بعضی ادارات کل از تذکرات حوزه بهداشت و درمان تمکین نمی کنند
سایر منابع:
سایر خبرها
هرکجا ستاد کرونا زورش رسید تعطیل می کند/تصمیمات ستاد ناهماهنگ است/دیوار کوتاه آموزش و پرورش وضربه ای که ...
کبنا ؛ نشست ستاد کرونای شهرستان چرام با توجه به وضعیت قرمز برگزار شد به گزارش کبنااز چرام؛نشست ستاد کرونای شهرستان چرام با معاون سیاسی فرماندار و بخشدار سرفاریاب و اعضای شورای اداری در فرمانداری چرام برگزار شد. هدایت نیا مدیر شبکه بهداشت و درمان چرام در این نشست با اشاره به شرایط قرمز کرونایی چرام و لزوم اهمیت واکسینه شدن کارکنان ادارات گفت:,کسانی که واکسینه نشدن طبق قانون
معاون فرماندار اهواز:تعطیلی مشاغل در پیک جدید بیماری مطرح نیست
هماهنگی مراکز بهداشت، مساجدی را برای برگزاری این آیین مشخص کند که از سیستم تهویه برخوردار بوده، و سقف بالای 6 متر داشته باشند. همچنین شرکت نکردن افراد بالای 60 سال، و ارایه کارت واکسیناسیون و تست منفی شرط حضور در آیین اعتکاف است. وی افزود: بر اساس مصوبه ستاد استانی مدیریت کرونا، فعالیت مراکز آموزشی همچون مدارس، دانشگاه ها و حوزه های علمیه اهواز در هفته جاری غیرحضوری خواهد بود.
بازدید فرماندار از بیمارستان شهید بهشتی یاسوج/ کمبودهای بیمارستان رفع می شود
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، شهرام مهدوی مطلق با همراهی نیازی سرپرست بیمارستان و مدیران داخلی، حراست ضمن حضور در بخش های سوختگی و بخش کرونا به صورت مستقیم در جریان روند خدمات رسانی به مردم و بیماران این بیمارستان قرار گرفت . در این بازدید فرماندار بویراحمد در جریان آخرین وضعیت بیمارستان شهید بهشتی که به تازگی محل بستری بیماران کرونایی است قرار گرفت. فرماندار بویراحمد در
بهداشت و درمان قهرمان رقابت های فوتسال در گچساران
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه وبویراحمد ، تیم بهداشت و درمان قهرمان رقابت های فوتسال ادارات جام دهه فجر گچساران شد. معاون تربیت بدنی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گچساران گفت: این رقابت ها با شرکت 12 تیم از ادارات و نهاد های گچساران به صورت دوره ای برگزار شد. سرهنگ گرانمایه افزود: در بازی پایانی تیم بهداشت و درمان با نتیجه 5 بر صفر تیم ناحیه مقاومت بسیج را شکست داد و قهرمان
رفع مسائل و مشکلات حوزه سلامت شهرستان دیر نیازمند عزم جدی است
فکرشهر: فرماندار شهرستان دیر گفت: رفع مسائل و مشکلات حوزه سلامت شهرستان دیر نیازمند عزم جدی است. به گزارش فکرشهر از مهر، یونس باربرز عصر شنبه در نشست با رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: تلاش داریم که با تلاش و همراهی سایر مسئولان زمینه برای رفع مشکلات و مسائل حوزه سلامت شهرستان دیر فراهم شود. وی ادامه داد: برنامه های مدیریت جدید حوزه سلامت استان بوشهر برای رفع
فرماندار: وضعیت کرونایی کردکوی قرمز شد
فرماندار کردکوی در پایان نشست ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان که به ریاست دکتر علی محمد زنگانه استاندار و با حضور اعضا و فرمانداران چهارده گانه استان بصورت ویدئوکنفرانس برگزار شد گفت: وضعیت شهرستان کردکوی قرمز شد. به گزارش روابط عمومی فرمانداری کردکوی: دکتر محمد باقر مولایی فر با اشاره به اهمیت موضوع پیشگیری در مقابله با این بیماری خطرناک از شهروندان خواست نسبت به تزریق دوز سوم
شناسایی 14 مورد مثبت اُمیکرون طی 3 روز گذشته در هندیجان
. به گفته آقای درخشان مقرر شده کارگروهی ویژه برای حل این مشکل به صورت فوری تشکیل شود. بهنام خضعلی معاون فرماندار هندیجان نیز در این نشست با اشاره به سنت اعتکاف گفت: برای اجرای این آیین تابع دستورات و مصوبات ستاد ملی کرونا هستیم که از جمله آن استفاده از 20 درصد ظرفیت مسجد و ارائه کارت واکسیناسیون 3 دُز از سوی معتکفین از شروط اصلی مراسم اعتکاف امسال شهرستان است. در
