جمعه ۲۱ اردیبهشتساعت ۰۲:۰۶May 2024 10
جستجوی پیشرفته

بیش از 34 میلیون بازیکن بازی های رایانه ای و دیجیتالی با میانگین سنی 23 سال

محمدمهدی اسماعیلی با بیان اینکه هیچ محصولی همانند بازی های دیجیتالی از مصرف بالای فرهنگی در کشور برخوردار نیست، گفت: برهمین اساس باید با فرهنگ سازی، بر ذائقه سازی بازیکنان بازی های رایانه ای و دیجیتال برنامه ریزی کرد تا بتوان بیشترین نسبت را میان رشد فکری نسل کودک و نوجوان با هویت ملی و دینی ایجاد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)