چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۱:۳۹Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
برگزیده ها ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۳:۰۱

بانک مرکزی دوباره از حساب بانکها پول برداشت (+جدول)

مهر:بانک مرکزی در جدیدترین اقدام خود و در ساعات پایانی سال 90 برای دومین بار از حساب بانکها بابت مابه التفاوت ارز دریافتی مبالغ زیادی برداشت کرده است.آخرین خبرها در سال 90 نشان می داد که بانک مرکزی حدود 90 درصد پول برداشتی از برخی بانکها را 28 اسفند ماه به حساب های آنها برگشت داده اما جدیدترین اطلاعات رسیده حاکی از آن است که در پی تاکید بر اجرای دقیق کمیته پنج نفره ارزی دولت و در ساعات پایانی سال 90 ، بانک مرکزی دوباره از حساب بانکها پول برداشت کرده است ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)