چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۱:۴۴Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
شفقنا ۱۴۰۳/۰۷/۲۲ - ۱۳:۴۲

عصبانیت سفیر اسراییل در ژاپن از اظهارات برندگان جایزه صلح نوبل

شفقنا- سفیر رژیم صهیونیستی در ژاپن از اظهارات یکی از اعضای گروه ژاپنی برنده جایزه صلح نوبل انتقاد کرد. به گزارش سرویس ترجمه شفقنا، الجزیره نوشت: روز جمعه آکادمی نوبل یک گروه از بازماندگان بمباران اتمی ژاپن به دست آمریکا در سال 1945 را بعنوان برنده جایزه صلح نوبل در سال 2024 انتخاب کرد. رهبر این گروه در آیین معرفی این جایزه وضعیت فعلی کودکان غزه را با وضعیت خود و همسالانش در سال 1945 مقایسه کرد. این موضوع باعث ناراحتی و عصبانیت سفیر رژیم صهیونیستی شده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)