دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۵:۰۷Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
ایرنا ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۰:۵۲

کارشناس تغذیه: پرهیز از خوردن نوشیدنی های خیلی داغ و خنک در افطار

یزد - ایرنا - یک متخصص تغذیه در یزد با توصیه به پرهیز از آشامیدن نوشیدنی های خیلی خنک و خیلی داغ در زمان افطار گفت: بهتر است روزه را با یک لیوان آب گرم یا شیر ولرم و یا شیرین های طبیعی مانند خرما، عسل و کشمش افطار کنیم. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط