دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۲:۱۰Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
اقتصاد آینده ۱۴۰۳/۰۷/۲۲ - ۱۰:۵۰

پیش بینی برداشت 1200 تُن کیوی از باغات املش

به گزارش اقتصادآینده نیوز طاهر غلامی ظهر یک شنبه در جمع خبرنگاران از آغاز برداشت کیوی در شهرستان املش خبر داد و اظهار کرد: یکی از کیوی کاران برتر گیلان و مازندران، برداشت کیوی از نوع تو سرخ را از 7 هکتار از باغ کیوی اش در روستای سُورکوه از بخش مرکزی شهرستان املش آغاز کرد. مدیر جهاد کشاورزی املش بیان کرد: پیش بینی می شود امسال 1200 تن کیوی به ارزش بیش از 60 میلیارد تومان در این شهرستان برداشت شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)