مثبت شدن 60 درصد تست بیماران کرونایی در جنوب غرب خوزستان
عادی انگاری کرونا در تالار ها نادر عمیدزاده، فرماندار ویژه خرمشهر در این نشست گفت: 15 هزار واکسن تاخیری در سطح شهرستان وجود دارد و برای توجیه سازی مردم در تزریق به موقع دز سوم واکسن کار فرهنگی و ادامه طرح محله محور به ویژه در روستا ها نیاز است. او از شبکه بهداشت خرمشهر خواست نظارت بیشتری را درخصوص تالار های سطح شهر انجام دهند و درصورت رعایت نکردن شیوه نامه های بهداشتی نسبت به
استاندار: نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی در کرمانشاه بیشتر می شود
شهرهای ثلاث باباجانی و دالاهو هم در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند. وی اظهار داشت: براساس رنگ بندی 16 بهمن وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شهرستان های کرمانشاه، صحنه، اسلام آبادغرب، جوانرود، هرسین، پاوه و کنگاور در وضعیت نارنجی، شهرستان های سرپل ذهاب، قصرشیرین، دالاهو، روانسر، سنقروکلیایی و گیلانغرب نیز در وضعیت زرد و شهرستان ثلاث باباجانی هم در وضعیت آبی قرار داشتند. به گزارش ایرنا، آمار بستری های کرونا در مراکز درمانی استان کرمانشاه اکنون 316 نفر است که از این تعداد 69 نفر در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند که حال هشت نفر آنها وخیم است. ...
فعالیت تالارهای الیگودرز با یک سوم ظرفیت/ اعمال محدودیت در برگزاری مراسم
/> فرماندار الیگودرز از جمله راه های نجات از بیماری کرونا را انجام واکسیناسیون کامل دانست و افزود: در این مدت اقدامات خوبی از سوی شبکه بهداشت در راستای انجام این طرح صورت گرفته است اما هنوز تا رسیدن به شرایط نرمال فاصله داریم و نیازمند سرعت بخشیدن به واکسیناسیون عمومی هستیم. نعمتی در خصوص نابسامانی در صدور گواهی های پزشکی برای کارکنان ادارات خاطرنشان کرد: شبکه بهداشت و درمان پزشکی معتمد انتخاب و برای صدور گواهی ها نظارت کنند. انتهای پیام
28درصد کودکان بالای 9 سال سرپل ذهابی در برابر کرونا واکسینه شدند
مستهلک می شوند. رئیس شبکه بهداشت و درمان سرپل ذهاب تصریح کرد: شبکه بهداشت و درمان شهرستان از تمام توان خود استفاده کرده و تمام تلاش خود را به کار گرفته ولی قطعاً محدودیت هایی وجود دارد و برای حل این موضوع درمانگاه عفونی هم برای کمک به اورژانس فعال شده تا از حجم مراجعه کنندگان اورژانس کاسته شود. روشنی نژاد بیان کرد: در طول یکسال گذشته تمام موارد نمونه گیری 9 هزار و 599 مورد
همه مراکز آموزشی شهر نی ریز غیرحضوری شد
غیر حضوری شدن همه مراکز آموزشی شهر نی ریز و بیرون بر شدن همه رستورانها و کافی شاپها، از مصوبات ستاد مقابله با کرونای شهرستان نی ریز بود. عابد نعمتی، نی ریزان فارس: در این جلسه که صبح یکشنبه 24 بهمن در فرمانداری برگزار شد، معاون فرماندار با بیان این که تاکنون 92 درصد از مردم شهرستان واکسن دوز اول، 85 درصد دوز دوم و 39 درصد روز سوم را تزریق کرده اند، از تزریق این واکسن برای
نیاز استان یزد به 462مدرسه جدید
کنکور سال99 در همه گروه های آموزشی با میانگین 27.52 درصد رتبه اول استان یزد را به خود اختصاص داده است. مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد تصریح کرد: تصمیم هایی که در شورای آموزش و پرورش گرفته می شود، در سطح شهرستان، استان و کشور اجرایی شده و بر این اساس، این شورا رتبه اول عملکرد را در استان دارد. مدیر حوزه های علمیه کشور نیز با تبریک کسب رتبه اول کنکور سراسری به آموزش و پرورش و دانش
بیش از 9 هزار تست تشخیص کرونا در سرپل ذهاب انجام شده است
اورژانس داریم و این آمار به نسبت خدمات دهی بیانگر وضعیت خوبی نیست. وی افزود: در درمانگاه های روستاها در یک هفته، حجم مراجعه کنندگان سه برابر شده است و این نگران کننده است. رئیس شبکه بهداشت و درمان سرپل ذهاب تصریح کرد: از اول اسفندماه سال98 تا 23 بهمن ماه 1400، تعداد 9 هزار و 499 مورد نمونه گیری کرونا انجام شده است که از این تعداد یک هزار و 757 مورد مثبت بستری و دو هزار و 253 نفر
استاندار: نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی در کرمانشاه بیشتر می شود
د: مرزهای مبادلاتی استان باید براساس پروتکل های بهداشتی به انجام فعالیت های تجاری و بازرگانی بپردازند و کنترل های جدی و ضروری را در مورد افرادی که وارد کشور می شوند را انجام دهند. هشت شهرستان استان کرمانشاه در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفت رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: براساس رنگ بندی جدید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از روز جمعه 2
نظارت های کرونایی تشدید می شود/ لزوم تزریق دوز سوم واکسن کرونا در آزادشهر
فرماندار آزادشهر با اشاره به شیوع سویه امیکرون در شهرستان گفت: نظارت های کرونایی در شهرستان آزادشهر تشدید شود. به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر ، حمیدرضا ملک حسینی فرماندار آزادشهر در حاشیه جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان گلستان که به ریاست استاندار به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد با تاکید بر ضرورت پیگیری و تسریع تزریق دُز سوم واکسن کرونا، اظهار کرد: شهروندان و
رشد انفجاری امیکرون و محدودیت های تبعیض آمیز در کهگیلویه
موسوی در نشست اضطراری ستاد کرونای کهگیلویه گفت : با توجه به اینکه شهرستان در وضعیت قرمز قرار دارد و شیوع ویروس کرونای امیکرون در حال افزایش است، مهدکودک ها و همه مدارس مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم در شهرهای دهدشت، سوق، دیشموک و قلعه رئیسی تا پایان هفته تعطیل است. فرماندار کهگیلویه افزود: مدارس روستاها چون بستر زیرساخت اینترنت مهیا نیست و جمعیت دانش آموزی کمتری نسبت به شهرها دارند به
با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان اولین کلینیک تخصصی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فومن افتتاح شد
افتتاح اولین کلینیک تخصصی درمانی در فومن به گزارش صبح فومن ؛ صبح روز شنبه مورخ 23 بهمن 1400، موسی فکور فرماندار شهرستان، خلیل بهروزی فر نماینده مردم شهرستان های فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی و دکتر سالاری رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان کلینیک تخصصی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فومن را افتتاح کردند. این مرکز تخصصی درمانی، با اعتباری بالغ بر 18 میلیارد تومان در زمینی به
افتتاح طرح های حوزه سلامت در فارس
ریافت خدمات رادیولوژی برداشته شد. معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار، امام جمعه، بخشدار مرکزی، رئیس شبکه بهداشت و درمان و تعدادی از روسای ادارات شهرستان فراشبند از بخش های مختلف این مرکز بازدید شد. افتتاح سه طرح سلامت در لامرد همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی سه طرح سلامت با اعتباری بیش از پنج میلیارد و 200 میلیون تومان در حوزه سلامت شهرستان لامرد افتتاح شد.
5 درصد کارکنان کهگیلویه و بویراحمد واکسن نزده اند / مدارس در چه شرایطی تعطیل است؟ / کدام مادران از ...
