشست ستاد ملی مقابله با کرونا پیشنهاد داده شد رنگ بندی جدید با توجه به شرایط و مولفه
روند افزایشی ابتلاء و بستری کرونا در لرستان/ضرورت رعایت پروتکل ها
به گزارش پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس به نقل از خبرنگار مهر، فرهاد زیویار شامگاه شنبه در سخنانی گفت: جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با پیگیری آخرین وضعیت استان ها به لحاظ شیوع بیماری، واکسیناسیون، آمار ابتلاء، بستری و مرگ بر اثر کرونا امروز برگزار شد. وی اظهار داشت: با توجه به شیوع سویه جدید کرونا موسوم به اُمیکرون ، شرایط در کشور و به تبع آن در لرستان چندان مطلوب نیست و آمار مبتلایان و
خدمت بدون کارت واکسن در گلستان ممنوع/ پلمب 35 واحد متخلف
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، جلسه سه ساعته ستاد استانی مقابله با کرونا بعد از ظهر امروز در استانداری گلستان برگزار شد. معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گلستان در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا اظهار کرد: متاسفانه استقبال مردم نسبت به تزریق دُز سوم واکسن کرونا بسیار کم است. ناهید جعفری بیان کرد: نمی دانم چطور به مردم بگوییم باید دُز سوم را تزریق کنند چون موضوع بسیار
فرماندار میانه: واکسیناسیون راهکار منطقی برای مقابله با کروناست
مسعود سعادتی روز یکشنبه در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا؛ نظارت جدی و مستمر بر رعایت پروتکل های بهداشتی در مراکز خدمات عمومی و اجتماعی را از سوی مسوولین خواستار شد و افزود: باید با حساسیت بیشتر از ساده انگاری فاصله گرفته و مراقبت کنیم تا دچار خسارت نشویم. وی با بیان اینکه واکسیناسیون حداکثری مصوبه رسمی و تکلیف اداری است تاکید کرد: در تمامی ادارات پرسنل اداری باید دو دُز واکسن را زده و
آمادگی کامل آذربایجان شرقی برای مواجهه با موج ششم کرونا
به گزارش عصرتبریز، عابدین خرم در این جلسه با بیان اینکه 13 شهرستان آذربایجان شرقی در وضعیت زرد، 7 شهرستان در وضعیت نارنجی و یک شهرستان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد، اظهار کرد: تعداد بیماران بستری در بیمارستان های استان، 443 نفر است و از نظر تخت های بیمارستانی برای افزایش احتمالی بیماران، وضعیت مناسبی داریم. وی در خصوص آخرین آمار واکسیناسیون در استان نیز گفت: 92 درصد از جمعیت استان
قیمت خودرو
آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز شنبه در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا در مورد نوع اعمال محدودیت ها در شرایط قرمز کرونایی، گفت: هر شهر و بخشی که دچار مشکل می شود باید مسئولان استانی در همان محدوده نسبت به اعمال محدویت و یا تعطیلی تصمیم گیری کنند و این موضوع نباید مثل گذشته جنبه عمومی و سراسری داشته باشد. رییس جمهور با تاکید بر ضرورت رعایت شیوه نامه های بهداشتی در مراسم ها ادامه داد
آموزش حضوری در مدارس استان سمنان به جز دامغان و گرمسار
به گزارش مرآت ، محمد دستورانی مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان در خبر شبانگاهی مرکز سمنان درباره آخرین وضعیت آموزش در مدارس گفت: با توجه به شیوع موج ششم کرونا و گسترش سویه جدید امیکرون ، ستاد استانی مقابله با کرونا تشکیل جلسه داد که دراین ستاد مصوب شد تابرای رعایت سلامت دانش اموزان و معلمان و پیشگیری و مقابله با ویروس جهش یافته، مدارس اقداماتی برای رعایت شیوه نامه ها در مدارس انجام دهند ازجمله
چند درصد دوز سوم تزریق کرده اند؟
استان تهران ، محسن منصوری صبح امروز در جلسه ستاد ملی کرونا گفت : وضعیت واکسیناسیون در استان تهران خوب است و به میزان 93 درصد دز اول، 85 درصد دز دوم و 32 درصد دز سوم را دریافت کرده اند که نسبت به متوسط کشوری بالاتر می باشد. به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرمهم ، وی افزود: واکسیناسیون در میان دانش آموزان نیز به میزان 92 درصد دز اول و 79 درصد دز دوم رسیده است. استاندار تهران همچنین گفت
رشد 157 درصدی مراجعات سرپایی کرونا در تهران
به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری برنا؛ علیرضا زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونای استان تهران در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا استان تهران، اظهار کرد: در آمار اعلامی کشور، با شتاب قابل توجهی شاهد افزایش موارد ابتلا و بستری هستیم و نشان داد اومیکرون مانند سایر سویه ها از وخامت لازم برخوردار باشد. وی گفت: در مقابله با اومیکرون نباید ساده انگاری کنیم و تجربه تلخ جهانی نشان م
برگزاری جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا به ریاست آیت الله رئیسی ریاست محترم جمهور
سومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و آغاز عملیات ساخت انبار کارخانه خوراک دام عشایر استان قم مراسم تقدیم هدایای مقام معظم رهبری "مد ظله العالی" به دو معلول قهرمان پارالمپیک قمی با حضور آیت الله سعیدی تولیت حرم مطهر حضرت معصومه (س) و حاجی زاده معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قم جلسه استانی مقابله با بیماری کرونا به ریاست معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار قم مراسم میهمانی لاله ها و غبار روبی گلزارهای شهدای استان به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی حضور استاندار قم در مراسم غبار روبی گلزار شهدای مدافع حرم در آرامستان بهشت معصومه (س) قم ...