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مادرانی که کودک زیر 6 سال در استان دارند از دورکاری یک هفته ای برخوردار می شوند. سید جواد هاشمی در این نشست، اظهار داشت: رئیس جمهوری معتقد به تعطیلی مطلق کلاس ها و مدارس نیست. وی افزود: خبر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر فوت 2 دانش آموز بر اثر ابتلا به کرونا در استان صحت ندارد. معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد
مدارس ابتدایی شهرستان بویراحمد همچنان تعطیل است
شهرام مهدوی مطلق در گفت وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، اظهار کرد: با توجه به شیوع گسترده امیکرون و افزایش بیماران بستری در این شهرستان مدارس دوره ابتدایی و پیش دبستانی همچون هفته گذشته تعطیل است. فرماندار بویراحمد در ادامه در خصوص وضعیت مدارس راهنمایی و دبیرستان نیز گفت: فعالیت آنها چنین است که مدیران مدارس با تشخیص خود و با هماهنگی با اداره آموزش و پرورش تصمیم به حضوری و غیر حضوری کردن
افزایش ساعات کاری پایگاه های تزریق واکسن در دماوند/ سلامت مردم از اولویت های دولت است
میکند پرهیز کنند و حتما از ماسک استفاده کنند تا شاهد اوج گیری این ویروس در شهرستان نباشیم. فرماندار دماوند با بیان اینکه، در صورت شیوع و گسترش بیشتر این بیماری محدودیت هایی که در گذشته و در حوزه های مختلف بوده قابل بازگشت است خاطر نشان کرد: ادارات، اصناف، مراکزخرید، مدارس و ... از کانون های انتقال این ویروس هستند که گشت های نظارتی جهت پایش آنان به صورت مستمر در دستور کار این ستاد قرار دارد
مدارس کهگیلویه و بویراحمد تعطیل شدند + جزئیات
کبنا ؛ سویه جدید امیکرون روز به روز در سطح جامعه در حال افزایش است و در استان کهگیلویه و بویراحمد این سویه جدید جولان می دهد و افراد زیادی را به خود درگیر کرده است. مدارس شهرستان های بویراحمد و کهگیلویه تعطیل شدند. به گزارش کبنا، آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد اعلام کرد از شنبه بیست و سوم بهمن ماه سال 1400 تا زمانی که ستاد ملی مبارزه با کرونا دستورات جدیدی را مصوب کنند کلیه ی مدارس شهری و
تشدید نظارت بر کار خبازان در شهرستان چرام
...> فرماندار شهرستان چرام گفت: نانوایی ها یکی از مهمترین مشاغلی که با سلامت مردم در ارتباط هستند و باید رعایت دستور العمل های بهداشتی را سر لوحه کار خود قرار دهند. او خواستار تشکیل جلسات بیشتر کارگروه آرد و نان برای بررسی مسائل، مشکلات و آسیب شناسی شد و گفت: با توجه به اینکه در تامین و توزیع آرد انحرافاتی وجود دارد نظارت و بازرسی از مراکز توزیع آرد و نانوایی ها و نظارت دقیق بر نحوه تخصیص سهمیه آرد متناسب با نیاز مردم انجام شود. توفیقیان همچنین خواستار نظارت بیشتر شبکه بهداشت و درمان، کارشناسان جهاد کشاورزی، اتاق اصناف و اتحادیه صنفی بر کار نانوایی ها شد. انتهای پیام/ ...
وضغیت قرمز سه شهرستان در کهگیلویه و بویراحمد
د می رسد. استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیش بینی می شود که پیک ششم کرونا تا نیمه اردیبهشت ماه در استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داشته باشد. احمد زاده بیان کرد: استفاده از استخرهای شنا کنترل شود و از افرادی که واکسیناسیون انجام ندادند جلوگیری شود و ظرفیت هر نوبت کاهش داده شود و با نظارت مجموعه بهداشت و درمان استان دستورالعمل های بهداشتی رعایت شود. مصوبه ستاد ملی
چند پرده از سخنان مسئولان ارشد کهگیلویه و بویراحمد در جلسات پیشگیری از کرونا| اینطور به دنبال مدیریت ...
. این حرف تان درست نیست. نباید افراطی برخورد کرد. استاندار:مدارس استان باز باشند، هر دانشگاه، کلاس، دبیرستان، مدرسه و شهرستانی آلوده شد و احساس خطر کردند فورا تعطیل شود، فرمانداران اجازه دارند اگر در شهرستانی احساس خطر کردند به مدت یک هفته مدارس شهرستان را تعطیل کنند. مدارس و دانشگاه ها تابع نظارت آموزش حضوری است. فرماندار بویراحمد: مقطع ابتدایی و کودکستان را تعطیل کردیم، نتایج